Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 922991 keer)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2183 Gepost op: woensdag 20 maart 2019, 16u57 »
Goed nieuws voor de skw-wandelaars die Russische Lori zouden gemist hebben: zij was eind november verhuisd naar Den Haag maar houdt het daar waarschijnlijk na vier maanden al voor bekeken !
Ik heb haar vandaag immers terug gezien op Verversrui 20, weliswaar nog niet aan het werk, wel in "gewone" kledij  :welcome:
De kans dat ze heel binnenkort terug aan de slag zal gaan, is dus heel reëel!
We volgen dit dus met argusogen !!!! 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

• rakker
« Reactie #2182 Gepost op: zondag 17 maart 2019, 19u42 »
Diana (VVR 13/3) heb ik vandaag , en vorige week , niet gezien. Is ze op verlof of is ze ergens anders gaan werken , geen idee. Ik hoop dat ze terug komt want ik vind het een lekker ding om van tijd tot tijd te bezoeken.

Flory heb ik weer geen enkele keer gezien. Die was weer druk bezig , de slet. :fuck

Elena heb ik ook niet gezien dus die was ook één of andere geile bok aan het verwennen. Of misschien was ze gewoon een middagdutje aan het doen? Het engeltje  O:-)

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #2181 Gepost op: zondag 17 maart 2019, 17u33 »
Antwerpen, SKW, Sunday, March 10th, 2019

I come straight from Düsseldorf, and It's been a long time since I came to Antwerp.
I'm so glad to be back at the place where it all began some years ago.
It is about noon, when I get in Schipperswartier by Falconplein, but unfortunaltly windows Schippersstraat 38 is empty, and worse, at Schippersstraat 47 the three girls are busy !
Nevermind, I walk arround.
Later, I notice some life at Schippersstraat 47, I approch, and God bless me, Flory and Gabriela are here.

I choose to go with Gabriela, and we walk upstairs to her room.
She is wearing black latex high boots, and a skirt of the same kind, and I like that so much.
She tells me she wants to feel my hard dick in her mouth, and she sucks it as good as she can.
Her ass is so beautifull, that it is so exciting to fuck her doggy style : "Fuck me hard", she says, eyes in the eyes, thanks to the mirror !
I relly had a great time with Gabriela.

In the end, we go down stairs, and in the window's hall, Maria is there...
I go to kiss her hello, but I can read in her eyes, how much she is devasted...

"There must be a boy far away
Exotic face that you want to obey
My eyes follow the curve of his hips
Oh what I'd do for the taste of his lips
I wanna an old, an old, and an old school romance
I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
One touch of his hand I'm on fire
His quiet whispers just fuel the desire
With the mention of where we will go
I give him my heart, body, and soul
I wanna an old, an old, and an old school romance
I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
"

(© « Old School Romance », by Celestral, Feat. Rachel Pearl & Grynn)
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
  • I like bitches like raluca (pic)
« Reactie #2180 Gepost op: zondag 17 maart 2019, 13u11 »

Van wakker liggen bijlange niet. Gewoon nog eens zin haar diensten te gebruiken. Want best tevreden van voordien  :ff :shakekontje

Liggen jullie wakker van een 'ruzie' met een meisje dat je moet betalen om er op en er in te mogen? Een goede raad: negeer haar. Er zijn er zoveel anderen, kies degene waar je de stijfste piet van krijgt, en ga daar binnen. Ik durf wedden dat je binnenkort een nieuwe favoriet hebt  :movingtits
Er op los neuken met alles dat er lekker uit ziet.
En liefst na hun kontgaatje stevig gelikt te hebben....

Offline Mocata

• rakker
« Reactie #2179 Gepost op: zondag 17 maart 2019, 08u39 »
Oh maar ik lig daar niet wakker van hoor. En er zijn inderdaad dames genoeg.

Met de verhalen die ik al over Erika heb gehoord (nee gelezen) kan ik me al voorstellen hoe het eraan toegaat als je daar ruzie mee maakt. Blijkbaar is ze een nog grotere furie dan de drie engeltjes die een paar huizen verder staan  :happy.

Vanmiddag trek ik de wandelschoenen weer eens aan. Ik weet nog niet goed welke dame ik ga bezoeken. Misschien Diana in de Verversrui omdat die zo'n leuk gezichtje en een fantastische kont heeft. Of Elena in de VT , gewoon omdat ik het daar zo goed mee kan vinden. Victoria in de Schippersstraat wil ik ook al lang eens bezoeken omdat die zo'n lekker lijf heeft + lang pikzwart haar waar ik wel fan van ben. Dan is er nog altijd Flory die ik zo moeilijk voorbij kan lopen. Blijkbaar is er ook een nieuwe Turkse in de VT , dat is weer iets anders dan al die Roemenen. Al is het nog maar de vraag of dat echt een Turkse is en niet gewoon een Roemeense die beweert een Turkse te zijn (zoals al die "Spaanse" en "Italiaanse" dames). Misschien moet ik dat maar eens gaan uitpluizen.Of Maya of Gabriella of Roxanne of of of....

Keuzes keuzes keuzes , het is niet gemakkelijk om een hoerenloper te zijn  ;D

The following users thanked this post: delaplace

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #2178 Gepost op: zondag 17 maart 2019, 02u51 »
Liggen jullie wakker van een 'ruzie' met een meisje dat je moet betalen om er op en er in te mogen? Een goede raad: negeer haar. Er zijn er zoveel anderen, kies degene waar je de stijfste piet van krijgt, en ga daar binnen. Ik durf wedden dat je binnenkort een nieuwe favoriet hebt  :movingtits

Offline Mocata

• rakker
« Reactie #2177 Gepost op: zaterdag 16 maart 2019, 19u36 »
Ik heb hetzelfde voor , dat ik niet meer tegen een dame spreek en zij niet meer tegen mij. In het begin deelden we nog boze blikken uit als ik voorbijwandelde en nu negeren we elkaar gewoon.

Moest ik er weer zin in krijgen , en ik kan ze echt niet meer weerstaan , dan zou ik er gewoon op afstappen. Hoogstwaarschijnlijk vind ze mijn 50 euro belangrijker dan mijn wispelturig karakter  ;).

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
« Reactie #2176 Gepost op: zaterdag 16 maart 2019, 18u39 »
Voila,
mijn review-achterstand een beetje goed gemaakt bij deze (op paar na).
NU jammer genoeg een weekje geen tijd voor de hoertjes, kortom, het mag weer spetteren binnen een dag of tien?
Bij de weg, iemand enig idee of Anna VR 8/1 nog (of terug) aan het werk is? Dat is nu wel even geleden (na haar laatste "stop" kwam ze nogal depri terug, maar ik ga er van uit dat haar geflopte Roemeense droom intussen wat verwerkt is en dat ze weer in staat is om me nog eens te domineren zoals vroeger). Kortom, graag hoor ik of het playboy-kussentje intussen weer frequent op de stoel hangt....

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
« Reactie #2175 Gepost op: zaterdag 16 maart 2019, 18u05 »
Geen erg Bedweter,
ik ga niet te veel in detail gaan. Maar ik heb ooit eens een dom akkefietje met haar gehad dat uitmondde in een kinderachtige ruzie (lees: vervelende SMS'en naar elkaar gevolgd door twee jaar negeren).
Maar van in den begin (en de laatste tijd meer) mis ik de kinky avonturen bij haar wel. Ik heb echter het lef niet om er gewoon op af te stappen. Maar zie, nu ben ik toch weer in detail aan het gaan. Conclusie is: het zou fijn zijn als ik het ooit eens opgelost krijg ;-)

PS: excuus lezers voor deze saaie interpellatie, ik rond af met mijn favoriete emoji  :ff :ff :ff

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #2174 Gepost op: zaterdag 16 maart 2019, 15u54 »
Sorry barti, maar ik begrijp je opmerking over Erika niet...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
« Reactie #2173 Gepost op: zaterdag 16 maart 2019, 01u30 »
Allez,
we zullen dit gebabbel over gebouwen even onderbreken.
Uiteindelijk gaat het hier toch vooral over prachtige lijven, hoeren genaamd, die we met onze pik kunnen vergasten. van tijd tot tijd. want het zijn eurots die we nodig hebben om dat lijf rond onze piet te krijgen.
De laatste weken al veel gewandeld, en ik krijg, begot, al wel eens goesting om recensies in te vullen. Dus dat zal ik meteen eens doen.
Alleen Erika kan ik niet beschrijven want daar kwam ik al een paar jaar niet. ALs er lezers bij erika gaan dan hoor ik het graag want die kunnen me helpen, ik zou immers graag terug bij deze meid langs gaan, maar dan heb ik even wat hulp nodig van een mede-wandelaar. dus PM me in dat geval AUB
NIet dat er in tussentijd niets leuk gebeurde, en dat zal ik nu even aanvullen.
here we go

Online Vazkor

• De zwarte wolf
  • rakker
« Reactie #2172 Gepost op: woensdag 13 maart 2019, 20u49 »
Dat ze dat toch gewoon ombouwen tot saunaclub! Veel beter dan vitrines, de nieuwe Belgische yinyang, quoi  :))
Ik zou veel sneller naar A'pen gaan dan, want de vitrines bezoeken is nog steeds m'n ding niet, zo bleek alweer een maand terug na 2 nieuwe pogingen na het bezoeken van de eroticabeurs dat maar een mager beestje geworden was. Hier volgen 2 damesverslagen die ik nog heb nagelaten te posten nu m'n negatieve ervaring van later die avond gebeurde wat is verdrongen door een stormachtig goed verjaardagsweekend in de clubs:

1) Camelia (SKW) - Stoom afblazen

2) MANAR (SKW) - De betere raamsessie (ooit)

Ik verdwaalde later in de Antwerpse straten terwijl ik beter recht naar huis had gereden met deze sessie van Manar in gedachten...of ik moest gewoon de jacuzzi hebben laten vollopen voor nog 1 uur. Met wat later gebeurde buiten het SKW aan de Melkmarkt had me zelfs dat nog geld bespaart. Vazkor's liefde voor de ramen? Nee, we zijn er nog niet. Deze dag mag wel een primeur genoemd worden:

1) De allereerste keer ooit dat ik twee dames bezocht in een ramenbuurt in plaats van eentje. Met een totaal aan 3 dames zal het SKW gevaarlijk dicht deze van de Amsterdamse wallen naderen met nog 2, 3 dames te gaan.

2) De allereerste keer ooit dat ik service kreeg dat er wat meer op lijkt en de eerste raam dame die niet is gebuisd op m'n scorelijst of op met de naaldhakken op de sloot zit.
« Laatst bewerkt op: woensdag 13 maart 2019, 20u56 door Vazkor »

The following users thanked this post: delaplace

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #2171 Gepost op: maandag 04 maart 2019, 02u41 »
Deze gang van zaken verwondert mij helemaal niet. De tijden zijn niet zo gemakkelijk. Het kan best zijn dat er mensen enkele miljoenen willen pompen in een nieuw megabordeel, maar volgens mij zou het beter zijn als de bestaande vitrines op een of andere manier terug vollediger opgevuld zouden geraken. Maak van Cafe d'Anvers een aangepaste horecazaak, waar je eventueel met een meisje in een gezellig hoekje wat kan drinken en/of praten, en zorg dat alle stoeltjes van de bestaande vitrines twee leuke billen op zich zitten hebben, en de uitstraling en de sfeer van het SKW gaan er zeker wel bij varen.

Nog eens 60 vitrines bij creëren als er al gemiddeld meer dan de helft leeg staat op een modale dag, dat doet een beetje denken aan het organiseren van een concert in een zaal met 500 plaatsen en slechts 200 bezoekers. Dat komt niet goed over.

Hoe we meer meisjes (EN meer klanten) kunnen aantrekken, dat is een andere vraag. Het SKW is nu al een van de beste, zoniet DE beste, RL buurt in Europa. Misschien zou een horecazaak waar men mekaar kan ontmoeten, een attractiepool kunnen zijn. Ik heb al gemerkt, dat ook meisjes in gewone kledij soms erg sexy en aantrekkelijk kunnen zijn als je daar rondloopt. Ik zie dat bv wel zitten om een babbeltje te doen en als het klikt in een van de kamertjes ff van bil te gaan. Dat is een net iets andere andere vorm van naar de meisjes gaan. Misschien zijn er ook nog veel betere oplossingen te bedenken.

The following users thanked this post: bet(d)weter

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #2170 Gepost op: zondag 03 maart 2019, 18u30 »
De plannen omtrent de verbouwing van "Café d'Anvers" (Verversrui 15) blijken stilaan concreet te worden: nu hangt zowel aan Verversrui nr.13 als aan nr.15 een officiële mededeling dat een omgevingsvergunning werd aangevraagd met de bedoeling beide panden om te vormen tot één prostitutiepand met 66 ramen en kamers. :-\
Er wordt zelfs al een naam vermeld, nl. "Villa Oro" ("Gouden Villa"), uiteraard naar analogie met "Villa Tinto".
Dit project zou dan toch geen doorgang vinden !  ::) ::)
Na een negatief advies van Ghapro (Gezondheidszorg en hulpverlening aan prostituees, gevestigd op de hoek van de Verversrui en de Vingerlingstraat) en de prostitutiecel van de Antwerpse politie, die beide van oordeel waren dat er geen nood is aan nieuwe vitrines :movingtits, én het feit dat er in de buurt geen draagvlak was voor een expansie, heeft het stadsbestuur de aanvraag geweigerd.
Een mogelijke herbestemming zou alleszins de omgevingsleefbaarheid moeten verbeteren, in die zin dat er dan eerder de voorkeur zou moeten gegeven worden aan b.v. woongelegenheden of horecazaken  koch .
"Café d'Anvers" blijft zeker nog open tot september; wat er daarna mee zal gebeuren, ligt in handen van de Nederlandse eigenaar, al zijn de plannen voor een megabordeel dus- op korte termijn althans- naar de prullenmand verwezen...
« Laatst bewerkt op: maandag 04 maart 2019, 02u11 door bet(d)weter »

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #2169 Gepost op: dinsdag 26 februari 2019, 09u13 »
soms raak ik in de war als dames gaan verhuizen

zo stond er in de avond nacht, op Schipperstraat 38-5 waar tot voor kort de beroemde Flory overdags stond (nu naar 47-3 verhuisd), een superslanke tattoogirl, brunette beetje fijngeknepen katachtige ogen met kleine borsten en iets wat bitchy achtige uitstraling maar binnen heel vriendelijke en service gericht met haar kamer aan de achterzijde op de 2e etage dus boven die van Julia (die overdags werkte in dit pand maar helaas verdwenen is) ik dacht een twintiger Daniella genaamd... deze is nu in de avond / nacht op Vingerlingstraat 5-1 te vinden met haar werkkamer op de 1e verdieping binnen een smal trappetje op..

Ik ben daar nu 2x geweest en dacht dat er al een reviewtopic van was, maar kan niets vinden, zit ik met de naam verkeerd of is er geen reviewtopic van? Voordat ik per ongeluk onterecht een 2e review topic van open. Ze begint meestal iets later tegen 20.30-21 uur, kleine borsten.

Weet iemand wie ik bedoel, en moet ik een nieuw review topic openen of is er een bestaande? waar ik mijn ervaring kan plaatsen, want ze is de moeite waard!

Board: ALGEMEEN
Topic: Pannenkoekendag
door Taylor
[Vandaag om 07:36]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES maart 2019
door Taylor
[Gisteren om 22:04]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door Taylor
[Gisteren om 21:53]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Vazkor
[Gisteren om 21:17]
Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
door Vazkor
[Gisteren om 21:14]
Board: GENT
Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
door Shakir
[Gisteren om 21:13]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: LIVE FROM LIVING ROOM
door vanKees
[Gisteren om 12:56]
Topic: NEWS
door vanKees
[Gisteren om 11:37]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 angebot
door vanKees
[Gisteren om 07:16]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya (algemene info)
door vanKees
[Gisteren om 06:59]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
door vanKees
[Gisteren om 06:30]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
door roberto_7
[Gisteren om 04:20]
Topic: Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 01:39]
Topic: Schippersstraat 41/4, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 00:22]
Topic: Schippersstraat 47/3, Flory (dagshift)
door Mocata
[woensdag 20 maart 2019, 22u21]
Board: LOVE SAUNACLUB - Münster
Topic: SAMIRA
door Taylor
[woensdag 20 maart 2019, 19u07]
Topic: MAYA
door Taylor
[woensdag 20 maart 2019, 18u53]
Topic: JONELLA