Auteur Topic: BIANCA  (gelezen 193965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #90 Gepost op: 22 april 2018, 08:32:53 »
Bianca ist aus dem Urlaub zurück ( aktueller Stand 21.04.).
Bericht zu Ihr folgt.

vanKees

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #91 Gepost op: 8 juli 2018, 12:17:26 »
terug te vinden in PHG sinds vrijdag 06/07/18, dus de AWL klopt niet....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #92 Gepost op: 8 juli 2018, 14:06:07 »
terug te vinden in PHG sinds vrijdag 06/07/18, dus de AWL klopt niet....
Van Flori is het onbekend, maar Bianca komt altijd weer op haar oude stek (Bab) terug........ :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #93 Gepost op: 9 juli 2018, 00:50:37 »
(Van Flori is het onbekend, maar Bianca komt altijd weer op haar oude stek (Bab) terug..)


Flori zal voorlopig daar wel blijven, door de nachtshifts te doen, heeft ze veel meer vrije tijd tijdens de dag en heeft ook iets met haar verblijfplaats te maken, ondanks ze zelf beweert het niet eigenlijk haar publiek (wegens te smal) is.
Bianca en zij niet alleen verlaten voorlopig Babylon wegens te weinig werk, want nu was ze ook met een vriendin aan ' t rondlopen, die vroeger ook in B zou gewerkt hebben, maar niet van het echte FKK hield.
Trouwens er zullen er nog wel enige verdwijnen, dat is de ook de rede van het verdwijnen van Flori, wel volk in de club, die een hele dag aan het zwembad liggen of waar dan ook en misschien één kamer doen van 30 min, daar kunnen de juffrouwen niet van leven.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #94 Gepost op: 14 juli 2018, 22:26:37 »
En nu weer in H7 waar ze onder haar oude alias Kami door het leven gaat.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #95 Gepost op: 29 juli 2018, 16:09:15 »
terug babylon

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #96 Gepost op: 3 augustus 2018, 17:31:39 »
De verbazing op haar gezicht toen ze mij gisteren op het terras zag zitten was goud waard. Enkele weken geleden had ik haar voor het eerst ontmoet in H7 en tot volle tevredenheid twee maal met haar gekamerd. Ze was destijds zeer verbaasd dat ik nog nooit in Babylon was geweest. Ze snapte mijn uitleg dus kon ik haar blik wel begrijpen.

Er volgde een hartelijke begroeting en ze vroeg of ik er al lang was. Ik zei dat ik net binnen was en aan het wachten was op de dame die mij de rondleiding zou geven. Bianca vond het onzin dat ik moest wachten en nam de rol van gids op zich. Ik kreeg de grand tour en na afloop zei ze dat ze me later wel zou zien.

Regelmatig zocht ze me voor een korte of langere tijd op. Ze is het prototype zotte doos, dus het was volop grappen en grollen en elkaar pesten. De running gag van mijn kant was dat ik haar "tweelingzus" Kami liever en leuker vond en zij was in de "nur sex im Mund" modus.

Op het terras had ze me eerder al gevraagd of ik ooit al eens gepijpt was geworden terwijl de dame in kwestie een ijsblokje in haar mond had. Nu heb ik al vele varianten ondergaan, maar deze ontbrak nog. Ik zat in het zitgedeelte in de bar en Bianca kwam erbij. Na korte tijd stond ze op en kwam terug met een glas vol ijsblokjes. Al snel zaten we te stoeien met elkaar en voordat het compleet uit de hand zou lopen besloten we dat het verstandiger was om een kamer op te zoeken.

Op de kamer zette ze haar eerdere woorden in daden om en mijn edel deel werd getransformeerd in een ijslolly. Mede door de hitte voelde het zeer aangenaam aan en zorgde voor heerlijke tintelingen. Bianca weet precies hoe ze je op het randje moet houden. Af en toe wisselde ze het af met een edging HJ om dan weer pijpend het randje op te zoeken. Er volgde een tijdje 69, waarna ze weer het heft in handen nam. Ik was het besef van tijd inmiddels helemaal kwijt. Na een tijdje pakte ze de massage olie en al teasend bouwde ze langzaam de druk op totdat de ontlading volgde. Het uur was inmiddels bijna verstreken en gezien de hitte op de kamer leek het ons verstandiger het er op dat moment bij te laten. Natuurlijk kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat zij geen massage had gehad. Ik counterde door haar erop te attenderen dat het "nicht nur sex im Mund" was geweest en dat de massage later op de avond zou volgen.

Ik lag in het zwembadgedeelte op een ligbedje wat te praten met JR die er ook lag en Bianca kwam weer regelmatig voorbij. Soms alleen een kusje stelen, dan weer samen een sigaretje roken of om elkaar te pesten en plagen. Het wekte dan ook enige verbazing bij JR toen ik zei dat dit pas de tweede keer was dat ik Bianca zag. Toen ze weer eens een rondje ging lopen maakte ze me erop attent dat ze nog altijd een massage te goed had. Ik grapte dat ze dan nog lang kon wachten. Kordaat kwam ze terug lopen en ik besloot het zekere voor het onzekere te nemen en de kuierlatten te nemen. Hl1 en JR gingen kijken of er nog wat te scoren viel en ik besloot te genieten van de rust die er heerste in dit gedeelte.

Al spoedig kwam Bianca me gezelschap houden. Ze drapeerde zich als een dekentje over me heen. Ik liet mijn vingertoppen langzaam over haar bevallige lijfje glijden en als dank kreeg ik haar tong in mijn mond gestopt. Ik vroeg haar of ze klaar was voor haar massage en er verscheen een glimlach op dat brutale koppie van haar. Terwijl ik de olie en iPad haalde schreef zij zich in zodat we meteen door konden.

Op de kamer haar gevraagd wat voor muziek ze wilde en ze zei romantisch. Het geschikte playlistje erbij gepakt en begonnen mijn schuld in te lossen met een massage. Als dank je wel wilde de rollen daarna omkeren door mij te trakteren op een massage. Bij haar betekent dat "mit Mund" en volledig gericht op 1 onderdeel van het lijf. Gezien haar skills op dat gebied een waar genot. Nadat ze gedurende een twintigtal minuten haar volledige repertoire op dat gebied erop losgelaten had kwam ze overeind en keek me uitdagend aan. Ze vroeg me wat ik wilde en ik zei haar dat zij maar moest beslissen. Ze vond dat ik maar eens aan het werk moest en een duit in het zakje moest doen. Ik stelde lepeltje lepeltje voor en dit zag ze wel zitten.

Voor mij is het het ultieme standje. De wijze waarop een dame dit "ondergaat" zegt alles. Als ze zich hierin volledig overgeven dan weet je dat ze je volledig vertrouwd. Bianca kroop volledig tegen mij aan, mijn handen werden stevig vastgepakt door de hare en in een rustig tempo voerden we langzaam de druk op. Haar ademhaling versnelde en haar licht gehijg maakten duidelijk dat zijner net zo van genoot dan ik. Ze drukte haar kontje steviger naar achter en het tempo werd opgevoerd. Het zorgde voor een intense ontlading bij beiden. Nog even nageknuffeld en de kamer verlaten. In de kleedkamer had ze alweer ideeën voor als ik een volgende keer kwam. Nadat ik me gedoucht en aangekleed had stond ze bij de theke op mij te wachten. Er volgde nog een heerlijke knuffel en tongzoen.

Herhaling met Bianca is onvermijdelijk. De klik met haar was er vanaf het eerste moment. Ze is lief, gek in de goede zin van het woord, zeer aangenaam gezelschap en het lijkt wel of ze een zesde zintuig heeft wat betreft ik lekker vind. Voor mij een toppertje in alle opzichten.

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #97 Gepost op: 1 september 2018, 16:40:03 »
Bianca zat only the lonely in het achterste gedeelte voor de grote tv en ik plofte naast haar neer. Natuurlijk wilde ze de achtergrond weten van mijn langdurige afwezigheid. Nadat ik dit opgehelderd had vroeg ze of ik mee een sigaretje ging roken. We liepen richting terras aan de achterzijde en zo zag ik het zwembad in volle glorie. Absoluut een verrijking. Al snel voelde alles weer als vanouds en vertrouwd met Bianca. Ze is nog steeds dezelfde zotte doos. Er volgde een aaneenschakeling van wederzijdse plagerijtjes. Bij (wind)vlagen voelde het wat koud aan en ze vroeg of ik mee naar binnen ging waarop ik antwoordde dat het misschien verstandiger zou zijn om elkaar op te warmen op een kamer omdat dit toch onvermijdelijk was.


De sessie werd er al snel eentje van long lost lovers. De passie straalde er vanaf. Vanaf de eerste seconde was er een samensmelting van twee lichamen en hartstochtelijke tongzoenen zoals je maar zelden in een club beleefd. Met haar hand had ze the little dude al volledig laten groeien en langzaam zakte ze af. Na al die jaren wist ze nog perfect op welke wijze ze hem oraal moest verwennen. Tussendoor kwam ze af en toe naar boven voor een heerlijke tongzoen. Haar handje nam dan de honneurs waar. Na zo'n drie kwartier vroeg ze wat ik wilde en ik zei dat zij maar de keuze moest maken. Haar lippen omsloten gevoelvol de top van de ijsberg en haar tongetje ging er sensueel omheen. Beetje bij beetje voerde ze de druk op totdat de moneyshot een feit was. Gulzig als ze was bleef ze doorgaan totdat ook de laatste cent een weg naar haar had gevonden. Topsessie met een topmeid. We spraken af als de gelegenheid zich voordeed we later op de dag voor een herhaling zouden gaan.

Het zou pas laat op de avond zijn dat we elkaar weer troffen. Ze deed nog een verwoede poging om mij op de kamer te krijgen maar het lukte me haar verleidingspoging te weerstaan. Toch zal ik me bij een volgend bezoekje aan Babylon met alle liefde onderwerpen aan haar.