Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608088 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze en Living Room revisited
« Reactie #375 Gepost op: 9 juni 2015, 00:07:12 »
Afgelopen Zaterdag was zo’n dag waarop alles tegen zat. Ik had wat dingen te regelen in het Ruhrgebied en niets lukte. Duitsers zijn gründlich? De Duitsers waar ik mee te maken had in elk geval niet, of het moet aan de twee dagen vrij gelegen hebben die ze gehad hadden (Donderdag was het immers Fronleichnam geweest). Tegen 17:00 wenste ik ze een “begucken Sie es sich nur, Auf Wienerschnitzel” en taaide af. De frustratie was hoog en ik was dringend toe aan wat stoom afblazen.
 
De terugweg voerde over de A40 en dan kom je ook langs de afslag Duisburg-Hochfeld. Ik weet niet welke functie hiervoor in de Wijze Grijsmobiel ingebouwd is, maar automatisch vertraagt de snelheid en voor ik het weet vind ik me op de Vulkan terug. Nou is het daar tegen 18:00 best nog uitgestorven op zo’n Zaterdag en bovendien hangt de warmte van overdag nog in de trappenhuizen.
 
Toch maar proberen om de beste keuze te maken uit het beperkte aanbod. Geen enkele van m’n vaste waardes was er op dat tijdstip Toch vond ik nog een kleine Turkse (Ceylin, of zoiets) die Wijze Stijve wel oraal au naturel van z’n overdruk wilde afhelpen. Aangezien er toch weinig volk rondliep en ik de hele dag in de weer was geweest, had ik wel bedongen dat ik eerst wilde douchen. Dat maakte een zeer goede indruk op Ceylin.
 
Na gedane zaken en een wat gedaald testosteron niveau kon ik weer een beetje redelijk nadenken. Ik moest nog wat gaan eten en dan naar huis gaan en me wat verder ergeren over een verloren dag vond ik ook niet echt een prettig vooruitzicht.
 
De terugweg voerde me ook min of meer langs Kaarst en in Living Room was ik ook al (veel te) lang niet meer geweest. Het eten was er meestal goed en bovendien was er een gerede kans dat ik er wel weer wat bekenden zou treffen, zodat er ook wat te socializen viel.
 
Omdat je vanuit de Vulkan niet meer rechtstreeks richting Venlo kunt rijden nam ik deze keer de route over de A40-A59-A44-A57 en dat is goed te doen. Scheelt niks en je vermijdt die zoveelste defecte Rheinbrücke.
 
Ik arriveerde tegen 20:00 in Living Room en werd als een lang verloren zoon welkom geheten. Fantastisch personeel dat je zo warm begroet. Met het aandoen van m’n badjas vergat ik al m’n frustraties en kreeg ik warempel goede zin, goesting en honger. Eerst maar eens een lekker glas cola met citroen en ijsklontjes gescoord en daarna leidde m’n neus me naar de barbecue. Puike stukken steak lagen daar op en ik kreeg persoonlijk een steak aangereikt waarvan de grill wizard zich persoonlijk overtuigde dat dat stuk op dat moment het best geslaagd was. Jammer alleen dat er geen frietjes waren, maar de Kartoffelsalat was ook lekker vettig en zeer smakelijk. Het smaakte me zo goed dat ik nog 2 maal teruggegaan ben.
 
Wie van de bekende beren heb ik dan gezien? Helemaal niemand in eerste instantie. In de club zelf zat bijna niemand en in de tent zag ik alleen maar witte ruggen, omdat iedereen vol spanning en nagelbijtend op de aftrap van de Champions League finale zat te wachten. Wat dan wel weer een leuk detail was, was dat de club eraan gedacht had op elke tafel een schaaltje chips en pinda’s neer te zetten. Inderdaad net als thuis in je woonkamer.
 
Ik was met m’n bordje eten in de tuin gaan zitten, toen ik daar toch op een bekende stuitte. Dupke behoort in dat opzicht tot dezelfde garnituur als ik. Voetbal is leuk als je de samenvatting met de hoogtepunten kunt zien. Moet ik kijken hoe Schwalbe’s ontaarden in kermend theatraal over de grasmat rollen? Moet ik me ergeren als een mooie actie door een smerige tackle of slinks vasthouden aan het shirtje reeds sterft voordat hij goed en wel op gang gekomen is? Daar is me een clubbezoek te jammer voor. Gelukkig was er genoeg conversatiestof met Dupke en later op de avond hebben we dat nog lang samen in de jacuzzi voortgezet.
 
Dupke fungeerde als chauffeur voor Deket. Pas toen ik weer wat te drinken ging halen, zag ik dat Deket er ook was en in zijn zetel met junky ogen gebiologeerd naar het TV-scherm zat te staren alsof er een of andere Amerikaanse TV-evangelist het paradijs aan het prediken was. Hij besefte helemaal niet dat het paradijs zich ondertussen 360⁰ om hem heen bevond. Deket was zo zeer bezeten van het voetbal dat hij de een of andere Russische tiener van z’n schoot wegstuurde omdat ze hem bij het TV-kijken stoorde. Een beleefd gesprek met Deket voeren was hetzelfde als tegen een container aanpraten. Die geeft evenveel respons. Ik had met de arme verslaafde te doen en bracht hem tot twee maal een koel drankje.
 
Toen ik later samen met Dupke in de whirlpool zat, was het voetbal afgelopen, want Deket kwam langslopen en ik vroeg hem zich te revancheren. Of hij zo vriendelijk wilde zijn me een Becks Ice te brengen? Ik had van het kletsen dorst gekregen.
En toen bleek dat Deket te lang en teveel in Duitsland komt. Hij antwoordde namelijk (nog net niet in het Duits):
“Het is verboden om in de whirlpool iets te drinken!”
“Allez man, bent gij n’n gendarme? Enen veldwachter? D’n whirlpoolflik? N’n sjampetter? De Jacuzzipolizei? Ge maakt zeker n’n grappeke? Als Nederlander mag ik toch zeker zelf bepalen of en in hoeverre ik me in Duitsland aan allerlei regeltjes conformeer. Ik hoop dat de drankjes gesmaakt hebben die ik u eerder bracht”. Maar Feldwebel Deket was niet te vermurwen en ging op pussyjacht. Endaggebedanktzetdawiddegewel!!
 
De stemming in LR was rustig. De muziek stond niet te hard en dat kon me wel bekoren. Ik ontmoette onder andere Bulgaarse Bonny die sinds 3 weken van haar retraite terug is. Echter wel met behoorlijk wat spekbagage als souvenir. Ik denk dat ze voor elke maand die ze weg geweest is wel een kilootje heeft mee terug genomen. Bij een begingewicht van een 40 Kg zorgt dat toch als nel voor dubbele groeicijfers waar elke opkomende economie jaloers op zou zijn.
 
Verder La barbabietola rossa, het combimeisje, Sofietje. Heel af en toe was er tijd om een vriendelijk woordje met haar te wisselen, maar voor de rest wervelwindde ze door de club. Zo zie je haar met een tablet brandende theelichtjes langslopen en 20 seconden later heeft ze die over elke houder in de club verdeeld. Het kan niet anders of die heeft ergens een verborgen energiebron ingebouwd. Ik doop haar bij deze om tot de eerste hybride DVP.
 
Nu werd er hier en daar wel wat gepolst of er wat bij mij te halen viel, maar voorlopig was ik er nog niet aan toe, of ze raakten niet de juiste snaar. Wie dat uiteindelijk wel deed was Roemeense Sandra. 27 jaar, blond, een GND type dat er niet echt tussenuit springt. Sandra liep in een roze fishnet jurkje rond. Ik kon er nog geen topic over vinden, terwijl ze naar eigen zeggen al 10 maanden in LR is.
 
Sandra wierp haar vishengeltje heel rustig en natuurlijk uit. Ik had helemaal niet in de gaten dat er een aas voor m’n neus uitgegooid werd. Het gesprek met haar kabbelde rustig voort en heel terloops raakten haar lange rood gelakte nagels m’n bovenbeen aan. Dat bracht een aangename tinteling teweeg, hetgeen ze terecht opmerkte. Wijze Stijve begon te ontwaken en er verscheen een bobbel in m’n kruis. Sandra zag dat als een uitnodiging om met Wijze Stijve kennis te maken hetgeen ze op bijzonder aangename wijze deed en vooral bleef doen.
 
Waar waren m’n vraagbaken Dupke en Deket als je ze nodig hebt? Hè, wat ambetant! Die hadden blijkbaar genen goesting meer en waren al lang afgebold en stillekens aan alweer op de Autostrade richting Belgenland. Mijn en Wijze Stijve’s gevoel zeiden echter dat Sandra geen foute keus kon zijn. Toen ze me op de bank ook ervan overtuigde dat ze goed kon zoenen, was de kamergang bezegeld.
 
We belandden op de eerste verdieping op de kamer aan de rechterkant. Lucky me! Daar staat een tweezitsbank. En wat doet Wijze Grijze dan graag? Het Suleyman ritueel; waarbij ik vadsig op de bank achteroverleun en Sandra dan Frans mag gaan spreken met Wijze Stijve. Af en toe een kleine hint mbt de juiste embouchure, maar toen ze eenmaal de juiste slag te pakken had, genoot ik ten volste. Op de matras liet ze blijken dat haar TZ geen eenmalige Kostproben waren, maar dat deed ze op de kamer dus ook met verve. Just the way I like it. Het hele feest was zo lekker dat het zomaar een premature ejaculation had kunnen worden, ofschoon Sandra daar helemaal niet bewust op aanstuurde. Aldus maakte ik netjes het halve uur vol en kon tevreden terugkijken op een geslaagde kamergang. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Ik moest dringend mijn vloeistofbalans weer in orde brengen en bestelde een groot glas citroenschijfjes met mineraalwater en ijs. De bediening had een beter idee en nam een citruspers en perste me een citroen uit. Puike service, waarvoor ik me op het eind van de avond ook bij beiden voor bedankte. Tegen 03:15 kon ik deze K…dag toch nog met goed gevoel afsluiten en reed terug naar de goede kant van de grens.
 
Het had me vandaag zo goed bevallen, dat het zomaar eens zou kunnen dat ik er a.s. Zaterdag ook weer opduik. Wie is er dan nog meer?
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,0/10
 

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
 
 

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #376 Gepost op: 15 juni 2015, 09:59:22 »
Een tijdje geleden hebben we afgesproken om eens wat andere clubs te gaan bezoeken. Sixsens is voor ons een topclub maar veranderen van spijs doet eten zegt men weleens. Zaterdag zou het Living Room worden in Kaarts. Rond 17:00u stond CaptainDowntown voor de deur en zelf zou ik dan verder rijden. We hebben een soort van beurtrol afgesproken. De eerste keer is altijd wel wat zoeken en doordat we onderweg nog in een file terecht waren gekomen, die we gelukkig konden omzeilen, waren we om 18:45u aan het inchecken. Na een korte rondleiding ontdeden we ons van onze kledij om ons in een wit/roze badjas te hijsen.

Het was prachtig weer en dan is het op elke club heerlijk om buiten te vertoeven. Enkele reeds bekenden gezichten zaten in groepjes wat te keuvelen. Er was een bbq met verschillende soorten vlees wat je dan tussen een broodje kon steken met wat tomaten en komkommer. Ikzelf dacht dat er binnen ook nog een keuken was maar blijkbaar was dit alles. Persoonlijk vond ik dit wat tegenvallen. Ook het ontbreken van een zwembad was een minpuntje. Maar wat maakte alles goed? Het bier. Er stond een koelkast helemaal gevuld met alle soorten bier. Al vlug werden de eerste Salitos'sen geopend. Buiten op een ligzetel werd de hamburger naar binnen gewerkt en al snel kwamen er twee Roemeense bij ons zitten. Een mooie en een minder mooie. De mooie ging al snel op de captain zijn schot zitten en kreeg hem in record snelheid op temperatuur om vervolgens al naar de kamer te verhuizen. Ik bleef met de minder mooie achter. Gelukkig kon ik haar afwimpelen met het excuus dat ik nog honger had maar van zodra dat ik mijn tweede hamburger genuttigd had, zat ze weer langs mij. Dan maar naar de welness vertrokken.

Het bubbelbad zat vol met beren dus ging ik maar wat zitten in de sauna. Daarna een korte douche genomen om even van het Turks stoombad te genieten. Hier hing echter een muffe geur. De twee masseurs waren constant bezig met beren onder handen te nemen. Ik vroeg mij af of dit in de prijs van 60 euro inbegrepen was of men hier voor moest bijbetalen. Maar goed, terug naar de bar gegaan en na een uurtje was de captain van de kamer. De lineup viel mij eigenlijk een beetje tegen. Veel dikke dames liepen er rond en ook van die erg magere Roemeentjes zonder borsten. Ik denk zelfs dat er nog geen 50 dames aanwezig waren terwijl het er wit zag van de beren. Mijn oog viel op een grote dame met ontblote borsten. Meestal vind ik het iets minder als een dame zo rondloopt, maar zij mocht dat zeker doen omdat haar borsten tegen het randje van perfectie leunde. Enkele keren oogcontact gehad en ja daar kwam ze aan met haar vriendin. Gelukkig kwam zij naar mij en haar vriendin naar de captain die direct liet blijken dat hij er geen zin in had. Ik echter wel en al snel vroeg ik om een sleutel te gaan halen.

Linda was haar naam en ze is 21 lentes jong. Maar wat een lijf, zelden gezien. Op de kamer ging het er heel relaxt aan toe, juist wat ik nodig had want de dag voordien kroop ik om 4:00u 's nachts goed bezopen in mijn bed. Zij weet van het bestaan van het forums en ik heb met haar afgesproken om er verder niets over te schrijven. Ik kan enkel nog maar toevoegen dat ik terug zou gaan naar deze club om speciaal met haar te kameren.

Later op de avond werden er pizza's aangeboden en deze waren duidelijk van goede kwaliteit. Na een ronde bubbelbad uiteindelijk aan de bar gezeten en de Slowaakse Edita kwam langs mij zitten. Haar eerste vraag was uiteindelijk van waar ik vandaan kwam en blijkbaar moest ze niets hebben van Italianen en Hollanders. Waarom niet, geen idee maar na een korte babbel zijn we de kamer opgetogen. Het is ook wel een mooie meid en de sessie met haar was goed te noemen. Hoe ze haar best ook deed, hoe fel ik mij ook concentreerde, het kwam niet meer tot een orgasme daar ik erg hevige hoofdpijn had. Maar goed, na een half uurtje terug naar de bar gegaan om even een dafalgan achterover te slaan. De captain ging om nog 2:30u met hetzelfde meisje de kamer op en ikzelf had mij even op een zetel neergelegd, volledig uitgeteld. Om 3:35u verlieten we de club en de 125km werd precies in een uurtje afgelegd.

Om nu even een vergelijking te maken met SS. Het eten vond ik iets minder, de wellness ook. Jammer dat er geen zwembad is. De lineup was redelijk. Maar het bier, dat maakt alles goed 😊 Op naar de volgende club. You only live once.

Wijze grijze

  • Gast
Living Room revisited
« Reactie #377 Gepost op: 16 juni 2015, 00:56:28 »
Na op de vroege Zaterdagmorgen mijn nieuwe Wijze XL-mobiel in ontvangst genomen te hebben en afscheid genomen te hebben van het gouwe ouwe Wijze Grijsmobiel voerde mijn weg me weer naar het Ruhrgebiet.
 
Ik had besloten de heren, die ik vorige week met een vriendelijk: “begucken Sie es sich und auf Wienerschnitzel” had achtergelaten, een nieuwe kans te geven. Dat was echter een foute ingeving geweest. Wederom een verloren Zaterdag. Wie niet horen wil moet maar voelen. “Ich bin nicht verrücktes Gerritchen”. Er zal nog veel water onder de defecte Rheinbrücken door moeten stromen, voordat ik weer genegen ben hen uit de brand te helpen.
 
Aldus liet ik het Wijze XL-mobiel aansluitend met het clubleven kennismaken. Net als vorige week arriveerde ik tegen 18:30 en kon warempel precies tegenover de ingang parkeren. Vriendelijke ontvangst en badjas in ontvangst genomen. Deze keer van een lekker luchtige zomerstof. Bij het omkleden ontmoette ik Graagneuker die me erop attendeerde dat er zich een groot aantal Nederlandstaligen in de tuin bevond. Leuk, dan wordt het tenminste weer gezellig.
 
En zo was het ook. Vele bekende Stammberen waren er deze keer en ook enkele pas tot het wandelaarsgilde toegetreden Belgen waren vandaag voor het eerst in LR. Met een bordje steak en Kartoffelsalat en een glas Cola met ijs en citroen was het zeer aangenaam vertoeven in de tuin. Waarom ga ik eigenlijk thuis nooit in m’n badjas in de tuin zitten met de volumeknop van de stereo binnen op 8? Zal wel iets met de buren te maken hebben.
 
Er waren genoeg gasten en dat zorgde voor een bruisende stemming. Alleen het damesaanbod vond ik vandaag wat minder dan ik hier gewend ben. Bijvoorbeeld ’s avonds tegen 24:00 waren er welgeteld 4 dames in de barruimte. In de tent, wellnessruimte en tuin was er geen enkele. Alle kamers waren bezet, dus het totaal zal dan een 20-25 tal geweest zijn?
Ik had Sandra, waar ik één week eerder een bijzonder aangenaam intermezzo mee had gehad, als serieuze optie in gedachten. Toen ik eraan toe was, tegen 00:30, liep ik haar tegen het neongele visnetjurkje aan.
“Hey lady, zullen we een rerun doen van vorige week?”
“Er zijn wachttijden van een 20 minuten, zullen we wat in de tent gaan zitten?”
“Strak plan, let’s go”.
 
Na een nicotinepauze van Sandra en wat lustopwekkend opwarmgefriemel en gezoen op de bank, ging Sandra eens voor een sleutel kijken. Nog steeds een kwartier wachttijd. Die extra wachttijd was geen straf en toen ze nog eens ging kijken, kwam ze na 5 minuten terug met een sleutel. Ze legde me uit dat 2 eerdere sleutels beschikbaar waren, maar die waren van minder fijne kamers. Nu had ze de sleutel van de kamer achter de bar waar je als eerste tegenaan loopt. Dat had ze prima geregeld; een kamer met tweezits bank, raam, plafondventilator (met weliswaar een ontbrekende wiek, waardoor hij vervaarlijk in onbalans slingerde) en openstaand raam.
 
Sandra had zeer goed onthouden, waar mijn voorkeur naar uitging en we begonnen dus op de bank. Echter niet al te lang, want anders was de kamergang al na 5 minuten afgebroken. We gingen voor wat artistiekere oefeningen op het grote bed voor de spiegel. Het was weliswaar warmer dan de week ervoor, maar dat kon ons niet echt deren. Het openstaande raam en de ventilator zorgden voor een verkoelend briesje over onze bezwete lichamen. We hebben het echter niet al te gek gemaakt. Voor een lekkere ontspannende rustgevende sessie ben je bij Sandra ook aan het juiste adres. Na 29 minuten mocht het hoogtepunt zijn gang gaan en Wijze Stijve bedankte zich bij haar met een goeie portie Limburgse chromosoompjes. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 

Verder nog iets vermeldenswaardig? Ja, jammer dat Deket er niet was, dan had hij getuige kunnen zijn van enkele mooie staaltjes collegialiteit. Ik zat lange tijd met Graagneuker in de whirlpool. Tot 3 maal toe vroegen we aan passanten of men genegen was ons iets te drinken te brengen en tot 3 maal toe werd ons dat subiet gebracht. Zo kan het dus ook.
 
Tegen 02:30 wachtte uiteindelijk m’n Wijze XL-mobiel al voor de deur op me om kennis te maken met z'n nieuwe thuis.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,5/10
 

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline CaptainDownTown

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #378 Gepost op: 16 juni 2015, 10:31:58 »
Living Room : Zaterdag  13 juni 2015

Na lang overleg met collega ijsbeer “bartdepauw’’ besloten we om vandaag eens richting Kaarst te rijden en een allereerste bezoekje brengen aan Living Room en eigenlijk ook ons aller eerste bezoek aan een saunaclub in Duitsland. Ik had al veel positieve verhalen gelezen op het forum over LR en dus wilde ik het nu eens met mijn eigen ogen aanschouwen. De reis nam (mede dankzij een file) een 1,5 uur in beslag  :steeringwheel: maar het was gelukkig goed te vinden. De auto iets verderop om de hoek geparkeerd en huppakee here we go !  :))

S'avonds

Na binnenkomst werd ik meteen een beetje omver geblazen door de drukte bij de inkom. Gelukkig ging alles nog redelijk vlot en na het betalen van de 60 euro inkom werden bartdepauw en ik zelf  rondgeleid door een blonde dame (niet mijn type overigens) die ons even snel alles liet zien.

Even snel een douche pakken en dan  gaan we maar het terras eens verkennen. Daar werd ik al snel verleid door…. De BBQ  :103:. Ik had al 4 uur niets meer gegeten en dat is voor mijn doen een eeuwigheid en zonder een gevulde maag kan ik ook iets anders niet vullen. :pompe Wat mij vooral beviel was de koelkast die volzat met verschillende soorten bier (Beck’s, Bitburger, Salito’s) die bij de entree prijs zat inbegrepen yourock. Bart en ik kozen voor een Salito en kozen een plek in de tuin achteraan bij de banken onder de parasol. Al snel kwamen er twee dames aangewandeld die zich even kort voorstelden. Een van hun was Vanessa en ik merkte dat ik al snel een klik had met haar. Na wat licht gevrij zijn we naar de kamer gegaan wat een uitstekende sessie zou worden :pica. (zie aparte recensie).

Na een uur op de kamer te zijn geweest ging ik opzoek naar mijn kameraad en hij had zich intussen bij een bekend gezelschap Nederlanders gezet (oa Ricardobanana en WijzeGrijze).  Ik heb mij erbij gezet maar mijn gedachten dwaalden steeds af naar die heerlijke kamersessie, en de flesjes Salito hielpen natuurlijk ook niet om mijn concentratie bij het gesprekstof van de groep te houden.  :beer:

Drie flesjes later besloten Bart en ik om richting het bar/livingroom gedeelte te gaan en te kijken wat voor lekkers er nog meer in deze toko rondliep. Al snel kwam Vanessa weer bij me zitten, gelukkig kwam ze nu om gewoon gezellig te kletsen want ikzelf was nog aan het recupereren van de kamer ;).  Ik zei haar dat mijn vriend (bartdepauw) ook wel een oogje op haar had en dat ze het misschien eens bij hem moest proberen, wat ze ook met volle overtuiging deed. Helaas had ik niet door dat onze bartdepauw al de hele tijd naar een andere dame (Linda) zat te staren en haar in het vizier had (sorry voor de overlast Bart :043:). Enfin toen de kust vrij was voor mijn maat zag hij zijn kans schoon in en ging hij snel met Linda de kamer op. Ik besloot dan maar om met Vanessa iets te gaan eten buiten waar we verder konden praten.

S’nachts

Een uur later was mijn collega ijsbeer terug en besloten we om nog even de samenvattingen van de EK kwalificaties te kijken. Vanessa was ondertussen eventjes terug naar binnen om te kijken wie ze nog meer aan de haak kon slaan. Het duurde niet lang voordat de volgende dame zich kwam melden/verkopen bij ons en voordat ik het wist had ze zich al helemaal over me heen gelegd.
Deze dame heette Theresa vertelde ze mij en ze kwam uit Hongarije. Terwijl ik het voetbal probeerde te volgen en Bart haar benen en billen masseerde 000008, begeleide ze zichzelf tot mijn lippen en liet ze zich helemaal gaan (tongen, bijten, likken, zuigen). Ze vertelde dat binnen niet veel mannen naar haar zin zaten. Natuurlijk geloofde ik dit niet want er waren wel meer dan 50 man binnen en vertelde ik haar dat ik dat ik nog even wilde rusten. Gelukkig vatte ze dit goed op en verliet ze de ruimte.
Ik besloot dat het tijd was om naar de pizza’s te gaan kijken en ook hier weer een dikke pluim voor LR. Er was pizza in overvloed en dan ook nog een heel assortiment aan keuze.  :PDT_Armataz_01_37:

Drie-vier pizza’s later begaven Bartdepauw en ik ons naar beneden om  de whirlpool te gaan verkennen. Deze is veel groter dan degene die ik gewend ben in SS en ook de rest van de wellness ruimte was goed in orde (turks stoombad, sauna, massage tafel met masseur).

Als herboren begaven we ons weer terug naar de bar en voordat ik het wist zat mijn maat weer op de kamer met een slowaakse dame genaamd Edita. Op dit moment (rond 2:00) waren al veel dames bezet en had ik op dat moment niet echt iemand op het oog.  Gelukkig kwam even later Vanessa weer aan en deze meid kreeg het voor elkaar dat ik een tweede keer met haar ging kameren. Ook deze sessie was weer heerlijk en was in tegenstelling tot de pornosessie van eerder meer een GFE :inlove. We hebben op de kamer gelegen tot 3:30 en nog veel gesproken. Ik vind Vanessa echt een topmeid  en er is meer nodig dan een leuk snoetje te hebben. Maar zij had gewoon ook een hele leuke babbel en aftersales, en dat maakt het dat ik nog wel vaker met haar op de kamer zal liggen in de toekomst.  :017a

Na afscheid genomen te hebben van Vanessa, was het tijd om terug richting België te gaan.  :039:

Conclusie : Living Room is een zeer fijne club om te komen en ik voelde me er na 10 minuten al helemaal thuis. De BBQ en de pizza’s waren heerlijk en ook de merkbieren die inbegrepen zaten bij de entree zijn een dikpluspunt van deze club. Het personeel is er vriendelijk en er lopen genoeg mooie dames rond. Ik zal hier in de toekomst dan ook nog vaker gaan terug komen.  :clap:

The Captain.  :49:

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #379 Gepost op: 28 juni 2015, 10:58:34 »
Nice visit on Thursday evening here
I arrived around 8 pm and enjoyed a few beers a the bar, tha atmosphere was good as usual here
Then i enjoyed the grill outside and i was ready  :))

Back around the bar, i noticed a girl with glasses walking around me and sitting not very far from me, she seemed open for an encounter ;D

I quickly sat next to her but conversation was short because she only speaks german, it did not bother me very much because i had good feeling with her and we headed towards a room, her name is Amy/Emmi, new girl in LR for me

Right in the beginning : 10/15 minutes of deep kisses, she did not want to stop kissing  :-P
Blowjob was great, german technique  :))
Great sex and even licking, she loved it  :-P
We spent 1 hour in the room, service was excellent  :great:
 
Evening was pleasant with pizza and frikadelle, around 30 girls, LR is always a good adress for me


Offline hazard26

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #380 Gepost op: 28 juni 2015, 20:39:54 »
Afgelopen vrijdag voor het eerst naar Living room geweest.
Rond 16.30 uur kwamen CaptainDownTown en ik aan mij de livingroom. Het was goed te vinden en er was nog genoeg parkeerplaats in de straat. Na het betalen van de inkom heeft de captain mij even kort laten zien waar alles was. Omdat het lekker weer was zijn we eerst buiten in de tent gaan zitten en hebben ons het Alt bier goed laten smaken.
Al snel kwam er een Roemeense met zwarte krullen op de schoot van de captain zitten. De captain zag niets in haar en zat te wachten op zijn liefje Vanessa. Echter bleef de krullenbol maar plakken bij hem. Even later kwam Vanessa voorbij gelopen en als blikken konden doden was de Captain er niet meer geweest.
Om van de krullenbol af te komen zijn we richting de wellness gegaan en hebben even gerelaxt in de jacuzzi. Al gouw kwam Vanessa naar de captain toe en vergezelde ons in de jacuzzi. Vanessa wilde al snel weer naar buiten en de captain ging er natuurlijk snel achteraan.

Buiten achteraan in de tuin onder de grote parasol zijn we gaan zitten en terwijl Vanessa voor ons drinken ging halen kwamen er wat meiden richting ons. Felicia en Christina kwamen naast mij zitten en hadden een leuk gesprek. Ik zag ze allebei wel zitten maar Christina nog net iets meer dan Felicia. Het begon echter wat te regenen en ondanks dat we goed zaten vluchtte de dames , alsof ze van suiker waren, naar de tent toe. Eenmaal in de tent was Christina nergens te zien en ging ik naast Felicia zitten. Van het een komt het ander en het vlees is zwak dus maar met haar naar de kamer gegaan.  Ik vond de kamers van Living room goed, een lekker groot bed en spiegels. Felicia is een leuke meid in de omgang maar op de kamer is het niet meer dan gemiddeld. Ze zoende een beetje met de handrem erop. Het pijpen was wel prima maar ze vroeg al snel of ik wilde neuken. Dat maar gedaan en de seks was goed, cowgirl deed ze goed echter hield ze dit niet lang vol ook omdat ze het erg warm had. Toen maar gewisseld naar doggy en uiteindelijk in missio klaargekomen. Er was nog wat tijd over om het half uur vol te maken maar ze bleef maar klagen dat ze het warm had en een douche wilde dus zijn we maar van de kamer afgegaan. Zeker geen slechte sessie met deze leuke meid maar het ontsteeg niet het gemiddelde niveau.

Toen ik van de kamer ging trof ik de captain die net naar de kamer ging met zijn schatje Vanessa.
Na een verfrissend douche maar eerst eens wat gegeten van de BBQ. De BBQ was naar mijn mening goed verzorgd. Verschillende soorten vlees en verschillende soorten worsten hadden ze vandaag op de grill. Tevens ook nog verschillende salades. Na mijn grillteller te hebben genuttigd, en nauwelijks dames voorbij zien komen in de tent, maar eens naar de bar gegaan voor een cola. Ik had mijn cola nog niet besteld of ik zag in mijn ooghoek een dame op mij afkomen. Het bleek kroatische/duitse Eileen/Aylin te zijn. Terwijl mijn drankje nog onderweg was begon ze al meteen over massages en im mund abspritzen. De captain en ik zijn dan wel van de jonge garde maar hebben al te veel meegemaakt in deze wereld om ons daarvoor te laten vangen. Echter toen ik ging zitten om een sigaret te roken kwam ze naast me zitten en het leek wel of er iets van haar afviel. Het pusherige en het jagen van aan de bar verdween, ze is heel sympathisch, we hadden een leuk gesprek en er was zeker een klik. Na een 25 minuten met haar naar de kamer gegaan. Het was super met haar. Heerlijk zoenen en ze kan voortreffelijk pijpen. Het neuken met haar was ook goed en verschillende standjes zijn de revue gepasseerd.

Na de goede sessie met Eileen/Aylin trof ik de captain buiten in de tent en die zag al aan mijn big smile dat het een goede sessie was geweest.
Hij zat daar uiteraard met zijn schatje Vanessa. Een hele tijd buiten gezeten met de captain en zijn schatje en enkele dames die kwamen buurten. Helaas hun namen vergeten. De sfeer over de gehele tijd dat wij er waren was het relaxed en rustig. Ook qua beren was het rustig die dag.
Toen ik even binnen zat kwam Christina naast me zitten. Met haar naar de kamer gegaan, ze wilt liever niet dat er uitgebreide berichten over haar worden geschreven. Ik kan alleen maar zeggen wat een topwijfie ! Zij komt zeker in mijn top 3 tot nu toe.

Ik heb een leuke tijd gehad in Living room. De kamergangen bleven zich dus steeds verbeteren. De BBQ was goed verzorgd. Het is dat het nog lekker warm was buiten maar als het slecht weer is zou ik persoonlijk niet zo snel naar living room gaan. Daarvoor is het voor mij wat te klein. De sfeer was heel rustig dit was het gevolg van dat er weinig beren waren.  Al met al, de sessies waren gemiddeld ,goed en top. De sfeer vond ik wat minder maar dat kan op andere dagen misschien anders zijn, dat weet ik niet. Echter als je geen gebruik kunt maken van de tuin blijft er wel weinig club over naar mijn mening. In de komende maanden zal ik met goed weer waarschijnlijk Living room nog wel eens met een bezoekje vereren.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #381 Gepost op: 14 juli 2015, 19:32:38 »
         
                  ZATERDAG 11/07/15,TRIPJE NAAR LIVING ROOM

Afgesproken met een "collega" die me netjes kwam afhalen bij mij thuis,wat een luxe,leuke dag gehad met en zonder hem.Om 8h vertrokken en
om 11h voor de deur van de club,we waren de eersten,tja iemand moet de spits afbijten,deze bijdrage gaat verder in "ik"-vorm,om mijn "collega"
niet in discrediet te brengen,ieder zijn keuze,ok?Binnen,60€ afdokken,kleertjes gekregen,omkleden,douchen,de gewone rotzooi dus.
Eerst maar een koffietje en een ontbijtje genuttigd,dan op naar de bar en het was rustig,zou het ook blijven,s'avonds iets drukker.

Na een kwartiertje kwam blondo(Alexia) me ff welkom kussen,haar een beetje geplaagd,als ...er is ziet ge me niet staan.Ze verdedigde zich en zei,
ik heb u toch gekust en gesproken met u de laatste keer,een beetje dollen,moet kunnen,na een tijdje haar wandelen gestuurd en afspraak gemaakt.

Een beetje in de tuin vertoeft,heerlijk, wel hot daar,met enkele meiden en heren,een bekende heer gezien,andere van gezicht,stammies zeker.
Om 14h30 terug de bar in en daar was blondo met haar attributen mee,beetje gesproken en meer van dat,de gewone gang van zaken zeg maar.

Ik heb haar zelf de kamer laten kiezen,het werd room 22,wegens 21 bezet,wel met airco en groot,perfect dus om een beetje te sexen,meer over
de sessie,zie haar "draadje".Een goede meid met goede service en redelijke klik,was helemaal in de lijn van verwachtingen,was niet de eerste keer
met haar,duur sessie van 1h.
Na de sessie maar een frietje gaan steken met gefrituurde vis,sla enz.,daarna een toetje en op naar de theke,ff vragen wanneer Claudia op de
werkvloer werd verwacht,om 20h moest ze verschijnen,late shift dus.De line-up was matig qua aantal,optisch wel ok,dat wel.
Wat in de bar vertoeft en enkele meiden op visite gehad,ben ik maar naar de tuin versast,even in de schaduw nu,was drukker daar dan in de bar.
Rond 17h kwam daar plots Claudia in de tuin,ze ging zich in een ligstoeltje nestelen tot ze me spotte,direct bij mij,(tong)kusjes ontvangen,haar
benen op mijn schoot.Ik zei ge zijt vroeg,ze zei ik kwam ff zonnen en relaxen voor ik aan de slag ga,ze bleef een tijdje bij me en ik zei haar,doe
maar,np ik wacht wel op u.Ze verplaatste zich 5 meter en ging naakt zonnen,direct gevolgd door een andere naakte meid,voorwaar een goed zicht,
maar wel lastig om relaxt te blijven,dus maar verkast naar de bar,even nog met Claudia gedold.
Een halfuur later doorkruiste ze naakt de bar,even gaan douchen en sminken en toen kwam ze me oppikken....om te eten,ze had honger nu,women.
Even haar gevoederd en mezelf ook,sigaretje en drankje later ging ze dan toch maar voor een sleutel,eindelijk het werd tijd,hoogtijd.
Kamernr.weet ik niet meer,in elk geval stonden er 2 dubbele bedden,ik vroeg of er nog volk kwam,negatief,dus hadden we veel plaats om te rolle-
bollen.Het werd een heerlijke tijd(1,5h),verdere info zie draadje van Claudia,indien geen interesse maar niet kijken. ;D

Na de sessie nog iets gaan eten met mijn compagnon en iets later zat ik alleen,hij werd geschaakt door een Bulgaartje,het werd de laatste kamer
van de dag/avond.Na de nodige afscheidskussen hier en daar,iets gedronken en omkleden de terugweg aangevat rond 23h30,op voor een 3h- sessie
naar huis met de nodige muziek en verhalen,thx maatje en tot de volgende keer. ;D  ;)
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2015, 19:42:42 door oudebelg »
you only live once

Wijze grijze

  • Gast
Verjaardagsfeest van Graagneuker
« Reactie #382 Gepost op: 21 juli 2015, 19:46:06 »
Afgelopen Zaterdag was een schitterende dag met uitstekende weersvooruitzichten voor het verjaardagsfeest van Graagneuker. Genoeg bezoekers hadden zich aangemeld dus alle kans dat het ook nog eens erg gezellig zou gaan worden.

Ik was eerst nog even goedkoop gaan tanken bij het tankstation achter de Kaarster Ikea en had de banden van de Wijze XL-mobiel nog eens met Gute Deutsche Luft op de juiste spanning gebracht. Daarna kon ik bij LR zowat voor de deur parkeren. Het was 14:00.

Ik zat in de tent een broodje met Rührei te eten en m’n ochtendkrant erbij te lezen toen ik werd begroet door Bulgaarse Bonny met inmiddels nog steeds wat Kilootjes extra. Al snel kreeg ik gezelschap van De Duisburg Spesjalist en Sexmachine. Een tafel verder zat het feestvarken himself dus ben ik hem maar gaan feliciteren en gevraagd wanneer we weer eens samen aar PC-Bochum gaan. Ja, wanneer GN?

Even later liep Hongaarse Erika me tegen het lijf en omhelsde me met een enthousiast “Hallo Holländer!. Und WG, wie geht es dir?”. Hoe flikken ze dat toch? Ik heb het opgezocht, het was exact 18 maanden geleden dat ik met haar het laatst op de kamer geweest ben. Die meiden hebben een geheugen als een olifant. En kennen zelfs m’n voornaam nog. Erika was zeker een optie geweest, maar ik heb haar de rest van de dag helemaal niet meer gezien. Misschien dauergebucht door iemand die ook weet wat kwaliteit is?

De dag bracht ik door met wat socializen en een uitgebreid rustmoment in de tuin met wat achterstallig krantmateriaal.

Ik had tegen de avond net een lekkere, perfect gegaarde Nackensteak van Olli gekregen en hem met een goeie portie Kartoffelsalat opgegeten en lag achter in de tuin uit te buiken en met Vulkaanridder te kletsen toen Roemeense Sandra me spotte en op m’n schoot kwam liggen. Ik had er de vorige twee bezoeken hier, een maand geleden, ook al mee gekamerd en er goede herinneringen aan overgehouden. Ze kwam op het juiste moment op de juiste plek. Echter ik wilde me Sandra niet als al te gemakkelijke prooi voorschotelen en daagde haar uit: “Begin hier en nu met een public blowjob en ik ga persoonlijk stante pede een sleutel halen”. En dan vind ik het leuk om het dilemma bij een meid te zien ontstaan en daarmee te spelen. Van de ene kant zag je de twijfel dat zoiets hier in LR tegenwoordig not done is en van de andere kant dacht ze natuurlijk aan de bani. Ik liet haar een beetje spartelen en zei dat ik absoluut (nog) niet geil was en dat daar eerst wat aan gedaan diende te worden. Het compromis was, dat ik meegetroond werd naar de kino in de kelder, waar in alle discretie alle registers open getrokken werden en Wijze Stijve in no time weer wist, waarom hij meegekomen was naar LR. “Schlüssel bitte!”

Wachttijden waren er blijkbaar niet omstreeks 20:00, want Sandra kwam meteen terug met de sleutel van de kamer op de bovenste verdieping rechts. Perfect, want daar stond de airconditioning aan. Een herhaling van de kamer waar ik al een vorige keer met haar op beland was. En Sandra wist het ritueel nog. Eerst uitgebreid PZC op de tweezits bank. Daarna wat serieuzere actie op die bank en daarna de grote matras op. Na twee eerdere keren met haar geweest te zijn, hoefde ik Sandra geen aanwijzingen meer te geven. Navenant heb ik dan ook genoten en na een half uur mocht Wijze Stijve dan ook zijn bijdrage lossen. Wijze Grijze sexapproval™ 8,5/10

Toen ik van de kamer terugkwam, werd ik gevraagd waar ik uitgehangen had. “Op de kamer, Wijze Stijve tevreden stellen en m’n plichten vervullen”. Nou, dan kon ik inmiddels in het restaurant weer m’n energiebalans op peil gaan brengen, want Graagneuker had er 8 vlaaien ter zelfbediening neergezet. Zo’n extra portie koolhydraten ging er op dat moment goed in.

Dan trof ik ook nog Roemeense Paris ex Acapulco Velbert, die ik recentelijk ook al in Acapulco Gold tegengekomen was. Ze heeft een top-body en is zeker een interessante gesprekspartner. Echter omdat ze destijds al heel eerlijk was over de bij haar te verwachten services, heb ik er niet mee gekamerd. Ook vandaag was ze echt een stunner om naar te kijken. Ze loopt topless rond en heeft een paar perfecte naturelle B/C-cuppen en een geweldige smalle taille.

Een beetje bizar was ook nog een ontmoeting met iemand die me zei te kennen uit de lokale dorpsfrituur. Hij wist inderdaad correct te melden dat ik daar wel eens gespot was. Toch sterk dat zo iemand dan je gezicht onthoudt en je een hele tijd later in een volledig andere setting herkent. OK, soit.

Later op de avond werd het wat luidruchtiger en een doos met 100 sigaren van het feestvarken diende voor het sluiten van de club opgerookt te worden. Dientengevolge was de lucht binnen om te snijden en voor mij als niet-roker niet om uit te houden. Daarom was ik veel in de tent, waar regelmatig ook andere bezoekers even kwamen uitluchten. Ook was het er wat rustiger zodat er uitgebreid gekletst kon worden.

Binnen werden ook kwistig de nodige mixdrankjes gedronken, waardoor sommigen (nee ik noem geen namen, maar wie de jas past, trekke hem aan) grenzen uit het oog begonnen te verliezen. Zowel qua volume van het stemgeluid als ook nadrukkelijkheid van aanwezigheid. Als je een paaldansende dame gaat betasten, ga je mijns inziens te ver. Dan mag ik op dat moment misschien een party pooper zijn, maar een kleine terechtwijzing en ingreep kon ik me niet verknijpen. Ik stond op het punt naar huis te gaan, toen opeens Badslippers ten tonele verscheen. Sophietje bloeide op en hierdoor steeg, in de tent althans, het niveau weer eventjes.

Brallende feestgangers zijn niet zozeer mijn ding, maar anderzijds is dat misschien ook een gedeelte van de aantrekkingskracht van de club. Ik vind het best, zolang ik er geen last van heb en het leuk blijft. Waar de grens ligt van wat leuk is en waar de Spaß ophoudt, is natuurlijk persoonsafhankelijk.

Een tijd geleden verzamelde ik memorabele quotes uit recensies. Navolgende uitspraken mocht ik gisteren uit de mond van twee wandelfilosofen optekenen:
N.a.v. het feit dat 3 van de aanwezige Brabo’s zich realiseerden dat ze dezelfde meid gestengeld hadden en aldus kutzwagers waren geworden:
“Het zaad van een kameraad kan nooit kwaad”
en nog eentje waar geen speld valt tussen te krijgen
“Seks zit tussen de oren. Daarom moet die snikkel in de mond.”
“Ze kletst te veel. Ik kan beter m’n snikkel in die mond stoppen”
 
Uiteindelijk ben ik om 03:00 vertrokken.
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,0/10
 

 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2015, 19:54:34 door Wijze grijze »

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #383 Gepost op: 11 augustus 2015, 23:48:52 »
Quand on est arrivé au LR, jeudi dernier, c'était le désert, je me suis demandé si j'avais fait le bon choix.

En vieux sage, papy chauve me rassure, ça va arriver .

Et c'est arrivé, des filles en nombre, du choix, des beautés, des gentilles, des sexys, et un ratio toujours favorable, belle journée

Accueillis par la grande blonde personnifiée ( malheureusement siliconée ) Heidi, maintenant theke, qui gratifie le papy d'un énorme câlin. Puis au bar, c'est Andréa, devenue barmaid, qui le reconnait, et re-belote, gros câlin. Serait pas étonné qu'elles l'aient gratifié d'une petite pipe dans un coin, vu comment elles se le dévoraient du regard, ce vieux lubrique

Personnel toujours au top au LR, y a pas à dire, c'est vraiment un bon club.

Dans les filles, revu Joy, Ella, Claudia, entre autres, il y avait du choix très varié, un vrai bonheur ..

J'ai succombé dès son arrivée au charme de Sara, jeune roumaine, à 150 % dans mes critères

Nationalité / langues parlées : Roumaine, anglais, allemand
Age : 19
Visage : pas la plus jolie, petit minois
Cheveux : noirs mi-longs
Taille : 1 m 45
Poitrine : Cup A, superbement appétissante
Silhouette / corps : vraie slim
Tatouages - Piercings : percing lèvre supérieure ( de la bouche ! )
Fellation : pas mal, veut bien faire, les valseuses aussi, à la demande ..
Cunni : et oui, et doigtage, adore ça ..
Embrasse (oui- non) : mon dieu, à fond, et tout le temps !
Autres caractéristiques : une urnobienne, une vraie, gabarit Simona du Sixsens, en moins jolie, mais super câline

Elle a fait 2 semaines à l'Aca, pas aimé. Depuis 2 semaines au LR, c'est pas la plus jolie, mais fille adorable, plein de social time, on a joué 1/2 heure au jacuzzi à sa demande, fait 2 sessions, m'a fait des câlins tout le temps, pour les amateurs de lolitas

Puis j'ai fait une session très bien avec une autre roumaine de 20 ans, Sofia, cheveux teintés rouges yeux verts, peaux blanche, assez fine, une vraie beauté, a travaillé en Finlande mais préfère l'Allemagne, allez savoir pourquoi
je recommande cette fille, assez discrète mais très bon service et comportement.

Puis j'ai été un peu gourmand, fait une session avec Claudia ( quelle suceuse, quand même ) et fini à nouveau avec Sara dans la foulée

Je comprends pas, j'ai dormi pendant toute la route du retour comme un bienheureux ...
East Tripper

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #384 Gepost op: 21 augustus 2015, 23:25:30 »
15-08-2015 plaatdelict August-Thyssen-Strasse 4

Wat kwam ik er doen : er was een feestje van 1 of andere Haagse idioot .en die had een korting geregeld van 20 euro . tja dan kan deze  jood  geen nee zeggen . hoofdzakelijk kom ik in LR alleen ma met feestjes daar ben ik zelf niet schuld aan ma in LR vinden gewoon de meeste feestjes plaats en ik ben van geen een club stamgast . en 2 keer per 4 weken een clubje bezoeken is voor mijn genoeg .een club heeft eigenlijk geen meer waarden voor mijn buiten de welnes en gezellig heit van mede lotgenoten. eten drinken neuken kan je ook in een raambuurt en in de buurt die ik meestal bezoek ben ik geen 40 euro kwijt voor eten en drinken .

Afijn 14 uur 25 kon ik me auto parkeren voor de deur werd ontvangen door de slanke blonde en uwe kwam me de hand ook nog schudden. of het een toeval treffer is ma meestal heb ik de zelfde lokker en nu weer . kleertjes uit lekker in de blote kond  in de badhanddoek en de jarige de hand geschut . poging gedaan om een ontbijtje te scoren ma een te trage kok of een VS met te weinig geduld . rustig even de omgeving in me opgenomen : ik moet toegeven een betere line up als voor 4 weken terug . Jessy kwam nog even met me knuffelen: ik moet zeggen dat ik denk dat ze haar plek gevonden heeft .deze dame heeft de laatste tijd op veel plaatsen rond gezworven sauna clubs ma ook raamprostitutie  ma is toch al weer een helle tijd in LR tja voor iedereen is ergens een plaatsje . Ella was ook weer aanwezig en zelfs Paula had magnum verrollen voor een weekje LR ze gaf aan dat ze weer terug ging naar magnum (als iemand dat kan bevestigen) de laatste tijd moet ik vaak klimmen in plaats van zaken om op een kamer te komen in LR (tja stamgasten blijven geen stamgasten ook in LR ) me eerste kamer was met Vanessa zie draadje  http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17796.0

Om 17.30 kwam er een bus van pasja keulen en loste er 10 dames wat de Line up van LR te geode kwam mijn keuze van dame ging na natalie zie draadje http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18201.0

Het was weer gezellig in LR  met een Line up die de goede kant op ga

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #385 Gepost op: 24 augustus 2015, 16:01:54 »

                                                      DONDERDAG 13/08/15

Afgesproken met een partner in crime om een 2-daagse te doen,op zijn verzoek noem ik geen naam.Eerst naar Duitslands "mooiste" hotel ISA om
onze slaapplaats te regelen,geen sleutel,np we hebben nog efkes tijd,dus om de tijd te doden maar naar LR gewandeld.Om 12h30 waren we na een
bijdrage verkleed in de vereiste normen,eerst koffietje,hier en daar een kusje gestolen en op naar het ontbijt.Daar kwam ook Linda gezwind binnen,
geen goedendag of/en kusje,ik was er niet zolang terug 1h30 mee op kamer,niet herkend of geen zin,who knows.Een zeteltje opgezocht in de tuin,het
was er bloedheet,Linda zocht een zetel op, naakt, iets verderop aan de overkant,wow wat een body.Even later kwam blondo Alexia me welkom kussen,
ach ge zijt hier,ja waar zou ik moeten zijn dan?Ze zei ik dacht dat ge al op kamer ging zijn met Linda,no zei ik geen interesse,niets was minder waar,
maar ik speel nog liever een divisie lager dan zelf op haar af te stappen.Alexia vroeg of er een kamertje inzat,ik moet nu wel komen zei ze want om
17h komt Claudia en ziet ge me niet meer staan,wtf hebben die meiden toch?Ik zond haar weg voor een uur en daar was ze,stipt op tijd,vroeg nog
om een trio te doen met Linda,black and white,zei ze,no geen interesse zei ik.
Kamertje gedaan met haar met FT,want mijn andere meid heeft dat niet in haar pakket,dus so far so good,verdere info zie haar draadje.
Verder een paar bekende heren kort gesproken en de tijd vloog voorbij,om 17h30 nog geen Claudia,hier en daar nog eentje wandelen gestuurd en
iets gegeten om kracht op te doen voor latere inspanningen.Zes uur,geen Claudia,maar eens de theke geraadpleegd,ze is juist binnen zei ze,nog even
opmaken en ze komt wel,thx meid.Nog maar even in de tuin gelegen,terrasdeur ging open en daar zwaaide Claudia me toe,ze kwam direct bij mij,al
gebriefd door de theke en Alexia,kusjes en meer waren mijn deel,ze was blij zei ze,jaja zal wel,ik geloof het direct.
Zeteltje opgezocht in de bar,wat bijgepraat,sigaretje,douche en kamer opgezocht met airco(room 21),geen overbodige luxe bij dit weer,verdere info
zie haar draadje,het werd 1h30,wat nog meeviel met haar.
Ik zag mijn maat ook nog eens,hij zei ge ziet er vermoeid uit,tja hoe kan het anders na een bezoekje aan Claudia.Het was intussen iets van 21h of
zoiets,iets gegeten en zetel opgezocht in de tuin,het was heerlijk nu buiten,nog een heer op bezoek gehad om ff iets bij te praten,lekker relaxt.
Hier en daar,nog een meid op visite gehad,noppe,het was intussen gezellig druk voor een donderdag,ik denk 30-35,zowel mannen als meiden,nog
verlof dus viel mee.Rond 1h nog even doorheen de club gewandeld,Claudia had zich tussen 2 mannen gegooid in de bar,dat zat dus wel goed,dacht
ik,me met een drankje in de tent genesteld,beetje de TV volgend,wachtend op mijn maat.Het liep even anders,Claudia kwam de bar uit en vroeg of
ze bij mij kon zitten,ik vroeg gewoon zitten,yep zei ze,ok alleen is maar alleen,algauw keek ze in mijn ogen en haar hand verdween ergens,ik keek
haar aan en schudde mijn hoofd.Ze bleef me opgeilen,ik zei ik moet morgen naar PHG,ik moet nog iets opsparen,ze reageerde en zei,gij moet morgen
hier zijn want ik ben er ook om 11h.Ik keek naar de bar,geen vriend te zien,waar is die om mij te redden,Claudia wilde en zou nog een keer met mij
op kamer zei ze,ik bezweek onder de druk.Even gaan douchen en daar was mijn maat,perfect zei ie,we douchen en gaan als ik mijn meid betaald heb.
Ik antwoordde dat ik op kamer moest,zijn meid moest lachen en Claudia stond al iets verder klaar,het was weer mijn schuld,tja zo loopt het soms.
Op kamer zei ik,een halfuurtje en niet klaarkomen,beloofd,jaja zei ze,eerst moest ik haar 10 min.verwennen en dan was het haar beurt,ok deal.
Na mijn bijdrage nam Claudia het over,ik zei rustig meid maar dat was niet naar haar zin,als ge morgen niet naar mij komt,gaat ge niet eerder van
de kamer voor ik u klaar heb.Veertig min. op kamer en ik moest me gewonnen geven,ze proestte het uit,wtf hebben die meiden toch,ze maken er
een erezaak van,haar gage betaald en ze probeerde me te overhalen om er enkele uren later terug te zijn.Gedoucht,mijn vriend gaan bevrijden uit
de klauwen van zijn meid,we waren alle drie rijp voor de sloop,theke vaarwel gekust en op naar ISA.Daar onze sleutel gekregen,op naar boven en
het was daar heet,dus onze ramen opengezet en naar beneden voor een peuk en wie zat daar te gokken om 4h30?Ons aller Linda,hallo zei ze,hoe
is het met u,ik zei goed dank u en uitgeput en ik ging naar buiten,was die nu gebriefd door Alexia of wat,ge zijt 12h in dezelfde club en geen hallo
of/en kusje en nu begint die?Enfin ik probeer geen meiden meer te begrijpen,verloren moeite,op naar boven en om 5h in bed. :017:  ;D  :039:
you only live once

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #386 Gepost op: 12 september 2015, 03:04:05 »
zelfs Paula had magnum verrollen voor een weekje LR ze gaf aan dat ze weer terug ging naar magnum (als iemand dat kan bevestigen)

Paula zit weer in Magnum ;).
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #387 Gepost op: 15 september 2015, 09:13:19 »
Zaterdag 12-09


Ik kwam rond 19:00 aan in LR, het was al behoorlijk druk met flinke wachttijden en dat werd eigenlijk alleen maar erger gedurende de avond. Het was ook niet de gezelligste drukte, paar drukke groepjes binnen en niet echt een leuk sfeertje. Ik miste naast m'n favorietjes nog wat andere gezichten, daarbij ook nog Alya en Ella die bezig waren met een soort vocale paringsdans. Nee.....het was niet geweldig eigenlijk.

Ik heb ook voor het eerste het (toekomstige) transgender apparaat mogen aanschouwen, ach ja, het is m'n ding niet maar ik had wat engers verwacht na alle berichten die ik erover heb gelezen afgelopen tijd Daarentegen zit ze nog wel een aardig stukje achter/onder sommige ombouw die ik in Thailand heb gezien, die werkelijk bijna geslachtsvoorkeurwisselend maken. Bijna.

De Poolse Chanel heeft mogelijk gewoon een hekel aan Hollanders, de reactie op mijn hallo deed het Bitburger in mijn fles ter plekke bevriezen. Ik ben maar afgedropen en kwam terecht naast de Roemeense Kim. 29 als ik het me goed herinner en een vriendelijke meid die goed Engels spreekt. Een interessant genoeg praatje maar ik was nog niet kamer-bereid, wel mogelijk om daar in de toekomst eens een rondje mee te maken.

De opvallendste dame deze avond was een straalbezopen blond grietje. Ze heette volgens mij Luna en ik dacht dat ze Duits was. Ik zag ze binnen komen en besloot er gelijk op af te duiken, het korte praatje aan de bar was niet onvriendelijk maar ze was net binnen en had 'stress'. Ze wilde eerst even roken, zitten en wat drinken. Nou. Drinken deed ze inderdaad, met de regelmaat van een Duitse koekoeksklok dook ze de receptie in om een glas wodka te halen. Ons tweede gesprek was beneden in de wc naast kamer 10, waar ze tot mijn verrassing op het gemak haar doos in/voor de wasbak stond te wassen. Echt converseren was niet meer mogelijk, maar alles was nog wel 'gut'.

Was het dan allemaal kut? Ach welnee, qua nieuwe dames vond ik trouwens de nieuwe achter de bar en de theke erg leuk. Maar goed, daar hebben we niks aan. Verder was het eten gewoon zoals in LR, smakelijk maar niet bijzonder, maar het bier was koud en er waren toch ook nog wel wat gezellige heren. Qua dames had ik bij toeval het geluk om naast in de zoektocht naar een plek om te zitten naast Bianca terecht te komen.

Al ruim een jaar af en aan in LR maar ik kende haar eigenlijk nog niet. Een mooie meid om te zien, leuk koppie erop, normaal postuur maar zeker niet mollig of wat dan ook. Het eerste wat opvalt aan Bianca is hoe goed haar Engels is en dat er een goed stel hersens in dat leuke koppie zit. Heel relaxed hebben we een tijdje zitten kletsen toen ze maar eens ging kijken hoe lang de lijst nog was om een sleutel te bemachtigen, uiteindelijk een sleutel te pakken gekregen voor kamer 21 en naar boven verhuisd.
Mijn opmerking dat ik op springen stond door al dat lange wachten en het wel eens een kort kamertje kon worden werd beantwoord met een grijns en een stomp, een uur leek haar een beter plan Nu ga ik de eerste keer met een nieuwe dame eigenlijk nooit langer dan een half uur maar dat was met Bianca gewoonweg niet toereikend, wat een super meid op de kamer. Na een relaxed, ontspannen begin kwam er steeds meer energie en enthousiasme in van beide kanten. De laatste 5/10 minuten nog wat liggen knuffelen en kletsen en na een uurtje dik tevreden van de kamer af. Absoluut een aanraden en voor mij een topper, naast leuk praten kun je er ook nog geweldig mee neuken. Absoluut een herhaling als ik nog eens zonder toezicht in LR ben.

HHG 100%


Later in de bar kwam Patty weer eens peilen hoe het er voor stond, normaal blijft het bij een beetje kletsen maar blijkbaar dacht ze zaterdag dat er wat te halen viel. Het was de derde keer die avond dat ze op schoot kwam zitten, nooit pushend voor een kamer, maar altijd net even genoeg prikkelend. Drie maal was scheepsrecht en we maakten de deal om na de pizza naar de kamer te gaan.
Dit was de tweede kamer met Patty en net als de eerste kamer was alles gewoon dik in orde, het enige zou misschien zijn dat ik de 'wow-factor' mistte die ik eerder met Bianca wel had. Een kamer kan heel goed zijn, maar toch net iets missen, al ben/klink ik nu misschien wel te kritisch. Al met al was het gewoon een prima kamer en ging ik tevreden weer richting bar. Ik twijfel wel een beetje of ik weer heel snel opnieuw zal kameren met Patty, eigenlijk vind ik haar in de bar misschien gewoon wel leuker dan op de kamer.

HHG geenideenog


Ondertussen was het rond 1 uur en zat er nog steeds redelijk wat volk in de bar, het vermaak hield zich voornamelijk bij het kijken naar de billen van de dronken Luna. Hele mooie billen, dat dan weer wel. Goesting was er nog wel, maar door vermoeidheid en een gebrek aan kamerbare dames ben ik rond half 3 uiteindelijk maar op hotel aan gegaan. Niet de beste avond, maar ik heb me alsnog redelijk vermaakt. Ik denk wel dat als de zaterdagen zo gaan zijn ik meer op zondag naar LR zal gaan, maar goed, eerst volgend weekend maar eens halen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #388 Gepost op: 15 september 2015, 13:32:52 »

Ik heb ook voor het eerste het (toekomstige) transgender apparaat mogen aanschouwen, ach ja, het is m'n ding niet maar ik had wat engers verwacht na alle berichten die ik erover heb gelezen afgelopen tijd Daarentegen zit ze nog wel een aardig stukje achter/onder sommige ombouw die ik in Thailand heb gezien, die werkelijk bijna geslachtsvoorkeurwisselend maken. Bijna.

Een transgender apparaat  :017:
Soms denk ik toch dat wij allemaal een beetje bekrompen zijn, drie kwart van ons heeft al op een transke gezeten zonder het te weten ..... NIKS AAN HET HANDJE ... van zodra het bekend is .... PANIEK  :lol_hitting:


Het is niets "engs" hoor, tenzij je jezelf ook eng vindt, een transke (pre-ops) heeft namelijk hetzelfde apparaat tussen de benen hangen als alle "wandelaars-beren-rakkers" ... ENG HE ... VIES HE  ;D


Als ik het goed begrijp, gaat ze de botte bijl erin zetten in november, dan gaan we deze taferelen helaas missen .....  :king:
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #389 Gepost op: 15 september 2015, 14:24:54 »
Een transgender apparaat  :017:
Soms denk ik toch dat wij allemaal een beetje bekrompen zijn, drie kwart van ons heeft al op een transke gezeten zonder het te weten ..... NIKS AAN HET HANDJE ... van zodra het bekend is .... PANIEK  :lol_hitting:

Het is niets "engs" hoor, tenzij je jezelf ook eng vindt, een transke (pre-ops) heeft namelijk hetzelfde apparaat tussen de benen hangen als alle "wandelaars-beren-rakkers" ... ENG HE ... VIES HE  ;D

Als ik het goed begrijp, gaat ze de botte bijl erin zetten in november, dan gaan we deze taferelen helaas missen .....  :king:

Dus 3 op de 4 mannen in het algemeen? Of in clubs? Waar baseer je dat op? Vind ik persoonlijk een vrij hoog getal.

Tsjah, wat ik zeg, het is m'n ding niet, zeker pre-op vind ik niet interessant.
Heb ik ervaringen met een post-op? Volgens mij niet, als dat wel zo is ben ik minder scherp/slim dan ik dacht en is het beter gedaan dan ik dacht dat mogelijk was.

Wat betreft trans en travo, het is leven en laten leven, mij trekt het niet, een ander wel. Iedereen moet gewoon lekker z'n gang gaan lijkt me.