Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119230 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Weekendje Sixsens met Dani
« Reactie #870 Gepost op: 12 april 2017, 00:03:20 »
Afgelopen zaterdag weer in Sixsens geweest. Dani was al een paar weken terug van “Urlaub”, maar helaas kon ik haar niet eerder bezoeken, vanwege mijn werk :( Het zou dat weekend mooi zonnig weer worden en met name zondags. Tijdens de heenreis zat ik er aan te denken om zondags ook naar Sixsens te gaan, maar ik wilde eerst weten of Dani er dan ook zou zijn.

Rond een uur of 1 s'middags kwam ik aan. De security was reeds aanwezig en vroeg of ze mijn rugzak mochten controleren. Voor mij geen probleem, want ik heb toch niets te verbergen. De thekefrau handelde daarna de financiën met me af en gaf me een badjas en een handdoek.

Snel omkleden en eerst even wat ontbijten. Een paar gebakken eieren op brood en een broodje kaas met komkommer. Zo, nu kon ik er wel even tegen aan vandaag. Voordat ik Dani ging opzoeken nam ik eerst even een sauna en daarna even uitbubbelen in de jacuzzi. Toen ik daar een tijdje in zat, kwam Dani ineens opdagen. Ze had vernomen van een aantal collega's van haar, dat ik al aanwezig was in Sixsens. Ze had me overal al gezocht en ook in de welness, maar waarschijnlijk zat ik toen in de sauna en kon ze me niet zien. Ze zei tegen me dat ze op me zou wachten, beneden in de bar. Ik bubbelde nog even een minuut of 5 verder en ging me douchen. Daarna naar de bar beneden en inderdaad zat Dani aan de bar op me te wachten. Met een innige (tong)zoen begroetten we elkaar. We hadden een leuk gesprek met elkaar en Andrea mengde zich ook even in het gesprek. Een leuke meid met een gekke twist. Ze deed me een beetje denken aan Ivana uit Pauschalclub Münster, kwa uiterlijk, maar ook kwa karakter.

Maar ik kwam natuurlijk voor Dani. Met haar na een tijdje een kamer opgezocht, waar we een zeer mooie tijd hebben gehad. Ik blijf het herhalen, met Dani voelt het super en vooral heel naturel en natuurlijk. Met haar heb je niet het gevoel met een DVP op de kamer te zijn. Alles gaat ongehaast, ook buiten de kamer. Ze neemt alle tijd en ze is zeker geen dame die na 1 minuut al de kamervraag stelt. Nee, alles gaat heerlijk relaxed met Dani.

Na de kamer met Dani weer even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Daarna was ik wel toe aan een par biertjes. Aan de bar kwam ik aan de praat met een Belgische gast, met wie ik bijna de hele dag heb opgetrokken. We hebben behoorlijk wat ervaringen uitgewisseld over allerlei verschillende clubs. Samen met hem later ook wat gegeten. Het was zaterdag, dus dan hebben ze steak in Sixsens. Deze was erg goed en mals. Echt een pluspunt.

Later op de avond heb ik nog een kamer met Dani genomen, welke net als de eerste, geweldig was. Ik vroeg ook aan haar of ze de volgende dag ook zou werken en dat bleek gelukkig het geval. Ik moest alleen nog ergens in de buurt zien te overnachten, maar dat is uiteindelijk wel gelukt.

De volgende dag ging ik eerst even naar Vaals om geld te pinnen. Heel toevallig liep ik daar Maria tegen het lijf, die daar op dat moment aan het winkelen was. Maria is een Roemeense meid, die kort even als DVP heeft gewerkt en daarna kortstondig achter de bar heeft gestaan, maar nu meer in de schoonmaak zit in Sixsens. Toen ze nog DVP was, had ze kort blond haar, maar ze heeft nu rood haar in een soort hanenkam. Het blonde haar vond ik haar persoonlijk beter staan.

Na het pinnen heb ik een stukje gereden in de buurt van Vaals en Lemiers. Ik moet zeggen een erg mooi gebied met leuke pittoreske dorpjes, zeker omdat het ook erg mooi weer was. Er waren veel wielrenners en hardlopers op de wegen.

Sixsens gaat zondags open om 12 uur en iets na 12 uur stond ik alweer voor de deur. Ik was niet de eerste, want er stonden reeds 2 gasten bij de theke. De security was er nog niet, dus mijn rugzak werd niet gecontroleerd. De Thekedame herkende me gelijk van gisteren en handelde de financiën weer af. Net toen ik naar de kleedkamers wilde, kwam de manager om de hoek kijken. Hij vroeg aan de Thekedame of ze mijn rugzak had gecontroleerd, maar dat had ze niet, dus deed hij het zelf maar. Ook dit keer had ik geen illegale zaken in mijn rugzak ;) Ze zijn er wel strikt bij Sixsens.

Weer heb ik als eerste even ontbeten en daarna een sauna en jacuzzi gepakt. Dani kwam ik later tegen op het overdekte terras. Met haar daar een tijdje gezeten. Lellebel en Tafkap zagen we op een geven moment ook. Ze zaten op het terras samen met Stacey. Het zonnetje scheen op dat moment heerlijk en je merkte dat de dames dat ook erg prettig vonden. Veel dames lagen lekker ontspannen te zonnen.

Met Dani ben ik na een tijdje weer een kamer gaan opzoeken. Ik merkte dat we elkaar steeds beter leren kennen en beter begrijpen, waardoor we elkaar steeds beter aanvoelen, ook op seksueel gebied. Een zeer goede sessie gehad met haar. Toen ik haar betaald, gaf ik haar gelijk ook het bedrag voor de volgende sessie. Ik was so wie so van plan een s'avonds nogmaals met Dani te gaan.

Na de sessie met Dani heb ik een tijdje met Tafkap en Lellebel bij het zwembad rondgehangen. Het water in het zwembad was lekker op temperatuur, waardoor ik er een behoorlijke tijd in heb gelegen. Daarna even afdouchen en buiten aan de bar een paar biertjes genuttigd en van het vrouwelijke schoon genoten. Daarbij viel me met name Vicky op. Een erg mooie meid. Daarnaast liep er nog een mooie strakke meid rond, maar helaas met van die siliconen... Zal 'm dus wel nooit worden...

s'Avonds wilde ik Dani weer opzoeken, maar die bleek op dat moment op een kamer te zijn met een klant. Ik ben toen maar wat aan de bar gaan hangen. Oa Katy, met wie ik vorig jaar een sessie had, kwam bij me buurten. Een mooie meid met een lekkere kont. Haar service is niet slecht, maar een tweede sessie zal er waarschijnlijk niet in zitten. Dani kwam na een tijdje ook in de bar. Ze ging drinken halen voor haar en haar klant. Toen ze mij zag zitten kwam ze gelijk en gaf aan dat ze waarschijnlijk nog een uurtje bezig zou zijn en dat ze me daarna gelijk zou opzoeken. Ik zei dat dat geen probleem was. Dat uurtje duurde toch een stuk langer, want na meer dan een uur kwam ze weer drinken halen voor haar en haar klant. Dit keer zag ze me niet zitten, omdat ik op 1 van de bankjes achter de bar zat. Er ging weer een uur voorbij en ik ging maar eens een rondje lopen. Het was inmiddels iets na 9 uur. Ik kwam Dani tegen bij de trap nabij de kleedkamer. Ze was net klaar met haar klant en gaf aan dat ze me zo zou komen opzoeken. Ze vertelde me later dat de klant steeds langer met haar wilde en zelfs haar wilde boeken tot 1 uur. Omdat  ze mij nog een kamer had beloofd, zei ze tegen hem dat dat niet mogelijk was. Ik vind dat wel erg klasse van haar, dat ze voor mij koos. Ze had meer kunnen verdienen op dat moment van die klant, maar toch deed ze dat niet. Dit bedoel ik nou. Dani bekijkt niet alles  in Euro's, zoals veel andere DVP's dat wel doen. Toch vind ik het wel vervelend voor haar dat ze nu iets minder die dag heeft kunnen verdienen, maar uiteindelijk heeft ze wel een goede dag (weekend) gehad, ook financieel.

Op de kamer weer een uitstekende sessie met haar gehad en tussendoor werden we nog even gestoord door Andrea. Dat is overigens de tweede keer dat ze me stoort tijdens een sessie. Begin dit jaar ook al met Maria, maar ik vergeef het haar ;) Wel een lekkere gekke meid die Andrea

Na de laatste sessie met Dani ben ik gelijk naar huis gegaan. Voor mij is het een behoorlijk eind rijden, Zuid Limburg en de volgende dag moest ik weer vroeg op. Ik heb afscheid genomen van Dani en heb de club verlaten. Ik kijk al weer uit naar het volgende bezoek :)

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Weekendje Sixsens met Dani
« Reactie #871 Gepost op: 12 april 2017, 00:22:52 »
Lellebel en Tafkap zagen we op een geven moment ook. Ze zaten op het terras
Hier zal sprake zijn van een persoonsverwisseling...
Licky Luke heeft daar met Stacey en Vicky allerlei smeerlapperij in en om het zwembad uitgehaald.
Ik was die dag niet aanwezig en nog belangrijker, ik zou zoiets nooit doen  :lol_hitting:


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Weekendje Sixsens met Dani
« Reactie #872 Gepost op: 12 april 2017, 12:05:33 »
Lellebel en Tafkap zagen we op een geven moment ook. Ze zaten op het terras
Hier zal sprake zijn van een persoonsverwisseling...
Licky Luke heeft daar met Stacey en Vicky allerlei smeerlapperij in en om het zwembad uitgehaald.
Ik was die dag niet aanwezig en nog belangrijker, ik zou zoiets nooit doen  :lol_hitting:


Ssssstttt!

Had ik net een perfect alibi, verpest jij het weer....  :lol

P.S. Verrek ... ik heb eigenlijk helemaal geen alibi nodig ... oké, dan geef ik het toe...  ;D

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #873 Gepost op: 12 april 2017, 12:53:07 »
Sixsens, zondag 9 april
Another day in paradise...


Zondag stond al een dikke week op de planning, 99% veroorzaakt door de super weersverwachting van 22°C en dus de mogelijkheid voor een heerlijk relaxdagje met zwembad, buitenbar, terras, drank& spijs en uiteraard goed gezelschap van mooie dames in schaarse kleding. Dus om 13:00 uur op de bel gedrukt en het paradijs in Lemiers betreden. Het was nog redelijk kalm qua bezoekers maar dat zou snel veranderen.

Een heerlijk ontbijtje genuttigd, hier en daar al met wat knuffels en zoenen welkom geheten (door dames welteverstaan) en daarna met zonnebrand en boekje heerlijk een ligbedje opgezocht bij de pool. Snel nog even de temperatuur van het water gecheckt en dat was nu al erg verleidelijk.

Na een tijdje kreeg ik zin in wat gebak maar op weg naar binnen zag ik Tafkap aan een tafeltje zitten met Stacey naast zich en Vicky op het ronde bed. Ik begroette Tafkap en ging even bij hem zitten, waarbij Stacey meteen haar ijskoude voeten op mijn schoot legde en me op die manier geniepig in mijn stoel hield, al had ik gezegd dat ik op weg was om gebak te halen. Vicky lag relaxt te zonnen en we babbelden vrolijk wat weg, terwijl Stacey met haar voeten niet stil kon blijven zitten en allerlei stiekeme dingen onder mijn handdoek begon te doen. Ik besloot dus dan nog maar even te blijven zitten onder het mom van bijpraten...

Even later voegde Crystal zich nog bij ons en ging bij Vicky op het ronde bed zitten. De aandacht van Tafkap was meteen getrokken (lees: pijlen gericht, target locked, enzovoort) dus in no time zat die naast Crystal te daten. Ik kon me alsnog van Stacey d'r voeten losmaken om wat gebak te halen maar bij terugkomst had ik haar voeten  direct weer op schoot. Vicky begon te vragen hoe het zwembad water was en na mijn geruststelling dat het heerlijk was besloot ze dat het tijd werd voor afkoeling. Stacey was wat voorzichtiger maar uiteindelijk ging ze dan toch mee. Of ik ook meeging, vroegen de dames... tja, dat is vragen naar de bekende weg...

In het zwembad bleef Stacey voorzichtig aan de kant van het terras, waar ze veilig kon zitten omdat ze wat watervrees heeft. Vicky daarentegen zwom als een vis (eigenlijk meer pool-meermin) in het water en genoot zichtbaar. Stacey vroeg wat meer aandacht en toen ik naar haar toe zwom opende ze haar benen als veilige haven om aan te leggen. Er werd duidelijk aan een snood plannetje gewerkt hier... hetgeen later ook met succes zou lukken...

Ik was op terras al behoorlijk opgewarmd door de voeten van Stacey en de opmerkingen van Vicky en het voorstel voor een trio herhaalde zich dan ook in het zwembad nog eens. Eenmaal uit het zwembad zaten we nog even op terras maar de druk werd me toch te hoog en toen heb ik, zwak als ik (graag) ben, toch maar toegegeven. Bleek dat kamer 11 toen ook nog eens vrij was, dus de toch al zo mooie dag werd nog een stukje mooier. Details over een kamer geef ik nooit, maar ik kan je verzekeren dat de beelden van de verwennerij van deze twee schone deernes nog steeds op mijn netvlies gebrand staan...

Na deze kamergang heb ik me weer aan het zwembad neergevlijd en mezelf getrakteerd op een Salitos met citroenschijfje. Gaby stond achter de buitenbar en was weer de vrolijkheid zelve. Diverse dames lagen relaxt in het zonnetje en er heerste een gezellige sfeer onder alle bezoekers. De drukte nam gestaag toe totdat er aan het eind van de middag zelfs alle kamers bezet waren en er een wachttijd ontstond... en dat op een doorgaans rustige zondag... top!

Tegen etenstijd heb ik mijn favorietje, die ik nog maar weinig gezien had die dag, uitgenodigd om samen te eten maar die ging net naar de bar omdat ze nog geen honger had. Ik heb zelf dan maar wat te eten gehaald en bij Tafkap binnen aan tafel van een lekker kippetje gesmikkeld. Zoals ik al schreef,
als je ze de hele dag ziet rondlopen kies je aan het buffet automatisch hetzelfde... Daarna volgens de richtlijn van Tafkap een uur na het eten geen activiteiten ontplooien maar uitbuiken om het eten goed te laten zakken. En in dit geval heerlijk buiten op twee ligbedjes, al gauw in gezelschap van Crystal (op Tafkap's schoot). Nog even later Stacey met haar gast op een bedje ervoor en we waren alweer gezellig aan het zeveren met z'n allen.

Mijn favorietje zou ik later nog zien maar helaas liep dat mis, het enige minpuntje op deze mooie zondag. Een telefoontje van het thuisfront dwong mij om eerder dan gepland te vertrekken, maar met tevreden en voldaan gevoel en met wat lieve schrijfsels van mijn favorietje die me dat bij een volgend bezoek
gegarandeerd goed laat maken.

Sixsens, het wordt een mooie zomer!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #874 Gepost op: 15 april 2017, 01:29:42 »
Vandaag weer eens laat naar de SS geweest schijnbaar is het 40 euro tarief na 22.00 verdwenen maar deze avond hadden ze het maar beter aan kunnen houden (sowieso waarom de volle mep vragen voor dat stuk pizza voor de rest wordt er niks van eten gebruikt en ook het gebruik van de wellness faciliteiten is dan vaak minder).

Was het een paar weken geleden op vrijdagavond nog een dames/heren verhouding van 60/40, deze avond leek het af en toe wel een gay sauna.
Een vervelende cyclus voor de club want te weinig heren betekend vertrek van dames, en op een avond als deze te weinig dames is niet bepaald een terugkeer garantie voor veel heren.
Oftewel het was erg druk qua heren en bijna geen dames na een tijdje viel het kwartje het is bijna pasen en veel dames vieren dat nog in eigen land bij familie.

Maar goed al met al hoe later het op de avond werd hoe meer dames er verdwenen en hoe meer heren bleven verschijnen.
Verder was er deze avond ook een groepje beetje te nadrukkelijk aanwezige Pakistanen of Arabisch achtig volk, wat de sfeer voor mij ook al niet ten goede komt.

Och ja je hebt zo van die avonden die zijn top, en sommige stukken minder uiteindelijk zonder kamergang de club verlaten.
Ik denk dat het volgende bezoek pas weer zal zijn als de zon iets meer gaat schijnen en we weer lekker aan het zwembad kunnen liggen.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #875 Gepost op: 15 april 2017, 02:56:18 »
Je had dat kunnen incalculeren betreffende deze periode.
daarom ga ik nu 2 zaterdagen niet.
Alleen Sonja vind ik niet genoeg, hoewel het een imposante, lenige vrolijke meid is

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #876 Gepost op: 15 april 2017, 08:47:40 »
Bedoel dus vandaag en volgende zaterdag niet in clubs wegens een te verwachten magere bezetting.
Zaterdag 29 april, zal het Sixsens worden of toch weer LR, dat hangt van het weer af, bij zon opteer ik voor Vaals

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #877 Gepost op: 15 april 2017, 11:17:24 »
Bedoel dus vandaag en volgende zaterdag niet in clubs wegens een te verwachten magere bezetting.
Zaterdag 29 april, zal het Sixsens worden of toch weer LR, dat hangt van het weer af, bij zon opteer ik voor Vaals

Zon ? jij gaat toch om te neuken en te pannekoeken ?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #878 Gepost op: 15 april 2017, 12:42:56 »
Bedoel dus vandaag en volgende zaterdag niet in clubs wegens een te verwachten magere bezetting.
Zaterdag 29 april, zal het Sixsens worden of toch weer LR, dat hangt van het weer af, bij zon opteer ik voor Vaals

Zon ? jij gaat toch om te neuken en te pannekoeken ?
Volgens mij om "pannekoeken in de zon" te eten   ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #879 Gepost op: 16 april 2017, 04:07:25 »
zondag in het zuiden

Al sinds mijn jeugdjaren vertoef ik graag in het uiterste zuiden van Limburg. Het was destijds Valkenburg wat mijn hartje sneller deed kloppen. Pretpark de Valkenier, het sprookjesbos, de grotten en heuvels. Tegenwoordig is het het nabij gelegen Lemiers dat hetzelfde effect bereikt. Het pretpark heet SS. De sprookjes zijn afkomstig uit Bulgarije en Roemenië en de grotten en heuvels zijn er in vrouwelijk formaat. Elke plek heeft zijn eigen illustere sages en de meest in het oog springende van SS is de mythe van de Bulgaarse liefdesgodin Crystal.

De weersverwachting voor zondag  riep in alles om er die dag op uit te trekken. Wat is er dan beter om naar een plek te gaan met een leuk terras, de mogelijkheid tot verkoeling in een zwembad, wellness, eten en drinken. Aanvankelijk was mijn plan om naar te gaan YY, maar gaandeweg begon het te verschuiven richting SS. Op de zondag kies ik meestal de meer nabij gelegen clubs, maar de lokroep om af te zakken naar het diepste zuiden won het uiteindelijk. Mede ingegeven door de aanwezigheid van Licky Luke en de afwezigheid van de Romeinse Keizer waardoor er voor ons gewone stervelingen een kans was om de magie van de Bulgaarse liefdesgodin aan de lijve te ondervinden.

't waas zondag in 't zuiden
niks an de hand en wat d'r gebeurd
't keumt merge pas in de krant
en de zon op de roete reep alles nar boete


De zondag was eindelijk aangebroken en na een voorspoedig ritje waarbij ik mezelf een challenge oplegde arriveerde ik rond 13.45. We kennen natuurlijk de diverse challenges die in dit tijdperk viral gaan. Mijn challenge was om eindelijk Crystal te schaken en daarnaast niet te kameren met mijn miss ijsbeer 2016 Stacy.

en ik leep wat verdwaald op en neer
wuurd 't koffie of beer, banaan of 'n ei of pak ik 't allebei
of ierst nog wat sparen honger bewaren


Na de transformatie tot ijsbeer even een kijkje genomen in de bar. Welgeteld 1 dame zat aan de bar, dus kon rustig iets drinken. Alsof ze mijn aanwezigheid aanvoelde daalde Andrea van de trap af en moest even met haar tong met mijn amandelen spelen. Haar gezegd dat ik eerst iets ging eten en daarna richting terras zou gaan. Met een "see you there" en een kus was ze weer net zo snel verdwenen als ze gekomen was. Ik ging naar het restaurant voor enkele croissants (de lekkerste in SC-land) en een gekookt eitje. Met een gevulde maag het terras opgelopen. Stacy riep me bij haar. Even bijgekletst en omdat ze weet dat ik nooit een eerste sessie met haar doe deed ze het voorstel om dan maar een triootje te doen met haar en Vicky. Ik zei haar dat mijn eerste doel van vandaag Crystal was en niet zou kameren voordat ik dit gerealiseerd had. Licky Luke voegde zich bij ons en er werd natuurlijk volop gedold. Korte tijd later kwam ook Crystal erbij zitten. Stacy begon gelijk tegen haar in het Bulgaars te praten en ik wist dat ze het ober mij hadden. Iets wat bevestigd werd toen Crystal mij zei dat ze om 16.30 een boeking had. Hierop ging ik op audiëntie bij de liefdesgodin om  te vragen of ze even op mij zou wachten. Ik wilde eerst even douchen zodat ik fris en fruitig voor de dag zou komen. Na een ja van haar kant snel richting douches getogen. Het bleek dat Andrea mij in al haar naakte glorie achtervolgd had en sprong onder de douche bij mij. Ze wilde weten waarom ik bij Stacy was gaan zitten en niet bij haar. Ik zei haar dat ik in eerste instantie eigenlijk op zoek was naar Licky Luke op het terras en pas bij Stacy ben gaan zitten nadat ze mij geroepen had. Haar antwoord was dat het bij mij altijd om Stacy draaide. Ik gaf haar een knipoog en zei dat Stacy vandaag absoluut niet op de planning stond en dat ik me aan het opfrissen was om met Crystal op de kamer te gaan. Een duimpje ging omhoog en er verscheen weer een glimlach op dat brutale zigeunermondje van haar. Gevolgd door de vraag "you fuck me later?". Ik zei haar dat ik verder nog geen plannen had en ze later maar moest kijken of ik beschikbaar was.

Me snel afgedroogd, voorzien van een luchtje en gewapend met mijn massage olie Crystal opgezocht. We lieten er geen gras over groeien en gingen meteen voor de sleutel. Zowel kamer 7 als 11 was vrij en Crystal vroeg me of ik een voorkeur had. Aangezien het mij niets uitmaakte koos zij voor kamer 7. Het werd een waanzinnig uurtje dat al mijn verwachtingen overtrof en aangezien ik niet het risico wilde lopen dat ze me later op de dag door de handen zou glippen gelijk maar een afspraak gemaakt op 's avonds op herhaling te gaan.

veul gelach en geproat en hiel in de verte
'n tent woar muziek oet kwaam
en de klok tikte door sloeg elk oor


In de kleedkamer liepen we Licky Luke, Stacy en Vicky tegen het lijf. Zij hadden met zijn drieën ook enige fysieke inspanningen geleverd. Stacy was zeer benieuwd hoe ik de sessie met Crystal had ervaren en ik zei haar plagend dat we al plannen maakten om te trouwen en ik de echtscheiding al had aangevraagd. Ik wilde rustig nagenieten en waar kan je dat beter als in het bubbelbad.

Daarna weer naar buiten en met LL en Taylor een klein uurtje bijgepraat aan het rand van het zwembad en een paar baantjes gezwommen. Het liep tegen zessen en aangezien ik Crystal had gezegd dat ze rond zevenen me maar moest opzoeken ging ik een hapje gaan eten. Licky Luke voegde zich bij mij. We besloten uit te gaan buiken op een ligbedje. Al spoedig kregen we gezelschap van Vicky en Crystal. Vicky ging weg en haar plaats werd ingenomen door Stacy met een Duitse beer. De nodige plagerijen werden uitgewisseld door Stacy en mij wat Crystal ontlokte om ons om te dopen in Tom & Jerry. De zo'n boette aan kracht in en maakte plaats voor een fris briesje. Crystal en ik besloten het wachten op een kamer verder plaats te laten vinden op een bankje op het overdekte terras. Naast ons zat één van de Melissa's en deze bleek een zotte doos te zijn. Er werd duchtig gepannenkoekt want het duurde zeker een half uur voordat er een kamer vrij kwam. Rond 20.30 was het dan eindelijk zover.

en engelen zongen 't geluk oet 'r longen
d'n hemel op aarde di zich openbaarde vur meej


Rond half negen volgde ik Crystal naar de bovenste verdieping. Ze opende de kamerdeur en de vuurrode wanden met zwarte accenten riepen bij mij een beeld van een SM-kamer bij mij op. Ze begreep mijn gedachte, maar zei dat het rood eerder iets romantisch bij haar opriep. We dolden elkaar met wat SM-mogelijkheden, maar daar we pure GFE-ers zijn gingen we al snel over naar een sessie die van een andere planeet was. Ons waanzinnig uurtje in de middag bleek slechts een opwarmertje te zijn geweest. Dit was pure poetry in motion. De mythe van de Bulgaarse liefdesgodin is waar. Sensualiteit heeft een naam en die is Crystal. Na twee uur verlieten we de kamer en kon nauwelijks beseffen wat er had plaatsgevonden.

Ik zocht het bubbelbad op om even na te genieten. Melissa liep voorbij en zei lachend dat het nu haar beurt was om twee uur met mij naar de kamer te gaan. Ik zei haar dat ik niet meer zou kameren. Ze vroeg waarom en ik wees naar Crystal die net de wellness kwam ingelopen. Aangezien ik niet van plan was nog lang te blijven richting Crystal gelopen om haar nogmaals te bedanken en alvast afscheid te nemen aangezien de kans groot was dat we elkaar niet meer zouden zien. Ik besloot nog eben iets te drinken in de bar voor ik naar huis ging. Melissa kwam bij mij zitten en hoewel ze niet mijn type is vind ik haar crazyness wel wat hebben. Haar gezegd dat ze me bij een volgend bezoekje maar mee moest sleuren naar een kamer. Ik kreeg een dikke zoen van haar en ze zei dat ze dat absoluut zou doen. Ze was nog niet opgestaan of Stacy kwam informeren of ik boos op haar was. Ik zei nee en vroeg waarom ze dat dacht. Omdat we niet gekamerd hadden vandaag. Ik zei haar dat ik dit ook niet van plan was geweest. Haar directe antwoord was dat het haar toch wel gelukt zou zijn. Met een knipoog, een "Nein" en een kus nam ik afscheid om me richting kleedkamer te begeven.

ay yaaaaaaaaay
zondag ging vurbeej
zondag ging vurbeej


Anderhalf uur later dan de eigenlijke planning zette ik koers naar huis. Naarmate de weg vorderde verdween mijn roes en maakte plaats voor de realiteit en twijfel. Wat nu nadat je de "holy grail" hebt gevonden? Hoe nu verder nu je je dorst naar ultiem genot hiermee hebt gelaaft en er zich een compleet andere dimensie heeft geopend? 1 ding is zeker. Na zondag 9 april zal clubben voor mij nooit meer hetzelfde zijn.

Van een bevriende rakker kreeg ik via een appje de stempel van "Lost Boy".
Treffender had ik het zelf niet kunnen verwoorden.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #880 Gepost op: 16 april 2017, 10:20:43 »
@victor. Klopt, maar ik ben geen 20jaar meer, dus af en toe verpozen en recupereren is een must.
dat doe ik liever, aan een zwembad dan in een rokerige ruimte, vandaar mijn voorkeur Sixsens bij zonnig weer

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #881 Gepost op: 17 april 2017, 18:44:37 »
Visit of Wednesday, April 12th :

Pleasant visit where I met with pleasure several french friends … :happy.

Good lin-up for a day in the middle of the week  :showtits1.

I came especially for Crystal and Vicky and of course, I had to wait a long time to catch one of them  :pica!!!


Crystal (bulgarian) :

Service : the hardest thing is to catch her … ;D . Afterwards, we move quickly to the paradise  :cheer:. This girl is truly a godsend  :035:.

Appreciation : 11 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 200 %.



So long ….  :039:

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #882 Gepost op: 22 april 2017, 12:32:22 »
Vorig heb ik mijn club bezoek beëindigd op tweede kerstdag in Sixsense en dit jaar ben ik het club seizoen begonnen in februari in Sixsense. Het zal dan ook geen  verbazing wekken dat over 2016 mijn favoriete club Sixsense was met ongeveer 15 bezoeken. Een goede tweede was Babylon met iets minder dan 10 bezoekjes. Dir verder aangevuld met hier en daar een bezoek aan YY (yep ergens in het begin van het jaar) Acagold, GT (met een vriend) VM en Lekkerding kwam ik tot mijn grote schik erachter dat het 30+ bezoeken waren. Een record in mijn sauna club geschiedenis. 😱
Voornemen voor dit jaar is dan ook minder bezoeken maar langer te blijven. Het 5 tot 6 uur moeten reizen gaat me een beetje tegen zitten, zeker het dood moe in de avond terug is zwaar.Zoals gezegt was mijn eerste bezoek dit jaar op zaterdag 4 februari in SS. Zoals altijd voor 14.00 aangekomen en netjes de 4 tientjes overhandigt. Prettige ontvangst en na omkleden even een uitsmijter besteld en rustig lunchen. Veel bekende gezichten (M/V) Eventjes uitbuiken op het overdekte buiten met een boek en een kopje thee daarna een rondje sauna en jacuzzi. De mij bekende masseur een handje gegeven en naar de bar om wat bij te kletsen en natuurlijk te kijken wie er nog meer aanwezig waren. Had weinig haast want was aan het bijkomen van een zeer stressvolle januari. Belangrijkste reden waarom ik vanaf het begin van mijn wandel carriere SS een "warm hart" toedraag is wat al door andere wandel collega's al vaker is genoemd. SS is qua totaal concept voor mij fantastisch. Goede wellness, prachtig pand, vriendelijke werknemers achter en natuurlijk leuke / mooie jongedames voor de balie. Het gevoel wat ik daar heb is wat in Duitsland "familiar"en wat ik in het Nederlands als gemoedelijk wil bestempelen. Dit gevoel heb ik absoluut niet in andere clubs zoals YY en GT die qua faciliteiten zeer goed zijn maar dit is zoals alles zeer persoonlijk. Gezien het feit dat Babylon mijn tweede club was in 2016 is wel duidelijk dat ik meer van de rustige clubs hou dan de "disco"versies.

Eind van de middag begon het te kriebelen en ik had allang mijn favorieten gespot en zij mij. Domenika had al doorgegeven dat wij wat te "bespreken" hadden maar zowel Stacy en Laura waren aanwezig. Het is bij toeval Laura geworden maar dit was helemaal niet erg want ze is een hele leuke GFE met PSE kwalitieiten voor mij indien gewenst. Niet altijd makkelijk te boeken aangezien ze populair is maar meer dan de moeite waard.
Eventjes kletsen, drankjes mee en naar de balie voor een sleutel. We haden geluk en kamer 11 was beschikbaar, rustig naar boven en nog even opfrissen en na een zeer plezierig uur weer naar beneden. Ga niet beschrijven wat er is gebeurd aangezien dat tussen haar en mij is maar veel fantasie is er niet nodig. Bij het afrekenen bewees Laura weer dat ze niet alleen goed is maar ook slim en realistisch. Alles bij elkaar genomen , sleutel halen, naar de kamer gaan, douchen en weer terug was ruim een uur maar toen ik in de kleedkamer zei, we zijn meer dan 1 uur weggeweesd zei zij gelijk "Nee het is gewoon 1 uur want we hebben ook gedoucht en ik wou wat kletsen"Dit zegt wat, dus een uur afgerekent met een mooie tip. Herlaings gevaar , duh.Het was ondertussen tijd voor het avond eten en een bonnetje ingeleverd voor een steak en de rest.
Na het eten bleek ik toch niet zo fit als ik had gedacht en na een korte rust periode maar wijselijk besloten om maar naar te gaan, Nog nooit zo vroeg naar huis gegaan maar dit keer heeft het verstand toch gewonnen.

De vraag of ik terug ga naar SS is allang beantwoord aangezien dit bezoek dateerd van februari en de teller voor SS al op 4 staat.  ;D

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #883 Gepost op: 27 april 2017, 02:18:40 »
Vandaag mijn bezoek aan Sixsens rond 18uur alsnog voortijdig moeten beëindigen ipv inclusief avondeten en avondvermaak rondom de danspaal.
Was wel een relaxed dagje waarin ik de tijd vrijwel uitsluitend in de wellness omgeving en de bar heb doorgebracht.
Kwam gelijk met een mooie blonde dame het terrein op en na binnenkomst herkende ik haar pas als Vicky. Blijft lastig om de dames te herkennen met kleren aan  :lol
Een dreumes en superslanke Vanessa kwamen nog geen minuut later ook binnen terwijl ik nog aan de theke stond. Die twee herkende ik dan weer wel met hun dagelijkse kleding aan...
Standaard start ik rond dit middaguur met spiegeleitjes terwijl de dames zich gingen prepareren voor de dingen die komen zouden. Dat prepareren kent geen standaard tijdspanne zoals bij mannen. Dit is van de weinige dingen waarmee vrouwen mij tot waanzin kunnen drijven en waardoor ik het zelfs bij de mooiste, leukste en/of geilste dame niet meer snel vol zou kunnen houden om succesvol een vaste relatie te hebben. De saunaclub hobby is dan ook een uitkomst, waarbij op sommige vlakken de club-relaties wat overlappingen hebben met de boze buitenwereld maar altijd tijdelijk!
Vanwege de nagel-, haar-, en make-up verrichtingen dan eerst een duik in het zwembad, dat vandaag nog warmer leek dan anders. Een oudere Duitse bezoeker kwam er bij en met hem ontstond een gesprek dat later nog geruime tijd in de bar voortgezet zou worden.
In de bar hadden Sonia, Vanessa en Vicky zich inmiddels ook op hun vaste stek genesteld.
Samen met de Duitser bekeken we dat trio eens zo op een afstandje en ineens was mijn plan gemaakt: met deze drie zou ik wel eens tegelijkertijd op een groot matras willen dollen, een Quattro !
3 behoorlijk verschillende meiden maar prachtig om te zien:
sportief gespierd, superslank, slank;
a-, b-, en b/c cup;
brunette, geblondeerde haren tot op d'r kont, naturel blonde look;
Met een trio met 2 van deze 3 zou ik de derde tekort doen (en vooral mijzelf ook!)

Nu zat er iets in het tijdschema waarop dit nog even moest wachten, S&V hadden een afspraak met een stamgast dus we zouden dit plan later op de dag of avond gaan uitvoeren. Intussen "mocht" ik wel met Vicky gaan van de kleine krachtpatser.. ook geen slecht vooruitzicht leek mij zo. Zolang ik mij maar niet met de Roemeense concurrentie zou gaan vermaken, want dan zou ik het niet overleven.
Ik draai mij om, om kort verslag te doen aan de Duitser en om hem verder een prettige middag te wensen. Wat schetst mijn verbazing als ik 30 seconden later bij de dames terug ben? Geen Vicky meer te bekennen!
Bleek Vicky gedacht te hebben dat ik een geintje gemaakt had en was zij door iemand die al langer naar haar gunsten verlangde benaderd en waren die gelijk naar boven vertrokken.. Okay, no problem, komt later dan wel, ik kan mij er niet over opwinden.

De andere 2 dames zouden nog geruime tijd bezet zijn, dus dan eindelijk weer eens een ouderwets rustig wellness middagje, wat de laatste tijd er vaak bij ingeschoten was.
Kwartiertje sauna, bijkomen op terras en vervolgens de jacuzzi in en daarin behoorlijk lang gelegen en leuk gesproken met 2 andere stamgasten, die ik niet eerder gesproken of gezien had. Andere dagen en/of tijden kennelijk. Als ik het goed verstaan heb tussen de bubbelgeluiden van de jacuzzi was één van de twee stamgasten Keffman. Het was hoe dan ook aangenaam kennis te maken met beiden.
Tegen half zes kwamen S&V dan naar beneden en het werd tijd voor een kippepootje of zoiets.
Een korte check op mn phone gooide echter roet in het eten!
Mijn aanwezigheid elders werd op prijs gesteld en ik nam afscheid van mijn schatjes om te beloven om vrijdag terug te komen..maar..tja..dan staat eigenlijk Babylon op het programma.. goede raad is duur!
Wat het gaat worden vrijdag ?
Het gereserveerde budget voor een Bulgaars onderonsje met die drie gekke supermeiden is vrijwel geheel intact gebleven, dat tussendoortje met Roemeense Isa was slechts peanuts  :banghead:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #884 Gepost op: 27 april 2017, 14:27:04 »
Na de zeer geslaagde hoogmis 1e Paasdag in GT stond de paasbrunch in SS op het menu voor 2e Paasdag. In de ochtend merkte ik dat ik de vermoeienissen nog in mijn lijf had. Er ontstond twijfel of ik toch niet beter de easy way kon kiezen door naar GT te gaan ipv een uurtje te rijden naar SS. Das appte me waarom ik zonder hem naar GT was geweest. Ik zei dat het een last minute beslissing was geweest. De twijfel werd nog groter, maar had al met Aloewe en Licky Luke afgesproken. Aangezien Das nog nooit in SS was geweest besloot hij ook die kant op te komen.

Iets na enen draaide ik de parkeerplaats op en liep Das al tegen het lijf. Na mijn transformatie hem een rondje gelopen en onderweg bleek Aloewe in de Sauna te zitten. De LU was nog niet denderend dus alle tijd om gebruik te maken van de paasbrunch. Aloewe voegde zich ook bij ons. De brunch was heerlijk en er werd slap geouwehoerd. We besloten ons gesprek te verplaatsen naar het overdekte terras en al spoedig kwam Andrea2 me hartelijk begroeten. Ze weet donders goed dat ze mijn "guilty pleasure" is. De Romeinse Keizer plofte zich op een bankje om te herstellen van zijn samenzijn met de Bulgaarse liefdesgodin. Kort daarop kwam ook Melissa2 kusjes stelen. Ik zei haar dat ik mijn belofte aan haar niet vergeten was maar dat ik pas rond 16.00 uur kamerfähig zou zijn. Om er zeker van te zijn dat ik niet van gedachten zou veranderen liet ze haar mond langzaam over de banaan glijden die ze aan het eten was als voorproefje op wat mij te wachten stond.

Ook Licky Luke was inmiddels in da house en gezellig keuvelden we verder. Das opperde het idee om toch maar richting GT te verkassen. Aloewe en ik twijfelden, maar ik had geen zin om weer een klein uurtje te gaan rijden op dat moment. Ik besloot een rondje te lopen om te kijken of er al verbetering in de LU was opgetreden. Op de trappen loop in natuurlijk Andrea2 tegen het lijf. Ze drukt me tegen de muur en voordat ik ook iets kan zeggen laat ze haar tong weelderig rondgaan in mijn mond. Uiteindelijk weet ik toch te ontsnappen uit haar wurggreep. Hier en daar een enkele dame gezien maar nog steeds niet om over naar huis, laat staan op een forum te schrijven.

Das heeft het wel gezien en besluit naar zijn burcht in GT te gaan. Aloewe en ik twijfelen, maar blijven toch in SS. Het dagje GT van gisteren wordt nog eens besproken en ik besluit om eens te gaan bubbelen. Rond 15.50 komt Melissa aangelopen en zegt dat ze de sleutel gaat halen. Ik douche me snel en we verkassen naar een kamer.
Melissa2:http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=100772;topic=20897.0;last_msg=100804

Na de sessie even bubbelen en douchen en ik duik de bar in. Samen met de Romeinse Keizer, Aloewe en Licky Luke zijn we aan het praten als Jasmin zich bij ons voegt. Haar doel is Licky Luke en het duurt niet lang voordat hij bezwijkt aan de openbare aanranding. Even later voegt zich de Bulgaarse liefdesgodin bij ons. Ze heeft honger en vraagt ons of we haar willen vergezellen. De Romeinse keizer staat al op en Aloewe en ik besluiten even te wachten. Voorzitter zijn van de fanclub moet ook beloond worden met een privé dineetje is onze mening.

Iets later gaan wij ook wat eten en net als de brunch is ook dit weer tot in de puntjes verzorgd. Enigste puntje van kritiek is de hoeveelheid zout die over de frieten is heengestort. Na het eten besluit ik een sigaretje op het terras te gaan roken. Andrea2 ligt er op een bankje en wenkt me om bij haar te komen liggen. Ik weet dat ik dan reddeloos verloren ben en maak haar duidelijk dat ik net gegeten heb en even rustig mijn eten wil laten zakken. Na een tijdje komen ook Licky Luke en Aloewe het terras op. Ook Melissa2 laat haar gezicht zien en zorgt voor het nodige vertier met haar gekke capriolen. We besluiten dat het tijd is om maar eens een kijkje in de bar te nemen.

Er waren alsnog een aantal dames komen opdraven en een van hen was Carmen2.
Rustig bij haar gaan zitten om even bij te kletsen. Natuurlijk kreeg ik de vraag waar mijn vrouw was. Quasi onwetend vroeg ik welke en ze zei "Stacy of course". Haar gezegd dat ik vorige week ook was geweest en toen alleen de geneugten van de Bulgaarse liefdesgodin had ondergaan. Na ruim drie kwartier haar voorgesteld om ons op een kamertje terug te trekken.
Carmen2:http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=100771;topic=18332.0;last_msg=100771

Na de sessie me snel gedoucht en de bar ingelopen om afscheid te nemen. Nog even nagebabbeld met Aloewe en Licky Luke en rond 23.00 richting huis gegaan na een geslaagde dag in SS.