Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115152 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1290 Gepost op: 24 april 2019, 00:09:13 »
Elke week wel een keer in Sixsens. Tijd om er weer eens wat over neer te pennen.
Op verschillende dagen van de week aanwezig getekend, doch donderdag en vrijdag zijn mijn voorkeursdagen.

Afgelopen vrijdag rond half 12 op de parking. Nog genoeg ruimte op de parking bij de ingang. Ingecheckt en omkleden. Het beloofde een dag met ruim 20 graden te worden.
Buitenbar geopend. Het terras was al redelijk gevuld. Een 20 minuten na binnenkomst zat deze jongen gezellig met Eva, Sofia en Violetta in het zonnetje op het terras. Eva is weer terug sinds een week van een lange vakantie.
In het restaurant een croissantje met kaas opgehaald en lekker opgesmikkeld op het terras. Na een half uurtje sloten nog twee welbekende ijsberen aan, waarvan ik er een al lang niet meer heb gezien. Flesje Rosé er bij, wat kan een bourgondiër als ik zich nog meer wensen. Met Sofia als dé gangmaker was het slap OH-gehalte van een bijzonder hoog niveau. Maar ze doet het wel iedere keer weer. Sfeer maken!

Ondanks de uitstekende temperatuur in de middag was het ook best druk in de bar beneden. Niet iedereen is nou eenmaal een zonaanbidder.
Rond een of drie was ik toe aan wat rek- en strekoefeningen. Het is evident dat bij mooi weer eerst wat wordt rondgehangen op het terras en dan pas wordt gekamerd. Met als gevolg dat in de namiddag wachttijden ontstaan. Voor mij geen probleem. Dan nemen we gewoon een jacuzzi-kamer. Al vaker gedaan, bevalt goed. Geen wachttijd en een luxe kamer. En voor die paar eurootjes extra op daguitgaven hoef je het niet te laten.
Zelf vind ik kamer 9 wat meer hebben, maar the Queen ging voor nummer 10. Kan mie 't verrott'n. Ik heb mijn ogen toch dicht...........!
In het restaurant wat cake voor de inwendige mens opgehaald en samen lekker opgepeuzeld.
De jacuzzi was inmiddels gevuld en het wederzijds afsoppen kon beginnen. Altijd weer een frivole bezigheid. En dan mag je blij zijn om met een droog geweer het bed weer te halen.
Na anderhalf uur het slagveld verlaten. Samen weer naar het terras om lekker in het zonnetje na te genieten.

Inmiddels was Six goed gevuld, zowel buiten- en binnenterras alsmede de bar. Goeie sfeer, veel bekenden getroffen. Zoals het moet zijn!
Tegen 'dinnertime' sloten Sofia en Eva weer aan, zo ook mijn bekende medeplegers. Samen naar het restaurant. Tja ook in het restaurant is Sofia 'aanwezig'. Dubbel gelegen. Zalm, Kip, shoarma, frietes, salades, aardappelgratin, diverse warme groenten............ .

******
ff off topic. Dat vergelijk met YinYang, want ik lees zo nu en dan wel eens wat. Soms tranentrekkend. Ik zou die ijsberen, die nu geheel uit hun comfortzone zijn gehaald, willen adviseren om hulp te zoeken. Ga naar je moeder en huil uit. Of bezoek een psychiater.
Niettemin, Ik heb ook YinYang bezocht in het verleden. Zeker een prachtige club met veel faciliteiten. In de zomer met dat prachtige buitenzwembad. YinYang is zeker een club van formaat die aan de top meedraait.
Ten aanzien van het eten. Wellicht ligt het aan de bakken waarin de etenswaren worden gepresenteerd. Dat was zeker luxer. Het gaat er bij mij om wat ín die bakken ligt. Zoek de verschillen......! Gaat nergens over.
Ik las ook iets over het gebrek aan douches. Het is even geleden dat ik in YinYang was, maar ik heb geen kamer gehad met een douche. En in de 18 clubs (ja ik heb het even terug gekeken of het klopt) die ik heb bezocht sinds 2012.....een zeldzaamheid.
Ik zal er niet om heen draaien dat ik in Sixsens de voorkeur geef aan kamer 7 of 11. Wie niet zou ik willen zeggen. Maar bij alle kamers in Sixsens is wel een douchemogelijkheid in de nabijheid. Gaat ook weer nergens over.
******

Zo nu weer on topic!
Want na het buikkievullen was het tijd om uit te buiken op het terras. Van mijn bekenden waar ik het had aan het begin van mijn proza....ging een met Sofia en de ander met Eva kameren met wachttijd . Sjeuf was leeg en ging om 19 uur weer richting Sjengencity.

Het goede nieuws is dat er weer een nieuwe week gaande is. Vrijdag is weer relaxday! Eva? Sofia? Violetta? Ik heb er weer heeeeel veeeel zin in!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1291 Gepost op: 28 april 2019, 12:32:37 »
vrijdag 26 april naar sixsens afgereisd er was wat te vieren ik was verjaard . uiterst vriendelijk welkom geheten door beate en willie . met de mededeling dat  il een flesje huiswijn kreeg en  en een uur de jacuzie kamer van het huis . mijn dank . gelukkig was tamara weer reeds 2 weken werkzaam in sixsens en was mijn jacuzzi partner al gauw bekend . met een flesje rosse gewapend gingen we naar de kamer . niet om haar van me af te slaan want van tamara krijg ik nooit genoeg . en wat is het een geile donder in de jacuzie het was dit keer een uurtje dolle pret

toen we van de kamer af kwamen was het eten tijd . en beneden kwam ik ascari tegen die ook wel ogen had voor tamara  . dan moet je naar boven gaan anders pik een ander haar was mijn boodschap .

het was een gezellige dag alle aanwezigen bedank voor u komst en sixsens bedank voor de gastvrijheid

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1292 Gepost op: 29 april 2019, 01:22:44 »
Vrijdag 26 april 'noodgewongen' afgereisd naar Lemiers.
Een dubbel verjaardagsfeestje....dat wilde Sjeuf niet missen. Al heeft hij op dit moment niet altijd de keus.

Met een alibi tot laat op de avond deze keer direct na opening ingecheckt. En zo stond Sjeuf om half 12 met een bak koffie in de bar.
Niet veel later met Violetta van de brunch genoten.
Terug in bar waren ook Eva en Sofia inmiddels present. Na wat dollen met de meiden, stelde ik voor om met Eva de lakens te delen. Zij vond het prima! Ik ook, dus! En zo lagen we al om 12:07u in kamer 11. 
Eva was een paar dagen afwezig. Sjeuf een week afwezig. Tja...dan is niet echt veel energie nodig om de vonken er vanaf te laten vliegen. Alle gekheid...Eva is een GFE schatje. We know each other..... . Top kamertje weer.

Na 2 uurtjes met een big smile terug in de bar. Laat Eva'tje maar schuiven.
De rest van de dag was gereserveerd voor the Queen. Lekker wat ouwehoeren met bekenden. Maar het was vooral dollen met Sofia, Eva en Violetta. Een quatro werd deze keer voorgesteld! Alles is mogelijk, maar Sjeuf is al blij dat hij met één babe zijn ding kan doen op dit moment.
Licky Luke was ook weer eens in the house. Gezellig!
Een paar vino's uiteraard. Al waren de dames erg terughoudend met alcohol deze keer......?! Ze drinken nooit  ;D

Met Violetta naar kamer 3A. Ik had een keer 69 laten vallen, omdat dat toevallig op de kamerteller (bij wachttijden) was verschenen.
Dus the Queen gooide er een potje 69 in. Het maakt niet uit...of het nou 1,2, 44, 69 of wat dan is....er is altijd een spetterend end.

Na de rek- en strekoefeningen onze magen gevuld in het restaurant. Weer dik in orde.
Met the Queen naar de bar. Sjeuf zijn gestel vraagt op dit moment helaas wat meer rust. Dus op haar voorstel met the Queen een uurtje naast elkaar in de kino gelegen. Dat was wel even ontspannend.
Om 22 uur was het op! Mijn drankjes afgerekend en richting SjengenCity

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1293 Gepost op: 9 mei 2019, 20:40:31 »
We schrijven alweer Paaszondag.  Wat gaat de tijd toch snel.  Een dagje Sixsens dacht ik.  Altijd leuk.  Het was ook leuk... maar.

Zoals ik gewent ben van Sixsens is het daar heerlijk vertoeven.  Het weer wou ook nog mee.  Prachtig!  De vele wellnessfaciliteiten wederom mogen genieten, inclusief het verwarmde zwembad buiten.  Het eten zoals altijd heel erg lekker.  Minpuntje hier was dat het ontbijt het gewone ontbijt bij Sixsens was (dus uitgebreid en lekker) maar behalve kleine paaseitjes her en der het geen speciale paasbrunch betrof.  Jammer.  Dat verwachten de klanten dan eigenlijk toch wel. 
Men had mij wel gewaarschuwd voor overbevolking daar.  Ik vond dat overdag goed meevallen.  Te vergelijken met een zaterdag (niet in volle zomerseizoen bij 30° C).  Qua dames vond ik het ook goed meevallen.  Qua hoeveelheid, qua schoonheid en qua "normaal doen".  Echter tegen de avond aan werd het alleen maar drukken met bosjes mannen en vele onaangename types.  Het soort met veel tatoes, breed geschouderd, ketting om, die dan in de tuin bijna onder de douche gaan zitten en geïrriteerd zijn als ze een spat koud water op hun goddelijke lijf voelen.  Die het halve (kleinere) restaurant innemen met z'n vieren. 
Ik verkoos met mijn vaste dame op kamer te vertrekken wanneer het gedrag van hen mij werkelijk begon te storen.  Adi is die vaste dame.  Helaas moesten we vanwege de drukte aan de balie een kwartier wachten om ingeschreven te geraken voor een kamer en moesten we dan nog eens een kwartier wachten eer we op kamer konden gaan (en natuurlijk is de luxe-tijd voorbij dat je een voorkeur qua kamer kon uitdrukken).  We belandden dus in een discotheek (kamer op het balkon boven de bar).  Kwam er nog eens bij dat Adi voor niet veel in was vandaag.  Zij is dus geschrapt van mijn vriendinnetjeslijst. 
De eerste keer dat ik niet kon zeggen dat het fantastisch was in Sixsens.  Sowieso hou ik niet van clubs waar het koppenlopen is, waar je op kamer moet wachten, waar de dames door de drukte weinig tijd voor je maken.  De zalige rust in Sixsens lijkt voorbij.  Goed voor het management, minder leuk voor mij. 
Het is maar één keer per jaar Pasen.  Misschien kom ik beter niet meer op Pasen daar?  Hopelijk valt volgend bezoekje weer reuze mee zodat ik weer kan zeggen dat het fantastisch was  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1294 Gepost op: 11 mei 2019, 17:37:56 »
Het was nog even puzzelen, want op mijn voorkeursclubdag moest ik wat personen naar Düsseldorf airport brengen.
Er was ook een party aangekondigd met veel bekenden. Dan maar wat later dan gewend richting Lemiers. Het viel de dame aan de receptie al meteen op dat ik erg laat was deze keer.
De douches naast de kleedruimte zijn volledig vernieuwd. Ziet er fris uit en werken perfect.

Om half 5 in de bar. Geen van mijn bekende beauty's aanwezig. Wel een veel bekenden die op de party waren afgekomen. Handjes schudden en wat bijkletsen. Ik kreeg de vraag gesteld waarom ik mij niet voor de party heb opgegeven. Niet echt veel zin om het uit te leggen, uitgelegd en er was begrip.

Na een tijdje kwam Sofia in het vizier, even later ook Eva en Violetta. Tegen half 6 met de meiden naar het restaurant. De keuken was weer tiptop in orde! Vele soorten vlees/vis, groenten, frites, aardappelgratin en een overdosis aan salades. Keuze te over!

After dinnertime gezellig op het terras uitbuiken verplicht tussen Sofia en Violetta én de bekende 'bakker' met Eva aan de overzijde. Je kan het slechter treffen op een vrijdag. Ik trof er totaal onverwacht een oude bekende die ik al heel lang niet meer had gezien. Ook een partyganger, maar dan ingeschreven onder een andere nickname. Zijn voormalige initialen zitten wel verborgen in Kryptonite. Dus een totale verrassing. Wel wat kilootjes aangekomen. Maar het gaat hem verder goed.

De trio's vlogen weer over en weer op het terras. Sterker nog, er werd zelfs een quatro, zoals de meiden dat zelf noemen, voorgesteld. Ik ben het inmiddels wel gewend. Het ene oor in en het andere oor uit. Eerst maar een kamertje met de Queen was mijn voornemen. En dan later wellicht een triootje...... .
In de bar wat alcoholische versnaperingen besteld. Die rosé met wat sprite gaat er bij de meiden altijd wel in. Al koos Eva voor een Wodka-tonic.

En dan komt het onverwachte. The Queen kwam plots met een sleutel aandraven. Oh....we gaan kameren dus?! Room 5b! Daar aangekomen wachtte mij een verrassing. Sofia lag er al poedelke naakt op bed in positie van 'dag lieve kijkbuis(doos)kinderen'. Kreeg geen kans ook maar iets uit te kramen, Een arrestatie van twee agenten, want binnen 3 seconden lag Sjeuf ingeklemd tussen Violetta en Sofia voor een stevig verhoor. Capituleren was de enige mogelijkheid. En eerlijk gezegd, met genoegen. Beide meiden ken ik maar al te goed in trio. En zo werd dat nog een héééél lang, maar zeer prettig, verhoor........ ! Tussen de verhoren door nog wat Vino's gescoord en uiteraard samen lekker afsoppen tijdens de broodnodige opfrisbeurt. Als dat afvoerputje zou kunnen praten........!?
De tijd tikte onvoorwaardelijk door, de euroteller dus ook. Maar dit was toch een trio-room om nog lang over na te ouwenelen. Nog aan het nagenieten tijdens het schrijven van dit clubverslag.
Kortom, een groot deel van de verjaardagsparty gemist.

Terug in de bar liep bijna iedereen met glowarmbandjes rond. De sfeer was goed. Goeie keuze om de DJ te verplaatsen naar de andere kant van de barruimte. Er is veel meer ruimte voor de meiden of de heren om een dansje te wagen. Of in de danspaal te klimmen.

Mijn room met the Queen schoot er bij in gisteren, met veel genoegen overigens.
Volgende week mag het Gestapo-Trio in Sixsens aanwezig zijn............., ik vind wel een onderduikhoekje met the Queen of Eva.
Tegen elven was het goed geweest. Omgekleed en mijn drankjes afgerekend.

Ik heb me weer uitstekend geamuseerd. Meer hoeft het voor mij niet te zijn. Dicht bij huis, leuke meiden, goede ambiance.
En zoals altijd sluit ik af met:

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1295 Gepost op: 12 mei 2019, 00:40:10 »
LONG LOST

Op de 3e donderdag van de 3e maand besloten om de heuvelachtige streek te bezoeken. Trip er naar toe verliep probleemloos en omstreeks 13 uur de parking opgereden. Alles links en voor zat vol. Gelukkig was er rechtsaf nog genoeg plek vrij. Betwijfelde of dat wel lang zo zou blijven. Het gaat blijkbaar goed met de club.

Eerst 45 euries afgetikt bij de theke en vervolgens omkleden maar. Lekker de inwendige mens aansterken met een ontbijtje. Heerlijk hoekje heb je er achter waar je tijdens het eten wat kunt browsen en je telefoon kunt opladen. Wel jammer dat Wi-Fi ontvangst daar nogal matig is.

Na wat uitbuiken in het restaurant, rond dat tijdstip was daar genoeg plek, m'n eerste wellness rondje gedaan. Wegens gebrek aan een voetbadje eerst maar even in de jacuzzi opgewarmd. Die was lekker warm.
Over voetbadjes gesproken. In elke spa/wellness/sauna zijn ze te vinden, maar in FKK en saunaclub land zijn ze een zeldzaamheid. Ik ben ze voor zo ver ik me kan herinneren alleen in PSR, Aca Gold (hoewel bij beiden ze volgens mij nooit door iemamd gebruikt worden), Sharks en onze geliefde docht gemiste YY. Lekker tijdschriftje onder de arm daar even een kwartiertje de poriën openen om vervolgens de sauna in te duiken.
Volgende keer ga ik als er niemand is misschien maar es op het randje vd jacuzzi zitten en zo als voetbadje te gebruiken...
Afijn, effe afspoelen en vervolgens sauna ingedoken. Die was ook weer lekker op temperatuur. En heerlijk om de laatste 5 minuten alles eruit te halen met een druk op de knop met het groene lampje voor wat extra stoom. Heerlijk!
Ik koel graag rustig af, dus de nooduitgang door en trapjes naar boven genomen voor wat frisse lucht en wat uitwaaien. Terug naar beneden om even koud af te spoelen, en zoals de aufgussmeister zegt, het koppie niet vergeten anders riskeer je later hoofdpijn.
Nog even over die nooduitgang, die vind ik op zich ook al fris genoeg om af te koelen. Maar vergeet niet om die deur op het haakje te zetten. Ik was dat een keer vergeten en dan ben je ineens buitengesloten. Nu had ik nog wel een handdoek om m'n middel, maar toch minder fijn om zo via de receptie weer terug richting de douches te gaan. Dus wees gewaarschuwd!
Enneh, nu ik toch bezig ben, vergeet ook niet die nooddeur weer dicht te doen. Kan anders best gaan tochten als het boven ook open staat. Wel zo netjes tegenover je mede beren.

Vervolgens lekker in de mens room wat liggen werken en dutten. Dat ging overdag prima. De disco lampen stonden uit, en de muziek in de bar stond niet zo hard. Vind het een lekker plekje om je terug te trekken, al kan het er wat fris zijn.

Zo een poosje in de mens room verbleven, met tussendoor een uitstapje naar het restaurant voor een stuk taart en vlaai. Zo fout, maar zo lekker. Ben wel een zoete kauw. Voor ik het wist was het straks weer etenstijd, en dan is uitbuiken weer aan de beurt. Dus bedacht me dat het hoog tijd werd om wat calorieën te gaan verbranden ;)

Rondje in de bar toonde toch best een behoorlijke line up. Ik denk dat er tussen de 25 a 35 dames aanwezig waren. En zo een 20 a 25 mannen. Niet eens zo druk, hoewel er hoogstwaarschijnlijk ook enkelen op kamers zitten, liggen, staan, streep maar door wat van toepassing is.
Ik werd al snel aangesproken door een Domenicaanse Sara. Hele vriendelijke dame waar ik wel een goeie vibe bij had. Alleen al vlot aangegeven dat ik vandaag iemand anders op het oog had. Ik ben niet van het aan een lijntje houden van iemand die aan het werk is. Ze begreep de hint en nam vriendelijk afscheid.
Vrij snel daarna spotte ik Sofia. Die kwam me hartelijk begroeten met een omhelzing alsof ik haar lang verloren liefde was. Nou ja, LONG LOST voor haar was ik wel. Laatste keer dat we elkaar getroffen hadden was alweer van november vorig jaar.
Gezellig werd ik naar de Queen gedirigeerd, en wat met haar zitten keuvelen, aangezien Sofia eventjes tussenuit moest. Toe ze terug was, nog even met z'n drieën plaatjes uit een tijdschriftje zitten kijken, en toen vond ik het wel tijd om me even met Sofietje terug te trekken. Het werd een kamer in de kelder, eentje waar je niet veel last hebt van de muziek in de bar. Die stond toch al niet luid, dus wat mij betreft prima en ook zo makkelijk voor de dame. Heb haar die dag lekker verwent.

Afscheid van de ijskoningin genomen en gauw de verloren kilo's er weer bij proppen middels het avond buffet. Dat was weer prima op orde met diverse warme gerechten, en een koudbuffet met salade.

Nog even wat uitbuiken en enkele rondjes wellness, was het alweer tijd om het heuvelachtige landschap achter me te laten. Wat gaat de tijd daar toch snel voorbij...


Offline facesitlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1296 Gepost op: 16 mei 2019, 09:59:11 »
Na lange tijd was ik dan eindelijk weer eens lekker gaan relaxen. Even na 11u. aangekomen. De entreeprijs was helaas wel weer duurder geworden naar 50 euro. Ik hoop wel dat het daar bij blijft want dit is wel genoeg. Als eerste dan een uitgebreide whirlpool sessie gedaan. Dat is altijd heerlijk. Dit heb ik dan nog een aantal malen herhaald. Het was gelukkig niet te druk gewoon normale bezetting en geen wachttijd voor een kamer. De muziek was prima geen dj met keiharde muziek want dat vind ik niet prettig. Gelukkig zijn er dagen zonder dj's. De maandag, dinsdag of woensdag hebben dus dan mijn voorkeur als ik afreis naar SS. Ik hou van een rustige omgeving en het is prettig als je fatsoenlijk kunt praten met de mensen.

Verder heb ik 2 leuke kamer bezoeken gehad met Isabella en terug van lange tijd weggeweest Julia. Het was top. Twee bekende en dan weet je wat je hebt/krijgt. Verder was het eten zoals altijd weer heel goed verzorgd en lekker. Kortom het was een heerlijke fijne dag. Rond 20u ging ik dan weer met een tevreden gevoel naar huis.

Tot de volgende keer.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1297 Gepost op: 30 mei 2019, 21:35:29 »
Vorige week op dinsdag en vrijdag op bezoek geweest bij het Walhalla van het Zuiden.

Op een dinsdag ben ik er maar zelden. Het was er gezellig druk. Een ontspannen dagje tot 19 uur. Weer een aantal veelplegers getroffen.
Bij binnenkomst zag ik Sofia al meteen op het binnenterras innig verstrengeld met een vaste clubhusband, zo ook the queen. Helaas nog niet echt buitenterras weer, dat was vrijdag gelukkig wel het geval.
Na alle formaliteiten te hebben afgerond en te zijn omgekleed ook op het terras plaatsgenomen. Bakkie leut en was slap ouwehoeren met de meiden. Geen woord over een trio van Sofia deze keer. Kon ook niet, want die zat onder plak.

Uit het niets kwam Stacy even polsen.  "Ich hab kein Geld!" "und meine Pussy braucht viel Geld". Wist niet dat je het daar ook in kan stoppen!
Eva was er niet. Daar had ik nog een afspraak mee staan sinds vrijdag vorige week. Maar dat komt vanzelf wel een keer goed.
Die andere blonde langbenige Eva was er wel. En die is me toch aardig wat kilootjes kwijt in een korte tijd. Geen koolhydraten eten, vertelde ze. Qua optiek 100% op vooruit gegaan.

In het restaurant een broodje met wat salade genuttigd. Moet toch iets in de maag hebben voor het echte kamerwerk begint.
En zo met the queen naar kamer 5b. Na een paar uurtjes was het welletjes. Op een gegeven moment is het verfwerk af.....! Het is en blijft een toppertje!

Terug in de bar zagen we Sofia en haar clubhusband aan bar hangen. Met ons vieren nog een gezellig uurtje doorgebracht onder het genot van een Vino! En met Sofia is dat altijd met de nodige hilariteit.
De dinsdag zat er op.......al weer uitkijken naar de vrijdag.

Veel eerder dan gepland liep ik vrijdag iets na elven al weer binnen. Verslaving? Nope?! Ik had met een drietal collega ijsberen afgesproken, die zich onafhankelijk van elkaar hadden gemeld. De tweemaal uitgestelde afspraak met Eva stond wel gepland voor deze vrijdag.
Het was terrasweer, al was het op het randje. De buitenbar was geopend. Ik trof er een trouwe bezoeker van yinyang. Een iemand die de verschillen en overeenkomsten op zijn juiste waarden weet te benoemen. Die gave is niet iedereen gegeven.

Het gesprek werd verstoord als eerste door Eva en kort daarna door Violetta. Violetta met vuurrode lippen deze keer. Ik kreeg een afdruk op mijn voorhoofd, hetgeen werd uitgelegd als een 'reservation for later this day'. Of dat nou een echte verrassing is?!
Niet veel later kwam stapmaat 'M' binnengevallen. Had de meiden niet gemeld van zijn komst, dus een totale verrassing voor Violetta en Eva. En die weten dan wel dat mogelijk een of andere kamer weer gewit moet worden.

Eva stond op hete kolen....en ik op hete kloten. Ze ging kijken voor een leuke kamer en kwam terug met Schüssel 11. The dreamroom of the club, huppakee dan maar! En dat al om kwart over 12. Kan me niet herinneren dat ik al zo vroeg op de dag op kamer was. Geen nood, Sjeuf heeft er altijd wel zin in. En zeker met Eva. Eva staat voor 100% GFE. Ik ken haar niet anders! Anderhalf uur knuffelgenot, uiteraard met een eruptie die je bij de Etna op Sicilië nooit zult meemaken.

Na de kamer met Eva trof ik stapmaat 'M', die net zijn kruit had verschoten bij Violetta. Samen bijkletsen in de whirlpool. We hebben er de tijd voor genomen. Hij zou meer moeten afreizen Lemiers.....!

De temperatuur op het terras was aan de ondergrens, maar in het zonnetje zeker goed te doen. Violetta et moi aan een tafeltje in the sun. Binnen 15 minuten een volle tafel met toffe bekende ijsberen (W, B en F). Ik geniet er van. Voor mij een ideale clubdag. 

Violetta kwam terug met een ticket. Er was een korte wachttijd. We moesten het doen met kamer 4. Niet mijn favoriete kamer, maar wel een met 4G ontvangst. In verband met het werk wel gewenst. De temperatuur was er bloedje heet. Maar sinds kort hangt er een airco. De instelling moet door een medewerker worden ingesteld. Op verzoek van de the queen op 20 graden. Ik vroeg aan Violetta, is dat niet te koud. "No i feel so hot" Dat is een goed teken, maar ik voelde de relatief koude luchtstroom over ons heen komen. Ik vroeg nog aan haar of ik mijn badjas over haar rug moest leggen. Nee, dat was niet nodig. Ik lag niet echt in de luchtstoom, Violetta wel en ik vond het al op het randje. Ik kon er op wachten.....the queen wilde de airco uit! She was frozen. Ook dat werd door een medewerker Six geregeld. Ik heb er een stevig aandeel in gehad om haar weer op temperatuur te krijgen. Maar daarna......!

Na de kamer een verlaat diner. Voordeel is dat het niet meer druk is in het restaurant.
Om 21 uur met veel voldoening de dag afgesloten. Het was mooi geweest. 
Weer uitkijken naar het volgend bezoek......OMG dat is morgen al weer! Het lijkt goed terrasweer te worden.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1298 Gepost op: 2 juni 2019, 14:06:25 »
Weer uitkijken naar het volgend bezoek......OMG dat is morgen al weer! Het lijkt goed terrasweer te worden.

En dus reed ik afgelopen vrijdag om half 1 al weer de parkeerplaats op. Een volle parkeerplaats. Zal voor een groot deel debet zijn geweest aan het mooie weer.
En er was ook een verjaardag van ene Wim aangekondigd. Ik had me hier niet voor opgegeven. Doch, ik stond toch op de lijst. Bijzonder! Gevalletje van identiteitsfraude? Het zal me overigens verder worst wezen, maar kosjer is het niet.

Met zo'n 23 graden op de thermometer, een Vino en twee mooie meiden was het goed uit te houden op het terras. De meiden hadden de keuken leeg geroofd met allerlei lekkernijen. Baby Sjeuf werd door Sofia gevoerd zonder slabbertje. Een hapje van mama, een hapje van oma. Het heeft wel wat...!

Naast ons een volle tafel met de mannen van de verjaardagsparty. Het ging er allemaal relax aan toe. Met 'Wim' kennis gemaakt als zijnde het 'Geburtstagskind' en andere bekenden een handje geschut.

Sofia was even weg geweest en kwam terug met twee open knietjes. Een inkopper doch, Doggystyle op grindtegels werd niet echt gewaardeerd. Mevrouw was gevallen bij de ingang van de receptie. Wat deppen met ontsmettingsmiddel...en morgen zie je er niets meer van. Ondanks de pijntjes was het voor Sofia geen probleem voor een triovoorstel.

Deze keer koos ik voor een duosong met the Queen én met eigen microfoon. Wachttijden voor een kamer. Ik gaf aan eveneens te kijken voor een jacuzzi kamer. Maar ook die waren bezet.
Na een half uur een nieuwe poging gedaan, nauwelijks wachttijd en wonder boven wonder kregen we kamer 11 toegewezen.
Deze kamer is inmiddels van een nieuwe zachtere matras voorzien. Wellicht ook andere kamers, geen idee. Maar, dan kan de matrassendiscussie ook weer de prullenbak in. 
Nadat de Queen was uitzongen en mijn micro totaal had vermorzeld, hebben we nog een half uur op het terras gehangen. Daarna mooi op tijd naar huis voor het familiediner. Mijn drankjes afgerekend en richting Sjengencity.

Op zaterdag kreeg ik van een geliefde stapmaat het bericht dat hij was neergestreken op een bedje aan het zwembad. Kolere, kreeg me toch een potje goesting. Ook om enkele dames te beschermen tegen een kwallenplaag.  ;D
Maar helaas, mevrouw Sjeuf wilde naar de woonboulevard. En ik ging braaf mee. ::)

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1299 Gepost op: 2 juni 2019, 19:31:58 »
Vandaag de eerste tropische dag dus hup naar de SS nu was ik niet de enige die dat had gedacht, vroeg in de middag lag het al vol met heren.
Eenmaal buiten meteen een van de laatst beschikbare ligbedjes gekaapt, en gelukkig was de buitenbar open want het vocht moet op peil blijven.
Nu is dat een van de dingen waar ik me vandaag het meest mee heb vermaakt drinken want ondanks de drukte vond ik de sfeer wat tegenvallen.
Zeker tot 15:00 veel meer heren als dames de bar ruimte beneden leek vaak zelfs meer een gay sauna soms.
En veel van de aanwezige dames waren voor mij niet meer als een 5/6 of minder waard, ook bleven sommige dames erg lang plakken bij heren, later op de dag werd het iets beter qua aantal en optiek.
Maar al met al heeft me vandaag weinig kunnen bekoren, te druk, te weinig dames, nog minder toppers, sfeer viel tegen.
Och ja dat heb je wel eens over een tijdje nog eens polshoogte nemen vandaag getint en met volle buik maar zonder kamersessie vertrokken.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1300 Gepost op: 5 juni 2019, 19:06:45 »
BELOFTE

Op de 3 woensdag van de 4e maand maar wees es voor paas haas spelen, met m'n favoriete playboy bunny...

Iets na openingstijd en ruim voor het aflopen van hun 45 euro happy hour binnen gekomen.

Eerst rustig omkleden en ontbijten. Dat had de club weer prima op orde met een salade buffet, beleg, worstjes, en op verzoek schijnen er eitjes gemaakt te worden.
Daar zo een beetje gezeten met wat werk op m'n mobieltjes, aangezien er voor me weinig andere plekken zijn om dat te doen, naast de mens lounge.

Na een poosje vond ik het welletjes en ben de Wellness ingedoken voor wat rondjes jacuzzi, sauna, afkoelen in de tuin waar het met een zonnestraaltje net uit te houden was voor deze koukleum, om vervolgens in de mens lounge weg te dromen.
Heerlijk zo een ruimte ver weg van alle klapeksters en ijsberen met sterke verhalen ;)
Af en toe via een sluiproute boven de bar gelopen, om ongezien een glaasje prik te tappen in het restaurant. Wat mij betreft ook een pluspunt van de club. Ik ben niet zo een liefhebber van het bedelen bij de theke.

Afijn, voordat ik aan het avondeten zou beginnen, ook maar es in de bar gaan kijken wat voor moois er allemaal rondloopt. Eva was weer terug. Ze schijnt afgevallen te zijn, maar heb haar nooit dik gevonden. En met het geheugen van een zak zand, bleef ze voor mij dus steken in de categorie niet dik.
Ik kwam dus niet verder dan leuk je weer en te zien en hoe gaat het ermee. Niks van wat zie je er goed uit ofzo. Dat gaat een zak met snoepgoed niet goedmaken, zal met zwaarder geschut moeten komen...  ^_^'

Hare Majesteit Violetta is ook aanwezig en even een praatje gemaakt en samen wat 'kadootjes' uitgezocht.
Maar ik kwam die dag voor een hele andere vorstelijke schoonheid, ook wel bekend als de ijskoningin Sofia. Samen met Violetta erbij verder zitten ouwehoeren (what's in a name...), totdat ik m'n klauwen niet langer meer van dat lekkere ding af kon houden.
We hebben ons toen maar gauw opgezocht om live porno te voorkomen. Zoals altijd, met deze heerlijke vrouw een geweldige kamergang beleefd. Jawel, je leest het goed. Het was werkelijk een hele belevenis.
Het is zo vaak al gezegd. Voor ieder kan een kamer gang met een dvp anders zijn. Maar hoe ik er tegenaan kijk, is dat als er meerderen een positieve ervaring mee hebben gehad, zal ze vast niet heel slecht zijn. En vaak vertrek ik dan ook met eenzelfde positief gevoel de kamer.
Als ik met te hoge verwachtingen naar binnen ga, dan valt het meestal tegen. Ondanks dat de kamer gang wellicht bovengemiddeld was.

Na het portie sporten, weer wat warms naar binnen gewerkt. Simpele kost, maar er viel best wat samenstellen aan de voederbakken. Bordje salade erbij om het met mezelf goed te praten om zoveel glazen sinas en kilo's voer naar binnen te proppen...

Beetje in de barruimte in een hoekje liggen uitbuiken. Komt er een dvp bij me zitten. Ik ken haar al een jaartje ofzo. De eerste ontmoeting verliep niet lekker. Ze wou alleen minimaal voor een uur. Dan pas zou zus en zo kunnen. Daar had ik weinig trek in.
Later elders ook meerdere malen tegen gekomen en probeerde ze me te verleiden. Maar door de slechte 1e indruk had ik er nooit een goed gevoel bij. Bovendien had ik meestal al een dame in gedachte.
Doch, ook nu kwam ze even buurten. Haar netjes gemeld dat ik van de kamer was en het er voor vandaag erop zat. Geen punt, ze wou alleen weer even praten (de vorige keer zat ze te hengelen naar een presentje, moet voortaan maar nog discreter zijn, die klapeksters zien ook alles). En ook nu kwam het er weer op een presentje willen. Haar nogmaals uitgelegd dat ik Sinterklaas niet ben, en alleen een presentje geef na een kamergang. Anders kan ik bij elk saunaclub bezoek wel een zak met presentjes meenemen. Oh wacht, dat doe ik al... Ik bedoel dan een jutte zak.
Haar redenatie ging dan door dat we dan toch een keer gaan kameren. Hoeft niet gelijk vandaag, maar gewoon een keer.
Haar uitgelegd dat d'r 1e indruk destijds van een upsell madame niet bepaald om over naar huis te schrijven was. Ze begreep dat wel, en gaf als antwoord dat ze toen waarschijnlijk gestrest was, omdat het slecht met de zaken ging. Klapeksteren of niet, ik ga haar de BELOFTE dat ik nog es zou heroverwegen om misschien toch ooit een keer met haar te gaan kameren. Daar nam ze genoegen mee en nam netjes afscheid.

Nog maar even een Wellness rondje gedaan en in de mens room bijgekomen, en toen zat mijn voorstelling er alweer op.
Doordeweeks overdag vond ik het goed vertoeven in de club. Er is met zo een 15 in de vroegte tot circa 25 a 30 dames in de middag al aardig wat keuze. In de avond liep dat op naar 40 a 50, (also het er niet al meer waren. Ook loopt er ook al wat volk rond, maar helemaal niet storend veel.
Voor ik me om ging kleden spotte ik nog een dame die ik van elders ken. Genoeg dus om naar uit te kijken voor een volgend bezoek aan deze mooie club.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1301 Gepost op: 12 juni 2019, 13:07:21 »
SixSens 2de pinksterdag 2019
Een verslag nieuwe stijl.  8)

Afgelopen maandag SixSens bezocht, een samenzijn gehad met die veelplegers die voorheen dat clubje in Roermond onveilig maakten. En wat de rest betreft: ik maak er een vierluik van, zonder de namen van de dames te noemen, en om het nog makkelijker te maken, ik hussel ze even door mekaar.

Zal ze even voorstellen:

Het schoolmeisje:
Ze zag er heel leuk uit, een redelijk jonge dame, normaal postuur, met wat grotere borsten, die ze goed etaleerde. In de voorbespreking was veel mogelijk op de kamer. Buiten de kamer wou zij haar kunsten niet vertonen. Op de kamer werd de verpakking open gedaan, niets op aan te merken, zelfs een korte gewiekte deurmat kwam te voorschijn. Toen zou het feestje moeten gaan beginnen. Helaas, dit werd de slechtste kamergang sinds jaren. De 1ste keer dat ik een sessie in SixSens heb afgebroken. 50 euro leergeld betaald, voor matige diensten.  :014:

Het vriendinnetje:
Een caramel kleurige huid, altijd netjes gekleed, niets ondeugends in het zicht van de camera. We kennen elkaar inmiddels al een paar jaar, ze heeft mij nog nooit teleurgesteld. Elke keer als in de club geweest ben, en niet voor haar gekozen heb, neemt ze bij het volgende bezoek wraak, alsof ze zichzelf wil overtreffen. Misschien weet zij nog wel beter als ik, waar ik het meest van genieten kan.  :inlove

De pornstarbabe:
Blonde haren blauwe ogen uit een sprookjes boek gekomen, oh nee toch niet. Donkere haren, gevulde lippen en harde siliconen bollen, in een glitterend groen setje. Eigenlijk helemaal niet mijn type. Maar ja, had wel heel goede ervaringen over haar gelezen. Een sessie van 30 minuten, na afloop was mijn lichaam was voorzien van diverse natte plekken, en dat was geen zweet.  :xrated :lol_hitting:

De buurvrouw:
Een dame van eind 20, rond gezicht met opvallende triggerende open, gekleed in een zwart jurkje, met de rondingen op de juiste plek. Ze bood met haar vriendinnen een kwartet aan, dit weten te reduceren tot een 1 op 1 situatie. Op de kamer sex ala the milf next door. En dus voor herhaling vatbaar, een mede schrijver zou zeggen, ze heeft een stempel van “goedgekeurd” op haar bil gekregen of verdient.  :bonken :sexxx


Tijdens mijn aanwezigheid, 4 keer de kamer op geweest. 1 keer met een vaste waarde, en 3 keer met een “nieuwe”. Van de “nieuwe”dames zaten er 2 leuke ontdekkingen bij, waar mee speelt dat er voor het standaard bedrag en tijd, er een goede sessie uit kan komen.  :13:
 
Aan het eind van de dag ook nog de beruchte/befaamde Bella/Sara gehoord, zij riep op tot een een gangbang, bij het horen van dubbel vaginaal of dubbel anaal, had zij spontaan rode oortjes en ”keine lust” meer.  :sex

Aan de lezer de vraag, om deze dames te ontmaskeren. Veelplegers die deze dag aanwezig waren zijn uitgesloten van win kansen. By the way, het enige wat je kan winnen, is eeuwige roem.  :lol

Om af te sluiten.

SixSens, het was mij een genoegen, tot de volgende keer.  :13:

 
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2019, 13:27:31 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1302 Gepost op: 12 juni 2019, 18:39:15 »
Ik zal beginnen met het vriendinnetje, da's veruit de makkelijkste:


SARAH  ;)


Het schoolmeisje: TE MIJDEN    :lol :lol :lol :lol :lol


Van pornstarbabes ken ik niets, geen liefhebber van  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


En de buurvrouw hier is dik tachtig, ik mag er niet aan denken   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1303 Gepost op: 12 juni 2019, 23:48:24 »
Ik zal beginnen met het vriendinnetje, da's veruit de makkelijkste:


SARAH  ;)

Sexmachine is de eerste die eeuwige roem heeft verworven.  :clap:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1304 Gepost op: 14 juni 2019, 20:19:43 »
Vandaag op herhaling in Lemiers 2 weken geleden viel het wat tegen op de zondag, en ik moet zeggen vandaag was ouderwets top.
Ik had het gezien de drukte vorige keer met dit weer eigenlijk veeel drukker verwacht zeker op de vrijdag, maar zo tussen 13:00 en 18:00 viel dat reuze mee.
Ruim voldoende plaats in de tuin een relaxte maar gezellige sfeer, en nog belangrijker groot deel van de dag een goede balans tussen heren en dames.
Ook optisch deed de boel een stuk beter aan als de vorige keer kreeg zelfs bijna keuzestress, maar uiteindelijk toch voor een van mijn vaste dames gegaan die terug was van vakantie.
Eten en drinken was vandaag ook weer top geregeld oftewel ik kom deze zomer nog wel een paar keer polshoogte nemen.