Auteur Topic: ANNA  (gelezen 59866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #15 Gepost op: 4 december 2017, 20:43:10 »
Opvallend dat er over Anna nog niet zoveel is geschreven. Terwijl ze al sinds 2012 als 19 jarige haar debuut in Babylon maakte. Althans blijkens dit topic. Dat verheldert dan meteen haar leeftijd. Afgelopen vrijdag was ze nog 'maar' 21.
Doch....ze moet nu zeker 24 zijn. Maakt verder niet uit, want het een lekker ding die zeker nog een herhaling waard is.
Leeftijd van 21 klopt wel....met dank aan VJ: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5435.msg113526.html#msg113526

Afgelopen vrijdag was ik dus weer eens in de Sündenpfuhl. Nou heb ik daar zo mijn favootjes (ik vertel niets nieuws), maar zo nu en dan mot er vers vlees op de plank. Ik ken Anna al sinds ik in Babylon kom. Wel vaker een kort gesprekje mee gehad. Tot een kamer kwam het echter nooit. Anna kenmerkt zich in mijn beleving toch wel tot een van mooiste meiden die in Babylon rondloopt. Pracht  figuur met een paar door moeder natuur voor het oog van ijsbeer mooie gevormde boobies  :-\
Anna ligt niet altijd uitnodigend op de grote sofa voor de bar. Ein bisschen Langweilig.
Deze keer liep ik haar tegen het lijf bij de receptie. Kusje, zoals bij zoveel meiden, maar nu trok ik haar mee naar een sofa achter in bar. De langweilige Anna bleek ineens een vrolijke en humoristische muts te zijn. Ik was best wel verrast.
Ik gaf haar wat feedback, maar ze al van meer klanten gehoord dat ze er niet uitnodigend bij ligt.  :o  Dus we zullen Anna nog lang 'langweilig' op de sofa aantreffen.

Op zo'n eerste kamer is het altijd even aftasten.
Nergens word je hand weggeduwd. Aangezien ik wel van een stevige zoen en knuffelbeurt houd, hield ik haar stevig in de houdgreep. Ze speelt het allemaal uitstekend mee. Van een wasbeurt geniet ze intens (fake of niet; dus PoarNeemn  ;D). Een prima blowjob! Een heerlijke wip in Cowboy en Missio om vervolgens af te sluiten met een nieuw wit plafond in kamer 12.  ;)
Anna komt (en krijgt) zeker nog eens aan de beurt :dance2

De aftersales zijn nihil. Dat is jammer. Tja....ze lag weer snel op haar vaste plek voor de bar langweilig te wezen.  ::)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #16 Gepost op: 4 december 2017, 23:17:39 »
De Anna die recentelijk in Babylon zat is in de herfst van 2015 begonnen in Neby. Toen naar eigen zeggen 19 jaar oud. Als hier een Anna van 2012 genoemd is, dan was dat waarschijnlijk een hele andere dame.

En toen in Neby was ze echt nog nieuw... echt wel een verschilletje met hoe ze in Babylon is.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #17 Gepost op: 5 december 2017, 00:30:08 »
De Anna die recentelijk in Babylon zat is in de herfst van 2015 begonnen in Neby. Toen naar eigen zeggen 19 jaar oud. Als hier een Anna van 2012 genoemd is, dan was dat waarschijnlijk een hele andere dame.

En toen in Neby was ze echt nog nieuw... echt wel een verschilletje met hoe ze in Babylon is.

Klopt helemaal VJ. 
Ik heb haar topic van Babylon er op nageslagen. De Anna van de foto's hier zijn van de Anna die begin maart 2016 in Babylon is begonnen.
De eerste post in dit draadje is (was inmiddels) van een andere Anna die in 2012 is gestart in Bab. Ook gevonden in het Babylon archief.
Vanaf post nummer twee zijn hier dus verkeerde Anna-bijdragen geplaatst.
Daar is mijn verwarring door ontstaan.
Om het me gemakkelijk te maken heb ik post nummer 1 aangepast.

Thanks voor de tip!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #18 Gepost op: 10 februari 2018, 16:26:25 »
Al enkele malen had ik deze dame in de mot. Knappe verschijning en meestal vrolijk.
Soms hangt ze wat lui in haar bankje en wat later komt ze samen met Tanja schooien voor een trio.
Het trio gedrag stoote me wat af maar toen ze daar alleen zat ben ik toch wat nader kennis gaan maken.

Rustige presales en op de kamer een aangenaam uurtje  met voornamelijk GFE gehalte.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #19 Gepost op: 29 maart 2018, 20:33:50 »
Anna zit tegenwoordig in Kuschelluder in Essen

https://www.kuschelluder.de/Anna/index.php/

[attachimg=11]

[attachimg=1]
[attachimg=10]
[attachimg=9]
[attachimg=8]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2018, 20:39:49 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.