Auteur Topic: BIANCA  (gelezen 193975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #45 Gepost op: 4 november 2016, 08:56:13 »
Moest ze bij mijn volgend bezoek aan H7 aanwezig zijn, toch wel een zekerheidje daar dan 8). Ik heb al veeeeeel te lang niet meer gekamerd met dit knotsgekke Roemeentje.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #46 Gepost op: 6 november 2016, 17:10:56 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg88096.html#msg88096

Ik had die avond nog niks gedaan dus had wel zin gekregen. Ik zat op de bank en op de leuning kwam een kleine blonde meid zitten. Het was de Babylon meid Bianca nu dus Kami.
In Babylon heb ik haar wel vaker gezien maar nooit interesse in gehad. Maar nu haar een paar weken in H7 gezien te hebben vond ik haar wel een geil ding. Komt denk ik vooral dat Babylon fkk is wat voor mij niet zo hoeft. En op zaterdag in H7 mogen de meiden wat aan hebben. Vind ik persoonlijk geiler dan volledig naakt. Ze had zo’n geile neon bikini aan. Klein praatje met haar gemaakt en gevraagd of ze langs mij wilde zitten.
Daar had ze wel oren naar, direct zat ze knus tegen me aan en begon te zoenen en te tongen. Echt een gesprek kwam niet op gang, want ze zat ook al gelijk onder mijn badjas aan mijn pik te sjorren.
Na een tijd had ik het niet meer en moesten we naar de kamer. De pret kon ook gelijk beginnen op de kamer, geen onderbreking dat ze zich eerst moest wassen. De schoenen ging uit en er bleef echt bijna niks van over. Wat een tuinkabouter. Kreeg bijna een nekhernia van haar staand te zoenen. Ze zei al ik kan je bijna staand pijpen. Ons maar snel op bed neergelegd. Ondanks dat ze een klein buikje heeft is de rest alles super strak. Lekker stevige kont en tieten.
Zoenen is super met haar en daar is ze ook niet vies van. Met alles wat ze doet zit ze toch even aan je pik te trekken. Pijpen deed ze ook super, ze deed het ook heel lang. Een paar minuten pijpen en dan ging ze weer zoenen en dan weer naar pijpen en dit wel 3x. Ondertussen lekker aan die kont gezeten en beetje met haar poesje gespeeld. We konden elkaar al aanvoelen dat we nu gingen neuken. Al was er van neuken weinig spraken. Ze doet het condoom om met de mond en gaat op mij zitten. Volgens mij is ze 2x op en neer gegaan en ik was al klaar. :D
Wat zegt ze, we zijn net begonnen! Maar ik ben al klaar zei ik. :D Natuurlijk flink gelachen op de kamer en grapjes gemaakt. Maar goed ze had zolang aan mijn pik liggen trekken en pijpen dat ik het ook niet gek vond.
Resterende minuutjes vol gemaakt liggend op bed. Goed kamertje met haar gehad. Herhalingsgevaar is aanwezig. Maar er zijn er nog een paar andere in H7 die ik ook nog wel eens gedaan wil hebben.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #47 Gepost op: 22 november 2016, 20:59:11 »
Inmiddels al een paar weken verkast naar Heaven 7, waar ze onder naam Kami werkzaam is.

Maar dat is waarschijnlijk voor velen al oud nieuws...  :banghead:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #48 Gepost op: 24 november 2016, 15:41:15 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg89332.html#msg89332

Ik liep door het gedeelte waar de gokkasten staan toen Kami mij tegenhield. En vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei wat lopen. Dat was dan nu afgelopen want ze drukte mij tegen de muur op en begon direct aan mijn lul te zitten en te tongen.Toen ik die lekkere strakke bolle kont van haar in mijn handen had, maakte ik mijn keuze. Kami zou het worden. We zijn ons gaan zitten in het nieuwe zit gedeelte. Natuurlijk net toen we er heen liepen kwam Larissa voorbij. Jammer maar helaas maar dat wordt misschien een volgende keer.
Op de bank liet ze er ook geen gras over groeien en begon tegen mij aan te krioelen, tongen en te trekken. Na een tijdje was het genoeg en op naar de kamer.
Zonder lange onderbreking ging het feest gewoon door op de kamer. Toen ik op bed lag en mijn badjas uit had zag ze gelijk mijn strijdwonden van afgelopen zaterdag van Vertigo in mijn nek. Ze wilde natuurlijk weten hoe die er kwamen. Werden wat woorden naar mij toegeroepen als "Nebunule" en "You are crazy". Ik heb alleen maar gezegd: "Sometimes it just happens".
Maar goed we hadden flink lol op de kamer en ze wilde met mij stoeien. Lekker tongen en pijpen doet ze graag volgens mij. Net als de vorige keer deed ze dit weer heel lang, diep en nat.
Met neuken maar een standje gedaan al heb ik het dit keer wel een minuutje langer volgehouden. Maar alsnog was het snel gebeurd.
Nog even de tijd volgemaakt en ze gaat haar, haar platina blond verven voor de gene die dat interesseren. Dus de foto's zullen nu helemaal niet meer kloppen.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #49 Gepost op: 6 december 2016, 15:59:58 »
Uit mijn recensie van 29 november 2016
(http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg89916.html#msg89916)

Bij binnenkomst stond Kami toevallig bij de receptie en was ik dus al gespot, hetgeen met een knipoog en een handkus bevestigd werd. En na het omkleden werd ik dus bij de fruitautomaten al door haar opgewacht, zogenaamd onopvallend maar met haar sterke punten in de aanslag... mmm..

Maar eerst een sigaretje roken buiten (althans Kami), ik zat er gezellig bij met samen een dekentje op schoot en lekker knus tegen elkaar aan... en daar begonnen de handjes al wat te friemelen... Aangezien de warmtestraler uit stond en sowieso toch veel te klein van formaat was (verkeerd geleverd of verkeerd besteld, wordt nog vervolgd) stelde ze na haar sigaret voor om in de huiskamer een bankje op te zoeken om haar en mijn handjes daar verder op te warmen. Hetgeen ik dus niet afsloeg, daar ken ik haar inmiddels veel te lang en veel te goed voor. En daar ging de presales vol van start... tongzoenen, kriebelen, langzaam wat aftrekken en likken aan mijn tepels... heerlijk gewoon...

Uiteraard wilde ik dit in de privacy van een kamer voortzetten dus heb ik Kami rap een sleutel laten halen, waardoor we in kamer 10 onze intimiteiten konden voortzetten. Het werd een ouderwets service kamertje zoals ik dat van haar gewend ben, en ze wist nog goed wat ik graag heb op kamer. Lekker kroelen, heerlijk intiem, genieten van elk plekje van mijn en haar lichaam. Niet eens aan "gewoon" neuken toegekomen maar uiteindelijk in 69 met een heerlijke ft geëindigd. En die ft's van haar mogen er zijn... Niet stoppen zodra ik klaarkom maar doorgaan, tot ie al bijna weer slap wordt... Yummie...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #50 Gepost op: 15 januari 2017, 19:21:03 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg93219.html#msg93219

Ik zag dat Kami er weer was dus snel daar bij gaan zitten. Ze wist mij weer lekker op te warmen en te verwennen en na een tijd maar de kamer gaan opzoeken. Weer een goede kamer met haar en man wat kan zij pijpen. Ze wist dat ik de vorige keren snel kwam bij haar tijdens neuken dus ze wou de tijd wat rekken. Ze heeft mij ongeveer zo’n 20 minuten gepijpt en ook diep en dan nog met dat tongetje bewegen. Af en toe weer wat zoenen en dan zegt ze we gaan nog niet neuken eerst nog even wat pijpen. Ik vond het wel mooi zo.
Na een tijd toch maar gaan neuken en binnen een paar minuutjes was ik klaar bij haar. Heerlijk.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #51 Gepost op: 12 februari 2017, 01:54:47 »
September 2014 voor de eerste keer met Bianca gekamerd in Babylon op mijn allereerste bezoek aan Babylon. Wist wel van haar omzwervingen naar Luder Lounge, Heaven7, ...... en van haar terugkeer in Babylon. Een gewaardeerde stapmaat heeft haar regelmatig achterna gereisd en kwam altijd terug met lovende verhalen.

Op 4 februari met Bianca aangepapt toen ik haar eerder die dag al even had gesproken. Zie ook clubverslag!

Bianca is een lolbroekje. Op kamer professioneel in positieve zin. Uitstekende service op Babylon niveau! Geen minuut blijft onbenut. Een zoen en knuffelkanon, wauwwie. Uiteraard een stevige wasbeurt gegeven. Los van het feit dat ik er zelf van geniet, leek Bianca er nog veel meer van te genieten. Blasen.....op hoog Teddy niveau, oftewel ze kom dicht in de buurt van de ultieme GOSP van 1M! En...........een spetterende FT tot de laatste druppel.
De zoveelste dame in Bab met een HHG van 100%.

ps. Heren Admins, deze topic kan worden verplaatst naar Babylon onder de naam Bianca.......maar dat wisten jullie al  ;D
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2017, 02:13:27 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #52 Gepost op: 18 februari 2017, 18:39:45 »
Zie ook clubverslag van Babylon

Op 10 februari nog maar een keer op herhaling met Bianca.

Een week geleden had ze me van mijn zaadkorrels afgeholpen middels een spetterende FT. Die kamer lag dus nog vers in mijn geheugen. Tja.....een geile Imp en een geweldige klik. Ik dacht, laat maar gaan. Veel meisjes waren op de kamer. Zoveel alternatieven waren er ook niet op dat moment. Aan de Stammtisch kroop ze al helemaal in me. TZ is een natuurlijke bezigheid van Bianca en kleine Sjeuf werd al flink opgekrikt.
Teddy met Bianca naar de grote kamer op de eerste verdieping. Een zwoele kamer. Een schaterlach-kamer. Een zweetkamer. Een meer PSE dan GFE kamer. En een knal van een FT. Ik kan niet veel meer toevoegen aan mijn vorige recensie over Bianca.
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2017, 18:45:41 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #53 Gepost op: 12 maart 2017, 14:12:22 »
Er werd op de verjaardag van Vazkor flink gekamerd. Op momenten was de keus zelfs beperkt.
Als er één dame is Bab is die haar klantjes wel onderhoudt, dan is dat Bianca wel. Dat ging zo de hele dag door.
Koud binnen om 11 uur of had al drie 'kus'afdrukken van Bianca op mijn borst. Ze noemde het 'reserveringen'. Ik zou het liever 'claims' willen noemen.
Rond 5 uur, riep ik tegen haar "Zimmer". Zonder verder voorwerk meteen naar de kamer. Er is weinig toe te voegen aan mijn vorige recensies over Bianca. Laat die je leuter maar 'beetpakken', ze maakt er gehakt van. Uiteraard met een FT....tot de laatste druppel, want ze lust er wel pap van.

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #54 Gepost op: 26 maart 2017, 22:51:25 »
Lang getwijfeld of ik na de lange kamer met Violetta nog een derde kamer zou doen afgelopen vrijdag. De ambiance liep wat terug en naar huis gaan was ook een optie geweest. Een aantal dames was al naar huis en de rest voor een deel op kamer. De keuze was niet overweldigend op dat moment.

Optisch gezien valt Bianca in de middenmoot, maar qua service vind ik haar persoonlijk toch een van de betere. Vooral haar FT is fenomenaal. Nog geen Ft'je gehad deze vrijdag, dus toch maar ff aangepapt. In de bar ging het er al aardig op los. Dus huppakee....Zimmer. Met Bianca zijn het echte werksessies. Ruim in de verlenging zoog ze de yoghurtbus finaal leeg. Voor een goede pot seks van 1 uur is helemaal niets mis met Bianca. Topwijffie!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #55 Gepost op: 31 maart 2017, 21:15:25 »
Bianca (Babylon) - Perfect teaser lady, GFE-dame
Bij deze recensie
 
 
De DVP Cataloog
 
#karpatischeberggeit - #gfedame - #servicegranaat - #ezottedoze
 
 
Bijzonderheden
 

Dit is een leuke vlotte dame uit Roemenië die graag lacht en grappig uit de hoek kan komen. Ze heeft blond op dat moment wat krullend haar, halflang, eerder normaal postuur maar nog steeds erg mooi en naturel.  Met haar kan je zeker gesprekken voeren met meer inhoud dan veel andere dvp's, zeker als je ze beter leert kennen kan het alleen maar beter worden.
 
 
Presales
 
De presales waren eerder kort maar heel goed met haar, ze is service-gericht en enthousiast voor mijn wensen op kamer, en nee die show is geen hint daaromtrent, het voorspel is nog heel wat anders met snoepen, aantrekken-afstoten en teasing.  De presales waren in de bar en gingen wat verder tijdens het wachten op een kamer in een der sofa's beneden.
 
 
Kamer
 
Er waren weinig kamers vrij zo vroeg op de dag en er werd druk gekamerd: de enigen die vrij waren en vaak vrij bleven waren kamer 6 op de bovenverdieping en kamer 8, die met het raam, beneden. Niet de beste kamer en Bianca stelde voor te wachten op een kamer in de kelderverdieping. We gingen daar wat verder stoeien onder het wachten tot een dame en haar ijsbeer langs passeerden en Bianca hen vroeg haar naam te zetten voor die kamer waar ze van kwamen. Dat is riskant: je weet immers niet of de tijd wel goed werd genoteerd. Dat bleek echter geen probleem. We betrokken kamer 11, was gewoon goed en weg van lawaai.

 
Voorspel & Sex
 

Zoals gezegd: teasing, soft-dominantie, snoepjes, strelen, TZ, met haar lekker zachte naturelle borsten spelen, vrijen en vanaf nu ook massage en massage-olie. Deze laatste werd niet gebruikt, hier en ook niet later. Jammer want het massage-apparaatje dat ik telkens mee had, werkt beter op een geoliede huid. Dames zoals Love-It in PHG de vorige dag interpreteerden en gebruikten het kleinood dan weer als 'vibrator' wat eigenlijk z'n functie niet is. De batterijen begonnen het op de koop toe te begeven dus kwam er niet veel meer van terecht van dat elektronisch masseren.  :017:

[attach=1]
 
De seks met Bianca was niet zo gevarieerd: dat is mijn 'fout' om liefst steeds hetzelfde standje te hanteren met de dame on top. Ik zou echt eens naar andere standjes moeten zoeken om uit te proberen met de dames. Het klaar komen kon ik deze keer iets beter uitstellen. Ik kwam lekker klaar en we speelden en praatten nog na. Ik probeerde dat massagetoestel op haar rug zonder olie maar dat lukte dus niet zo goed.  Een manele song werd uiteraard afgespeeld:  ;D
 
http://www.youtube.com/watch?v=3Uczb-AadKI
 
 
Afsluiten
 
Bianca maakt de tijd mooi vol en is correct. 50€ overhandigd voor een hemels half uurtje met deze dame.
 
 
Aftersales
 
Niet echt, ze had een drukke dag met andere ijsberen te verwennen, een lach en een kus kwam er wel bij te pas als we elkaar kruisen.  :trio
 
 
Fazit en Score

Prettige meid met wie HHG redelijk groot is als de kans zich aanbiedt.

Score: 8/10
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2017, 22:07:11 door Vazkor »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #56 Gepost op: 1 april 2017, 16:02:37 »
Op de verjaardag van Vazkor wist ze dat ik kwam en dat heb ik dan ook geweten. Uiterst lekkere begroeting (ze sprong haast bovenop me met een vette zoen en een heel grote smile) en zodra ik in de bar was werd ik geclaimd met een lippenstift afdruk op mijn borst. Territoriumdrift zal ik het maar noemen, egal, mijn ego is allang gestreeld...

Toch is ze niet claimerig in die zin dat ze je echt opeist. Ze laat me rustig met mijn vrienden zeveren, wat drinken en eten enzovoorts. Ergens weet ze toch wel dat ik haar op gegeven moment opzoek en intussen dartelt ze vrolijk tussen de overige ijsberen rond en maakt haar kamertjes. Maar tussen al die activiteiten door laat ze me wel even weten dat ze er zeker nog voor mij is, door telkens weer wat knuffels en kusjes te komen brengen en halen. Nee, haar vergeten is er die dag niet bij (en dat was ik ook niet van plan).

Als ik tijdens een van haar kamers (vreemdgaan met vriend Sjeufke nota bene) door Tanja wordt verleid en me met deze dame een uurtje terugtrek, is er van jaloezie niets te merken als ik me weer in de bar vertoon. De verleidingstactieken gaan gewoon door en hebben een tijdje later hun gewenste effect als ze me in de bar zo heet maakt dat ik niet meer om een kamertje heen kan.

Op kamer een heel intiem uurtje met veel closeness, pure vriendinnetjes-sex en veel gestreel, gezoen en meer uit het repertoire orale bezigheden. Zo lekker dat ik het neuken maar overgeslagen heb en met een heerlijke ft ben klaargekomen.

Ook na de kamer veel aftersales met knuffels en zoenen en wat kletsen, tot en met een innig afscheid toen ik vertrok en het verzoek om me even te laten weten als ik veilig thuis was gekomen. Als dat geen echte lieverd is...

Fazit: Mijn eerste kamer met Bianca was op 22 september 2013 en mijn laatste is nog zeker niet in zicht...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #57 Gepost op: 9 mei 2017, 18:57:02 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #58 Gepost op: 9 mei 2017, 20:08:24 »
Ze is flink afgevallen. In de tijd dat ze in Heaven7 was, was er al flink wat van af.
Ziet er goed uit en die lekkere kont blijft. :D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BIANCA
« Reactie #59 Gepost op: 9 mei 2017, 20:12:02 »
Ze is flink afgevallen. In de tijd dat ze in Heaven7 was, was er al flink wat van af.
Ziet er goed uit en die lekkere kont blijft. :D
Als ze berrevoets rondparadeert is 't nog eentje met wat babyvet hoor, net zoals de eerste passage van haar in babylon ..... maar .... een beetje babyvet is best wel lekker  ;D :lol ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal