Auteur Topic: ANASTASIA (M)  (gelezen 67868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Gepost op: 28 januari 2013, 22:18:33 »
http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/anastasia

Na het omkleden was het tijd voor een eerste bakje koffie aan de bar. Op één van de banken zat een aantrekkelijke jonge blonde dame waar ik naast ging zitten. Deze jongedame bleek Anastasia uit Hongarije te zijn. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had om samen met haar naar een kamer te gaan. Tja wat denk je zelf?  :P

Nadat ze haar muntje had gehaald kwam ze bij me op het bed zitten. Het is een hele lieve meid die continu vraagt wat je het liefste wilt en of het je nog bevalt. Ze wil het je dus echt naar de zin maken.

Ze begon met een Franse verwenning (zc) waarbij ook de omgeving rondom kleine Koosje niet vergeten werd. Na een tijdje vroeg ze of ik in haar mondje wilde spritzen dat ik liever wilde ficken. Wat ze deed was tot mijn voller tevredenheid dus ik liet haar begaan. Ook nadat ik mijn eerste zaadjes van de dag geloosd had zorgde ze ervoor dat er niets geknoeid werd.

Naderhand hebben we nog een tijdje in elkaars armen gelegen alvorens het tijd was om de kamer weer te verlaten.

Een hele lieve meid. Ik hoop dat ze nog tijdje blijft en dat ik haar nog eens mag bezoeken.

Aan het einde van de dag kreeg zij ook de eer van de beste sessie van de dag



Anastasia

Herkomst: Hongarije
Talen: Duits (nog enigszins haperig)/Hongaars
Leeftijd: 21
Haren: Blond gekruld tot haar schouders
Service: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Geboden diensten: FZC, Frans Totaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Anastasia (PC Münster)
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2013, 14:05:11 »
Gekopieerd uit het algemene PC Münster bericht:

De tweede sessie was met die andere jonge blonde Hongaarse schone: Anastasia. Eerst hebben we nog een tijdje op de bank bij elkaar gezeten, maar na een tijdje kwam toch de vraag of we niet naar een kamer zouden vertrekken . Ook Anastacia probeert het om het je zeer goed naar de zin te maken en ook hier lukte dat zeer goed. In tegenstelling tot Nicola heeft ze ook FT in haar pakket en ze liet weten dat dit geen probleem zou zijn. Dat had ik tijdens het vorige bezoek met haar al mee mogen maken, dus na een heerlijke Franse verwenning toch maar over gegaan in missio en het zo afgemaakt.



Anastasia
Herkomst/talen: Hongarije / Duits en Hongaars
Leeftijd: 21 jaar
Postuur/lengte: Slank tot normaal / 1,52m
Borsten: Een kleine B naturel
Haren: Blond, tot iets onder de schouders (ietwat gekruld)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), Missio (mc)
http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/anastasia

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Anastasia (PC Münster)
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2013, 07:26:12 »
Ondertussen lukte het me eindelijk om met Anastasia op een bankje te belanden. Nadat die Duitser haar aan het begin van de dag net voor mijn neus wegkaapte, was het niet nog niet gelukt of zat ik net met een andere dame in gesprek als ze de trap kwam aflopen. Na wat smaltalk op de bank kwam de gebruikelijke vraag voor een "Zimmer", waar ik uiteraard mee instemde. Boven moesten we nog even wachten, aangezien alle kamers bezet waren. Eenmaal op de kamer wat licht zoenen, gevolgd door een Franse verwenning van kleine Koosje (zc) en een finish in missio met deze jonge blondine uit Hongarije.

Anastasia:
Herkomst: Hongarije
Taal: Duits en Hongaars
Postuur: Slank
Leeftijd: 22
Haren: Blond, gekruld
Borsten: B-cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), missio (mc)


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2013, 02:42:11 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2014, 21:32:17 »
Gekopieerd uit het algemene Münster topic:

De tweede sessie van de dag was dan alsnog met Anastasia.

Op de kamer volgde vreemd genoeg eigenlijk een complete herhaling van de eerste sessie met Gabriela (aftrekken, frans, beffen, missio en massage van de dame), terwijl ik de regie toch voornamelijk bij
de dame had gelaten.....

Anastasia:
Herkomst: Hongarije
Leeftijd: 22 jaar
Postuur: Slank tot normaal
Borsten: B natuur
Haren: Blond, gekruld tot aan de schouders
Talen: Duits (en Hongaars)
Geboden diensten: Aftrekken (zc), Frans (zc), beffen, neuken (mc), zoenen
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend



en later op de dag:


Toen de avond eenmaal op zijn eind liep en aan aantal gasten al huiswaarts was gekeerd werd er nog een laatste show van Alex aangekondigd, maar ik besloot toch nog even aan de bar te blijven zitten. Uiteindelijk kwam oa de half Filipijnse Eva naar beneden, maar aan de bar was ze me toch wat te afstandelijk (wellicht als het gevolg van een lange en vermoeiende dag), zodat ik besloot me nogmaals naast Anastasia, die zojuist naar beneden kwam, neer te zetten en zo af te spreken voor een afsluitende sessie. De vorige sessie was immers zeer goed bevallen.

Op de kamer volgde wederom een zeer goede Franse verwenning waarna er een rubbertje werd gemonteerd. Kort daarop besloten we te proberen met wat olie en haar handjes. Dit leidde uiteindelijk tot een afsluitende explosie  ;D). We bleven nog een tijdje liggen kletsen en strelen totdat het tijd werd om een afsluitende douche te nemen en me weer in mijn straatkloffie te hijsen.

Anastasia:
Herkomst: Hongarije
Leeftijd: 22 jaar
Postuur: Slank tot normaal
Borsten: B natuur
Haren: Blond, gekruld tot aan de schouders
Talen: Duits (en Hongaars)
Geboden diensten: Aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc), COB. zoenen
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend



Bij vertrek met me zoals gebruikelijk gevraagd of het me bevallen was (uiteraard, al was het wel spijtig dat Bonny die dag alsnog niet was komen opdagen, maar haar had ik graag eens kennis willen maken, maar de resterende 13 dames maakten dit meer dan goed....) en welke dame me het beste was bevallen. Net zoals de vorige keer werd dit Anastasia.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2014, 06:25:24 »
De Hongaarse topper is weg uit Pauschalclub Münster, maar gelukkig is ze ondertussen al wel weer elders gespot: Iets noordelijker in Partytreff LaVita.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2015, 10:43:41 »
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2018, 21:38:19 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANASTASIA (M)
« Reactie #7 Gepost op: 1 april 2015, 20:13:49 »
Nieuw foto's (Totalclub Osnabrück)

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:30:06 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Biertje31

  • Gast
ANASTASIA (M)
« Reactie #8 Gepost op: 2 mei 2016, 10:59:14 »
Weet iemand misschien waar ze nu werkt?