Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602205 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #225 Gepost op: 9 juni 2016, 19:02:28 »
Vrijdag 3 juni ’16 H7 bezocht . met dank aan RB en H7 gratis intree en gratis massage . zonder problemen werd  mijn de vrije toegang gegeven . het was me eerste keer H7 de club ziet er proper uit het eten is vergelijkbaar met aca velbert H7 beschikt over mooie kamers en de line up is van uitstekend nivo hier de link met de dames die je in H7 zult vinden  http://www.6profis.de/sauna-club/willich/heaven7-saunaclub/#anwesend ook waren er dames die niet op de aanwezigheid lijst stonden . en ik trof er toch redelijk wat lotgenoten oa Henk Westbroek de laef  die al hadden genoten van de bq met gratis bier. rond de klok van 17.30 was ik aanwezig en stond versteld van de nette omkleed ruimte ruime lockers  douches niet met een druk knop . de club is vooral schoon misschien kom dat wel dat alles nieuw is . als eerste heb ik gebruik gemaakt van de gratis massage gelukkig was dat ma 15 minuten wat zat me spieren vast tussen me schouder bladeren de masseur gaf dat al aan . en hij masseerde me niet als een wijf 2 dagen na die tijd voelde ik het nog . tijd om wat te drinken geen merk cola ma het smaakte goed even wat eten snitzel met spinazie  en aardappelen toen estel maar is op gezocht en er een kamer mee gedaan . gewoon goed ma vergelijkbaar met de standaard service van de vulkaan alleen standaard een pz weer wat gedronken .

En monica was me 2e dame van Roemeense afkomst die toch een aardig woordje nederlans spreek met monica was de kamer formidabel  een steufig potje tong worstelen borsten likken en een pz waar de ballen niet bij vergeten werden lekker afgemaakt in dogy en na de kamer heb ik genooten van een live showtje op lesbies nivo om 1.30 heb ik de club verlaten met een tevreden gevoel H7 ziet me zeer zeker een keer terug   :039:

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #226 Gepost op: 10 juni 2016, 00:04:10 »
Afgelopen zondag, de 4e, had ik met mede-ijsberen Scrotum en Smouse de afspraak om met Scrotums bolide naar H7 te rijden. Ons aanvankelijke plan om er voor 14 u te zijn moesten we een uur vervroegen, omdat de goedkope entree slechts tot 13 u bleek te zijn. Dat werd doorrijden! Gelukkig kende Smouse de route erg goed, want we zijn maar 1 x fout gereden: afslag gemist. Krijg je als je te veel zit te ouweh**ren in de auto. Zo simpel is dat. Scrotums plankgas bleek de goede manier te zijn om net ietsjes te laat op de inderdaad wel kleine parkeerplaats van H7 te arriveren. De theke-dame streek gelukkig met haar hand over haar hart, S en S konden voor het lage tarief binnen. En ik zei de gek.... ik had de vrijkaartjes-combi van R-board te besteden.

 De theke dame zag er fraai uit. De club ook, zo bleek. Goed, de trap op naar de kleedkamer: mooi nieuw. Kleurige kastdeurtjes van nu eens goed ruime kastjes. Sleutel met een nummer die je om je nek moet dragen. Kastnummer bleek belangrijk, zo later...
 Smouse en Scrotum lieten me de club zien. Mooie ruimtes, veel nieuw. Veel in zwart en wit, hier en daar een kunstwerk aan de muur.
 Buiten een tuin vooral achter de club, niet overdreven groot, maar wel met een ruim terras. De bedoeling is dat de tuin uitgebreid wordt, naar wat ik begreep achter het pand ernaast. Er stond al een houten bungalow, maar verder was het nog niet in gebruik. Een sauna in de tuin.
 Weer naar binnen, de trap op, verder dan de kleedkamer boven nog kamers, een lig-lounge, met sauna erin.
 Je moet dus hier ook trappen lopen. Komt vaker voor.

 Wij weer naar beneden, een lunch ging er wel in.
 In de gang naar de lounge om te eten al een spiernaakte dame, die liep te wachten. Hmmmm mooi om zo te zien.
 Er was nog wat brood, koffie en verschillende limonades. Apfelschorle is lekker spul bij je boterham...

 Daarna buiten in d zon op een van de grote harde houten ligbanken in de zon. Verdorie die dingen lagen best lekker. Heb er een tijd liggen soezen, misschien wel even weg geweest.
 Ik had naast de gratis inkom een drankenkaart, naar de bar om te kijken welke bav ze hadden: Ah, Warsteiner 0,0. Mooi.
 Op mijn gemak maar s rond gaan lopen.... hoe zat t ook weer met de volgorde van al de ruimtes beneden? Even achter komen. Gelukkig had ik die drempel in de gaten....

 Weer naar binnen bij het terras, de ruimte daar staan de speelautomaten. Er zitten vaak ook dames. Echt animeren doen ze niet. Vraag me af of ze dat niet mogen. Maar vanaf de bank of stoel zoeken ze zeker wel contact met je. Om kort te gaan: Claudia vroeg me om naast haar te komen zitten. Eerst nog weat rond gehangen in de ruimte, ik wilde niet meteen door de eerste de beste dame ingepalmd worden. Maar Claudia deed niet opdringerig. Uiteindelijk toch naast haar gaan zitten. Ze knoopte een leuk babbel-verken-gesprek aan, wat mij wel aanstond. En ze zag er mooi slank uit. Haar niet-opdringerig zijn gevoel 'het hoeft niet hoor schat, maar het mag' deed me besluiten om te gaan kameren. Een goede keuze, zo bleek...
En het werd... kamer 10, want ik had sleutel nummer 10.

 Na de kamer geld gehaald, Claudia bleef netjes in de gang beneden wachten. Toen ik met een briefje van 50 aan kwam had ze geen wisselgeld, en de theke was onbemensd, ik mocht haar later wel betalen. Nog nooit meegemaakt. Maar uiteraard wel gedaan. Zo'n lieve meid.
 Op gegeven moment werd de bbq al aangestoken. Ik dacht: da's vroeg.
 Rondlopen. 'Neem ik wat? 't Is al vier uur. Ja, maar straks komt om 18 u het warm eten en dan zit ik nog vol. 's Kijken, geen kip?' Alleen een merkwaardige bleke worst. Zou kip zijn. Al smaakte ie flauw....

 Ondertussen kennis gemaakt met Noglangnietuitgewandeld.
 Hij had net als ik ook een massage vrijkaartje. De masseur: '15 a 20 minuten met een vrijkaartje'. Hm, niet al te lang, maar toch doen.
 Na overleg met hem ging Noglang eerst, ik erna.
 De masseur gaf me een stevige rug-massage. Prima, alleen had hij goed een paar pijn-knopen onder m'n schouderbladen te pakken. Oei, deed ff zeer. Ik moest het warm houden, en het moest zakken. En thuis vaker een massage, is sowieso goed met die knopen. OK.

 Op gegeven moment zaten we met z'n 4en in de lounge, de bbq was al weer dicht, toen veel van de dames kwamen aangelopen en naar buiten gingen. Het bleek een groepsbijeenkomst te zijn in de tuin met al het personeel van de club, dus ook alle dames. De bedrijfsleider hield een toespraak. Regelmatig applaus als hij was uitgesproken. De theke dame vertaalde voor wie het Duits niet goed machtig was. Weer applaus. Alle dames gecontroleerd leek het wel op aanwezigheid bij de meeting. Nog weer een applaus, en het was afgelopen.

 Goed, wij ondertussen wachten op het warm eten, beginnende honger, 't Ging nog wel, er dreef nog wel een worstevel in mijn maag in de 0,0 rond.
 Rondlopen. Wachten. Praten. Weer rondlopen. 't Duurde nu toch wel lang.
 Op gegeven moment, 't zal even na 20 u (!) zijn geweest begreep ik van een Belgische beer dat dat wel vaker gebeurde met de bbq, dat werd wel half negen negen uur.
 En wij wilden wel een beetje bijtijds naar huis.

 Ik ben boven in de sauna gekropen, last van de knoop onder m'n gemasseerde schouderblad en warmte was goed...
 Weer naar beneden: ja hoor, was t eten er, en al een eind op. Gelukkig zat er nog een bord voor me in. Het smaakte behoorlijk. En een stuk of vier apfelschorles er achteraan.

 Toen het eten dan genuttigd was, was het al 21 uur geweest, en omdat we op tijd weer richting Holland wilde, zijn we gegaan.
 Soepele terugreis.

 H7 is qua lokatie een mooi gebouw. Ligging op het bekende Duitse industrieterrein, niets mis mee. De parkeerplaatsen, dat kan volgens mij wel wat ruimer. dat is nu een beetje precisie werk.
 De ontvangst door de mooie theke dame was prima.
 Binnen is het even wennen aan de volgorde van de ruimtes, welke zit voor welke, waar vind je wat, en hoe loop je.
 Het ziet er ontegenzeggelijk mooi nieuw uit. De opknap is blijkbaar een goede, ik was er voor t eerst.
 De sfeer: is inderdaad gemoedelijk. Het gemak waarmee gereageerd wordt, de tijd dat ik er was werd nergens moeilijk over gedaan. Dat ik Claudia gerust na wisselen kon afrekenen.
 De personeelsmeeting: helemaal nieuw voor me. Nog nooit gezien.
 En de volgende keer weet ik dat het avondeten laat is na de bbq.

 M'n drankenkaart heb ik meegenomen, ja die bleef geldig. Moet ik daar nog een keer terug voor. En dan toch wel 2 x kameren.
 Leuk om weer een paar ijsberen te leren kennen. Ik kom zeker nog wel een keer.
 Scrotum en Smouse bedankt, was gezellig. H7 bedankt.
 En last but not least: het board bedankt voor de vrijkaart-combi.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #227 Gepost op: 12 juni 2016, 16:17:50 »
Deze week mijn ontvangen "Ilove H7" actie kaartje, waarvoor veel dank H7 & RB, ingeleverd en na een snelle controle door de vriendelijke theke mocht ik naar binnen. De weg kende ik al want vorig jaar heb ik deze zaak een paar keer bezocht. Met veel plezier overigens en dat zou deze keer niet anders worden. De indeling is niet veranderd, enkel wordt er nu gegeten in de ruimte tegenover de inkom. Op zich beter maar je soeppie naar binnen lurken aan een Ikea tafeltje van 40cm hoog, vanaf een zetel van 40 cm hoog, is best onhandig. Maar dat terzijde.

Omkleden, douchen en de arena betreden. Het was warm zowel binnen als buiten op het terras. Dus terug naar de Umkleide en badjasje uit, handdoekje om. Veel aangenamer. Was ook de enige met de badjas ......  ::)
Line up was redelijk goed. Allemaal nieuwe gezichten op een na. Eva kwam ik tegen op de gang en ze zag er weer heerlijk FKK uit. Tja, tatoos zijn niet zo mijn ding, maar wat is ze toch vriendelijk, zachtaardig, heeft ze toch een killer figuur en geeft ze een zeer goede service. Voor mij absoluut klasse. En dus was de keus snel gemaakt. Met haar weer een geweldige sessie gehad en even had ik het gevoel dat zij er ook meer plezier aan had omdat ik al vaker met haar ben geweest. Mss heb ik het mis maar die indruk had ik op zeker en ik voelde mij er iig prima bij.

Op enig moment stond ik lekker te kletsen met een spaanse (zei ze) dame met een geweldige, vaste C cup. En helemaal origineel (zei ze). En toen ze merkte dat ik mijn twijfels had nodigde ze mij uit om dan maar ff zelf te voelen. Nu ben ik niet de meest lullige, dus ok dan maar. Mijn hemel; het klopt .......... :pica !! Luana heet ze.
Dus snel ff langs de douche alvorens haar te schaken. Maar helaas had ik een berichtje dat mij noopte snel de zaak te verlaten ....  :mybosssucks:
Vandaar dat ik maar snel op herhaling zal moeten. Hoe dan ook wil ik weten hoe dit kippetje zich op kamer gedraagt.

Jammer dat er vroegtijdig een einde aan dit bezoek kwam. Deze club bevalt mij iig uitstekend en de dames overwegend niet minder. Ga dus maar snel het volgende bezoeken plannen. H7 en RB nogmaals dank voor de geste van het kaartje.

Groet,
K

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #228 Gepost op: 20 juni 2016, 13:53:04 »
Op woensdag 15 juni een paar uurtjes binnengewipt bij Heaven7. Ik was in de buurt voor mijn werk en kon deze club op de terugweg naar huis even mooi meepikken.

Bij binnenkomst was het een drukte van heb ik me jou daar. Clubmanager Martin was volop doende met de voorbereidingen voor de Party met Lena Nitro van de volgende dag.
Veel ijsberen aanwezig voor een woensdag. Ik trof aachen61, die ook weer van de partij was. Nog even even mee gekletst onder het genot van een kop koffie.
Ik schat zo'n 25 dames aanwezig, die goede zaken deden. Het terras was goed bezet, het zonnetje was volop aanwezig. Tegen de avond kwam de regen weer met bakken uit de lucht. Als eerste kwam ik Lia tegen, die had echter een pannenkoek date. Claudia, ook altijd trefzeker, was nergens te bekennen. Dan maar op zoek naar een alternatief. Sabrina....maar die heeft te zuur gezicht. Er moet wel iets van een klik zijn.

VIKTORIA
Op de doorloop tussen restaurant en gokautomaten werd ik staande gehouden door een goed uitziende slanke dame. Op deze doorloop staat een tweezitter waar de eerste kennismaking zich voltrok. Victoria's presales waren verrekte goed al deed ze vrij snel het voorstel om een kamer op te zoeken. No prob, de voortekenen waren goed.
Op de kamer geeft Viktoria prima service. En wel zo dat ik het er anderhalf uur mee heb volgehouden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Na de kamer met Viktoria een bordje van het buffet genomen. Het eten was prima in verhouding tot de entreeprijs. Goed verzorgd en smaakvol. Nog getwijfeld of ik er een kamertje aan vast zou plakken, doch het verstand laten prevaleren boven het genot.
H7 ziet mij weer snel terug!

In de stromende regen terug naar huis.

Illusion Plopp!



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #229 Gepost op: 22 juni 2016, 17:53:56 »
Vorige week ben ik snel terug gegaan naar H7 en wel uit pure nieuwsgierigheid naar een dame die ik gespot had bij mijn laatste bezoekje. Een fraaie dame met een overheerlijk voorgevel en een lief koppie. Luana dus. Ik had het al aangekondigd dat ik terug zou komen, maar dit was wel sneller dan verwacht. Maar ....? Ik had vette pech. Deze dame was er niet en zou die dag ook niet komen ...@#$%^&&#@.

Nou ja, niet getreurd want hier loopt meer lekker 'spul' rond. En helemaal FKK.
Eva (die Bombe) had ik natuurlijk direct gespot, maar nog ff verder kijken. Andere dames die ik op mijn lijstje had staan bleken er ook niet te zijn. Goh, heb je een keer goede voornemens, kun je ze niet tot stand brengen. Life sucks af en toe, nietwaar .... :pica
Tijdens een wandelingetje buiten spotte ik een heel leuk koppie, met een prachtig figuur. Lekker aan een sigaretje met een vriendinnetje. Er maar eens tegenover gaan zitten en met z'n drieën beetje zitten kletsen. Dat koppie vond ik steeds leuker worden alhoewel ze wel wat schuchter over kwam. Dat is vaker zo met 21 jarige dames en op zich heb ik het daar niet zo op. Liever ietsje ouder dus. Maar dat koppie en dat figuurtje deed het um wel. Dus gevraagd een sleutel te halen en naar een kamertje vertrokken. Lorena werd het dus.

Aangekomen antwoordde ik maar eerst kennis te willen maken tijdens een half uurtje. Dan doet ze OF haar best om te laten verlengen cq je op herhaling te laten komen (klanten binding noemen ze dat) OF ze doet dat niet en maakt zich er van af. Ik had het gevoel dat ze hier een middenweg probeerde te bewandelen want de sessie werd een beetje zo zo. Geen vlees noch vis, weet je. Wel aardig maar niet geweldig. Geen sessie waarbij je over enige tijd nog precies weet welke kamer je had oid.
PZC ging met de nodige tegenzin leek het wel, dus gevraagd of ze liever PMC deed. En dat bevestigde ze vlot. Dus ben ik hiermee akkoord gegaan want de dames moeten niets doen wat ze niet willen. Jammer vond ik het wel en het was het eerste min puntje.
Meerder standjes geoefend en alles was wel aardig. Missio bleek nog de meeste voldoening te geven omdat je dan ook een beetje klef kunt tongen. Of wat er voor door ging. Redelijk vlot tot een schot gekomen.
Al met al was ik content dat ik een half uurtje had gekozen en ik vond het wel zonde van zo'n lekker dametje. Toch haar (uiteraard) netjes bedankt, afgerekend en een lekker biertje gaan nuttigen.
Vandaag nog eens gekeken, maar ze staat inmiddels ook niet meer op de site. Dus mss was dat het wel ....?

Daarna nog met wat dames zitten dollen en kletsen en op een gegeven moment vond ik het welletjes. Lekker gaan douchen, aangekleed en de lange rit huiswaarts aangevangen. Het was toch weer een gezellige tijd die ik hier had doorgebracht en ik vind deze club toch wel steeds leuker worden. Ondanks dat ik een minder goede keus had gemaakt. Kan gebeuren en hoort bij het risico van deze hobby.

Kom hier graag over enige tijd weer terug.
Groet,
K

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #230 Gepost op: 22 juni 2016, 23:29:00 »
Ik had  vanmiddag al mijn werk klaar, en het gras was nog te nat om te maaien. De regenradar gaf aan dat het droog zou blijven, dus nieuwe plannen gemaakt. Op dit board gezien dat Heaven 7 een mooie aktie heeft, en mij opgegeven. Uiteindelijk niet willen afwachten tot de mods de aktie afleverden, en gezien het mooie weer maar meteen vanmiddag op de motor afgereisd naar Willich. Reistijd bleek identiek aan die naar Elsdorf, dus daar geen voordelen voor H7..
Bij aankomst tegen 16 uur was er nog ruim plaats op de parking, en zeker voor mijn motor. Aan de ED mijn 30€  afgegeven, handdoek en berenvel gekregen, en ik kon mijn helm daar achterlaten ....intussen de eerste naakte dames gespot. Trap op naar de kleedruimte, keurig en kleurig, met ruime lockers. Genoeg plaats voor mijn motorkleding, en dat wat daaronder nog zat. Even onder de douche, en voor een eerste ronde naar beneden.

Wie schetst mijn verbazing op het terras?...Cupido die ik afgelopen vrijdag had leren kenen op het RB feestje in Bab.....Hij was blij verrast, zat daar al een tijdje moederziel alleen zonder bekende beren, en begroette me uiterst hartelijk. Hij was nog in gezelschap van de poolse Patrizia, maar zij liet ons al snel alleen. Aan de bar binnen voor een cola kregen we gezelschap van twee dames, en met Emilia maakte ik mijn eerste en enige kamer.

Inmiddels was Cupido een massage aan het regelen, en heb ik aan de BBQ wat te eten gehaald. De karbonade was mals en lekker, alhoewel de kok waarschijnlijk verliefd was, want het was bremzout..

Op het terras wa het uiterst rustig, weinig beren, en de meiden die er dan waren bleven bijna allemaal binnen. Ik heb zelfs dames in het verwarmingshok zien zitten, waarvoor zij zich wel verstopten begrijp ik tot op heden niet...Patrizia kwam ook even bij míj zitten en proberen, begreep echter al snel dat ze niet tot mijn doelgroep behoorde.. Al met al was de line up voor mij zeer pover, ook al beweerde de ED bij mijn vertrek dat er 20 dames zouden zijn.
Buiten werd er door een vijftal beren voetbal gekeken, zij beklaagden zich ook dat de dames verstek lieten gaan.

Met Cupido na zijn massage nog heel gezellig staan praten, en ervaringen uitgewisseld. Hij had een gratis ritje vanmiddag, dus was tevreden met het gebodene. Dit in tegenstelling tot een andere collega beer en mijzelf, beide op hun eerste bezoek hier.

Ik vrees dat mijn gevoel  veroorzaakt wordt doordat ik als eerste ervaringen op het wandelvlak SS  en vooral Babylon bezocht. Dan ligt de lat toch kennelijk wel heel erg hoog als je andere clubs daartegen gaat afmeten. Ik zal echter op een ander moment op een andere dag mijn bezoek herhalen, en wie weet heb ik gewoon een minder moment getroffen..
of ik ben gewoon een verwende waterrat die niet snel tevreden is..

Samenvattend zijn de prijzen in H7 - entree 30€,... en - 40 4  30 niet hoog.
De club is mooi ingericht en schoon, line up voor mijn smaak niet overdadig, kwaliteit noch kwantiteit . Personeel zeer vriendelijk en voorkomend, niets op aan te merken!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #231 Gepost op: 29 juni 2016, 23:03:24 »
Heaven7 - Op bezoek voor de massage en een uitgekomen wens
18 Juni 2016
 
Na het ontbijt in Babylon vertrok ik naar deze budgetclub want ik had nog die massagebon van dit forum te goed.
 
Bij goed weer en vlot verkeer duurt een rit van Babylon naar Heaven7 een 40-tal minuten waarbij je dus probleemloos vòòr 13u kan binnenkomen en genieten van gratis entrée. Ik parkeerde me op de mini-parking en dacht plots aan enkele lovende recensies van ene Claudia: zou ze vandaag komen? De prent van een geile Lena Nitro, die hier de vorige dag haar geburtstag vierde, verwelkomde me wederom vanaf de voorkant van de club en ik ging naar de tralie-inkom versierd met voetballen. Ik werd hartelijk verwelkomd, bedankte voor een ijsbeervel en liep er de ganse dag rond voor 0€: dat is gratis drank, gratis 2nd breakfast, gratis avondeten en gratis omgeven worden door al het moois dat er rondloopt, beste mensen. Aan de theke overhandigde ik mijn massagabon waarvoor dank. Ze zei dat de masseur later op de dag aankomt.
 
Ik kreeg een locker vanonder en maakte deze keer dat ik mijn schoenen er als eerste in stopte. In Babylon was ik dat vergeten en bij het aankleden op het einde merkte ik het verlies pas op. Ik ging naar de theke vragen of ze waren opzij gehouden. Ze hadden mijn schoenen niet en Tina die erbij stond maakte er nog grappen over. Ik ging nogmaals naar de lockers en mijn schoenen waren keurig onder de bank geschoven. Oef! Nu dus gemaakt dat alles zich in de lekker ruime locker van Heaven7 bevond.
 
Dit werd een rustig dagje met veel relaxen en sauneren. Het weer was erg wisselvallig: in het begin kon ik nog wat in het buitengedeelte vertoeven. Er hingen daar vlaggen van enkele landen met natuurlijk de Duitse, Roemeense en Bulgaarse vlag die in zo'n Duitse Rombul club niet mogen ontbreken. Het weer werd later onweerachtig en het werd vaak erg donker en kil, wat een vreselijk onstabiele zomer. De meiden gingen soms toch even in peignoir buiten om zich te verlustigen aan hun eeuwige sigaretjes en te roddelen over ons. DVP's en roken: welk is het verband? Zijn die zo gestressed dat ze om de zoveel tijd roken? Het weer zorgde ervoor dat ik mijn volgende afspraak, geen club maar een buitenactiviteit, schrapte. Een geluk: Brussel was zeikende nat en zat goed vast. In de club moeten blijven wegens het erg slechte weer, dat is geen straf.
 
Een sauna en rust later mijn mp3-speler uitgediept en me in een van de zetels op het einde geplaatst tov de danspaal. Er kwam een mooie slanke en erg vriendelijke dame bij me zitten en vroeg waar ik naar luisterde. Nu ontvouwde zich net hetzelfde tafereel als met Olga een maand geleden toen ze Manele hoorde. Er kwamen nog een stuk of drie andere enthousiaste dames bij en het werd even een klein feest. Ze gingen met danspassen weer verder. De dame bleef naast me zitten en we luisterden verder waarbij Claudia af en toe vertelde wat ze zongen. De presales was erg gemoedelijk, niet gehaast en vriendschappelijk. Ik vroeg haar naam: Claudia. Yes! Nu komt m'n wens van voor ik de club binnenstapte uit! En ze ziet er lekker uit ook, strak rank lijf, vriendelijk en GFE. Claudia is half Italiaans, half Roemeens. Ze wilde plots buiten roken en we gingen naar buiten: kil weertje. We luisterden verder naar mijn muziek. Na een tiental minuten de wensen kenbaar gemaakt en besloten om er een kamer van te maken, natuurlijk, want ik voelde instinctief aan dat dit alleen goed zou worden:
 
=> Claudia
Score: ****
 
Na de sessie kruiste ik de masseur bij de theke toen ik Claudia haar wisselgeld kreeg. Hij wist van de massagebon en zei dat hij me zou komen ophalen later. Ik heb nog wat gedronken, rond gelopen en wat van het uitzicht op het vrouwelijk gezelschap genoten. Ik zat op een bankje tov een voorraadkamertje waar de meiden in en uit lopen: om te bellen, om te roken, omwille van wat  privacy? De masseur kwam me halen en ik werd voor een twintigtal minuten stevig onder handen genomen. Ik kon al m'n botten voelen. De masseur neemt hier vooral je rug onder handen. Hij kon onmiddellijk raden dat deze jongen al te vaak achter een computer zittend werk doet. Het was erg deugddoend, je beseft het pas als je die krijgt. De massage-diensten heb ik al te vaak links laten liggen in de clubs en nu zie ik wel in dat dit ten onrechte is: een fel onderschatte factor van de clubs als het ware. Het loont de moeite dit te proberen. Je kan er ook langer gemasseerd worden maar die 20 minuten waren wel voldoende als kennismaking. Nogmaals dank Heaven7 en Relaxxxboard! De potige kerel was een vriendelijke gast en ik heb hem later nog bedankt.
 
Overal in de club waren er plastieken voetballen: het staat hier volledig in teken van het EK. Van het EK gesproken: de Duitsers waren erg sceptisch over het kunnen van de Rode Duivels tov de Ieren: 'Belgie soll zu Hause gehen' zei een corpulente Duitse rakker met gouden brilletje behangen met vele gouden kettingen. Ik zei dat ze zouden winnen en hij maakte een wegwerp-gebaar: 'zu hause!'. Achteraf gezien had ik misschien moeten wedden. De wedstrijk kon ik live volgen en bekeek later alleen de tweede helft ervan: die waar ze begonnen te scoren: 3-0. Ze zaten er verwonderd naar te staren. 'Nein, Belgie noch nicht zu Hause!' :). De DVP's kwamen af en toe checken en telkens als ik zei dat ik 'van België' was, kon ik een kus en een knuffel of Hi5 stelen.
 
Qua 'ambiance' voelt deze club eerder afstandelijk aan, eerder formeel althans op deze dag. Dat formele was ook mijn indruk vorige maand en vorig jaar. De eerste keer 3 jaar terug, voor de verbouwingen, toen Paula en Monika als Selena er nog werkzaam waren, heerste er een heel andere opgetogener atmosfeer tegen de avond aan. Daartegenover staat dat je hier makkelijker kan terug trekken en relaxen in de tuin of in de ruimte boven bij de sauna. Hier had ik zelfs even in kunnen dutten terwijl twee zwarte parels vlak naast me in gesprek waren. Ik soesde weg droomde van...twee zwarte parels. Ze gingen weer weg en ik besloot langer in de club te blijven en nog een kamer te doen, de zesde en laatste van de maand Juni. Nog dutten en dan naar beneden rond zoeken en kwam in de barruimte. Er waren een aantal opties: Rebecca met het brilletje, Lorena, nog een mooie lange sexy Roma-meid,... De eerste nam niet veel moeite. De tweede benaderde me wel maar het klikte niet...voor haar. Afgewezen worden door een meid gebeurt niet vaak maar als het gebeurd: not fun. Ze kon haar naam wel sexy spellen met een rrrrollende roemeense r van Lorrrrena. Lekkerrrr maar helaas kwam het er niet van....of gelukkig, deze voelde aan als een afwerkster. De Roma-meid  keek vies en liep verveeld rond en dat wekte mijn twijfel. Er was nog een andere die wel naar me lachte maar die hing meestal bij een andere ijsbeer rond. Sauna dan maar. Later ging ik weer in de bar me apart zetten en werd benaderd door een Bulgaarse die kwam kennis maken. Vriendelijk meisje maar ik voelde geen klik. Ineens kwam een van haar vriendinnen haar zeggen dat er een  conferenz was, een soort briefing van de Heaven7-leiding aan de dames of is het een evaluatie? De Bulgaarse vertrok meteen.
 
Ik ging naar het gedeelte waar het eten geserveerd werd en de voetbal gevolgd kon worden: twee verdwaalde meiden zaten nog in het aanpalende veranda gedeelte en een van hen was iemand die ik al geruime tijd op het oog had. Ze werden gesommeerd naar de meeting te gaan en ik moest dus weer wachten.

Hoe het ook zij, mijn plan eerst te kameren en dan af te sluiten met het avondeten werd daarmee letterlijk omgegooid. Er waren alleen beren en het avondeten werd rond 19u geserveerd. Ik schoof aan en koos voor kipfilet en gestoomde groenten en wat pasta. Het was goed eten en dat nog steeds gratis. Hier hebben ze niet echt een restaurant-gedeelte: de tafeltjes aan de sofa's zijn er veel te laag voor en je moet gebukt eten. Ik at met gemak en tegen de tijd dat ik bijna gedaan had, keerden de dames druppelsgewijs terug. De kameroptie in kwestie kwam warempel naast me zitten eten. Niet voor het eerst dit weekend dat net de gewenste dame zelf bij me komt. Ze stelde zich voor als Betty en hadden een goeie babbel. Betty is half Russisch half Bulgaars. Ik zei dat ik later wel met haar wilde maar eerst m'n tanden wilde poetsen en douchen. Dat werd vertaald aan een andere en ze toonden mij hiervoor hun appreciatie. Op het gemak tanden gepoetst en gedoucht. Betty wachtte me op en we gingen samen naar boven:
 
=> Betty de panthera girl
Score ****
 
Zeer voldaan van kamer gekomen, haar betaald en gedoucht. Nog een laatste sauna genomen, een laatste relax-moment ernaast en een laatste cola gedronken om vervolgens huiswaarts te trekken. Dit was een uitstekend weekend geweest. Deze maand weer teveel uitgegeven maar het is gelukkig maar half zoveel als de vorige maand met nu 6 DVP's: 24 in de eerste helft van 2016. Heaven7 ziet me zeker terug en dat nog deze zomer :).

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #232 Gepost op: 2 juli 2016, 15:49:40 »
De afgelopen jaren ben ik met tussenpozen vrij regelmatig in Willich op bezoek geweest. Die tussenpozen hadden dan te maken met de richting die de club blijkbaar uit wilde. Op bepaalde momenten zat de prijs-kwaliteitverhouding wel eens scheef (lees: werd er een te hoge inkom gevraagd voor wat er aan faciliteiten geboden werd of was de line-up vrij zwak).

Op dit moment kan ik evenwel niet anders dan gewoonweg enthousiast zijn. In mijn ogen is H7 uitstekend bezig.

Ik ben er gisteren dus op bezoek geweest. Aankomsttijd pakweg half 1, dus gratis inkom (indien je een badjas wenst is het 10 euro, maar ik ben graag solidair met de dames, ook al is hun blote verschijning heel wat aantrekkelijker dan mijn ongespierde torso).

De vernieuwde club is de afgelopen tijd al meer dan genoeg beschreven, dus die open deuren ga ik niet meer intrappen.

Anyway, na het omkleed- en doucheritueel heb ik even rondgekeken om te zien wat voor vlees er in de kuip zat (pfff, beetje onrespectvolle beeldspraak eigenlijk, maar goed), en ik wist al meteen dat het goed ging komen. Van de pakweg 25 vrouwen waren er zeker een zevental waarmee ik het onmiddellijk zou willen doen (en in p6 ben ik best wel kieskeurig). Laat het mij zo stellen: die dames zouden in mijn andere stamclubs (Babylon, SS, YY) zeker niet uit de toon vallen, integendeel.

Mijn eerste activiteit was een laat ontbijt. Scrambled eggs, omeletje, worstjes… Een prima bodem voor latere activiteiten.

Ik bouw altijd graag even de spanning op, ik doe dus graag eerst even wat wellness alvorens een eerste kamergang te maken. De sauna boven was (nog?) lauw, maar die beneden was meer dan prima. Achteraf een koude douche (letterlijk) en dan even relaxen op een ligbedje buiten terwijl zon en wolken mekaar afwisselden. Tussendoor en ook later op de dag regelmatig wat zitten l*llen met enkele Vlaamse, Nederlandse en Duitse collega’s.

In de loop van de namiddag werd er gebarbecued à volonté, met een vaatje Bitburger als Freibier. Het avondeten (rond 19 u) heb ik gemist – met dank aan Lia (maar ik had toch geen honger meer).

Op bepaalde momenten was het fascinerend om zien hoe bv. de oude eetruimte (bij de speelautomaten) vol zat met louter blote dames. Op zo’n momenten waan je je echt in de zevende hemel.

Ik vind dus echt dat H7 op dit moment een ongelofelijke prijs-kwaliteitverhouding aanbiedt. En eigenlijk is dat nog te zwak uitgedrukt. De club kan probleemloos de concurrentie aan met meer gerenommeerde clubs, maar dan wel voor een spotprijs. Zoals gezegd, tot 13 uur gratis inkom, tussendoor meer dan voldoende en prima eten, een prima sauna, en vooral een echt goeie AWL. Zie http://www.6profis.de/sauna-club/willich/heaven7-saunaclub/#anwesend en http://www.girls-willich.de/

Ik zal echt nog wel naar Babylon gaan (die club is ook uniek) en als het mooi weer is naar het zwembad van  SS of YY gaan, maar cru gezegd: twee kamertjes in H7 kosten mij ongeveer de helft van twee kamertjes in Bab, SS of YY (alle andere kosten verrekend). En dan is de keuze heel vaak heel vlug gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2016, 18:55:46 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #233 Gepost op: 3 juli 2016, 08:41:56 »
Met een drietal A4tjes stapte ik gisteren de zevende hemel binnen. Board en club, bedankt voor de attentie. Het inchecken nam wat tijd in beslag, want deze Theke moest een en ander even uitzoeken. Het kwam helemaal goed. Intussen had ik al oogcontact met een leuk Afrikaans meisje. Met haar zou ik later de dag afsluiten.

Terug na het douchen kwam ik Olga tegen, mijn date van de vorige keer. Haar de drankkaart gegeven, bestel maar wat je wilt, voor mij een 0% biertje graag. Lekker tegen elkaar aangekropen en  onze consumpties genuttigd met telkens lekkere tongzoenen ertussendoor. En naar boven voor een dosis vriendinnetjesseks. Ze pijpt lekker zacht met veel gevoel, en tijdens de beurt is er geen gebrek aan zoenen. Deze keer werd me de zwans vakkundig leeg gezogen, oeps, mond vol.

Geen bekenden van het forum aanwezig, maar in de sauna toch nog aan de praat geraakt met een paar Duitsers en een Hollander. Nou werkte het weer niet echt mee deze dag, maar tussen de buien door kon je wel even lekker buiten zitten. Daar met hun nog wat wetenswaardigheden uitgewisseld. De masseur aangeklampt, en mezelf een kwartiertje door hem laten bewerken. Was dezelfde als de vorige keer, die kent zijn vak wel. Bij de Grillmeister een Krakauer gescoord tegen de ergste trek en nog eens gaan kijken voor een vervolgdate.

De line up was weer een beetje anders dan de vorige keer. Gevarieerd van jong en slank, tot laat ik het diplomatiek zeggen, rijp. En ook wat meer donkere dames. Hoewel twee helften precies gelijk zouden moeten zijn, was de grootste helft toch wel kamerbaar voor me. Mits ze een beetje hun best zouden doen natuurlijk en dat experimenteer je best uit voordat ze om de sleutel gaan. Ik was op zoek naar dat getinte schatje van bij de ingang. Ze was de slankste van de Afrikaanse fractie en ik had wel een goed gevoel bij haar. Uiteindelijk vond ik haar aan de gokautomaat. Onze blikken kruisten elkaar en voor ik het me realiseerde stonden we al met de armen om elkaar heen de namen uit te wisselen. Sugar haar volle zwoele lippen woelden over de mijne, haar tongetje kwam in actie en alle twijfel was verdwenen. Ze kon om de sleutel. De zwarte parel uit Kenya wist van wanten. Na een inspannend klein half uurtje kwam ik al tongzoenend en billen knedend voor de tweede keer klaar.

Intussen was het buffet opgediend. Lekkere schnitzels met rijst, gebakken aardappelen en champignons. Ik liet het me goed smaken, intussen de capriolen van Lena Nitro met een stel potente knapen observerend. Wat een lekker ding is dat toch, ik moet binnenkort maar eens weer naar de Farell Lounge, want dit roept herinneringen op. Heb haar daar persoonlijk een paar keer goed doorgesmeerd, dat haar de saus van de tieten droop. Ik had het vervelende vermoeden dat ze van plan zouden zijn om Nele van dat beeldscherm af te gaan halen, en haar te vervangen door elf Duitsertjes en elf Italiaantjes die achter een bal aan zouden gaan hollen. Om hem weer weg te trappen zodra ze hem hadden. Dat zou me de geilheid van de dag zodanig teniet doen, dat ik maar ben vertrokken, met Nele’s geile bekkie op mijn netvlies en prettige herinneringen aan de date met Olga en Sugar. Heaven 7 had ik een paar jaar gemeden omdat het me een keer zwaar tegengevallen was, maar klaarblijkelijk onder nieuwe leiding zijn ze aan een opvallende comeback bezig. Wat mij betreft staat hij weer helemaal op de kaart.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #234 Gepost op: 8 juli 2016, 12:48:16 »
Eerste keer Heaven 7

 Ik had nog een vrijkaartje liggen, van een ander forum, en dan maar op een vrije woensdag richting Willich gevlamd.

Ligging : zeer gemakkelijk te vinden : de A44 op, afrit 23 af en naar rechts, en dan nog eens 2 keer rechtsaf. Zelfs zonder GPS lukt dit.

Onthaal : uitstekend! Er werd een dame uitgekozen om mij een rondleiding te geven. Ik mocht me zelfs eerst omkleden; zo'n onthaal heb ik nog nergens gehad.

Umkleide : meer dan behoorlijk : ruime lockers in verschillende kleuren voor analfabeten en ook met nummers voor zij die kleurenblind zijn.

Sanitair etc : ook meer dan behoorlijk : op verschillende plaatsen zijn er douches en toiletten, al moet je eerst wat zoeken. Wel goede douches, dat is in sommige grootclubs wel minder.

 Afin. Ik had niet zo veel verwacht van dit bezoek. H7 heeft een strategie bedacht om zich in een erg concurrentiële omgeving toch te kunnen handhaven. Vrije toegang voor 13u, een aantal FKK dagen... Het is trouwens omdat woensdag ook een FKK dag is dat ik er was. Misschien moet men overgaan op een volledige FKK clubconcept, dat is er in NRW te weinig volgens mij.
 De club is nog niet zo lang geleden grondig gerenoveerd, dat zie je meteen. En goed zelfs, alles is degelijk afgewerkt. Er wordt nog geïnvesteerd : buiten zijn een 3 tal tuinhuisjes in aanbouw. Het buitendeel is overigens eerder klein maar groot genoeg met een goede buitensauna en voldoende zetels. Er werd ook gebarbequed : vrij simpel doch voldoende om je maag te vullen.
 Binnen kon je in een zaaltje nog soep krijgen (voor het ontbijt was ik al te laat zoals gewoonlijk) en koffie uit een thermos. In een aanpalend deel is er een grote bar, maar daar zat geen kat. Op een paar TV schermen werd porno vertoond...
 En boven is er nog een sauna, ook goed op temperatuur, en zelfs een watertapkraan met voldoende glazen. Dat is een voltreffer : hier kunnen de topclubs nog van leren. In een rekje naast de sauna lagen ook voldoende handdoeken.

Dames : een twaalftal waaronder toch 3 die zeker in een grootclub geld kunnen verdienen. De rest leek mij optisch maar matig.

Sfeer : nul helaas. De club is verdeeld in een aantal aanpalende kamers en vormen niet echt 1 geheel. Ook het feit dat er niet gerookt mag worden (voor mij nochtans een pluspunt) is niet sfeerbevorderlijk. Ik zou zeggen : zorg voor wat muziek, die pornovideo's zijn toch zooo passé... Maak bier volledig gratis, dan creëer je een stamkroegcultuur en dat trekt volk, ook deftig volk jazeker. Kijk naar Babylon of Samya waar er bier van' t vat is...

 Deze club heeft nochtans potentieel, en het management wil wel vooruit; die indruk heb ik toch. De toekomst wel zal uitwijzen of ze het kunnen waarmaken. Ik heb er toch 1 goede kamergang kunnen doen.

Rebeka. Zo staat het toch op de website van de club.

Deze dame was mij al opgevallen toen ik de club verkende, ze zit vaak aan de gokkasten, en telkens al ik haar wou benaderen was ze met een andere klant. Populair is ze wel.

 Uiteindelijk kon ik haar dan toch schaken, toen ze net van de kleedkamer kwam. Ik heb haar dan maar uitgenodigd voor een uitgebreid interview in een van de zetels bij de bar.
 Rebeka is 20 en komt o verrassing uit Roemenië. Zij werkt hier al enkele maanden en heeft naar eigen zeggen ook in Living Room de dienst uitgemaakt. Op vlak van diensten waren er wel mogelijkheden : TZ zeker, maar geen FT of anaal. Anaal interesseert mij niet, niemand komt in mijn gat ... Maar geen FT vond ik wel jammer. Ik wou in geen geval nog eens ongepopt naar huis (zie mijn verslag uit het Schipperskwartier) en gezien de lagere prijs dan ik gewoon ben nam ik haar mee naar de kamer.

 Zoals in de meeste NRW clubs gaat de dame eerst een sleutel halen, anders dan ik gewoon ben in Sharks want daar zijn er geen sleutels, en toen we eens op de kamer gingen wou mejuffrouw zich snel nog eens douchen.  Huisregel, of een truuk om tijd te rekken? Gelukkig duurde dat niet lang.

 Uiteindelijk was het dan toch tijd voor actie. Ik pakte haar eens goed vast om haar te tongzoenen en dat ging meteen goed, ik was echt bang voor een afknapper maar dit was echt goed. Het brilletje ging niét af maar dat was niet echt een probleem. Ik ging met mijn tong over haar mooie zonnebankgebruinde borstjes, zo van die jongemeisjestieten waar je als jonge kerel alleen maar van kon dromen... Om uiteindelijk wakker te worden met je pyamabroek vol smurrie.
 Ik dwong haar zachtjes op haar knietjes en na een kort nattedoekjesintermezzo begon ze me zachtjes te pijpen terwijl ik nog steeds rechtstond. Ik trok haar weer recht, en na een minutenlange kus kropen we het erg lage bed op, ik struikelde bijna maar alles kwam weer goed : ik op mijn knieën en zij voorovergebogen en maar pijpen.

 Ik nam zelf een condoom, lag al klaar natuurlijk en deed 'm errond. Rebeka nam de geltube, daar kunnen ze echt niet zonder en daar na kwam zij op mij. Ju! Rijden maar. Ze heeft echt mooi gevormde tietjes en al liggend kan je daar mee spelen natuurlijk.
 Gewisseld van postie : doggy, mijn favoriet standje want dan kan je ook aan billenkletsen doen . Eerst enkele minuten gewoontjes, en dan duwde ik haar zachtjes naar beneden waardoor ik volledig op haar lag : zij met haar benen tegen elkaar en mijn benen wijd open. Eens iets anders... Ik draaide haar hoofdje zachtjes waardoor ik haar toch kon zoenen en ze begon het nog leuk te vinden ook. Rebeka begon wel fel te zweten, niet moeilijk met mijn gewicht op haar en ze vroeg om een ander standje. Dat kreeg ze, missio, met haar benen in mij nek. 
 Uiteindelijk toch weer overgeschakeld op amazone, en toen kwam ik snel klaar. Dit was best goed.

 Papierrolletje genomen, en mezelf wat opgefrist (douchen was voor later). Het halfuur was nog niet helemaal vol en dan maar wat gekletst, hoofdzakelijk in het Engels want Duits kan ze niet zo goed.

 Schade : 40 euro, wat weinig is. Herhalingsgevaar : waarschijnlijk wel want dit was zeker het mooiste meisje van de klas. Met haar looks en attitude zou ze het zeker kunnen maken in de grootclubs. Hier is zij een van de populairste en ik kan haar wel begrijpen dat ze hier wil blijven : ik heb haar meermaals naar een kamer zien verhuizen..


 Of ik hier nog terugkom? Jazeker. De eerlijkheid gebiedt mij te vermelden dat ik zopas van Relaxxxboard weer een kaartje voor deze club gekregen heb. Dat zal dus augustus worden en zeker op een FKK dag.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2016, 12:56:47 door mechelen »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #235 Gepost op: 11 juli 2016, 15:49:03 »
Afgelopen week nog eens een bezoekje aan H7 gebracht. Was weer een prima dagje. Na wat relaxxxen nog kennis gemaakt met de sexy Rebecca en nadien op herhaling geweest bij Betty.

Mijn verkregen drankvoucher ingewisseld maar nog niet verbruikt, dit volgt wel snel. Nog bedankt hiervoor RB en H7.
Na de eerste Tantra berichten kijk ik hier ook naar uit.
Binnenkort weer naar deze Heaven.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #236 Gepost op: 16 juli 2016, 23:38:19 »
Scrotum houdt zich aangenaam bezig op een vrijdag in H7

Op vrijdag even voor vijf uur meldde ik me bij de theke Manuele en kon mijn vrijkaartje inleveren en de drankenkaart in ontvangst nemen (dank forum en h7!). Ook waren nog twee andere thekes aanwezig, waaronder mijn favoriete: Lucy, een mooie verschijning.

Vrijdag is FKK-dag en WYSIWYG. De natuur laat zich in al haar schoonheid zien. Hoewel de ene natuur mooier dan de andere natuur is. ;D

Het was duidelijk dat in de paar weken dat ik de club niet had bezocht alweer een nieuw contingent dames was gearriveerd. En ik vond er een aantal zeer leuke bij zitten! De een heeft fantastische borsten (Larissa), de ander een heel guitig koppie (naam vergeten maar uit Slovenie), en weer een ander had een voor mij overtuigend figuur. Genoeg keus dus, naast een aantal “oude”getrouwen.

Enfin eerst maar eens een Desperado gehaald (4 euro), en buiten in de schrale zon even lekker relaxen. Nog voor het biertje op was, had ik gezelschap gekregen van Alina. Ik heb nog een tijdje met deze Hongaarse gebabbeld en ben er toen de kamer mee opgegaan. Ik had er geen spijt van. Het tongzoenen was meer dan redelijk. Alina was ook bedreven in een ontdekkingstocht langs de fijne plekjes van mijn lichaam. Mijn tepels werden bewerkt en bij het pijpen en likken werden de ballen en het stukje daaronder niet vergeten. Het pijpen deed ze gevoelvol en ik moest haar op een gegeven moment tot stoppen manen om een vroegtijdige explosie te voorkomen. Die explosie kwam er toch nog toen Alina me in reversed cowgirl bereed en ik heerlijk die kont en kut over mijn lul zag bewegen. Tot slot nog even lekker in elkaars armen gelegen. Pluspunt: geen gel. Minpunt: ik moest zelf de condoom verwijderen, ik vind het prettig als een dame dat doet.

Na deze kamergang heb ik Memmo opgezocht voor een massage. Ik was al een paar keer bij hem geweest en hij raakt en ontknoopt de juiste plekken. Als 4-daagsewandelaar heb ik deze keer alleen mijn benen onder handen laten nemen voor een 20-minutenmassage (kosten 15 euro). Ik ben er nu helemaal klaar voor.

Tijd om een worstje met wat salade van de dagelijkse barbecue te nemen. Er staat altijd een klein vaatje bier bij waaruit je zelf mag tappen.
De bovensauna bleek niet te werken dus ben ik maar naar de buitensauna gegaan. En die was goed heet, zo niet loeiheet. Vervolgens in de relaxruimte bij de bovensauna mijn krantje gelezen.

Tijd om weer eens buiten plaats te nemen en me wat met de dames te bemoeien. Het bleek Olga’s verjaardag te zijn. Zij straalde toen ik haar feliciteerde. En ze kreeg allemaal cadeautjes van de andere dames en een enkele rakker. Ik nam haar mee naar een bank in het binnengedeelte waar ze schrijlings op me ging zitten. Ze vertelde dat ze van slag was omdat ze een drankje op had en ze normaal nooit drinkt. Nou dat viel wel mee hoor. Toch ging ze een pepermuntje halen omdat ze niet wilde dat haar adem naar alcohol rook. Kan je nagaan wat de dvp’s regelmatig te verduren krijgen van tongzoenende rakkers met ettelijke glazen op! Op de kamer toonde Olga zich verreweg de beste van de drie dames met wie ik die dag in H7 kamerde. Tongzoenen was zeer goed en verder merk je bij haar aan alles dat ze heel goed de fijne kneepjes kent (regelmatig aan je zak trekken) en het met volle overtuiging en inzet doet. Daarbij is Olga gewoon een lieve vrolijke vrouw. Misschien niet de allermooiste maar wel een van de betere! Ik heb de jarige beloond met een dikke fooi.

Inmiddels was ook het reguliere eten in het binnenrestaurant gearriveerd. Ik weet niet precies wat ik had (een soort saucijzenbroodje leek het) maar het smaakte goed. Er waren ook kippenpoten, aardappeltjes en nog wat andere zaken, met daarnaast een ijskast vol rauwkostsalades.

Na de capuccino was het weer eens tijd voor weer een lekker frisse koude Desperado. Ik zit er buiten gezeten nog niet lang aan te lurken of daar komt een jonge ranke dame met lang zwart haar naast me zitten. Dat blijkt de Roemeense Ramona  te zijn. Zij praat het liefst in het Engels (of Italiaans) omdat ze het Duits nog niet beheerst.Ze werkt sinds twee weken in H7. Ik moet zeggen dat ze er in werkelijkheid een stuk lekkerder uitziet dan op de foto’s bij haar SED-card. Een kwartiertje met haar gezeten, gebabbeld en gelachen en toen, terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was geweest, met haar voor een derde kamergang gegaan. Omdat ze er zo appetijtelijk uitzag had ik enorme zin om haar poes te likken en zo geschiedde, met merkbaar genot van Ramona. Maar toen het haar beurt was, vond ik het tegenvallen. Het tongzoenen was al mager het pijpen was eigenlijk benedenmaats en daarom vond ik het niet erg dat ze me al vrij vlug beklom. Alleen het geile uitzicht op dat mooie jonge vrouwenlichaam maakte dat het niet lang duurde alvorens ik mijn bijdrage in natura aan Ramona schonk. En het was daarna meteen tijd vond ze. Ze trok een zuur gezichtje toen ik haar geen fooi gaf. :-P

Het was inmiddels half elf en ik vond het wel mooi geweest en heb tevreden de club verlaten. Ik kom er zeker weer terug.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #237 Gepost op: 18 juli 2016, 17:14:24 »
Mijn donatie gaat vandaag over het bezoek van vorige week aan H7, dankzij een vrijkaartje van dit forum. Bovendien had ik een drankkaartje van een ander forum mogen ontvangen. Beide fora hartstikke bedankt voor deze sponsoring en niet in de laatste plaats club Heaven7; which I Love ……. Ben van menig dat deze club goed aan de weg timmert en ik voel me er redelijk thuis. Zeker vanwege een goede line up en prima verzorging tussendoor.

Van tevoren had ik al een soort lijstje in gedachten van to-do dames. Sommigen waren er wel en sommige niet. Van  een dame wist ik dat ze met verlof is en je weet eigenlijk dat het toch weer anders loopt.
De inkom verliep wat traag maar ik mocht binnen en in de Umkleide snel onder de douche, beren velleke aan en aan de bar een pintje laten inschenken om vervolgens de dames te bewonderen. Helaas was het geen FKK dag, maar ach, mss is dat zelfs wel leuker.

Nadat ik de een na de ander van mijn lijstje kon schrappen om verschillende redenen liep ik op terras tegen een ongekende stoot aan. Goed figuur, grote dame (op die hakken!!) en een stel forse jopen (silli’s). Ze staat bijna volledig onder de tato’s en ziet er erg stoer en ‘bikerig’ uit. Eigenlijk helemaal mijn type niet, maar wel erg kamerbaar dacht ik bij mezelf. Tenslotte moet je ook niet altijd de geijkte paden lopen want dan wordt het snel saai. En als ik ergens een hekel aan heb ……
Besloot om haar eens goed in me op te nemen, waardoor zij een steeds ondeugendere blik op zette. Ik vroeg haar naam en ze zei ……… Vera.
UUhhh??? Ben jij niet blond? Deze dame had nl roetzwart haar en wel zo diep donker zwart dat de plaatselijk kolenboer er na twee weken geen douche te hebben gezien nog jaloers op zou zijn geweest. En idd vertelde ze dat ze nieuwe fotoke’s moest laten maken.
Wie niet waagt die niet wint en we vertrokken op kamer. Daar ontspon zich een hele fijne sessie, waarbij alle bekende en gewenste handelingen/posities de revue passeerden. Bovendien bleek Vera een hele lieve meid te zijn die wel stoer overkomt, maar eigenlijk minder zelfverzekerd is dan het lijkt. Vera waardeert hygiëne ten zeerste (wie niet? denk ik dan, maar de dames hebben andere verhalen over beren somtijds) en ze geeft een uitstekende service. Die service varieert van GFE tot PSE; het is maar net wat je wilt en zelf levert. Ze is voor veel dingen te porren, als het maar respectvol is. En het blijkt dat ze veel ervaring heeft.

Kan niet anders zeggen dat dit een (beetje onverwacht) hele goede kamergang was en ik stond dan ook zeer tevreden, maar gesloopt, onder de douche. Toppie joppie. Herhalingsgevaar is heel erg groot. Vanwege de goede service en het feit dat het een lieverd is.
Later nog wat met Vera gedronken (van het kaartje!!) en opnieuw vastgesteld dat die stoere buitenkant een hele zachtaardige binnenkant heeft.

Tussendoor wat gegeten van de uitstekende grill en later het buffet. Nog wat rondgewandeld, gekletst met de dames en sommige beren. Nog wat pintjes genuttigd en voor de tweede ronde een volgende dame gekozen. Dacht: “Laat ik er maar weer een kiezen met tato’s”. Laten we het zo zeggen; ik had m’n TATO dag. Wat kan er gebeuren? Dat werd Vesna dus.

Vesna bleek een gezellig vrolijk ding te zijn die graag wat lol wil trappen en veel lacht. En met veel decibellke’s. Dat wel. Ook kletst ze je de oren van het hoofd en laat niet na om je te verleiden voor een kamergang. Dat doet ze best wel leuk, geraffineerd ook wel. Maar ook een beetje doorzichtig. Uiteindelijk kon ik het wel waarderen en hop een kamertje uitgezocht, alhoewel ook Vesna niet direct mijn type is. Nadeel is wel een beetje dat ze heel erg veel rookt en dat smaakt op enig moment echt goor.
Na een vlotte douche kwam Vesna terug op kamer en dook bijna letterlijk bovenop me waardoor ik haar joopjes eens lekker kon kneden. Helaas ook silli’s, maar niet onverdienstelijk. Bovendien gaat het om het totaal plaatje en niet om slechts een onderdeel.
Ook met Vesna een goede kamergang gehad waarbij alle handelingen/posities de revue opnieuw passeerden. En toch was het weer verrassend en anders. Herhalingsgevaar doch beperkt.

Over de after sales van Vesna kan ik weinig zeggen want kort daarna besloot ik me om te kleden en retour thuisfront te gaan.

Het was weer een heel leuk uitstapje naar Willich en ik moet zeggen dat deze club steeds beter wordt. Stellig een aanrader en op zeker kom ik hier weer terug. Ook omdat ik nog veel schoons heb zien lopen en mijn oude lijstje moet nog aan de beurt komen.
Dus nogmaals dank aan H7 voor de gulle geste, evenals de beide fora die ik graag volg.

Groet,
K

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #238 Gepost op: 26 juli 2016, 15:56:37 »
                                                          VRIJDAG 22/07/16

Mede door een vrijkaart van RB,voor de eerste keer sinds de verbouwing nog eens naar Willich getuft.Halftwaalf reeds daar,parking vrij,dus was ik vlug binnen,de (blijkbaar nieuwe theke) zei geen vrijkaart te willen,het was gratis en meer tralala,ok dan maar niet gegeven.Trap op,douchke gepakt en eens de club verkennen met een koffie in mijn hand,was nog redelijk leeg,maar ziet er verder goed uit,mooier en groter dan voorheen.Op terras even met een Duitser geluld in het Engels,kwam Larissa naast mij zitten,wauw dit geeft u een gevoel alsof ge al zes koffie's op hebt,wat een lijf en borsten en 19 pas,helemaal mijn dada.Ik had echter nog HG in de planning staan,dus had ik maar een bullet en ik had me ingesteld op Sabrina.Toen ik een drankje ging halen zat ze daar te eten,even een praatje gemaakt en haar de groetjes gedaan van een ex-collega liet ik haar en ik zei,ik zie u later wel.Natuurlijk werd ze geschaakt,np even op het intussen gevulde terras en ik moet zeggen,de line-up bekoorde me wel.Toen Sabrina in een schommelzitje plaats nam heb ik me er maar naast gezet,ze ziet er een beetje nors uit maar dat is ze helemaal niet.Ik ken haar nog van het oude HP,maar nog nooit mee gekamerd,hoe zou dat komen?

We kwamen overeen dat dit nu dus moest gebeuren,ik op voor een douche en naast wie douch ik daar,yep Vazkor,we wonen amper 5km van elkaar en staan we samen te douchen 300km verder,wat is de wereld klein.
Ik vond Sabrina en op naar kamer 5,bloedheet was het daar,even ventilator opgezet en aan de slag met een topmeid,TZ,NMC,beffen,PZC en meer van dat.We plakten aaneen maar dat deerde niet,geen gellie,geen handje aan het condoom,TZ tijdens het neuken,we voelden elkaar goed aan.Na het uurkamertje sloeg ze haar arm om mijn zij en ik rond haar zij en zo wandelden we de hele club door naar de lockers,het oude HP-ritueel herhaalde zich,tof.
Haar gage betaald,paar kussen en nog iets gedronken,nog wat geluld met Vazkor,intussen nog enkele meiden gespot,de toekomstige liefjes?

Rond halfvijf vertrokken,mooie club,mooie meiden,goedkoop en net,eten kan ik niet beoordelen,heb ik niet gedaan,thx RB,H7,Sabrina en de ganse crew,hier kom ik zeker nog eens terug en voor iets langere tijd.Het was ook FKK dag dus ziet ge iets meer,als het de moeite is.  :cheer:
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2016, 16:05:41 door oudebelg »
you only live once

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #239 Gepost op: 30 juli 2016, 10:57:59 »
Zaterdag 25 juni ben ik voor het eerst in Heaven 7 geweest, met dank aan Relaxxxboard voor de vrijkaarten (entree/drank/massage). Na een klein omweggetje door mijn Tomtom, toch makkelijk de locatie kunnen vinden. Rond 13:00 belde ik aan en een leuke Thekefrau (Anka) deed open. Ik gaf mijn toegangskaartje af en kreeg een badjas en handdoek overhandigd. Kom je overigens voor 13:00 uur, dan is de entree gratis, maar moet je wel € 10,-- betalen voor een badjas, tenzij je zelf een badjas meeneemt.
De eerste indruk van de club voelde een beetje klinisch aan. Met name het gedeelte bij de ingang. Hetzelfde gevoel had ik in de kleedruimte. Niet dat het niet netjes is allemaal, maar het ziet er niet zo stijlvol uit als bijvoorbeeld Dolce Vita of Pauschalclub Dortmund. Nadat ik me had omgekleed ben ik de club wat gaan verkennen. Het bargedeelte heeft wel meer stijl. Ik heb een colaatje besteld en ben op 1 van de banken gaan zitten. Een dame, Olga, kwam zeer snel bij me zitten. Olga is niet een dame naar mijn smaak. Ze rook erg sterk naar tabak uit haar mond en ook haar uiterlijk sprak me niet aan. Daarnaast kan ze absoluut niet op hoge hakken lopen. Het lijkt wel of ze met protheses loopt, erg houterig allemaal en het ziet er absoluut niet sexy uit. Ik voelde me op dat moment niet helemaal thuis in deze club. Ook merkte ik dat de dames graag bij de stamgasten hingen en niet bij de nieuwkomers. Een uitzondering was dus Olga, maar ook Vera, een dame met siliconen en flink wat tattoos op haar lichaam. Daarnaast had ze een zeer extravagant kapsel. Niet echt mijn type, maar ze bleek wel erg aardig te zijn. Met haar een leuk praatje gemaakt in de bank, maar uiteindelijk besloten om toch niet met haar een kamer te nemen, Ik wilde de club verder bekijken en nam afscheid van haar. Ik liep naar boven, waar zich de een sauna en relaxruimte bevonden. De sauna was aan het begin van de middag niet op temperatuur (40 graden), maar later op de dag wel. Van de relaxruimte heb ik wel gebruik gemaakt, maar van de sauna boven niet. Beneden in de tuin bleek ook een sauna te staan en daar heb ik een keer of 3 gebruik van gemaakt. Deze sauna is niet zo heel groot (vergelijkbaar met Pauschalclub Münster), maar was wel uitstekend op temperatuur. In deze sauna ben ik aan de praat gekomen met een oudere Duitser, die beweerde zelf ook eigenaar te zijn van een aantal saunaclubs. Toen ik 'm vroeg welke, wilde hij hier geen antwoord op geven.Later op de dag kwam ik 'm nog een paar keer tegen, waarbij hij ook allemaal sterke verhalen aan het vertellen was aan een aantal dames en beren.

Viktoria
Na wat rond gekeken, wat gerelaxt, wat voetbal gekeken en wat gegeten te hebben, vond ik het tijd voor een eerste dame. Vooraf had ik thuis al gekeken, welke dames aanwezig zouden zijn. Ik was erg benieuwd naar Viktoria. Ik vond haar wel een lekker figuur hebben. Niet te mager en een lekkere kont. Daarnaast blijkt ze aardig lenig te zijn, getuige haar foto's. Ik ging dus opzoek naar haar en vond haar in de bar op 1 van de zitbanken, samen met 2 andere dames, Sarah en Emilia. Ik ging bij de dames zitten en er volgde gelijk een leuk gesprek met Viktoria. Ze zegt dat ze Italiaanse is. Misschien klopt dit wel, omdat ik haar vaak Italiaans heb horen praten met Sarah, maar Viktoria kan ook Roemeens, waardoor het weer wat ongeloofwaardiger wordt. Ach wat maakt het ook uit, waar de dames vandaan komen. Het gaat om hun service en persoonlijkheid. Haar persoonlijkheid beviel me tot nu toe prima. Haar service wist ik op dat moment nog niet. Ze vroeg me op een gegeven moment, wat ik wilde doen op de kamer en ik gaf aan gewoon standaard PZC en NMC, maar ook likken en tongzoenen, waarop ze me gelijk spontaan en sensueel begon te tongen. Potverdorie, dat had ik nog niet vaak meegemaakt, dat een dame zo intensief aan het tongen gaat in de bar. Tot nu toe had ik dit alleen bij Susi (Babylon). Ik voelde dat het wel goed zat met Viktoria. Ik heb nog een beetje tijd gerekt met haar in de bar, waarbij we een aantal keren nog innig lagen te tongen.
Na een goed half uur met Viktoria gesproken en getongd te hebben, is Viktoria naar de ingang gegaan om een sleutel op te halen. Toen ze weer terug kwam, liep ik achter haar aan de trap op naar 1 van de kamers. Nu viel het me op dat ze echt een lekker lijf had en een zeer lekker kont. Haar gezicht is niet super knap, maar niet onaardig. Op de kamer zijn we verder gegaan met waar we beneden zijn geëindigd. Heerlijk passioneel tongzoenen, waarbij ze mijn lid begon te trekken. Deze was al op volle sterkte, maar ik wilde niet gelijk dat ze me een blowjob gaf. Ik wilde haar eerst verwennen. Ze ging er lekker voor liggen en ik vond haar gevoelige plekjes snel. Ik merkte dat ik wel steeds op de goede plekjes zat, maar omdat ze steeds veel bewoog, kon ik haar niet laten klaarkomen. Iedere keer moest ik haar spot weer opzoeken en dan merkte je dat ze even wat minder opgewonden bewoog, totdat ik de juiste spot weer had gevonden. Dan krioelde ze weer wild en raakte ik de spot weer kwijt, waardoor ik weer opnieuw opzoek moest gaan. Na een tijdje er maar mee gestopt, ook omdat ik vond dat het nu mijn beurt was. We begonnen eerst weer lekker te tongen, waarna ze afdaalde naar beneden. Ze begon mijn hele lichaam te zoenen, totdat ze bij mijn lid was aangekomen. Na een kleine schoonmaak beurt met een vochtig doekje, begon ze met een lekkere stevige blowjob. Normaal neem ik daarna een meid met zo'n mooi kontje in doggie, maar omdat haar tong kwaliteiten zeer goed waren, wilde ik haar nemen in missio, zodat ik haar lekker kon blijven tongen. Na de tijd hebben we een tijdje in elkaars armen nog wat met elkaar gesproken en getongd. Viktoria is een echte aanrader.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

Naam : Viktoria
Nationaliteit/Taal : Italiaanse (Roemeense) / Duits en Engels
Leeftijd : 26 volgens eigen zeggen. Op de website staat 28
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg, maat 36 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 9

Na de kamer met Viktoria de verlenging bekeken van Zwitserland – Polen, wat uiteindelijk penalties werden.  Buiten bleek de BBQ te zijn aangestoken en je kon braadworst en karbonades krijgen. Ik dacht even dat dit het enige was vandaag wat ze zouden serveren, maar s'avonds was er ook nog normaal avondmaal, wat prima was. Ik liep een beetje door de club en kwam opeens een meid tegen, die ik kende van Saunaclub Love in Münster. Het was Sofia. In Love was ze soms niet altijd even aardig tegen me, maar hier in Heaven 7 bleef ze de hele dag vriendelijk tegen me. Misschien dat ze het nu accepteert, dat ik geen kamer met haar wil.
Ook kwam ik nog een Duitser tegen, die ik kende van Pauschalclub Dortmund en Great Palace. Met hem een tijdje bijgepraat aan de bar, totdat hij zijn kans rook bij Eva. Ik moet zeggen een erg leuke meid om te zien, met een markante tattoo op haar linker arm. Later op de dag sprak ik mijn Duitse vriend nogmaals en vroeg naar zijn ervaringen met Eva. Ze was niet slecht, maar ook niet super, zei hij.
Ik liep weer naar de ruimte waar de TV stond met voetbal. De wedstrijd Wales tegen Noord Ierland zou zo beginnen. Toen ik richting de ruimte liep, zag ik bij de ingang een dame en een heer (leeftijd zo rond de 25 á 30), gezamenlijk de entree afrekenen. Een meid die een saunaclub bezoekt, dat zie je niet vaak. Ik heb het 2 keer eerder meegemaakt in Pauschalclub Münster. 1 keer dit jaar en 1 keer zo'n 3 jaar geleden. Ik kan me van toen ter tijd nog herinneren dat die meid met Carla (Samira Mondial) naar een kamer ging en dat het haar blijkbaar zeer goed bevallen was met Carla. Carla is een meid, die bij de heren niet meer dan een standaard service levert, maar blijkbaar bij vrouwen iets meer. De meid die vandaag in Heaven 7 was, heb ik niet met een dame op een kamer zien gaan, maar het zou natuurlijk kunnen.
Tijdens de wedstrijd Wales tegen Noord Ierland, zat ik naast een kerel die vol tattoos zat. Hij bleek later de DJ te zijn. Hij was aan de praat met 1 van de beren en het gesprek ging over voetbal hooligans en de Hells Angles. Ik kreeg de indruk dat hij van beide lid was, gezien het enthousiasme zoals hij daar over aan het praten was.
Wales won de wedstrijd met 1-0 en na de wedstrijd nam ik nog een sauna. Daarna ben heb ik een tijdje in de relaxruimte gelegen. Aan de bar later nog wat gedronken en ik ben weer naar de TV ruimte gegaan voor de laatste wedstrijd Kroatie – Portugal, die uitermate saai was en uiteindelijk werd gewonnen door Portugal.. Tijdens de wedstrijd kwam ik aan de praat met een andere Nederlander. Met hem ben ik zo'n beetje de rest van de avond mee opgetrokken. We hebben wat ervaringen uitgewisseld over verschillende clubs.

Na de wedstrijd zijn we naar het bargedeelte gegaan. Aan het geluid te horen, was daar meer sfeer dan in de TV-ruimte. De DJ was aan het draaien en een aantal dames probeerden er een feestje van te maken. Met name Lia was erg aanwezig. Een heel klein meisje van 3 turven groot, maar een echt dondersteentje. Ik had een beetje een déjà vu momentje, omdat ze me erg deed denken aan Cora (Pauschalclub Bochum en Dortmund). Lia wilde, net als Cora, altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. En als ze dat niet stond, dan zorgde ze daar wel voor. Dat viel me vandaag al een paar keer op en ik had al een paar keer oogcontact met haar. Ook tijdens 1 van de voetbalwedstrijden kwam ze even kort bij me en streek me door de haren. Om even aandacht te trekken. Nu zou ze beginnen met een paaldans act, maar van de DJ moest ze nog even 10 minuten wachten. Het was vermakelijk om te zien hoe ze daar op reageerde, met provocerende blikken naar de DJ, stampen op de vloer en aan iedereen aandacht vragen. Dat hielp wel, want uiteindelijk heeft ze korter dan 10 minuten hoeven te wachten. Haar paaldansact was leuk om te zien, maar niet echt spectaculair. Ik begon wel wat te voelen voor haar, maar ik twijfelde een beetje aan haar service. Vaak zijn de uitbundige dames op de kamer helaas niet zo uitbundig. Na het showtje van Lia was er een tombola en mijn Nederlandse vriend won een fles sekt. Er werd een bank vrij gemaakt voor hem en de sekt werd bij hem gebracht. Hij overhandigde mij ook een glas en we proostten samen. Op de bank naast ons zat Viktoria en haar vriendin Sarah kwam bij haar zitten. Mijn Nederlandse vriend begon contact met haar te zoeken, waarop ik Lia begon op te zoeken. Op het moment dat wij de sekt kregen was zij tikkertje aan het spelen met 1 van de andere dames, maar nu zag ik haar ineens niet meer. Die andere dame wel, dus ik ben maar eens buiten gaan kijken. Daar zat Lia inderdaad, een sigaretje roken. Ik bod haar mijn sect aan en ze nam een slok. We hebben toen even kort met elkaar gesproken en ze blijft een dondersteentje. Ze blijft grapjes maken en ze blijft aandacht vragen van iedereen. Na een minuut of 10 zijn we weer naar binnen gegaan en ze vroeg of ze een sleutel moest halen. Op zich wilde ik wel een kamer met haar doen, maar ik wilde even zeker weten of het geen fiasco ging worden. Ik vroeg haar dus of ze ook tongzoende, waarop ze antwoorde “das ist eine Überraschung”. Dit zei ze weer op zo'n speelse manier en met zo'n speelse blik, dat ik haar toch het voordeel van de twijfel gaf. Inmiddels speelde ik haar spelletje ook al aardig goed mee, om niet op alles serieus te reageren en zelf ook lekker plagerig over te komen. Dat zorgde wel voor een klik met haar.

Lia
Op de kamer ging ze lekker verder met waar ze beneden ook mee bezig was. Lekker ouwehoeren en teasen. Ze zei dat ze zich even wilde opfrissen en dat vond ik geen probleem, ook omdat ze net had gerookt. Een paar minuten later kwam ze weer terug, maar dat ging natuurljk niet op een normale manier. Met een grote klap, bonkte ze op de deur. Ik schrok er behoorlijk van en Lia lag in een deuk. Wat een heerlijk speels ding is dit. Nu maar hopen dat haar service ook zo goed is. Lia kwam bij me op bed liggen en keek me aan met haar pretoogjes. Ze kwam boven op me liggen en begon me voorzichtig te zoenen. Dat zoenen werd steeds intensiever. Ik wilde haar tong voelen, maar dat ontweek ze iedere keer plagerig, totdat ze me ineens heel intens begon te tongen. Ik voelde iets hard aan haar tong en toen ik even een moment kon bijkomen, vroeg ik haar of ze een tongpiercing had. Met een hele onschuldige blik schudde ze nee, maar ondertussen deed ze haar tong heen en weer in haar mond en gleed ze met haar tongpiercing over haar tanden en begon weer te lachen. Ze had dus inderdaad een tongpiercing en weer had ik een déjà vu momentje naar Cora. Het voelde waanzinnig met Lia. Wat een prettige "Überraschung" is deze meid. De remmen waren behoorlijk bij haar los, als er al een rem op deze meid zat. Lia daalde vervolgens af naar beneden en begon me plagerig een blowjob te geven. Haar tongpiercing kon ik daarbij zeer goed voelen, a la Cora.. Haar PZC-kwaliteiten waren van hoog niveau. Ook was ze niet vies van deepthroat, wat ze ook regelmatig deed. Op een gegeven moment stopte ze een condoom in haar mond en begon hier mee te spelen. Alleen al de blikken die ze gaf, waren al vermakelijk. Ik moest me echt concentreren, zorgen dat mijn lid staande bleef. Gelukkig deed ze gauw het condoom er om. Ook haar wilde ik in missio nemen, zodat ik haar lekker kan tongzoenen met haar piercing. Ze vroeg nog wel om voorzichtig met haar te doen, omdat ze maar een klein tenger meisje is. Dit zegt ze dan weer met een zielige blik in haar ogen. Ik heb haar een behoorlijke tijd geneukt, waarbij ze zeer intens bleef tongen. Uiteindelijk in haar gefinished. Wat een meid, deze Lia. Helaas na de daad wilde ze gelijk weer van de kamer. Ik stelde nog voor om even uit te rusten, maar ze wilde weer een sigaretje gaan roken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Een echt eigenwijs dondertje dus, die haar eigen willetje heeft. Ik mag dat wel. Ik zei dat ik dan later nog een kamer met haar wilde nemen en dat vond ze een goed idee. Helaas is dat er niet van gekomen, omdat ik na deze kamer nog een tijdje met mijn Nederlandse en Duitse vrienden buiten heb zitten praten. Toen ik weer naar binnen ging was het inmiddels 2 uur en ik zag Lia lopen. Helaas had ze net een kamer met iemand anders. Ik vroeg haar of ze nog een tijdje zou blijven werken in Heaven 7, maar ze zei dat ze volgende maand even naar huis gaat en daarna nog even kort terug komt, tot 14 augustus, maar daarna definitief stopt met dit werk.
O ja, en Lia ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's en ze spreekt een aardig woordje Nederlands

[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

Naam : Lia
Nationaliteit/Taal : Roemeense) / Duits, Engels, Spaans en Nederlands
Leeftijd : 24, maar je schat haar eerder 18 á 19
Haarkleur/-lengte : Rood/paars
Lengte dame : 1,49 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 40 Kg, maat 34 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (Kort en grappig gesprek met haar buiten gehad)
Aftersales: 7/10 (Heel kort nog even met haar na de tijd gesproken)
Cijfer: 9,5

Heaven 7 heeft me uiteindelijk zeer goed bevallen. In het begin had ik mijn twijfels, Wat ik wel gemist heb, is een zwembad of Jacuzzi. Altijd lekker na de sauna.
Gaande weg de dag begon ik me er steeds meer thuis te voelen. Ik kwam mijn oude Duitse bekende weer tegen en leuk contact gehad met een Nederlander. Daarnaast 2 bovengemiddelde sessies gehad met 2 leuke dames. Ik denk dat ik deze club wel vaker ga bezoeken, al was het alleen maar voor Lia.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.