Auteur Topic: Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]  (gelezen 26414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Claudia (Roemeense) [ex Alina in Dolce Vita and Magnum]
« Reactie #15 Gepost op: 29 juni 2016, 22:51:43 »
Claudia
Bij deze recensie
 
We trokken na een uitgebreide presales van meer dan 40 minuten, dat is bij mij uitgebreid, naar een prachtige kamer. Claudia vertelde me dat die nieuw was: kamer 10 onderaan bij de trappen. Het is een erg romantisch uitziende kamer, ideaal voor een samenzijn met een GFE-dame. Claudia is er eentje die TZ doet, voorzichtige tongetjes maar TZ. Ik likte en werd gelikt, de dame wist me perfect te teasen. Ze heeft een prachtig lichaam, lekkere glooiingen, ik werd zot van haar. Ze speelde mijn favoriete spelletje, was zachtjes dominant. We vrijden, we stoeiden. Het contact was erg goed. We gingen speels over op seks, het condoom deed ik wederom zelf aan. Standje dame boven werd langzaam gedaan. Ik liet mijn handen heerlijk over haar slanke lichaam glijden. Ze is erg speels. Na de seks wat babbelen en tijd vol gemaakt. Super meid! Ze zei dat ik later bij haar kon terugkeren als ik wilde maar het kwam er niet van. De guitige dame met het korte blonde haar wist me genoeg te bekoren en met de presales had ik een langere tijd gespendeerd dan menige dame in een budget-club als deze.
 
Score: ****
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2016, 23:05:19 door Vazkor »