Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1697979 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1800 Gepost op: 14 juni 2018, 19:47:23 »
Als bet(d)weter een kleine tattoo op zijn rechteronderarm heeft dan heb ik hem ook al een aantal keer gezien op zijn vlo'ke.
Dat hij maar wat voorzichtig is dan, want die harde fietszadels, dat is naar men zegt niet zo goed voor de ballen en de potentie. Zeker niet als je (zo stel ik mij dat toch voor) met ne stijve van raam tot raam fietst  :bud
Dat is ook de reden dat ik aangepaste fietskledij draag, iets dat nodig is als je 25.000 km. per jaar fietst...Na twee infecties :17: met daaropvolgende operaties op drie jaar tijd (één aan mijn bil en één aan mijn perineum), moest ik die keuze wel maken !
Overigens dacht ik niet dat de potentie zou lijden onder die harde zadels, wél de vruchtbaarheid; bij mij speelde dat overigens geen rol: ik had al kinderen genoeg...

Om aan 25000 km op een jaar te komen moet je toch heel wat toertjes doen door de Vingerlingstraat, Schippersstraat, Verversrui en Villa Tinto ..........  :lol_hitting:

Het is ook héél moeilijk om op zo'n korte afstand wat snelheid te maken .........  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1801 Gepost op: 15 juni 2018, 00:17:07 »

Om aan 25000 km op een jaar te komen moet je toch heel wat toertjes doen door de Vingerlingstraat, Schippersstraat, Verversrui en Villa Tinto ..........  :lol_hitting:

Het is ook héél moeilijk om op zo'n korte afstand wat snelheid te maken .........  :lol

Misschien telt hij dat samen he Kippenneuker, de kilometerkes dat hij op zijn fiets zit en de kilometerkes dat hij op de meisjes zit :-)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1802 Gepost op: 15 juni 2018, 00:45:40 »
10

Om aan 25000 km op een jaar te komen moet je toch heel wat toertjes doen door de Vingerlingstraat, Schippersstraat, Verversrui en Villa Tinto ..........  :lol_hitting:

Het is ook héél moeilijk om op zo'n korte afstand wat snelheid te maken .........  :lol

Misschien telt hij dat samen he Kippenneuker, de kilometerkes dat hij op zijn fiets zit en de kilometerkes dat hij op de meisjes zit :-)
Het fietsen in het skw maakt hooguit 10 % uit van mijn totaal aantal kilometers, en daar rijdt ik uiteraard meestal trager.... :bud
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2018, 00:51:42 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1803 Gepost op: 19 juni 2018, 22:45:37 »
Het pand Vingerlingstraat 5 is momenteel gesloten ingevolge renovatiewerken.
De trans Gina, die normaal in het derde raam staat, is (tijdelijk) verhuisd naar Verversrui 09/1, iets dat ze trouwens zelf heel duidelijk heeft gemaakt met verschillende berichtjes die aan de ramen van Vingerling 5 bevestigd zijn.
Waar de andere dames naartoe zijn, heb ik nog niet gemerkt...
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2018, 11:15:12 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1804 Gepost op: 20 juni 2018, 16:36:39 »
Ik reageer hier maar om niet teveel off-topic te gaan in het topic van Sara.

ze weigerde net een paar Turkse jongens en maakte na die weigering oogcontact met mij met een glimlachje zo van, ja die weiger ik. En dat triggerde mij, sowiso dat ik nu een lachje zag en ja ik mag het misschien niet zeggen, ook omdat ze die gasten weigerde.

Ook ik ben zo iemand dat het wel kan appreciëren dat de dames sommige mensen weigeren. Er zijn zelfs dames die ik nooit meer zal bezoeken om dat ze bepaalde mensen toelaten. En met bepaalde mensen bedoel ik niet alleen bepaalde bevolkingsgroepen.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1805 Gepost op: 20 juni 2018, 21:04:28 »
Gewoon even een kort berichtje over mijn wandelingetje van vandaag na mijn bezoek aan Amanda.

Ik verliet de VT via de SS en passeerde daar voorbij Sara die ik vorige vrijdag en deze week maandag bezocht had. Ik zwaaide en ze lachte me vriendelijk toe maar het enthousiasme droop er nu niet echt vanaf. In de Verversrui kreeg ik een handkusje toegeworpen van Rushi, wat een mooie en vriendelijke meid is zij toch. Ik had haar beloofd om deze week (voor mijn maand verlof) nog langs te komen bij haar maar dat zal dan morgen moeten want voor vrijdag heb ik al een andere afspraak. Via het Falconplein ging ik terug de SS in maar Gabriëlla stond nog even met iemand te praten. Dus nog even heen en weer en dan zag ik Gaby buiten aan haar deur staan. We deden een praatje en ze vroeg me om even binnen te komen voor een wat uitgebreider gesprek. Dat was leuk babbelen onder 2 volwassen mensen zonder dat het nu eens over seks of het SKW ging. Ook ineens afgesproken voor vrijdag. Toen ik bij Gaby vertrok riep Flory me nog even om wat te dollen, zij maakt Gaby graag jaloers. Ook daar had ik nog een hele tijd een hele leuke babbel.

Zowel Gabriëlla als Flory (en dus waarschijnlijk ook Julia en Maria) gaan van begin juli tot begin september naar het thuisland. Het zal stilletjes zijn in het begin van de SS in juli en augustus!

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1806 Gepost op: 27 juni 2018, 16:15:21 »
Hey allemaal,

Even een berichtje om te laten weten dat jullie de komende 2 weken geen berichten en/of bezoekverslagen van mij moeten verwachten. Ik stap komende nacht de vlieger op richting Kreta en ga daar wat van de zon genieten, hier en daar een paar Griekse vrienden bezoeken, lekker eten koch  backen ergens aan de waterkant en natuurlijk veel karafjes raki tot mij nemen.

Berichten schrijven zal van daar een beetje moeilijk zijn vanwege permanente aanwezigheid (lees controle) van mijn echtgenote, mijn oudste dochter en mijn kleindochter. Ik zal ook geen berichten kunnen posten over bezochte dvp's want in dat boeren gat waar ik zit zijn die niet te vinden  ;)

Lezen zal ik wel regelmatig doen, daarom mijn verzoek aan jullie om zoveel mogelijk nieuws en bezoekverslagen te posten zodat ik toch van ginder nog wat mee kan genieten.  ;D

Greetz en tot binnen een week of twee!

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1807 Gepost op: 27 juni 2018, 19:00:39 »
KPN

Prettig verlof .    :mybosssucks:

Zo hebben wij de kans om uw meiden te bezoeken.    :lol_hitting:

Doc

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1808 Gepost op: 27 juni 2018, 19:41:02 »
Zorg er goed voor dan want ze zijn het gewoon om verwend te worden .....  ;)

 :lol  :lol  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1809 Gepost op: 27 juni 2018, 20:53:25 »
Kippenneuker gaat het op zijn Grieks doen   :kissass  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1810 Gepost op: 29 juni 2018, 10:42:43 »
Het pand Vingerlingstraat 5 is momenteel gesloten ingevolge renovatiewerken.
De trans Gina, die normaal in het derde raam staat, is (tijdelijk) verhuisd naar Verversrui 09/1, iets dat ze trouwens zelf heel duidelijk heeft gemaakt met verschillende berichtjes die aan de ramen van Vingerling 5 bevestigd zijn.
Waar de andere dames naartoe zijn, heb ik nog niet gemerkt...
De renovatiewerken aan Vingerling 5 zijn blijkbaar reeds beëïndigd zodat Gina naar daar is teruggekeerd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1811 Gepost op: 29 juni 2018, 20:17:02 »
Het pand Vingerlingstraat 5 is momenteel gesloten ingevolge renovatiewerken.
De trans Gina, die normaal in het derde raam staat, is (tijdelijk) verhuisd naar Verversrui 09/1, iets dat ze trouwens zelf heel duidelijk heeft gemaakt met verschillende berichtjes die aan de ramen van Vingerling 5 bevestigd zijn.
Waar de andere dames naartoe zijn, heb ik nog niet gemerkt...
De renovatiewerken aan Vingerling 5 zijn blijkbaar reeds beëïndigd zodat Gina naar daar is teruggekeerd.
Een renovatie van 10 dagen? Dat zal dan misschien alleen een nieuw bed zijn dat ze daar gezet hebben :-)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1812 Gepost op: 13 juli 2018, 17:28:32 »
Opgelet kippetjes, Kippenneuker is terug van weggeweest! Vandaag en in het WE nog geen bezoek aan het SKW mogelijk. Maandag eerste werkdag dus niet ideaal voor een middagwandeling maar vanaf volgende week dinsdag ga ik terug een kijkje nemen in het SKW.  :pica

 :sex wordt stilaan hoognodig  ;D  ;D  ;D

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1813 Gepost op: 14 juli 2018, 11:30:43 »
Welkom terug , neuker der kippen. Amanda zal blij zijn dat je terug bent !

Vanmorgend Sabrina (SS32/3) nog eens bezocht ,blijft toch een van de betere , zoniet de beste ! Toen ik buiten kwam stond er iemand op het drempeltje naast raam nr2 te wachten. Als ik nog een rondje maak en terug voorbij Sabrina haar venstertje wandel is ze ze weer bezet. Dus de wachtende man stond op Sabrina'tje te wachten. Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden dat je direct ergens binnengaat als je ziet dat er net iemand is buiten gegaan. Ik weet wel dat die meiden er niet enkel voor mij zitten maar toch....
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1814 Gepost op: 14 juli 2018, 12:48:54 »
Welkom terug , neuker der kippen. Amanda zal blij zijn dat je terug bent !

Vanmorgend Sabrina (SS32/3) nog eens bezocht ,blijft toch een van de betere , zoniet de beste ! Toen ik buiten kwam stond er iemand op het drempeltje naast raam nr2 te wachten. Als ik nog een rondje maak en terug voorbij Sabrina haar venstertje wandel is ze ze weer bezet. Dus de wachtende man stond op Sabrina'tje te wachten. Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden dat je direct ergens binnengaat als je ziet dat er net iemand is buiten gegaan. Ik weet wel dat die meiden er niet enkel voor mij zitten maar toch....

Natuurlijk zitten de dames er niet alleen voor jou, ze zitten er ook voor mij en voor ons allemaal  :lol . Ik heb er niet echt een probleem mee dat er net vóór mij iemand is binnen geweest, ik heb het namelijk al wel eens voor gehad dat ik een afspraak maak met één van mijn favoriete dames, dat ik een beetje te vroeg ben en dat ze "nog bezig zijn" als ik aankom. Ik stuur dan een berichtje dat ik er ben en wandel dan nog een rondje of ga ergens anders even staan wachten. Ik wacht nooit vóór de deur want ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat voor een figuur er dan buiten komt. Eén keer zag ik toevallig iemand buiten komen, die leek dan zelfs nog op mij en zag er zelfs fris en appetijtelijk uit, dus daar had ik geen probleem mee.

Een andere keer kwam ik zelf buiten en stond er vlak voor het raam al een volgende klant te wachten. Toen de deur open ging sprong hij al bijna binnen toen ik nog niet buiten was. Dat was wel hilarisch maar de dame in kwestie kon het niet echt appreciëren.