Auteur Topic: BIANCA  (gelezen 193771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Gepost op: 14 januari 2013, 20:42:08 »
Naam : Bianca

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Duits

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur / lengte : Blond / lang

Lengte dame : 1,52m

Postuur / Cup : Slank / stevige A - Cup

Tatoeages / Piercings : niet echt op gelet, maar volgen de fotos niet ;)

Service: TZ , PZC , NMC

Meisje is best populair en is ook veel in actie te zien ;D , pijpbeurtje in kino, een paar keertjes tongzoenen aan de bar. Een wat actief en springerig meisje dat me een beetje aan Ariana deed denken.

Toen ze eindelijk eens niet met die ene kerel bezig was, wist ze zelf ook niet of ze nou bezet was of niet. Ze ging even checken,  en bij terugkomst kwam ze op schoot zitten om wat 'actiever' te presalen. Op de kamer best ok, maar toch ook een professioneel nummertje. Zoenen goed, tongzoenen wisselend, pijpen ok en cowgirl best lekker. Gezien haar drukke schema, misschien wel logisch dat ze redelijk snel wilde dat ik het over nam. Best leuk voor een keertje, maar niet de hoogtes die sommige andere dames in Babylon bereiken.

eta voor SM: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/172.php
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2015, 13:49:49 door de vulkaan spesjalist »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2013, 10:26:53 »
De sessie ging van start met een ruim voorspel op de bank. Deze dame kan zeer goed pijpen. Op de kamer werd het een stevig potje sex , met stomende inzet van beide partijen. Ook weer een dame die een zeer goede service geeft. Niet voor GFE beren , maar voor wat stevigere actie zonder uit te komen bij een PSE.

Herhalingsgevaar : zeker !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

guest36915

  • Gast
BIANCA
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2013, 23:13:16 »
I wanted to meet Bianca because I found her body very good and I saw her a time in Jacuzzi very naughty with an other guy.
Indeed, it was very good during fifteen minutes in the sofa. But after when I go with her to the room, the trouble began. She stop the DATY after five minutes and she don't want fingers therefore she was not ready for penetration (It's the first time a girl at Babylon stop my cunilingus).
After blowjob was not deep. She just took the end of my dick in her mouth and don't licking the rest and balls. For 69, she don't want put her body on mine in order to have her pussy out of my mouth.
For sex, I felt she isn't not wet but she don't want use gel. It was very difficult, she said she has was trouble with each of my move.She say I'm too big, too strong. But I'm sure It was because she was not ready or because she has doing sex too many times before. Indeed, I went with Any after and she have a smaller pussy than Bianca but no problem with me because she was wet.
Very Bad time, neither GFE nor PSE.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2013, 00:41:34 »
Ook dit blondje is inmiddels in Neby te vinden (ietsje aangekomen); samen met Baby - ja zo heet ze echt - de aanjaagsters van het Roemeense 'tienerhoekje' in neby.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2013, 09:46:24 »
Bianca ( 24/05/13 )

Ik liep haar tegen het lijf aan de kino boven. Vroeger was ik al eens met haar geweest en dit was dik in orde , net als deze sessie trouwens.

Laten we het houden op een zeker waar voor je geld dame. Maar in het totaal plaatje haalt ze het net niet van toppers als Roxy , Marlen , Lucy , Doris...

Dus terug in Babylon !
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2013, 09:52:35 door Kamikaze »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #5 Gepost op: 8 juni 2013, 19:50:43 »
Niet meer aanwezig....terug naar Club Neby Dortmund

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2013, 01:20:15 »
Weer in Babylon !

Bianca zag er vandaag super goed uit. Even wat spielerei op de bank en dan de kamer op. Zeer hevig voorspel : pijpen en 69. Dan stevig neuken , begonnen in cow-girl , dan doggy , gevolgd door schildpad en volle bak in missionaris met benen in de lucht de zaak afgemaakt. Topsessie , die de vorige met haar van de baan veegt. Ze was zeer druk bezet.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #7 Gepost op: 24 juni 2013, 21:12:07 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #8 Gepost op: 24 juni 2013, 21:13:31 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #9 Gepost op: 8 juli 2013, 15:11:17 »
Vaste waarde aan het worden ondertussen om de dag te starten. Weer een zeer geslaagde sessie.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #10 Gepost op: 8 september 2013, 20:20:13 »
De sessie haalde niet het niveau van de laatste keer. Maar zeker niet slecht. Ach ja , het kan altijd niet knallen. Laten we het voor deze maal houden op een mooie 7/10.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #11 Gepost op: 9 september 2013, 15:51:00 »
Bianca is een absolute aanrader!

Bianca stond aan tafel en vroeg of ik nog wat te drinken wilde, tuurlijk en met een zachte streling over mijn rug kreeg ik mijn drankje aangereikt. Tijdens het eten kletsten we gezellig over koetjes en kalfjes  :ecomcity: Oh...had ik maar minder op mijn bordje geschept, de handdoek begon langzaam te kieren  ;D zodat Bianca me snel meenam naar de zitbank, waar ze dicht tegen mij aankroop en me hartstochtelijk begon te zoenen :adult WOW, dit was nieuw voor mij, zo krijg je het in de pauchalclubs niet!
Ze verkende met haar lippen mijn tepels en ging via mijn nek weer omhoog naar mijn oren en mond  :17: Ik hoop maar dat ik dat op de kamer lang genoeg volhoud, die meid zat me op de bank al zo op te geilen dat de kamer nog veel goed beloofde.  :seks ? Vroeg ze? daar hoefde ik niet lang over te denken! We gingen naar boven naar een mooie kamer met een spiegel boven het bed, ze stapte uit haar Pumps en plots was ze nog maar een kleine meid (1.55m). Ik teilde haar op en legde haar op het bed waar we de heerlijke zoenpartij voortzetten, langzaam daalde ze af via mijn tepels naar mijn inmiddels op oorlogssterkte staande lusttorpedo. Heel langzaam maar beheerst begon ze aan het topje en werkte hem naar binnen tot hij tegen haar amandelen drukte, het laatste stukje paste net niet  :-P Met haar handen los begon ze te pijpen, met elke slag werd het vochtiger en hoorde ik het soppen in haar mondje, heerlijk nat draaide ze haar rondjes rond de top en zakte daarna met haar tongetje naar beneden en vergat ook niet wat er beneden nog meer rondhing, ze ging zo een tijdje door tot ik haar most stoppen om niet vroegtijdig klaar te komen.
Ze begon nu haar weg naar boven en eindigde weer met heerlijke tongzoenen. Intussen was ze boven op mij gekropen en spreidde haar lipjes over mijn lusttorpedo. Ze begon zich lekker op te geilen door heen en weer te glijden terwijl we lekker aan het tongen waren. Ze is er gek op als je haar wisselend streelt in haar nek en oren en dan weer stevig vastpakt. Het tempo opvoerden en steeds dieper zoenend merkte ik dat het beneden steeds vochtiger werd :wtf: Ze zuchtte diep en schokte met haar lichaam, dat kan toch echt niet gefaked zijn (of ze doet het heel goed)  :13: Ze zakte weer naar beneden en likte al haar sappen van me af. Omdat het half uur op begon te raken vroeg ik haar om een condoom, ze klom weer bovenop  :tietjes en bereed me tot ik het niet meer kon houden en het jasje volspoot.

Ze kwam nog even lekker tegen me aanliggen tot we naar beneden gingen.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #12 Gepost op: 22 september 2013, 18:57:39 »
Wat een lekker poppetje is dit! Beetje brutaal maar dan op een heel leuke manier. Heerlijk lijfje met alles d’r op en d’r aan… Die kun je eigenlijk niks weigeren … en dat heb ik dus ook niet gedaan… ;-)  :sex

Ze had mij en eagelke van drank voorzien toen we aan de bar zaten en toen ze daar weer achteruit kwam nam ik haar hand (ja ik kan ook brutaal zijn) en trok  haar zacht naar me toe. Ik wilde weten wat haar naam was en vroeg dat, waarop ze zei dat ze Bianca heette. Ik herinnerde me meteen van de diverse fora en van de Babylon website dat ze daar hoog aangeschreven stond en antwoordde dat ik die naam nooit meer zou vergeten, waarbij ze lief lachte en me een kus gaf. Kijk, zo doe je dat…  :PDT_Armataz_01_37:

Later kwam ik haar weer tegen toen ik met Alice in de kino was en zij met mijn wandelgenoot eagelke ook naar de kino kwam om wat te rotzooien. Helaas werd hierbij zo veel gelachen door ons allemaal dat Alice en ik besloten alsnog een kamer te zoeken.  :bonken

Toen ik later met eagelke wat gegeten had en bij de tafel naast het buffet stond kwam ze weer langs en liep ze toevallig (…) tegen me aan. Dat lijfje voelde zo lekker aan dat ik meteen mijn handen om haar heen sloeg (tja, zo’n reflex zal ik maar zeggen, gebeurt wel vaker in een club) en ze me meteen een zoen gaf. Ze kronkelde wat met haar heerlijke kontje en voelde dat mijn kleine Luke haar graag wilde begroeten, althans dat hij daar pogingen voor deed (helaas, zo groot is ie nou ook weer niet)..

Om een lange presales kort te maken, zijn we maar op een kamer verder gegaan en heb ik daar flink van deze donderse dame genoten…  :censored

Haar kwaliteiten zijn al meer dan eens benoemd: goede presales en aftersales, zacht en nat pijpen, 69, heerlijk (tong)zoenen, en ga zo maar door. Ondanks andere recensies heb ik met haar van een heerlijke GFE sessie genoten.  :happy Voor herhaling vatbaar!

Naam : Bianca
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/lengte : lang blond haar
Lengte : 1m55
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage : onderrug
Service : TZ, PZC, NMC en FT .
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #13 Gepost op: 22 september 2013, 21:58:09 »
Ze wil me wel maar ik heb nog niet toegehapt.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2014, 09:03:18 »
Gisteren ook gekamerd met Roemeense Bianca die ondertussen 26 jaar is geworden. Ik had al een hele lange, vermoeiende dag achter de rug, maar dit brutaaltje blondje intrigeerde me al een hele tijd. Toen ze plots een uitstekende paaldansact weg gaf, was ik dan ook op slag verloren.

De presales waren uitstekend: veel knuffelen en lekker en overvloedig tongzoenen.

Op de kamer ging het feest verder: overvloedig tongzoenen, een zalige pijpbeurt (1 van de beste die ik dit jaar al heb gehad) en lekker neuken. Ik ben ondanks stevig doorbeuken tijdens hondjes iet klaargekomen, maar dat lag absoluut niet aan Bianca. Integendeel, het waren de voorgaande orgasmes, de alochol en de vermoeidheid die voor spelbreker speelden.
 
De aftersales waren top: ik ben na de kamergang nog anderhalf uur in Babylon gebleven en Bianca heeft me nog veelvuldig gezelschap gehouden, waarbij kusjes en knuffels absoluut niet ontbraken.
 
Herhalingsgevaar: 200%. Deze meid ziet er lekker uit en ze heeft een hoog PSE én een hoog GFE gehalte. Ideaal voor mij! Plus: dat orgasme moet er nog van komen hé! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum