Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608069 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #420 Gepost op: 9 februari 2016, 03:13:16 »
Op een regenachtige vrijdag in december heb ik voor het laatst in 2015 mijn favoriete club bezocht. Om 15.00 werd ik binnengelaten door Monica en het viel mij dat het al vrij druk was. Ik wilde snel naar beneden glippen totdat ik een bekend gezicht zag: Eva! Ik had haar al een tijd niet meer gezien en dacht ze naar Sixsens was getransfereerd, omdat ze een tijd geleden nog informatie hierover vroeg. Ze bleek een tijdje in Tjechie te hebben gezeten en was sinds kort weer terug.

Line-up:
Zoals gezegd dwas het vrij druk zo in de middag gelukkig ook kwa dames. Circa 9-10 Duitse dames gezien, waaronder Annelie en haar roodharige oudere zus Sandy. Verder nog wat Duitse Usual Suspects die ik alleen van gezicht ken. De bulgaarse Nevin was zo waar ook weer terug voor een maand. Nog uitgebreid gekletst met deze vriendelijke dame. Dana en Anni verdedigden de kleuren van Polen vandaag. Joy had nog gezelschap van een andere Aziatische. Voor de rest de gebruikelijke Rum-Bul clan leden zoals Lorena en Alina. Helaas geen Casey, die loop ik al een tijdje mis. In het kort: Alina.ro, Annelie.de, Anni.pl, Dana.pl, Eva.cz, Jane.ro, Joy.th, Lorena.ro, Nevin.bg en Sandy.de + nog circa 45 andere dames.

Met uitzondering van Anni geen van mijn favorieten aanwezig. Ik heb Anni voor de vorm nog wel gepolst maar ze was bezet en had later op de avond alleen aandacht voor haar andere hobby. Ik zat een beetje te dubben over welke Duitse ik nou zou moeten kiezen Annelie of een andere kortharige blondine uit Aken. Opeens kreeg Lorena (het liefste meisje van de Roemeense klas) mij in haar vizier en ging ze naast mij zitten. We kletsen wat en hielden elkaar ook warm zeg maar ;). Na het nodige knuffel en zoen werk was ik overtuigd en liet ik haar een sleutel halen.

Lorena (7/10)
Lorena kan heel lekker en zacht zoenen en daar heb ik optimaal gebruik van gemaakt. We gingen samen op het bed liggen en ze kwam knus tegen mij aanliggen. Daarna een degelijke blowjob. Vervolgens lang geneukt in missio en vrijwel de hele tijd gezoend of haar zijde zachte gezicht gekust. Alles in slowmotion, geen wilde taferelen maar een degelijke GFE. Na mijn hoogtepunt nog wat geknuffeld en daarna hebben we de kamer weer verlaten.

Eten
Op dit onderwerp krijgt LR nog regelmatig (terecht of onterecht) onderuit de zak. Zelfs door één van mij beste vrienden. Ik vind het over het algemeen wel meevallen. De dag begon ook goed met een clubsandwich en lekkere Frietjes. Helaas was het avond eten van mindere kwaliteit. Ik heb wat pasta meegegeten van het bord van Nevin, maar dat smaakte echt nergens naar. Een soort van opgewarmde magnetron maaltijd. Ik heb later voor mijzelf vis besteld maar dat smaakte ook erg flauw en droog. Ik heb mijn eetlust daarom maar voor de middernacht pizza bewaard. Die is er wel op vooruit gegaan de laatste tijd.

Na wat gekeuvel met Nevin, Eva en theke dame Alya werd het tijd voor ronde 2. Er waren geen andere dames bijgekomen dus had ik Annelie weer op het oog. Ze komt vrij aardig in de buurt wat ik optisch zo zoek in een vrouw en haar proeve van bekwaamheid met Nedlovefkk (een paar maanden geleden) was ook met genoegen voltooid. Ik sprak Annelie aan, echter kreeg ik maar met moeite een gesprek op gang. Ze had een slechte dag, financieel gezien en ze vond het erg saai vandaag. Ze zat ook een beetje verloren op haar barkruk. Ik zette mijn beste beentje en probeerde haar een beetje op te beuren, maar dat lukte helaas niet. Ook van haar kant kwam geen enkele respons. Voor mijn gevoel zat ik aan een spreekwoordelijk dood paard te trekken. Ik bedankte haar voor haar tijd en zette mijn zinnen op Dana.

Dana (7,5/10)
Na een kwartier ronddwalen sprak ik Dana aan. Ze was enigszins overrompeld en gaapte mij aan met die mooie blauwe ogen van haar. Ik heb haar dan ook meer dan een jaar genegeerd. Ze maakte een heel zachtaardige indruk op mij. In tegenstelling tot wat ik dacht woont ze al bijna haar hele leven in Duitsland en spreekt dus foutloos Duits. Na een minuut of 5 liet ik mijn intenties blijken en liet ik haar een sleutel halen. Ze kwam vrij snel terug met de mededeling dat er een wachtlijst was en dat dit nog wel even kon duren. Ze kwam lekker dicht bij mij staan en ik sloeg een arm om haar een. Zo maak ik de tijd ook wel graag vol.

Eenmaal op de kamer begonnen we voorzichtig elkaars lichaam te verkennen. Het viel mij op dat ondanks ze de 30 is gepasseerd, ze er foutloos uitziet. Mooi afgetraind en strak lijf met een geweldige kont. Alleen haar twee siliconen vrienden hadden beter gekund. Dana zoende in het begin wat twijfelend, maar naarmate de tijd vorderde kwam Dana los. We omhelsden elkaar en zoenden nu ongegeneerd. Iedere keer als mijn lippen binnen bereik waren kreeg ik de volle laag. Na wat schermutselingen belanden we in 69 en likte ik haar semi kale poes. Na een vakkundige afzuigbeurt plaatste ze een condoom over mijn piemel en nam ze in cowgirl plaats. Geen wilde rodeo maar wél zeer aangenaam. Vervolgens geswitcht naar missio en wederom die gretige tongzoenen en oogcontact waar maar geen einde aan kwam. Als afsluiter doggy en wederom dat intrigerende oogcontact, deze keer via de spiegel. Na enkelen minuten hield ik het niet meer en blafte ik het condoom vol. Dana bleef in doggy en verroerde zich verder niet. Ik streelde ik haar lijf, waar ze zichtbaar van genoot. We hadden nog wat minuten 'over' en die hebben al pratend volgemaakt.

Resumerend kan ik zeggen dat Dana iets mysterieus over zich heeft. Ze is een tikje verlegen en voorzichtig maar heeft toch de wil en kwaliteiten om je een leuke tijd te bezorgen. Een herhaling met haar is dus evident.

Tot slot
Op het eind heb ik nog lekkere deeglappen gescoord. Ik zat daarna uit te buiken in de bar toen Eva een eerder gemaakt belofte bij mij inloste. Ik was haar nog een massage schuldig. Ik had er eerlijk gezegd weinig zin in maar Eva is een toffe meid en mijn belangrijkste bron in LR, ik hou haar dus graag te vriend. Na klein half uur kneden werd ik bedankt en zocht ik de kleedkamers op. Bij het verlaten van LR werd ik nog aan de tand gevoeld door Nicole? Ik maakte haar duidelijk dat het eten niet zo had gesmaakt. Wel mijn complimenten gemaakt voor vele Duitse gezichten. Het was al met al een geslaagde dag.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #421 Gepost op: 28 februari 2016, 22:14:05 »
The road to Kaarst
Vorige week zaterdag ben ik naar Livingroom gereden. Na 2 maanden begon ik mijn favoriete Theater toch te missen. Onderweg nog een geplande pitstop om wat octaan 98 in te slaan. Van de gelegen gebruik gemaakt om even naar EWP: http://www.ewp-dinslaken.de/index.php te bellen of mijn favoriete dame aanwezig is. Een tweede pitstop in Dinslaken leek mij wel geil en ach het is toch op de weg naar Kaarst. Ik kreeg gelijk mij favo dame aan de lijn (herkende haar stem tot mijn schaamte niet). Mevrouw was helaas 'ausgebucht' en kon pas na tweeën. Ik paste daarvoor en verzekerde haar dat ik andere keer lang zou komen. Direct door naar Kaarst!

Aankomst
Zo rond 12.30 rolde ik de August Thyssenstrasse in. Voor het huis waren nog twee plekken vrij en daar maakte ik dankbaar gebruik. Ik werd binnengelaten en kreeg een ijskoud ontvangst van Manuela. Een slap handje en nog wat obligate oneliners konden er net nog vanaf. Ach ik ben het inmiddels gewend van haar. Ze is leuk om naar te kijken maar zo nukkig als een klassieke Alfa Romeo. Ik gluurde na ontvangst van mijn witte juichpak nog even binnen naar de bar maar kon geen bekenden ontdekken.


Na het omkleden een koffie gehaald aan de bar en vastgesteld dat er behoorlijk wat nieuwe gezichten tussen zaten. Veel nieuwe Roemenen, circa 20 denk ik zo. Een van de nieuwelingen(een wulpse brunette Roemeense) had mij al snel in haar vizier. Ik gluurde opzichtig naar haar in nylon verhulde benen en ze keek vrolijk terug. Na een tijdje kwam ze zich voorstellen. Ze werkte net een week in LR en had hiervoor in Dolce Vita en Zwitserland gewerkt (Club Rouge als ik me dat goed herinner). Ze bleek een echt aanhankelijk type te zijn en heb die middag herhaaldelijk met haar zitten knuffelen. Een uur later diende zich dan het eerste echt bekende gezicht aan. Lorena kwam even gedag zeggen, ik kreeg nog een paar kusjes maar ze liep gelijk door naar een wachtende klant. Line-up was niet verkeerd voor de vroege middag. Ik telde zo'n 25 vrouwelijke veelplegers en circa de helft aan klanten zo los in de bar. Lorena zocht mij na haar kamer gang op. We kletsten wat bij over Oceans enzo en hebben daar ongegeneerd zitten knuffelen.

In de loop van de middag druppelden de dames binnen. Waaronder Dana die gelijk langdurig bezet werd gehouden door haar vaste klant. Van de Roemeense brigade herkende ik nog Alina en "Romania's next topmodel" Jane. De Duitse gezusters Sandy en Annelie kwamen ook opdagen. Annelie groette mij vrolijk. Blijkbaar zijn we nu dan toch 'vrienden'. Verder nog een opvallende verschijning die goed haar talen sprak. Een Belgische zowaar, Suzanne als ik mij niet vergis. Lange blonde meid, met half lang krullend haar. Niet perse een fotomodel, maar zeer sympathiek en een echte dame in haar gedrag bovendien.
Verder nog gesproken met een Duitse newbee Kersten. Leuke meid maar op mijn vraag of ze ook tongzoenden kon ze geen eenduidig antwoord geven.


Line-up:
Alina.ro, Annelie.de, Anni.pl, Chantal.ro, Dana.pl, Jeanine.de, Kersten.de, Lorena.ro, Sandy.de, Suzanne.be en nog circa 40 dames. Opvallende afwezigen waren Casey, Eva en die "Thaise".


Theke dame Anna werkt niet meer in LR. Naar verluid heeft ze nu een kantoorbaan en heeft ze LR dus achter zich gelaten. Haar vervangster was deze avond een jonge Duitse brunette met golvend haar. Hoewel vervangster? Ik kan me voorstellen dat sommige stamgasten daar anders over denken. Anna's uitstraling is uniek en onvervangbaar. Nou ja misschien door Victoria Koblenko, maar die zie ik niet LR werken voor een mager loontje .

Het wilde maar niet vlotten met het bezoekersaantal. De dames waren zo wat op oorlogssterkte maar het bleef rustig kwa betalende bezoekers. Ik zat er eerlijk gezegd niet mee. Hierdoor was er wel genoeg plek in de bar en de extra aandacht van dames was ook niet vervelend . Ik zat te wachten op een drietal dames: Dana, Suzanne en een lolita Duitse. Met de gedachte wie het eerst komt die het eerst maalt. Deze plannen konden direct de prullebak in toen ik een roodharige Poolse milf zag:

Anni
'Milfhunter modus' aangezet en haar aangesproken. Ze was niet bezet en aangezien we elkaar al kennen ging ze gelijk een sleutel halen. Geen echte verassingen op de kamer hoewel ik wel een beetje schrok van die gretige tongzoenen. Staand uitgebreid een demonstratie gekregen van haar 'Akedemi Oralski' technieken. Op het bed hebben we verder gestoeid en likte ik haar poesje. Die sopte flink met een orgasme tot gevolg. Mijn piemel werd gehuld in rubber en ze klom bovenop mij in cowgirl. Voor de verandering lekker rustig en niet in 'beastmode' zoals ik van haar gewend ben. Daarna nog in missio lopen ketsen toen ik mijn zwemmers de vrije loop gaf.

Op één been kan ik natuurlijk niet staan en na een korte rustpauze was het tijd voor ronde 2. Ze begon met een lange deapthroat blowjob. Daarna tweezijdige orale verwennerij in 69. Ze ging verder op de deepthroat toer, je zou bijna denken dat ze ergens diep in haar keel jeuk had. Vervolgens nog wat standjes afgelopen zoals reverse cowgirl, doggy en missio. Als finale het condoom afgenomen en mijn tweede lading op haar borsten afgevuurd.


Na mijn tweeluik met Anni gedoucht en was het tijd voor een welverdiende maaltijd. Ik heb gekozen voor kip met frietjes, smaakte goed maar kwam niet in de buurt van die heerlijke clubsandwich die de "middag kok" uit zijn koksmuts had getoverd. Het bleef verder rustig. Zeker voor een zaterdag. Ik heb de rest van de avond gebruikt om lekker te chillen, bankhangen voor gevorderden zeg maar. Jeanine, een kortharige blonde Duitse die ik een beetje ken kwam mij nog opzoeken. Zoals de vorige keer had ze nauwelijks de moeite genomen om iets aan te trekken. Slechts een minuscuul slipje had ze aan als theaterkostuum. Leuk bijgekletst over haar woonplaats en nog wat andere hobby's. Ik had graag nog een keertje met haar 'gekamerd' maar ik was redelijk uitgeblust en daar had ze gelukkig begrip voor.
Tijdens ijsberen werd ik aangesproken door een onbekende Roemeense. Ik wilde nog vlug doorlopen maar als een volleerd Politie agente pakte ze mijn pols vast. Ze stelde zich voor als Chantal. Ongebruikelijke naam voor een Roemeense, maar ze vertelde dat ze goed Frans spreekt. Om mijn steenkolen Frans die ik ter plekke demonstreerde kon ze gelukkig wel giechelen. Ik ben niet zo snel onder de indruk van Roemeense dames maar Chantal die kwam zó lief over dat ze een plekje verdiend op een nominatie voor de volgende keer. Ik maakte nog wat complimenten over haar outfit en nam met wat lieve Franse woordjes afscheid.

Na tweeën vond ik het ik wel leuk geweest. Ik kon met tevredenheid terugkijken op een mooie dag. Ik werd vriendelijk uitgezwaaid door de receptie en maakte mij op de voor de lange rit naar huis.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #422 Gepost op: 6 maart 2016, 09:56:36 »
Living Room - Saturday 27th of febuary 2016

Staring At The Sun
"Here I stand, staring at the Sun
Distant land, staring at the Sun
You're not there, but we share the same one
Miles apart staring at the Sun
Distant town, staring at the Sun
One thing's true just like you
There's only one.
"
( © « Staring at the Sun » Mika)

Promises Are Meant To Be Kept
It had been several weeks since I had made a promise: the next free weekend of my agenda, with a dry and sunny weather, I rush towards Düsseldorf!

The Call
The day before my departure, I call the Living Room, and on the phone, the Theke Frau, always very welcoming, confirmed me that SHE would be there...  :111:

On The Road To The Promised Land
On Saturday morning, I sit behind the wheel of my car, and before my eyes, the asphalt of the highway scrolls at the mercy of kilometers traveled.
As always, my Pioneer car stereo MP3 is my indispensable friend:
"Hundred Miles" by Yall (feat. Gabriela Richardson).
"L'Amour Toujours" by Dzeko & Torres (feat. Delaney Jane) [Tiësto Edit].
"Waiting For Love" by Avicii.

On the road, I note several important developments:
In France, on the Motorway A2, up to Valenciennes, significant work has started to build an interchange worthy of the name with the A23, direction Lille (Work on the road until late November 2016) .
In Belgium, towards Liège, work is still relevant in terms of highway bridges in La Louvière and especially in Herstal (large black dot).
However, this is now a real pleasure side of Mons and Charleroi (damn, it was worth the wait!).
I believe in coincidences: at one point on the highway, Belgium (just after crossing the border), I saw a sign saying: "Men At Work". Now at this time precise, my audio player broadcast this song here: Down Under!
In Germany, they are still working on "Kreuz Aachen"(Autobahn A4/A44), and building futur "Kreuz Jackerath" (Autobahn A44/A61 to join "Kreuz Holz"(Autobahn A44/A46).

Living Daylights
Perhaps after 17:00, I arrive at the Living Room.
I'm always very welcome by the staff, and Thomas has even shake my hand when we cross ourselves.
Of my driveway, I saw Aisha. It is like sitting on one of the stools adjoining the wall opposite the bar, and she gave me a warm welcome, complete with his killer smile.
After my visit to the shower, and once coated holding my bear clothes, I go back up into the hall, and I sit comfortably on a stool at the far end of the bar.
The sound of the Hi-Fi broadcasts a good old tube which already puts everyone in the mood: "Mambo No. 5" by Lou Bega. Come on : let's start the show!
As far as girls are concerned, I note the presence of promising new faces, and of course, the undisputed stars of the club are mostly loyal to the post!
I take a glass with lot of slices of lemons: I feel totally in tune with myself ... the Living Room is my favorite club, ever!

Paradise
Suddenly, while I am still leaning on the counter, Alina makes appearance at the door of the main hall.
I saw her before she has seen me, and I notice a kind of melancholy in her eyes...
Then she raise her eyes... She sees me, she recognized me, and immediately a ray of light and beauty illuminates her cute face!
She comes to me slowly, and we enjoy both to meet each others again:
"Paradise" by Tesla.
You can easely guess the wonderful hot time we shared in the downstairs bedroom (the one with a ceiling mirror): it was absolutely magnificent!  ;)

Interlude
After a hearty and delicious meals, well deserved, I notice the presence of several (too) discreet french speaking guys arrounds.
At this time, we all consult the latest results of the French Ligue1 on our smartphones.
The sound of the Living Room then broadcasts the formidable song "Use Somedy" by Kings Of Leon.
A little later, the tubes are connected, then landed "Can not Get You Out Of My Head" by Kylie Minogue.
A group of five British guys seem obviously so happy to be there, too

She
When Alina comes again snuggle in my arms after she booked a key, we start to make fun with the show performed by four other girls dancing Booty Shake behind the bar.
She brings me the wi-fi code of Living Room, then we go into another frenzy around the Manneken Pis caricature which is set high in a corner, just above slot machines.
Alina then picks the key to one of the two bedrooms on the upper floor, and we started this new session listening to "Dragostea Din Tei" by Ozone : the sum of happiness!   :))

Rocket Queen
" If I say I don't need anyone
I can say these things to you
'cause
I can turn on anyone
Just like I've turned on you
I've got a tongue like a razor
A sweet switchblade knife
And I can do you favors
But then you'll do whatever I like

Here I am
And you're a Rocket Queen
I might be a little young
But Honey I ain't naive
Here I am
And you're a Rocket Queen oh yeah
I might be too much
But honey you're a bit obscene

I've seen everything imaginable
Pass before these eyes
I've had everything that's tangible
Honey you'd be suprised
I'm a sexual innuendo
In this burned out paradise
If you turn me on to anything
You better turn me on tonight

I see you standin'
Standin' on your own
It's such a lonely place for you
For you to be
If you need a shoulder
Or if you need a friend
I'll be here standing
Until the bitter end
No one needs the sorrow
No one needs the pain
I hate to see you
Walking out there
Out in the rain
So don't chastise me
Or think I, I mean you harm
Of those that take you
Leave you strung out
Much too far
Baby-yeah

Don't ever leave me
Say you'll always be there
All I ever wanted
Was for you
To know that I care
"
( © « Rocket Queen » 1987 – A. Rose)

Amorcito  ;)
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2016, 13:49:29 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #423 Gepost op: 7 maart 2016, 22:38:52 »
Zaterdag nog eens LR bezocht, was vrijdag al in het door BS aangeraden Mercurehotel met een mooie Russin. Haar nummer was door een exvriendin, geblokkeerd., en verwijderd maar een diefstal in Rio, had me geleerd back ups te maken en nu dacht ik er terug aan door ergens een bericht van een beer die zich op het publieke forum afvroeg waar zij was besloot ik in de gegevens te duiken. Het meisje was ongerust dat er iets met mij gebeurt was omdat ze geen feedback meer kreeg.
soit het gaat over LR. Bij de binnenkomst kreeg ik wel 3 zoenen,maar mis de warme knuffel van de vertrouwde theke. Dieheeft nu blijkbaar een beter leven. Heb het nog met de nachtmanager over gehad. 
Anyway kwam relatief vroeg omdat ik er toch al was. Sorry PP en LJ.
de eerste die onmiddellijk na mij kwam zitten vroeg mijn nationaliteit en begon toen in het frans. 
Oke voor mij, fijne afwisseling na al dat Duits en Engels. Toen vroeg deze dame mijn naam en vertelde dat ze al vaak van mij gehoord had, iets wat andere nieuwen herhaalden. Om paranoïde van te worden, maar kan me niet veel schelen.
Vond haar geen babe maar wel een lieve uitstraling. Toen zei ze haarwerknaam en twijfelde ik niet meer om haar zeker niet te nemen, ze is een vriendin van een kennis en ik moet consequent zijn.
niet in een item de moralist uuthangen en het niet toepassen.
en zag ze de verdere dag en avond zonder veel werk, en dat op een zaterdag. Haagse beffer, jij moet het weten, maar waarom neem je ze niet in huis? Er hangt love in the air.
wel vreemd dat onze Hagenees mij goedbedoeld raad gaf betreffende relatie met een dvp..
en nu zelf,,, soit.

Terug naar LR ineens komt daar de mooiste (in mijn ogen) naast mij zitten. 20jaar langbenig en natuurlijk blond., strak lichaam, toch volle kont, alles natuur.
had van mij gehoord, weeral en warmde mij op.en dat deed ze vol overgave dus de kamer 22 voor een pannekoeksessie. Nu was er geen LJ om die kamer bzet te houden. Daarna vergezelde ze mij om te gaan etenen zelf de 2de helft van Dortmund-tegen Bayern. De andere wedstrijden en de 1ste helft had ik door hevige sex gemist. En die tent zat vol mannen, kwam die lieve schoonheid weer op mijn schoot zitten in de gayruimte waar voetbal op een groot scherm gespeeld werd. Ik zei subtiel, ik blijf kijken ga maar wat geld verdiienen, ik wil niet dat je potentiële klanten verliewt door mij. Wilde ze niet, Boy 69 was hiervan getuige.
soit, onieuw naar de grote kamer, terug beneden probeerde ik op mijn tablet naar Anderlecht te kijken maar daar kwam ze weer op mijn schoot zitten om volop te tongen, niet evident in LR.
een exvriendin zat tegenover ons en stapde woedend op getroost door haar vriendin, nou ja, wat heet vriendin in datcircuut, beter gezegd haar kamergenote.
nu ik ben daar voir mijn eigen fun en niet voir de problemen van een ander.
mag toch ook eens aan mezelf.denken. goed oo den duur ging ik dus nog eens met haar deze keer op de 5.
had ook nig voirheen met een terugkerende Bulgaarse gekamerd, die ik herinnerde als een geile donder en dit ook waarmaakte. Ze vertelde mij dat ze op vakantoe was, ik wist beter maar dat doet er niet aan toe.
kortom 2maal een 1,5 uur en 1 keer 2 uur met dezelfde Roeleebse ik sloot ook LR af met haar, en een half uur met een Bulgaarse, indien er nog een van Eindhoven was vroeg ik subsidies voir ontwikkelingshulp.
mijn Roemeentje van 5 uur in totaal was ee al vroeg had ervaring in Acagold en in PHG. In dat laa5wte is ze weggevlucht om dezelde redenen waar eigenlijk nu ook LR al een tijd mee kampt. Niet selectief op deurbeleid for entreegeldmaar wat op lange tdrmijn tegen werkt..
in sex heeft ze ondanks haar 20jaar veel ervaring maqr in regels van de club niet. Bij mijn verlaten van LR gf z nog een tongkus, dat zijn de thekes daar wel gewend van mij, maar ze sprak ook nog hoorbaar voor anderen, dar ik haar zo snel mogelijk moest bellen. Hopelijk voor haar krijgt ze hiervoor geen standje van de nachttheke. Dont worry lezers ik ga nooit meer een relatie met een dvp aan.
slot ik zag 2 bekenden de ene al vernoemde die volgens mij zijn post daar laat komen als vaste klant en een voorkeur heeftvoor superslank en een landgenoot die altijd zijn laptop bij heeft en dan weer op volslanken valt.
zelf vond ik de line up vrij mager, ben beter gewend vroeger in LR en ook het eten blijft ondanks dat Uwe overdag aanwezig was een pijnpun.
maar de geweldige sex maakte alles goed


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #424 Gepost op: 12 maart 2016, 22:19:50 »
Woensdag 9 maart een bezoekje gebracht aan Living Room. Alweer ruim een jaar geleden dat ik deze club met een bezoek heb vereerd.

Een mooie zeeeeeer langbenige blonde theke verschafte mij deze keer de toegang. Alleen daarom al zal ik nog snel eens terug gaan. Na alle plichtplegingen heb ik me meteen in de tent een plekkie gezocht met een spaatje (nee, ik ben niet van de Vino af) en een peuk.
In de tent zat niemand behoudens één dame. Om wat te kunnen kletsen ben ik aan haar tafeltje gaan zitten.

DENISA
Elkaar voorgesteld. De dame in kwestie droeg de naam Denisa aus.....Roemenië! Lang over Roemenië hebben we niet gepraat, want de dames beginnen al snel met 'Hast du es auch kalt, Schatz?", "Setzt dich neben mir!" en zo kan ik nog wel even doorgaan. Denisa heeft geen verkeerd figuur en haar koplampen waren ruimschoots zichtbaar....! Ik heb ons gesprek toch nog tot ruim 30 minuten kunnen rekken. Zo snel was ik nog nooit op kamer na binnenkomst. Het werd een uitstekende kamer met een donker randje  :017:

Ik was enigszins verbaasd over het aantal dames in LR op deze woensdagmiddag. 25-30 toch altijd wel en niet met de minste looks.
Wie zag ik daar?  :o .....Rosa uit Panthera/Melanie uit van Goch, jawel met die brede spleet tussen haar boventanden. Nog altijd even gestoord, maar wel gezellig. Samen met Rosa en haar vriendin Amy (Roem) lekker zitten ouwenelen. Ze lulde me zoals gewoonlijk de oren van mijn kop. Doch Amy trok wel meer mijn aandacht. Alleen dan mooie gezicht al. Ik kon er op wachten........"Trio?"  ;D Ondanks het feit dat Rosa al haar 'charmes' in de strijd gooide, was het geen optie. Mmmmm, Amy dat lijkt me wel een optie voor een volgend bezoek.

Enfin, voor vertrek nog een kleinigheidje gegeten in het restaurant, alwaar ik .....Evelina uit Panthera, in LR: Jennifer trof. Het leek wel een reünie! Het tweede deel van de reünie volgt binnenkort!

Illusion Plopp

« Laatst bewerkt op: 12 maart 2016, 23:25:52 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #425 Gepost op: 19 maart 2016, 08:34:39 »
Living Room – samedi 12 mars 2016

Le printemps est presque en avance, alors une nouvelle visite au Living Room s'impose.
J'ai téléphoné au club la veille, alors je sais pertinemment qu'Alina ne sera pas là...
Qu'a cela ne tienne, je sais d'avance que je vais passer une très bonne soirée à Kaarst.

Aïcha (roumaine – brune à lunettes)  :111:
Dés mon entrée dans la salle principale, je trouve Aïcha assise sur son un tabouret.
Elle est rayonnante, et elle me fait trois bises de bienvenue.
Je poursuit ma route vers le bar, et après avoir commandé mon premier verre auréolé de rondelles de citrons, Aïcha fini par me rejoindre pour me tenir compagnie.
J'aime bien cette fille : elle est sympa, et j'adore la bonne énergie qui émane de tout son être.
Le plus naturellement du monde, nous partons en chambre sans tarder.
Aïcha m'emmène vers le couloir situé derrière le bar, et je remarque qu'ici aussi il y a un Kino, alors que je pensais qu'il n'y en avait qu'un seul au sous-sol (comme quoi j'en apprend encore à chaque nouvelle visite !).
Nous entrons dans la chambre N°5, et une fois allongée tout contre moi, les yeux dans les yeux, Aïcha se à me parler de parfum... (Ah, la France, Paris, Chanel N°5!).
J'ai passé un moment en tous points délicieux avec ma belle petite brunette à lunettes...
Mais mieux encore, j'ai été très agréablement surpris par la très haute qualité de sa fellation : s'était si bien que je me suis complètement laisser aller pour un CIM !
Aïcha est donc une fille qui a réussi à élever son niveau de jeux de manière importante, et c'est un point qu'il convient de souligner et de porter à son mérite.  :039:

Mi-temps
S'il y a une chose que j'apprécie tout particulièrement au Living Room, c'est que ce club m'est devenu extrêmement familier : j'y suis toujours bien reçu, et je m'y sens totalement à l'aise, dans la mesure où, la plupart des visages, tant des filles que des Oursons, me sont bien connu.
Après, en guise de piment, je suis toujours un peu amusé, quand je croise quelques français, qui invariablement, rament gentiment pour communiquer dans une autre langue que la leur.
Enfin, cerise sur le gâteau, j'y ai toujours la surprise de découvrir et d'admirer de nouvelles silhouettes féminines, toujours plus sexy les une que les autres.

Le défilé
Après un excellent dîner, je retourne m'installer au bout du bar, du côté des machines à sous.
A partir de ce moment là, commence le défilé.

"I see your sister in her
Sunday dress
She's out to please
She pouts her best
She's out to take
No need to try
She's ready to make

It's so easy, easy
When everybody's tryin' to
please me, baby
It's so easy, easy
When everybody's tryin' to
please me
"
( © « It's So Easy » A. Rose – 1987)
https://www.youtube.com/watch?v=KNE2Oqut238&list=RDKNE2Oqut238#t=0

C'est comme si les filles s'étaient passé le mot : Alina n'étant pas là, les stars du Living Room profitent de l'occasion unique qui s'offre à elles, et une à une, elles viennent à moi pour tenter leur chance.
C'est Claudia, avec ses yeux absolument somptueux, qui la première, ouvre le bal.
D'autres suivront, jusqu'à la troublante et belle bulgare Sissi, qui en dépit d'y physique totalement sublime, ne parle pas suffisamment bien anglais à mon goût pour que la communication prenne comme une étincelle...

Casey (roumaine – blonde à lunettes)  :111:
Comme une évidence, c'est Casey qui remporte la mise.
Elle passe, je plonge mon regard dans ses yeux, et je sens immédiatement que ça fait tilt.
Alors elle revient vers moi, et à nouveau les yeux dans les yeux, le grand jeux commence.
Ça match dès les toutes premières secondes : cette fille est non seulement un Top, mais en plus elle est totalement délirante !
J'adore sa bonne humeur, son humour et son énergie tout juste incroyable !
Le hic, c'est qu'à cette heure là de la soirée, il y a carrément plus d'une heure d'attente pour avoir une clé... mais qu'importe : d'un air suavement lubrique et à moitié goguenarde, le tout en murmurant comme une conspiratrice, Casey me propose une séance au Kino.
Je vais mine de me tâter, mais en réalité, je suis tellement excité, que je lui dis oui sans plus tarder.
Démentiel : j'ai vraiment grandement apprécier ce bon, vif et rafraîchissant moment passé avec Wonder Casey.  :tietjes

Un peu plus tard, j'ai tout particulièrement savouré, ce langoureux moment, quand la Hi-Fi du Living Room s'est mise à jouer « Morena My Love », susurré par la douce voix d'Antonia, et où les oursonnes se sont mise à se déhancher, tout en reprenant en cœur le refrain :
"I said Morena, Morena, Morena
I give you my lov
e"
( © « Morena My love »Tom Boxer - 2010)
https://www.youtube.com/watch?v=Pa-KoIKaBlE

Pour moi, ce soir là, au Living Room, brune, blonde, peu m'importait au fond : il fallait juste qu'elles portent des lunettes !  ;D




In English

Living Room - Saturday, March 12, 2016

Spring is almost ahead, then another visit to the Living Room is required.
I called the club the day before, so I know for a fact that Alina will not be there ...
Never mind, I know in advance that I will spend a great evening in Kaarst.

Aisha (Romanian - brunette with glasses)  :111:
As soon as I entered the main room, I find Aisha sitting on her stool.
She is radiant, and she made me welcome three kisses.
I continued my way to the bar, and after ordering my first crowned glass lemon slices, Aisha ended up joining me to keep me company.
I like this girl: she is nice, and I love the good energy that emanates from her whole being.
The most natural way, we leave the bar immediately.
Aisha takes me to the corridor behind the bar, and I note that here too there is a Kino, when I thought there was only one in the basement (I still learn each new visit!).
We enter the room number 5, and once lying against me, eye to eye, Aisha was talking to me about perfume... (Ah, France, Paris, Chanel No. 5!).  ;D
I spent time in all delicious items with my beautiful little brunette with glasses ...
Best of all, I was very pleasantly surprised by the high quality of her oral sex: so that I completely let myself go for a CIM!
Aisha is a girl who managed to elevate its game significantly, and this is a point that should be emphasized and carry on her merits.  :039:

Half time
If there is one thing I particularly appreciate the Living Room, is that this club has become very familiar to me: I am always well received, and I feel totally comfortable, insofar, most faces, both girls and Bears are well known to me.
After, as a spice, I'm always a little amused, when I meet some French guys, invariably, rowing gently to communicate in an other language than their own.
Finally, the icing on the cake, I'm always surprised to discover and admire new feminine silhouettes, always the sexier than the last.

Parade
After an excellent dinner, I settle back down the bar, slot machines side.
From that moment begins the parade.

"I see your sister in her
Sunday dress
She's out to please
She pouts her best
She's out to take
No need to try
She's ready to make

It's so easy, easy
When everybody's tryin 'to
please me, baby
It's so easy, easy
When everybody's tryin 'to
me please
"
(© "It's So Easy" A. Rose – 1987)
https://www.youtube.com/watch?v=KNE2Oqut238

It is as if the girls had passed the word : Alina not being there, the Living Room Stars take advantage of the unique opportunity that awaits them, and one by one, they come to me to try their luck.
Claudia, with her absolutely gorgeous eyes, opens the show at first.
Others will follow, until the beautiful Bulgarian Sissi, who despite her physical totally sublime, does not speak enough English for my taste, cause like that, communication doesn't take a spark.

Casey (Romanian - blonde with glasses)  :111:
As obvious, Casey wins the bet.
She happens, I immerse my gaze in her eyes, and I feel immediately that it's tilt.
Then she comes back to me, and we have a great eye contact again : the big game begins.
It works from the very first seconds: this girl is not only a Top but she is also totally funny!
I love her good mood, her great sens of humor and her incredible energy!
The problem is that at this hour of the evening, there are altogether more than an hour waiting for a key ... but no matter : with a lustful air sweetly in the eyes, and half jeering, and murmuring like a conspiracy, Casey propose a session at Kino.
I feel my mine, but really, I'm so excited, I say yes to her without delay.
Crazy: I really greatly appreciate this good, crisp and refreshing moment spent with Wonder Casey.  :tietjes

Later, I particularly enjoyed this languid moment when the Living Room Hi-Fi began to play "Morena My Love", whispered by Antonia sweet voice, and when girls stat to dance and to sing the chorus:
"I Said Morena, Morena, Morena
I give you my love
"
(© "Morena My Love" Tom Boxer - 2010)
https://www.youtube.com/watch?v=Pa-KoIKaBlE

For me, that night, the Living Room, brunette, blonde, never mind: they just had to wear glasses!  ;D
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #426 Gepost op: 20 maart 2016, 22:40:20 »
Living Room – samedi 12 mars 2016

Le printemps est presque en avance, alors une nouvelle visite au Living Room s'impose.
Superbe récit de Delaplace, encore un transfuge de qualité sur Relaxxboard !! Bravo !
East Tripper

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #427 Gepost op: 1 april 2016, 11:05:24 »
Living Room – Dimanche 27 mars 2016

Week-end de Pâques

La météo est d'humeur maussade dans les premier jours du week-end de Pâques.
Cependant, une éclaircie se présente pour le dimanche 27 mars.
La veille, j'ai donc téléphoné au Living Room, et au bout du fil la Theke Frau, me le confirme : Alina est de retour de congé.
:laydown

I Got A Fast Car
"I got a plan to get us out of here
I been working at the convenience store
Managed to save just a little bit of money
Won't have to drive too far
Just 'cross the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living
I got a fast car"
( © « Fast Car » by Jonas Blue)
https://www.youtube.com/watch?v=GjnadPBMJGs

Alina (roumaine – blonde avec des extensions brune)
"When the leaves turn brown
I watched it burn
Across the sun and above the clouds
The sirens clear
I'm ready to fall and find a lover that was meant for me
When the wolves run wild
I see myself
But you won't take this road I go down
The nights grow cold
The flame goes out
Living forever in a ghost town
You save me
I save you
A miracle that was meant for two
I save you
You save me
a miracle with every beat of my heart"
( © « Miracle » Julian Perretta)
https://www.youtube.com/watch?v=GQ0X7_rv38s
 :blonde

Entracte
De nombreuses oursonnes, un peu moins d'oursons, donc ratio très favorable et très peu d'attente pour obtenir une chambre. Par contre, en conséquence, les filles chassaient à fond.
Dans la journée, c'est la jeune Theke Frau allemande blonde qui officiait à l'accueil. Dans la soirée c'est la nouvelle splendide Theke blonde à lunette qui a pris la suite.
Dans l'après midi, au bar, il y a aussi une nouvelle serveuse brune à lunette.
Dans la soirée, Lars était visiblement en congé, et du coup c'est le grand masseur costaud avec une queue de cheval qui l'a remplacé après le départ de Thomas.
Pour fêter Pâques, le master chef du Living Room avait ressortie son barbecue ! Ça sentait bon la viande grillée, et sous la grande tente, la chaleur des braseros faisait merveille.
Un DJ était là pour animer la soirée, et manifestement les sons Made In France s'exportent bien :
« Blind » by Feder
https://www.youtube.com/watch?v=RONI_t9AU3k
« Te Quiero » by Willy William
https://www.youtube.com/watch?v=4UKlPilld68
et une nouvelle chanson hip hop/dance pour la séance de Booty Shake derrière le bar.
Toutefois, c'est « Stressed Out » by Twenty One Pilots, qui à vraiment réveillé tout le monde, un peu abasourdi par le changement d'heure...
https://www.youtube.com/watch?v=pXRviuL6vMY

Parmi les forces en présence, il y avait, entre autres : Alina.ro, Casey.ro, Aïcha.ro, Sissi.bu, Janina.ro, Dana.pl (en compagnie de 4 "nouvelles" allemandes blondes), Sandra.ro (cheveux auburn/rouge), Melissa.ro (grande - cheveux châtain), et Nathalie.ro (petite brune cheveux long).
 :shakekontje

Tschüß


In English

Living Room - Sunday, March 27, 2016

Easter week end

The weather is cranky in the first days of the Easter weekend.
However, weather thinning occurs for Sunday, March 27.
The day before, I called the Living Room, and on the phone the Theke Frau, confirms it: Alina is back from vacation.
 :laydown

I Got A Fast Car
"I got a plan to get us out of here
I been working at the convenience store
Managed to save just a little bit of money
Won't have to drive too far
Just 'cross the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living
I got a fast car"
( © « Fast Car » by Jonas Blue)
https://www.youtube.com/watch?v=GjnadPBMJGs

Alina (Romanian - blonde with brown extensions)
"When the leaves turn brown
I watched it burn
Across the sun and above the clouds
The sirens clear
I'm ready to fall and find a lover that was meant for me
When the wolves run wild
I see myself
But you won't take this road I go down
The nights grow cold
The flame goes out
Living forever in a ghost town

You save me
I save you
A miracle that was meant for two
I save you
You save me
a miracle with every beat of my heart"
( © « Miracle » Julian Perretta)
https://www.youtube.com/watch?v=GQ0X7_rv38s
 :blonde

Intermission
Many girls, slightly fewer men, so very favorable ratio and very little waiting to get a room. Consequently, girls hunted thoroughly.
During the day, it is the young blond German Theke Frau who officiated at the reception. In the evening it is the new beautiful blonde Theke Frau with glasses who took over.
In the afternoon, behind the bar, there is also a new brunette waitress with glasses.
In the evening, Lars was on leave, and it's the big burly masseur with a ponytail who replaced him, after the departure of Thomas.
To celebrate Easter, the Living Room master chef  had emerged barbecue! It smelled good grilled meat, and in the big tent, heat braziers worked wonders.
A DJ was there to liven up the evening and obviously Made In France sounds can be exported:
"Blind" by Feder
https://www.youtube.com/watch?v=RONI_t9AU3k
"Te Quiero" by Willy William
https://www.youtube.com/watch?v=4UKlPilld68
And also a new hip hop song for Booty Shake dance session behind the bar.

However, it is "Stressed Out" by Twenty One Pilots, that really woke everyone up.
https://www.youtube.com/watch?v=pXRviuL6vMY

The forces, there were, among others: Alina.ro, Casey.ro, Aïcha.ro, Sissi.bu, Janina.ro, Dana.pl (along with 4 "new" German blondes), Sandra.ro (auburn / red hair), Melissa.ro (big – brown hair) and Nathalie.ro (little brown long hair).
:shakekontje

Bye
« Laatst bewerkt op: 1 april 2016, 13:33:57 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #428 Gepost op: 4 april 2016, 19:27:47 »
Vrijdag 25 maart:
Naar LR voor mijn verjaardagsfeest waarin Duisburg-Specialist mij welkom heette en feliciteerde. Voor de 2e keer weliswaar maar dat maakt niet uit. Beter meerdere malen dan helemaal niet. We liepen door naar het restaurant waar ik onder meer werd voorgesteld aan The Joker, Knabbel en Onkel Marco. Later zouden deket en 147 (tegenwoordig bekend als DAS) zich ook voegen bij het gezelschap. Bij deze wil ik alle aanwezigen bedanken en ik ga ervan uit dat niet-aanwezige ongetwijfeld een goede reden hadden om niet aanwezig te kunnen zijn. Eerst een omelet gegeten om op krachten te komen van de reis en vrijdagmiddag gebed in een moskee in Krefeld. ;D

Onkel Marco vertelde mij dat Martin met mij kennis wilde maken. Ik vroeg wie hij was waarop Marco zei de bedrijfsleider. Even later verscheen Martin in het restaurant en Marco keek hem aan en wees naar mij. Martin gaf me een hand en feliciteerde mij met mijn verjaardag. Ik herkende Martin maar kon een twee niet plaatsen dat hij de masseur was die ik had gezien toen ik er voor het laatst in LR was. Dit was ongeveer 2 jaar terug. Zo hey, die heeft dan wel snel promotie gemaakt.  ;D Mijn vermoeden werd later bevestigd door Knabbel en The Joker.

Na het eten, door naar het bargedeelte om eens vrouwelijk schoon te bezichtigen. En moet zeggen dat er veel mooie vrouwen aanwezig waren. Voornamelijk Roemeense uiteraard. Dus het zou een uitdaging worden om op de kamer te belanden met een dame die geen Roemeense is, wat mij zou lukken deze dag.  :bud

Plaats genomen op de sofa tegenover de receptie. Ineens kwam een prachtige wat oudere dame op mijn schoot schieten. Deze dame bleek de Hongaarse Annette, waarmee ik een geweldige sessie mee heb gehad. Vervolgens douchen en hup naar de sauna waarin Marco ook aanwezig was. De sauna was net op gang gekomen wat was aangezet door Marco. Al gauw bleek dat Marco een ervaren saunabezoeker is, aangezien hij zijn eigen geurtje ervoor had meegenomen. ;) We kregen gezelschap van een prachtig uitziende en lief Bulgaars meisje. Helaas de naam niet gevraagd. We grapten wat met haar aan. Dit alles zorgde ervoor dat het gezellig werd in de sauna. Daarna wezen douchen en jacuzzi ingedoken. Later kwam Duisburg-Specialist erbij. Vervolgens kregen we gezelschap van een gekke Roemeense meid die vooral met de Dusiburg-Specialist ging dollen. Ze zei met zulke  :-\ "Ow my God he has a big one". Ze pakte mijn hand welke zich wilde brengen naar de paal van Duisburg-Specialist, wat ik uiteraard onmiddellijk had teruggetrokken en greep naar haar poes en zei: "this is only what I want to feel" . Ik had zo een vermoeden dat het wat zou worden tussen de twee en dus verliet de jacuzzi. Ze gaven een mini erotiek show in de jacuzzi en daar bleef het bij.

Terug naar de bar zagen ik en Duisburg-Specialist deket binnenkomen en we heetten hem welkom. Op weg naar de omkleed kamer vroeg deket aan mij of de jarige al aanwezig was. Ik zei dat ik de jarige was. Vermoedelijk was deket helemaal van slag geraakt door het vrouwelijke schoon waarnaar hij even had gegluurd bij de receptie. Moet zeggen dat deket de 2 mooiste Roemeense meiden voor zichzelf had uitgepikt die avond. Ik dacht dat ik een oude snoeperd was geworden maar deket was wel haantje de voorste.  :lol_hitting:

Die avond was er zoals al eerder beschreven door Duisburg-Specialist een nieuwe meid voor paar dagen aanwezig, namelijk de Oekrainese Anastasia, die normaal gesproken werkzaam is in Sakura te Stuttgart. In 1e instantie zei ze tegen mij ook dat ze Russisch was, maar vertelde later dat ze Oekrainees is. Ja ja pret weet wel de waarheid uit dames te krijgen. Deze dame was bleek ingewijd door The Joker. Daarna ging Duisburg-Specialist met haar op de kamer. Naar eigen zeggen van Anastasia was The Joker niet bepaald actief in de kamer. Kan het hem ook niet kwalijk nemen want zij dient immers te werken. The Joker was zeer positief over haar. Zelfs bezopen Duitsers vroegen op een gegeven moment aan The Joker hoe zij was op de kamer. Ik zei dat ie moest zeggen dat het helemaal niks was. Volgens mij hadden de bezopen Duitsers dit door of ze waren zo bezopen dat ze er om moesten lachen. Nadat Duisburg-Specialist klaar was met haar, wat achteraf bleek heel even dan zei ik tegen haar: "I am the next one". Hierom moest ze lachen. We namen nog even plaats om nader kennis te maken en zodoende kon zij bijkomen van de megapaal van Duisburg-Specialist. Op de kamer vroeg Anastasia met hoeveel man we er waren of we met een bus waren gekomen. Ze was in de veronderstelling dat we met een hele groep aanwezig waren voor het feest en blijkbaar dacht ze dat ze ons allemaal ging afwerken die avond. Hierop heb ik uiteraard ingespeeld als positieve chantage wat hopelijk niet berispt zal worden door deket aanstaande zaterdag. De sessie met Anastasia was zoals we mogen verwachten van een Russin, vol overgave, zoenen, likken, strelen en je volledig laten gaan. Zeer gepassioneerd wat vooral GFE was, wat met een nipje neigde naar PSE. Heerlijke dame en jammer dat ze er zo kort was anders had ik zelfs wel een herhaling met haar gedaan.

Na deze geweldige sessie nog een gezellige gesprek gehad met The Joker en Knabbel in de bar. Van Kanabbel waarvoor mijn dank kreeg ik nog een advertentie vrijkaart voor Acapulco Gold mee, wat tot een verschuiving zou leiden in mijn planning voor het paas weekend.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #429 Gepost op: 5 april 2016, 19:50:53 »
Récit de ma visite jeudi, quoique j'ai presque déjà tout dit dans le fil du Live  :))

Arrivé assez tôt pour une fois, mes dernières visites étaient souvent vendredi soir, j'ai été donc bien inspiré puisque juste après la traditionnelle omelette, Nora  se précipitait sur moi à peine installé dans un canapé :-P
Très sympathiques présentations, le courant est tout de suite bien passé entre nous, puis en chambre, c'était un festival, elle m'a dévoré la bouche du début jusque la fin, même en doggy, non je blague  :)) , surtout elle sur moi puis en missio où elle n'a pas laissé un instant de répit à ma bouche et ma langue  :-P
En sortant de chambre, elle exprimait le souhait de me revoir avec grand plaisir au cas où je repasserai au LR dans les jours à venir, tiens donc  :))
Mais il n'aura pas fallu attendre plus longtemps car en soirée déjà, au bar elle continuait de me dévisager et de me faire de grands sourires si bien que je n'ai pas pu résister pour faire une seconde chambre avec elle, également grandiose  :-P

Et c'est juste après que je voyais arriver Juna avec qui j'avais eu de bons moments avec elle au Magnum et à l'Ocean, puisque je ne l'avais plus revu depuis un moment en club, normal car elle ne travaille que jusque le jeudi en semaine au LR en tout cas, si j'avais su ....
Je lui disais sortir de ma seconde chambre de la journée et donc que je risquais d'en avoir fini pour la journée, surtout avec l'autre furie russe qui m'avait complètement vidé  :-P , mais qu'on pourrait se revoir très prochainement ce mois-ci , rendez-vous a donc été pris :))

J'ai donc bien profité de la fin de soirée, DJ Toni a mis l'ambiance, les filles hurlaient et dansaient à chaque nouvelle musique et le service est toujours d'un niveau très élevé, notamment au bar et au restaurant et quand en plus il y a beaucoup de filles, très franchement quel plaisir de passer une soirée au LR, j'en sors à chaque fois avec un grand sourire  :13:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #430 Gepost op: 5 april 2016, 20:24:11 »
Gisteren hartelijk welkom geheten door de thekedame, berenvel aangetrokken en in het restaurant een spiegelei besteld. Ik begon net mijn eitje te eten en deket verscheen ten tonele met een andere ijsbeer, welke Piet Plezier bleek. Moet zeggen dat Piet Plezier in het echt sympathieker is dan op het YBF.  ;D Na de brunch op naar de bar waar ik prettig werd begroet door Vulkaan-Specialist en praatje gemaakt heb met Cavediver. Verder kennis gemaakt met onder meer Ricardo-Banana, Bosco, Bleueyes, Boy69 en MJ. Blueeyes had ik eerder gesproken in VM, maar destijds wist ik niet dat hij ook van het YBV was. Boy69 is zoals inmiddels wel bekend is de tweelingbroer van Sparky, welke ik afgelopen maandag ontmoet had in PSR. Vroeg aan Boy69 het volgende: hey had ik jou niet gezien in PSR afgelopen maandag?. Hierop antwoordde hij: Nee, waarop ik zei: Ow nee dat was je broer.  ;)

In vergelijking met mijn vorige bezoek van afgelopen week was de line up aan ijsberen deze keer groter dan dames. Deze verhouding was zelfs zodanig hoog dat ik om twee uur in de middag moest wachten op een kamer voor een sessie met Ruby. De kamer gang met Ruby was top. Ze zoent lekker, gebeft en gevingerd worden vind ze heerlijk en ze word snel nat, waardoor ze ook geen gel gebruikte bij het neuken. Alleen bij het pijpen zou ze wat minder haar tanden moeten gebruiken maar goed dat is haar vergeven. Ze heeft een heerlijke en strakke kontje, dus de 1e lozing was gedaan in doggy en het condoom was voor het kwart gevuld met mijn nakomelingen. Ze zei het volgende: Wow a lot of babys, waarop ik zei: yeah unfortunately all wasted. Met en al een top sessie gehad met deze dame. De aftersales zijn ook goed, ze sprak me aan en gaf me zoentjes gedurende dag.

Vervolgens wat mineraalwater genomen in de bar en kwam oog in oog met Russische Nora. Volslanke blonde dame met een grote tatoeage op haar buik. Ze zei: hey long time no see how are you? Ik dacht bij mezelf ken ik haar ergens van. Ze kwam me niet bekend voor. Zijn dit tekenen van hersenschimmels soms?  :017: Ze vertelde mij dat ze werkzaam was in VV en dat ze me daar van kende van 3 a 4 jaar terug. Ze is ook werkzaam geweest in Magnum. Een sessie met haar is er niet van gekomen.

Nam plaats op de bank voor ingang van de sauna om even te relaxen. Een zeer mooie slanke brunette met golvende haren met iets wat uitstekende kin in een roze bikini liep langs alsof ze liep op een catwalk. Ze liep de sauna in en kwam na 5 minuten eruit. Was it too hot? vroeg ik haar. Waarop ze zei: no, but some man are turning their face from me am I that ugly?. Aast ze op een compliment of zo vroeg ik me af. :017:  Ik zei: No worries you are beautiful. Ze keek even in de spiegel en liep naar boven. Ik besloot om te douchen en om een sauna te doen. Op weg naar de sauna zag ik dezelfde dame zitten op de bank. Ik zei tegen haar: hey ugly girl how are you?. Hier moest ze om lachen en zei: good.. Vervolgens vroeg ik wat haar naam was wat werd beantwoord met Antonia from Sint Petersburg, Russia. Ik zei tegen haar dat ik even sauna ging pakken en dat ik haar straks zou spreken, wat ze goed vond. In de sauna zag ik dat ze gezelschap kreeg en wegging met een andere ijsbeer. Dit gaf mij de gelegenheid om naar het restaurant te gaan om een hapje te doen.

In het restaurant trof ik Ricardo aan en aangenaam kennis gemaakt met Kempie en Nevergetenough. Na het eten op naar de bar waar ik Antonia zag en ze verontschuldigde zich dat ze niet gewacht heeft. Ik zei dat het tenslotte haar beroep is en daarom geen probleem is. Ze was verbaasd dat ik geïnteresseerd was terwijl Turkse mannen niet onder de indruk waren van haar vanwege haar zeer slanke lichaam. Ik ben dan ook geen doorsnee Turk zei ik tegen haar. O0  Voor de kamer gang met haar moesten we ook wachten. Nadat ze eenmaal de sleutel had zei ze sorry that it took so long time. waarop ik zei: you can make it good with me in the room. De kamer gang was top, ze kan intens en gepassioneerd tongzoenen en geniet van elke aanraking die je bij haar verricht. Tenzij ze dit zeer goed acteert wat mij ook niks zou uitmaken. We kopen tenminste een fantasie toch. Ze kan heerlijk pijpen waarbij eierlicken en deepthroat niet overgeslagen worden. Haar kutje was appetijtelijk in standje 69. Ze heeft een welgevormde en zachte kontje. De sessie met deze dame was zeer intiem en heerlijk. Aftersales kent ze helaas niet, maar op de een of andere had dit wel bepaald charme bij haar, want bij de kennismaking vertelde ze mij dat ze alleen op de kamer close is met haar klanten en buiten de kamer maakt ze alleen praatjes. Alhoewel ik geen voorstander van ben maar bij deze dame is herhalingsgevaar zeer groot. Toekomst zal uitwijzen of dit zal gebeuren.

Hierna wat rondgehangen in de bar en wederom begaf ik me naar de banken beneden om de drukte te ontlopen en bij te komen. Hier kreeg ik ineens gezelschap van een ijsbeer die vroeg of ik pret was. Ik zei ja en hij zei ik ben Picasso. Vond het zeer leuk om ook hem ontmoet te hebben. :laughingchick We hadden een aangename gesprek over forumonderwerpen, clubs en sport. Picasso was op zoek naar niet Roemeense dames, maar die waren beperkt. Vertelde hem over Antonia, Nora, Dana en Anni. De laatste drie kende hij al en van Antonia vermoedde hij dat ze Roemeens is volgens de omschrijving die ik gaf maar hij wist het niet zeker. Dus hij had zich voorgenomen om naar Oceans te gaan voor een neuksessie.

Duisburg-Specialist kwam ons ook gezelschap houden en met zijn drieën hadden we het over Dana. Op dat moment kwam ze al dan niet toevallig uit een kamer sessie. Zowel Vulkaan-Specialist als Picasso raadden mij aan om met haar de kamer op te gaan als ik de beste pijpbeurt ooit wilde  ;D Nou het was behoorlijk laat en had geen zin in heftige sex dus dat leek me wel wat. Ik besloot om te douchen en Dana op te zoeken en nam alvast afscheid van Picasso wetende dat ik hem waarschijnlijk niet meer zou zien. Na een uur wachten op een sleutel ben ik met Dana op de kamer beland. We begonnen met heftig tongzoenen. Vervolgens poogde ik om haar neer te leggen maar ineens verzette ze zich hier tegen en liet ze het gehele sessie niet toe. Ze domineerde mij volledig wat een nieuwe ervaring was voor mij. Ze legde mij neer en vervolgens begon ze mij overal te strelen en te zoenen. Daarna daalde ze af naar beneden en begon ze mijn ballen en paal af te likken en nam handloos mijn paal in haar mond. Het kluiven aan mijn paal was begonnen waarbij ze totaal geen gebruik maakte van haar handen. Hier genoot ze optimaal van mat ik merkte aan haar gekreun, gehijg en haar kut die nat was bij eerste aanraking. Na mij zo een 20 minuten heerlijk gepijpt te hebben zei ze: so now it is time for sex. Rubbertje werd omgedaan en we deden doggy. Het duurde niet lang en mijn laatste zaadlozing van de dag heeft plaats gevonden. Geweldige dame, ze kijkt wat serieus maar als ze eenmaal lacht is ze een schat.

Het was wederom een topdag in LR en zien mij weer terug op de party van Vulkaan-Specialist op 6 mei.  :pica :cheer: :dance2
« Laatst bewerkt op: 5 april 2016, 22:07:20 door pret »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #431 Gepost op: 6 april 2016, 19:12:26 »
Wisselende LR banner bovenaan de pagina, elke banner met andere hoogte.

Ofwel, als ik lees wordt ik zeeziek van de tekst die telkens omhoog en omlaag springt...

Tip voor de moderator om de banners even hoog te maken misschien?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #432 Gepost op: 6 april 2016, 19:21:02 »
Wisselende LR banner bovenaan de pagina, elke banner met andere hoogte.

Ofwel, als ik lees wordt ik zeeziek van de tekst die telkens omhoog en omlaag springt...

Tip voor de moderator om de banners even hoog te maken misschien?
Yep! Is mij ook opgevallen. Alleen word ik er niet zeeziek van. Ik weet niet waar jij zit? :017:
We gaan er aan werken......
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #433 Gepost op: 6 april 2016, 19:24:16 »
Wisselende LR banner bovenaan de pagina, elke banner met andere hoogte.

Ofwel, als ik lees wordt ik zeeziek van de tekst die telkens omhoog en omlaag springt...

Tip voor de moderator om de banners even hoog te maken misschien?
Yep! Is mij ook opgevallen. Alleen word ik er niet zeeziek van. Ik weet niet waar jij zit? :017:
We gaan er aan werken......
Lekker op en neer , bij de dames moet je daar voor betalen, hier is het helemaal gratis  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #434 Gepost op: 7 april 2016, 07:54:22 »
Gewoon in de benen blijven jongens, en vooral niet op je nest gaan liggen. Dan kom je er vanzelf overheen, zei mijn oude kapitein vroeger. En hij had gelijk.

Wisselende LR banner bovenaan de pagina, elke banner met andere hoogte.

Ofwel, als ik lees wordt ik zeeziek van de tekst die telkens omhoog en omlaag springt...

Tip voor de moderator om de banners even hoog te maken misschien?
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.