Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119698 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1020 Gepost op: 27 oktober 2017, 20:10:39 »
SixSens donderdag26 oktober 2017

Een dag na het bezoek aan Planet Happy Garden, daar belandt waarvan ik inmiddels kan zeggen, dat het mijn stamclub begint te worden, of beter gezegd al is: SixSens.  8)

Rond de klok van 12:30 binnen, er zijn al aardig wat dames in the house.
De dames die ik over de hele dag gespot heb zijn o.a.
De Roemeense hoek: Emma, Mickey, Miruna, Natali, Carmen, Andrea? (die vriendin van Carmen), Roberta, Jessy, de tweeling Anaïs en Selena, Lydia, Melissa2, Lena en Claudia
Bulgaarse hoek: Veronica, Dani, Laura, Melanie, Simona, Domenika, Andrea (die gypsy), Yasmin, Maria2 en Victoria.
Domicaanse hoek: Daniella, Cindy en Sarah
Hoekje met de overige dames: Lynn (ZK/NL), Lola (Dld/Aziatisch), Suzanne (Belgisch), Daisy (Kroatisch)
En dan nog zeker 15 dames waarvan ik geen naam weet, met een paar nieuwe gezichten erbij.  :17:

Was koud binnen, zittend aan de bar, te genieten van een cappuccino, of “mijn date” kwam zich al snel melden. “Full member DKC” Anaïs, stevig popje, met ronde vormen, lang zwart haar reikend tot haar kont, en een cupje in de buurt van 85d of 90d. Op de kamer heeft Anaïs iets minder initiatief, meer neemt wel meer tijd om uitgebreid te (tong)zoenen. Ons aan meerdere posities schuldig gemaakt, en in doggy, met uitzicht op die stevige kont, het rubber vol geschoten.  :bonken  billenklets

Even op het gemak chillen in het internet- en belcafe, tevens het verslag van de vorige dag, zitten typen. Altijd wel weer een dame, die je op zo een moment probeert af te leiden met een charmeoffensief. Gelukkig kon ik de verleiding weerstaan. Mij zelf schuldig gemaakt aan een rondje wellness. Weer effe chillen, en toen was het tijd voor het avondmaal, degelijke goede maaltijd, niet culinair hoogstaand, maar dat hoeft van mij ook niet.

Na het eten een bakkie cappuccino scoren, en daar kwam de blonde helft van de, “Full member DKC” tweeling, Selena, haar gewicht, ronde vormen, en charmes in de strijd gooien, om mij richting een kamer te dirigeren. Helaas voor mij een verloren strijd. Op de kamer neemt Selena, meer initiatief, en is een tikkeltje ondeugender dan haar tweelingzus. Ook met Selena samen, ons schuldig gemaakt aan seks in meerdere posities, en in doggy tot een finish gebracht.  :bonken :shakekontje

Je bent even druk met wat anders, en de tijd vliegt voorbij. Bijna 21:00 de eerste meiden staan al bij de balie, in de gewone kledij, om “feierabend” te gaan houden. Maar even relaxen in de, ja wat is het nu eigenlijk? Kino, oriëntaalse ruimte, of een mix van beiden? Al gauw lig je dan niet alleen, gelukkig hoefde ik niet het geweer te pakken, om haar weg te schieten, Dominicaanse Sara was tegen mijn aan gekropen. Het relaxen ging over in heel wat anders, dus dat maar een vervolg gegeven op een kamer. De beste sessie van de dag, beter gezegd van de 2 dagen.  :inlove

De vermoeidheid begint te komen, het was een geslaagde dag.  :13:

SixSens tot de volgende keer. :great:
 

 
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1021 Gepost op: 1 november 2017, 02:03:17 »
Stoppen op of na het hoogtepunt?

Het kwam er maar niet van om een stukje over het 5-jarige verjaardagsfeest van Sixsens te schrijven. Alle moeite die Beata en het personeel gedaan hebben om er een mooie dag voor bezoekers en dames van te maken, verdient een dikke pluim en ook een stukje op het forum  :happybirthday3:

Net zoals de vorige jaren had ik deze dag al lang van tevoren vrij gehouden om het verjaardagsfeest van Sixsens te kunnen bezoeken: 18 oktober, het kan vriezen en het kan dooien.
Laat het dit jaar heerlijk nazomer zijn, 21 graden en met veel bezoekers op het terras en aan het zwembad. Daags erna had ik nog verbrande schouders van de indian summer sun.
Zulk fraai weer had zelfs Sixsens verrast, de apparatuur in de buitenbar was al winterklaar gemaakt en daardoor kon de buitenbar helaas niet meer gebruikt worden.
Maar niet getreurd, de hele dag lekkere hapjes beschikbaar en bij de theke stonden de hele dag glaasjes limonade met prik. Dwz dat had ik de banaan wijs gemaakt in de hoop dat hij de voorraad Cava in ieder geval niet in z'n eentje er doorheen zou jagen!
 :49:

Via IM afgesproken om kennis te maken met Hooker lover1. Zijn beschrijving was dermate helder dat ik hem en zijn Vlaamse maat direct herkende bij binnenkomst. Na de kennismaking heb ik mij voorzien van enkele hapjes, stokbroodjes met zalm en kaviaar en andere lekkernijen die ik buiten in de zon kon verorberen aan een tafel vol plezante Vlamingen.

In Hooker lover1 herkende ik een zelfde spraakwaterval als Tafkap, die ook 1000 woorden in een minuut weet te proppen,  maar dan in de Vlaamse variant en een stuk knapper (maar dat is evident t.o.v. Tafkap  :lol). Afgezien daarvan zijn beide aangenaam gezelschap om in de club mee te buurten en flauwekul uit te halen.
Als die twee elkaar nog eens ooit tegenkomen, dan vrees ik een ongeëvenaarde woordenclash waarbij een kernreactie in Noord-Korea kinderspel is!

Nog maar net aan de lunch en een prettig weerzien met Lesyeux na lange tijd. De dag had overigens een hoog Vlaams aandeel met oa den docteur (die gene docteur is) en Bachatero aan de rondetafelconferentie.
Den docteur zat nog maar net of Crystal zette de aanval in.  Met haar bevallige uiterlijk en verleidelijke blik was het een ongelijke strijd voor den docteur en hij gaf zich graag gewonnen. En weg waren ze.

De gehele dagplanning stond voor mij in het teken van uitgebreide wellness en lamlendigheid. Maar zoals al vaker door anderen beschreven: plannen maken voor een dagje clubben is zinloos, het loopt toch altijd anders.
Behalve het zwembad geen gebruik gemaakt van de fraaie wellness faciliteiten.
In het zwembad wel kennis gemaakt met Lola, leuke dame met een goed gevoel voor humor. Niet direct het type waar ik voor ga, maar je weet het in de toekomst maar nooit. Haar enthousiasme en brutale uitstraling spraken mij absoluut aan. Op deze dag was zij innig verstrengeld met FSLGF en hij had groot gelijk.

Een nieuw meisje in sport-bh en strak broekje zat ook buiten, Bulgaarse Ella met blond gekrulde lokken.  Een Vlaamse niet-schrijvende veelpleger bleek haar veelvuldig te bezoeken. Zijn voorkeur kennende zou ik later op de dag misschien nog wel eens in haar buurt gaan komen. En zo geschiedde later op de avond: terwijl de 3e stripshow op z'n eind liep, klampte zij mij op een leuke manier vast en van enige weerstand van mijn kant was al snel geen enkele sprake.
Op naar kamer 14, waar zij met haar strakke en lenige lichaam geweldige bewegingen wist te maken. Helemaal niks mis mee. Alleen de communicatie viel niet mee, zeer beperkt in Duits, Engels en Frans. Hoewel dat laatste in de praktijk dan weer heel erg meeviel zolang ze niet ging praten  :lol_hitting:

De shows van de 2 big boob ladies waren het aanzien beslist waard. Zoveel beter dan de optredens in alle voorgaande party's (hoewel die non van 2016 er ook wel mocht zijn).
Vooral de blonde Lilli Vanilli kon mij wel bekoren, hoewel ik zoals bekend niet van de silliconen ben. Maar dit gegeven alsmede dezelfde artiestennaam van mijn afwezige favoriete dame zorgde er natuurlijk voor dat mijn verstand weer eens op nul stond.
Den docteur had eerder op de middag al snuffelstage gelopen bij Moldavische Cristina. In dit geval letterlijk: zij kan nogal eens sterk geparfumeerd en geolied zijn. Iets waar ik een enigszins allergische reactie op vertoon. Maar na de goedkeuring van den docteur waagde ik de gok. Als er iemand is die er verstand van heeft, dan is hij het wel, alsnog mijn dank en de volgende keer trakteer ik u op een pint!
Het uurtje met Cristina was naar verwachting: een lichtelijk kinky ingestelde dame met piercings, die niet vies is van wat steviger werk.

Terug in de bar. Lucy was sinds kort weer in het land en eerlijk is eerlijk, zij zag er betoverend uit. Bijna zoals de Queen of the club in haar hoogtijdagen.
Maar helaas, Lucy zag mij niet staan. Zij zag feitelijk niemand staan. Heel knap om telkens iemand niet aan te kijken zelfs als die voor je op de trap stil blijft staan... En aangezien zij zo iedereen wist te omzeilen zal zij andere plannen voor de avond gehad hebben.
Één van die andere plannen was een stamgast met wie ik nog kort heb zitten praten terwijl Lucy voor ons aan het dansen was met haar gipsy dansjurkje met klingelende klinkende muntjes. Het was hem gegund ! 

Voor het begin van de laatste show rond 22uur dacht ik maar eens te vertrekken. Het zou de volgende dag weer erg vroegdag zijn, maar mijn rondje handen schudden stokte bij Ricardo en Dhr N en voor ik er erg in had volgde de laatste show. Stond vooraan en hoopte nog op een gastrol in haar show maar helaas.  De vriend van Lilli mocht meedoen en zoals ik al in het live topic geschreven had: that's not my cup of tea.

De stille genieters jansenroy en Obelix hadden volgens mij ook zo hun pleziertjes, was het niet in de bar dan toch in de kino..

Al met al heel veel gelachen, lekker gegeten en gedronken, diepzinnige en onzinnige gesprekken gevoerd en 2 keer prima tijd doorgebracht met 2 lekkere meiden. Niet de beste kamers aller tijden maar wel de moeite waard en al met al een zeer relaxte dag waarop ik de hele dag met een big smile heb rondgelopen. Die big smile had ik ook de hele rit naar huis en de dag erop toen ik verslag deed aan enkele spijtoptanten die niet in de gelegenheid waren geweest om deze party dag te bezoeken.

Na zo een geslaagde dag heb je gevoelsmatig maar twee opties: na dit hoogtepunt voor eeuwig stoppen met clubs te bezoeken of gelijk de volgende dag teruggaan.
Argumenten voor optie 1 zouden valide kunnen worden, maar de keuzes die daarvoor gemaakt moeten worden gaan mij nou nog even te ver.
Argument voor optie 2 bestaat simpelweg uit de verslavende werking van zoveel leuke sexy meiden in de snoepwinkel voor kindgebleven volwassenen. Daar waar dan ook nog eens zoveel andere sympathieke en gelijkgestemde klanten aan het shoppen zijn en de resultaten van hun vergelijkend warenonderzoek delen met de overige snoepverslaafden. 

Desalniettemin..
Kies ik voor nu toch voor optie 3: na 3 weken Sixsens cold-turkey op 7 november weer terug om verjaardagsfeestje(s) te vieren in Lemiers!




Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1022 Gepost op: 5 november 2017, 11:25:38 »
Zaterdag  28 oktober op de verjaardag van Kempie geweest in Sixsens. Helaas niet heel erg druk, terwijl Sixsens wel één van de betere clubs is, zowel kwa voorzieningen als kwa dames. Er zijn maar weinig clubs die meer te bieden hebben als Sixsens. Mooie dames, goede dames, leuke bardames, aardig personeel, de club is schoon, mooie omgeveing (vooral in de zomer, wanneer je buiten op het terras zit, kun je lekker genieten van het Limburgse heuvellandschap), voorzieningen, zoals sauna's, jacuzzi, verwarmd buiten zwembad, Turks stoombad, mogelijkheid om een massage te nemen van een masseur, verschillende rustruimten om de dames en de hectiek even te mijden, gratis bier en goed en uitgebreid eten in een afgezonderd restaurantgedeelte, zodat je rustig kunt eten. Hierdoor is Sixsens tot op de dag van vandaag mijn nummer 1 club. Enige nadeel voor mij is dat de club voor mij bijna 3 uur rijden is. Als het geen goede club was met goede dames, zou ik er niet zo lang voor rijden.

Ik heb die dag twee voortreffelijke kamers gehad met Dani. Tussendoor een paar keer in de sauna en de jacuzzi geweest. Met Kempie en de Vulkaanspesjalist wat bijgepraat en uiteraard genoten van het uitzicht. Met name Paula en een andere Roemeense met een aantal tattoos, sprongen er wat schoonheid betreft boven uit. Dani en Simona waren elkaar zoenend op een gegeven moment aan de bar een paar rakkers aan het warm maken. Altijd leuk om 2 dames met elkaar bezig te zien. Me uitstekend vermaakt ondanks dat het relatief rustig was.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1023 Gepost op: 8 november 2017, 01:55:47 »
Het was me het dagje wel, relaxted met de nodige inspanning. Min of meer bij toeval vandaag mijn verjaardag gevierd nadat bleek dat Mr Bluenose ook tot de november schorpioenen behoort en hij op de 7e zijn verjaardag zou vieren.

Sixsens dank voor de gratis entree en bezoekers dank voor jullie komst. Leuk dat op Lesyeux na die helaas plotseling verhinderd was, alle aangemelde bezoekers er ook waren voor kortere of langere tijd.
Ook al is een feestje op een dinsdag anders dan in het weekend, ik heb mij goed vermaakt in bar, wellness en op 2 kamers. Geen dansende dames aan de danspaal, had ik eerlijk gezegd ook niet op gerekend. Maar wel veel relaxte meiden die konden profiteren van het extra aantal bezoekers tov een normale dinsdag. Line up was eveneens voor een dinsdag niet verkeerd. Ik werd verrast door een Lucy lookalike , echt bijna als twee druppels water en als ik het goed verstaan heb Luciana genaamd, Roemeense. Het kwam er niet van om nader kennis te maken.
Mijn kamert met Bulgaarse Lorita was bijzonder. Een stil en misschien wat verlegen meisje, Duits zeer beperkt, maar man o man wat komt zij tot leven als ze na enkele minuten de schroom overboord gegooid heeft!

Maakte mij enigszins zorgen over den docteur die niet helemaal fit was en nog een lange rit naar huis voor de boeg had, hopelijk voelt hij zich weer snel fit zodat hij Cristina voor mij kan voorsnuffelen  Heb haar nu links moeten laten liggen!

Graagneuker maakte zijn subtitel van Mr Deepthroat helemaal waar: waren het 5 of 6 vlaaipunten die hij zo naar binnen schoof?!?
Het was hem van harte gegund !
Nog wat bijgekletst en wat meegekregen van het onderkoelde gevoel voor humor van 006,5.
Jansenroy kreeg de Hongaarse Vanessa (of was het Victoria) op een preeenteerblaadje aangereikt. Ben benieuwd of Hooker lover1 zich alsnog opnieuw over haar ontfermd heeft. Zo eigenlijk met alle bezoekers wat bijgekletst en wetenswaardigheden uitgewisseld.

En het is verbazingwekkend dat Mr Bluenose op het einde van de avond nog steeds niet total loss was na al zijn kamers/trio’s/ Quattro’s/Kim’s en Sabina’s!! WoW waar haalt hij de energie vandaan?!?!
En wat bleken zijn plannen voor woensdag?: Terug naar Sabina! Respect!!!!!!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1024 Gepost op: 26 november 2017, 22:34:25 »
Zaterdag 25 november. Mijn laatste bezoek aan Sixsens, althans dit jaar ;) Iets voor half 2 kwam ik aan in Sixsens, na een bijna 3 uur durende autorit. Het enige nadeel voor mij voor deze club, want verder vind ik alles top in Sixsens.

Dani
Bij binnenkomst het Happy-Hour-inkomtarief betaald. Achter de balie stond een dame die ik ook vaak achter de bar beneden zie staan. Leuke spontane meid, met wie ik in het verleden wel eens een praatje heb gemaakt. Van Poolse afkomst geloof ik. Ze wist wie ik was en weet dat ik altijd voor Dani kom. Ze zei tegen me dat Dani in het restaurant zou zijn. Ik kleedde me dus snel om, om Dani op te zoeken. Overigens had ik zelf ook wel zin om wat te gaan eten, want had de hele dag nog niets gegeten. Ik ging eerst even langs Dani om haar te begroeten. Ze zat te eten met een aantal andere Bulgaarse dames, waaronder Stacey. Aan de tafel zat verder nog een rakker die de dames gezelschap hield. Na Dani even begroet te hebben, ging ik naar de keuken om een omelet te laten maken. Daarna heb ik me gevoegd bij Dani en Stacey.

Na het eten zijn Dani en ik een kamer gaan opzoeken. Het bleek dat alle goede kamers bezet waren. Dani twijfelde lang over welke kamer te nemen. Toen ze eindelijk een keus had gemaakt, kwam er een dame terug van een kamer die Dani veel beter beviel en dus gelijk de sleutel van die kamer genomen. Het was kamer 11, een kamer met eigen douche. Samen met kamer 7 is kamer 11 de mooiste kamer in Sixsens.

Met Dani had ik 2 zeer goede sessies vandaag. De eerste sessie een beetje kinky, waarbij ze mijn handen op de rug bond en mijn ogen blinddoekte. Erg spannend en doordat je niets ziet is de sensatie groter. De tweede sessie was meer een GFE sessie. Erg leuke tijd weer met Dani gehad en niet voor niets 1 van de beste dames die ik ken. Ze is altijd een zekerheid voor mij vwb goede seks en goed gezelschap.

[attachimg=1]

[attachimg=3]

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup

Tussen de kamers en na de laatste kamer een saunaatje genomen. De eerste keer in de 95 graden sauna en de tweede keer in de 70 graden sauna, maar nu met Aufguss. Beide keren daarna een tijdje in de jacuzzi gezeten. Wat is dat altijd lekker ontspannen, zo'n jacuzzi na een sauna. Jammer dat veel clubs dit niet hebben.

De eerste keer in de jacuzzi kwam ik aan de praat met een Japanse student, die in Aachen studeerde. Het was voor hem de eerste keer dat hij in een club kwam. Hij had al een kamer gedaan met een van de dames en was er zeer tevreden over. Hij wilde later op de avond nog een tweede kamer maken, maar twijfelde met welke dame. Ik gaf hem wat tips en gaf aan dat Stacey wel een erg goede dame was. Ik wist dat het erg rustig was vandaag voor de dames en dat Stacey nog weinig kamers had gemaakt. En uit ervaring weet ik dat ze erg goed is. Dani had ik ook kunnen noemen, maar zij zou die dag erg lastig te krijgen zijn voor hem.

Ik ging de jacuzzi uit en ging naar de bar beneden. Daar kwam ik Stacey tegen en vroeg haar wat ze vond van een Japanse jonge man als klant. Dat zag ze wel zitten :) Stacey was overigens op de Duitse tour, want ze liep de hele dag met onderstaande outfit rond.

[attachimg=2]

Iets later kwam de Japanse student aan de bar zitten. Stacey was op dat moment een sigaretje aan het roken. Ik heb een paar biertjes met de Japanner gedronken en we hebben over van alles en nog wat gepraat, maar voornamelijk over de vrouwen en clubs. Na een klein uurtje kwam Stacey met een vriendin buurten, waarop ik afscheid nam van de Japanner. Later op de avond kwam ik hem weer tegen en hij was erg positief over Stacey en bedankte me nog. Ook Stacey bedankte me later op de avond aan de bar. Bleek dat die Japanner een uur met haar op de kamer was geweest. Om eerlijk te zijn, voelde ik me wel een beetje een pooier ;)

Het was weer een mooie dag/avond, met dank aan Dani, maar ook Stacey. Vazkor nog ontmoet en een tijdje mee gesproken en uiteraard die Japanner waar ik een leuk gesprek mee had. Wel erg jammer dat het verder niet erg druk was. Sixsens verdiend beter. De dames zijn erg leuk en proberen altijd sfeer te maken. Zo ook aan het eind van de avond toen een aantal dames, waaronder Dani, Stacey en Julia (die er overigens erg goed uitziet met donker haar), die aan het dansen waren op Turkse, Bulgaarse en Zigeuner muziek. Of een Sabrina, volgens mij een Roemeense, erg mooie meid met een grote tattoo op haar dij. Zij heb ik ook regelmatig zien dansen. Hopelijk wordt het snel weer drukker in Sixsens. Goed voor de dames en rakkers ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1025 Gepost op: 27 november 2017, 21:23:43 »
Dat is godverdomme een lekkere kont. :P

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1026 Gepost op: 28 november 2017, 22:17:49 »
Dankzij een vrijkaart van Relaxxxboard kon ik tot einde van deze maand zonder entree te betalen naar Sixsens. Dank daarvoor! Mijn agenda liet een donderdag (16/11) toe en ik reed vanuit de randstad naar Limburg. Rond 11:30 kwam ik binnen en na wat controle van papieren kwam daar uiteindelijk een bevestigend akkoord op de vrije entree. Na een goed ontbijt/lunch ging ik naar de bar beneden. Er waren genoeg dames en nog weinig heren. Op de bank kwam een blonde dame naast me zitten. Ze zei Turks te zijn en haar naam was moeilijk te onthouden. We kletsten gezellig en besloot bij haar op te warmen. Ze had vrij grote borsten in haar jurk die uit eindelijk niet zo stevig bleken te zijn. Evengoed was het erg gezellig bij haar maar het bleef bij opwarmen. Ik had eigenlijk spijt zo snel te hebben toegehapt. Na een half uur vond ik het weer genoeg. Ze zei dat ze nog wel een leuke dame kende voor een trio later op de dag. Na een opfrisbeurt en wat rond geslenter dacht ik Paula aan de bar te zien. Ik wist het niet zeker en liep uiteindelijk op haar af. Ik sprak haar aan en zag dat ze het niet was. Toch ontstond er een gesprek en er leek een klik te zijn. Ze had stijl donker bruin haar, bijna zwart, ze was heel mooi slank met stevige borsten maar zeker niet te groot. Ze vertelde vandaag nieuw te zijn, Jasmine heet ze. Na wat geklets zijn we naar de kamer vertrokken. Ze leek wat onwennig maar op de kamer was daar niks van te merken. Wow, wat is deze dame mooi. Een mooi atletisch figuur met silicone borsten die niet te groot zijn. Een bescheiden maat maar daarom juist helemaal goed. Ik wilde een half uurtje beginnen maar er ontstond iets waanzinnigs. Langzaam hitste we elkaar op en het leek wel chemie. Uiteindelijk ben ik anderhalf uur met haar op de kamer gebleven. In dat anderhalve uur hebben we van alles gedaan en tussen door met elkaar gepraat. Het voelde allemaal zo natuurlijk.  Omdat ik ook nog een reis terig moest maken werd het ook wel weer tijd om huiswaarts te gaan. Ik wilde helemaal niet weg, ik wilde blijven en hoopte dat het eindeloos kon duren. Ja hallo, dat kan dus niet! :lol_hitting:

We namen afscheid en ik hoop haar echt nog een keer te zien. Dit was super. Wie weet, sometimes.

 

 

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1027 Gepost op: 30 november 2017, 19:26:24 »
Ein Juwel von Mensch!
Ja, ich bediene mich dieser Superlative, und glaubt mir, ich habe in meinem Leben schon  mit sehr vielen Menschen zu tun gehabt.
Dank einiger mir wohlgesinnter Rakker (teilweise persönlich bekannt, andere nur über das Schreiben über PN)  wußte ich dass meine Auserkorene wieder aus den Urlaub zurück ist und nach Studium des Forums konnte nur der Freitag für Uns bleiben.
In Herrgottsfrüh aus den Federn und mit meinem Puffesel wiedermal via den Niederlanden gestartet. 11.30  im Club eingecheckt, runter zur Umkleide und da lief Sie mir schon über den Weg. Nur kurzes Hallo da Sie schon gebucht Richtung Zimmer unterwegs war. So hatte ich Zeit für Duschen, Frühstücken und langsam in den Clubtag ankommen.
Gefühlte Stunden später  stand Sie, Crystal, dann in der Tür zur Raucherterrasse und mit ihrem ehrlichen Lachen begrüßte Sie mich. "Komm lass kuscheln" und schon lag C. in meinen Armen. So als ob Wir Uns erst gestern gesehen hätten. Traumhaft! Viel Nähe schon in den ersten Minuten, und ich wußte dass wird der erhoffte und erwünschte Tag.
Was soll ich Euch noch weiter erzählen? 2x mit ihr auf Zimmer ingesamt 3 Stunden.
Und wie Sie sich über mein kleines Mitbringsel gefreut hat, da ging mir das Herz auf.
Ich bin stolz, die Sympathie von Crystal, ein Traum von Mensch und Frau, geschenkt zu bekommen. Ich hoffe, den Weg zu ihr noch einmal in diesem Jahr zu schaffen.
Danke Crystal!!
Auf den Club Sixsens sehe ich aber schwere Zeiten zukommen. Gästeschwund zieht Frauenschwund hinter sich her. Am Freitag abend war die Anzahl der männlichen Gäste zu gering, den Frauen ein einigermaßen gutes Geschäft zu bringen.
Der Club passt sich aber auch dieser Situation an: Das Buffet war abends gegen 21.30 schon abgeräumt und die Pizza in der Nacht...
Wir werden sehen, wo das hinführt.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 30 november 2017, 19:32:20 door vanKees »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1028 Gepost op: 2 december 2017, 17:44:33 »
Vrijdag 1 dec, een vrije dag voor mij.
Na de verkeersellende van gisteren,zie een opening in het weer om naar ss te gaan.    Op meetingpoint mijn aanwezigheid aangekondigd.
De reis is vlot verlopen en om  12,30 draaide ik de parking op.   Beate heeft weer geinvesteerd, werkmannen plaatsen een schuifpoort aan de ingang.  Hopelijk sta ik daar nooit achter, ingesloten .... of misschien is dat dan weer goed ... dan kan ik blijven in dit paradijs.

De 4 wieler van JeanK stond bijna aan de inkomdeur.  Na enkele weken was het een aangenaam weerzien met den 'old men', die in betere vorm is dan ooit.
Het ontbijt genomen en rechts van mij zat een nieuwe,  mooi gezicht, ze deed wel iets met me.   De cominatie van haarsnit en - kleur vond ik mooi.     Enkele uren later heb ik kennis gemaakt met dit meisje , Laura.   Een goede kamergang was het gevolg.

Er waren enkele bekenden en nieuwe kennismakingen aan de berenzijde.   Leuke gesprekken aan de bar, delen van ervaringen.
Bachatero was in supervorm en maakte kamers aan de lopende band, k vermoed dat hij doping had genomen.  Hij ontkent.

Na Laura, ontmoette ik Lydia, deze keer niet achter de bar.    Vriendelijke en plagende meid, ik ging niet direct op haar advances in.
De trekking van WB voetbal was live op tv, we hebben de Italiaanse kok nog wat geplaagd dat er nog een reserveplaats was voor ITALIA.

Lydia  heeft me voor een uurtje verwend, toppie.

Met enkele beren heb het avondmaal kunnen genuttigd,  sneeuw bleek een spelbreker te worden van deze mooie namiddag te worden. Maar na  live info  waren de wegen sneeuw- en zelfs file vrij.   Ik kon nog genieten een uurtje langer genieten in ss, het was er niet druk , maar ook  k was er ook niet alleen.    k heb naast nieuwe beren, ook kennisgemaakt met nieuwe meisjes o.a. met Elisatbeth  (Ro/spaans), de kamergang ermee was eerder gemiddeld. 

Nog 1 mnd te gaan en na  dan zullen we zien hoe de 'markt' in D omgaat met de wetgeving, komen er naar NL ?  en volgen hun klanten ?

Groeten en een gelukkig Sint NIklaas.

Doc

ps : voor LellebeL  geen black pearls deze keer,  k heb uw locker geleend.








Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1029 Gepost op: 3 december 2017, 20:33:02 »
SixSens - Een bezoek met primeur
25 November 2017
 

FAZIT
 
 :)) Zeer goed ontvangst, andere theke later was niet de vriendelijkste
 :)) Wellness top...maar dat wist U al.
 :-P Eten top...dat wist U eveneens
 :017: Clubambiance ontbrak wat, lauwe sfeer, weinig beren
 ;) Line-up eerst flauw, later beter
 :)) Paar bekenden ontmoet: Taylor en Ohhlord
 :017: Weinig dames in het begin, later meer en allemaal klaagden ze over rakkerstekort
 :017: Mijn boek was zo spannend dat ik in staat was de line-up straal te negeren voor een paar uur  #dejamaisvu
 :trio 60ste sessie van het jaar: Eerste trio in een club ooit met Julia en Simona!
 :lostit Gevolgd door een topsessie van een  uur met Emma!
 :fuck Op de valreep voor sluitingstijd gevolgd door een afleersessie van 20 min met Miriam!
 
 
KAMERGANGEN

 
1) KAMERGANG 60 VAN 2017: TRIO-PRIMEUR MET JULIA EN SIMONA - 8,0 / 10 (2x)
2) EMMA - Verfijning van een GFE - 10 / 10
3) MIRIAM – Ene om het af te leren 7,5 / 10
 
GEMIDDELDE  SERVICE-SCORE DAMES (4) SIXSENS: 8,38 / 10
 
 
FAIT DIVERS

 
 :o Exact een jaar geleden ook deze club bezocht en precies dezelfde indrukken had…
 :)) …ook met een vrijkaart van dit forum voor dezelfde redenen gekregen.
 :o Duurste SixSens-bezoek ooit en tweede duurste van het jaar
 :trio Eerste trio ooit in een Saunaclub

 
HOTEL - DIRECTIVES - AANKOMST
 
Voor een bezoek alleen aan SixSens neem ik gewoonlijk geen hotel, nu kwam de uitzondering op deze regel. Ik verwachtte dat het hondenweer zou worden gedurende de nacht en dan ga ik echt niet naar huis rijden. Ik heb een nacht in een B&B geboekt op 10 minuten rijden van SixSens in de omgeving van Epen. De rit naar de B&B verliep uiterst vlot en na 2u15' stond ik aan de deur. Ik moet zeggen dat de streek, komend van de afslag van Visé op weg naar Epen, veel indruk op mij heeft gemaakt. De dame was niet thuis maar kwam net van de wandeling terug. Ik had geluk want het telefoonnummer was incorrect en had er evengoed nog een uur kunnen blijven staan. Ik legde er m'n gerief in de kamer, heb me ginder gedoucht en reed dan naar SixSens om net voor 14u aan te komen. Van Epen naar SixSens reed ik verder door een paar prachtige dorpskernen. Men kan makkelijk een mooi wandelweekend combineren met een bezoek aan de club. Het is zeer aanbevolen! De B&B was niet duur: 40€/nacht incl. ontbijt.
 
Ik kwam aan in SixSens even voor tweeën. De theke begroette me vriendelijk en accepteerde vlot de vrijkaart van dit forum *waarvoor veel dank!* en feliciteerde me met mijn prijs. De chocolade en dies meer voor de dames moest ik aan de balie achterlaten. Ik kreeg 2 tickets voor biefstukken. Beneden kleedde ik me tot ijsbeer om.
 
 
ALGEMENE INDRUK
 
Ik ga niet alles meer en détail omschrijven. Het eerste dat me opviel was dat het zo rustig was. Weinig beren en nog niet zoveel dames. Wat ik zag rondlopen bekoorde me niet meteen. Misschien ben ik te zeer verwend want er liepen anderen rond die wel enthousiast waren over de line-up. Ik zag niet veel nieuwe dames rondlopen en iemand die graag wat nieuws wil, is dan snel teleurgesteld. Later kwamen er heel wat dames bij, maar niet al te veel rakkers. De teneur moge duidelijk zijn: bepaalde dames jaagden erg furieus, rakkers werden prooi en dat leidde tot frustraties. De dames klaagden steen en been over de tegenvallende inkomsten....net als exact een jaar geleden, trouwens!
 
In de jacuzzi raakte ik in gesprek met een mede-Belg die hier erg vaak kwam en me wist te vertellen dat het wat flauwer was in de laatste maanden. Dat zou je niet verwachten met die condoomplicht in Duitsland. De invasie van registratieplicht-vluchtende dames en condoomplicht vluchtende Duitsers is hier voorlopig niet aan de orde. Deze uitspraak werd door andere rakkers zonder elkaars medeweten herhaald zodat we hier een rode draad in kunnen zien. Een der rakkers gaf de schuld van de lagere opkomst aan het internet en de apps. Iemand anders weet het weer aan het feit dat de maand ten einde is en de wedde al lang opgesoupeerd zodat er niks meer overblijft voor die arme schepseltjes in de clubs.
 
In de avond speelde de DJ zijn deuntjes en dan nog ontbrak de ambiance die ik op het verjaardagsfeest van Ohhlord heb meegemaakt. En ja, het maakt een verdomd groot verschil als je alleen komt en er geen gezellige bende je begroet al zag ik nog 1 andere rakker die ik ken: Taylor. 1 keer raden met wie hij samen zit: Dani of course! Met hem heb ik nog wat bijgepraat en liet hem daarna over aan de zorgen van Dani. Nee, feeststemming was er niet en dat deed me opeens denken aan mijn vorig bezoek aan Babylon een maand terug waar ik iets soortgelijks meemaakte. Het kan je hele stemming beïnvloeden als je niet oppast! Als je eenmaal liever een groep rakkers (met of zonder jarige job) rond je hebt waarmee je kan lachen, praten, ouwehoeren enzovoorts en je komt op een ander moment in diezelfde club waar de ambiance afwezig is, kan je denken van: 'hé er ontbreekt hier iets'. Zo een gevoel had ik dus. Ik voelde me ook erg vermoeid, deels werkgerelateerd, deels mijn fout. Die spannende boeken ook. Het is geen goed idee nog laat in de avond door te lezen als je de volgende dag gaat clubben...dat brak me bijna zuur op. Bijna...dus niet helemaal. Ok: niet dus...
 
Bij het nalezen van mijn verslag van vorig jaar 26 November 2016 merk ik op dat ik net dezelfde bemerkingen maakte...it might just be that time of the year.
 
De theke die later aan de bar stond en aan wie ik steeds een handdoek vroeg was er niet naar volle goesting. Kwam me nogal kwaad over ofzo: 'Heb ik wat van je aan, meid?'. De dames waren ook niet steeds blijgezind. Die inkomsten die tegenvallen. Op zo'n moment is het wellicht eenvoudiger de krenten uit de soep te halen (of is het de pap):
 
 :tietjes Een dame heeft me 'vermist'. Ze gaf me een hug en verzekerde zich ervan dat ik haar mooie volle borsten goed zal hebben gevoeld door ze even op te heffen. Die doet dat steeds.
 
 :banghead: Een boze Melanie begroette me met de melding dat ik haar vorige keer ontzag. Ze zei dat ik gezegd had 'volgende keer'. Remember mijn vorig verslag toen ze me riposteerde geen kamers meer te willen doen? Dat was ze wèl vergeten. Maar veel andere wist ze wel nog. Op mijn vraag waarom ze zo aandrong, kon ze alleen maar zeggen dat ze me écht wou. Nja. Ik ben niet met haar gekamerd, dus volgende keer krijg ik onweer te zien. Claim-gedrag, ik haat het. Iemand moet haar eens zeggen dat dit averechts werkt!
 
 :ladyred Mara is een dame waar ik nog niet mee ben geweest en het blijkbaar ziet zitten met me op kamer te gaan omwille van mijn kamerwensen. Ze riep me iedere keer toe als ik passeerde. Op het einde zaten we naast elkaar in het terrasgedeelte, nu afgesloten van het buitengedeelte. Ze wachtte op haar taxi en we deelden wat muziek en praatten wat. Het zit wel goed dus op een volgende keer zit het er zeker in. Als ik hieraan denk, moet ik zeggen dat heel wat dames weer vroeger vertrokken, vanwege tegenvallende inkomsten waarschijnlijk.
 
 :great: Lyn zag ik steeds van verre. Ze zwaaide naar me. Leuke vriendelijke dame!
 
 ::) Miruna liet me links liggen. She has not killed me that day. Mickey, die andere killer-lady was afwezig.
 
 t4533 Cindy zag er schitterend uit in een galakleed.
 
 t4533 Mona/Monica was supersexy, wat een mooie ogen, wat een figuur!
 
 :cry Niet ontdekt: Lily, Janine en Mickey
 
 :-P Een mooie lange dame ontdekt die me deed denken aan een Manele-danseres uit deze clip:


http://www.youtube.com/watch?v=oLKijH4SDx4


Ze staat op de todo-list!
 
 
WELLNESS
 
Top als altijd, ik heb erg veel tijd doorgebracht in de heerlijk warme jacuzzi. Sauna's en Hamam waren goed op temperatuur. Het zwembad was niet in gebruik: te koud en slecht weer. De douches waren goed warm op 1 keer in de avond na.
 
 
RESTAURANT
 
Het eten is top als gewoonlijk: de variatie aan groenten waar Babylon best een voorbeeld aan neemt en waar ik 2x aanschoof. De frieten waren lekker en de biefstuk met pepersaus hemels mals en lekker. Ze hebben een keuken waar clubs als GT en LR een voorbeeld aan kunnen nemen!
 
 
MEN’s LOUNGE - TERRAS
 
Je kan je hier terug te trekken, maar slechts om te rusten. Wil je lezen, denk er dan aan je eigen leeslichtje mee te brengen, voor een e-reader of boek is het overall te donker. Lezen kon ik dan ook enkel doen in het terras-gedeelte onder die 'lampen' dienend om warmte te creëren. Helemaal ongestoord ben je er niet, er zitten ook dames te bellen, te surfen,...veel afleiding dus. Toch slaagde ik erin de omgeving weg te denken gezien het boek al gevorderd was en het verhaal superspannend. Ik werd toch aangenaam onderbroken door de dames waar ik mee kamerde (Julia, Simona, Emma) en niet kamerde (Mara, een boze Melanie).
 
Met Julia zat ik hier even samen in het begin nadat we elkaar hebben begroet. Ik heb deze ‘presales’ onderbroken gezien ik pas binnen was en eerst wou relaxen.
 
 
KAMERGANGEN
 
Later kwam ik ze in de bar opzoeken. Daar zat ook Simona en we zaten naast elkaar. Ik zei aan haar dat ik een trio met haar en Julia zag zitten e n ze knikte verrast doch instemmend op dit voorstel. Ik hield de boot wel even af en ging nog boven tot bezinning komen over deze beslissing en heb besloten dat ik het wel wilde proberen. De enige reden is dat ik niet weet wanneer ik dit opnieuw zou kunnen doen gelet op het feit wat volgend jaar nog op me af kan komen in mijn privéleven, tenminste als ik een trio echt wens te herhalen. Dit zou mijn zestigste kamergang van het jaar worden en dat maakt het extra bijzonder. Na het bezinningsmoment in de Men’s lounge liep ik zenuwachtig de bar weer binnen en zei Simona dat ik er voor wou gaan. Simona riep een met een vriendin weglopende Julia terug. Ik weet nog steeds niet of ik het hier aan het juiste eind heb of Julia nu echt uit de lucht viel. Ik sta er toch niet voor gekend, voor trio’s te willen. Met beide dames afgesproken een kamer in de bovenverdieping te nemen:
 
>> KAMERGANG 60 VAN 2017: TRIO-PRIMEUR MET JULIA EN SIMONA !!!
 
 
Na de sessie dat veel van mijn energie vergde, heb ik veel uitgerust en gerelaxed in zowel de wellness als op het terras om te lezen. Beide dames en in het bijzonder Simona kwamen terug om even bij me te zitten. De sessie heeft in één keer heel mijn budget gekost. Ik ben dus uitzonderlijk weer langs de cashkoe t.o.v. de balie gepasseerd om wat extra financiële zuurstof af te halen (genoeg voor de volgende 2 sessies) :o .
 
In de tussentijden werd ik vaak aangesproken door Emma. Ze zag me lopen met mijn E-reader en wou er alles over weten. Dit is een verstandige dame, mogelijk een van de meest intelligente die er rondloopt. Ze zei me nog eens dat ze onze vorige sessie erg goed vond en of we weer samen zouden kameren. Ik zag het wel zitten, ze is een zekerheid en zeker aangenaam gezelschap waar je goed mee kan praten. Dat had ik wel nodig. Dat bleek een zeer juiste beslissing: het werd een sessie van een uur dat ik me nog lang zal herinneren.
 
 
>> EMMA – Verfijning van een GFE
 
 
Na Emma dacht ik dat het er op zat, geen andere dame kon dit evenaren en ik was nu echt al m’n energie kwijt. Pech voor Melanie dus en kon het niet laten daar even schuldig over voelen. Deze had tegen het einde een dispuut met een klant en in dit geval vermoed ik sterk dat Melanie niet werd gerespecteerd. Het was echt haar dagje niet. Na 2u zat ik een laatste Cola te drinken voor vertrek naar het hotel. Laat me even zeggen dat ik verdomd blij was dat ik een hotel heb geboekt want met dat hondenweer dat buiten woedde zou 2,5u rijden een behoorlijke inspanning zijn geweest. In de bar werd ik door Miriam aangesproken over m’n kamerwensen. Dat gaat rond, namelijk, ik moest ze echt niks meer uitleggen. Ze zat samen met onder meer de ‘Portugese’ Carmen 2. That explains a lot want met die dame was ik al een paar keer geweest. Miriam had me al eens in een vorig bezoek aangeklampt eind September maar geloof niet dat er presales waren. Ze kwam me bekend voor en vroeg haar naam…en liep weg. Carmen2 reageerde verontwaardigd, Miriam lachte alleen maar. In de Kino checkte ik gauw de fora en wat ik zag over haar beviel me wel. Ik keerde terug om mijn laatste 50€ af te dragen. Wow, wat waren die dames blij, vooral Miriam. Ik kreeg nu waarderende blikken van Carmen 2 na de bliksems die ze me enige minuten geleden toewierp. Ik leerde later dat ik haar derde klant was die dag dus hadden we samen een derde sessie in de kamer met het geluksgetal 7.
 
By the way: deze ruimte is nu weer een echte 'kino' al is het maar omdat er 3 schermen aan het plafond hangen met porno.
 
>> MIRIAM – Ene om het af te leren
 
 
EINDE EN CONCLUSIES

Het was bijna sluitingstijd. Gauw nog een douche en een allerlaatste cola en het werd tijd voor om te kleden. Voor het zover was, ging ik de bar in om afscheid te nemen van de nog aanwezige dames die ik kamerde: Emma en Julia. Bij die laatste was dat weer wat vreemd. Een dame duwde me weg, Julia zelf gaf me vriendelijk een kus nadat ik ze aantikte. Emma vroeg wanneer ik zou terug keren maar daar kon ik helaas geen antwoord op geven. Vast niet meer dit jaar. In de lockerruimte nam ik afscheid van Taylor en Ohhlord die ik nog niet had gezien die dag. Ik ging naar het hotel toe, een rit van 10 minuten. Het ontbijt in dat hotel verliep erg karig: confituur in minipotjes, een nukkig koffie-apparaat,… Ik had tijd mijn dag te overdenken met een financiële kater van formaat in m’n maag. Die trio’s zijn wel leuk om eens mee te maken, mijn ding is het toch niet. Nog los van het duurder prijskaartje  concentreer ik me liever op één meid tegelijk. Dat ik alleen met Julia en dan alleen met Simona zou zijn gegaan ware beter. Als je dat besluit neemt, dan weet je het wel: het is eens een ervaring, meer hoeft niet. Julia en Simona met wie ik beiden eerder had gekamerd, waren de beste dames om dit uit te proberen.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1030 Gepost op: 3 december 2017, 20:59:50 »


Oeps verkeerde topic.
mod help :dance2

Een nomi voor vazkor in ss.

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg113418.html#msg113418


Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1031 Gepost op: 3 december 2017, 21:12:45 »
SixSens zaterdag 2 december 2017

Zaterdag 2 december 2017 voor de 6de keer in 8 dagen op de bel gedrukt bij de deur van een saunaclub. Na zaterdag Lekker-Ding, zondag Villa Vertigo, maandag SixSens, woensdag Babylon, donderdag weer SixSens, was het nu opnieuw SixSens maar dan op zaterdag.
Door enige vertraging op de heenreis, maar even langs de outlet in Maasmechelen voor een doosje bonbons van een niet nader te noemen merk. Volgens een Vlaamse kenner, betreft dit de “aldiklasse” onder de Belgische bonbons, maar de meeste dames in SixSens vinden ze lekker en zijn er tevreden mee.  :105:

De transformatie naar ijsbeer met goed gevolg afgerond, een bakje cappuccino aan de bar, levert meteen de attentie op van de Russische kogelstootster Catalina, en de DKC tweeling Anaïs en Selena. De dames maar even de wacht aan gezegd. De NL/ZK Linn kwam nog even buurten, gelukkig had ze al een afspraak voor meerdere uren, waardoor ik geen last had van claimgedrag.  :sign0098:

Inmiddels al meerdere beren gespot, die hun bezoek niet hadden aangekondigd. Aangenaam tijdverdrijf tussen de bedrijven door, op mijn to-do lijstje prijkte 1 naam, en de overige plek was nog niet ongevuld. Even zoeken en daar kwam Lydia tevoorschijn, aangenaam uurtje beleefd met deze topdame,  :engel016: die na de jaarwisseling, andere plannen in gedachten heeft.

Even een steak nuttigen levert meteen een contact op met een “slapend forumlid”, ook de rest van de forumleden laten zich zien, en laten de steak goed smaken. Aan de bar nog even verder gechild. Het is vrij rustig voor een zaterdag, diverse dames die veel geboekt, zijn lopen nu nog vrij rond en animeren licht. :shakekontje

Zelf mocht ik nog een belofte bij een dame inlossen, Mickey was de gelukkige, misschien had ik een andere verwachting, maar in mijn beleving was het een gemiddelde sessie, herhalingsgevaar, weet het nog niet.  ::)

Nog even met een forumlid als zijnde Waldorf en Statler de dames doorgenomen.  :lol_hitting:



Toen was het echt tijd om huiswaarts te keren. Toch jammer dat ik het bord van de afsluiting van de rijksweg A2 gemist in de voorgaande dagen.  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

SixSens tot de volgende keer.  :13:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1032 Gepost op: 4 december 2017, 20:28:46 »
Zaterdag (02/12) was ik, na meer dan zeven maand, nog eens in het heuvelachtige Lemiers neergestreken! Sixsens heeft een speciaal plaatsje in mijn hart want hier is dik twee jaar geleden mijn ijsberenbestaan begonnen. Het eerste jaar kwam ik er maandelijks, maar toen ik het Duitse circuit ontdekte begon mijn relatie met de tent gaandeweg te verwateren. Heden ten dage zit ik liever in Babylon/LR/Samya/PSR. Waarom, dat lees je zo meteen.

Maar eerst een kort fazitje:

>> Facilitair gezien behoort Sixsens nog steeds tot de top.

>> Enkele veranderingen: de Marokkaanse rustruimte (de harem) is nu een men's room. De nieuwe Marokaanse ruimte bevindt zich in de kino. Op het terras ligt nu kunstgras (Magnum achterna? ;D). Het lijkt nu wel een kijkruimte van een tuinmeubelen outlet.

>> Een handvol forumleden tekenden aanwezig, waaronder de praatgrage TAFKAP, thans ook hoofdinspecteur die het opneemt tegen de Bulgaarse maffia.

>> Veel dezelfde dames. Het verloop in Sixsens lijkt niet zo groot te zijn. Het Bulgaarse kliekje schijnt geweldig te zijn, maar geen van hen is mijn type.

>> De meesten kwamen zich te pas en te onpas voorstellen. Top of the bill: een triovraag van de tweelingzussen Anaïs & Selina (de oermoeders dus). In de zetel zat ik tussen deze twee dames geklemd (help, help!). Nu ben ik wel een liefhebber van "het maatje meer", maar een triootje? No thanks. (Tjonge, wat een vleesmassa moet dat wel niet geweest zijn?).

>> Geintje. Eigenlijk vind ik deze twee dames, beoordeeld naar hun lichaamstype, best wel aantrekkelijk (Rubensiaans dus). Met Anaïs kan ik ook vrij goed praten (Frans gaat haar beter af dan Engels).

>> Vrij rustig voor een zaterdag. Mijn indruk was dat het twee jaar geleden full house was. What is going on?

>> Gevolg is dat dames jagen als hongerige strontvliegen (excusez moi le mot). Eigenlijk word ik graag belaagd, maar de gebruikte jaagtechnieken worden harder. OK, er kwam nog geen wurgklem aan te pas.

>> Maar liefst twee incidenten deden zich voor op de kamer. De dames met wie ik kamerde waren niet correct of professioneel. Punt. De tijd dat ik nog lijdzaam onderging is afgelopen. De laatste sessie hoefde ik zelfs niet te betalen van de theke. Gerechtigheid is geschied.

>> Gevolg: ik liep de ganse dag rond met een bakkes tot op de grond. :cry Gelukkig was er o.a. TAFKAP (en nog andere niet-schrijvende beren) om nog wat bij te kletsen. 

>> Vroeger dan gepland de club verlaten. De theke begreep me wel.

>> Ik vergat afscheid te nemen van enkele rakkers ::). Sorry, mannen, sorry. We zien elkaar nog wel eens. :sorry:

Voor ik mijn ellenlange klaagzang begin, nog even dit. Ik ga de club zeker niet afbreken. Momenteel geniet Sixsens van het voordeel van de twijfel. Wat mijn loopstijl betreft: ik werk bijna uitsluitend met 50 euro-contracten. Voor de dames is dat geen populaire maatregel, zeker niet bij het uitblijven van klandizie. Neen, ik ben niet gierig of asociaal. Voor mij gaat het zo: een heftig half uurtje, rust, terug beuken, rust, beuken, enz... In veel gevallen ga ik twee tot zelfs driemaal per clubbezoek met dezelfde dame een half uur de kamer op. Noem me een autistisch Pietje Precies, maar ik reken steeds 50 euro per orgasme. Ik begrijp de zin gewoon niet van een volledig relaxed uurtje op de kamer. 

Eerste kamer: naam onbekend

Wie weet over wie het gaat?

* Een mooi blond Roemeens meisje.
* Het haar was opgestoken in een Donut knot. Ultra sexy!
* Mooie bleke huid.
* Naar schatting 22-25 jaar.
* Rond de 1m60 (zoals alle Roemeensen trouwens).
* Mals B/C-cupje.
* Twijfel tussen wel of geen lid van de DKC. In elk geval een mooie welgevormde kont.
* Twee grote tattoos: één op de rug, en een andere op een zijbil (ik hou niet zo van tattoos, maar ik vond ze wel mooi).
* Voor de rest puur natuur, ook geen make up (houden zo!).

Dit is voor 100%, wat zeg ik, voor 200% een Shakir-meisje! Het begon allemaal veelbelovend, en in de bar begonnen we elkaar al wat af te tasten. En ja, een heerlijk mals buikje. Voor zij die me kennen: ik verkies een echte vrouw van Moeder Aarde. Magere bamboescheuten trekken me nu eenmaal niet aan.

De eerste helft verliep uitstekend. Tongzoenen deed ze met enorm veel passie en toewijding. Met het puntje van haar tong stak ze zelfs diep in mijn oor. Ik deed goed mee. Ook de moederborst werd niet vergeten.

Pijpen was jammer genoeg met condoom, maar dat kan ik haar moeilijk kwalijk nemen. Ik forceer ook nooit om plastiekloos te gaan. Als ik zelf een DVP was geweest zou ik trouwens ook pijpen met condoom. Mijn stelregel is: PMC heb je zeker, PZC kan je eventueel krijgen. Helaas heb ik bijna altijd PMC aan mijn rekker in Sixsens. Ik ben nochtans een condoomplicht-vluchteling.

En toen liep het mis...

De bloeddruk steeg, de ademhaling versnelde en de stofwisseling nam toe. "Zeg, euh, wanneer gaan we er eens aan beginnen?"  :sex Weinig reactie, ze bleef maar tongzoenen dat het een lieve lust was. Voor mij hoefde dat niet. Tien minuten later: "Luister eens, ik vind jouw echt geweldig, maar misschien kunnen we nu toch eens ...?"  :sex Enfin, het zou er dan toch nog van komen, eindelijk. Zij: "Oeps, nog twee minuten." (eigenlijk nog zeven, maar soit).

Wat denken jullie hiervan, mannen? Een vakkundig staaltje "kamertje-rekken" noem ik dat. Ik attendeerde haar nogmaals dat we een half uur hadden afgesproken. Ik smeet geprikkeld het condoom in de vuilbak, en maakte aanstalten te vertrekken. "Je hebt me goed liggen, meid. En na het orgasme zou je me vast 100 euro afrekenen, hé?" Zij (nogal onhandig): "Euh, ja, euh, het is te zeggen, neem me maar eens goed, ik zal je geen 50 euro extra meer aanrekenen voor de overschreden tijd."

Zouden jullie er nog de schawnz hebben ingestoken? (Die hing er trouwens maar slapjes bij). Moge Shakir's toorn over Lemiers neerdalen!

Tweede kamer (klinkt zo politiek)

Ik dacht dat ze Katerina heette. Bulgaars en nog erg jong (Shakir de snoeper, daar gaan we weer...). Haar huid is tamelijk donker getint (Roma of mulat?).

Laat ik het kort houden. Eens op de kamer begon de meid al te zagen voor een uur. Als ik een uurtje bleef zou ik goede service krijgen van haar  :sign0065:. Ik zeg: "Neen, een half uur én goede service". Zij: "Toe, blijf een uur, waarom een half uurtje?". Ik voelde de bui al hangen en besloot eieren voor mijn geld te kiezen. Case closed, en ik pakte de sleutel om die persoonlijk terug aan de theke te bezorgen. En gelijk kreeg ik! Kamerduur: enkele minuten. Schade: 0 euro, maar wel een teleurstelling rijker.


Noem me gerust een moeilijke mens. Of hadden we slecht afgesproken? Neen, toch? Nogmaals, ik ben geen chagrijnige gierigaard, het gaat hem niet over die 50 euro extra. Het gaat er over dat er onaangename spelletjes worden gespeeld. Dat soort spelletjes weerspiegelt perfect hoe men naar jou kijkt. Als klant, maar ook als mens. In feite raakt het aan de kern van mijn persoon of mijn gehele zijn, en DAT ben ik kotsbeu.

Het moet me toch van het hart dat twee van de drie bezoeken aan Sixsens dit jaar, de analen ingaan van de triestigste clubdagen (lag wel niet alleen aan de meiden en de club). Heel wat sessies in 2016 waren trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.
 
In april had ik een uitstekende kamer met Yasmin. Toffe meid, zotte doos, alles erop en eraan. Maar ja, eigenlijk niet mijn type... Ik weet de servicekannonen wel zitten, maar ik loop er nu eenmaal niet warm voor.

Ach ja, ik ben nu eenmaal een hitsige kwistenbiebel die gaat voor de looks van een meid, en dat loopt hier geregeld mis.

In de Duitse clubs gebeurde dat veel minder. Akkoord, het was er niet altijd rozengeur en maneschijn. Maar in clubs als pakweg Living Room of Babylon voel ik  me de koning te rijk. Toeval of niet? Ik denk dat de Duitse club goede service/klantvriendelijkheid opleggen aan de dames. Stof voor discussie...

Conclusie. "IJsberen voor dummies". Mocht het boek bestaan, ik kocht het meteen. Stammies zullen wel vlot op hun wenken bediend worden. Een onregelmatige gast als ik moet zijn weg weten te vinden in deze Russische roulette. Maar ik kan Sixsens (mijn allereerste club) moeilijk achter me laten dus ga ik graag nog enkele keren herkansen. (Ik schreef me al in voor een vrijkaart). Als het me na 3 clubbezoeken niet lukt om nog goede service los te peuteren, dan weet ik het ook niet meer, jongens.

Advies aan Sixsens:

* Voor nieuwe meiden kan een woordje uitleg over klantvriendelijkheid en klantenbinding geen kwaad.
* Hang klokken op de kamer.
« Laatst bewerkt op: 4 december 2017, 21:08:46 door Shakir »

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1033 Gepost op: 4 december 2017, 20:45:49 »
@ Shakir,

Ik ben pas 1 x in ss geweest, mijn ervaring aldaar was erg goed.
Denk dat je gewoon pech hebt gehad, zelf ga ik nooit bij een onbekende meid gelijk een uur op de kamer.(oeps ik lieg Cora h7 geile milf ;D),
Vind dat ze eerst een uur moeten verdienen, door goede service te geven.
Dus alle gelijk had je. ;)

Trouwens je geeft aan dat je een rubensvrouw de voorkeur geeft, wat moest je dan met Jenny op de kamer in bb :lol

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1034 Gepost op: 4 december 2017, 22:02:46 »
Trouwens je geeft aan dat je een rubensvrouw de voorkeur geeft, wat moest je dan met Jenny op de kamer in bb :lol
Onschuldige Bambi oogjes?  :sex