Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 885521 keer)

Online sexmachine

• admin
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1729 Gepost op: maandag 23 april 2018, 20u38 »
Wordt die nu echt 80?  :-\ :-\ :-\ :-\

Ook van mij een gelukkige verjaardag aan iemand die er altijd voor iedereen staat .... of je nu in panne staat, niet genoeg cash geld op zak hebt, of gewoon zin hebt in een leuke wandeling, onze jarige staat altijd klaar om te helpen ...

:happybirthday3: :birthday: :happybirthday3: :birthday:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #1728 Gepost op: maandag 23 april 2018, 20u08 »
Happy birthday Bema!

:7505:  :7505:  :7505:  :7505:

:olaaaa  :olaaaa  :olaaaa

:1rij:  :1rij:  :1rij:
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #1727 Gepost op: maandag 23 april 2018, 20u03 »
"De tijd gaat snel, gebruik hem wel", een spreekwoord dat we allemaal natuurlijk wel kennen....
Ons aller bema heeft er geen gras over laten groeien en is dat spreekwoord  indachtig geweest, want wat blijkt ???
Hij is vandaag jarig !!!!!!!
 :happybirthday3: :birthday:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1726 Gepost op: donderdag 19 april 2018, 20u46 »
Verslag van een wandeling in het SKW vandaag.

Vanmiddag, na mijn bezoekje aan Amanda, heb ik nog een paar toertjes gewandeld in het SKW en ben hier en daar nog een praatje gaan maken. Ik had een paar heel leuke gesprekjes maar ook twee minder aangename.

Ik passeerde Michaella een eerste keer toen ze wat stond te dansen voor haar raam en helemaal geen oog had voor de voorbijgangers. Het dansen leek me een beetje opgedrongen omdat Daisy die nu in Michaella’s vroegere kamer staat op VLS 6/1 dat uitbundig doet, Stephanie deed er ook aan mee. Ik had de indruk dat ze allemaal een beetje weg waren van deze wereld. Toen ik haar een tweede keer passeerde riep ze me bij haar en vroeg me op nogal dwingende toon of ik nu eindelijk nog eens bij haar ging binnen komen. Toe ze daar weer eens een “neen” op kreeg volgde er een niet zo vriendelijke uitdrukking en ging het deurtje met een kwade blik weer dicht. Ik heb het haar nog steeds niet helemaal uitgelegd (uit schrik voor een rel) maar ik denk dat ze zelf goed genoeg weet waarom ik niet meer bij haar binnen ga. Uit respect voor haar zal ik daar hier niet over uitweiden.

Ik was de voorbije dagen al een aantal keer voorbij Carla op VT 12 gewandeld en elke keer lachte ze me vriendelijk toe. Vandaag passeerde ik haar ook weer een paar keer en ze deed vrij veel moeite om mijn aandacht te trekken. Ik stopte even aan haar venstertje en ze vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei dat het mooi weer was en dat ik een wandelingetje aan het doen was. Ze vroeg of ik binnen wou komen waarop ik antwoordde dat ik al een andere dame bezocht had en daar mijn eurootjes al had achter gelaten. Het antwoord dat ik toen kreeg sloeg mij met verstomming, ze zei “wat doe je hier dan nog, zou je dan niet beter naar huis gaan”. Ik heb zelfs niet meer geantwoord en ben verder gewandeld. Ik hoop niet dat deze dame nog hoop heeft om mij ooit eens binnen te krijgen want alhoewel ze op mijn lijstje stond heb ik ze daarvan nu definitief geschrapt. Ik vond dit écht niet kunnen. Trouwens, nu ik haar van dichtbij gezien heb is mijn goesting helemaal over.

Dat het ook anders kan bewees Rushi op VR 11/5. Zij staat ook al een hele tijd op mijn lijstje en vandaag zat ze een paar keer zó vriendelijk te lachen dat ik het niet kon laten om even op haar toe te stappen. Ze deed het deurtje open waarna ik haar zei “you have a lovely smile”. Ze bedankte me en vroeg of ik wilde binnenkomen. Ook haar heb ik gezegd dat ik al een andere dame bezocht had en dat mijn eurootjes op waren waarop ik als antwoord kreeg “Oh, lucky her, maybe a next time you come to me?” Ik heb haar gezegd dat ze op mijn lijst staat en dat ik haar zeker kom bezoeken, alleen weet ik niet wanneer het ervan gaat komen. Ik vond haar voorheen niet zo heel knap in haar venstertje. Vandaag bleek echter dat, als de deur open gaat en je ziet ze van dichtbij, ze dan vele malen knapper is. Ze heeft ook geweldig mooie ogen. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ze zoveel vrij is, bijna elke keer dat ik in het SKW kom is ze beschikbaar. Ik ben haar wel vergeten te vragen of ze ook kinky en/of soft SM doet. Weet iemand dat? Graag dan even een berichtje.

Het gesprekje met Rushi was dus véél aangenamer dan dat met Michaella en Carla maar het tofste moment van de dag moest nog komen en geloof het of niet, het speelde zich weer eens af in de Schippersstraat kort bij het Falconplein.

Ik kon het niet laten om even langs Gabriëlla op SS 47/1 te gaan. De eerste keer dat ik voorbij wandelde stond ze er niet, Flory op SS 38/5 ook niet. Bij mijn tweede passage stond Gabriëlla er wél en uiteraard riep ze mij even voor een kusje en een praatje. Toen ik bij haar vertrok riep Flory me naar de overzijde, ze zei “now that Gabriëlla is back you don’t talk to me anymore”. Ik zei haar dat ze nu even zal moeten wachten op een bezoekje want nu “my girlfriend” Gabriëlla terug is bezoek ik háár weer heel frequent. We grapten nog wat over en weer en Flory nam mij bij mijn beide armen en probeerde me binnen te trekken, tegelijkertijd zei ze dat Gabriëlla ons stond in het oog te houden. Ik zei haar dat dat normaal was omdat ik en Gabriëlla een “special relationship” hebben. Ik wenste haar nog een leuke namiddag en wandelde verder maar op een gegeven moment vroeg ik me af wat Gabriëlla hiervan zou denken dus wandelde ik nog een extra rondje. Ik passeerde nog even bij Gabriëlla en zei haar dat er aan de overzijde iemand probeerde om haar jaloers te maken. Ze vond het geen probleem want ze kent Flory goed, ze werken soms zelfs ook samen (voor trio’s e.d.). Toen ik vertrok bij Gabriëlla en nog geen 10 meter verder was hoorde ik achter me de stemmen van Gabriëlla en Flory die elkaar in het Engels iets toeriepen. Het was een grappige (gespeelde) ruzie over wiens “husband” ik nu eigenlijk was. Ik vroeg hen of ze erom gingen vechten waarop wat licht obscene gebaren volgden. Gabriëlla trok uiteindelijk aan het langste eind, ik hoorde haar zeggen “hij is van mij en we trouwen volgend week”. “Was het maar waar”, dacht ik bij mezelf maar even later daalde ik terug af in de werkelijkheid en besefte ik dat die mogelijkheid onbestaande was. Tenzij ik één van de dagen de Euromillions of de Lotto win, dan heb ik misschien nog een kans.

Greetz!

Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh

The following users thanked this post: sexmachine, delaplace, dendocteur, Gryspeerts

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1725 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 20u13 »
Die afkortingen waar enkelen het over hadden, destijds heeft foots zaliger een lijstje gemaakt ... leuk om nog eens terug te lezen  ;)
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1261.msg1930.html#msg1930

The following users thanked this post: Kippenneuker

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1724 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 20u00 »
Ok, duidelijk. Bedankt! In mijn job heb ik ook van die rare letter-cijfer-combinaties die dan woorden betekenen, ik had misschien wat verder kunnen nadenken maar het was makkelijker om dat hier aan de "slimme mannen" te vragen hé. ;D ;D ;D

Sexmachine, wat is da toch met die Jessica joeng? Daar ben je helemaal weg van hé!  :lostit :lostit :lostit :lostit :lostit :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Maar neen, zij van mij  :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1723 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 19u57 »
Ok, duidelijk. Bedankt! In mijn job heb ik ook van die rare letter-cijfer-combinaties die dan woorden betekenen, ik had misschien wat verder kunnen nadenken maar het was makkelijker om dat hier aan de "slimme mannen" te vragen hé. ;D  ;D  ;D

Sexmachine, wat is da toch met die Jessica joeng? Daar ben je helemaal weg van hé!  :lostit  :lostit  :lostit  :lostit  :lostit  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1722 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 19u31 »
Kippenneuker, een paar maanden geleden heb ik die vraag ook eens gesteld op dit forum; bleek dat P6 "Paysex" betekent...vind het nogal vergezocht maar ja, wie ben ik ?
P6 = paysex
P4P = pay for pleasure
B2B = Jessica op mij  :lol :lol :lol

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #1721 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 18u15 »
Kippenneuker, een paar maanden geleden heb ik die vraag ook eens gesteld op dit forum; bleek dat P6 "Paysex" betekent...vind het nogal vergezocht maar ja, wie ben ik ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1720 Gepost op: dinsdag 17 april 2018, 17u41 »
@mentholbear

Mogelijk maak ik me belachelijk met deze vraag maar .......... wat is de P6? (zie je eerste zin in je onderstaand bericht)

Ik ben ook lange tijd uit het SKW weggeweest en heb geen ervaring met privé en/of clubs. Ben na zo'n 25 jaar slechts sporadisch bezoek aan het SKW sinds augustus vorig jaar terug "actief" aan het wandelen.  ;)

Thx!

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #1719 Gepost op: maandag 16 april 2018, 02u33 »
Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...
Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken.

Leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...*
Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel en andere vitrine had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken. Weet iemand toevallig hoe ze heet en op welk nummer ze zit? Ze zit in SS beetje aan de kant van Falconiplein. Ik vermoed ss41/4 of ss43/4, maar weet het dus niet zeker. Wel had ze haar vitrine rechts als je tegen het pand aankijkt. Zo dom geweest destijds niet de Raamwijzer even te raadplegen...

Enfin, het was leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.
« Laatst bewerkt op: maandag 16 april 2018, 02u40 door mentholbear »

The following users thanked this post: Shakir

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1718 Gepost op: vrijdag 13 april 2018, 17u07 »
Overdag is het inderdaad erg rustig .... 's nachts daarentegen ....
Ben woensdag een late namiddag, vroege avond en zeer vroege morgen gaan stappen ...
De schade .... Gloria EN Jessica, memorabele trio in 't holst van de nacht
Die 2 geile dieren kunnen er wat van
tegend at ik bekomen ben volgt een uitgebreid verslag .... ze hebben zowat alles gedaan wat kerk en leven verboden heeft ... ik ben gelukkig geen katholiek of moslim .... viespeuken die grieten  :lol :lol :lol :lol

The following users thanked this post: LellebeL, dendocteur, Kippenneuker

Online dendocteur

• rakker
« Reactie #1717 Gepost op: donderdag 12 april 2018, 20u35 »
 t Is idd. wat kalmer aan op het forum, tijd om eens naar het skw te gaan en te schrijven.  :PDT_Armataz_01_37:

Paas vakantie, voor de heilige GFE s, einde van de vasten en er staan nogal wat ramen leeg.
Deze namiddag niet zoveel volk in de straat, een aantal toppers die ik reeds bezocht heb waren present.     Ik had keuze stress.  :d030:

Bij Micha ss 35/2 binnen geraakt, daarna wat social talk met mijn informant ter plaatse.    Afscheid met hem aan de deur van
ss 4/1  bij Sylvie.    :sign0098:

De andere lievelingen dien te wachten tot mijn volgende bezoekje aan Stad   :13:

Doc

The following users thanked this post: LellebeL, Kippenneuker

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1716 Gepost op: dinsdag 10 april 2018, 21u11 »
Eindelijk nog eens een post  ::)  Het was hier een dooie boel de voorbije dagen.  :1rij:

Dat was het ook vandaag op de middag in het SKW, 2/3 van de ramen waren leeg en veel toppertjes heb ik niet gezien. Ik was op zoek naar Beatrice maar niet gespot, ben uiteindelijk nog eens met Flory gaan spelen, recensie volgt eerstdaags.

Morgen in de vroege avond kan ik nie mannen! Ik kan alleen tussen de middag  :character0029:

Greetz!

The following users thanked this post: Sjeufke

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1715 Gepost op: dinsdag 10 april 2018, 20u33 »
Morgen in de vroege avond eens een kijkje gaan nemen in het skw
Bed(t)weter, bema en ik lopen er rond vanaf 18u  ;)

Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES december 2018
door Klatergoud
[Vandaag om 10:58]
Board: VILLA VERTIGO - Grefrath
Topic: VERBODEN VERHAALTJES
door mentholbear
[Vandaag om 00:23]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:30]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door TAFKAP
[Gisteren om 18:22]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door sexmachine
[Gisteren om 17:31]
Topic: Schippersstraat 40/2, Tyna (dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 17:24]
Board: FAQ / HANDLEIDING
Topic: Pillen
door sexmachine
[Gisteren om 08:54]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15, Lorena/Meriam
door Rolly
[Gisteren om 05:57]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15,K1, Julia
door Rolly
[Gisteren om 05:56]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door mentholbear
[Gisteren om 01:14]
Topic: Villa Tinto 13, Celina (Bra) (dagshift)
door sexmachine
[donderdag 13 december 2018, 19u27]
Topic: Schippersstraat 35/2, Tahlia (Roe- avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[donderdag 13 december 2018, 17u39]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: DECEMBER 2018
door Cheasehead
[donderdag 13 december 2018, 16u54]
Board: Y I N   Y A N G - Roermond
Topic: ALGEMEEN
door Cheasehead
[donderdag 13 december 2018, 16u52]
Topic: Vingerlingstraat 15/2, Noa (Cuba/dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 12 december 2018, 18u13]
Topic: Verversrui 26/6, Dana (dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 12 december 2018, 17u47]
Topic: Verversrui 24/5, Ina (Roemeense-avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[woensdag 12 december 2018, 00u41]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: AISHA
door Taylor
[dinsdag 11 december 2018, 19u15]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: ADELLE
door Taylor
[dinsdag 11 december 2018, 19u14]
Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR