Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698146 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1875 Gepost op: 13 augustus 2018, 17:23:29 »
Ik kan niet spreken voor de ramen.
In saunaclubs gaat de euroteller 2x snel lopen bij een trio.
In plaats van €50 euro, wordt het tarief €100 per half uur. Bij een uur is het €200.

Voor een lesbisch trio betaal je soms ook extra aan elke dame, ongeacht de duur van het samen zijn.
Andere extra's betaal je alleen aan de dame waar je een extra mee hebt gedaan.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar dit is gangbaar bij trio's.

Dit is gangbaar , ook in de ramen .... de prijs verdubbelt ...
We praten nu over trio's met twee dames, sjeuf  :lol :lol :lol

Ik ken in Antwerpen ook dames die trio's met twee mannen doen, en dan halveert zelfs de prijs (per man) ....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Sexmachine, je schrijft dat "de prijs verdubbelt" voor een trio. Ik ga er dan van uit dat de prijs verdubbelt omdat je 2 dames moet betalen voor dezelfde tijd. Het is toch niet zo dat je 2 dames een dubbele prijs moet betalen?

BVB: als ik voor een afzonderlijk bezoek bij dame A 50 Eur betaal voor een half uur en ik betaal bij dame B 50 Eur voor een half uur, dan is het toch zo dat, als ik beide dames samen wil hebben voor een half uur de prijs dan 100 Eur in totaal wordt, dus 50 Eur per dame? Toch niet 200 Eur in totaal dan en 100 Eur per dame voor een half uur?

Bevestig of verduidelijk je nog even?

Thx.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1876 Gepost op: 13 augustus 2018, 17:59:33 »
Ik kan niet spreken voor de ramen.
In saunaclubs gaat de euroteller 2x snel lopen bij een trio.
In plaats van €50 euro, wordt het tarief €100 per half uur. Bij een uur is het €200.

Voor een lesbisch trio betaal je soms ook extra aan elke dame, ongeacht de duur van het samen zijn.
Andere extra's betaal je alleen aan de dame waar je een extra mee hebt gedaan.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar dit is gangbaar bij trio's.

Dit is gangbaar , ook in de ramen .... de prijs verdubbelt ...
We praten nu over trio's met twee dames, sjeuf  :lol :lol :lol

Ik ken in Antwerpen ook dames die trio's met twee mannen doen, en dan halveert zelfs de prijs (per man) ....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Sexmachine, je schrijft dat "de prijs verdubbelt" voor een trio. Ik ga er dan van uit dat de prijs verdubbelt omdat je 2 dames moet betalen voor dezelfde tijd. Het is toch niet zo dat je 2 dames een dubbele prijs moet betalen?

BVB: als ik voor een afzonderlijk bezoek bij dame A 50 Eur betaal voor een half uur en ik betaal bij dame B 50 Eur voor een half uur, dan is het toch zo dat, als ik beide dames samen wil hebben voor een half uur de prijs dan 100 Eur in totaal wordt, dus 50 Eur per dame? Toch niet 200 Eur in totaal dan en 100 Eur per dame voor een half uur?

Bevestig of verduidelijk je nog even?

Thx.
Ik schreef in mijn eerdere bericht dat de teller dubbel loopt. Je gaat immers met 2 dames op hok. Het is niet zo dat de halfuurprijs per dame ineens verdubbeld. Scroll even naar boven, daar staat het mijns inziens duidelijk uitgelegd.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1877 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:15:19 »
kwestie van onderhandelen, iedere dame bepaalt haar eigen prijsbeleid ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1878 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:30:23 »
Ik schreef in mijn eerdere bericht dat de teller dubbel loopt. Je gaat immers met 2 dames op hok. Het is niet zo dat de halfuurprijs per dame ineens verdubbeld. Scroll even naar boven, daar staat het mijns inziens duidelijk uitgelegd.
Tenzij Kippenneuker het via ons regelt, sjeuf, dan willen we graag de prijzen nogmaals verdubbelen ..... fund crowding poor mods/admins   ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1879 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:33:48 »
kwestie van onderhandelen, iedere dame bepaalt haar eigen prijsbeleid ;)

De gangbare prijzen blijven dus hetzelfde, Kippenneuker, gewoon per dame ... dat wil effectief zeggen dat de prijzen voor ons (en we kijken altijd naar onze beurs) verdubbelen

Onderhandelen kan je altijd, maar indien je ze niet goed genoeg kent (lees: indien je er niet genoeg eurotjes hebt achtergelaten) ga je toch bot vangen .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1880 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:39:08 »
als ze je kennen kan positief effect hebben op de prijs, en ook is het vaak beetje slim en correct onderhandelen, zonder het er dik bovenop te leggen...:) bepaalde tact en gevoel moet je daar wel voor hebben

en ach anders gewoon dokken wat ze vragen en denken het is maar geld, je leeft maar 1x niet waar? :pica

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1881 Gepost op: 13 augustus 2018, 19:51:29 »
Pfff, amai, ik heb percies al geen goesting nie meer in een trio! Zoveel rekenwerk!  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Ik denk dat ik het door heb nu! Ik dacht wel dat het zo was maar met al dat rekenwerk was ik op den duur toch in de war  :lol  :lol  :lol

Dus, ik kan met dame A en met dame B samen (beiden op hetzelfde adres) een triootje doen van 20 minuten voor 50 Eur per dame, dus 50 + 50 = 100 Eur in totaal.
Of ik kies voor dubbele tijd en betaal dan 100 Eur per dame, dus 100 + 100 = 200 (eventuele extra's al dan niet inbegrepen of te onderhandelen).
Enz afhankelijk van de tijd.

En zeggen dat ik in de financiële sector werk hé! Maar ja, daar doen de computers al het rekenwerk  ;D  ;D  ;D

Zeg, en hoe zit het dan als je met 3 dames tegelijk wil?  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:    (grapje  ;D  ;D  ;D)

Bedankt voor al jullie reacties!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1882 Gepost op: 14 augustus 2018, 01:13:17 »
Pfff, amai, ik heb percies al geen goesting nie meer in een trio! Zoveel rekenwerk!  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Dus, ik kan met dame A en met dame B samen (beiden op hetzelfde adres) een triootje doen van 20 minuten voor 50 Eur per dame, dus 50 + 50 = 100 Eur in totaal.


Ik denk dat ik voor 100 euro dame A ga gelijk stellen aan dame B, zijnde Sara, en dat ik dus met haar een trioke onder ons twee ga doen: ikzelf, de heerlijke neukSara en ondeugende fetishSara :-)

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1883 Gepost op: 14 augustus 2018, 21:18:56 »
Mijn ervaringen met 2 dames zijn niet zo goed.   :banghead:
Ik heb er maar zelden dubbel plezier aan beleefd, dus trio s zijn zeldzaam geworden.   
Een van de voorwaarden is dat ik de 2 dames ken er eerder solo mee geweest ben.

Doc

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1884 Gepost op: 15 augustus 2018, 00:14:54 »
Mijn ervaringen met 2 dames zijn niet zo goed.   :banghead:
Ik heb er maar zelden dubbel plezier aan beleefd, dus trio s zijn zeldzaam geworden.   
Een van de voorwaarden is dat ik de 2 dames ken er eerder solo mee geweest ben.

Doc
Ik ben zelf ook geen trio-fan. Ik ben een geniepige genieter, die liever beide dames apart eens aanboor. :lol

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1885 Gepost op: 15 augustus 2018, 16:57:22 »
Sunday,12th, Augoust 2018

Coming from Aachen (D), I decided to have a break in Antwerp.
It is 11:30 and it is already very hot in town (29 ° C).
I walk around the SKW once in a way, then I come back on my steps to have a look on the other side.

We are in August, and many girls have gone on holiday: Flory, Gabriela, Julia and Maria...

Even Victoria, my last favorite, is now on leave, and this until mid-September.  ;)  :smiley:

I would be tempted by one of the blonds Bulgarian in Verversrui, or by Alexandra (Schipperssraat 31), but she is busy as I walk up Schippersstraat to Falconplein.

A little further, at Schippersstraat 35/1 a beautiful brunette, quite tall, all dressed in red, attracts my attention: Claudia !  victory
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1886 Gepost op: 17 augustus 2018, 11:28:00 »
Mijn ervaringen met 2 dames zijn niet zo goed.   :banghead:
Ik heb er maar zelden dubbel plezier aan beleefd, dus trio s zijn zeldzaam geworden.   
Een van de voorwaarden is dat ik de 2 dames ken er eerder solo mee geweest ben.

Doc
Ik ben zelf ook geen trio-fan. Ik ben een geniepige genieter, die liever beide dames apart eens aanboor. :lol

Doc
Helemaal mee eens: de trio's waaraan ik heb deelgenomen, boden mij echt geen meerwaarde; je kan inderdaad beter naar beide dames apart gaan !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1887 Gepost op: 17 augustus 2018, 17:07:55 »
Misschien hebben jullie wel gelijk m.b.t. die trio's. Tenslotte betaal je 2 dames voor dezelfde tijd en doen ze dan elk maar de helft van het werk. Als je ze beiden apart neemt dat zijn ze allebei de volledige tijd met je bezig!

Toch nog eens over nadenken  ;)

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1888 Gepost op: 17 augustus 2018, 17:16:34 »
Mijn ervaringen met 2 dames zijn niet zo goed.   :banghead:
Ik heb er maar zelden dubbel plezier aan beleefd, dus trio s zijn zeldzaam geworden.   
Een van de voorwaarden is dat ik de 2 dames ken er eerder solo mee geweest ben.

Doc
Ik ben zelf ook geen trio-fan. Ik ben een geniepige genieter, die liever beide dames apart eens aanboor. :lol


Doc
Helemaal mee eens: de trio's waaraan ik heb deelgenomen, boden mij echt geen meerwaarde; je kan inderdaad beter naar beide dames apart gaan !

Gisteren nog een trio met Vanessa en Sabrina in SS32/3 het was een leuke trio niet top maar goed , heb al meerdere trios gedaan met Beatrice en Larissa altijd top maar geen tongzoenen , en meerdere met de dames van SS 38 vroeger 8 jaar geleden vooral Flori en Maria en nu vooral Flori en Julia dit is top deze 2 zusjes zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben via een kleine meerprijs een Saunaclubservice .

Ook in Sixssens onlangs een trio met Marina en Maya was top .
In Babylon trios met mijn topdame Mila en Nora , Gabriela ,Sasha deze maand .

Ik vind het zeer leuk om met 2 dames te spelen het heeft een meerwaarde

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1889 Gepost op: 17 augustus 2018, 18:00:59 »
Zoenen en beffen Sabrina en Vanessa elkaar ook , of doen ze daar niet aan?
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu