Auteur Topic: Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]  (gelezen 26364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Gepost op: 21 oktober 2012, 20:37:20 »
[box title=ALINA]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALINA
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2013, 22:10:26 »
Misschien toch maar beginnen met een waarschuwing.  Haar services die vernoemd worden op de banner hier (van de web site geplukt) kloppen niet erg.  Ze is lang niet zo all round.

haarkleur/-lengte: blond (met enkele lange zwarte meshes)/zeer lang (beetje golvend, deel samengebonden op het hoofd)
ogen: bruin
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/mooie stevige kleine B
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels (weinig Duits)
leeftijd: 20 (volgens eigen zeggen)
tatoeages/piercings: tribal, rechtse schouderblad Chinese tekens, links omgeving heup vlinder/navel (kettinkje)
service: ik vroeg veel en gaf het aan, ik verkreeg: PMC (gewoontjes), massage, NMC, kussen, tongzoenen (matig: voorzichtig), droogneuken, haar kont likken, beffen, met poes spelen (maar niet vingeren), plagerig bijten tepels, (geen zuigplek) zuigen in nek,     
voordelen: leuke vrij lange pre sales
nadelen: gemaakt op kamer (professioneel), gebruikt sowieso crème (niet veel), zo goed als geen after sales
opmerkingen: droeg sexy hele lange zwarte botten, jaagt maar niet op vervelende manier, hangt vaak aan de danspaal (dansen kan je het niet noemen; zichzelf in de belangstelling zetten)
opmerkingen: PZC doet ze als je haar er expliciet op wijst, kussen en tongzoenen hetzelfde: vragen

Hoewel ik liever eerst wat wellness vooraleer ik op kamer ga, kon Alina mij zonder probleem voor het wellnessen op kamer krijgen.
Er was een klik, we hadden pret, wat ondeugend strelen overal; ook tussen haar benen.  Mekaar lief vastpakken.  Ze gaf me enkele kusjes in mijn nek.  Ik gaf haar ook wat kusjes in haar nek en op haar blote platte buik.  Ze heeft een prachtig figuur, een mooi silhouet!  Het is een zaligheid om haar lende en buik vast te pakken en te strelen.  Al snel kreeg ik een stijve.  Na ongeveer 15' vertrokken we richting kamer.  Niet zonder dat ik op de vrouw af had gevraagd of ze graag tongzoent.  Dat was voor haar geen probleem, zei ze.  Een klein kusje op mijn mond in de bar moest het bewijs daarvan zijn. Ervoor vroeg ik haar veel voorzichtiger wat ze graag doet op kamer.  Als ik al zo begin, is het dat ik twijfel over de service.  Ze antwoordde dat ze massages geeft, pijpt en neukt.  Vandaar dus mijn bijkomende vraag.  Anders was ik niet vertrokken.  En ze is zo mooi (en jong)!
Reken er maar op dat als je niet aangeeft dat je graag wil (tong)zoenen, ze dit hoofdstuk zal vergeten.

We bleven 30' op kamer.  Ze maakte de tijd vol.  Ik vertrok nochtans met mijn hoofd helemaal in de wolken.  Ik droomde al hardop van een eindeloze sessie met haar.  Het mocht echter niet zijn.  Tijdens het pre salen had ook zij al laten vallen dat ze graag lang met mij op kamer wou gaan.  Een beetje voor de grap zei ze dat we dan zalig tezamen konden slapen in bed.  Makkelijk voor mij, vervolgde ze.

Op kamer was het vaak een beetje te plichtsmatig.  Zeker niet spontaan.  Bij goede seks vloeit alles mooi in mekaar.  Hier was het precies of we moesten voorzichtig zijn voor cactusnaalden.  Alleen zulke situatie is voor mij al genoeg om na 30' niet te verlengen. 
Kamerstart, zo herkenbaar: deur sluiten, eventjes wachten seksenfun, handtas openen, condoom er uit halen, crème er bij pakken, beginnen zichzelf uit te kleden.
Ondanks dat ik liever haar carnavalspakje had uitgedaan, had ik geen zin om dat te laten blijken.  Ik liet ze maar doen.  Ik zou allicht nog zoveel moeten duidelijk gaan maken om niet in het scenario: overal kussen, pijpen, neuken te vervallen. 
De echte start dan.  Dat viel nogal mee.  Kussen, af en toe voorzichtig tongzoenen, heel mijn lichaam kussen, al af en toe wat beter tongzoenen, ze komt op me zitten en begint te droogneuken (had ik hoegenaamd niet verwacht).  Ze draait haar even om.  Ik til haar poep wat omhoog en mag haar even aan haar kont likken (zeer kortstondig).  Ze draait zich weer om terwijl ze een kusje op mijn mond geeft en wat hoger komt gekropen.  Ik begin haar poesje even te likken.  Ze heeft een probleem met langer dan een minuut of wat in dezelfde positie te blijven zitten.  Ik speel wat met haar poesje maar als er een vinger in wil verdwijnen zegt ze dat ze dat niet wilt.  Ze werd waarachtig snel vochtig terwijl ik met haar poesje speelde maar ze wou er verder niets mee.  Ze begint wat over me heen te kronkelen op een geile wulpse manier.  Best opwindend.  Ze kust ook vaak in mijn nek en zuigt ook in mijn nek maar dit gelukkig ook voorzichtig, zonder een zuigplek te zetten.  Ze beet ook plagerig lichtjes in mijn tepels.  Ondertussen was mijn lul natuurlijk al een hele tijd goed stijf.  Ze vraagt of ik een blow job wil.  Ik geef aan dat ze daar mee mag beginnen.  Ze pakt een condoom en begint mij te pijpen.  Ik vond het maar gewoontjes.  Wat ik wel erg kon smaken was dat ze (nu spontaan!) ook met haar nagels over mijn balzakken ging.  Uiteindelijk gingen we over tot het neukgedeelte.  Eerst deed ze nog wat crème in haar poes.  Daarna positie auto reverse ritje.  Normaal gesproken vind ik dit een super geil standje maar bij haar was het net het omgekeerde.  Mijn lul werd zelfs minder stijf in haar poes.  Mijn lul groeide later wel weer in haar poes doordat ik met haar mooie stevige borsten speelde, genoot van haar schoonheid en alles mooi volgde in de vele spiegels in de kamer.  Ze had een mooie kamer uitgekozen, dat wel.  Er klonk op het moment dat mijn lul weer wat meer begon te groeien ook een kreunliedje door de boxen in de kamer.  Ik heb me maar gewoon laten gaan vanaf het moment dat ik een orgasme voelde komen.  Er ontbrak duidelijk wat voor mij op kamer.  Je kan ze niet slecht noemen maar een spontane losbol die van lekkere seks houdt, zeker ook niet.  Ik stelde mijn orgasme niet uit omdat ik vreesde dat het dan wel eens op een sisser zou kunnen afgelopen zijn.  Of dat ik dan meer tijd nodig had dan 30' en daar had ik met haar geen zin in.  Ze voelde perfect aan wanneer ik klaargekomen was en zodra dat het geval was sprong ze van me af.  Gedaan!               

Alles werd netjes opgeruimd door haar en dan vroeg ze of ze nog een sigaretje mocht roken.  Zolang mijn tijd niet doortelt, no prob.  We gingen dicht tegen mekaar weer op het bed liggen.  Lief knuffelen (ha, ze kan dat toch), in mekaars armen en benen gekronkeld, zo lagen we op het bed.  Kussen, beetje tongzoenen (lief en vrij goed even nu). 
Ineens vroeg ze of ze geen raam moest openzetten.  Ze vond dat ik het warm had.  Ze gaf me nu wel de pap in de mond.  Tijd om op te krassen.  Ik zei haar dat ze dat niet hoefde te doen omdat onze tijd op was (op een lieve vriendelijke manier).  Ze was heel erg professioneel bezig om minimaal een uurtje te versieren.  Ze had enkel de pech dat ik ondertussen als een echte professional al die kneepjes al ken. 

Een tevreden man kwam van kamer maar hoe mooi ze ook is, een herhaling zit er niet in.  Bovendien bulkt het in Dolce Vita van de mooie slanke jonge dames. 
 
After sales waren uit den boze voor Alina.  Met moeite nog een glimlach.  Terwijl ze later op de avond weer aan de danspaal aan het hangen was (om op te vallen), ging ik naar haar toe, ging mee aan de paal hangen en fluisterde in haar oor dat ze wat moet dansen want dat ik dit ook kan.  Ze wees er mij op dat ik de paal mocht overnemen en mocht beginnen dansen (op een droge toon).  Verder speelde ze er niet op in.  Laat haar na de kamer toch gewoon gerust.  Of... was er wat anders?  Geeft ze nooit after sales?  Wil ze liever geen GFE-mannekes (pijpen, neuken, klaar liever)?  Was ze niet tevreden met de verhouding pre sales/kamertijd (gaf ik de schijn lang te willen kameren)?  Zat ze verveeld met de situatie dat ze PMC deed bij mij en dat ze nadien zag dat zeppos mijn vriend is, wie ze een PZC gaf.  O ja, doet me er aan denken.  Ik heb een mini after sale gekregen.  Ik ontmoette haar met zeppos toevallig in de kleedkamer toen ze aan het afrekenen waren.  Ik grapte wat met haar over het feit of ze écht met die zeppos was geweest, zo'n brute heer.  Ik pakte haar vast, kneep eens in haar kont.  Ze lachte en nam gelijk een condoom in haar hand en vroeg of ik een tweede keer wilde gaan.  Nee, toch niet  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2013, 22:21:03 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2016, 17:41:36 »
Claudia is a thin 22 years old girl with blond hairs and brown/black eyes. Little tits, fit body. She worked before in Dolce Vita and Magnum and indeed i think having seen her in one of that clubs before. She has the name Alina there. Claudia has a bunny piercing in the belly and one upper the lips. Cute girl.

First of all i should mention that i have always received good and serious service in Heaven 7 (and i went there at least 20 times!) and it is one of the rare club where i never met a disaster yet and sooner or later it should have happened and it did. This disaster has a name: Claudia.

My favourite one was busy and i was attracted by two other girls including her. As i was about to go in an other club in the evening i didn't want to waste time so despite i didn't have positive impression while talking with her.

This girl provides a very bad and poor service, a complete calamity in the room. She perfectly makes the "idiot" in the room for spoiling and destroying voluntarily the session and doing as little as she can. Her attitude is one of a pain! :040:

The warm FK i was supposed to receive became some quick smacks without the tongue. Foreplays...? NOTHING: no way for playing, no caress (despite i insisted about it but nothing in the room), no embrace, no intensity, no involvement, no professionalism. Logically she does not take any initiative as she is unable of doing anything anyway. Her lack of presence and carelesness in the room was unbearable and despite making everything for "driving her" in the right direction i had to notice it was useless with such incompetent numbskull.  ::) 

The blowjob now... more than bad, like all the rest... she barely sucks without rythm and on a slow and monotonous way the extremity of my dick. Being in the business for years i wonder how it is possible to make suck kind of pitiful blowjob. ::)

Sexually speaking she is ZERO! Her technic is pathetic. But before all: She makes everything to avoid, obstruct and limit the penetration! As many red light district girls do and for having experiences such world during years i know by heart all their methods! In cow girl our dear Claudia applies the method "I put my fold my legs on man's thighs for limiting penetration". I had to repeat her several times to not do it before she understands... but continues anyway!! "oh you know baby some men like and some men don't like like this so just tell me"... i do this only for minutes!!! :lol_hitting:   Well, what about the doggy she uses the usual method of bad position for not being fucked well, being too high and her ass on the left and not straight, what a nightmare i come back in red light districts swindlers' world but in a club! I made her understand to stay straight but it didn't help... In more, as if it was not sufficient, she let her hand for limiting again the penetration. Stopped regularly the sex by herself when she saw i avoided her obstacles...  Like in missionary where i didn't insist because she made my dick down with such attitude. This dumbass dared to tell me then "how to fuck with dead dick" :banghead: My dick is hard as a stone since the beginning and you use your tricks for avoiding fuck and now you tell me this. ::)

Discussing with her about her service she doesn't realise even that her service is under zero for everything. She doesn't have any skills at all. Nothing saves her. Nothing!


I kindly said to the thekefrau that keeping suck kind of girl in their club will quickly spoil their reputation. Heaven 7 is small, serious and safe. Received there even better service usually than in many clubs.
No, there is very bad shot and swindler too now (like in all clubs) and Claudia is one of the worst girls i have ever met in my "career". She should work in a Laufhaus, not in a club with such awful service.

Avoid her, stay away, run in the other direction if she comes towards you, put an alarm, call the firemen if necessary but never ever go in the room with her.

Level of service 0/20 and repetition: 0%
« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 17:55:50 door MrMazur »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2016, 18:34:36 »
You were in Heaven 7 yesterday? If you was in the room with Claudia after me, she was exhausted  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2016, 18:42:09 »
Not yesterday, earlier. Thekefrau's remarks to her should be useful for the future clients, good thing. She has been fired from other clubs due to many reclamations.


Fortunately two other very nice girls in other clubs made me forgotten her completely.  :pica
« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 18:52:49 door MrMazur »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2016, 18:46:10 »
My review about Claudia appears later this evening  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2016, 01:43:59 »
Op 15 april met deze blonde stoot gekamerd. Een lekker lijf, stevige b-cup. En een met veel humor!

Het was fris op het terras. Claudia had een deken om, desondanks kroop ze dicht tegen mij aan, want ze had het koud. Mijn hand werd naar een van haar borsten gedirigeerd om die van enige warmte te voorzien. Ik dacht even dat die stevige B-cup nep was, maar de zoektocht na naar de streepjescode en bevestiging van haar kant, blijken de boobies 100% natuurlijk te zijn. Claudia heeft een paar tattoos die er wel opwindend uitzien.
Het knuffelgehalte was al meteen van goede klasse en dan is Sjeuf al snel verkocht. Voor de zekerheid gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze in haar service pakket heeft! Anaal zit niet in haar pakket. TZ, FT en andere 'normale' handelingen, no problemos! Ze voegde de daad bij het woord en nam me vol op de mond. We lagen verstrengeld op het terras....wat een knuffeldier. Ik was dik overtuigd, tijd om te douchen.

Op de kamer knuffelen, TZ, knuffelen, TZ...... . Blasen was oke, ondanks dat de GOSP bleef steken op 0,7M. Daarentegen wrijft ze met olie de hele handel in. Haar handjes en mond deden afwisselend heel gevoelig werk. En dat maakte het weer heel apart en gevoelig. De kleine Sjeuf stond op spanning. Blasen, TZ, knuffelen.....ik kreeg er geen genoeg van. Ik had een uur met haar afgesproken. Ik vond het zo goed dat ik er nog een half uurtje aanplakte. Uiteindelijk met een FT geëindigd! En die was tot de laatste druppel.  :xrated
Ik kreeg complimenten over mijn hygiëne! Voor mij vanzelfsprekend! Schijnbaar niet voor alle collega's.... .

Fazit
Dikke klik, prima service en veel lol op de kamer. HHG: absoluut!

Totaal niet in lijn met eerdere recensies. Het blijkt maar weer eens dat alle recensies 100% kloppen! Zo subjectief als het maar kan zijn.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2016, 07:19:19 »
Als ik de service bekijk, doet ze toch ook aan sexxx met Mr mazur  ;D
Time to fire him  :lol_hitting:


Dude, don't react, search another hobby or learn what sexxx means  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #8 Gepost op: 20 april 2016, 23:27:25 »
Dit maakt het toch allemaal interessant: zoveel mensen, zoveel ervaringen, zoveel meningen. Haar klik met sjeuf was beter dan bij mazur. Kan gewoon. Zo had ik al een goeie sessie met een dame met slechte reviews. En vice versa, zie m'n ervaring met Anna, orangeunique viel van z'n stoel, hij is er nl. hoteldebotel van. 😙

Zo ziet ge maar 😊

Verstuurd vanaf mijn SM-P550 met Tapatalk


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2016, 23:32:05 »
Dit maakt het toch allemaal interessant: zoveel mensen, zoveel ervaringen, zoveel meningen. Haar klik met sjeuf was beter dan bij mazur. Kan gewoon. Zo had ik al een goeie sessie met een dame met slechte reviews. En vice versa, zie m'n ervaring met Anna, orangeunique viel van z'n stoel, hij is er nl. hoteldebotel van. 😙

Zo ziet ge maar 😊

Verstuurd vanaf mijn SM-P550 met Tapatalk

Wat een klant schrijft klopt altijd 100%, hoe subjectief het ook is!  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CLAUDIA
« Reactie #10 Gepost op: 25 april 2016, 12:05:10 »


















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #11 Gepost op: 29 mei 2016, 19:59:19 »
In de kamer heb ik haar gemasseerd en vervolgens zij mij. Overige diensten bestaan uit TZ, beffen, PZC, ballen likken, NMC en trekken. Met en al een goede sessie.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2016, 21:10:48 »
Dan ben ik je voor geweest pret! En heb ik haar al voor je opgewarmd  :lol
Herkenbaar in ieder geval. Goede service! Het zou zo maar een favo kunnen worden, maar er is nog veel ontdekken in H7
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2016, 21:15:52 »
Idd andere dames moeten ook pret euh een kans krijgen.  ;D

Dan ben ik je voor geweest pret! En heb ik haar al voor je opgewarmd  :lol
Herkenbaar in ieder geval. Goede service! Het zou zo maar een favo kunnen worden, maar er is nog veel ontdekken in H7

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #14 Gepost op: 4 juni 2016, 19:26:25 »
Mijn tweede kamer op 27 mei was een herhaling met Claudia.

Ik herkende haar in eerste instantie niet, iets ander kapsel en een beetje bijgekleurd. Voor de rest nog steeds een lekker ding om te zien.
Toen ik aan mijn tweede kamer toe was heb ik gezellig met Claudia op het terras in de zon zitten keuvelen, zoenen en knuffelen. Een gezellige meid, die best wel wat te vertellen heeft. Waarbij het mij niet uitmaakt of het nu waar is of niet  ;)

Op de kamer TZ, knuffelen, blasen, allemaal dik in orde. Ik vond het blasen beter dan vorige keren, veel variatie. Ze smeerde het klokkenspel en kleine Sjeuf met olie in. Haar handjes en mond deden prima werk. En wel zo dat ik een paar keer moest afkoelen. Ze zou goed in een massagesalon kunnen werken.
Deze keer geen FT, maar gewoon met een cowboytje tot een spetterend einde gebracht.
HHG: ja!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke