Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 607977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #360 Gepost op: 22 februari 2015, 15:58:27 »
Sinds een kleine 2 jaar weer eens deze club bezocht. Desondanks kreeg ik een hartelijke ontvangst en werd ik door haar herkend. Ze vroeg me waarom ik zo lang niet geweest was. Ik heb haar verteld wat hiervoor de reden was en ze bood alsnog haar excuses namens de club aan. Ik ga hier dan ook niet in op wat er eerder was voorgevallen. Ik kijk graag naar de toekomst en niet naar het verleden.
De club ziet er nog steeds netjes en schoon uit. Het restaurant is nu binnen en was destijds buiten in de partytent.
Het eten was okay, rode kool, aardappeltjes en hasjee. Volgens de kaart was er ook nog een pasta maar volgens de kok was dit er niet. Nagerecht flensjes met warme kersen, vanillesaus en slagroom. Het restaurant is niet heel groot maar het voldeed op deze maandag prima.
Prima sessies gehad. Alleen 1 sessie was ik dacht op kamer 7 recht tegenover de balie bij de entree. Deze was bloedheet en zelf een open raam kon dit niet meer redden.  Ik had een ervaring zoals voorheen in Samya bij de kamers op de begaande grond maar daar kan zelfs geen raam open.
Bij het weggaan werd ik na mijn ervaringen gevraagd en met wie ik naar tevredenheid had gekamerd. Ze vroeg me ook naar het eten en ik vertelde haar het jammer te vinden dat er geen keuze was. Ze keek verbaast en vroeg me welke kok dit verteld had. Het moet op een misverstand berust zijn. Deze kok spreekt schijnbaar nauwelijks engels. Er waren namelijk gewoon 2 verschillende hoofdmaaltijden.
Prijzen blijf ik pittig vinden 60 euro entree, kamers 50/100 maar deze prijzen gelden in wel meer clubs. Al met al een fijne clubdag gehad en ik ga hier nu weer vaker terugkomen. Mede door de goede kamergangen en de zeer aardige, correcte en mooie thekes.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
LIVING ROOM
« Reactie #361 Gepost op: 9 maart 2015, 23:20:43 »
I have appreciated much my first visit in that club at the end of last year and still do but i have to make some remarks because i noticed a negative trend that i hope it will be temporary.

I have been quite disappointed by my last visit in that club. I went there for the first time in December 2014 and saw some differences compared to my first visit. I have been welcomed much less warmly than last time by the direction. Some places seemed more dirty like in the toilets and the changing rooms. Moreover the food is not as tasty as before and the bar wasn't as efficient as it had been...

The quality of the line up was much less good in quality and also in quantity. Less attractive girls. Less diversity. Many are new and i have not found many girls i saw the first time, is there an important turn over in that club? What is disturbing in that club is the thick smoke in the main area full of smokers which becomes quickly a nightmare for the non smokers clients who should escape outside or around the bar. There is a shelter outside which is all the time empty. Why not using it for smokers, in more that there is place outside around this shelter. In other clubs there is this kind of isolated area for smokers and in Living Room the isolated area is for non smokers! In more the space where the smokers are, in the space with sofas, it is almost not aerated because the girls run towards the door for closing it if ever it stays a little time opened.

The girls' attitude was also disappointing and negative. They remained cold, passive, indifferent, not smiling and not going to talk with the clients. I was alone in the sofa almost all the time especially in the evening and nobody cared despite there were many girls together just in front of me not far , we go there for social time also, flirt and interaction but i saw a HUGE difference compared to my first visit. Poor interaction and girls were just not involved. The atmosphere/ambiente was gloomy, cold, bad, disappointing.  I didn't have this impression at all the first time and it won't make me coming soon being among cold and careless mummies drinking alone my beer and ignored so far. In more the quality of the service in room is decreasing also... I hope the club will react very soon... because with expensive entry (60€!) we can expect much better in the club, in the girls' behaviour and in the service. They ignore and don't answer to e-mails so i conclude the direction doesn't care of their clients' satisfaction. I had told my point to the "Thekefrau" at the end however but has not much illusion it will be taken into account. I hope my next visit will imply a better impression than it was this time.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #362 Gepost op: 16 maart 2015, 22:29:55 »
 Vrijdag 13 maart Living Room
Met dank aan mijn chauffeur die me netjes om 12:20 uur uit zijn auto had gekegeld voor de deur van LR, alwaar ik in de armen viel Monica.  Uh… Monica met wie het de vorige keer op een drama uitdraaide? Tegenwoordig moet je al vroeg wakker zijn als je LR binnen stapt, of je pakt zomaar de verkeerde meid naar de kamer  :ladyinred . Nee nee…  het was Monica de theke, niet dat er iets mis mee zou zijn om haar mee de kamer op te nemen… Begroeting door Uwe en daar hing Ruby al in mijn nek.
 Financiële verplichtingen en transformeren naar ijsbeer.
Ongeveer een 25 meiden aanwezig, dus maar even een rondje gaan doen. Vriendelijke kusjes van Paula, Tania,Vezy en die ik ondertussen vergeten ben. Mijn favo was nog niet aanwezig maar ze zou niet lang meer wegblijven was me medegedeeld. En tot mijn verrassing zou Monica ook komen. Mij had ze nochtans via FB verteld dat ze andere oorden ging opzoeken. En ondertussen had ik ook mijn buik vol van haar. Was al de hele poos aan de gang (ook tijdens haar urlaub) op FB, hoeveel ze wel niet verloren had en ze bedoelde daar niet de bani mee. Natuurlijk geloof ik alles van zo’n meid, dat ze verliefd is op mijn, hoezeer ze me vertrouwde en ga zo maar door. Haar op alle mogelijke manieren duidelijk gemaakt dat op ieder forum iedereen wel gewaarschuwd word om niet in zulke valstrikken te lopen. Maar het bate niet, ook niet toen ik haar vertelde dat ik altijd verliefd ben als ik op de kamer ga  t4515 , maar dat altijd ten laatste wakker word bij de lockers als ik afrekent  :017: . Onverstoord bleef ze haar spel spelen, net alsof we naast elkaar door pratend. Klaagzang zoals als ze zelf aan de Klaagmuur niet te horen krijgen. En dat niemand haar graag heeft, ook haar collega’s niet. En dat ik haar beter met rust kon laten. Nu U vraagt en wij draaien, ik heb de vriendschap op FB dan maar verwijderd, pfffttt…  :17:
Dus haar had ik niet meer verwacht. Alexia daarentegen wel. Zelfverzekerd kwam ze naar mij toe, handdoek naast mij, tasje erop, begroetingskusjes  :happy en ze nestelde zich tegen me aan. Alles weer koekebak. De tijdelijke scheiding van tafel en bed afgewend. De verloren liefde herwonnen. Jaja, ik geloof blindelings in de liefde. En dat ik weer onder de sloef lig nemen we er maar bij, slagen en stampen ook. Je moet tegenwoordig wat over hebben voor de liefde!
Voorts alles in orde hoor. De meiden kloegen wel dat er vandaag teveel Turken waren, maar dat hebben we ook al meer gehoord. Dat het personeel super vriendelijk is en de bediening perfect ook. Het ontbijt ook zeer goed, dus maar een hapje gaan eten met Alexia. Na het eten tijd voor een kamer op te zoeken en ja natuurlijk die kamer. In tegenstelling tot de Turken, neuk ik wel en graag zelf!  :bonken
Dat de liefde door de maag gaat weten we ook, dus de doos Leonidas werd gretig in ontvangst genomen en achter slot en grendel door haar weggestoken.  Dat de seks zeer goed was hoeft dan ook geen betoog, gewoon zalig. Samen gaan eten, maar ik had beter haar raad niet opgevolgd en de zauerkraut gelaten voor het was. Monica kwam ik ook tegen, ze keek een beetje böse, maar al bij al viel het nogal mee. Weer een pak van mijn hart. Tja kan me voorstellen dat het pijnlijk moet zijn je lief te verliezen aan notabele zijn ex-vrouw. Jaja… in de liefde geloof ik alles hoor!
 
 Een tweetal bekende ook mogen begroeten, iemand die incognito  O0 wilde blijven en hoezeer ik ook trachtte om hem om te kopen , hij wilde zich niet bekend maken. Bedreigingen, schelden, niks hielp. Zelf een lekkere meid hielp niet, hij speelde liever op de gokkast. De andere zal ik maar niet vernoemen, volgens sommige hebben we ruzie en sabelen  :bud we met onze al dan niet grote degens. Ondertussen was het goed volgelopen bij LR, messegangers bij de fleet. Het vrouwvolk was al vrolijker, behalve dat er natuurlijk grote wachttijden waren voor de sleutels en dat zelfs tot na 2 uur in de nacht. En dat is natuurlijk ook weeral mijn grote schuld, alee voor de een toch voor de andere is het Alexia haar schuld. Ze moet me maar murf neuken.  De line-up?  tussen de 66 meiden van vandaag waren er genoeg bij om een dode terug tot leven te wekken. Behalve voor mij dan, dat werkt omgekeerd. Toen ik met een goedkeurend blik een meid achterna   :-* staarde kreeg ik een nekslag  :sorry: en werd bij de haren naar boven getrokken. En verder weet ik niet zo veel meer, heb echt een neuk black-out er aan over gehouden. Ik weet alleen nog dat ik om 3:30 me op het bed in ISA gegooid hebt en prompt ben ingeslapen.
Och ja, voor dat ik het vergeet, er komt nog een deel 2
Cheers

 :lostit :lostit :lostit
 

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #363 Gepost op: 17 maart 2015, 23:06:18 »
 Zaterdag 14/03 Living Room
Deel 2
Om 10:30 uur na een goed nachtrust opgestaan en de nodige hygiëne in acht te hebben genomen, gaan afrekenen bij de cheffin. Zoals gewoonlijk slaan we dan nog een babbeltje over alledaagse zaken. Ik had geen haast om die paar meter naar LR te stappen, de dag zou nog lang genoeg duren. Om 11:20 uur kwam een andere geile hond binnen gestapt en volledig tegen de afspraken kwam hij me oppikken om naar LR te gaan. Mijn chauffeur! Nu hadden we wel om 12 uur afgesproken in LR, maar hij had natuurlijk totaal geen geduld. Die 50 meter met de auto naar LR, het enigste wat nog mankeerde was iemand die het portier van de auto opende en sloot!  ;D
Samen door het ontvangstcomité hartelijk ontvangen en na voldoen van de entree verplichtingen, van gedaante veranderen. Aan de bar een koffie besteld en onze vriend OudeBelg voorgesteld aan Ruby. Met een koffie op een bankje plaats genomen en een beetje onze prooien beloeren, alluwel ik daarbij het gevoel had dat wij de prooi waren. Ik miste vandaag wel de kusjes van Tania, verder ongeveer dezelfde line-up als gisteren. Doorheen de dag en avond zouden deze poezen aangroeien tot 67 stuks. Voor ieders wat wils dus. Waarvan de helft me onbekend. Vele gezichtjes die er ook niet meer waren, verkast naar andere clubs.
Uwe die even voorbij kwam en effe een babbeltje slaan en een special item in ontvangst mogen nemen. Nicole die even een sigaretje kwam roken .Lang hoefde ik ook niet te wachten om het gezelschap te krijgen van mijn blondo. Samen ontbijten en terug even relaxen in een bankje. Haar dan maar snel voor een sleutel laten gaan. Toen ze terug kwam was het spel op de wagen… iedere andere meid zou blij zijn als ze een sleutel mogen halen, behalve zij natuurlijk. Me totaal van geen kwaad bewust moest ik alweer ontgelden. En dat in het bijzijn van de beren en meiden! Pats, pats moest ik de slagen van deze furie ondergaan, tot groot jolijt van de dames natuurlijk. Dan verwacht je eigenlijk wat hulp van OB, nee hoor, en dat noemt zich dan een vriend. Maar die gozer zat me dus gewoon uit te lachen.  :banghead: 

Gij hebt de sleutel al, brieste ze. Ik speelde de grote onschuld  :o , ik weet dus van niks. De badmantel werd aan een grondige inspectie onderworpen, en wat is dat dan zei ze toen ze de sleutel uit mijn badmantel tevoorschijn toverde. Sorry hoor, maar dat was ik dus totaal vergeten, wat volgde laat zich raden, weer een slag  :-[ tegen mijn hoofd. Nog maar een half uurtje blijven zitten en eerst bekomen van deze publieke vernedering. Toen ik dan weer wat bekomen was maar de kamer opgegaan want ze werd al ongeduldig.
Op de kamer was het niet zo speciaal, zeer gewoontjes. En dat lag voor een groot gedeelte aan mijzelf, de dag van gisteren, die buitengewoon was, eiste zijn tol. Maar ik merkte aan haar ook dat er iets schorde, maar ik zei er niks over. Toen ik terug boven kwam na wat drinken voor ons te zijn gaan halen zei ze “ich habe slechte launa”. Ja antwoorde ik, dat had ik al gemerkt, vroeg haar of het aan mij lag. Niet dus, had verband met haar privé. Ondanks dat ik haar nu al zeer lang ken, liet ze tot nu toe weinig los over haar privé en was ze op dat gebied zeer gesloten. En voor het eerst in 2,5 jaar stelde ze zich open. Maar dat ga ik nu hier ook niet te grabbel gooien natuurlijk. Tot aan het avondeten was ons samenzijn zeer item, en daar bedoel ik niet de seks mee. Eten wilde ze liever op de kamer, maar ik had wel behoefte om even in de bar te vertoeven. Toen ik haar vroeg waarom ze liever op de kamer at dan in het restaurant, zei ze dat in het restaurant haar haren naar het eten gaat stinken. Het is ook nooit goed! Verrassing in de keuken, Olli verzorgde het eten vandaag en het smaakte voortreffelijk koch .
In de leefruimte ontmoete ik natuurlijk ook Monica, blijkbaar het ze de knop omgedraaid en vond ik haar vandaag een zeer leuke meid. Toen A drinken ging halen kwam ze naar mij en vroeg of nu alles weer in orde was tussen A en mij, dit zonder spot of leedvermaak. Telkens als ik even naar beneden kwam was ze me een beetje aan het teasen. Niet opdringerig of ambetant,  maar speels. Vond ik echt wel knap van haar. Op een moment was ik in gesprek met OB en ik leunde iets voorover op de leuning van de couch. Kreeg ik een hups zodat ik bijna bij OB op zijn schoot zat, ik draaide me om en zag Monica een metertje verder staan glimlachen. Even naar haar toegestapt en een kusje op haar wang  bab7 gegeven. Ik blijf het toch een lekkere meid vinden. Dat opent weeral opties voor de toekomst.
Verschillend bekenden de hand geschud, Boy69, Kempie, Dhr. N en Ricardo Banaan en sry als ik iemand vergeten moest zijn. Alexia blijkt ook nog een goede koppellaarster te zijn, ze strikte Linda :haha aan OB. Die er helemaal van onderste boven was. Het liefst had hij haar mee naar huis genomen. Een andere knappe meid werd me door Boy69 sterk aanbevolen, Isabella. Maar dat kon ik nu natuurlijk niet maken met mijn furie bij me.
Om 20:15 werd de sleutel van de kamer me terug bezorgd, ja er waren weer lange wachttijden en dus ben ik niet te beroerd om die in mijn zeldzame pauzes af te staan. De rest van de tijd een zeer ontspannen samen zijn, niet het rampetampe was belangrijk. Toch was het intiemer dan anders, met veel zoenen en strelen. Waarbij we voor elkaar niet onderdeden en ze me aangenaam verraste. De slechte laune die ze voordien had en die negeerde hadden een positieve uitwerking gehad :inlove . Wij zijn allemaal mensen en geen robotten. Mijn pijp was meer dan leeg en zeer knap van A dat ze haar privé kon verdringen en ze me werkelijk vertroeteld heeft. Leek wel net echte liefde…
 Samen gaan douchen, wat ik altijd een heerlijke afsluiter vind met haar. Dat er dan anderen op staan te kijken interesseert me niet. Dat ik dan weer een lat krijg die tegen haar achterste klopt terwijl ik haar rug was, ook niet. Man man, het kan toch zo lekker zijn…
Om een uur of 2 samen met OB afscheid genomen van de dames en bekenden, en positief op de vragen van Nicole te kunnen antwoorden of alles naar wens was.
 Om 3:20 heeft OB me dan veilig dicht bij mijn thuis afgezet, bedankt maat!
Rest me nog ISA, het personeel van LR, de meiden en vrienden te bedanken. Special thx gaan naar OudeBelg, Monica (voor haar teasen, het komt wel weer goed meid) en natuurlijk Alexia  :adult die eind van de maand op vakantie gaat.
Cheers
 :039: :039: :039:
 

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #364 Gepost op: 18 maart 2015, 22:20:34 »
Daar ik om 11h mijn hotel moest verlaten om 11h30 bij ISA aangekomen,kijken of LJ reeds bescikbaar was,hij stond
weeral in vrouwelijk gezelschap.Hem maar meegepakt naar LR,daar hartelijk verwelkomt en onze spullen gaan changen.
Boven pikte hij Ruby op en die moest tussen ons zitten,ons aan elkaar voorgesteld,wtf die mag niet kiezen,kiest ie maar
voor mij?Nadat ie weg was heb ik Ruby gezegd,ga maar spelen tot 15h,kom dan maar terug,even een omeletje en meer
gaan scoren met die,ja en zijn blonde vlam.Even iets genuttigd en daar was Ruby al om me op te halen,die vergeten nooit
iets,kamer op,geen idee meer waar.Ze ontdeed zich van haar omhulsel en ik pakte mezelf uit,even nader onderzoek verricht
en haar kronkel om haar rechterborstje bekeken,ge komt er dronken van.Ze daalde af naar beneden om even te pijpen,ook
de balletjes werden niet vergeten en ik genoot van haar pussy,die vochtig werd,niets speciaal.Condoom om en ze deed lekker
mee,niet te klagen,was ok,vroeg haar of ze FT deed,yes,ok dan maar en ze ging aan het werk,na het einde pijpte ze goed door,
een profi.Buiten beperkt TZ,een goede uursessie gehad met dit mooi meisje,nou ja is 29 en een a-cup.Afgerekend aan de meid
en douchen,enkele bekenden ontmoet,heren dan,beetje rondgedwarreld en de nodige pitstops natuurlijk,even bundesliga gaan
zien in de verwarmde tent.Toen die,ja ook weer was opgedaagd hem een wodka-redbull gegeven,kon ie gebruiken zo te zien.
Even nog wat gaan eten,was ok,en daar kwam ik die,ja ook tegen,een blonde stoot,Isabella,kon me niet weerstaan en vroeg of
ik een arm om haar heen wilde slaan.Ze zei,ik wil even rusten,no room,ok zal wel,maar na elkaar beter te kennen,stond ze op en
ging,ik zei mss tot later,wat iets anders verliep.Die,ja vroeg me,ziet ge iets dat u aanstaat,nou en of,er liepen er genoeg rond,
mss die,die of die,maar plots zat Linda naast me.Ze zei ik ga niet op kamer met u,nadat ik reeds was voorgesteld door die,ja zei
ik,das wel heel jammer,de hint verstond ze en vleide zich tegen mij.Wat ik daar zag heeft me blij gemaakt,ole,ola enz..wat een
moordgriet,echte c-cup,1,70m,slank en bloedmooie 20-jarige,wow.Deze zwartharige liet ik een sleutel halen terwijl ik ging douchen.
Ik keek in de spiegel,wow,wat moest zij met mij,een oude man met een fotomodel of had ik reeds gepost hoe mooi ze was?Op naar
boven,nog een bekende ontmoet,ik vroeg hem waar ze was,hij zei daar in de plaats acgter de receptie,dat hielp want lang moesten
we niet wachten op een sleutel.Ze nam 2 drankjes mee en mij bij de hand,en op naar de wellustplaats,op slot en daar deed ze haar
karige plunje uit,mijn badjas viel vanzelf af.Ze nam plaats en wenkte me,relax maar,ja dat was de bedoeling,we kusten,no TZ,no FT
en no fingers in.Ik likte haar borsten,man wat een koppel echte vooruitstaande tieten,ze kuste mijn a-cup en plots vroeg ze me;weet
ge waarom ik bij u kwam zitten?Voor mijn schoonheid,probeerde ik,ze lachte en zei,no sorry,Alexia had me gezegd dat ge een brave
man waart.Wtf,eerst word ik gekoppeld door die gekke cowboy en nu door zijn vlam,kwaad werd ik niet,kon niet met zo een moordgriet
of had ik dat al gepost?Ze daalde af naar beneden en pijpte me,ook het stammetje werd in een beweging meegenomen en daar we in
69 lagen,kon ik wel niet anders dan beffen,geen straf zowaar.Daarna wat gerollebold op bed en toen we ff bijkwamen had ik geen idee
meer van tijd of plaats,ik vroeg hoelang zijn we hier nu?70 min.de tijd was voorbij gevlogen,doen we maar 1,5h,vroeg of ik een massage
wou,dat kon ik niet afslaan,dat lijf boven op u,in de spiegel,wow,dat heb ik reeds gepost zeker,wat een aanblik.Daarna nog ff met haar
melkklieren gespeeld,zuinig kusje en time was up,jammer ze vroeg nog om er 2h van te maken,no thx,mijn hart.Met" plezier" betaald
en ik zweefde naar de koude douche,had ik nodig,jammer dat ze niet TF,maar ja,zo mooi,oeps doe ik het weer.Nog wat rondgehangen
in de bar,waar ik telkens beloofde, next time maybe,kwestie van een uitgebluste gerust te laten.Toen kwam die,ja en zijn vlam,hij zei
we moeten nog afscheid nemen,op een bankje met een drankje,begrijpelijk na 2 dagen dat ge geen tijd had.Ons gaan omkleden en LR
verlaten rond 2h,3h20 de cowboy afgezet en om 5h15 thuis.Thx aan de meiden,de club,restaurant en bar heel goed en de koppelaars
LJ en Alexia,het was een fijne dag/avond/nacht,grt aan de bekende heren,cu later. :movingtits :happy :039:

 
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 22:28:06 door oudebelg »
you only live once

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #365 Gepost op: 23 maart 2015, 20:43:17 »
Visit in LR on Saturday  :-P

Short story because nothing really new for me, i am an old visitor here  ;D as usual good meals along the day, a few new girls and the usual friendly ones, atmosphere was again excellent with many people on this Saturday,  so successful thanks to the quality of the LR service ;)

Indeed i met some old french LR fan dudes  :dance2 i was very pleased to see them, we celebrated with many good beers along the afternoon  :-P ;D i spent a day how i like it very much when i want to enjoy a bar atmosphere with friendly dudes  :111: and girls were very friendly as usual here, i would say around 40 girls, perhaps more because i did not count

And finally Kathy caught me when we were talking at the bar with my friend, she came with her german friend who looks quite attractive, this german girl chose my friend  O0  so i accepted to go with Kathy who was also good looking according to me, pretty young and friendly Portuguese girl  :-P

In fact, another friend talked to me about her last year and recommended warmly to go with her if i had the opportunity, i did not hesitate very much when she introduced herself as Kathy  ;D

In the room, it was simply great, she kissed as a girlfriend, good and long blowjob and great sex, everything i like very much  :13: it was exactly the room i was expecting to finish this excellent day in LR

It was again antoher great visit in LR, 5 or 6 years i know this club and i have almost never been disappointed, quality is always there

Tikinui approved of course as usual in LR :13:

Wijze grijze

  • Gast
Afgelopen Zaterdag in de woonkamer
« Reactie #366 Gepost op: 1 april 2015, 18:17:32 »
Een zeer vriendelijke ontvangst viel me ten deel toen ik afgelopen Zaterdag na lange tijd Living Room nog eens bezocht. Ik arriveerde zowat gelijktijdig met Boy69 en voelde me als een lang verloren gast. En tijdens het omkleden maakte ik ook nog eens kennis met Kempie, die net gearriveerd was.
 
Oorspronkelijk had ik er al tegen 13:00 willen aankomen, maar door allerlei uitgelopen andere bezigheden werd het pas 16:00. En ik had me nog wel zo op een lekker Duits Frühstückchen verheugd. Dat was er natuurlijk niet meer om deze tijd. En zo werd het een ontbijt in gezelschap van Kempie met frietjes, bitterballen en Joppiesaus. Bizar.
 
Het was nog best wel rustig om deze tijd, dus ik nestelde me alvast op een plekje bij de schuifdeur. Prima daglicht voor de krant en af en toe krijg je ook nog eens een teug frisse buitenlucht. Zelfs voor de meiden was er blijkbaar soms te weinig zuurstof, want regelmatig opende eentje van hun de deur.
 
De jacuzzi was lekker op temperatuur, dus daar heb ik ook wat tijd in doorgebracht.
 
Op een gegeven moment trof ik Boy69 alleen op het bankje tegenover de receptie. Statler zonder Waldorf? Dat ziet er ook niet uit, dus ik besloot hem maar gezelschap te houden. Een optimale plek. Je ziet alle dames langskomen, er is frisse lucht en de muziek stoort niet. Boy69 demonstreerde z’n encyclopedische meidenkennis door elke langslopende meid van naam, servicekwaliteiten en andere relevante details te voorzien. Sommige meiden herkende hij zelfs al aan het hakkengetrippel (!) op de houten trap.
 
Nieuwsgierig was ik natuurlijk of Krina er vanavond was. En ze was er inderdaad, maar ik heb haar niet gezien. Blijkbaar was ze nieuwe pannenkoekrecepten op de kamer aan het uitproberen. Wel heb ik de zus van Krina gezien. Krina zelf blijft dus een mysterie voor mij qua uiterlijk.
 
La barbabietola rossa vlinderde de hele dag door de club. Nauwelijks tijd voor een praatje. Ik werd er nerveus van. Ze miste haar Signor Pantofola di bagno.
 
Verder waren er ook nog Nikxx en De Souza aanwezig.
 
Ik had het avondeten bewust uitgesteld. Men had immers spruitjes op het menu staan en laat dat nou net een groente zijn die ik verafschuw. Stiekem had ik gehoopt dat ze later op de avond op zouden zijn en dat men een alternatief bereidde. Dat was helaas niet zo en de groene bittermonsters lagen me aan te staren. De Roemeense kok zag me twijfelen en las uit de blik in m’n ogen dat ik ze niet lustte.
“Je vindt ze niet lekker, hè?”
“Nou, niet lekker is een understatement; ik ga ervan over m’n nek. Een jeugdtrauma, zeg maar.”
De kok gebaarde me, dat ik maar even moest gaan zitten. Hij zou een oplossing regelen. Hij ging door z’n keukendeur naar buiten, naar z’n groentetuintje, en oogstte subiet enkele groenten voor me. Daaruit bereidde hij in no time een smakelijke groentemix. Samen met een portie kalkoenhachee was dat een smakelijk avonddiner. Nogmaals met dank aan die Roemeense keukenwizzard.
 
Behalve heerlijk veelvuldig relaxen en tot rust komen inde jacuzzi, moest ik ook nog kameren. Verschillende opties stonden me wel aan, maar ik kon niet duidelijk inschatten wat ik ervan kon verwachten. Een paar kennismakingsgesprekjes konden de twijfel ook al niet wegnemen. Dus dan maar weer op iets bekends terugvallen.
 
Met Alexia had ik volgens mij 2 jaar geleden gekamerd en telkens als ik daarna in LR was geweest, was ze in langdurige pannenkoeksessies verwikkeld. Hoe lukt het Diegene-die-me-ooit-welwillend-z’n-kamersleutel-afstond-toen-er-lange-wachttijden-waren in hemelsnaam met Alexia pannenkoeken en op het eind van de dag niet totaal leeggemolken door de club dwalen? Met Alexia’s aanpak had ik al na 5 minuten mijn naam op haar tietjes kunnen schrijven. Het was Alexia’s laatste werkdag voorlopig. Alexia is inmiddels op vakantie vertrokken en zal uitgerust over enkele weekjes weer terug verschijnen. De paasexodus begint langzamerhand.
 
Rond 22:00 waren er ook vandaag wachttijden van ca. een half uur op een sleutel. Nadat we eerst op een bank bij de speelautomaten klef zaten te doen, verkasten we naar de kino om daar wat ongestoorder te kunnen presalen. Ik had de splitsing van de grote kino beneden in twee aparte kleine kino’s nog niet eerder gezien. Heb alle zeilen moeten bijzetten om Wijze Stijve te manen toch vooral zich te beheersen en me niet voortijdig klaar te laten. En dat kostte me nog de nodige moeite. Gelukkig kwam Alexia uiteindelijk met een kamersleutel en kon het echte feest beginnen. Er was ook een spiegel in de laatste kamer achteraan in de keldergang. Bovendien een raam, dus gelukkig frisse lucht. Altijd prettig om tijdens de actie ook optisch mee te kunnen genieten. Na al dat gepresale kreeg ik het nog knap moeilijk om het halve uur vol te maken. Een eerste vervolgrondje PZC had zomaar in een premature FT kunnen eindigen, als ik niet de wilskracht had kunnen opbrengen om me te laten berubberen en wat sportievere acties te gaan uitvoeren. Alexia is een lekkere actieve meid en krijgt van mij, net als twee jaar geleden een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Dan bedacht ik me om 00:30, dat er in Living Room toch altijd pizza ’s avonds geserveerd worden? Ik ging dus eens in het restaurant kijken. Dat had ik echter beter kunnen laten. Ik weet niet sinds wanneer de pizza er lag, maar de overeenkomst met een klef stuk karton was niet ver te zoeken. Eigen schuld, dikke bult. Had ik er maar eerder bij moeten zijn.
 
Een laatste optie was Eugenia nog geweest aan wie ik ook nog prettige herinneringen had. Ze liep vandaag in een “het zou verboden moeten worden” stuk geknipt ultra krap jeans niemendalletje. Het hoeft niet altijd luxueuze lingerie te zijn om Wijze Stijve te triggeren. Maar toen ik eraan toe was, was Eugenia nergens te bekennen.
 
Een optisch leuke meid was een 22-jarige skinny Duitse Nikki met een slanke tienerbody. Zij werkt hier in LR slechts zo’n twee dagen per maand, naast haar gewone baan. Ze stak vandaag duidelijk niet lekker in haar vel en het zat haar bovendien ook nog eens flink tegen. Op het eind van de dag had ik nog wel met haar willen kameren, mar na een praatje met elkaar besloten we beiden het er toch maar bij te laten. Zij begreep ook dat er verder niets meer inzat en ging tegelijk met mij naar huis.
 
Ik wilde echter toch nog een avontuurtje beleven en reed tegen 01:30 nog door naar de 35 Km verder gelegen vulkaan. Het leek wel alsof ik met m’n auto door het voetgangersdomein van Ankara reed, zo druk was het. En toch vond ik aldaar weer een gewillig mondje dat Wijze Stijve met een PZC sessie wilde verwennen. Zonder dat het afgesproken was, zaten er ook nog TZ in het pakket. Je moet er misschien even voor zoeken, maar je vindt ze er wel, die pareltjes. Voor meer info: vraag uw lokale Spesjalist.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 6,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #367 Gepost op: 3 april 2015, 19:38:50 »
Ugh  O0
On Thursday there was an interesting announced gangbang in SF, so i decided to stop by LR on Wednesday for mental preparation :-P
I arrived around 8 pm, i observed straight away that many girls were there, perhaps even more compared to a Saturday   :o unbelievable  :017:
Atmosphere was really excellent according to me and i enjoyed very well my beers, it was relax time  :111:

I noticed a cleopatra girl, i love cleopatra girls  ;D It was not easy to catch her because she moved fast and often in the club  ;D
but when i talked to her, she was immediately very friendly, she said to me that she has been working in LR for 1 week, her name is Olga from Russia :-P

I invited her to go to a room, it was simply fantastic ! we stayed 1 hour at ... 100 euros, damn new price  8)
But it really worthed it, an hurricane in the room, so far  :-P
French kissing, blowjob and sex were in the high level quality, she almost literally devorated me with the impression that she was starving for sex
Physically, she is really great, beautiful natural boobs and body and she is really friendly
Social time was very pleasant, i explained to her about the playing music Papa où t'es ? Stromae ... Maestro  :))
I believe that there was an excellent chemistry between us :happy

When i was back at the bar, i noticed another new blond girl, really attractive, damn ! but i could not go again immediately and had to wait, pause ...
I waited half an hour, i could not wait anymore ;D
She introduced herself as Nadine from Germany, great face, i loved it and thin body but with fake boobs, what a pity ...
She was also very friendly and i asked her to go get a key
In the room it was again another sex storm, plenty of deep french kisses, excellent and tasty blowjob, when i asked her, she said : I love blowjob  :o me too  ;D
Great social time as well, she often came and talked to me after the room, she is very friendly and smiling, excellent behaviour  :clap:

It was an exellent evening in LR, i could not believe my eyes that it could be so great during the week, i would repeat such a visit here without any hesitation  victory

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #368 Gepost op: 12 april 2015, 21:41:27 »
Gezien de line up in Babylon en Acapulco Gold de laatste dagen ondermaats was, het er maar op gewaagd om naar LR te gaan vandaag. Aangekomen omstreeks 1300 u en nog zeer rustig met dames, wat dus ook niet veel goeds voorspelde. Kreeg al vlug het gezelschap van Lavinia maar deze vroeg al vrij snel naar een kamergang waarvoor ik dan ook bedankte. De dames kwamen met mondjesmaat toe maar alles bleef heel rustig. Geen enkele dame om "wauw" te zeggen laat staan om mee te gaan kameren. Ik schatte rond 1500 u zo'n 15 dames. Wat me ook opviel dit keer, er werd rustig gerookt in de barruimte en op alle tafeltjes stonden asbakken. De bediening achter de bar was ooit vriendelijker alsook de dame aan de receptie kwam vrij arrogant over (kleine, met halflang blond haar). Omstreeks 1700 u het maar voor bekeken gehouden en huiswaarts gereden.
Bij het verlaten, was de grote en mooie/vriendelijke dame van dienst en zij vroeg me hoe het geweest was. Toen ik duidelijk liet merken dat het me niet bevallen was deze keer, kreeg ik een kortingskaart van 25 euro voor een volgend bezoek. Of dit er komt valt af te wachten.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #369 Gepost op: 13 april 2015, 23:52:37 »
LivingRoom 10 april

 Had samen met OudeBelg weer een 2 daagse gepland, en om 12:30h bij ISA onze sleutels gaan halen voor de overnachting. Alles was volgeboekt, maar gelukkig was ik vooruitziende geweest en 2 kamers al een weekje vooruit geboekt gehad. Natuurlijk was mijn naam weeral verkeerd en de prijs ook weer eens veranderd. Maar dat werd in no-time aangepast door de cheffin. Sleutels in ontvangst genomen en hop naar LR.

 Ontvangst zoals we gewoon zijn en snel van plunje veranderen. Vriendelijke begroeting door Vezy met de bijbehorende kusjes. Voor mij altijd een beetje thuiskomen. Was zeer rustig, zowel wat betreft de meiden als het mansvolk. De line-up vond ik maar bagger om eerlijk te zijn. Nu met Orthodoxe Pasen, niet verwonderlijk. Maar dat het zo minnetjes zou zijn had ik niet verwacht. OB vond het zo slecht nog niet, voor mij echter, had ik moeite om een handvol opties te vinden dat mee kamerwaardig leek. Snel gaan ontbijten en dan effe zonnen in de tuin en hopen dat de line-up zou beteren.

 Vanuit de tuin ziet je dan de een na de andere meid wel even komen loeren en was er eentje bij dat me wel aanstond. Later zou blijken dat dat Erika was. Later nog een kort gesprekje met haar gehad, maar ze was me eigenlijk voordien nooit opgevallen. Kan ook moeilijk zei ze, je ligt dan al lang op de kamer om er niet meer af te komen. Nu daar had ze natuurlijk wel een punt. Ik zei haar dat ik haar later wel zou komen opzoeken, maar helaas was ze om 19 uur al weer weg. Toen ik weer eens richting tuin liep en in de tent een leuk uitziende meid tegen haar bevallig lichaam botste. Ze noemde zich Lavinia, dus samen maar eens op de couch het sollicitatie gesprekje gaan afnemen. Dat verliep wel lekker en mijn buikgevoel zei go. Sleuteltje laten halen, ik ken dan helaas niet elke meid in LR, maar zij kennen mij dan blijkbaar des te beter. Kamer 21

 Eigenlijk had ik vandaag OB aan zijn lot overgelaten, ik wist echt niet wie ik hem zou kunnen aanbevelen. Daar waren wel Paula, Eugenia die toen ze begon me beleefd kwam begroeten met een paar kusjes. Ella de prettig gestoorde, maar met naar mijn goesting veel te rode lippenstift op. Een Nederlandse met een heel mooi figuurtje, maar waar ik nooit een oogcontact mee kon maken. En dan ben ik wat voor mij betreft ook al uitgeteld.

 Waar waren we gebleven, oh ja, kamer 21 met Lavinia. Een hele mooie meid van 26 jaartjes dixit herself, 1 minpuntje silly borsten. Een beetje beperkte service, maar verder wel TOP. Op de kamer was het gewoon veel te warm, minste wat je deed gutste het zweet van ons lijf en we deden al niet te veel op dat moment. Een probleem dat ik wel al eens vaker heb als ik een voor mij totaal onbekende dame op de kamer ga. Ben dan veel te voorzichtig in het aftasten. En LittleOne had er blijkbaar ook geen zin in, alsof ie me wilde vertellen dat ie niet vreemd wilde gaan. Lavinia was gewoon goed, wel geen vingers inside en tongzoenen was na een kleine correctie als met een vriendin. Dus aan haar lag het totaal niet. Was de kamer te heet (te laat de aircobediening gaan halen) of omdat ze sillies heeft waardoor haar borsten te hard aanvoelden, geen idee. Maar ik heb dat dus wel vaker als ik met een totaal onbekende meid de kamer op duik. Dus veel spelen en veel lachten en we hebben ons wel geamuseerd.  Na een uurtje de kamer verlaten, heb haar gezegd dat ze mee na een tweetal uurtjes maar weer moest komen opzoeken voor een hopelijk beter vervolg voor mij. Ze beloofde dat ook te doen.

 Lavinia 2 ik zat in een bankje dat naast mijn chauffeur en om 5:30h kwam Lavinia zich bij mij liggen om een vervolg te breiden aan onze eerste sessie. Nu we elkaar al beter hadden leren kennen, hoefde het voorzichtig aftasten ook niet. Dus maakten al volle pret in de couch. De kreetjes als “kistselich” galmden dan ook al snel in het rond. Zij telkens haar bovenstuk optrekken en ik terug naar beneden. Tot ik er plots genoeg van had en het bandje achter haar nek losmaakte, de twee tietbedekkers naar onderen plooide. Zij proberen om het bandje weer rond haar nekt te binden, waar opnieuw de kreet “kitselich” weerklonk. Dolle pret dus en ze speelde het spel heerlijk mee. Haar billen, en haar het dunste plaatsje van haar slipje ondergingen de zelfde “Kisteliche” behandeling. Gevolg een kronkelende meid die op je lag. Aangezien ze telkens weer probeerde haar bovenstuk weer in orde te krijgen, bond ik haar handen met die bandjes vast. Wat ze lachend liet welgevallen. In één beweging was ook weer zo los; wat ook de bedoeling van mij was. Sleutel geregeld voor de 14 (die wilde ze).

 Op de kamer volop weer tongzoenen en het was alsof je met je vriendinnetje aan het zoenen waard. We hadden dan ook een zeer goede klik. Ze vertelde me dat ze eigenlijk twijfelde om met me op de kamer te gaan omdat ik zo serieus keek. Maar dat ik zeer “lustig” was op de kamer. Haar no go’s wist ik al van de vorige sessie, maar tijdens ons “liefdespel” bleek ze die zelf te negeren. Geen FT en geen anaal en natuurlijk NMC. Maar voor de rest kon ik alles met haar doen, als het maar met de nodige respect gebeurd en niet als een wilde bras. Neuken in verschillende standjes en in Doggy afgemaakt.

 Ze heeft een heel speciale look als ze je begint met haar ogen te verleiden, echt niet normaal. En dat deed ze dus bij elk oogcontact. Alsof ze je probeerde te hypnotiseren. Het blaaswerk was van hoge kwaliteit en de paaseieren werden daarbij niet vergeten. Ze zoog ze gewoon naar binnen, op een manier dat ik sterretjes zag. Even moeten bekomen en een sigaretje roken. Maar de verrassing moest nog komen. Ze liet me niet lang met rust, weer volop TZ en hups, blaaswerk. Werkelijk gulzig. Plots zei ze fick me, i like to feel your dick in me. Ik was nog niet goed en wel bekomen. Ze drong echter aan. Dus weer verschillend standjes en ze was wilder dan voor dien, niet normaal. Een tweede shot zat er voor mij echter niet in (was te snel) beiden druipend van het zweet rolden op onze zijde hevig aan het tongworstelen. En weer die ogen! Ik verwachte me nu aan een rustig spelletje van zoenen, strelen, blazen en uitbollen. Maar dat was dus zonder rekening te houden met haar. Na weer een rokertje en wat drinken wilde ze er weer tegen aan, verbaasd keek ik haar en weer die ogen!

 I like to feel you in me, i like your dick! Ik antwoorde “you killing me”, ik kreeg nu echt het gevoel dat niet ik haar aan het neuken was, maar zij mij. En ze ging weer van start hoor. Nog nooit meegemaakt. Iets langer TZ en een PZC, ze probeerde DT en hield die dan diep in haar mond en bespeelde mijn lul dan met haar tong. Voortduren met oogcontact. Maar vooral de manier hoe ze me bekeek, ze leek wel uitgehongerde tijgerin. Ze kroop weer bovenop me en langzaam begon ze me te berijden, dan weer zeer close met diepe TZ dan liet ze zich weer naar achter vallen. LittleOne was natuurlijk knoerthard geworden. Wisselen naar missionair en ik probeerde het tempo wat te drukken, ze trok me hard tegen haar aan en bepaalde zelf het tempo. In missionair verschillende posities verder geneukt. Beentje in de lucht, dan ik op mijn knietjes en trok haar begeerlijk lijf omhoog voor een volledige diepgang. Ze plaatste haar handen achter en drukte haar lichaam hoger. Ik had haar bij haar heupen en had moeite om haar vast te houden, zo zaten we in het zweet. Mijn krachten namen af, maar ze had geen compassie met me. Ze plaatste zich op haar knieën en ik moest haar in Doggy nemen. Met een traag tempo neukte haar en ze drukte hard tegen bij elke stoot.

 Faster snauwde ze me toe, dat ik maar een oude man was interesseerde haar niet. Met één hand pakte ze mijn achterste vast en begon weer het tempo te bepalen. Snakkend naar adem moest ik dus doordoen. Haar ogen keken weer wild in de mijne en ze glimlachte wild. Ik kon het tempo niet aanhouden, ze smeekte “please don’t stop now” Met de nodige geile praat en aanmoedigingen hapte ik nieuwe kracht en zowaar explodeerde ik een tweede keer bij deze furie. Tijdens het komen bleef ze doorstoten en ook als de laatste druppel eruit gewrongen was, stopte ze niet. Uitgeput zakte ik ineen en zij wierp zich op me. Maar blijkbaar was ze voldaan en het dit spektakel haar ook de nodige krachten gekost. Ze keek op de klok en melde me dat we 5 min over de afgesproken tijd waren. Maar gelijk zei ze om nog een sigaret  te roken. I like your dick zei ze plots, its been so long ago i fucked like this. Ik keek verbaasd in haar betoverende ogen, die nog steeds me gulzig aankeken.

 Maar deze meid heeft mij gefuckt, niet ik haar besefte ik. Of ze zelf gekomen is wist ik niet en heb ik ook niet gevraagd. 10 min later gaan afrekenen aan de locker. Ik gaf haar de €200 en ik kreeg nog een tongzoen als bedankje. Ze draaide zich om en wilde weggaan, ik name haar arm en hield haar tegen. Ze draaide zich naar mij en ik zei haar next time you pay me. Lachend gaf ze me nog een TZ en zei dat ze naar huis ging. So early? Yeah zei ze its not gonna be any better today en al draaiend met haar kont verwijderde ze zich. Ze draaide zich nog eens om en met een grote smile stuurde ze me een handkusje toe. Gatver dacht ik, die heeft echt voor haar eigen pleziertje gezorgd en word er nog voor betaald ook.

 Terug boven gekomen zag ik mijn vriend naar de kamer gaan en hij lachte alleen maar. Dus maar rustig gaan eten. Gebraden kip met gebakken patatjes . Na dit sloopwerk smaakte het me zeer goed. In de woonkamer met een glas water bekomen van geleverde arbeit. Even rondkijken of er nog iets neukbaars is voor later. Was maar magertjes, op een Nederlandse met een mooi figuurtje, Eugeentje en Ella na, zag ik niks voor mijn bekje. Dus maar wat relaxen en op krachten komen. Die meiden lopen niet weg.
 Na een uurtje zette OudeBelg zich weer naast me in een bankje en hij zag er zeer tevreden uit. Ik zag er gesloopt uit zei ie. Na een 3 tal uurtjes Eugenia aangesproken of ze bij me wilde komen. Dus met haar op een bankje wat chillen en naar een kwartiertje zei ik haar dat ik gauw ging douchen en dat we dan naar de kamer zouden gaan. Terug boven geen Eugenia meer te zien. Effe later zag ik haar rondwandelen en dan bij de photoplay gaan zitten. OB vroeg wat heeft die, nu weet ik veel. E wandelde weer wat nerveus rond alsof ze iets of iemand aan het zoeken was. Oogcontact met mij vermeed ze. Bleven dus die Nederlandse en Ella over. Met die Nederlandse geen oogcontact te maken. Dus dan maar Ella, kende haar al zeer lang en was een goede vriendin van A die op vakantie is. Monica is in DV, waar ze niet zo graag is, maar dat door toedoen van haar eigen schuld (waar ik me niet over uitlaat hier)

 Rond half 1 Ella bij me laten komen, wat haar een beetje verbaasde. Haar ook maar snel een sleutel laten halen en ja kon natuurlijk niet missen, de 21. Haar onmiddellijk die fel rode lippenstift laten verwijderen want dat vind ik dus echt niks. 2 uurtjes met haar rustige sex gehad, niks speciaals, maar zeker niet slecht. Dat het haar ondanks mijn wilde ervaringen met Lavinia nog tot een shot te laten komen spreekt voor haar. Echter had ik er geen klik mee. Maar ze is een kleine zotte doos. En ook de eerste keer dat ik met haar op de kamer was. Dat het niet de zelfde ervaring zou worden als met Lavinia lag voor de hand, zoiets beleef je men zelden en bovendien kon ik het lichamelijk vandaag ook niet meer aan.

  Terug in de bar in een bankje met OB en we wilden afsluiten voor vandaag, nog een sigaretje en een cola. Dus bestelde ik de cola’s en kwam een meid op me af, ze wilde weten of er bij mij nog iets te halen was. Eerlijk vertelde ik haar dat ik net van de kamer was, volledig gesloopt en leeggemolken. Dat wilde ze dus even controleren en ze voelde onder mijn badjas aan mijn ballen en LittleOne. Je kunt ook andere dingen doen dan neuken hoor zei ze. Ja natuurlijk, maar nu toch echt niet meer. Wilde me met de cola’s bij OB zetten en ze vroeg of ze bij ons mocht zitten. Voor mij geen probleem. Ze murwde zich tussen OB en mij in, terwijl OB me met een verbaasde vragende blik aankeek. Ik haalde alleen maar mijn schouders op. Bleek dat het Ina was, nu niet bepaald iets voor mijn bekkie. Maar ze was wel zeer vriendelijk. Bleek ook nog eens dat ze 6 jaartjes met een Nederlander gehuwd te zijn geweest en dat ze samen de Rijnvaart hadden gedaan als werk. Fier vertelde ze dat ze stuurman was geweest. Ze wist het ook te staven, bakboord, stuurboord, de plaatsen waar ze overal geweest was. Nu een gespreksonderwerp hadden we dus. Ik ben namelijk geboren en getogen op een schip en zelf lang genoeg op de rijn gevaren.  Na ons colaatje maar afscheid genomen en naar ISA een welverdiende nachtrust tegemoet.

Cheers
 
 :039: :039: :039:
 
 
« Laatst bewerkt op: 14 april 2015, 00:13:03 door LittleJoe »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #370 Gepost op: 14 april 2015, 15:22:26 »
         VRIJDAG 10/04/15

Op weg naar LR eerst mijn reisgezel LJ opgepikt en een uur later eerste sleutel van de dag gaan oppikken in ISA.
Daarna te voet naar het lustoord getrokken,afgerekend,omkleden,douchen,de gewone sleur dus,koffie en ontbijt
gaan er ook nog in,daarna de bar binnen.Om 13h was de line-up mager maar ik zag toch al een drietal meiden
waarmee het ging kunnen worden.Eerst in het zonnetje wat relaxen in de tuin,heerlijk vertoeven daar,de eerste
meiden wilden ook wel een kleurtje krijgen.Daarna terug naar binnen,de meiden sijpelden binnen en de Bulgaarse
Sisi had al wat oogcontact gezocht,zag er wel goed uit,ze vroeg of ze bij mij kon zitten,doe maar meid,np.Na de
onzinnige intro haar gezegd dat ik meiden met vuurrode lippen niet erg vertrouwde,waarop ze zei,ik kus wel op de
kamer.Even wat geteast en borstjes gecheckt,ging wel wat minder zijn wanneer de bh uitging,sleutel opgehaald,
douchen en op naar de kamer.Het TZ was van een redelijk niveau,PZC kon er ook mee door,beffen geen reactie
daar,NMC ook aanvaardbaar,maar het werd allemaal minder na een tijdje,haar gevraagd of er een FT in haar
pakket zat,yep,dus maar aan de slag laten gaan.Op het hoogtepunt stopte ze,dus FT waardeloos,haar nog even
uitgelegdhoe het wel moest,ze staarde me aan alsof ze het in Keulen hoorde donderen,enfin de tijd gevraagd,was
35 min zei ze,oeps,verlengen,nee zei ze halfuur +FT is ok.Afgerekend met dit doorsneeservice meisje,douchen en
maar de tuin opgezocht,ik was er amper of Claudia kwam zelfzeker op me af.Ze vroeg of ze mocht op mijn ligstoel
zitten en stelde zich voor,handje en kusjes ontbraken niet,even haar verleden en pakket gevraagd,zag er goed uit.
Ik zei kom me maar halen binnen een uur,eerst ff bekomen van de vorige kamer en dan kunnen we,ik zat intussen
in de bar en ze kwam me nog even opwarmen.Room 21 werd het,wauw toen haar bikinitje uit was,wat een beauty,
voorspel liep iets uit de hand,voor ik het wist waren we een uur verder,TZ van hoog gehalte,PZC uitstekend,beffen
waarbij er wel reactie was,maar ze hield het onder controle,een profi.dan maar de finale gespeeld.Alles was van
hoge kwaliteit,dus na 1h45 en een sigaretje waren we klaar.Even pauzeren met LJ en zijn vlam,wat gaan eten en
de line-up was redelijk,ik zag er toch een tiental waarmee het zomaar zou kunnen.Even daarna kwam Claudia even
buurten en zette zich naast mij,even gekeuveld,ze zei ik stop ermee om 1h30,ok en dan?Ze vroeg of er herhaling
mogelijk was,yep meid,kom me halen rond middernacht,kunnen we kameren enkunt ge daarna stoppen,vond ze een
goed idee,zal wel.Na nog enkele meiden op bezoek gehad te hebben en wat rondgelopen,geen bekende heren gezien,
kwam Claudia even na 00h me gezelschap houden,even geteast in de bar en weg waren we.Relaxt begonnen,goed
opgebouwd voorspel,liet ze zich van haar beste kant zien,wat een topmeid,na een uur was het over and out,nog een
sigaretje gerookt en wat geluld,afrekenen en ze vroeg wanneer ik terug kwam.Dat weet ik nog niet,maar ge kunt me
wel komen halen als ik er ben,ok zei ze ik ga douchen en slapen,goodnight gekust en een kruisje op haar voorhoofd
gegeven,wat een topper.Daarna nog met LJ in de zetels gezeten met INA tussen ons,liet nog eens zien hoe klein haar
pussy wel was,maar ik had meer trek in een bed op dat moment.Omkleden,de theke vaarwel gezegd en op naar ISA.
De line-up was redelijk,aantal voor mij genoeg,2 uitstekende en 1 goede sessie,dus niets te klagen.
De volgende etappe zou Sixsens worden,dus word vervolgd. :039: :happy
Damesrecensies zie Sisi en Claudia.
you only live once

Offline Lequeutard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #371 Gepost op: 20 april 2015, 18:37:28 »
Avec 2 potes nous nous rendîmes dans ce lieu de luxure vendredi 17 avril dernier.
Arrivée vers 13h, c'était tranquille comme d'habitude à cette heure car les filles sont encore un peu endormies. Rapidement je repère Lavinia  :o, cette fille me fait un effet du tonnerre car j'adore son cul et son visage de poupée (bon ok les nichons sont regonflés mais ce n'est pas bien grave)... On va quand même se restaurer (bah oui le trajet depuis Paris dure 5h, il faut être motivé mais comme on est de gros queutards rien ne nous arrête  :-P)... ensuite je retrouve Lavinia au bar super sexy et bronzée avec un body blanc moulant je n'en pouvais plus et l'invite à chercher une clef. Elle m'attendait dans la chambre alors que j'étais encore sous la douche (bon je soupçonne le compteur de session de démarrer dès la prise de clef), et en chambre je me suis régalé pour ma première cartouche de la virée.
Par la suite j'ai fait 2 autres sessions de moindre intérêt dans les kinos... attention aux amateurs de sieste (même rapide) il est très difficile d'être tranquille dans les kinos car les chasseuses vous sollicitent en permanence.
Le restaurant était très bien comme d'habitude au LR.
Bref c'est mon club préféré depuis maintenant quelques années.
 :shakekontje
« Laatst bewerkt op: 20 april 2015, 18:42:35 door Lequeutard »

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #372 Gepost op: 14 mei 2015, 00:05:12 »
LR bezocht, voor de eerste keer dus ..normaal zou ik dit samen met foots hebben gedaan, hij had me tenslotte uitgenodigd, zijn nummer gegeven en me vooral gerustgesteld dat alles er correct en goed zou verlopen.
Ik had me op zijn aanraden ingeschreven voor de tombola en ook een vrijkaartje gewonnen, maar door spijtige omstandigheden kon ik dit niet eens ophalen en ging het LR bezoek met foots samen niet door.
Toen ik heel erg toevallig in de buurt was deze week ben ik dan maar binnengestapt in deze uitzonderlijke aardse versie van HEAVEN !

Ik vertelde de thekefrau nog dat ik foots kende en zo ..nog geen idee wat hem overkomen was .
Thuisgekomen keek ik in het forum om hem te bellen en om hem te vragen om alsnog samen lr te bezoeken maar toen dook dat ene topic op,foots overleden, ik was er niet goed van .. echt niet .


Ik wou dat foots onderstaande kon lezen, hij zou trots op me zijn geweest want ik durfde het niet direct aan om er naartoe te gaan, hij wist ook precies waarom en daarom nodigde hij me uit en wou ie me begeleiden .

Ik stapte dus het trapje op, de deur ging open en daar stond de thekefrau en vroeg om binnen te komen zodat ze meer uitleg kon geven.

60 euro betaald, wat over foots verteld en dan richting kastjes met me badjas onder mijn arm, mijn ogen de kost gegeven onderweg, dit is het, het aardsparadijs  ;)
Vlug omkleden, douche, en bijna in looppas naar de bar voor een koud drankje want de hitte slaat toe  :pica

Een korte rondleiding leert me dat alles is zoals foots me heeft beschreven, netjes leuk hygienisch , gewoon top en wat voor meiden, stuk voor stuk beeldschoon en lief  :happy

Met het drankje naar de tuin gewandeld, onder het toezicht van wel 20 lekkere meiden, ik voelde me precies een of andere Egyptische hoogheid  :king:.
Buiten sprak mij een girl aan in het Duits en vroeg of ik het naar mijn wens had, natuurlijk wel, overal meiden eten drank en vriendelijke mannen met stralende gezichten.

Na zeer korte tijd met deze girl naar de kino, nog na kortere tijd de kamer binnengedoken en dit voor een heel lange tijd.

Daarna in sneltempo naar de douche en terug de tuin in waar he zo om en bij de 28 graden was in het zonnetje, wat in de zon gelegen en plots was de mooie duitse girl er weer, babbeltje gedaan en ja hoor richting kino en na haar magische handen overal te hebben gevoeld terug richting kamer voor een nieuwe nog langere tijd .

Dit scenario nog een tweetal keer herhaald met deze girl en dan huiswaarts want het was laat en had nog een lange rit voor de boeg.

Ik dacht aan foots, ik zou hem alles, maar dan ook alles in detail vertellen hier en aan de gsm want ik zou hem gaan bellen en hem vertellen wat er mij overkomen was (de tijd dat ik hier niet kon zijn maar ook alles over wat ik in RL mocht meemaken).

Dankje FOOTS, danzij jou heb ik het aardsparadijs mogen ontdekken.
Ik heb je nooit kunnen ontmoeten, spijtig maar ik ga je nooit vergeten, een man met een hart van goud.

Ik schrijf later nog overde girl en hoe het was op kamer  ;)

Boyke  :035:












"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #373 Gepost op: 16 mei 2015, 15:44:25 »
Ik kon het niet laten en ben dus een tweede keer LR gaan bezoeken maar nu van 11 tot na middernacht..

Bij het eerste bezoek alles wat kunnen verkennen en nu volop kunnen genieten, lekker gegeten en vooral vele girls op de schoot gehad voor leuke babbel en af en toe kamer natuurlijk.
Hoewel kamer niet echt want mijn voorkeur gaat uit naar de kino waar het dan toch net iets specialer is dus koos ik maar 1 keer voor een kamer en daarna iedere keer in de kino .

De tv tent is voorlopig mijn favoriete plaats om te vertoeven,lekker relaxxx in de zetel en het is er is best wel veel heen en weer verkeer door de girls dus je kan er je ogen de kost geven.

Af en toe aan de bar geweest want na 19 u was het er wel druk en de girls bleven eerder binnen, na de lekkere paaldans was ik weer in superstemming en dan maar op jacht gegaan.

nadine 2x , jeannine, claudia, lavinia, roxanna en nog een leuke bulgaarse meid’ zeer bruin lichaam bruine ogen bruin zeer lang haar met vergeten naam kon ik niet weerstaan.. oha en ja ik mag de laatste girl niet vergeten, de naam is me echt ontgaan of heb ik die niet eens kunnen vragen want ze sleepte me zowaar naar de kino waar ze haar belofte waarmaakte en dan huiswaarts want na een lange dag met zoveel sport kon ik het niet langer volhouden en verlangde zo naar mijn bed dat ik mezelf dan toch kon overtuigen om LR achter mij te laten alvast denkend om een volgend bezoek te regelen .

Ik hoop maar dat ik een reisgezel kan vinden wat het alleen maar leuker kan maken ..

boyke :035:



"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #374 Gepost op: 30 mei 2015, 20:30:25 »
3e keer goede keer  :cheer:

11u45 stond ik dus, verkleed als roze flamingo, aan de bar in LR met een lekker glas water met "kolenzuur" . De eerste meid was al in aantocht en ja hoor bingo, Duitse YVONNE , pas 19 geworden en naar eigen zeggen net in het vak gestapt, een moordmeid maar wel nog wat onervaren (net als ik dus ) maar na drie keer kamer met wat tijd tussen hadden we beide weer alvast ietsje meer ervaring .
Daarna de tv tent ingedoken waar een tweede girl me op stang kwam jagen of wou zij op de stang ?? Het bleek  achteraf een goeie keuze, MIA spreekt zelfs nederlands en hoewel ze eigenlijk niet mijn type is kreeg ze nog twee kamers van me want goed is ze wel!!
Etenstijd, en ja hoor daar zit een lekker iets, de naam is volgens mij CURRYWURST, eentje ervan vernascht en dan vlug terug naar de tv tent,via de lockers en daar loopt een zwartharige dame me tegen het lijf, ERIKA de Hongaarse schoonheid mmm net iets lekkerder als die currywurst van daarstraks wat ze mij trouwens heeft bewezen in dekino want tja lang heb ik iet kunnen weerstaan.
Terug naar boven, op zoek naar het volgende slachtoffer of is mijn kleine vriend het slachtoffer ??
Een uurtje met een Russische THERESA zitten flikfooien, hoewel ik haar duidelijk gemaakt had dat het niets kon worden tss ons, want ik was pas terug van een rit en ik wou rusten, bleef ze me maar ophitsen en dat een uur lang  :17: Toen vertrok ze plots met een brede glimlach en er kwam gelijk een andere meid aan, die me kort daarna in de kino sleepte, MARA, superlekker :sign0098: alweer en zeker voor herhaling vatbaar.
Uiteindelijk heb ik me wat verstopt want er kwamen alsmaar meer dames die op de stang wilden, een leuke meid uit kroatie, een dame uit tjechie, een duitse Blonde uit koln en dan nog een spaans of Italiaanse maar eigenlijk allemaal totaal niet mijn type.
VANESSA was het die me uit mijn schuilplaats haalde, lekker lekker x100, want deze girl is dus volledig op maat gemaakt en passend voor mij.
Had wel nog een paar keer kino maar welke namen deze schoonheden zichzelf gaven, weet ik dus echt niet meer, ja zo slecht is mijn geheugen, even slecht trouwens als mijn ondertussen platte geldbeugel.
Tijd om te vertrekken, 03u30 sta ik precies op dezelfde plaats als de dag ervoor om 11u30, maar dan net andersom.
Ik kom terug, zoveel is zeker !

Boyke  :035:









"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."