Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1115221 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #660 Gepost op: 12 juni 2016, 20:13:09 »
Met mijn wellnessdate naar Zimmer 9 met jacuzzi waar ik een van mijn beste kamers ooit mee maakte.
Kinga dus. Ik was vrijdag daar en heb ze enkel goedendag geknikt. Ik had die dag andere plannen.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #661 Gepost op: 13 juni 2016, 17:44:41 »
Zaterdag werd ik als inspecteur van de Dikkekontenclub (DKC), op inspectie gestuurd in het kuuroord bij Vaals, Lemiers om precies te zijn. C:-)

De aanleiding van deze inspectie, berust op vertrouwelijke berichten op niet nader te noemen fora, dat er hier zich dames met een “Big Butt” zouden bevinden. :17:

Zaterdag strak om 13:35 aangebeld bij het hek, een wachtrij bij de theke, waar een bevriende collega met een paar vrienden al voor mij in de rij stonden.
Na het clubritueel nog even een handdoek boven bij de theke scoren en daar stond Deket te trappelen van ongeduld om naar binnen te kunnen.

Samen met de bevriende beren een beetje spelen/dollen met een van de dames, ook nu blijkt dat met een smartfoon aan de rand van een zwembad liggen, geen goed idee is. ;)
Na eerste schouwing een dame met een Big Butt aangesproken, voor een nadere kennismaking, Anni, Bulgaars en midden 30, donkerblond haar, sinds kort in Six Sense. Beetje presales op een van de ronde matrassen op het terras, tot het tijd was om een kamer op te zoeken. Zeer aangenaam uurtje beleefd :bonken, met nog een leermoment bij afloop, iets met een kamerdeur en open raam of zo :banghead:.

Net na 17:30 was het eten gereed, geen bbq, het was in de middag gaan regen, waardoor de activiteiten verlegd werden.

Na het eten op zoek naar een geschikte dame, zat te twijfelen tussen Dani en Veronica, beide dames zien er gelijkwaardig uit, maar Veronica er scoorde met haar gezicht net een paar puntjes hoger. Op de kamer een zeer aangename sessie, afgesloten met samen spelen in de jacuzzi bad2, waarbij het dilemma om met een uur te verlengen de kop op stak. Het “echte verstand” laten beslissen, en na een uur de kamer verlaten.  :engel016:

Even pauze houden, wat lol maken met de collega's, ook een veelpleger van een ander forum, kwam controleren er voldoende tapbier op voorraad was. :beer:
Dankzij die Belgische veelpleger met de naam Deket maakte ik kennis met Vazkor is. ;), Kreeg een uitleg van de meester zelf, hoe zien Deketmeisjes er nu uit.
Tijd om weer een dame te scoren, was al een paar keer in de hoek met de Latina dames geweest, Paloma wou mij al bijna kidnappen, Lola was met mij aan het flirten, en Sarah trok mij gewoon het bed in de kino op. Mij maar overgeleverd aan de lusten van Sarah, na even kluiven in de kino, door naar de kamer. De beste sessie van de dag, nog net een slag beter dan de sessie met Veronica. :censored :adult

Het loopt tegen 23:00, tijd om huiswaarts te keren na een geslaagde dag. :steeringwheel:

Six Sense tot de volgende keer. :13:
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2016, 17:54:16 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #662 Gepost op: 13 juni 2016, 18:14:46 »
Op vrijdag 10/06 ben ik nog eens in Sixsens beland. Na 4 dagen van veel te weinig slaap en een dikke 50 uur ellende op het werk (dankjewel EK...), had ik dringend nood aan wat ontspanning. Gezien het zonnetje dat vrijdag aangenaam zou schijnen, kon ik me daarvoor geen betere plaats indenken dan Sixsens.

's Morgens heb ik eerst nog de laatste werkprobleempjes opgelost, ben ik met een collega een broodje spek gaan eten (ik kon moeilijk zeggen dat ik later nog overvloedig zou eten in een saunaclub…) en ben ik rond 11u in mijn ijzeren ros gesprongen. Een uurtje en een voorspoedige rit later, reed ik de parking van Sixsens binnen en kon de fun beginnen.

Ik heb 40€ afgetikt, heb mezelf een kamerjas maatje L aangemeten (stomme winterkilo’s die er in de loop van de lente zijn bijgekomen…) en heb een rondje gelopen door de club. Nog geen bekenden aanwezig op de middag, dus er zat niks anders op dan me aan de bar te installeren en af te wachten wie er eerst zou opdagen.

De eerste bekenden die opdaagden waren meiden: Sasha, Cibel, Maria, Simona, Veronika... Ze kwamen me om de beurt welkom heten (babbeltje, knuffeltje, kusje) zonder daarbij aanstalten te maken op een kamergang. Gezellige start van de dag.

Na zo’n 3 kwartier verscheen daar dan toch de eerste bekende ijsbeer in de bar: Golfpik. Hij installeerde zich naast me en verlekkerde zich onmiddellijk aan de mooie dame naast me. Hij vroeg me wie deze schoonheid was. Verbaasd antwoordde ik hem dat dit Veronika was, de Bulgaarse met wie hij tot zijn grote tevredenheid in januari jongstleden gekamerd had.

Wat bleek: beiden konden zich de kamergang niet meer herinneren. Ik heb er ten bewijze Golfpik zijn recensie over Veronika nog bijgehaald, maar nee: het zei beiden niks meer. Golfpik had natuurlijk als excuus dat Veronika waarschijnlijk teveel bloed uit zijn hersenen had weggezogen. Veronika had echter geen valabel excuus.

Ik heb er Veronika een hele tijd mee zitten plagen, waarop zij mij op haar beurt met andere dingen, die niet voor publicatie vatbaar zijn, plaagde. Het werd, zoals steeds met deze meid, gezelliger en gezelliger en ons gesprek kon dan ook niet anders dan op een kamergang uitdraaien, mijn eerste kamergang sinds dik 2 maanden met deze blonde schone. Kon btw ook moeilijk anders, want ze is nog maar pas terug van 2 maanden vakantie.

De kamergang was heel goed, zonder te excelleren. Ik kreeg het gevoel dat Veronika wat op automatische piloot draaide. Later gaf ze aan heel moe te zijn. Het kan daar mee te maken gehad hebben.

Hoe dan ook: na een uurtje tongzoenen, pijpen en 2 keer neuken, toch vlot klaargekomen. Afgesloten met nog wat knuffels en de kamer tevreden verlaten.

Hoewel de kamergang overall meer dan bevredigend was, zal Veronika nu toch even in de wachtkamer moeten plaatsnemen. Later op de dag werd ik er immers aan herinnerd dat het allemaal nog zoveel beter kan.


Na een verfrissende douche begaf ik me eindelijk eens naar het buitenterras. Ik had immers voor Sixsens gekozen om van de zonnige dag te kunnen genieten, en dat lukt in de bar niet zo goed hé.

Ik heb eerst even met Eddy_V bijgepraat aan een tafeltje en heb me vervolgens bij Ohllord en Crystal aan het zwembad geïnstalleerd. Ff van het zonnetje genieten en dan terug naar beneden, dacht ik. Het zou anders uitdraaien.

Al snel kregen we aan het zwembad het gezelschap van Stacey, die zich strategisch bij mij op de zetel nestelde. Ik kende Stacey ondertussen al een klein jaar, en we hadden al veel leut samen gemaakt, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen. Ik had van kameraden immers vernomen dat zij vooral GFE zou zijn en zij had van haar vriendinnen gehoord dat ik wild ben op kamer: een sexmachine.

Ook nu leek het er niet op dat we samen op kamer zouden belanden. We zeverden, lachten nogal wat af, amuseerden ons in het zwembad, zeverden nog meer met oa Ohhlord en Crystal, maar ook met Golfpik, Simona, Sasha, Cibel en Dani die ons af en aan kwamen gezelschap houden. Maar samen op kamer belanden? Nou nee. Daar dachten we geen van beiden aan.

Maar liefst 4 uur hebben we zo van elkaars gezelschap genoten, tot we dan plots toch aan het tongzoenen waren aan de rand van het zwembad. Stacey beweert dat ik de eerste stap heb gezet. Ik ben ervan overtuigd dat zij de eerste kus heeft geïnitieerd.

Wat er ook van zij: na de langste 'presale' die ik ooit gehad heb, ben ik tot mijn grote verrassing dan dus toch met dit kleine, gekke Bulgaartje op kamer beland. Een kamergang die me nog héél lang zal heugen: Stacey was het lange wachten dubbel en dik waard.

Het eerste half uur is alles de revue gepasseerd aan een rustig tempo: plagen, zoenen, tongzoenen, beffen, uitstekend pijpen, 69, pussysliden... Puur genieten. Maar er moest uiteraard ook geneukt worden. Missio, cowgirl, reversed cowgirl, hondjes... We gebruikten elke vierkante centimeter van het bed. Zalig, maar... dat orgasme wou niet komen. De alcohol speelde voor spelbreker...

Niet getreurd. Stacey weet wel hoe daar mee om te gaan, en na een korte pauze begonnen we aan de 2de ronde. Weerom passeerden er een handvol stadjes en uiteindelijk kwam ik knallend klaar tijdens een intieme missio. Niks te boem boem deze keer. Nee gewoon met veel gevoel neuken en een orgasme uit de opgekrulde tenen halen.

Stikkapot legde ik me op bed neer. Een zware werkweek, uurtje spelen met Veronika en anderhalf uur spelen met Stacey eisten hun tol. Maar Stacey, die was duidelijk nog niet moe. Ze bleef maar met Piet spelen, tot die uiteindelijk verrassend toch weer volledig paraat stond. Dat zal niet veel meiden bij mij lukken, zo kort na een orgasme.

Stacey kroop bovenop me en begon me opnieuw te berijden als een volleerde cowgirl. Ik heb nadien nog overgenomen met missio en hondjes, nog ff zalig een 3de ronde neuken met deze topper, maar een 2de orgasme tijdens deze kamergang zat er niet meer in.

Niet gertreurd echter. Deze kamergang was al lang meer dan geslaagd.

Ik merkte dat we ondertussen 2u10 op kamer waren, maar dat was voor Stacey geen enkel probleem. Ik moest slechts 2u afrekenen. Top top top.

Eens ik Stacey haar centjes had overhandigd, ben ik nog zeker 10 minuten aan de lockers blijven zitten, me afvragend wat er nu net eigenlijk gebeurd was. Mijn verwachtingen voor een kamertje met Stacey waren laaggespannen, maar how man, wat heeft ze me verrast. Deze ervaring staat met stip in mijn top 3 van dit jaar. Herhalingsgevaar met deze gekke Bulgaarse? Reusachtig groot!!


Bon. Eens mijn benen niet meer trilden en ik terug wat bij zinnen was, begaf ik me naar het boventerras waar ik oa Vendezz, Bartdepauw, Eddy_V en Ohhlord trof en waar ik ook kennis maakte met Patjax, een aangename Nederlander (jaja, ze bestaan) die mijn voorliefde voor kleine, slanke vrouwtjes deelt.

Nog een tijdje gezellig buiten gekeuveld en eindelijk hebben we ons allen naar de bar begeven.

In de bar heb ik nog snel het laatste kwartier van Frankrijk-Roemenië meegepikt en toen werd het tijd om Bulgaartjes af te wijzen: Simona, Veronika, Maria, Dani, Cibel... Allen kwamen ze even polsen of er een kamertje in zat. Ik had mijn zinnen echter op Sissi gezet, met wie ik recent een heel goede kamergang had beleefd, en toen die zich plots op mijn schoot installeerde, was de keuze dan ook snel gemaakt.

We lieten de gezellig gevulde bar achter ons en trokken naar boven. De kamergang met Sissi zou een quasi herhaling worden van mijn eerste ervaring met haar: veelvuldig en lekker tongzoenen, een goede pijpbeurt en stevig neuken met een kleine, fijne meid met een nauw poesje.

Enig minpunt: ik probeerde Sissi af en toe af te remmen, want ik zag een uurtje met haar wel zitten, maar Sissi viel niet af te remmen: binnen 25 minuten was de kamergang voorbij. Een herhaling zit er desalniettemin zeker nog eens in, want het was echt wel weer genieten van dit pocket Bulgaartje.


Na kamergang 3 en evenzeer orgasme 3 begaf ik me weer naar de bar, waar ik enkel Vendezz en Patjax nog trof. Vendezz stond op het punt de club te verlaten en Patjax was op zoek naar een goede afsluiter van de dag. Ik raadde hem Veronika en Stacey aan en hij opteerde daarop voor de laatste. Hij heeft het zich niet beklaagd!

Alleen achtergebleven in de bar, kreeg ik achtereenvolgens nog het gezelschap van Simona, Dani en Veronika. Ik had echter geen lust meer, tot plots mooie Eli me passeerde.

Deze meid was me doorheen de dag al meermaals opgevallen (ze doet me heel hard denken aan een meid die lange tijd een speciaal plekje in mijn hart heeft gehad) en toen ze ineens op een halve meter van me passeerde, verloor ik alle besef van realiteit, en nog geen 5 minuten later, lag ik met haar op kamer.

Eli is een jonge Bulgaarse. Ze heeft een mooi gezicht en lang blondbruin haar. Eli heeft een héél mooi lichaam: heel vrouwelijk, lekkere kont en een mooi paar borsten. Eli heeft een tattoo op haar onderarm en een piercing in haar onderlip. Communiceren is moeilijk: ze spreekt enkel beperkt Engels.

De kamergang met Eli was, ondanks het moeilijke communiceren, heel goed. Eli tonzoent lang en diep, net als een vriendinnetje. Pijpen doet ze uitstekend en tijdens het pijpen mag je overvloedig met haar lekkere poes spelen. Van wat pussysliden is ze niet vies en tijdens het neuken in 3 standjes mocht ik stevig doorbeuken. Ik ben probleemloos klaargekomen, het 4de orgasme van de dag.

Herhalingsgevaar met deze mooie meid is groot!


Na mijn kamergang met Eli was ik op, zowel fysiek als mentaal. Ik heb nog 2 cola’s aan de bar gedronken, heb nog even nagepraat met een Waal en heb de club, na een bezoek van om en bij de 14 uren, om 2u15 verlaten.

Het was weer een topdagje geweest, met dank aan de topclub, de toffe aanwezige ijsberen en uiteraard aan Veronika, Stacey, Sissi en Eli. Het dagje was zelfs zo leuk geweest, dat ik zowel het avondeten als de pizza’s gewoon vergeten ben. Sixsens: tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #663 Gepost op: 13 juni 2016, 20:45:44 »
Zaterdag mijn beurt om Sixsens te bezoeken.
kreeg 2 IM van gasten die daar ook zouden zijn en reageerde let,, je herkent mij met meestal 2 babes op beiden knieën en anders zal ik op de kamer neuken en zo geschiedde.ook.
Vaskor en dan zag ik er nog 2 bekenden binnen, waaronder die met de lange nickname.
piet plezier kwam later en vroeg hoe de line-up was. Zoals gebruikelijk top. 
Bij het omkleden,aan die veel te kleine lockers, minpuntje, kwamen de bekenden meiden mij hartelijk begroeten, niet onaangenaam.
plots gegrepen door een yasmine die mij kende van de LR, nee niet de indertijd blond geverfde. Deze had lang zwarr haar, natuurlijke borsten en ook heel 
knap.


ikzelf had nog niet gegeten en wilde wat energie opslaan, daar gepakt door de Moldavische Andrea, die warempel nog wist wat ik graag at en mij bediende met spek en eieren, maatjesharing, we zijn tenslotte nog in Nederland en wat pasta en drank. Bediend zoals een pascha door een geile meid.
nu had ik die Jasmin die me kende uit LR op mijn dolijst maar deze Andrea loste me niet en haalde tussendoor biertjes terwijl ik op een bank van de bar bijna verkracht werd.
Kon niet anders om met deze geile opdonder een uitgebreidde sessie te verichten, waaruit blijkt dat ze nog weet wat ik wil. 2xFT
De leeftijd van over de 30 had me enigsinds weerhouden, maar ze is zo heet.
dan aan de praat met de 2 carmens die er zo lekker uitzagen. C1 met een paars rokje met split en de ook geile C2, die even Roemeens is als C1.
trap toch niet meer in dat Portugees, ze had wel in Lissabon gewoond, nogal gemakkelijk de hoofdstad opzeggen, maar denk eerder gewerkt. Zowel in Portugal dan in Spanje beschik je over veel clubs waar ook Roemeentjes werken. Een telg moeder van haar moeder is wel Portugees zei ze, had zoiets verwacht.
anyway Sissy dacht dat ik haar niet meer wilde dus deze strakke meid maar weer volop met haar vriendin genomen na het gebruikelijke voorspel.
ondertussen, bijna niets can het ek gezien, nu probeer ik ook te multitasken met het ene oog op Zwaden-Noord Ierland.
Aan de bar stond zoals altijd een tv, waar het geluid ten voordele van de muziek uitstond.
in het overdekt terras had de baas een bioscoopscherm geplaatst in de hoek waar je de voetbal goed kon zien.met ZDF commentaar. Toen ik binnenkwam zat hij zelf te prutsen op de normale tv daar en toen ik na een hele tijd daar terug kwam, neem meestal, zoniet altijd sessiesook bij trios van een minimaal een uur. Maar was hij nog aan draadjes aan het frutselen met als resultaat dat die tv definitief uitviel.op het bioscoopscherm bleef het gelukkig in orde zodat ik uitgeput van nu al 4 uur sex de mooie volksliederen kon aanhoren van Rusland en Engeland.
eten niet de gebruikelijke steak, helaas vervangen door kipfilet en varkenskotelet maar de pasta smaakte wel heerlijk.
piet plezier was inmiddels gearriveerd maar juist zoals Vazkor niet verbaasd dat ik op een knie de strakke lichte en bloedmooie Sissy en op de andere knie ook een Andrea,tevens een Bulgaarse, nog maar pas begonnen, maar Sissy gungeerde als tolk.
deze Andrea is amoer 20 jaar zoals Sissy, bruine ogen om in te verdrinken ook identiek zoals haar boezemvriendin en over boezem gesproken, wat een mooie borsten. Dus trio weer en wat voor een. CL neen WK niveau.
ondertussen was de keet al wat aan het leeglopen. Een vrijgezelfeestje door ergelijke dronkaard niet na gesproken. Zie je wel dat ik op mijn tanden kan bijten hoewel ik het moeilijk had met het gedrag van deze brulapen en hun attitude tgo de meiden.
gelukkig was er de Warmbloedige Braziliaanse Lily. Had ergens gelezen dat haar borsten geholpen zijn doir de dokter en toen ik mijn wantrouwen uitsprak reageerde ze met knijp maar, vervolgens de deketmethode op de zetel waar ik meestal kan evalueren hoe geil ze zijn en idd ook op de kamer maakte ee haar warmbloedigheid meer dan waar.
Vazkir ondertussen met Carmen 2 en Piet Plezier met Sissy, dus beiden in goede handen.
maar deket kon niet meer en vond het sneu voor die warmbloedige Lilly die het begraap en eelf haar oprechte bewondering uitspraak en mij veel jonger had ingeschat.
ook wel ingegeven door commerciele praatjes maar besefte dat ik steeds leer en meer aan het overdrijven ben. 3 trios en de andere sessies apart.
ach, het moet maar niet zo goed doen. Nogmaals : de beste terapie is sex voor stress of whatever
moet eerlijk zeggen dat haar leeftijd van over de 30mij wat weerhield maar herinnerde haar als bom in bed, en dat maakte ze zich waar met een uitgebreide sessie waaruit

Laatst gewijzigd door deket; Vandaag om 20:13.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #664 Gepost op: 13 juni 2016, 22:34:02 »
Bij het omkleden,aan die veel te kleine lockers, minpuntje

Ik kom in heel veel clubs!
De lockers zijn mijns inziens nagenoeg overal gelijk!
Je mag me verbeteren......, anders hebben veel clubs een minpuntje  ;D

Acapulco: gelijk
Acapulco Gold: gelijk
Babylon: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar
Happy Garden: gelijk
Freude 39: iets groter
Heaven7: iets groter
Lekker ding: gelijk
Living Room: gelijk
Mondial: gelijk
Pauschal Bochum: kleiner
Planet Eden: gelijk
PSR: weet ik niet meer, is lang geleden
Samya: gelijk
Van Goch: veel groter
Villa Marisol: gelijk
YinYang: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #665 Gepost op: 13 juni 2016, 22:38:53 »
PSR heeft de beste lockers. Groot en plankje voor portemonnee en dergelijke. Die van VV zijn ook ruimer met plankje. 

Bij het omkleden,aan die veel te kleine lockers, minpuntje

Ik kom in heel veel clubs!
De lockers zijn mijns inziens nagenoeg overal gelijk!
Je mag me verbeteren......, anders hebben veel clubs een minpuntje  ;D

Acapulco: gelijk
Acapulco Gold: gelijk
Babylon: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar
Happy Garden: gelijk
Freude 39: iets groter
Heaven7: iets groter
Lekker ding: gelijk
Living Room: gelijk
Mondial: gelijk
Pauschal Bochum: kleiner
Planet Eden: gelijk
PSR: weet ik niet meer, is lang geleden
Samya: gelijk
Van Goch: veel groter
Villa Marisol: gelijk
YinYang: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #666 Gepost op: 13 juni 2016, 22:40:32 »
Dan zal deket die lockers wel als referentie hebben  :lol

PSR heeft de beste lockers. Groot en plankje voor portemonnee en dergelijke. Die van VV zijn ook ruimer met plankj. 

Bij het omkleden,aan die veel te kleine lockers, minpuntje

Ik kom in heel veel clubs!
De lockers zijn mijns inziens nagenoeg overal gelijk!
Je mag me verbeteren......, anders hebben veel clubs een minpuntje  ;D

Acapulco: gelijk
Acapulco Gold: gelijk
Babylon: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar
Happy Garden: gelijk
Freude 39: iets groter
Heaven7: iets groter
Lekker ding: gelijk
Living Room: gelijk
Mondial: gelijk
Pauschal Bochum: kleiner
Planet Eden: gelijk
PSR: weet ik niet meer, is lang geleden
Samya: gelijk
Van Goch: veel groter
Villa Marisol: gelijk
YinYang: gelijk of zelfs kleiner als je een locker hebt met 3 rijen boven elkaar
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #667 Gepost op: 16 juni 2016, 23:37:24 »
SixSens - The Sexy Hot Babes Club
11 Juni 2016


Ongelooflijk maar waar: louter vier weken later kriebelde het weer om naar de clubs te gaan. Deket kon me zowaar overhalen om te carpoolen richting deze club dat voor 14u nog een vriendelijke inkomprijs hanteert. En dat terwijl ik amper een week later Babylon en Heaven7 op de planning heb. Ik haalde Deket op bij de plaats van afspraak en we reden door naar Vaals mits een tussenstop in Maastricht. We hebben onderweg gezellig bijgepraat, het was een heel aangename kennismaking. 8)
 
We konden nog tijdig binnenkomen zodat ik van het happy-hour tarief kon genieten. Ik nam de tijd me om te kleden en heb me uitgebreid gedoucht met mijn eigen douche gels. Die neem ik weer mee en gebruik die ook in de fitnessclub, it brings memories: tja, je bent verslaafd of je bent verslaafd. Ik dacht even terug aan mijn verjaardagsparty drie maanden terug en vroeg me af wat het nu zal worden. Dat is elke keer weer spannend en het zou nog spannend blijven op deze dag. Ik liep weer rond in mijn favoriete club en voelde me al thuis als het ware.
:pica
 

De Club: algemeen
 
Boven kon je vanuit de veranda weer vrij naar het terras en het zwembad lopen. Er was een buitenbar dat niet echt in gebruik leek, het zwembad was lekker verwarmd. Ernaast zag je een grasveldje-in-aanleg waar je nog niet op kon, de kleine dennetjes zaten in de weg. Dit kan nog goed worden later. Het weer was helaas te wisselvallig om vaak buiten te zijn maar desondanks heb ik vaak aan het zwembad gelegen in een van de relaxstoelen om aan de zwoele atmosfeer van de club, letterlijk en figuurlijk, te kunnen ontsnappen. Het is er echt warm, zeker in de wellness en de barruimte. In de verandaruimte was een groot scherm geïnstalleerd: hier wordt aan de voetballiefhebbers gedacht die het EK willen volgen: dat is goed gescoord van de club.
 
De wellness was voor mij weer gewoon top. Ik heb erg vaak van beide sauna's, de dampcabine en uiteraard vooral de jacuzzi gebruik gemaakt tot heel grote tevredenheid. De dames komen er zich wassen en kleden bij de douches en ze paraderen langs om het heerschap te animeren en tot een kamertje te verleiden. Ik zag echter niet veel dames zelf gebruik maken van de wellness?
:017:
 
Het eten was wederom goed, deze keer kipfilet in een lekkere saus, frieten en veel groenten gegeten, alles lekker en in orde. Eerder die dag had Deket een pasta genomen en dat zag er ook goed uit. We waren vergezeld door de Nederlands sprekende Koreaanse dame Cindy en later door een lekker Bulgaars ding: Sissi. Daar zou hij nog van snoepen,de snoeper. Maar het was hier dan ook een gigantische ijsberen-snoepwinkel die dag...niet te doen. Ik had al die lekkere grieten wel willen neuken.
 
Gedurende de dag had ik vaak gepraat met een aantal andere Belgische ijsberen die het forum louter lezen. Een van die ijsberen kwam hier zijn zinnen verzetten. Later zag ik hem nog buiten samen zitten met een latina superbabe maar ik keek niet goed en liep voorbij.  Ik had beter wel goed gekeken. Een andere ijsbeer kwam ik aldoor tegen in de club en we wisselden onze indrukken telkens als we elkaar zagen.

 
De Sexy Hot Babes Club
 
Man man man, het is zwaar afzien
Zoveel Sexy Hot Babes te zien

Zoveel keuze en nog meer stress
Gelukkig sprongen drie babes in de bres

Om deze arme jongen te redden van zijn hoge hoge nood
met lekkere seks en vertier die elk van hen mij bood

Man man man, het was zwaar afzien
Zoveel Sexy Hot Babes te hebben gezien
 
http://www.youtube.com/watch?v=-KVwbjwtT-M



De line-up die ik zaterdag zag in deze club overtrof al mijn verwachtingen, wat een stunners liepen er hier allemaal rond! Het begint me op te vallen dat de latina-bezetting hier beter is dan elders. Zoals je prachtige zwarte parels kan terugvinden in Babylon, zo vind je hier leuke latina's terug. Daar mogen ze nog meer van hebben al ben ik blij met wat ik hier heupwiegend zag rondparaderen. En als ze niet latina zijn, hebben ze er wel de looks van zoals Bulgaarse Julia.
 
Ik ging in de bar zitten naast Deket die aangenaam werd bezig gehouden door de Bulgaarse Andrea. Ik wou ze niet storen maar Deket vond dat ik mocht blijven zitten binnen de straal van Andrea's grijpgrage handjes. Er kwam plots een Cubaanse opdagen die als eerste op mijn schoot kwam zitten. De meid is echt Cubaans want ze kent de plaatselijke religie Santeria toen ik ernaar vroeg. Zo heb ik er op Nieuwjaar eentje kunnen ontmaskeren als feitelijk Afrikaans. Ik hield de boot echter nog af, het gebeurde gewoon te vlug na aankomst. Ze was er amper af geklommen toen 'Portugese', zeg maar Roemeense, Carmen 2 op m'n schoot kwam zitten om me te claimen: een zeer assertieve meid, bedreven in de verleiding. Ze kende me nog van drie maanden terug en liet niet na te vragen waarom ik zo lang wegbleef terwijl ze haar nageltjes over mijn benen liet glijden. Nu had ik kunnen zeggen dat ik nog 7 clubs moest bezoeken en er 11 grieten heb geneukt eer ik weer hier zou verschijnen doch ik vertelde dat ik 'geen tijd had' en 'budget moest opsparen' *leugenaar*.
 
Ze vroeg me verschillende keren waarom ik zo verlegen was terwijl ze haar handen nu sensueel over mijn rug liet glijden. 'I don't bite you'. Zal wel maar ik ben nu eenmaal altijd verlegen bij zo'n hete geile stoutmoedige stoot als Carmen 2. Dat haar gezegd en het streelde haar ego wel. Nu streelde en kuste ze nog meer.
 
Opnieuw vroeg ik me af wat pannenkoekberen en presale-specialisten allemaal bijeen kletsen bij een dame terwijl die er zo sexy bij zit en je langzaam van je zinnen berooft en je hersens bedwelmt. Je leven? De nieuwe bolide voor de ingang van de club? De relatiebreuk die moet verwerkt worden? Miserie met vrouwlief thuis of met een andere DVP? Andere beren? De zieke hond van je tante? In mijn geval: zodra Carmen 2 haar charmes gebruikt is er alleen maar ... Carmen 2, niets anders. De kamer op ermee! Het was een kamer in de bovenverdieping (7) met hoekbed en douche. Hier was ik 2 jaar terug nog met Litouwse Anna geweest. Dit is de eerste herhaling van 2016 so far, dame 5, kamertje 19.
 
Carmen (2)
Score: ***
 
De eerste kamer van de dag was misschien wat te snel geregeld maar Carmen 2 is niet fout voor een eerste kamer te maken, het ging ook vlotter dan de vorige keer op mijn verjaardag. Toen was ze ook de eerste dame waar ik mee kamerde.
 
Later zag ik een van de Belgische ijsberen terug bij de lockers, klaar om te vertrekken: hij zag er moe maar voldaan uit. Hij had lang gekamerd met een dame en was helemaal onder de indruk. Een naam wist hij helaas niet te melden, alleen dat ze Braziliaanse is. Ik ben niet de enige die slecht is in namen, gelukkig schrijf ik alles direct op in grote lijnen na elke kamer. De wens voor een Brazilian Fuck Experience begon in m'n hoofd te zitten.
 
Ik ben dan ook op zoek gegaan naar die bewuste Braziliaanse furie. Het werd 'the story of the day', specifieke dames zoeken tussen al die andere Sexy Hot Babes van deze club. Ik bleef zoeken en kwam eventueel een Braziliaanse tegen in de bar. Naam: Palome. Die heeft een lekkere kont, lang haar, is streus gebouwd maar alles op de juiste plaatsen geproportioneerd. Ik heb met haar kennis gemaakt maar toch in twijfel verder gelopen. Ik zag later nog een andere latina, slanker, en ik vroeg haar nationaliteit en naam: Lily uit...Brazilië. Wie van de 2 heeft de Belgische beer geneukt? Ik kon het hem niet meer vragen want hij was al met een brede lach vertrokken. Dilemma. In een hoek zat nog de Cubaanse naar me te kijken. Ook bij Lily hield ik me nog af. Misschien had ik dat gewoon moeten vragen of ze niet net met een Belgische beer had gekamerd. Dan ging ik geheid direct voor een presale en kamer op dat eigenste moment. Had ik maar, had ik maar, had ik maar.
 
Ik kwam de andere Belgische beer nog tegen en sprak er over. Hij had het over Kinga die verderop in de bar was. Ze blijkt een dame die je voor minimaal een uur moet boeken, niet minder. Zij is voor mij dus geen optie vandaag. Terwijl ik met hem en z'n makker in gesprek was, viel m'n oog op een blondje. Ik zag ze eerder al in het restaurant toen die rond zessen vol liep met heren en dames wiens magen unisono rammelden op dat uur alsof het de allerlaatste maaltijd van de dag was. Ik kon toen ook m'n ogen niet van haar af houden. Dat blondje, waar kende ik ze van...wacht eens:
 

"Ik liep verder m'n keuzes af. Er was een blonde slanke dame met een strikje in het haar en blauwe ogen.
Dan heb ik plots benaderingsstress ??? Ze is van uiterlijk volledig het type waar ik op zou kunnen vallen.
Deze negeerde me dan weer. Ik had haar kunnen benaderen en 't zou een kamer geweest zijn...maar een goede?
.....
ik had oog voor die andere Blonde met lang haar die een vlechtje als 'band' om haar hoofd droeg en een strikje in 't haar.
Ze is volledig m'n...ah maar dat zei ik al. Het werd over vieren en wilde een derde maar wist me geen raad met de situatie
die zich toen ontvouwde: dat blondje negeerde me, de Hongaarse was meer met haar vriendin bezig en al de rest van de
dames zat in groepjes bij elkaar, alleen de trio-seekers wenkten. *dat blondje* Nope."

 
Uit Samya-recensie
 
Yep, dàt blondje, de Paris Hilton lookalike die ik op Valentijn in Samya zag en vorige maand in voornoemde club tevergeefs zocht. Dat de ogen blauw zijn klopte wel niet, eerder groenbruin. Die werkt nu dus hier? In SS geen klagen van toegankelijkheid, ik twijfelde niet en ging onmiddellijk met haar kennismaken. We gingen samen naar de kino voor wat presales, strelen, praten, wensen kenbaar maken, the whole thing. In de Kino ontkleedde ze zich helemaal. Daarop trokken we naar een kamer op de benedenverdieping. Dit is dame 19, m'n 20ste kamer  van 2016:
 
 
Seks met Paris Hilton...Mickey
Score ***1/2
 
Ik heb me na de afrekening gedoucht en daarna nog wat chocola uit de locker gezocht om haar te geven en ging ze zoeken. In de veranda-voetbalkino was Deket aanwezig en hij wees me Piet Plezier aan. Ik ging verder en zocht en vond Mickey uiteindelijk terug in de bar. Wat een lieve meid.

:laydown
 
Naar het restaurant geweest zoals eerder geschreven. Ik was bijna gedaan toen de Belgische beer bij me kwam zitten: weer gezellig gepraat. Een tafel verder kwam Kinga zitten, keek me af en toe glimlachend aan en was haar sensuele zelf. Helaas o zo onbereikbaar vandaag. Hij wou haar wel maar lukte niet haar te pakken te krijgen. Kinga is een echte Femme Fatale. Kinga maakt mannen gek.
 
Dan maar terug Lily zoeken. Ik werd echter opgehouden door een dame die zich aanprijsde als mijn ideale dame. Paris Hi...Mickey had haar en een vriendin alles over onze sessie verteld en nu wou ze mij ab-so-luut op de kamer krijgen. U ziet het: dames vertellen elkaar hun belevenissen met ons beren en in detail. Ze ging dicht bij me staan, kuste...en pakte m'n snoepen af die ik bij me had. Ze at er een paar op terwijl ze me uitdagend en geil aankeek. Ze is echt zo'n stoute del en dat zorgde voor nog een déjà-vu van het Valentijn-weekend:
 
"Ze boog zich lichtjes voorover en nam m'n cola ter hand en dronk trààààg in een paar
duidelijke slokken terwijl ze me stout aankeek.
Ze zette het glas weer op het tafeltje en zei 'Thank you baby'.
My God! Hoe stout uit het glas van een arme geile beer te drinken.
Wat een lekker sletje zich toch kan permitteren door zo iets te doen."
 
Uit Mondial-recensie over Cola-sletje Maria


Paloma zag het gebeuren en kon er mee lachen. De stoute del heet Miruna. Ze zag er lekker sexy uit en een bad girl attitude trekt me nu eenmaal enorm aan. Niet getwijfeld en op kamer gegaan, weer in de benedenverdieping.
M'n 20ste DVP van 2016, Kamer 21:
 
Miruna
Score: ****
 
Na een keigoeie sessie past een goed potje wellness. Deket dacht Julia te hebben zien rondlopen later op de avond. En ik dus de ganse club grondig doorzoeken en elke steen opheffen bij wijze van spreken. Een pocket-bulgaartje kan zich natuurlijk makkelijk overal (in elke pocket) verstoppen. Nergens te zien...want ze was er niet :( . Één dame in de bar aanwezig had niet het pocket-formaat, zij was het dus niet. Pech! Niet getreurd echter: ik wist al zoiezo niet waar ik moest kijken, met wie ik wou gaan dat zij er ook nog eens zou aanwezig zijn om de keuzes nog moeilijker te maken.

Tussendoor kwam ik Melinda, ex-Babylon tegen toen Miruna de sleutel haalde. Vreemd om een hertje dat je jaren in je andere stamclub zag rond huppelen te ontmoeten in deze stamclub. Ze is niet langer FKK zoals ik haar gewoon ben te zien. Ze herkende me wel.
 
Dan maar terug Lily zoeken....en vond haar bij Deket terug. Wie gaat eerst? Ik was pas op kamer geweest en stelde voor dat hij maar eerst ging, er is nog tijd. Het was druk met sleutels dus het werd wachten voor hen en dus nog langer voor mij. Toen ze terug waren, zei Deket dat ze nog moest douchen. Ik wachtte...en wachtte daar in de veranda-voetbalkino. Ik ging ze dan zoeken in de bar. Keerde terug naar de wellness. Melinda, te samen met een vriendin, vroeg op de man af om een trio. Ze verleerd de Babylon-passiviteitsregel wel snel hier. Zo'n vraag is nooit een goed teken.  Ik ging weer naar de bar zoeken. Dan weer naar boven. Ik kwam Mickey tegen en ze zwaaide met haar vinger. Hmm, wat deed ik verkeerd? Iets ivm Miruna
 
Ik vroeg de theke naar Lily maar ze was weg met die Belgische beer die haar in de bar ook al zocht toen ik hem kruiste. Lily deed blijkbaar hetzelfde en zocht me in de bar toen ik alweer elders liep. Hij kruiste haar toen ze me weer in de veranda zocht maar niet vond dus ging ze met hem, DVP zijnde en ik had pech. Weer wachten? Lukte niet meer, het werd laat en ik werd moe. Met 2,5u rijden voor de boeg is dat niet verantwoord meer en is het maar de vraag of ik nog fit zou zijn geweest om een hot latina aan te kunnen. Ik hield het maar voor een volgende en die is hopelijk gauw.
 
Na wat misrijden door het praten, de weg huiswaarts gevonden. Later Deket afgezet en met een tevreden glimlach naar huis gegaan na een zeer geslaagde dag Sixsens, het was perfect.

:08:
 
 
Conclusie
 
Ik had makkelijk zat meer dan die 3 sessies willen doen, de line-up was zo buitengewoon goed die dag, de keuzestress in de Sexy Hot Babes Club was enorm. Op een of andere manier werden die keuzes toch makkelijk gemaakt in de loop van de dag. Gecombineerd met goed gezelschap, lekker eten en uitstekende wellness maakt dat SixSens samen met Babylon nog steeds mijn favoriete club blijft.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #668 Gepost op: 17 juni 2016, 16:35:47 »
Met de Cubaanse die eigenlijk Afrikaans is zat je misschien goed, maar als je goed had opgelet had je ook ontdekt dat Lily haar roots gewoon ook in donker Afrika liggen en niet in samba Brazilie  ;)


SixSens - The Sexy Hot Babes Club
11 Juni 2016


De wens voor een Brazilian Fuck Experience begon in m'n hoofd te zitten.
 
Ik ben dan ook op zoek gegaan naar die bewuste Braziliaanse furie. Het werd 'the story of the day', specifieke dames zoeken tussen al die andere Sexy Hot Babes van deze club. Ik bleef zoeken en kwam eventueel een Braziliaanse tegen in de bar. Naam: Palome. Die heeft een lekkere kont, lang haar, is streus gebouwd maar alles op de juiste plaatsen geproportioneerd. Ik heb met haar kennis gemaakt maar toch in twijfel verder gelopen. Ik zag later nog een andere latina, slanker, en ik vroeg haar nationaliteit en naam: Lily uit...Brazilië. Wie van de 2 heeft de Belgische beer geneukt? Ik kon het hem niet meer vragen want hij was al met een brede lach vertrokken. Dilemma. In een hoek zat nog de Cubaanse naar me te kijken. Ook bij Lily hield ik me nog af. Misschien had ik dat gewoon moeten vragen of ze niet net met een Belgische beer had gekamerd. Dan ging ik geheid direct voor een presale en kamer op dat eigenste moment. Had ik maar, had ik maar, had ik maar.
 
[/font][/size]

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #669 Gepost op: 18 juni 2016, 18:52:16 »
Découverte pour moi du 6 sens, en ce jeudi après midi!!
11 heures du mat', départ de Lille jusque'au 6 sens, circulation très fluide, arrivé à 13h20, je n'ai pas eu trop de mal à trouver le club situé en pleine campagne. Jolie cadre d'ailleurs qui me plait bien et qui change par rapport au club allemand situé dans des zones industrielles.
Un grand parking est à votre disposition, déjà pas mal de voitures sont stationnés.
Je suis accueillis à l'entré par une theke plutôt sympathique qui vérifiera le contenu de mon sac et qui me conduira jusqu' au vestiaire. Le 6 sens à la palme du club ayant les casiers les plus modernes des FKK grâce au port d'un bracelet électronique vous permettant d'ouvrir votre casier sans y toucher... je pense d'ailleurs que tout le budget de ce club est passé dans les casiers..voilà pourquoi il ne restait plus d'argent pour le recrutement des filles(j'y reviendrai dessus un peu plus bas)
Concernant les installations, le club est bien agencé, il est sur trois étages, au dernier étage se trouve la réception, le restaurant, le coin jardin avec une petite piscine chauffé(que je ne pourrai pas profiter en dépit d'un temps pluvieux), des transats, une pièce avec un grand écran où j'ai pu regarder les matchs de l'euro 2016-
En descendant un étage il y a les vestiaires, les kinos, les douches, et un jaccuzi.
Un étage encore encore en dessous se trouve un grand bar avec des canapés tout autour, c'est l'endroit où les filles sont en mode "chasse" et où elles sont les plus nombreuses.
Je vais de suite me restaurer avant de faire un tour des lieux, une dominicaine vient me parler, je me l'a raconte en baragouinant quelques mots espagnols appris en Colombie mais cette dernière n'est pas à mon gout, trop en rondeur...et ce que je vais découvrir va me laisser perplexe, malgré un nombre important de filles présentes aucune ne me plait, pourtant je ne suis pas l'homme le plus exigeant du monde mais là c'est une catastrophe, la plupart des filles sont en surpoids où on un visage peu attrayant(de mon point de vue en tout cas car comme on dit les goûts et les couleurs ne se discutent pas...).
Je prend alors mon mal en patience en me disant qu'il est tôt et que les jolies filles arriveront plus tard, je profite du grand écran pour regarder les matchs de l'euro comme pas mal d'ourssons aujourd hui au grand dam des demoiselles présentes.
Entre temps je fis quelques jaccuzi et plusieurs descentes dans l'arêne pour tenter de trouver mon bonheur, mais non...malgré l'insistance de plusieurs filles qui une fois que vous leur refusiez gentiment leur avance vous méprise d'une telle façon que votre motivation à faire quoique ce soit ici s'amenuise petit à petit..
J'ai tout de même été déshabillé sur un canapé par quatre jeune roumaine sympa me proposant un plan à cinq pour 200 roses avec les quatre...je leur ai alors répondu que 4 filles étaient impossible à gérer pour un être humain normalement constitué
Première fois que je ne fais pas de session dans un FKK!!
Dommage que le line-up ne soit pas favorable car ce club a un très gros potentiel, de par ses infrastructures, sa piscine et sa situation!!
Récidive= peu probable si le line-up ne s'améliore pas

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #670 Gepost op: 19 juni 2016, 17:45:15 »
Saturday 18.6

This Saturday I went for the first time in Six Sense where I met some Friends more familiar with the place.

I pay the entry price of 40€ (I arrived before 2PM) and someone from the club explained to me the locker and how it works. And explanations are really needed  ;).

I also add a problem with the restaurant since it's not possible to find something to eat at any time. There is a specific schedule and you have to pay attention to it if you want to eat. And as I missed the time frame around 3PM, I was quite hungry and waited for almost an hour with great expectation for the next lunch possibility at 5:30 PM  ::). But at least it's quite good.

The wellness area is nice with lot of possibilities. The only minor point would be to have towels there instead of having to get them at the entrance.

I know the period with the football and the Ramadan is not the best one for the clubs, but I found the overall line-up quite weak. Only 2 or 3 girls were at my taste. The girls are also hunting the client but maybe it was worse for me since I was new to the place.


My sessions:

Carmen: One told me there are more than one Carmen. This one is a small brunette really lovely. Unfortunately there wasn't any feeling between us and the session wasn't good with a very basic service. Moreover we were in a room just above the bar and it was way too hot in it. I wouldn't recommend her and there is definitely no repetition possible.

Bianca: She's a blond Romanian of 28. She arrived the day before with a friend from Austria and plan to stay there a few weeks.
She told me she usually don't kiss but I don't know what happen between us, there was a chemistry like I almost never experienced in a club. I don't know if she's playing a role with me but it was fantastic with her with a full GFE service.
We were in the old part of the building with a shower near the room and it was very nice. I was so enthusiastic with her that I made another room just before my departure.


A girl can change everything and although my first impression was not great with the place, Bianca makes me want to go back as soon as possible  ;).

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #671 Gepost op: 19 juni 2016, 23:07:19 »
Standaard



Afgelopen donderdag ben ik mijn vrijkaartje dat ik ter vervanging van het vrijkaartje van mijn laatste trip naar Marisol toen ik er met dat vrijkaartje niet in mocht heb gekregen (ja, bent u er nog...?) gaan benutten.
 Onwillekeurig keek ik de Limburgse theke dame aan toen ze mijn vrijkaartje bestudeerde. 'O jé, niet weer hè...' . Ze haalde de opperhoofd theke dame erbij, maar die zei dat het goed was. En die wenste me 'Veel plezier met uw bezoek.' met professionele glimlach. Ach ja, de ander kende nog geen vrijkaartje van R-board gaf ze aan.
 Goed, berevel en handdoek mee. Opperhoofd theke dame wilde dat ik een goede jas meekreeg, de eerste twee waren te versleten. 'U krijgt een lekkere dikke. Die zit fijn.'
 Ik dook de trap af. Ha, ik ben er weer.
 Na het omkleden eerst even douchen, schoon het restaurant in. Ik zat te eten, toen ineens Koreaanse Cindy verscheen. 'Ken ik jou niet van een andere club?' zo begon ze.
 'Ja, dat klopt, wij hebben staan praten en hebben gekamerd in Marisol, afgelopen najaar. '
 Cindy schoof bij mij in de bank. Ze begon weer te praten. Ik heb rustig doorgegeten, Cindy haalde zelf op gegeven moment ook een bakje soep.
 We bleven praten tot ik uitgegeten was. 'We zien elkaar straks wel.' zei ik.
 Mocht het er van komen, dan was een eventuele kamergang ook geen verkeerd idee, gezien mijn ervaring met haar in Marisol.

 Naar beneden voor een bakje koffie? Nee, ik ga in de Marokkaanse relaxruimte liggen. Ik had wat slaaptekort, dus lekker onderuit, in de hoek. Kijken of er wat gebeurd.
 Na enkele minuten kwam er een dame naast me liggen. Ogen open, ik zag een brilletje vlakbij. Ze gaf me een paar zoenen, hmmmmm dat was best lekker. Haar gezicht was vlakbij, en ik vind tongzoenen wel lekker... dat gingen we doen. Gebabbel, voorstellen, gefriemel van een kleine hand onder mijn badjas...
 Het was Portugese Andrea. Bijzonder, een Portugese had ik nog nooit gehad. Kleine gestalte, beetje Nelly-achtig. Dat werd een kamergang. En een hele fijne als eerste die dag.

 Na het prettige samenzijn met Andrea haar uiteraard uitbetaald.
 Daarna ben ik meteen de sauna ingegaan. Dat heb ik meteen na een sessie al verschillende keren gedaan, en dat bevalt best.
 Zweten, douchen, en in het bubbelbad. Ontspannen.
 Naar de bar beneden voor een bav, bijtanken van het gezweet. Nelly had me gespot, en kwam mij weer halen.
 Ja, zo snel wil ik dat niet na de vorige sessie. Ik heb nog een tijdje voetbal zitten kijken in de overdekte lounge boven. Gezellig met twee beren zitten kletsen.
 Ik ben weer boven in de Marokkaanse relax gaan liggen. Maar daar 'betrapte' Nelly mij toch weer snel.
 Nou ja, helder.... ik was ondertussen wel weer bijgekomen van Andrea.

 Na Nelly ben ik gaan liggen op een van de relaxstoelen in de wellness. Best een tijd liggen soezen. Wie weet wel even weg geweest.
 De tijd kroop naar half zes.
 Naar beneden de bar in, een koffie en een bav. De sfeer op me in laten werken. Wat gebeurt er allemaal in het centrum van SS.
 De bardame was klaar met r werk, en liep met 'prettige avond allemaal' de trap op. De baas zelf bleef achter de bar staan, had ik nog nooit meegemaakt.
 18 uur aan het avondeten. Dat was in orde, friet, fricandeau, ik geloof sperziebonen. En rauwkost.
 De saladebar is toch een pluspunt van SS. Er zijn meer clubs met het maaltijdniveau van SS, maar hebben niet allemaal standaard rauwkost, SS wel.

 Beneden aan de bar een koffie, en een bav. En Cindy. Ik liep al pratend naar boven, gaf aan dat ik op tijd weg moest om de bus te halen. Cindy vond het prima, en we hebben tot kwart voor 8 in de relaxruimte zitten praten. Ze had wel door dat een kamergang er niet meer in zat, maar samen praten vond ze ook prima.
 Op t eind heb ik er gedag gezoend, omkleden en naar de bus.

 Het was een echt goed ontspannen dagje SS, met twee goede kamergangen met kleine dames. Allebei prima, ik kan niet anders zeggen.
 De sfeer in SS ervaar ik toch al langere tijd, de keren dat ik afgelopen tijd ben geweest, als gemoedelijk. Nieuwe en bekende dames qua gezicht.
 Genoeg keus. Hoewel ik gekamerd heb in een van de kleine kamers op de tussen verdieping, waar ook relax en sauna zijn, en niet in een van de kamers in het oude gedeelte wat ik meestal liever doe, was het goed. Twee goede sessies, dus.

 SS bedankt. Het was weer prima.
 Het board bedankt voor het vrijkaartje.

 Groet, Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #672 Gepost op: 21 juni 2016, 16:12:06 »
Ben niet eens meer toe gekomen aan het schrijven van verslagjes van mijn recente bezoeken aan het fraaie wellness centrum in Lemiers.
Nochtans zal ik hier toch een keer of 5-6 geweest zijn in mei en juni.
Wat mij nog het meeste bijstaat is dat de aanwezige dames telkens weer aangevuld worden met nieuwe leuke gezichten. En niet alleen qua uiterlijk maar ook qua positieve houding, service en gedrag. Een wereld van verschil met een YY, waar ik dan tussendoor op enkele donderdagen geweest ben. Misschien omdat er vrij veel Bulgaarse dames in Sixsens werken tov de meeste andere clubs en die hebben vaak net wat meer meegekregen van huis uit dan de roma meisjes en al helemaal tov de ex-gt meisjes.
Uitzonderingen daargelaten vanzelfsprekend (niet de bedoeling om weer een welles/nietes discussie over nationaliteiten te starten, het is gewoon mijn perceptie).
Andrea bijvoorbeeld, niet mijn type maar patjax kon tijdens zijn eerste bezoek aan Sixsens niet van haar afblijven en dat heeft hij gemerkt tijdens zijn tweede bezoek..
We zaten op het terras en op zijn verzoek zou ik hem wat van haar proberen los te weken. Het eerste uur lukte dat nog tot grote frustratie van Andrea, maar nadat mijn favoriete dame zich weer meldde op het terras, verdween ik naar zolder en was patjax alsnog verloren. Niet geheel tot zijn verdriet volgens mij, maar naderhand voelde ik mij knap schuldig ;-)

Op die mooie vrijdag 10 juni vanuit de zolder even op het dakterras frisse lucht gehaald en de gebeurtenissen beneden op terras en zwembad aanschouwd, waar oa ohhlord en Kanariepiet zich met dames en wodka vermaakten, geen slechte combinatie aan het goede humeur van alle rakkers en dames te zien!
Wij trokken ons maar weer eens discreet terug, om nog een heerlijk GFE uurtje (of iets langer) door te brengen. Als vanouds en telkens weer verrassend zoals haar andere fans weten.

Tegen de avond met Salitos, Vendezz en Bartdepauw buiten aan één van de nieuwe hoge tafels een lekker gegrild visje gegeten.
patjax bleek om de hoek van het terras aan het zwembad te liggen en was alweer het slachtoffer van Andrea. Mijn diensten om hem voor haar te beschermen werden onmiddellijk opgezegd omdat ik hier hopeloos in gefaald had..! Tja, ik ben meer van het koppelen aan elkaar van heren en dames dan van het van elkaar afhouden 
Aan het zwembad dan nog wat liggen roddelen met de andere veelplegers en golfpik met wie de software mogelijkheden en gevaren van de hedendaagse autotechniek gedeeld werd (big brother is watching you). De sympathieke nieuwe bardame kreeg van Beatha de opdracht om een opgevouwen handdoek naar Salitos te brengen zodat hij niet op de harde tegels hoefde te zitten: die details waar de leiding telkens mee verrast, is wat Sixsens tot de beste en meest klantvriendelijke saunaclub maakt!
(Ik had natuurlijk ook gewoon mijn luie kont van de ligbank kunnen afhalen om plaats te maken maar als ik mij niet vergis zat er al een beer op het voeteneinde en die zou dan zou het water in gelanceerd zijn...).

Later op de avond maakte ik dan kennis met Victoria (niet de kleine die ik tot mijn verrassing ook al had zien lopen). Ik heb haar in het paspoortje dan ook Victoria2 genoemd. Eveneens Bulgaarse, alhoewel zij mijn Bulgaarse woordjes niet meteen begreep en Roemeens sprak omdat ze uit de grensstreek zou komen.. het zal allemaal wel. Prettig samenzijn volgde en zou zo maar nog eens herhaald kunnen worden.

Enkele weken daarvoor met waterrat kennis gemaakt, ook al zo'n mooi figuur die humor, saunaclubs en la dolce vita prachtig weet te combineren. Een herhaling voor bezoek aan Sixsens op de 17e juni werd door waterrat per IM voorgesteld, maar gezien het geplande Relaxxxboard feestje in Babylon op die dag hebben we onze kennismaking in Elsdorf voortgezet. Een hilarische en wat mij betreft historische dag, maar daarover meer in het Babylon topic.
Sixsens, Babylon en YY blijven mijn top3 clubs waarbij de line up in Babylon over het algemeen nog beter is, de masseur in YY de beste is en de totaalbeleving in Sixsens veruit de beste is met wellness, warm buitenzwembad, de meest klantvriendelijke bediening en last but not least: heerlijk damesgezelschap met voor ieder wat wils!
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2016, 16:17:30 door Eddy_V »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB sixsens
« Reactie #673 Gepost op: 22 juni 2016, 22:45:33 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #674 Gepost op: 23 juni 2016, 20:35:20 »
Woensdag een dagje vrij, even de weersvoorspelling en het budget gecheckt voor een dagje ontspanning. De automobiel reed op de automatische piloot, wederom naar het kuuroord in het Lemiers. Net na 12:30 gearriveerd, even de  standaard handelingen gedaan, douchen, tanden poetsen, beetje deo spuiten.
 
Even een korte verkenning, een ontwakend Six Sense, met ca 20 dames en iets minder heren. Buiten is de temperatuur goed, alleen de zon wordt node gemist, om er een extra dimensie aan te geven. :pica

Had inmiddels al een paar dames, die zich iets te veel opdrongen, al de wacht aan gezegd. Was even een rondje lopen, en een dame wekte me de oriëntaalse ruimte in. Een verrassing; Dominicaanse Sarah :shakekontje. Rustig met elkaar knuffelen, tot het tijd was om een kamer op te gaan zoeken. Een kamer uitgezocht met airco, na 1,5 uur met dit sexdier, was het tijd om flink bezweet de kamer te verlaten. :bonken O:-) bad2

Relaxen, vorkje prikken, en toen was daar Emma, de lange Roemeense met lang zwart krullend haar. Ik zeg haar altijd gedag, maar naar de kamer waren we nog niet geweest. Zij heeft haar eigen theorieën waarom ik niet met haar naar de kamer ga, we besloten de proef op de som te nemen. Het resultaat werd mij al snel duidelijk, we hebben geen goede match met elkaar. Al denk ik wel, dat wie een goede klik met haar heeft, een prima sessie heeft. :mistress

Even rustig voetbal kijken, komt de volgende dame zich aanbieden, naam vergeten. Op de kamer geen hoogvlieger, beetje tongzoenen en dan over naar copulatie, binnen 30 minuten klaar, snel vergeten deze sessie. :banghead:

Het is 20:30, tijd om klaar te maken voor vertrek, kan ik nog net het eind Zweden-België thuis zien.

Six Sense tot de volgende keer. :039:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)