Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118879 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #735 Gepost op: 10 september 2016, 19:53:24 »
Dag van de herhalingen 9 september 2016

Na een Bulgaarse dag en twee Poolse dagen was het gisteren een dag van herhalingen of anders gezegd een dag van zekerheidjes.
Om 11 uur veertig zilverlingen afgetikt bij Wendy.
Een koffie in de bar besteld en genuttigd op het terras.
Na 12 uur werd het wat drukker. Langzaam druppelden de meisjes binnen. Ook nu weer een paar nieuwe optisch hele mooie dames. Licky Luke, Bob0808 en LellebeL trof ik aan het zwembad.
Ik was al twee uur binnen en merkte dat de druk van de ketel moest.

In de bar beneden was het meest te vangen op dat moment. Nog een hele tijd met Crystal gequatscht. Was zeker een optie! Maar er waren ook andere opties. Melissa, Delia, Carmen (nrs?), zelfs Petra na lange tijd weer eens gespot. Zo ook Denisa.
Met de Roemeense Denisa nog nooit gekamerd. Die kom ik bij elk bezoek wel tegen. En toch komt het er niet van. Ze zit altijd, ik zou bijna zeggen 'onopvallend', onder het grote tv-scherm in bar......ggggrrrrrrrrrr!

recensie: MELANIE
Melanie haar blik is uitdagend. Ze lijkt onschuldig, maar dat is ze niet meer. Eind juli was ze net een paar weken 'in het vak'. Ze weet precies hoe ze je moet inpalmen (en ik laat het toe). Met Melanie ben ik in een hoekje op een van de sofa's gaan zitten. Haar talenkennis is iets beter geworden. Engels lijkt haar voorkeur te hebben, Duits kan ook. Beiden zijn nog beperkt, maar het gaat vooruit.
Ik vermoed dat de lessen van oudebelg hebben geholpen, want haar service is er op vooruit gegaan. Topkamer nummer Eén!

Ik had nog een project voor ogen. Dat had met de Duitse Tayra moeten zijn. Uitvogelen of Tayra nou echt de boel beduveld met haar klanten óf dat met strakke afspraken goed te kameren valt. Helaas heb ik haar gisteren niet gezien.

[attachimg=1]


Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes LellebeL wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt  :censored
Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat  ;)

Weet niet meer precies op welk moment, maar tijdens het douchen stond er een dame samen met mij onder de douche. Ze had allerlei vragen, waaruit ik kon concluderen dat ze haar eerste minuten in Sixsens maakte. Roemeense en als ik het goed heb onthouden was haar naam Ina. Zwart lang haar, slank en een mooie echte b-cub. Later zag ik haar (wat onwennig) op het terras zitten. Service nog onbekend, ik hoop dat ze er over twee weken nog is. Is zeker een optie!

De tijd vliegt op zo'n dag met rondlopen, ouwehoeren, een paar vino's......, want ineens vloog iedereen op de BBQ af. Half 6! Mezelf te goed gedaan aan een heerlijk visje en salade.

recensie KINGA
Op het terras met zicht op de receptie zag ik dat Kinga arriveerde in een lang soepel jurkje tot op de vloer. Ze zag er met die kleding ook zeer patent uit. Na een opfrisbeurt trof ik Kinga in de bar, waar we na drie kwartier en ieder met 2 Cola-Chivas achter de kiezen richting kamer 2 vertrokken. Kamer 2 is bijna in de hemel.......zo ook de kamer met Kinga. Topkamer nummer Twee!!
Voor de Kinga fans/liefhebbers. Ze is aanwezig tot en met vrijdag 16 september. Daarna voor een langere periode afwezig.

Het terras liep langzaam leeg en de ambiance concentreerde zich in de bar op -2.
Een groot deel van de avond aan de bar gehangen met Delia. Zonder voorafgaande kamerbedoelingen. Ik zat sowieso nog in de herstelmodus van de kamer met Kinga en er was ook wel wat alcohol genuttigd. Ik ken kleine Sjeuf een beetje. Die kan aardig dwars liggen met alcohol.

recensie DELIA
Na wat bellekes vino met Delia, steeg ook de goesting om te kameren. Pas tegen half 12 durfde ik een kamertje aan. Met deze vuurrode furie naar de kamer. Het werd de langste kamer van dit bezoek aan Sixsens. Een sloopbedrijf is er niets tegen! Topkamer nummer Drie!!!

Rond kwart voor 2 kwam ik total loss terug in de bar. Geen bekenden meer (bleken op kamer te zijn), waarop ik besloot mijn drankjes maar eens te gaan afrekenen en richting huis te gaan.

Vrijdag 9 september was mijn duurste clubbezoek ooit. Niet alleen de kamers, maar ook het verteer dat ik bij vertrek moest afrekenen.
Daar staat wel tegenover dat het ook een van mijn mooiste clubbezoeken is geweest.

Illusion Plopp

[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #736 Gepost op: 12 september 2016, 11:31:33 »


Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes LellebeL wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt  :censored
Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat  ;)

Teveel eer voor mij, al deze titels!
Master of the Mistress zou al voldoende zijn (SM  :-P )
Wishfull thinking.... t4533

Sonja staat altijd in GFE modus...ze is gewoon een heel lief vriendinnetje !

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #737 Gepost op: 12 september 2016, 11:43:45 »


Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes LellebeL wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt  :censored
Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat  ;)

Teveel eer voor mij, al deze titels!
Master of the Mistress zou al voldoende zijn (SM  :-P )
Wishfull thinking.... t4533

Sonja staat altijd in GFE modus...ze is gewoon een heel lief vriendinnetje !

Ik ben onderweg....... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #738 Gepost op: 12 september 2016, 11:49:24 »


Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes LellebeL wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt  :censored
Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat  ;)

Teveel eer voor mij, al deze titels!
Master of the Mistress zou al voldoende zijn (SM  :-P )
Wishfull thinking.... t4533

Sonja staat altijd in GFE modus...ze is gewoon een heel lief vriendinnetje !
Sjeufke is een veel te nette meneer, ik noem je liever verrader, Judas3, Johannes de Doper, 69, Samson en watje   ;D :cheer:
Dat Sonja wat meer van de kinky-service is is maar een "gedacht", Sonja is net zo goed een vriendinnetje als een geile stoot als een hebbeding, maar kan en wil gerust dominant uit de hoek komen, ze past zich volledig aan aan haar "slachtoffers"  :sef 000008
Haar karaktertje is licht (tot zwaar) dominant, maar ze past zich perfect aan aan de "kamergenoot" van het moment (bij "bijna" allemaal)  :035: :dance2


Ze is zo lief meneer, en als het op je zaadcellen aankomt: ze is zo dief meneer  :adult :censored
En moest ze ooit "godverdomme" roepen op kamer of daarbuiten, is het enkel omdat er koeien op de motorkap van je wagen liggen of  omdat .... neen, dat mag je zelf ondervinden, Sjeufke ....
.... maar dat ze verdomd lekker en goed is "in da sack", daar kan je van op aan ...... noch Judas3, noch judas2 zouden je verraden en je je centen zomaar in een of andere gleuf laten steken  ;D :-\ ;)


Ik wacht op de beschrijving van de laatste excessen van onze LellebeL, of gaat ie zijn encounters met deze heerlijke stoot helemaal voor zichzelf houden ...... verrader .....  :mistress :040: bad2 bad26
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #739 Gepost op: 12 september 2016, 11:53:04 »

Ik ben onderweg....... :lol_hitting:
Ga jij lekker op woensdag, dan gaan noch LellebeL, noch sm, en heb je haar helemaal voor jou alleen  ;D ;D ;D


Note sm: woensdags heeft Sonja haar vrije dag


Zo, opgelost   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #740 Gepost op: 12 september 2016, 18:03:48 »


Op het terras onder toeziend oog van professor, meester, doctorandes LellebeL wat nader kennis gemaakt met Sonja. Ja met een 'J' und ohne Peitsche deze keer. Ze had leren handschoentjes aan. Sonja is duidelijk wat meer van de Kinky service, schat ik zo in. Mooi lijf, leuke snoet.....maar om nou weer een aan kruis geketend worden......? Nou nee! Dat is ooit een dame in Haus Panthera gelukt  :censored
Niettemin, tot een kamer zal het wellicht zeker een keer komen als Sonja in de GFE-modus staat  ;)

Teveel eer voor mij, al deze titels!
Master of the Mistress zou al voldoende zijn (SM  :-P )
Wishfull thinking.... t4533

Sonja staat altijd in GFE modus...ze is gewoon een heel lief vriendinnetje !
Sjeufke is een veel te nette meneer, ik noem je liever verrader, Judas3, Johannes de Doper, 69, Samson en watje   ;D :cheer: 


Haar karaktertje is licht (tot zwaar) dominant, maar ze past zich perfect aan aan de "kamergenoot" van het moment (bij "bijna" allemaal)  :035: :dance2


Ik wacht op de beschrijving van de laatste excessen van onze LellebeL, of gaat ie zijn encounters met deze heerlijke stoot helemaal voor zichzelf houden ...... verrader .....  :mistress :040: bad2 bad26

Dominant...dit kleine schatje?? Mmwwaaahhhh.... Meer een eigen willetje en daar is niks mis mee.

Mijn escapades van afgelopen vrijdag zou ik graag willen delen, maar ja... Ik ben gehoorzaam, discreet, een "watje" zo u wilt, dus zult u de verhalen niet te lezen krijgen waar zelfs de meest doorwinterde smeerlap (ja U SM!) nog rode oortjes van zou krijgen.
In deze kleur ligt tevens de achtergrond van mijn discretie  ;)

Morgen (dinsdag dus) wordt er weer gezwommen, gedoken en ..... gesmeerkeest!
 :adult

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #741 Gepost op: 12 september 2016, 20:21:13 »
En dat noemt mij een viespeuk ......  rode ridder  ;D :lol
[attachimg=1]




Wordt vervolgd .....
[attachimg=2]
[attachimg=3]


 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #742 Gepost op: 12 september 2016, 21:08:45 »

Wordt vervolgd .....
[attachimg=2]

Wauw, de halfzus van Dahla en Kinga op de cover !?!


Ennuh, ik was er niet over begonnen als SM niet om de smerige details gevraagd had.
De hitsingle van Marco Borsato zal voor de ware smeerpijp ook wel een hele andere dimensie hebben... "Vandaag is rood.."  :7505:

Ps Licky Luke : later op de avond troffen bob0808 de opblaasbal nog aan in het zwembad. Mijn goede voornemen om deze leeg te laten lopen en bij de receptie in te leveren is er bij in geschoten..sorry!
Was een gezellige middag en avond.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #743 Gepost op: 21 september 2016, 19:14:49 »
Afgelopen zondag...one of those days wanneer ik gewoon besliste om 13u 's middags: Ja, ik ga naar SixSens. Gewoon om al op te warmen voor deze zaterdag, wanneer ik terug zal gaan.

Nee, veel volk was er niet. Het was zelf héél kalm in de club. De dames zaten er dan ook wat "lui" bij en er was nergens veel beweging. Bij aankomst kreeg ik al wel drie zoenen van Domenika die me aan de bar heel lang gezelschap hield. "I'm glad I could talk to you, because today was boring as hell". Ik antwoordde daarop "I'm glad I could fuck you tonight, because my dick was also bored as hell".  :lol


Eerste kamer met Domenika. Da's nooit slecht. Ze weet me telkens wel te verleiden en de kamergangen zijn van hoog niveau.


Omdat het toch zo rustig was, me laten masseren door de masseur. Geweldige sessie, met zalige tongzoenen, prostaatmassage's en FT's. Ow, eeeeuhm, wacht...da's wat nog moet komen. Nee, de man heeft me perfect los gemasseerd en deed dat met verve. Af en toe kan dat zo'n deugd doen.


Nadien in de bar nogmaals lang met Domenika zitten babbelen. Tot zij plots door moest en ik terug mijn pussy scanner had aangezet. Een nieuw meisje, en jawel, ik ben haar naam vergeten. Héél dikke natuurlijke tieten. Toch zeker in de range van een D-cup. Die hangde aan een zeer slank jong lijfje. Ik kreeg terstond zin. De kamer volgde snel en ze zoog me zo'n 5 minuten tot ik bijna klaarkwam. Ik moest en zou haar nog neuken. Doggy was het, maar met veel variatie. Toch bleek de condoom niet goed om, want toen ik hem eruit trok op het einde, was hij aan flarden. Ik ben recent nog getest. En het meisje zag er ook super verzorgd uit. Op de moment wel wat stress om iets opgelopen te hebben, maar dat zal wel niet :) Zij pakte ook de pil. Oef!  ;D


Zaterdag ben ik er weer. De line-up zal dan wel op volle sterkte zijn. En flietermans ook? Ofcourse!  8) 8) 8)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #744 Gepost op: 21 september 2016, 19:24:42 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #745 Gepost op: 21 september 2016, 19:32:15 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)

Sjeufke z'n nieuw levensmoto: het zaad van een maat kan geen kwaad  :lol

SS, cu on saturday! Ben er al een tijdje niet geweest en kijk er wel naar uit.

edit: met SS bedoel ik Six Sense, natuurlijk NIET Satanic Surfer  :lol
« Laatst bewerkt op: 21 september 2016, 19:42:14 door RyuHayabusa »

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #746 Gepost op: 21 september 2016, 19:43:37 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)
Ik zal het haar nog eens vragen zaterdag.

Ik ben daar onwaarschijnlijk slecht in. Toch zeker met grieten waarmee ik maar één kamer maak. Ze komt uit Roemenië (straf hé!? Ein-de-lijk eens een griet uit Roemenië  :lol) en was pas vier dagen in SixSens.

Ik schat haar maximum 20 jaar. Zeer jong ding met zeer grote borsten. Niet in proportie met haar slanke lijf. Maar het stond haar wel.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #747 Gepost op: 21 september 2016, 19:52:27 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)
Ik zal het haar nog eens vragen zaterdag.

Ik ben daar onwaarschijnlijk slecht in. Toch zeker met grieten waarmee ik maar één kamer maak. Ze komt uit Roemenië (straf hé!? Ein-de-lijk eens een griet uit Roemenië  :lol ) en was pas vier dagen in SixSens.

Ik schat haar maximum 20 jaar. Zeer jong ding met zeer grote borsten. Niet in proportie met haar slanke lijf. Maar het stond haar wel.
Binnen 6 maand herkennen we haar vanzelf ... zo maak je het ons erg makkelijk  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #748 Gepost op: 22 september 2016, 09:15:46 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)

BIANCA  :)) is 1m70, very slim, and an amazing natural D-cup, just arrived one week-end ago in 6S. She wears a mini jean short and a pink top. More fluent in spanish than in english. Should be Tommy's girl.

Nice room with her, not the best I would have in this club, but enough to recommend her (and what a body !)  :tietjes

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #749 Gepost op: 22 september 2016, 09:33:49 »
A.s zondag eens uitkijken naar dat verzorgde meisje met die D cup, die jou een lekke band heeft bezorgd.
Mocht jij zaterdag al een naam weten, dan horen wij dat hier graag.......... ;)

BIANCA  :)) is 1m70, very slim, and an amazing natural D-cup, just arrived one week-end ago in 6S. She wears a mini jean short and a pink top. More fluent in spanish than in english. Should be Tommy's girl.

Nice room with her, not the best I would have in this club, but enough to recommend her (and what a body !)  :tietjes
Bianca!!
Thanks!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke