Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602447 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #240 Gepost op: 31 juli 2016, 13:14:10 »
Gisteravond tegen 19.00 uur gearriveerd bij de poort van de 7e hemel. Vrijkaart voor entree, drank en massage van deze en collega forum afgegeven, waarvoor mijn dank aan fora en club. Na opgefrist en berenvel aangetrokken te hebben op naar het restaurant. Het eten was niet echt geweldig, maar heb van huis meegekregen dat ik mijn bord leeg dien te eten. Tijdens het eten kwam een prachtige meid in Eva's kostuum binnenlopen, namelijk de Russische Betty. Ik wist wat mijn toetje zou worden nat het eten.  :lol

Later zag ik haar zitten op een 2-zitsbank in de gangpad. Ik nam plaats op een naastgelegen 2-zitsbank. We kregen oogcontact en ze kwam bij mij op schoot zitten. Heerlijk om zo een prachtige meid op je schoot te hebben. Zoals velen dames was zij ook onder de indruk van de geur die ik op had. Ze wilde weten wat voor geurtje het was, wat ik niet uiteraard niet vertelde. Ze heeft gepoogd te raden maar net zoals bij andere dames was het haar ook niet gelukt om het te raden. Nieuwsgierigheid maakte haar helemaal gek. In de kamer vroeg ze mij dat ik haar na de sessie mijn geur moest prijsgeven waarop ik zei we zien wel. Vertelde vertelde ze mij dat ze mij eerder gezien had. Zij kwam mij ook al niet onbekend voor. Ze zei dat ze werkzaam was in Van Goch. Dan kan het heel goed dat we elkaar daar hebben gezien zei ik tegen haar. Helaas niet gevraagd wat haar naam aldaar was, misschien doe ik dat wel de volgende keer. Wellicht herkennen vaste stamgasten van Van Goch zoals Piet Plezier of Eddy_V haar wel. De sessie met haar was niet spetterend maar voldeed. Ze zoent maar geen tong. Ze heeft een frisse en smakelijke kutje en geniet volop van beffen, maar laat vingeren niet toe. Pijpen was wel ok. Na enkele standen probleemloos klaargekomen in doggy.

Na de sessie besloten om gebruik te maken van de massage. De enige aanwezige masseur was Memo. Het is dat hij Turks tegen mij ging praten, maar anders had ik het zeker niet door dat hij een Turk was. Hij ziet er namelijk niet uit als een doorsnee Turk met zijn kale kop, vele tatoeages en doorgeboorde oorlellen. De rug massage was behoorlijk pijnlijk, heb er nog steeds last van. Hij vertelde mij dat het normaal was, omdat de pijnlijke regio behoorlijk vastzit. Hij raadde mij aan om een sauna te doen en voor de volgende keer was het raadzaam om het andersom te doen, dus eerst sauna daarna massage. Op dokters advies (alhoewel ik het ook zelf al van plan was) dus maar een sauna gedaan wat behoorlijk heet was. Heb het niet lang kunnen uithouden, binnen 10 minuten was ik er uit.

Het wellness gebeuren gehad te hebben, kreeg ik in de bar gezelschap van Griekse schoonheid Anna. De presales waren goed, ze heeft mij zeker wel een uur lang gezelschap gehouden voordat me naar de kamer gingen. De kamer sessie met Anna was niet denderend maar dik in orde. Ze tongt wel, maar bij haar mag je ook niet vingeren. Na verscheidene standjes de lozing gedaan in reverse cowgirl.

Zo tegen 00.00 uur begon de tombola en shows met meiden. Als eerste voerde Viktoria een dans show uit op de paal. Vervolgens kwam Vera ten tonele. Moet er bij vermelden dat Vera tegenwoordig zwart haar heeft ipv blond. Ze was gekleed in witte gewaad en ging ook paaldansen. Daarna gingen haar kleren uit en ging ze op een stoel zitten. Ze werd door Melissa ingespoten met slagroom wat afgelikt werd door Lory. Zag er allemaal amusant uit.

Het was er niet druk gisteren. Zo een 10 tal dames en evenveel beren aanwezig. Er was ook een koppel aanwezig. Desondanks was het er wel gezellig. Van de dames zijn er zeker nog wel een paar waarmee ik de kamer op had gewild. Echter is een derde sessie er niet van gekomen, want de dames waarmee ik wilde waren bezet of hadden de club al verlaten. Zo tegen de twee uur in de nacht de hemel verlaten en terug de realiteit in met 2 red bulls voor onderweg naar huis.  :039:

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #241 Gepost op: 1 augustus 2016, 17:59:57 »
Retour au Heaven je profite de l'entré gratuite en happy hour pour voir les forces en présence avec l'idée en tête de n'y faire qu'un passage rapide, finalement j"y resterai toute la journée
J'avais été déçu lors de mon passage ici il y a quelques mois en raison d'un line-up catastrophique, je dois constater cette fois qu'il y a eu un réel changement tant au niveau quantitatif que qualitatif des ourssones, agréable surprise.
J'ai de plus profité d'une super journée très ensoleillé, c' est nettement plus agréable de pouvoir profiter des installations extérieurs, et des transats, le jardin est devenu vraiment sympa, il ne manque qu'une piscine qui d'après la theke devrait voir le jour dans les prochains mois...le club niveau infrastructure n'aura alors rien à envier aux clubs de standing.
Si de plus le line-up s'etoffe je crains que ce club garde longtemps ces prix aussi compétitif.
Je me sens bien en plus ici, les filles ne sont pas pressantes, ne font pas trop la tête, elle n'hésite pas à rester avec vous, vous embrasser sur les canapés, il y a un esprit que je trouve très familial et que je ne retrouve pas ailleurs..
Je fis une session en milieu d'après midi entre deux bronzettes avec la jeune et jolie Betty, une russe de 21 ans, jolie poitrine naturelle, assez fine, manque néanmoins un peu de fermeté je trouve pour son age(au niveau du vente), un très beau visage juvénile et des yeux bleu gris magnifique..
Session qui commença plutôt doucement, elle me fit le coup de l'anaconda et se mit direct à la fellation sans préliminaire au préalable,, après avoir échanger de timide baiser.
Par contre la fellation est de très bon facture, gobage des testicules, jeu de langue, très agréable...au fur et à mesure de la séance Betty se lâcha de plus en plus, ses baiser se fit de plus en plus profond et appuyé..légèrement passive en missionnaire, elle se lacha totalement en cow girl où elle changea totalement de face...étrange une session qui démarre timidement pour arriver en session tendant vers le GFE + pour le dernier quart d'heure.
Betty est un peu un diesel qui faut à mon sens apprivoiser et mettre en confiance avant qu'elle ne se lache totalement..
Récidive=peut être,je pense que les prochaines sessions seront nettement meilleur maintenant qu'elle me connait.
Sinon ce fût une session que je qualifierai de correct, manque un peu de passion au début mais s'est très bien rattrapé par la suite.
Je termina mon après midi dans les bras de Betty, puis sur les transats et en compagnie de deux Belges très sympa, "rougebaiser" et son ami à qui je fais un petit coucou.
Le soir par contre pour sessionner les filles c'est plus délicat car beaucoup paraissent fatigué et restent la soirée sur les fauteuils accompagné de leur ourssons respectifs..
Sinon un concert a eu lieu au soir en extérieur dans le jardin, un groupe de musicien était venu, j'ai trouvé ça vraiment sympa
Je suis peut être tombé sur une bonne journée mais j'ai été vraiment agréablement surpris par le potentiel de ce FKK "low coast".
Concernant le buffet c'est correct, c'était barbecue au midi et riz chili con carné, poisson au soir, avec des distributeurs de boissons soft à volonté.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #242 Gepost op: 5 augustus 2016, 15:22:01 »
Dubbelverslag van mijn twee laatste bezoeken aan H7.
Ik had nog een kaartje voor een Tantra massage en een inkomkaartje liggen.

De auto voor de deur, een vriendelijke ontvangst en alvast even voorgesteld aan de Tantra dame die ik later nog zou ontmoeten.

Weer enkele nieuwe dames sinds vorige keer en ik heb het gevoel dat het aanbod steeds een beetje stijgt. Bij mijn laatste bezoek zaten er in ieder geval enkele pareltjes bij. Er waren nu ook twee zwarte schatjes aanwezig.

(Bezoek 1)
Ontbijtje, drankje en dan op naar de Tantra dame.
Sina/Zina is een lieve dame die er goed voorkomt maar niet waar ik op kamer mee zou willen gaan, maarja dat is ook niet de bedoeling.
In de massage kamer rustig muziekje op en de tintelingen kunnen beginnen. Details ga ik niet geven want dit zou een spoiler zijn voor degene die nog volgen, maar het was zeker aangenaam relaxxxen.
Dank aan H7, RB en uiteraard de Tantra dame voor mijn eerste anus massage.

Even bekomen en dan op zoek naar een dame. Het was best druk en het schaken van de gewenste dame lukte niet onmiddellijk.
Door de free of goedkope entrance fee komen er best veel beren voor 13.00 even binnenwippen. Tussen 14.00 en 18.00 valt het een beetje stil en dit is dan ook het ideale moment om op jacht te gaan.

Anna (bezoek 1)
Eerste deerne werdt Anna. Mooie body en had leuke pumps aan ipv hakken, dit kwam wat sportiever over en was wel leuk. Het was trouwens maandag en FKK dag dus dat was ook het enige wat ze aanhad. In de bar eerst een blow sessie om wat in de mood te komen. Zeker geen onaardige start. Op de kamer een standaard sessie zonder meer.

Larissa (bezoek 1)
Deze kleine zwartharige opdonder met een fix stel tieten. Typisch geval waar je in de deuropening van de kamer al sex mee hebt.
We zaten wat op een bankje en er moest eerst een blowjob gebeuren in de bar. Wel zo erg vind ik dit niet dus liet dit maar gebeuren.
Op de kamer spelen met die lekkere tieten en wippen als een konijn. Prima kamer.

Alexia (bezoek 2)
Het was druk in de bar, op elke bank een meid. Nog eentje vrij dus daar zet ik me even neer om wat wild te observeren. Blijkbaar zat er al een dame en deze plofte zich dan ook maar op mij. Misschien niet direct mijn ding maar wel een lief gezicht. En ja je kent dat knuffel en gezever en even later sta je op de kamer. Klik miste een beetje maar toch wel lieve dame. Standaard sessie.

Ramona (bezoek 2)
Wat eerder op de dag had ik al een knappe slanke zien rondlopen. In het voorbijgaan al eens op geknikt.
Even later zit ik op het terras en deze slanke komt naar buiten voor een sigaretje. Ze nestelt zich in mijn armen op het schommelbankje en we zwiepen zo wat heen en weer. Ramona, 21 Roemeense en nog niet lang in de club. Het was wat frisjes buiten en we verkasten dan maar even naar de bar. Aangenaam vertoeven met deze meid.
Op de kamer eerst elkaar wat plagen en voorzichtig zoenen, nadien kwam hier wat tong bij. Elkaar stevig verwent en blijkbaar heb ik wat goed gedaan want nadien werd er wat geroddeld in de wandelgangen wat als resultaat had dat elke dame even kwam solliciteren. (Ik voelde me een echte loverboy :)).
Ramona heeft een zeer mooi poesje en lekker om te likken en bij het neuken was het ook nog eens lekker strak en ondertussen lekker zoenen.
Zeer goede sessie en zeker herhaling waard.

Sabine (bezoek 2)
Eigenlijk was ik van plan richting huiswaarts te keren maar er was nog één dame die nog wat door mijn hoofd spookte. In mijn ogen een bijna perfect plaatje. Ze was niet afstandelijk maar maakte ook geen contact. Damn dacht ik zo eentje die weet dat ze bloedmooi is.
Toch maar plaatsgenomen naast haar en het bleek nog een uiterst lieve dame te zijn. Goeie babbel, wat humor en ook wat mature.
Sabine 20 en Roemeense. Lang zwart haar en modellengezicht.
Mooie fijne handjes met mooi verzorgde natuurlijke nagels. Niet zo van die nep dingen of lange nagels, simpel fijn kort geknipt. Daar houd ik wel van. Sabine heeft deze dingen niet nodig want ze is naturel een topper.
Ik hoop haar in de toekomst nog meer tegen het lijf te lopen.
We zaten te genieten waar de gok automaten staan en het eten werd geserveerd. Een meute stroomde al toe en dit was het geschikte moment om naar een kamer te verhuizen.
Heerlijk genoten van deze knappe meid. Dit is zeker het soort dame waar ik voor terugkom.

Rest van de dag nog een babbel gedaan met Lia, zeer aangename meid en leuke meid en spreekt zelfs een aardig woordje nederlands.
Eigenlijk had ik het plan om nog eens met Betty het bed in te duiken maar door een aantal andere lekkere schatjes zal dit nog even moeten wachten.


Heaven7 doet het goed, het onthaal en de thekes zijn aardig en vriendelijk. Club is mooi op orde en hygiënisch, het ontbijt is simpel maar voldoende. Het avondeten was ook prima, keuze uit spaghetti of een stukje vlees met groenten en aardappel gratin. Bij beter weer is er BBQ.
Het enige wat ik persoonlijk mis is een jacuzzi. Entreeprijs van de club is absurd laag. Ik ben een vroege vogel en deze mogen gratis binnen ofwel €10 voor een badjas. Maar hun concept werkt wel. Ze trekken steeds mooiere en meer dames aan. De sfeer is goed te noemen, zeker de dames tussen elkaar (voor zover waar te nemen).
Ik dacht even een H7 pauze te nemen maar mijn laatste bezoek doet me alvast weer hunkeren naar dit goddelijke plaatsje
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2016, 15:27:09 door Kwakje »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #243 Gepost op: 9 augustus 2016, 19:07:03 »
Heaven 7, maandag 8 augustus

Maandag 8 augustus was Bob0808 jarig en wilde hij na toch best wel langere afwezigheid van de clubs (en behoorlijk wat bandenspanning op de vitale onderdelen) weer eens van bil. Omdat ie dan niet alleen wil gaan maar het ook weer te laat was om de nodige collega-veelplegers op te trommelen, hebben we het uiteindelijk na lang dralen in besloten kring gevierd. Waarbij gezegd mag worden dat de dames van Heaven 7 uiteraard zeer welkom waren in deze besloten kring.

De dag relaxt begonnen, hij werd immers een jaartje ouder, en nadat ie al zijn voorbereidingen eindelijk had gemaakt toch maar eens in de middag koers gezet naar Heaven 7. Bob0808 was daar nog nooit geweest (of gekomen) dus behalve chaperon speelde ondergetekende ook weer eens een (beperkte) rol van Chef Rondleidingen. Ik zeg met nadruk "beperkt" want zo vaak ben ik er nou ook weer niet geweest, maar de lay-out van de architectuur, de plaatsen van de diverse
faciliteiten en enkele hertjes in het damesbestand kende ik wel, dus er was alvast een begin. En Bob0808 is inmiddels oud en wijs genoeg om de rest zelf aan een (ont)dekkingstocht te onderwerpen...

Wat waren vandaag de gunstige voortekenen?

Allereerst het weer, dat was prut. Van de beloofde zon was er genoeg, ware het echter niet dat daar een complete wolkendeken voor lag... Goed, later op de middag was er hier en daar een zonnestraal, maar de zon was die dag nog meer verlegen dan een 18-jarige voor de eerste keer in een saunaclub. En bovendien staat de zon (of het pand van Heaven 7) net zo dat je 's middags op terras in de schaduw zit...

Verder de vakantietijd, ofwel uittocht van vele dames waar we misschien wel een half of heel uur mee hadden willen stoeien... Zo was Lia er niet, Claudia en nog meer begeerde hertjes...

Ook de onwetendheid of de jarige job wel gratis naar binnen mocht, wat bij de meeste andere clubs wel zo is. Later (bij het verlaten van de club) bleek uit een grote poster achter de theke van wel, maar die hadden we in onze gretigheid om binnen te komen blijkbaar gemist. Voor de jarigen die er alsnog heen gaan dus goed nieuws, voor Bob0808 de hond in de pot, maar egal.

Je zou zeggen, zijn dit goede voortekenen of slechte?

Uit ervaring weten Bob0808 en ik al dat het op maandag clubben, zonder enige reële positieve verwachting what-so-ever, heel goed kan betekenen dat je een heel verrassend en interessant dagje kunt krijgen. Komt waarschijnlijk omdat de verwachtingen afwezig zijn en het dus alleen maar mee kan vallen, wie weet.

En zo geschiede ook vandaag weer.

In de late middag aangekomen, netjes bij de ex-Happy theke gemeld (later afgelost door Anka) en dus zonder verjaardagskorting binnen (eigen schuld). Alles in ontvangst genomen en de sightseeing tour kon starten met allereerst de herenkleedkamers, douches en toilet. Daarna glaasje cola en buitenom naar terras waar wat mannen en dames zaten te bebbelen. Even gezeten, rondkijken, toen maar met de drankenkaarten gaan wapperen (dank aan het RB forum van ons beiden!) om met een eerste Bitburger te beginnen. Snel gevolgd door een tweede en begeleid met wat hapjes van het late ontbijt. Intussen scannen van dames en uiteraard de bijbehorende fkk vleeskeuring (ik haat dat woord).

Na twee biertjes de rest van het gebouw verkennen en hier en daar wat uitleggen, maar volgens mij had Bob0808 het idee van de indeling wel snel te pakken. Soms moest ik even zijn aandacht er weer bij halen als er een schone deerne langsliep, dus ik kreeg al een vermoeden dat er van zijn kant op korte termijn stoom moest worden afgeblasen.

FKK dag, zo te horen niet de voorkeur dragend van elke dame aldaar, doch wel eens leuk om de doorkijkbril niet op te hoeven zetten om te zien welk vlees er in de Heaven 7 kuip zat vandaag. Diverse dames inderdaad naar het thuisland maar toch het een en ander aanwezig tekenend en zich redelijk onder de (ook in mindere mate) aanwezige heren mengend, dan wel samen een peukje tot as zuigend of de gokkast aan het voeren. Kalm dus, erg kalm zelfs, zo kalm dat zelfs de bbq was geannuleerd (hoewel ik later met een Duitser sprak die vertelde dat dat al 3 maandagen zo was). Bob0808 en ik zaten echter toch al in de relax modus dus we lieten het allemaal maar gebeuren.

Kort na binnenkomst werd ik al lief begroet door mijn kamergenotes van vorige keer, te weten Betty en Roxanna, waarbij de laatste al meteen vroeg om even samen te gaan zitten. Ik haar uitgelegd dat ik Cheffe Rundleitungen was voor de jarige job, eehhh Bob, en dat we elkaar later dus nog wel weer tegen zouden komen. En "later" bleek in haar gedachten dus heel veel en vaak later, want ik kwam ze ongeveer elk uur weer tegen en kreeg weer knuffels, kusjes en haar verleidingstactiek over me heen. Er zijn ergere dingen die je op maandag tegen het lijf kunt lopen, zeg ik dan maar...

Op terras enkele wat lossere dames die meteen gesprekken aanknoopten en grapjes uithaalden, waardoor de sfeer er toch een beetje in kwam. Nieuwe dames waaronder Denise, volgens mij Duitse (bleek later correct), pas 5 dagen aanwezig, geheel volgroeid (in de lengte, pietsie in de breedte), rood haar in een paardenstaart, brilletje (af en toe) en lekker brutaal. Zo iemand die je na een "Guten apetit" meteen influistert: "Brauchst du extra Kräfte für mich
später?
"... Ze had bij mij al meteen een punt verdiend toen een van de dames op terras opmerkte dat Bob0808 en ik Holländer waren en zij meteen reageerde met te zeggen dat er een groot verschil zit tussen Holländer en Niederländer. Het had niet veel gescheeld of ik had haar meteen meegenomen...

Ook kennis gemaakt met Michaela, waarvan 's middags foto's werden "geschoten" op een ligbankje. En waarbij ik meteen zag waarom de foto's op 6profis.de de dames zo weinig eer aan doen, omdat ze in de werkelijkheid vrijwel allemaal mooier uitzien dan op de foto's... Verder ontmoet/gezien/gesproken/geknuffeld/enzocoorts: Miriam (waar ken ik die toch van?), Sugar, Viktoria (aan het eind van de avond nog bewonderd om haar danskunsten aan de paal), Larissa (wat een schoonheid, echter groot deel van de dag/avond passief en zonder uitstraling), Ebru (gezellige kwebbeltante, kan zo invallen voor kabouter Kwebbel in de Kabouter Plop serie), Vesna (met zwarte haren, behoorlijk intrigerende dame), en nog wat meer... Dat tekent ook zo'n beetje de sfeer waarin er makkelijk contact kon worden gemaakt met de dames zonder opdringerig gedrag.

Op terras werden Bob0808 en ik ook aangenaam verrast door de komst van noglangnietuitgewandeld, die pendelde tussen aanlegsteiger en thuisbasis en dus ook maar even in Heaven 7 kwam binnenwippen. Even gezellig gekletst, daarna binnen een drankje halen en toen Sugar bij ons kwam staan om de temperatuur op te nemen, gaf ik snel te kennen dat Bob0808 jarig was en richtte ze haar aandacht geheel op hem... met alle gevolgen van dien. Later mocht noglangnietuitgewandeld haar ook nog even bepotelen, ook geheel naar tevredenheid zo te zien. Mijn beurt liet ik voorbij gaan, maar dat had ze al snel door, want ze keek me in de bar diep in mijn ogen aan en zei: "You won't go to the room with me, I can see in in your eyes!". Waarop ik haar complimenteerde met haar opmerkzaamheid en ik haar een beetje verward achterliet... hahaha!

Sjeufke's voorkeur voor Duitse dames kennende had ik hem al via Viber gebriefd over de Duitse Denise en het had niet veel gescheeld of hij was met boodschappenkar en al zo naar Heaven 7 gescheurd... maar dat wordt dus voor een volgende keer...

Larissa, die bovenaan mijn todo lijstje stond, zag ik meerdere malen naar buiten komen om een peukje te doen, geheel ingepakt in de zwartwitte panterprint badjas, waarbij ze me het zicht op haar prachtige boezem helaas ontnam. In eerste instantie twijfelde ik nog een paar keer of zij het wel echt was, want wederom ziet zij er een stuk knapper uit dan op de foto's op 6profis.de. Een kamervraag mijnerzijds bleef echter uit omdat ze zich wat passief opstelde, telkens binnen op een bankje zat en een passerende heer aan zijn badjas trok om aandacht te vragen (not my style) en verder vrijwel niks van positieve uitstraling ten toon stelde. Dan gaat bij mij de rem er op helaas, en kijk ik rond naar alternatieven. Later op de avond werd ze wat spraakzamer en als verrassing kwam ze tegen elven opeens het terras op (weer voor een peuk) en vleide zich tegen mij aan. Misschien een volgende keer dan maar...

Zelf werd ik dan uiteindelijk in de bar van achteren aangevallen en verslonden door Roxanna, die me daarna op kamer een uur lang verwende met een zeer intieme GFE sessie. Ze is dan wel lid van de DKC maar dat hinderde me niet om een supergeile sessie met haar te hebben met hoog vochtigheidsgehalte... Herhalingsgevaar groot, hetgeen zich later uitte in een tweede sessie vlak voor sluitingstijd (nadat Bob0808 al een paar keer had geroepen "get a room!").

Mijn algemene indruk van die (slappe) maandag was dat er zich een heel leuke sfeer kan ontwikkelen in Heaven 7, door na enkele bezoeken wat meer bekend te raken met de dames en een leuk contact te hebben zonder een directe kamerdrang. De meeste dames zin erg vriendelijk en staan wel open voor een praatje en dolletje en creëren zo een best wel gezellige sfeer. Ik moest zelfs een aantal keer terug denken aan de vroegere tijden in Haus Panthera, waar we naast het kameren een uiterst gezellige tijd met de meeste dames konden doorbrengen. Wie weet ontwikkelt Heaven 7 zich in diezelfde richting en dan kan het zeker een stamclub worden voor ondergetekende!


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #244 Gepost op: 10 augustus 2016, 18:04:05 »
05-08 was ik in H7 echter de tantra maseuse was niet aanwezig jammer ma niet getreurt kan overgens gebeuren echter heb ik geen gebruik kunnen maken van de gratis tantra masage en heb daar de aankomende maanden ook geen tijd voor . me verslag volg natuurlijk nog ik heb het er wel na me zin gehad  ;)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #245 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:16:20 »
Fazit voor vlugge beren
+ goed ontvangst, vrijkaartprobleem goed afgehandeld
+ Veel ambiance in da house met optreden erbij met muziek die kwalitatief niet slecht was
+ 'presales' to the max, niet opdringerig
+ schitterende tantra massage van Zina met een tantrabon dus 4 free
+ grill & gratis bier van een vat
+ goed weer
+ ontbijt en eten schitterend
+ FKK
+ Algemeen contact met de dames en medeberen zeer positief
+ 3 shoko-ladies voor de liefhebbers van shoko.

- te kleine parking reeds vol

- geen kamer weten los te peuteren: geen interesse in de ene of dames van de wishlist niet te krijgen of niet geïnteresseerd: mits tantra 'ongepopt' verlaten
- geen sfeer om kamers te maken ook niet, dames vaak eerder passief, optreden trok aandacht vooral in begin wat het verklaart.
- Sauna boven buiten gebruik
 
Wie nu een verhaaltje wil lezen voor het ter ruste gaan voor de volgende zware werkdag, kan hier verder of naar het volgende swipen, klikken of je dame kiezen als je dit in de club leest...Heaven 7 misschien...wie weet zelfs met Larissa of Vesna...
 
 
Mijn eerste wandelvakantiedag te Gerolstein verliep niet rimpelloos: tijdens die hete zonnige dag liep ik door dal en bos, bezocht grot en ruïne  en werd in mijn pret prompt verpest. Ik werd door een erg hevig onweer verrast te midden de bossen. Het werd rennen naar een miezerig hutje op de top van de berg, de regen stroomde neer, ik zat bijna een uur vast.
:o Ik  besloot later maar hard te rennen, het bos uit, tussen de bliksems door,  om totaal verzopen de wagen te bereiken. Met nog een onweersdag in het verschiet was de planning voor de volgende dag wel erg snel gemaakt: het wordt een clubdag om de schrik te vergeten. Ik had het verdiend. 8)
 

Relaxen in Heaven Seven
22 Juli 2016

 
Vrijdag, een vlak-voor-weekend-dag, tijdens het verlof is dat een goed moment voor clubbezoek. Met een aantal vrijkaarten en een kortingkaart op zak kon ik veel kanten uit om m'n zinnen te verzetten na m'n avontuur van de vorige dag. Ik dacht misschien 3 clubs aan te doen deze dag en besloot die tocht te beginnen bij Heaven7. Vanuit wandelgebied Gerolstein is het 2 uur rijden naar Willich. Interessant is wel dat voor de andere beoogde clubs Happy Garden en Acapulco Gold ongeveer dezelfde reisduur gold. Onderling zijn ze ook niet ver van elkaar: westelijk van Heaven7 is Happy Garden op een 20, 25-tal minuten. Acapulco Gold is oostelijk op een half uur tijd te bereiken. Babylon zuidelijk 3 kwartier. Dat is allemaal relatief gezien dicht bij elkaar. Ja, ja, het Ruhr-gebied is hèt walhalla voor onze hobby.
 
Ondanks ingecalculeerde tijd arriveerde ik bij het budget-lustoord rond 10 vòòr één om er een overvolle parking terug te vinden. Ook langs de straat stond het vol auto's. Was er iets te doen? Een party misschien? Ik heb m'n auto erg ver moeten zetten. 5 vòòr één...shit! Ik heb harder moeten rennen alsof dezelfde bliksems van de vorige dag nog achter me aan zaten. Ik rende misschien harden om gratis entréé te hebben dan voor m'n leven.
 
De deur was net open gemaakt en hijgend met de tong tot tegen de grond stond ik druk wijzend naar de klok bij de theke van Babylon en daarbij waren een stel naakte meiden: één vòòr één...I made it!
:pica  Huh? :017: Desorïentatie-momentje...oh ja, Heaven7. Die theke is gewoon van Babylon weg gegaan om hier te komen werken en het was blijkbaar een FKK-dag in deze club. Ze herkende me even snel en stelde me gerust dat ik op tijd was: niks betalen....mooi....oef! Ik ging naar de lockers om me tot Babylo...euh Engel te verkleden. Plots kwam ik op het eigenaardige idee mijn tantrabon van dit forum *waarvoor dank!* eerst eventjes te fotograferen met mijn smartfoon, just in case dat ik het zou verliezen of dat het gepakt zou worden. No chance als je dat in de locker laat liggen, natuurlijk. Ik deed alles in de lockers om te gaan douchen...alles behalve die tantrabon. Toen ik terug keerde van mijn uitgebreide douche, was die verdwenen. Weg. Foetsie. Hoe kan dit!? De ganse locker ondersteboven gekeerd, naar de theke gegaan om te vragen of ze geen vrijkaart van een forum heeft gezien, met behulp van mijn foto's überhaupt, en na een ontkenning de locker nogmaals omgekeerd. Weer naar de theke en de andere vrouw moeide zich ook mee. Ik toonde de foto's van mijn vrijkaart op de lockers en de mail van het forum om te bewijzen dat het van mij was en het werd gelukkig geaccepteerd.
 
Dat is echt een hele grap om je vrijkaartje kwijt te raken door ze te laten liggen omwille van het nemen van bewijsfoto's ervan voor mocht ze verdwenen zijn...O wat een grappige ironie.
:lol
 
Ik mocht tijdens die historie de tantra-masseuse Zina ontmoeten: ze zag er niet bijzonder uit, met brilletje en van middelbare leeftijd, geen DVP-uitstraling. De ganse zaak werd uitgelegd en we spraken een uur af later in de namiddag.
:pica
 
Ik liep ondertussen wat rond om de tijd te vullen: er waren veel leuke dames aanwezig die vrijdag en er was een relaxte atmosfeer aanwezig zowel bij dames als beren. Dat ongedwongen karakter zou de dag in deze club doorgaans kleuren. Ik nam wat fruitsap van het aanwezige ontbijt-buffet in de living-ruimte bij de veranda. Een goede plek om daar het eten te zetten, alles is bereikbaar en veel ruimte. Ik ging vooral wat buiten verpozen daar het weer hier zonnig en warm was. Ik spotte de meiden, sommige meiden zoals Vesna kwamen bij mij kennismaken maar ik wimpelde ze af met het perfecte excuus dat ik wachtte voor de tantra. Vesna ziet er erg bijzonder uit, mooie sili-tieten, gebruind lijf, mooie tattooes over heel het lichaam. Ze was uitbundig en speels. Claudia herkende me al van vorige maal. Deze keer was ze geen kameroptie voor mij, ze maakte een klagerige gepijnigde indruk. No go dus.
::)
 
De Tantradame was op gegeven moment klaar en ik ging eerst snel de  douche in voor me aan Zina's zorgen te laten onderwerpen. En wie kwam daar ook binnenlopen? Oudebelg! Hij woont gewoon dichtbij mij en we komen elkaar 300km verder toevallig tegen. Het is een feit dat als je vaker de clubs bezoekt toch regelmatig andere ijsberen / rakkers ontmoet die je reeds kent. Hij stond op punt een kamer te maken met Sabrina dus gingen we elk gauw naar onze wachtende date: ik in de massageruimte, hij in kamer 5.
 
Massage Zina
Score: ***

Na de massage zonder happy end wat relaxen: de sauna boven was helaas buiten gebruik. Ik kwam vaak nog Oudebelg tegen en we hadden goed gekletst samen, streekgenoten onder elkaar. Betty "Panter" kwam er even bij op m'n schoot maar dat was ook de enige keer dat ze spontaan bij mij kwam. Later negeerde ze me totaal, maakte geen avances meer ook als haar vriendin haar riep en niet alleen tijdens dit bezoek. (
:017: ) Egokrenkend voelt dat wel, een DVP die je negeert of zoek ik daar teveel achter? Oudebelg verkaste naar Happy Garden waar ik later naartoe dacht te gaan doch het was anders beslist: ik bleef gewoon plakken. Dat is wel een eigenschap dat ik erg vaak ervaar in een club: het is alsof ze een soort lijm in je kop gooien:
 
'nog eventjes...'
 
'na deze sauna douche en ik kleed me om...passeer de lockers, neem nog cola en kijk rond naar de meiden'
 
'nog één rondje en dan weg...of zou dame x of y daar zijn?',
 
'nog één allerlaatste rondje want zag me daar toch iets neukbaars dat aan m'n aandacht ontsnapte...'
 
'als ik die dame niet zie op m'n rondje, ben ik weg' *ziet de dame met een andere beer* 'ff wachten tot ze van kamer zijn dan nog een kamertje en dan nog een douche en dan weg, ah het eten is er al...'
 
'goed gegeten, nu weg...aah beer z is hier ook! Pintje? Kletsen?' *er komt nog een dame bij zitten, wat een tieten...ze legt een hand op de benen...en...argh, schlussel plz!* ...

 
etc... etc...
 
Die dag heb ik in H7 niet gebruik gemaakt van de sauna wat een eerste keer is dat ik de wellness negeer in een club. Ik zat veel buiten te luieren met de andere beren en meiden, er zat vandaag precies weinig beweging in. Het was allemaal erg chill hier, precies. Ik haalde mijn muziek boven en luisterde naar de lokale balkan-riedels samen met een bulgaarse lieve meid. Geen presale per sé, ook geen kamergang, ze was niet mijn type. Ze stelde ook geen sleutelvraag daar ik al aangaf interesse te hebben in Betty. Tegenover ons zaten een aantal beren die ik de vorige maand ook zag en met wie ik de Duivels had zien winnen van Noord-Ierland zoals de beer met gouden kettingen. Je komt al dezelfden tegen als vaker komt.
 
Er was nog een die nog gekleed was in een grappig T-Shirt van Hello Titties. Na wat chalga scheidden de wegen tussen mij en de Bulgaarse dame die tevergeefs Betty's aandacht  probeerde te krijgen. Wat heeft de die?
:017: Ze deed of we lucht waren. Ik haalde dan maar wat te drinken. Bij terugkeer weer buiten gezeten en Larissa kwam bij me liggen en ik schakelde op Manele over waarbij ze vlotjes door m'n verzameling ging naar liedjes ging. Ondertussen werd er een set opgebouwd voor een klein optreden. Diegene die het behartigden waren nog aangekleed incl. Mr. Hello Titties. Toen alles klaar gezet was begonnen die 2 mannen die blijkbaar uit mijn land kwamen met zich te introduceren en dan gingen ze zingen voor een verzameld Heaven7 dames en klanten samen: country, rock 'n roll, oldies stuff like this, een mooi voorbeeld voor een club met de naam 'Heaven 7':

 :7505:
 
https://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ



Larissa is zo'n beetje Hippie-achtig als je ze ziet vooral met dat nummer in gedachten. Ze bleef zeker een klein uur in m'n buurt en later nog een paar keer....maar geen kamervraag....geen sleutel gevraagd dus geen kamer at all met haar die dag. Geen presale per sé, ook geen kamergang, maar ze was wel mijn type. Tijdens het optreden was het terras gevuld met alle beren en dames doch dat liep gestaag achteruit naarmate de ene countrysong de andere volgde maar dat liet het heerschap niet aan z'n hart komen. Onder de DVP's zag ik nog een opvallende dame: groot, Roemeens waarschijnlijk tattoo over de grote stevige borsten, donker haar in een knot, gebruind. Zij is ook een optie voor later ttz een volgend bezoek indien aanwezig.
 
Bij momenten liet de zanger de microfoon over aan een van de dames die er hun Roemeens begonnen te zingen.
Zonder muziek klonk dat nogal vals. Vaak riepen ze naar Larissa 'Natur', blijkbaar is ze populair onder de dames: ze heeft ook prachtige natuurlijke borsten, een genoeg om te zien en nog meer om aan te raken...Hello Titties. :showtits
 
Op bepaald moment was het pauze en kon ik uitkijken naar een kamertje terwijl een DVP de micro overnam. Ze moest ineens mij hebben voor m'n mp3-speler om een nummertje te kiezen. Dat kamertje wachtte wel even. Ze riep om Larissa 'Natur' maar ik zag ze weg gaan op kamer :D
 
Op vlak van kameren was het die dag niet erg actief, niet naar mijn indruk. Passief. De dames met wie ik niet wilde tonen lichte interesse, de dames die ik wel wilde bleven afstandelijk (Betty) of waren met een andere beer weg of rookten er een sigaar mee (Larissa, Vesna,...) of werden na het eten gekaapt door een stamgast ondanks dat ik er voor het eten een afspraak mee maakte (een schone blonde). Het was altijd wat.
::)
 
Het eten rond 19u was lekker en verzorgd. Ik zag het al aankomen dat ik vandaag niet in PHG ging geraken: dat blijven plakken. En nog geen kamer en dat terwijl ik Zina vertelde dat ik mijn zaad wou houden voor een sessie, dat zou pas een dik 8 uur later gebeuren.
:-\

Toen de zanger aankondigde met deel 2 aan te vatten, zei het voor een lauwer publiek dan eerder, overzag ik mijn opties: dit gaat het hem hier niet worden. Ik deed nog één rondje langs al die mokkels (dat blijven plakken...) en kwam boven de blondine tegen die zich uitgebreid verexcuseerde. Wel, dat is een goed teken dat de dame stijl heeft wat een goede kameroptie belooft voor later en ik moest haar onthouden....om toch haar naam te vergeten. En als een stamgast tevreden is, twijfel ik niet.
 
De muziek werd weer ingezet, Larissa en andere dames zaten weer sigaren te roken als een turk, nee een Turk is gewoon stik jaloers hierop, al het kamerbare inactief of weg....
 
Dan ben ik ook weg en voor het eerst verliet ik met een overvolle zak de club na 20u (dik 7u binnen). Bij het wegrijden zat vooral Larissa nog in m'n hoofd. Ik koos er voor om m'n 'afterparty' door te zetten in Acapulco Gold, de dag wordt dus daar vervolgd...H7 ik zie je gauw weer (en het was gauwer dan verwacht).
 
 
Primeurs en conclusies
* Eerste maal een club verlaten zonder één cent uit te geven, ja die heerlijke tantramassage maar ik heb wel een happy ending geweigerd wegens uitstel.
 
* Ik had genoeg erotisch vertier gehad en een mooie tijd gehad maar voelde een tikkeltje bevreemd: de favo's willen/kunnen niet, de afvallers wel maar ik wil dan niet...
 
* een vrijkaart verliezen maar toch kunnen gebruiken...
 
* een toevallige ontmoetstreekgenoot 300km verder...
 
* Een relaxdag die anders was dan anders, presales zonder sales, een gemoedelijk leuk samenzijn zonder druk, mooi weer, een soort optreden met nrs à la Led Zeppelin, grill, freibier, hippiemeid op schoot....you get the picture: dit is een van die verlofdagen dat erbovenuit steekt.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2016, 00:05:44 door Vazkor »

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #246 Gepost op: 13 augustus 2016, 16:33:18 »
I made a quick appearance at Heaven 7 this friday, between 12h and 14h.  :039:

As said previously here the club is beautiful and clean, a main room with bar, music and sofas, and other rooms for lounge activities. There is a medium-sized terrass/garden in 'L' shape around the facility, which is really convenient for the sunny and hot days. One sauna indoor, another one outdoor. Globally I felt comfortable there.
Around 10 or 12 rooms, clean and with windows.

H7 has nothing to be jealous compared to the other clubs in the '30€ entry fees' category. If I want to be picky, let's say the kino is very small, there is no jacuzzi, and the food offer is cheap.

At 13h30, around 8 girls for 20+ men (yes, I've counted  ;D ). Maybe 2 or 3 of them are 'cute' (the girls, not the men  :lol), and only one I consider 'beautiful'. I can't tell you the name, as she was really busy...

In general, the girls were smiling and didn't push the guys to go in room. So there's a possibility of social time with them, good point   :13:

As I came during happy hours, I didn't pay the entry. So for 0 €, I could take a shower, I could have a meal and speak with some naked ladies, that's not bad !

To the question ' can we stay a full day in H7 without getting bored and satisfy our sexual appetite ?', my visit was too short to give a proper answer, if the beauty of the girls is not the first criteria in your personal taste, then I would go for a 'YES'  ;) (also depending on the rest of the line-up which came later).

I left around 14h to reach my main objective, the Living-Room, where I spent an amazing day !

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #247 Gepost op: 13 augustus 2016, 19:42:20 »
Heaven 7 op 12 augustus.

Ingecheckt rond de klok van 12 uur. De parking stond bijna vol. Een vorige keer was de parking helemaal vol. Er is en goed alternatief op 50 meter loopafstand tussen de rotonde en H7.
Omgekleed en mij tegoed gedaan aan de lunch. De lunchfaciliteiten zijn verplaatst naar de ruimte waar de gokautomaten staan en de toegang tot het terras. Geen idee of dit zo blijvend is.

Gezien de vele auto's op de parking moest er een behoorlijk aantal klanten aanwezig zijn. Een 20-25 mannen toch wel geteld. Daarentegen waren er nog weinig meisjes. Grove schatting 15 DVP's. Ik ben rond 16 uur vertrokken. Het kan zijn dat een aantal dames later begint met werken, omdat op vrijdag pas om 5 uur wordt gesloten.

Ik had graag kennis willen maken met Denise, Ebru en Larissa. Naar het schijnt was Larissa wel in the house. Waarschijnlijk gemist. Door Victoria, waarmee ik de laatste keer heb gekamerd, werd ik knuffelend onthaald. 

Geen kwakje ontmoet, dion en foefel, wel een andere oude bekende....... .

Veel dames waren uiteraard op kamer met een overschot aan bezoekers. Een van de dames die niet op kamer was, was de
Hongaarse Miriam.

MIRIAM
Ik was Miriam al een paar keer tegen gekomen. De boot hield ik af in de hoop Larissa, Ebru of Denise tegen het lijf te lopen.
Met Miriam een half uurtje zitten kletsen, ook om er achter te komen wat ze te bieden heeft. Ze tongzoende in ieder geval al tijdens de presales. Dat was genoeg voor een Schlüssel. We kwamen uit op een van de luxe kamers bij de trap.
Het werd een gemiddelde sessie. Niet verkeerd, maar een minimaal herhalingsgevaar.

De clubeigenaar was zelf achter de BBQ gekropen om de hongerige magen van uitgekamerde ijsberen van diverse soorten vlees te voorzien. En zoals altijd met een tonnetje gratis bier er bij.
Ik heb nog een tijdje met Tantramasseuse Zina gesproken. Ze is er niet altijd. Het is dus raadzaam vooraf met Heaven 7 contact op te nemen als je voornemens bent de wonderlijke handjes van Zina te beleven.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #248 Gepost op: 14 augustus 2016, 11:37:55 »
Zaterdag 13 augustus

Ik kan bovenstaand verslag van Sjeufke grotendeels beamen. Toen ik 12.45 arriveerde moest ik voor de eerste keer vanwege de volle parkeerplaats mijn auto een eind verderop in de straat parkeren. Het was dus druk, met zo'n 25 ijsberen en een twaalftal dvp's. 's Avonds was het aantal ijsberen gehalveerd terwijl er nog enkele dvp's in de loop van de middag waren bijgekomen. Ik denk dat door het huidig beleid H7 een middagclub is geworden.

Wel blijft H7 aan de formule en de regels sleutelen. Ik had het genoegen om de wekelijkse teammeeting van de club met de dvp's gade te slaan. Natuurlijk zeg ik daar niets over, behalve dan dat je goed de website in de gaten moet houden omdat met ingang van september weer een aantal dingen veranderen. Vandaag moest ik voor de eerste keer sinds een paar jaar voor een cappuccino betalen (2 euro). Gelukkig had dit forum me van een drankkaart voorzien (dank daarvoor). De "gewone koffie" zit in kannen en is nog wel gratis.

Inderdaad werd de lunch en het avondeten weer in de ruimte bij de gokautomaten geserveerd. Jammer, ik vond die grotere ruimte geschikter. Het aanbod van eten is hetzelfde gebleven: gevarieerd, geen haut cuisine maar prima. De bbq, die voorheen rond 17.00 begon, is nu al vanaf 14.30 actief.
Het moet gezegd worden: De club slaagt er in om een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding te handhaven.

Ook vanwege waarschijnlijk de vakantietijd was de keus DVP's voor een zaterdag vrij beperkt. Toch zaten er enkelen bij waar ik wel de kamer mee op wilde.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor

Melissa
Deze Roemeense dame van rond de 30 zit helemaal onder de tatoeages. En hoewel ik daar helemaal niet op kick, viel ik voor haar sexy uitstraling. Daarbij was ze die middag, veelal samen met Larissa, actief bezig met gein maken. En dat deed ze op een leuke manier. Na samen op de schommelbank te hebben gezeten was het: zimmer.
Melissa heeft silli's maar ze zijn erg mooi en voelen goed aan. Tongzoenen was een zwakke voldoende. Melissa houdt er van haar tongetje snel in en uit te laten gaan. Iets wat op een aantal lichaamsdelen overigens zeer prettig aanvoelt! Melissa wreef lekker met haar lichaam over me en begon langzaamaan me naar onderen toe te kussen. Het tongetje zat uitgebreid aan mijn ballen, en ver daaronder!! Tussendoor pijpend. Ik kon haar lekkere billen kneden en haar tepels hard maken.
Afgemaakt in cowgirl waarbij ze me me op verschillende manieren bereed.

Het was geen supersessie maar wel voldoende. In ieder geval genoeg om een volgende keer eventueel weer met haar de kamer op te gaan. Het was ook fijn dat er geen doekjes en gel aan te pas kwamen.

Om 20.00 de club verlaten. H7 I will be back!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #249 Gepost op: 14 augustus 2016, 14:34:45 »
vrijdag 05-08-2016 had ik me agenda zo ingeplant dat ik H7 weer is een keer kon bezoeken . de reden daar voor was een vrijkaart van RB en een gratis tantra massage van zika . met een glimlach drukte ik op de bel . de deur werd geopend en daar stond de oude teke van oa babylon . het was even zoeken voor haar naar de code van de vrijkaart voor de inkomen . ma ik ben een geduldig persoon . tussen neus en lippen door gaf ik aan ook nog te mogen genieten van een tantra massage waarop zij aangaf  dat de dame niet aanwezig was   :sign0065:  en er volgende week weer zou zijn  :lol vol goede moed liep ik de trap op na de kleed en  :douchen ruimte het is er nog steeds schoon . kleertjes uit badjas aan badslippers aan  en hub na beneden kijken wat er voor mooie dames waren  :showtits . VESNA ALESSIA echter ik ben met geen van deze 2 dames op de kamer gekomen  ;) verder trof ik in de bar en buiten op het terras een regen boog aan badjassen (een ander woord voor mijn daarvoor is koopjes jagers voor noppes binnen en nog te gierig om voor een badjas te betalen  ;) in welke club vind je dat dan zo pacet .gratis inkomen en dat wel inclusief non alceholise drank ontbijt bij mooi weer  :103: warm avond eten  ;)  het is er proper als in de meeste sauna clubs waar je 50 tot 60 euro intree betaal  ;)   ik heb voor het eerst de kino gevonden even leker de ogen toe gedaan . me eerste kamer was met Miriam
geen uitstekende kamer ma ook geen slechte kamer  :amazone de tweede dame ben ik van naam vergeten het was er eentje met wat baby vet en die kamer was uitstekend .

rond de klok van 0.00 uur H7 verlaten en voldaan en met een goed gevoel na huis gereden  :steeringwheel:

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #250 Gepost op: 14 augustus 2016, 23:58:43 »
Afgelopen vrijdag ook bij H7 geweest. Reeds om 11.30 ingecheckt. Zina de tantra lady was zo lief om me een badjas en handdoek te overhandigen.
Er waren reeds redelijk wat heren aanwezig maar nog maar enkele dames.
Wat zitten rondkijken en enkel Betty of misschien ook sugar kwamen in aanmerking op het moment.
Dan maar een saunaatje eerst en wat liggen rollen in de zon.
Rond 15.00 was het best druk qua beren, normaal is het tot 14.00 wat drukker en nadien rustiger, maar vandaag leek het wel of iedereen voor een dagje kwam.
Om 15.00 kwam Larissa en Melissa binnen maar ik had eigenlijk op wat andere dames gehoopt. Ramona of Sabine, misschien Claudia of Vesna. Maar nog niets te bespeuren. Dan maar beslist om het plan wat aan te passen.
Vermits ik geen plan had om het laat te maken besloten om eens snel iets anders te gaan verkennen.
Verliet de club en zette koers richting Vulkanstrasse.
Even later sta ik dan op de Vulkanstrasse rond te draaien en vind niet wat ik zoek :)
Crap sta ik in de Dusseldorf ipv in Duisburg. Fucking idioot :)

Geen kamer gemaakt dus in H7 maar binnenkort nog wel eens langs voor een herkanssing.

Wat is er verder gebeurt op de vulkaan?

Offline speedy56

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #251 Gepost op: 16 augustus 2016, 21:44:08 »
Paar weken terug sinds lange tijd bij H7 geweest.Moet zeggen een hele verbetering na de verbouwing.
Werd vriendelijk ontvangen, wat rond gekeken en zag een bekende/mooie Sabrina ex Phantera waarmee ik de kamer opging.
Heerlijk genoten van haar echt super top!! aanrader.
Daarna lekker gegeten was grill/buiten ff gepauzeerd en vervolgens met een Bulgaarse dame gekamerd,ook goed.
Verder nog warm gegeten en ff aan de bar gezeten en daarna tevreden huiswaarts.
Ga zeker binnenkort weer terug.




Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #252 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:17:18 »
gisteren voor de eerste keer naar deze club, aangetrokken door FKK en gratis inkom tussen 11-13u.
aangekomen rond 11u30, direct bij de inkom betty gespot, zou later blijken de mooiste dvp in deze club, wat rondgekeken meer beren dan dvps en verbeterde later niet dus deze club rond 13u30 terug verlaten.
impressive : club met potentieel maar te weinig dvps, ook maar enkel kleine binnen en buiten sauna.

kamergang met betty, russische, licht bruin haar, b-cupje, strak kaal poesje, gfe met alles erop en eraan, hhg 90% alles ooit nog eens naar deze club zou gaan.

massage door rijpere sina, prima.

conclusive : fkk is leuk, maar te weinig dvps en beperkte infra ivgl met andere clubs

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #253 Gepost op: 21 augustus 2016, 15:27:05 »
Gisteren stapte ik tegen half acht, vrij laat voor mijn doen, bij H7 binnen met een combi kaart. Entree, massage en drank. De Theke had nogal wat tijd nodig, er werd een heel boekwerk met codelijsten doorgebladerd. Uiteindelijk vond ze hem dan wel, intussen stonden er al andere gasten te wachten. Maar het kwam goed. Op de massage na, want de masseur was er niet deze zaterdag. Jammer, maar er zijn ergere dingen. Mijn oog was meteen al op een verschrikkelijk mooi Afrikaans meisje gevallen, eentje met prachtige natuurlijke borsten. Die dingen moest ik in mijn handen krijgen! Later op de avond zou dat ook gebeuren, maar na het omkleden bleek dat de dames in een briefing in een hoekje van de tuin zaten. Even later werd ook het buffet binnengebracht. Liever had ik eerst de druk er af gewerkt, maar er stond meteen een rij wachtenden voor, dus sloot ik maar aan, want op is op.

Na de briefing kwamen de dames ook eerst voor de avondprak, dus kon ik rustig mijn ogen de kost geven. Dat lekkere ding kon ik zo gauw niet ontdekken. Wel wat Oostblokspul, van heel mooi tot net onder mijn ondergrens. En nog een andere Afrikaanse, waarvan ik had gehoord dat de Theke haar met Daisy aansprak. Aha, daar had ik iets over gelezen, een meisje uit Togo, en die moest goed zijn. Het kwam zo uit dat ze tegenover me zat te eten, vergezeld van een man die hele verhalen tegen haar ophing. Die haar niet bijzonder interesseerden, aan haar lichaamstaal te zien. Ik liet heel subtiel mijn belangstelling blijken. En niet zonder succes, want zodra ze klaar was, loosde ze haar metgezel en kwam er gezellig bij zitten op de schommelbank in de tuin. Daisy is een gezellige sociale meid, merkte ik. Never a dull moment. Hoewel de meeste dames naakt liepen (FKK) had Daisy een of ander stuk doek om haar heupen. Toch viel haar prachtige Afrikaanse achterwerk niet te verhullen, merkte ik toen we opstonden om vanwege de regen naar binnen te gaan. Op een bankje in de gang werd de conversatie voortgezet, waarbij ze het nodig vond om mijn middelste been helemaal stijf te friemelen. Nu vond ik het wel eens tijd worden om me voor te stellen. By the way, I’m nlnu. Oh sorry, I forgot, I’m Daisy. Waarbij ze me de tong even vacuüm zoog. Hier kwam het punt wat ik gezien de nieuwste berichten verwacht had: zou er van me verwacht worden om haar ter plaatse te nemen? Ik had nog geen openbare actie gezien, helaas. De verdere avond zou ik het ook niet zien, dus is het mogelijk pas na 1 september dat men dit wil gaan stimuleren. Daisy nam me gewoon mee naar boven, en vroeg om samen te douchen. De edele delen werden ingezeept en afgespoeld, waarop de eerste pijpaanval plaats vond onder de stromende douche. In een hap naar binnen tot het schaambeen. Even de maat nemen voor straks zal dat wel geweest zijn. Die mond was ervoor gemaakt trouwens. We bleven nog gezellig een tijdje staan tongen onder de douche, droogden ons af en trokken ons terug voor een heftige geile sessie. Non stop tongzoenen, deepthroat pijpen met hol gezogen wangen, en neuken in allerhande posities, dan de een boven, dan de ander. Daisy verstaat als een van de weinige vrouwen die ik ken de kunst van het kutmelken. Door het telkens aanspannen van de vaginaspieren krijg je een heel sensationeel gevoel in je lid. Na een drie kwartier durende uitputtingsslag schoot ik mezelf dan toch leeg in die wulpse Afrikaanse stoot. We praatten nog wat na over hoe mannen en vrouwen de seks beleven, en of een tits job raadzaam is en zo. Bij haar denk ik van wel, maar pas op wie je dat laat doen. Dr. Bibber heeft meer boezems verknald dan verfraaid. We rondden onze date af en ik ging wat zitten zweten in de sauna.

Na nog een paar rondjes door het huis had ik jammer genoeg nog geen openbare actie ontdekt. Ik heb daar geen problemen mee, vind het bijdragen aan de sfeer van een bordeel in het algemeen. Bovendien maakt het dat de prikkel sneller terugkomt, zodat de dames meer omzet draaien. Van animatie geen last, dat is hier geen usance, en als het gebeurt dan heel subtiel. Ik had het mooiste meisje van de klas inmiddels weer gespot. Ze zat aan de bar te eten. Ik benutte die drankkaart voor een blikje rode stier, om mezelf van de nodige energie te voorzien, want ik had plannen met dat lekkere ding. Ze had me met Daisy gezien, en kon weten dat ze hier met een liefhebber van donkere dames te doen had. In het voorbijgaan even een aaitje over de arm, ik had beet. Ik betrok een bankje in de gang, want er was, oh fuck nog aan toe, een DJ in the house! En die moest even laten horen hoeveel decibellen zijn installatie kon produceren. Ik hoefde niet lang op haar te wachten. Dea uit Ghana kroop lekker tegen me aan en gaandeweg de introductiebabbel begon haar handje te voelen op een plaats waar nette meisjes helemaal niet horen te voelen, maar we zijn hier in een bordeel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet met mijn fikken van die zalige tieten af kon blijven. Ik denk meer dan een DD, zal eerder een EE zijn. Groot en vol en na enig friemelen met tepels hard als kersenpitten. Een voorzichtig kusje kon er wel vanaf, maar ik had snel door dat ik hier geen zoenkanon te pakken had. Jammer, maar oh dat heerlijke lichaam. Op de kamer bleek het tongzoenen inderdaad weinig voor te stellen, maar toen de zwans eenmaal tussen die zwoele lippen verdween kon ik er mee leven. Een even begaafd pijpster als haar illustere voorgangster. De hele tijd die grote zachte borsten tegen je zak aan gedrukt, en af en toe het pijpwerk afwisselen met een Spaans nummer tussen de tieten, ze had me de hele tijd kort tegen het spuitpunt aan. Ook met Dea werden er varianten uitgevoerd die vrij ongebruikelijk zijn. Ze zat op me en leunde ver achterover, waarbij we gespannen toekeken hoe de staaf die kleddernatte grot in en uit schoof. De cowgirl positie is met een meid met zulke borsten het geilst vind ik. En ofschoon ik op deze manier zelden klaar kom, deze sensatie was me op een gegeven moment te veel. Met de handen vol billen, die megatieten in mijn gezicht en zuigend aan die harde spenen zag ze kans om me klaar te rijden, de deugniet. We lagen lang tegen elkaar aan uit te hijgen. En hoewel ik het tongzoenen, wat amper twee minuten geduurd heeft toch wel mistte, kan ik toch een geslaagde missie op de lat schrijven. Misschien volgende keer eens een trio met de twee D’s, Dea en Daisy proberen te regelen. Dan heb je in ieder geval één zoenkanon, één stel supertieten en twee moorddadig lekkere konten bij elkaar. Handen te kort dus. Daarbij een bruine huid en lange zwarte haren. Als het dan nog niet goed komt, dan komt het nooit goed.

Wat verder ter tafel kwam. Bij de invoering van de nieuwe vroege sluitingstijden, wordt het punt van gaan kameren tegen sluitingstijd actueel. In dat geval komt er een tientje toeslag op de laatste kamer. Die is voor de Theke, omdat ze dan langer moet blijven. Waarvan akte. Hoewel ik zelf meestal wel vertrokken ben voor die tijd, lijkt me 22 uur doordeweeks en 24 uur in het weekend toch wel wat aan de vroege kant. In ieder geval, nadat Dea de gebruikelijke vergoeding voor haar verrichtte diensten had ontvangen, ging ik er vandoor, ook al om een bepaald soort muziek te ontlopen, waarvan het volume de pijngrens aardig dicht benaderde. Relaxxxboard en H7, bedankt voor het ter beschikking stellen van die vrijkaart, anders had ik dit Afrikaanse avontuur gemist.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 18:09:56 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Stap1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #254 Gepost op: 21 augustus 2016, 18:15:00 »
Op een doordeweekse dag voor het eerst Heaven7 bezocht. Aankomst rond 12 uur wegens gratis entree. Een tamelijk kleine club. Ben tot 14.30 gebleven,  helaas geen kamergang. Vond de dames niet bepaald aantrekkelijk. En het waren er maar een stuk of 8, op dubbel zoveel beren. Een dame, Vera, gedroeg zich als het alfa vrouwtje op de apenrots. Lag continu naakt met de benen wijd op een ligbed op het terras op een zeer centrale plek waar iedereen langskomen en de meeste beren zitten te kletsen. Ze sprak alle mannen aan en deed alsof ze de bazin van de club was. Het is wel een geile hoerige stoot met lekkere stevige siliconen tieten en een strak gebruind lijf. Maar ze is niet meer de jongste en dat verraadt haar gezicht dat er wat afgeleefd en hard uitziet. De andere dames gedroegen zich tegengesteld, zeer op de achtergrond. Ik vond er niets van mijn gading, minder kwaliteit dan bijvoorbeeld bij Van Goch, Acapulco en Marisol. Na een paar uur vergeefs wachten op de komst van hopelijk knapper dames wilde ik toch wel even ontladen, het continu tegen naakte vrouwen aankijken heeft natuurlijk zo z'n effecten... Vera kwam terug van de eerste kamer die ze in 2 uur tijd gescoord had en ik sprak haar aan. Ja ze had tijd, was haar reactie, maar eerst ging ze wat roken   ::). Vervolgens wandelde ze naar de tuin waar ze zich op haar ligbed neervlijde en op haar gemak ging liggen zonnen en roken. Toen ben ik maar naar de kleedruimte gagaan, aangekleed en vertrokken.
Meteen naar Duisburg Vulkanstrasse gereden en daar een keuze gemaakt uit het veel grotere aanbod van veel mooiere dames.