Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600670 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #315 Gepost op: 14 december 2016, 16:40:53 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7
Het is geen cafe he Breitling, dan ruïneren jullie de eigenaar  :lol

dat klopt sm,
maar een lekker koud pilsje in een club hoort er voor mij wel bij
gewoon met bandjes werken en die bier willen drinken betalen 50 euro :039:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #316 Gepost op: 14 december 2016, 16:45:41 »
Nu het bier nog bij de entreeprijs en het kan weer wat worden met H7
Het is geen cafe he Breitling, dan ruïneren jullie de eigenaar  :lol

dat klopt sm,
maar een lekker koud pilsje in een club hoort er voor mij wel bij
gewoon met bandjes werken en die bier willen drinken betalen 50 euro :039:
Ik drink ook graag een lekker koud biertje in een club .... en ga volledig akkoord met wat je hier schrijft ....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #317 Gepost op: 18 december 2016, 21:55:22 »
Sabine

Ik kon het vandaag niet laten. Met een vrijkaartje uit het "Gewinnspiel" reed ik na een familiebezoek in het Westen van het land naar Willich. Daar kwam ik na twee en een half uur rijden om half vijf aan. Ik was er een paar maanden niet geweest en was verrast. Er waren meer heren en dames aanwezig dan ik op een zondag had verwacht. Naast een paar "oude getrouwen"(Vera, Sabine, Victoria, Emiliana) waren er zo'n 10 andere voor mij nieuwe dames. Al met al selecteerde ik er in gedachten drie die eventueel voor een kamer in aanmerking zouden kunnen komen.

In het bargedeelte trof ik het warme eten aan. Rijst en vlees, pasta met saus en groenten. Daarnaast een keuze aan desserts. Een hele verbetering met de laatste keer dat ik er was.

Om in de Kerststemming te komen stond er een ketel gluehwein, voor een ieder vrij te gebruiken.

Boven is het opgeknapt en is een heel mooie loungeruimte geschapen, waar je je even lekker kan strekken.

Sabine
De reden dat ik deze recensie schrijf is Sabine. Ik weet dat er een andere Sabine was. Maar deze kende ik nog niet. Zij werkt er sinds twee maanden. Ze viel me op doordat ze er geweldig uit zag met haar mooie lange zwarte haren en het lichaam gestoken in een sexy outfit. Ze is vrij slank en heeft een a-cup. Ze is net 21 geworden. Ik heb met deze Sabine een heerlijke kamersessie gehad En voor diegenen die daar ook voor willen gaan: Sabine gaat over drie dagen een maand naar Roemenië en zal, als ik haar moet geloven, hoogstwaarschijnlijk niet meer in H7 opduiken, maar wel bij een andere club in Duitsland. Daarom maak ik ook geen apart paspoortje aan nu.
Sabine kust heel goed, is op en top GFE, spreekt goed Engels, is heel vriendelijk en vrolijk en heeft een heel mooi lijf. En voor de liefhebbers: ze houdt haar schoenen aan tijdens de sex!
Sabine zeurt niet over tijd, vraagt niet naar een kamer, gebruikt geen glijmiddel en gaat niet van de kamer af als je er net in bent.
Ik vind haar een topper!



Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #318 Gepost op: 27 december 2016, 19:48:44 »
Gisteren onverwacht nog even in H7 beland. Gelijk vanuit het kerstdiner ’s avonds ben ik vertrokken.
Ik kwam net voor 19:30 aan en stonden toch wel wat auto’s op de parkeerplaats.
Waar ze zaten weet ik niet want binnen was bijna niemand. Misschien zo’n 5 beren geteld en zag in het begin maar 3 dames. Al heb ik er later wat meer gezien. Denk dat ze de 10 niet gehaald hebben.

Ik was ook van plan snel naar de kamer te gaan en weer naar huis. Maar zag niets van mijn gading.
Op eens kwam Larissa van de kamer. Gelijk mijn keuze gemaakt, zij wordt het.
Toen ze terug kwam gelijk gevraagd of ze zo tijd had en dat had ze, maar ze ging eerst roken.
Komt ze terug gaat ze gokken, graag of niet, dan hoeft het voor mij niet.

Tegenover mij kwam een nieuwe meid zitten. En kwam na mij toe want haar telefoon lag daar in de lader. Ze zei wat maar kon het niet verstaan, dus bij haar gaan zitten.
Ze stelde zich voor als Sisi, Bulgaarse, 23 jaar, fit lichaam, naturel. Ze was pas 3 of 4 dagen in H7. Praten ging zeer moeizaam want ze praat geen Duits en ook zo goed als geen Engels op wat woordjes na. Ik dacht dit wordt niks en stond klaar om te vertrekken, maar ze nam heel veel moeite om mij dingen duidelijk te maken. Bleek echt een aardige lieve meid te zijn. Ze doet aan fitness en dat was ook wel te zien, echt een fit lijf en mooie stevige kont. Ook deed ze aan jiu jitsu zei ze, waar ze de groene band in heeft. Dit vind ik wel interessant dus ze heeft mij een paar arm klemmen geleerd. Op zich niet verkeerd om te weten als ik weer een keer wordt belaagd door een op hol geslagen dvptje.
Ondanks dat we elkaar amper konden verstaan hadden we wel een leuke tijd. Ze begon mij soms al te tongen en legde mijn hand op haar kont. Die is werelds. Ook begon ze al aan pielemans te zitten.
De kamervraag stelde ze niet dus zelf maar eens aangegeven om naar boven te gaan.
Tegenover ons was Larissa gaan liggen en zat op haar telefoon spelletjes te spelen, ik zag haar kijken. Toen Sisi de sleutel ging halen liep ik nog even naar haar toe. Ik zeg nu ben je te laat, als je eerder was gekomen was ik met jou de kamer op gegaan. Ze zegt niets en pakt mij op mijn bek en begint te tongen. Have fun, baby, zegt ze en lacht. Die meid moet ik nog een keer gehad hebben. :D
Sisi kwam terug met de sleutel, kamer onderin bij de trap. Het kamertje met haar was top, niks op aan te merken. Ze wilde na het douchen nog even wat drinken, dus na het douchen zijn we wat gaan drinken. Ik had wel mijn telefoon meegenomen en Google translate opgestart en dat ging een stuk beter. Niet ideaal maar een stuk beter te doen.

Rond 21:20 ben ik naar huis gegaan, volgens mij waren er nog maar 2 andere beren. Het was echt mega rustig. Het eten heb ik niet gecheckt want zat nog vol van het kersteten.
De chef kwam mij nog een goede jaarwisseling wensen en dat ik maar snel terug moest komen. Dat komt denk ik wel goed. Die Sisi wil ik nog wel weer eens een keer gehad hebben. Trouwens ze vertrekt alweer 6 januari naar Bulgarije ter info. En Larissa staat ook nog altijd op mijn todo lijst.
Ondanks dat er geen zak te doen was en bijna geen meiden, heb ik mij goed geamuseerd daar.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #319 Gepost op: 30 december 2016, 18:12:50 »
Gisteren, 29 december 2016, mijn laatst clubbezoek van het jaar gehad in Heaven 7. Ik heb lang getwijfeld waar heen te gaan en op welke datum. Ik weet dat een aantal beren 31 december in Villa Marisol zitten, maar ik heb hun vorige week op kerstavond ook al ontmoet in Happy Garden. Andere clubs waar ik nog even aan getwijfeld heb, zijn Babylon, Sixsens en Great Palace. Sixsens viel af, omdat Dani niet aanwezig is. Babylon viel af, omdat ik anders mijn doelstellingen niet zou gaan halen in 2016 ;) Waarschijnlijk had ik dan alleen een kamer genomen met Karla en Dolli, wat zeker niet verkeerd was geweest, integendeel. En Great Palace is niet open op de 31ste en donderdags verwacht ik het heel erg rustig. Volgend jaar ga ik deze clubs vast en zeker nog bezoeken.

De reden voor Heaven 7 is Larissa. Ik had al veel over haar gehoord en gelezen en ik heb haar 1 keer gezien tijdens mijn vorige bezoek, maar toen verder niet met haar gesproken. Ik kan me toen wel herinneren dat ze er heel naturel uitzag, met heel weinig make up en dat het een erg knap meisje is. Ik had dus ook plannen om als eerste met haar naar een kamer te gaan, maar dat liep heel anders.

Bij binnenkomst €10,-- afgerekend voor een badjas. De entree is gratis, maar de huur van een badjas is €10,-- en dat is zeker redelijk te noemen. Alleen de volgende keer sla ik toch een handdoek om, want wat was het warm binnen, pfff. In de zitruimte bij de entree is het nog redelijk koel, maar het bargedeelte en boven in de relaxruimte en de kamers is het erg warm.

Na even een ontbijtje te hebben genuttigd, scrambled eggs met een broodje, me neer geploft in 1 van de sofa's. Er waren redelijk wat nieuwe meiden aanwezig die ik nog niet eerder gezien had in Heaven 7 en een aantal zag er niet verkeerd uit, zoals Lavinia, Sisi en Jenna. Vooral Jenna heeft een stel heerlijke stevige borstjes.

Viktoria was er ook. Met haar nog even kort gesproken. Ze is al een wat “oudere” dame, lees eind 20, maar ik vind haar wel iets hebben. Ze heeft een erg lekker achterwerk en een stel heerlijke borsten. Haar service is erg goed en ze is leuk in de omgang. Ze stelde nog wel voor om een kamer te nemen, maar ik had andere plannen. Misschien dat ik later nog een kamer met haar ging nemen, dacht ik. Helaas is dat er niet van gekomen, want ze ging in het begin van de avond al weg. Een volgende keer maakt ze zeker een goede kans.

In de bar zat ik een tijdje naar al het vrouwelijk schoon te kijken, maar Larissa had ik nog steeds niet gezien. De dag ervoor had ik Heaven 7 gebeld, met de vraag of Larissa aanwezig zou zijn en er werd bevestigd dat ze de volgende dag zou werken. Ik dacht nu even, dat ze het alleen zeiden om er weer een klant mee te winnen en het schoot even door mijn hoofd om te vertrekken en alsnog naar Great Palce te gaan...

In de bar was Lavinia een beetje aan het dansen aan de danspaal en een beetje aan het ouwehoeren met beren die de bar in kwamen lopen. Sommigen konden het zeer waarden en speelden daar op in. Een enkele beer was daar niet zo gecharmeerd over, met name een autistisch overkomende beer. Een beetje een vreemde kerel met een brilletje, die haar steeds probeerde te ontwijken, maar op een knullige manier. Ik moest er wel een beetje om lachen en Lavinia had dat blijkbaar in de gaten.

Lavinia
Lavinia kwam op een gegeven moment naast me zitten. Ik was nog steeds aan het wachten op Larissa, al zeker zo'n 2 á 2,5 uur. Hoewel ik Lavinia er best leuk uit zag zien en ze ook erg spontaan over kwam, had ik nog niet direct plannen om nu een kamer met haar te gaan nemen. We hadden een leuk gesprek op de sofa en plotseling vroeg ze of ik haar een massage wilde geven. Ach ja, dacht ik, waarom niet. Ik begon haar nek en rug te masseren en heb dit zeker een minuut of 10 volgehouden. Daarna kwam ze bij me op schoot liggen en begeleide mijn arm en hand om haar middel, zodat ik haar borsten kon masseren. Nog steeds had ik niet de drang om naar een kamer te gaan met haar. We hebben het gesprek voortgezet en voor ik het wist lagen we te zoenen. Nog niet met de tong, maar wel lekker. Weer vroeg ze of ik een kamer wilde met haar. Ik voelde er nu wel wat voor, maar gaf als glimlachend antwoord dat ik altijd erg bang was voor dames met een pistool, doelend op haar tattoo. Daar kon ze wel om lachen en begon me weer te zoenen. Dit keer kwam het tongetje er ook bij en dat trok me definitief over de streep.

Lavinia ging een sleutel halen en we vertrokken naar een kamer boven. Daar gingen we werden met (tong)zoenen. Hoewel het (tong)zoenen erg lekker was, was het tongzoenen niet al te diep. Vervolgens gaf ze me een blowjob, die goed was en al (tong)zoenend had ik mijn eerste orgasme in missio met haar. Daarna gaf ze me nog een massage, welke zeker niet slecht was. Redelijk stevig. Veel meiden wrijven maar een beetje, maar zij deed het redelijk krachtig en op een gegeven moment met haar knokkels. Terwijl ze me masseerde hebben we nog een beetje bijgepraat. Over 1 ding was ik erg verbaasd en dat was haar leeftijd. Op de website staat 22, maar ze blijkt al 30 te zijn. Ze ziet er zeker niet uit als iemand van 30 en ik dacht in eerste instantie rond de 25. Ze heeft ook netjes het half uur volgemaakt en misschien wel een paar minuutjes meer, maar deed daar niet moeilijk over. Lavinia is zeker een aanwinst voor Heaven 7.

[attachimg=1]

Naam: Lavinia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 30
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: Romig, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales -/10 (niet meer gezien, maar ze zei ook dat ze vroeg zou vertrekken)
Cijfer: 8,5

Na de kamer met Lavinia eerst even op krachten komen in de sauna. Helaas was de sauna buiten buiten gebruik. Dit is toch wel mijn favoriete sauna in Heaven 7, omdat je hier goed Aufguss kunt doen. In de sauna boven kun je dit ook, maar het effect is vele malen minder. Hier moet je water gieten in een soort trechtertje. De eerste keer dat ik vandaag in de sauna zat, had ik dit niet door, omdat er een houten “hoofdkussen” boven op lag. Ik dacht dat je het water aan de bovenzijde achter de houten wand moest gieten, omdat zich hier een roost bevond. Het werkte wel, maar een saunagang later vond ik dus die trechter.

Even lekker koud afdouchen en even uitrusten in de relaxruimte. Die was erg warm, eigenlijk te warm. Wel een pluspunt is de koudwatertap. Ook stond er een grote kan appelsap met ijsblokjes. Goed geregeld dus, zeker na een intensieve saunagang.

Ik liep weer naar beneden om te kijken of ik Larissa nu wel kon vinden, maar helaas. Geen spoor van haar te bekennen. De club een paar keer op en afgelopen en wat TV gekeken. Rond een uur of 5 werd er eten geserveerd. Ik weet dat er nogal eens geklaagd wordt over het eten in Heaven 7, maar ik moet zeggen dat het vandaag redelijk goed was. Eigenlijk niets over te klagen. Vandaag hadden ze varkensvlees in een soort van kaassaus met gebakken aardappelen. In de koelkast stond gesneden sla, komkommerschijfjes en eieren, waar ik een salade van maakte.

Miriam
Na het eten ging ik even uitbuiken in de relaxruimte. Op een gegeven moment kwam Miriam bij me buurten. Ze kwam naast me zitten en begon me te betasten. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in haar, want ze is niet echt mijn type. Ze is behoorlijk gezet, met een stel enorme meloenen. Nu wijs ik per definitie niet een wat dikkere dame af, kijk maar naar Andra (toch 1 van mijn favorietjes, hoewel ze nu een stuk slanker is) en Mirella, beide uit Pauschalclub Münster. Beide overigens ook met een zeer goede service.
Miriam ging steeds een stukje verder en ik dacht, laat haar maar even. Ze pakte mijn hand en bracht deze naar haar meloenen. Ze begon me ook ineens te zoenen en te tongen en te trekken aan mijn pietje. Ik werd er wel behoorlijk opgewonden van en toen ze vroeg om naar een kamer te gaan, dacht ik niet meer na en stemde toe. Ze ging een sleutel halen en we gingen naar een kamer. Eenmaal op de kamer draaide ze behoorlijk bij. Zoenen zat er op een paar kleine zoentjes niet meer in en ze begon gelijk met een blowjob. Niet erg bijzonder... Er werd snel een rubbertje omgedaan en ze ging liggen. Ik nam haar in missio en ze begon een beetje overdreven te kreunen. Haar hoofd hield ze zo, zodat je haar niet kon zoenen. Ondanks dat, had ik toch mijn 2e orgasme. Achteraf dacht ik dat het misschien beter was om de kamer af te breken en haar €40,-- te betalen en een betere dame op te zoeken. Na mijn orgasme kleedde ze zich gelijk weer aan om de kamer te verlaten. We waren denk ik een kwartier binnen, maar ik had het ook wel gezien met haar. Helaas een foutje... De presales waren erg goed en ik dacht dat het op de kamer hetzelfde zou worden, zo niet beter... Me dus lelijk vergist... De volgende keer toch iets meer met m'n hoofd nadenken en niet met m'n pietje...
Opvallend was dat ik me er niet echt slecht over voelde, zoals ik dat wel bij andere dames heb gehad in saunaclubs. In elk geval wel een sessie om snel weer te vergeten.

[attachimg=2]

Naam: Miriam
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 29
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat: Dik, 70Kg, maat 40/ G-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales 6/10
Cijfer: 4,5

Weer even bijkomen in de sauna en de relaxruimte en daarna even wat drinken aan de bar. Plotseling zag ik Larissa...

Larissa
As told before, my visite to Heaven 7 was mostly because of Larissa. I had plans to go in the morning already with her in the room, but at that time she was not available unfortunately. Much later that day, around 19:00 hours, I had the opportunity. She just smoked a cigarette outside and came in again and went to the slot machines. I went to her and watched a while when she was playing. She noticed me and put a hand on my leg. We started a small conversation and when she was finished gambling we went to the bar, where we both took a Coke. We took place in one of the sofas, where we had again a small conversation.
I have to say that Larissa is a very pretty girl. On the photos she has a more natural look, without a lot op makeup, but yesterday she had a bit more makeup. Her eyes were more dark (smokey eyes) and in combination with her beautiful long black hair it gave her a Transylvanian vampire look.



[attachimg=3]

When we finished our Cokes, she went to get a key for a room. In the room it was a pity that she didn't kiss with the tongue. She said she had a cold and she couldn't kiss with the tongue. Although we didn't kiss with the tongue, her kisses felt very nice. Then she started with a blowjob and HELL this was good. Like a vampire she sucked and it was amazing what she did with her tongue. She doesn't have a tonguepiercing, but it felt like she had one. And she did also a great deepthroat and took it for sevaral seconds deep in her throat, without gagging or what so ever. During that she even played with her tongue. Her blowjob is in one word devilish!!! One of the the best I've ever had and perhaps the best!!! At that moment I knew I wanted to finish in that way, but first I wanted to taste her too. Unfortunately she doesn't like so much to be licked. It tickles she said. Although of that she let me lick her for few minutes. Then it was my turn again and she continued her great blowjob. During this amazing blowjob I played with my fingers a little with her pussy untill I had my final, but most intense orgasm of the day. Her blowjobskills are definitly a 10 and one of the reasons that I would like to take a room with her again.

When we were just a few minutes in the room I told her that I wanted 1 hour with her in the room and afterwards to drink a Vodka with her in the bar. We had still some time in the room and we talked a little. I was laying om my side and she lay against me with her back on my belly. She put my arm around her waist and she asked me if I had a problem that she smoked a cigarette. Nice that a girl askes, because most of the girls don't. We talked for a while about a lot of things, but also about her teeth. She knows that a lot of guys talk about her in forums and also about her teeth. Also I read it here on Relaxxboard and even I've talked with some guys who went with her before in the room. I have to say that she has nice teeth. They look very healty and are nice white. The only “problem” is that there is some space between them. That doesn't bother me. I've seen some girls with much worse teeth. Some girls are missing teeth or have even brown teeth. Not Larissa. And also she told me that this is her. She doesn't want to change it. For what? To please a bunch of guys? I like the spirit of this girl. Also we talked about plastic surgery, like silicon breasts. She has very nice boobs, but I told her when they become less nice if she would think about silicons. Also that she doesn't want. I like her how she is now. Very natural, with a few tattoos. I hope she stays like this and I hope she will put on even less makeup the nexttime when I'm in Heaven 7 (like the picture below). And I will come next time for sure, because she owes me to have a Vodka with her (on my costs ofcourse ;) ). Yesterday she told me after the room, that she would wait for me at the bar after she showered, but probably she met another costumer, because I didn't see her anymore that evening.

[attachimg=4]

Naam: Larissa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 50Kg, maat 34/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales -/10 (helaas niet meer gezien, maar ze had een goede score kunnen krijgen als ze een Vodka met me gedronken had)
Cijfer: 8

Als Larissa met me een Vodka had gedronken en ze me ook had getongzoend, was het cijfer zeker een 8,5 geweest en misschien wel een 9. Een herkansing komt er zeker volgend jaar ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #320 Gepost op: 1 januari 2017, 16:45:39 »
Gister nog net voor de middag in H7 aangekomen.  Wou nog even Sisi zien waar ik afgelopen maandag een goede kamer mee had.
Parkeerplaats stond goed vol. Binnen zullen er tussen de 10 a 15 meiden zijn geweest.

Begonnen met ontbijten. Zag er goed uit, verschillende soorten beleg, salade en roerei. Zat volgens mij ook wat warm spul tussen.

Sisi snel genoeg gespot en samen gaan eten. Ze ging roken maar duurde wel heel lang.
Langs mij aan de bar zat Vera daarmee aan de praat geraakt. Kun je goed mee kletsen, aardige meid. Sisi kwam maar niet. Dacht dan pech gehad. Dus met Vera op de bankjes gaan zitten.
Na een tijdje ging ze even weg en kwam snel genoeg terug om te zeggen dat een stamklant van haar was gekomen en haar ook wat mee had genomen. Normaal belde deze klant altijd maar was nu dus onverwachts gekomen en ze kon het niet maken om deze klant te laten wachten. Dus tot zover Vera.

Kwam daarna nog even in gesprek met RMJhexe en Neverenough. Beetje ouwehoeren.
Na een tijdje kwam Sisi in de buurt zitten en mij daar bij gaan zitten.

Beetje spelen op de bankjes en naar de kamer. Was weer super net zo goed als afgelopen maandag.
Na afloop kwamen we bij de balie, zegt ze ik heb geen sleutel, die was ze kwijt. Ik zeg kom gaan we samen zoeken. De sleutel bleek nog gewoon in het slot van de deur te zitten. Ze vroeg weer om na het douchen wat te drinken. Pre-sales zitten wel goed bij haar. Gezellig zitten ouwehoeren met elkaar, zover dat gaat. Want de communicatie is moeilijk.
Na een tijd afscheid genomen want moest nog door naar VM.

Achteraf gezien had ik beter in H7 kunnen blijven, was daar beter toeven dan in VM. In ieder geval meer meiden.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #321 Gepost op: 15 januari 2017, 19:19:13 »
Gisteravond even Heaven7.
Met dank aan sti6 voor het kaartje voor een nummer aufs Haus.
Kwam net na  18:00. Parkeerplaats zo goed als leeg. Binnen werd het kaartje gelijk geaccepteerd.
Na het omkleden geen meid te bekennen, zag alleen 3 beren (geen broodjes smeren).
Meiden hadden een vergadering zo bleek.

Dan maar kijken wat de pot schaft. Lagen wat salades en wat warm voer. Heb mij een paar kipfilets gepakt met volgens mij pepersaus. Was goed te doen. Alleen de Sprite was op volgens mij want kreeg alleen maar prik met water eruit.

De dames waren inmiddels weer gearriveerd en gelijk had een lange zwarte meid mij gespot. Ik heb er helemaal niks mee, dus zodra ze door had dat ik geen interrese had ging ze weg. Iets van Patty heet ze of zo uit Ghana.

Ik zag dat Kami er weer was dus snel daar bij gaan zitten. Ze wist mij weer lekker op te warmen en te verwennen en na een tijd maar de kamer gaan opzoeken. Weer een goede kamer met haar en man wat kan zij pijpen. Ze wist dat ik de vorige keren snel kwam bij haar tijdens neuken dus ze wou de tijd wat rekken. Ze heeft mij ongeveer zo’n 20 minuten gepijpt en ook diep en dan nog met dat tongetje bewegen. Af en toe weer wat zoenen en dan zegt ze we gaan nog niet neuken eerst nog even wat pijpen. Ik vond het wel mooi zo.
Na een tijd toch maar gaan neuken en binnen een paar minuutjes was ik klaar bij haar. Heerlijk.

Na het douchen wat drinken, maar viel toch op dat er echt niets loos was. Weinig beren maar ook meiden. Zullen er rond de 10 zijn geweest. Maar bleek dat er al een deel naar huis was gegaan die middag omdat er niks te doen was.
Sisi zag ik ook nog rond lopen maar die had een goede avond. Zat de hele tijd op de kamer.
Op haar was ik nog aan het wachten voor een 2e kamertje, maar ze kwam maar niet. Anders Larissa maar die was er niet.
Rond 22:00 vond ik het wel welletjes geweest en ga. Natuurlijk op dat moment kom ik Sisi tegen. Maar had ook geen zin meer en zei dat ik naar huis ging.
Omgekleed zie ik haar onder aan de trap weer, ze ging alweer een sleutel pakken voor de volgende.
Vroeg ze nog of ik kom. Ik zei ik ga toch naar huis toe. You come tomorrow? Dacht het niet.
Je zou trouwens ook vertrokken zijn naar Bulgarije vorige week. Was nu ineens iets van 22-23 januari geworden. Ik zei al, jaja. En volgende week wordt het natuulijk februari. Die grappen trappen we niet meer in. :D
Op zich wel een geslaagd avondje gehad in H7 was wel een beetje saai en weinig volk en meiden. Hoop niet dat het zich voortzet.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #322 Gepost op: 19 januari 2017, 17:20:45 »
Ik heb vandaag in het Gewinnspiel een fles Whiskey gewonnen. Ja lekker dan win je ook eens wat.

Du bekommst eine Flasche Whisky. Entspanne dich mit einzigartigen Damen bei einer edlen Flasche in unserem Haus.

Is 7 dagen bruikbaar maar aangezien ik daar geen gebruik van kan maken mag iemand hem van mij wel hebben.

Voorwaarden.
- Je gaat hem echt opzuipen
- Je bent een aardig persoon.
- Je hebt al wat berichten op je naam staan.

Meldt je maar.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #323 Gepost op: 5 februari 2017, 16:36:48 »
Gisteravond met een vriend in Heaven7 beland. Voor hem was het zijn saunaclub debuut.
De rit heeft wel dik 1,5 uur geduurd. Waarvan we ongeveer 1 uur in de file hebben gestaan.
We dachten eerst dat er ergens een voetbal wedstrijd was maar bleek net voor de afslag Düsseldorf een flink ongeluk te zijn gebeurd. Een baan was afgezet stond vol met ambulance, politie en de brandweer. Kon een glimp opvangen van een Mercedes die voor flink in elkaar zat en zelfs geen wielen meer op zat.

Zo rond 19:00 aangekomen en snel omgekleed. Mijn vriend was helemaal verrast dat hij een basjas aan moest. Was een klein detail dat ik hem vergeten te vertellen was.

We hadden geluk gisteravond. De line-up  was voor mij persoonlijk goed. Met zo ongeveer 20 meiden.
Ook in verhouding met beren wat het er wat gezelliger maakte. De meiden hadden goede zin, werd veel gelachen en gedanst.
Mijn vriend was in het begin niet zo enthousiast, hij vond de keuze wat karig en de meiden niet zo mooi. Hij was alleen Duisburg gewend. Hij is er vaak geweest maar meer slechte dan goede kamers gehad.
Gerust gesteld dat je het niet kan vergelijken. In H7 kun je eerst een beetje met de meid kennismaken en wat vozen, waardoor je een meid die je op het eerste gezicht niet zo snel zou kiezen, toch mee naar de kamer gaat. En terug gaat komen.

Maar goed we hadden honger want we hadden nog niet gegeten maar er was nog niets. Werd al weer een beetje bang dat er niks zou komen, maar half uurtje later kwam het eten. Was niet heel veel bijzonders maar er lagen schnitzels tussen, dus altijd goed en mijn maag was weer gevuld.

Sissi, wat mij niet verbaasde was er ook. Al 2x voorheen vertelde ze mij dat ze weer terug naar Bulgarije ging. Ook gister was ze er nog steeds. Nu zou ze aankomende maandag gaan. Ik heb er niet eens op gereageerd waarschijnlijk zal ze er wel gewoon zijn de hele week.
Ze was met een Bulgaars vriendinnetje, Lora heette ze volgens mij. Die zetten haar pijlen op mijn maat. En Sissi een beetje op mij maar ze was maar op en neer aan het lopen en aan het dansen, leek wel of ze wat gebruikt had.
Lora stelde nog voor om met z’n vieren een kamer te pakken zodat ze ook met Sissi kon spelen en wij konden ruilen van meid. Mijn maat zag het wel zitten, ik was nog een beetje terughoudend. Maar uiteindelijk wel toegestemd. Lora ging het wel even regelen maar Sissi was de hele tijd weg en er zat een turk tussen die met Sissi naar de kamer wou en daarmee Lora mee lastig viel.
Ik zeg tegen Lora ga jij maar met mijn vriend naar de kamer ik wacht wel en kijk wel wat ik doe, Sissi is een beetje vaag vandaag. Zij stond niet op mijn vriend zijn lijstje wat hij in zijn hoofd had gemaakt, maar door haar presales en haar geile gedrag is hij naar de kamer gegaan.

Terug in de bar zit Sissi er ook. Ze was niet met die kerel naar de kamer gegaan. Ze was weer wat rustiger en de slappe handdoek die ik ben ga ik met haar de kamer op.
Was weer als vanouds, lekkere seks zoals met een vriendin, veel knuffelen en tongen. Ze likt je helemaal af. De ballen werden ook niet overgeslagen, ze likte zelf nog onder mijn ballen, heerlijk.
Zij een beetje geil doen in de spiegel. Heb verlengd naar een uur. Af en toe wat vertalen op haar telefoon van Engels naar Bulgaars en anders om. Want ze kan echt zo goed als geen Duits of Engels.
Al zegt ze elke keer wel dat ze een cursus gaat volgen daarvoor in Bulgarije.
Neuken is niet veel van gekomen. Ze ging op mij zitten en binnen een minuut was het gebeurd. Oei wat had die meid mij geil gemaakt. Resterende tijd wat geknuffeld en gezoend, beetje praten zover als dat mogelijk is. Ze stelde nog voor om mij een massage te geven. Waarom ook niet.
Was verrassend goed, geen slappe hap maar werd stevig in mij gekneed.
Weer top kamertje gehad en ze stelde weer voor om na het douchen nog wat te drinken.

Mijn maat zat al in de bar en was in gesprek met Victoria waar hij van onder de indruk was.
Hij had een goede kamer gehad met Lora en vond het super dat zonder iets af te spreken, hij pzc kreeg en er kon gewoon getongd worden zonder extra kosten en zonder te vragen.
Hij zag het wel zitten met Victoria maar rond 23:00 zei ze dat ze naar huis ging. Nu was hij dus te laat.

Nog een beetje zitten ouwehoeren daar. Lora kwam er ook bij en heeft ons vergezeld tot sluiting.
Sissi nog eventjes gezien en ook met naar huis gaan. Ze had nog wat kamertjes tussendoor.

Heb wel vernomen dat Larissa er niet meer werkt en nu in een privéhuis ergens werkt.
De deur naar buiten voor te roken. Zat ik mijn vriend en vele andere mee te klooien om die open te krijgen. Op het eind van de avond zag ik dat de deur kapot was en niet meer dicht kon.
Mijn vriend had de smaak helemaal te pakken en wou nog niet naar huis maar we moesten want de tent ging dicht. Hij wou nog naar een andere club en morgen nog teruggaan. Ik heb weer iemand met het virus aangestoken geloof ik. :D

Ik ging er met weinig verwachting heen maar het werd een verrassende en gezellige avond in H7.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #324 Gepost op: 12 februari 2017, 14:00:12 »
Gisteravond rond 18:00 in H7 beland. Op de parkeerplaats stonden best wat auto's maar binnen viel het wel mee.
Schat tussen de 15 en 20 vrouwen, iets minder dan vorige week. Sissi is nu toch echt weg naar Bulgarije. Zou 3 weken wegblijven.

Minpuntje wat nu wel echt storend was, is dat ze altijd vergadering hebben op zaterdagavond. Dan zijn ze allemaal weg. Dit keer duurde de vergadering best lang, langer dan een kwartier.
Was een beetje in gesprek met wat Duitse beren en die waren er ook niet zo blij mee. Ze kunnen dit beter een keer in het begin van de morgen doen of zo.
Gerucht gaat nu wel dat eind februari of in maart de gratis entree weg gaat vind ik persoonlijk best jammer, maar kan het ook wel begrijpen.

Het eten liet lang op zich wachten. Het kwam pas na 19:30. Toen kwam er rijst met kip en een soort rijst en pasta. Dit was goed al ben ik er niet zo'n fan van maar dat ligt aan mij.

Lora had mij al gespot, haar heb ik vorige week leren kennen. Ze kwam ook bij mij buurten, toen nog wat samen gegeten. Neemt de tijd. Na een tijd had ze mij zo opgegeild, dus naar de kamer.
De kamer die ik heb gehad was zeker de beste van 2017, niet normaal. Ook de eerste keer dat 1,5 uur op de kamer ben geweest in een saunaclub. Super meid.
Na afloop nog wat gedronken en gekletst met haar. En toen was het tijd om naar huis te gaan.

Top avond gehad!

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #325 Gepost op: 14 februari 2017, 09:13:38 »
Op de AWL via 6profis staat opnieuw (een?) Betty. Kan iemand bevestigen dat dit de Betty van vorige zomer is. Toen waren en ook nu zijn er geen foto's, maar de omschrijving (o.a. Russischsprekend) past wel...

Ik ben er al een drietal weken niet meer geweest omdat de huidige damespopulatie mij niet erg aanspreekt (ik mis de zeldzame echte pareltjes), maar voor 'de oude' Betty rij ik er onmiddellijk naar toe...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #326 Gepost op: 14 februari 2017, 09:54:59 »
Op de AWL via 6profis staat opnieuw (een?) Betty. Kan iemand bevestigen dat dit de Betty van vorige zomer is. Toen waren en ook nu zijn er geen foto's, maar de omschrijving (o.a. Russischsprekend) past wel...

Ik ben er al een drietal weken niet meer geweest omdat de huidige damespopulatie mij niet erg aanspreekt (ik mis de zeldzame echte pareltjes), maar voor 'de oude' Betty rij ik er onmiddellijk naar toe...

Ik weet welke Betty jij bedoelt. Afgelopen zaterdag was ze er in ieder geval niet. Maar die awl van h7 moet je met een grote korrel zout nemen, die klopt vaak niet echt.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #327 Gepost op: 14 februari 2017, 10:28:45 »
Op de AWL via 6profis staat opnieuw (een?) Betty. Kan iemand bevestigen dat dit de Betty van vorige zomer is. Toen waren en ook nu zijn er geen foto's, maar de omschrijving (o.a. Russischsprekend) past wel...

Ik ben er al een drietal weken niet meer geweest omdat de huidige damespopulatie mij niet erg aanspreekt (ik mis de zeldzame echte pareltjes), maar voor 'de oude' Betty rij ik er onmiddellijk naar toe...

Ik weet welke Betty jij bedoelt. Afgelopen zaterdag was ze er in ieder geval niet. Maar die awl van h7 moet je met een grote korrel zout nemen, die klopt vaak niet echt.

De Betty zegt dat ze Russisch is maar in feite is ze een Bulgaarse. Mogelijk zit ze in Van Goch.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #328 Gepost op: 18 februari 2017, 09:09:05 »
Op de AWL via 6profis staat opnieuw (een?) Betty. Kan iemand bevestigen dat dit de Betty van vorige zomer is. Toen waren en ook nu zijn er geen foto's, maar de omschrijving (o.a. Russischsprekend) past wel...

Ik ben er al een drietal weken niet meer geweest omdat de huidige damespopulatie mij niet erg aanspreekt (ik mis de zeldzame echte pareltjes), maar voor 'de oude' Betty rij ik er onmiddellijk naar toe...

De Russische Betty die gisteren aanwezig was, heeft verleden jaar ook al in Heaven7 gewerkt. Ik heb gisteren met haar gekamerd: toppertje!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #329 Gepost op: 18 februari 2017, 09:10:15 »
Bevestiging: de vrije inkom verdwijnt vanaf 1/03. Meer info over de inkomprijzen volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum