Auteur Topic: LuderLounge te Dortmund/Wambel  (gelezen 146710 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #15 Gepost op: 9 september 2013, 08:33:01 »
Wie üblich kann man nicht mehr in die LuLo gehen ohne etliche bekannte Gesichter unter den Gästen zu sehen. Für männliche Gesellschaft war also schonmal gesorgt. Diesmal war es auch nicht ganz so voll, wie eine  Woche zuvor.

Mit Rosa, Magda, Isabella, Melissa, Svetlana und Bianca werkeln da doch einige Mädels, die man auch schonmal in einem anderen Dortmunder Club angetroffen hat.
Eine Masseurin ist jetzt Dienstags und Freitags anzutreffen. Vicky war leider nicht anwesend. Sie bereitet sich auf ihren großen Auftritt am 20.09. vor.
Die Stimmung war wie immer gut. Die Terrasse lud bei dem tollen Wetter wieder zum Verweilen ein.
Der von Lulu spendierte Kuchen war sehr lecker. Später überraschte Cheffe noch mit reichlich Eis.

Nach einem netten Plausch mit Rosa weckte ein Neuzugang meine Aufmerksamkeit.

Name: Leonie
Herkunft: Polen
Alter: 21
Größe: ???
Sehr schöne B- Cups
KF 32
Blondierte Haare
Einige Tattoos


Laut Thekenkraft sind alle Gäste mit ihr bislang sehr zufrieden gewesen. Sie machte auch einen insgesamt sehr aufgeschlossenen Eindruck. Also direkt hin zu ihr. Etwas Smalltalk auf Deutsch möglich, ihr Englisch ist nicht wirklich verständlich. Also nimmt sie gleich mal meinen Schwanz in den Mund. Der findet das durchaus angenehm und quittiert das mit stetig steigender Größe. Dann kommt sie hoch strahlt mich an und möchte mich küssen. Was sehe ich da? Eine erbarmungswürdige Kauleiste, die jeden Zahnarzt und Zahntechniker vor Begeisterung in die Hände klatschen lässt. Da gibt es viel zu tun.
Auf intensive ZK habe ich dann verzichtet. Da sie meinen Schwanz ja schon im Mund hatte, gab es kein Zurück mehr.
Auf dem Zimmer gibt es ein gutes Gebläse, ich beschäftige mich intensiv mit ihren wirklich schicken hüpfenden Titten, fingere sie beim FO und wir poppen in der Reiter und letztendlich im Doggystyle.
Nach 17 Minuten fülle ich brav das Tütchen.

ZK: macht sie
EL: jau
FO: etwas hektisch aber durchaus variabel
Lecken: nicht gemacht
Fingern: jau
GV: Reiter , Doggy


Wiederholung: Sie macht vieles richtig gut, ohne das sich bei mir der absolute Wille auf eine Wiederholung einstellt. Dafür ist das Angebot in der Lulo zu groß.

Runde 2 ging mal wieder an die schönsten Titten der LuLo. Also Alina. Die mir wieder mal ernsthaft erklärte, dass ihre BH Größe 75 B ist. Wahrscheinlich meint sie 75 BBBB. Aber egal, hier gab es wieder direkt sanfte, innige Küsse, ein variables Gebläse und einen Ausritt der Extraklasse.
Alina bietet sich für mich immer als willkommene Abwechslung zu meinen Favoritinnen in der LuLo an.
Da Wiederholungsbuchung verzichte ich auf weitere Details.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #16 Gepost op: 18 september 2013, 08:22:01 »
Nachdem Eintreffen wurde mir schonmal ein verbaler Anschiss im Hinterzimmer angekündigt. Allerdings erhielt ich vorab noch eine Henkersmahlzeit in Form von frisch belegten Brötchen. Derart gestärkt wurde ich dann geteert, gefedert und dann doch in den Schoß der netten Damenriege entlassen.
 
Eine gute Nachricht. Die überaus talentierte Nicole kehrt wieder zurück. Leider sind Bianca und Veronika noch im Urlaub.
 
Zu Beginn konnte ich mich nicht richtig entscheiden. Es gibt 2 Neuzugänge. Eine blonde Deutsche (Milena) und eine dunkle Polin (Lilly) Beide durchaus interessant. Aber letztendlich entschied ich mich zunächst für die hochattraktive Meggi. Die polnische Schönheit ist eine feste Bank für gefühlvollen Kuschelsex mit allem was dazu gehört. Wobei sie beim GV auch anders kann. Unser letztes Beisammensein ist schon eine Weile her. Und dieses Mal fand ich es noch besser als zuvor. Herrlich der Anblick beim Reiter reverse, eine 69 Einlage, die viel Freude bereitet hat. Perfekter Abschluss in der Missio.
 
Mehr gibt es dazu nicht zu sagen
 
Eine charmante Persönlichkeit, die den sog. polnischen Standard verkörpert.

Apropos polnischer Standard. Kann sich einer noch an den Namen der blonden Polin erinnern, die mal bei Mausi gewerkelt hat? Die und Jasmin haben mir während Mausis Exil in der Villa Arabella mal meinen besten 3er ever verpasst. Das muss so um 2002 gewesen sein. Schlank, blond, B-Cups.
 
 
 
Danach siegte dann doch mein Pioniergeist. Das kann man in Clubs wie der LuLo oder Neby aufgrund der möglichen 20 Minutentaktung für 30 Euro auch gerne riskieren. Es wurde aber länger.
 
 
 
Name: Lilly
 
Herkunft: Polen
Alter: 21
Schwarze längere Haare
Schlank
Größe: ???
A-B Cups
Kommunikation leider nur auf Polnisch möglich

 
 
 
Sie wirkt noch etwas verhalten und verhüllt sich gerne in einem Handtuch. Dabei braucht sie das bei der Figur gar nicht. Sie scheint wohl neu in dem Gewerbe zu sein. Küssen kann sie aber und das richtig gut. Der Rest der Couchaction ist noch etwas verhalten ( der kleine Freund wird gestreichelt)  und ich bitte um Zimmergang.
 
Ich kann hier schnell berichten. Sie erinnert mich an Meggi in der Lightversion.
 
Was sie perfekt macht, sind ihre ZK. Mal nur knabbernd, dann wieder ganz tief. So mag ich das. Das orale ist noch nicht so ihr Ding. Hier sollten Meggi, Lulu oder Svetlana mach Nachhilfe geben. Ich stelle mich auf der Party auch  kostenlos als Proband zur Verfügung. ;D Dafür hat sie sehr feinfühlige Hände, das hat dem kleinen Wolf da wieder sehr gut gefallen.
 
Das Aufziehen des Contis war auch nicht ganz schmerzfrei, aber da hilft nur üben. Gepoppt haben wir gang nett in der Missio und im Reiter.
 
Später dann korrekte Abrechnung, wobei sie erst einen Spickzettel mit den Preisen aus dem Spind holen muss. Wenn sie bleibt, wird sie sicherlich in unter Meggis Anleitung in einiger Zeit ein Topact werden.
 
 
 
ZK: perfekt
EL: noch Potential nach oben
FO: s. EL
Lecken: jau
Fingern: jau
GV: Reiter, Missio

 
 
Wiederholung: schwierig zu sagen, dafür komme ich mit Lulu, Svetlana, Bianca, Meggi, Sarah, Nicole und Veronika besser klar.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #17 Gepost op: 18 november 2013, 12:55:12 »
Bei meiner Ankunft schwante mir bereits Böses. Die ersten Gäste verließen bereits wieder die Lounge, Das sah mal war wieder nach einem gästereichen Tag aus. Ich hatte zuvor extra Mal angerufen und mich nach den anwesenden Damen zu erkundigen. Dier Erfahrung zeigt, dass das der sinnvollste Weg ist, wenn man ein bestimmtes Mädels buchen möchte. Aber da geht man mal wieder in der Luder Lounge und man kommt aus dem Staunen nicht raus. Bereits in der Umkleide sah ich 2 rumänische Neuzugänge, die beide recht appetitlich aussahen und direkt sehr flirtwillig wirkten. Die eine blond recht skinny, die andere auch schlank , etwas dunkele Haare.
 
Allerdings würde ich mir hier im Forum dich mal mehr Hinweise zu aktuellen Damenauswahl wünschen.( Entwicklungen hinsichtlich Anzahl und Veränderungen bei den Mädels) Da gibt es doch jede Menge positives zu  vermelden.
 
Obwohl Rosa, Sarah, Magda und Emely mit Abwesenheit glänzten, ein richtig geiles LineUp. Leider hat sich Lulu erstmal verabschiedet.
 
Ich versuche es mal auf die Reihe zu bekommen.
 
Neben den beiden neuen Rumäninnen erblickte ich Tanja, Maria, Bianca, Lilly, Svetlana, Ina, Jasmin, Kami, Justina, Isabella, Meggi, Veronika, Melissa, Naomi, Jenny, Becky??, Anna, Alina, Monika, Dana eine neue Bulgarin mit dunklem Teint, und 3 oder 4 deren Namen mir nicht geläufig sind und auch nicht ganz meinem Beuteschema entsprechen. Abends sollte auch noch Nastia einlaufen.
 
Also eine mordsmäßige Auswahl an durchweg freundlichen und paarungswilligen Mädels. Und das auch bei Frauen, die ich selbst noch nie gebucht habe. Als Beispiel sei da mal Justina erwähnt.
 
Das Gästeaufkommen konnte dem auch gut standhalten. Die Bude scheint unter der Woche zu brummen. So war es bei meinen letzten Besuchen immer recht voll.  Die Stimmung bei Männlein und Weiblein war sehr gut und Vicky hat wie üblich alles im Griff. In  der Lounge kommt man auch problemlos mit anderen Mitstechern in Kontakt.  Also wird es immer kurzweilig. Maria hatte es auf mich abgesehen und reizte mich mit eindeutigen Gesten und Aufforderungen
 
Eigentlich bin ich ja mit dem Ziel dort hin ,mich mal intensiv mit Naomi und Isabella zu unterhalten. Unterhalten habe ich mich mit beiden. Aber Poppen wollte ich dann zunächst doch jemand anderes.
 
Naomi spricht perfekt Deutsch und wirkt sehr sympathisch. Evtl. mal beim nächsten Besuch, wobei die Auswahl echt schwer fällt.
 
Dann sah ich sie. Eine großgewachsene Blondine in einem schwarzen Minikleid. Meine Vorsätze Neuland zu betreten waren weggewischt. Unser letztes Zimmer ist bereits einige Monate her. Endlich erblickte ich sie wieder. Die Haare nunmehr länger. Sonst aber die Gleiche. Der süße Leberfleck im Gesicht, der sie noch interessanter macht. Die lettische Wildkatze stand vor mir. In ihren Fängen wird der Wolf zum sanftem Lamm. Zumindest zeitweise. Da ich hier ja niemanden langweilen will und es sich um eine Wiederholung handelt, erspare ich Einzelheiten und behalte die für mich.
 
Ich sag nur! :clap:
 

Nach einer Stärkung mit frisch belegten Brötchen gab es die Qual der Wahl. Sollte ich mal Neuland betreten und Anna oder eine der beiden neuen Rumäninnen probieren oder doch mal wieder Maria, Alina, Bianca oder Meggie. Derart überfordert wartete ich ab. Als ich dann die Erleuchtung hatte und ich mich Isabella näherte, erklärte sie mir, dass sie nunmehr einen Gast hat, der mit ihr auch länger auf dem Zimmer bleibt.
 
Toll Wolf, das haste wieder prima gemacht. Und nun? Da bleibt mir doch wieder nur die olle Svetlana.
 
Warum aber auch nicht? Zwei  5 Sterne Nummern an einem Tag sind ja nicht wirklich was schlechtes. Den Dessoustag interpretiert Svetlana immer auf ihre eigenen Art. Ein String reicht ihr völlig.

Das Zimmer verlangt mir wieder alles ab. Vielleicht sollte sich die Lulo mal einen Defibrillator anschaffen. Mehr gibt es dazu nicht zu schreiben. :clap:
 
 
Ich sollte einmal im Monat einen Quickie-Tag in der LuLo einlegen. So könnte ich besser in den Genuss des breit gefächerten „Angebots“ kommen. Dazu müssten dann aber weder Veronika noch Svetlana anwesend sein.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2014, 20:46:05 »
Ik had het beloofd om in Februari terug te keren. Geen beloftes over wanneer precies. Afgelopen week in een avontuurlijke bui naar Neby gereden. Dit laatste club bezoek in de maand Februari moest dan wel wieder Luder Lounge worden.

Nog in de roes van Elena (HP) toverde ik met een iets te zoet plaatje de grauwe, regenachtige Duitse ochtendspits om in een vrolijke, gezapige kortdurende afterglow. Probeer het zelf, duurt maar 3 minuten. Zet deze http://youtu.be/ZcX_3kLWXEk?t=59m50s op in een nieuw venster. Dan heb je nog net genoeg tijd om te lezen wat je moet doen. Zo meteen als je het strijkorkest uit een doosje hoort opkomen, sluit je langzaam je ogen en denk je met weemoed terug aan de lippen van het meisje wat je gisteren of vorige week mee lag te kussen. Voel haar lippen weer op de jouwe en realiseer dat naast alle ellende in de wereld ook zoiets moois kan zijn als het samensmelten van zielen. Het meest intens als de kick er uitgefilterd word en op moment dat de beat er weer in komt open je ogen. Snap er uit en land langzaam naar de realiteit. Heb je een glimlach? Ja? Mooi. Nee? Jammer. Over tot de orde van de dag: Luders!
 
Het rokershok
In het rokershol stond het goed blauw. Drukke bedoeling met bijna alle bankjes vol. Roemeentjes met z’n 4en op 1 bankje. Ik begroette allen zusamen, knipoogde even naar Oana en ging mijzelf trakteren op een bak cappuccino. Zonder melk helaas. Ik vroeg een heel mooi meisje met een hartjes tatoeage op haar bovenarm of ze wist waar de melk stond. Vragende blauwe parels keken mij aan. Ik vroeg maar of ze Duits sprak. Engels dan. Ze haalde haar schouder op. “Die milch is leer. Fertig“. Ik wees naar het pak. Ze bleef mij vragend aankijken. Een Duits meisje met mooie grote voorgevel greep in en zei dat ze het ging melden de theke. Maar Oana knapte het vuile werk op toen zij zelf een dubbele cappuccino wilde.

De 4 Roemeentjes op de bank stonden op. Een blondje (Alina) liet haar handdoek vallen en had werkelijk prachtige grote tieten. Direct voelde ik iets groeien tussen ons. Na de vorige keer met 2 topsessies zou ik eigenlijk geen keuzestress moeten hebben. Vandaag reageerde Oana wat kortaf. Ik besloot eventueel voor het blondje te gaan. In een kleine club moet je dat moet dan toch een beetje plannen. Ik verliet de rokersruimte en ging op zoek naar Alina. Inmiddels al op kamer. Oana vond ik bij de sauna. Ook al een ijsberenlollie te verschalken. Een klein half uurtje later liep ze al weer rond, maar nog geen Alina

Nicolette
Dit Bulgaarse schatje vond zag ik lopen vanuit de bar. Ik wist wat te doen. Ze zat op het zelfde plekje als de vorige keer. Ik vlijde me naast haar neer. Haar gezicht ging van neutraal naar een gulle glimlach. De wie gehst-etiquette afgehandeld, zoenden we als verlegen verliefde pubers. Zacht en passievol. Mijn pik vond zich een weg naar de frisse lucht en al snel een vochtig dames mondje. Heerlijk zacht sabbelde Nicolette eraan. Korte evaluatie of het zuigen naar wens was, tongden we nog even voordat we got a room. Wel zo aardig voor de rest van de loungebewoners.

Korte zoektocht naar een kamer. Nicolette vouwde twee handdoeken uit over het brede bed en ik stond al achter haar te verkennen. Ze draaide om en kusten weer innig. “Wie lang willst du bleiben?”, vroeg ze. “Ich weis nicht. Wir sehen”, zie ik. Waarop ik een prijslijst kreeg wat het zou kosten per hoe lang. “Nein, das meinst ich nicht“. Ik wees op mijn horloge. Het is nu even 1 uur. Als we de kamer verlaten, dan kijken we beiden nog een keer en dat is zo lang we op kamer zijn. Nicolette zette haar mooie glimlach op en trok me het bed op. In elkaar, over elkaar kropen we constant kussend. Tussendoor daalde ze dan weer af om sublieme orale kunsten tussen mijn benen te vertonen. Heel rustig en sabbelend tot intenser zuigen. Waar tot haar grote vreugde mijn kloppend lid zich in haar mond verhardde. Vol trost met een hand nog mijn harde pik, met een betoverende glimlach sprong ze weer op me om te kussen. Dit herhaalde zich een keer of 3 en had van mij de rest van de dag mogen duren ware het niet dat ik zo geil stond dat ik bijna mijn kwak verschoot op haar buik, slechts kussend in haar armen. Voor het eerst in mijn leven moest ik aan boodschappen, schoonmoeders en andere narigheid denken. Ik vroeg Nicolette om een condoom. Het geil was iets gezakt waardoor er nog 2 standjes in zaten een cowgirl een korte missio met harde ontlading in het rubber. Rubber verwijderd, penistraantjes weg gepoetst en na-sex-knuffel-sessie gehouden. Altijd heel belangrijk de after sex. Spullen pakken en direct van kamer is na een intense sessie not done. Een uurtje volmakend, verlieten we de kamer beiden met een glimlach. Mijne ongetwijfeld langer persistent dan hare.

Pizz(d)a
Inmiddels verschalkte Oana mannen bij de vleet en twijfelde ik wat ik ging doen. Eerst maar een goed uurtje pauze. Zo rond de klok van 3 begon ik honger te krijgen. Niet alleen omdat ik allemaal dames met eten zag lopen. Ik vroeg de vriendelijke theke of ik eten kon bestellen. Pas vanaf 18 euro werd er geleverd. Maar er ging een groepje bestellen om 4 uur daar kon ik wel mee doen. Ik kreeg een kaart om te kijken wat ik wilde. Zelfs om daar met 4 personen voor 18 euro eten te bestellen leek nog een hele opgave. Ik bestelde een Pizza Hawaii – ja ik ben zo’n wereldvreemde vogel die van warme ananas houd – voor het luttele bedrag van 3,70 euro. Wat mag je daar nou nog van verwachtten, dacht ik nog net niet hardop.

Nog voordat we pizza arriveerde zat ik op het bankje naast Oana. Op een ander bank wel te verstaan. Anders was de kans op koude pizza te groot. Rustig aftastend voerden we de spanning een beetje op. “What are you thinking?”, vroeg ze. “I think about the pizza that is coming.”, vertel ik. “I don’t believe you. You not only think about your pizza.”, zegt Oana. “Yes I am. If I’m hungry I cannot be horny. Afterwards I will think about pizda ;)”. De pizza kwam en de prijs kwaliteitsverhouding voor 3,70 euro was werkelijk fantastisch. Uitbuiken in het rokershok tezamen met mevrouw Oana en zo rond de klok van 5 was ik er wel klaar voor.

Oana
Mevrouw op kamer krijgen bleek nog een hele onderneming en hebben we een uur langs elkaar heen gedraaid. Of ik was douchen. Zij met haar moeder in gesprek. Of schoenen wisselen, omdat een andere gast vond dat haar roze pumps niet bij naar zwarte nylons pasten. Even wilde ik haar nog zeggen:  “Doe geen moeite. Ze liggen zo meteen toch aan het voeteneind”. In de woonkamer was ze niet toen ik terug kwam uit het rokershol. Ik nam nog een sprits en daar kwam Oana binnen met witte pumps. Ze ging op haar vertrouwde bankje zitten. Dit keer kroop ik erbij. “Hey”. Verder kwamen we niet. We vraten elkaar op in de woonkamer. “What did you drink or eat?”, vraagt ze intens kijkend. “Why?“, vraag ik licht verbaasd. “You taste so sweet and good”. “I had a cookie”, geef ik toe. Om nom nom nom kusten we verder. Snel zochten we een kamer op. Kropen in bed in elkaar en zo werd het de 3e intieme en close sessie in 2 dagen. Kussen met mijn handen over haar gezicht, haar hals en rooie oortjes. Zij kustte mijn nek en likte mijn oor uit. We kusten en krioelden over elkaar met uiteindelijk ik boven op haar. Voorzichtig het poesje toucheren, waarop Oana aangaf careful te zijn. Op tijd een condoom aangebracht. We moeten niet hebben dat op eens een van ons het verstand verliest. Mijn berubberde ridder werd vochtig ontvangen. Oana schoof net als de vorige keer weer omhoog. Ik legde mijn hand op haar hoofd om te ankeren. Verder dan missio kwam we niet. We bleven liggen en vouwden in elkaar voor de nodige pillow talk. “This is maybe the last time we have sex”, gaf ze aan. Oana gaat op tour. Waarheen kon ze nog niet precies zeggen, maar we zullen het zien. We verlieten de kamer. Beide toe aan een frisse douche liepen we arm in arm naar de lockers om af te rekenen.

Afscheid:
Gewapend met een handdoek liep ik richting de douches, waar ik gegrepen werd door Nicolette voor een innige knuffel en kus sessie midden in de gang. “Du bist meine ”, gaf ze me te kennen. Blijft een schatje. Ik ging douchen en kijken of een van de 2 dames in het rookhok zaten. Ik was door mijn sigaretten heen en de sigarettenuitgeefmachine had al een euro gestolen. Van Oana kreeg ik een drie tal sigaretten. “Shit, I don’t have my cigarettepack anymore”, twijfel ik ze aannemend. “Maybe in the bin”, zei ze. Ik keek en vond mijn iets verfrommelde zwarte lucky pakje. De Russische sigaretten pasten niet. Ze waren langer. Oana zocht uit de andere trashbin een oud pakje. We knuffelden en kusten. Dit is het afscheid. “Think about me, ok?”, vroeg ze. Ik hield het pakje sigaretten omhoog. “This is my reminder. I will keep this”. Een kusje op mijn wang volgde. Oana bood ik met een knipoog het verfrommelde pakje luckies aan ter herinnering. “Te bat!” en ik kreeg een tik. Ik bood dan mijn ‘enige’ aansteker aan. Volgende keer hier toch een beetje op voorbereid zijn. Een maand terug kwam er een meid ook al met een sleutel hanger aanzetten ter gedachtenis en stond ik met lege handen. Officieel komt ze in Maart terug uit Roemenie en verwacht ze onthaal met bloemen en chocolade uiteraard. Maar dat weet je nooit of of dat nog wel gebeurd. Na nog 4 keer afscheid genomen te hebben van Oana liep ik richting de lockers. Nicolette spotte ik nog op een bankje en nam met een kusje afscheid van dit heerlijke andere meisje in de club vandaag.

En zo sloot ik een weinig verrassend, maar sexueel zeer bevredigend dagje kwaliteitdamesclubben af. Het is niet zo gezellig als Panthera, maar de dames kunnen er wat van. Terug naar huis voelde Everything in its right place
Radiohead - Everything In Its Right Place (Andi Müller Mix)

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #19 Gepost op: 12 februari 2014, 11:04:54 »
Neue Luder in der Lounge und was für welche. Davon hatte ich gehört und wollte den vermeintlichen Ankündigungen mal nachgehen.
 
Um sicher zu gehen, dass es sich nicht um eine Eintagsfliege handelt , bin ich natürlich vollkommen uneigennützig gleich 2mal da gewesen. Ok beim zweiten Besuch hatte ich Gesellschaft eines netten Kollegen, den ich ein wenig zu seinem Glück zwingen musste. Er wollte erst woanders hin. 
 
 
 
Offensichtlich bin ich ein wenig in Ungnade gefallen. Der Empfang in der LuLo hat mich doch etwas irritiert. Nachdem sich meine Irritation gelegt hatte, konnte ich mich dem LineUp widmen.
 
Das war nämlich prächtig anzuschauen.
 
 
 
Mit Giulia (in der Freude Alessia), Jessy, Roxana, Nicole und Nana sind jetzt aktuell 5 Freudegirls in der LuderLounge. Und die 5 gehörten auch in der Freude39 sicherlich nicht zu den Schlechtesten.
 
Ich wurde bei meinem letzten Freudebesuchen mit Fragen über andere Clubs gelöchert und auch um Tipps gebeten. Die Mädels sich durchaus gut informiert.  Der Name LuderLounge ist da mehr als einmal gefallen.
 
Auch wenn die eine oder andere Freudedame bei Gedanken an ein 30 Euro Zimmer erschauert. Wobei die Sorge bei der Klasse der Mädels unberechtigt ist. ( Da gehen normalweise keine kurzen Zimmer) Ein absoluter Gewinn für die LuderLounge. 
 
Jessy hat jetzt übrigens dunkle Haare.  Ein Traum wäre es noch, die tschechische Rakete Justyna in Wambel zu sehen.  Ich werde mich nächste Woche mal nach ihren Plänen erkundigen.
 
 
 
Und da gibt es noch 2 Neue. Vanessa (in Dortmund gut bekannt) und Diana , die gleich mein Interesse weckte. Eine gewisse Ähnlichkeit mit Vanessa lässt sich nicht leugnen.  Vanessa hat übrigens nichts von ihrer Fröhlichkeit und ihrem Charme verloren. Mittlerweile hat sie auch die Nachricht erhalten, dass sie in der Heimat geheiratet hatte. Leider wusste sie aber nichts davon. Ich kann mir also noch Hoffnung machen.
 
Und es waren natürlich auch jede einige andere Frauen da.

 
 
Die Optimierung der Location wird konsequent voran getrieben. Das Büro musste ein neu gestalteten Damenumkleide weichen. Dieselben Spinde wie in der Herrenumkleide. Das Büro ist jetzt vorne, wo der Rollieingang ist.
 
Konkrete Pläne für die mittlerweile dringende Zimmererweiterung gibt es auch schon. Für mich sind die Zimmerwartezeiten in Begleitung von attraktiven Frauen ja nicht so tragisch. 
 
Wer noch die alte Bumsbude kennt, für den ist die Wandlung schon erstaunlich. Der Erfolg gibt den Betreibern auf jeden Fall recht. Moderate Eintrittspreise, die auch einen Kurzbesuch attraktiv machen, hübsche wortgewandte Thekenfrauen und natürlich eine wirklich ansehnliche Damenriege.

Erstbesucher des Clubs sollten vlt. mal einen Mittwoch oder Donnerstag probieren. Da geht es nach meiner Erfahrung ruhiger zu.
 
 
 
So ganz uneigennützig waren meine Besuche natürlich nicht. Die eine oder andere Dame mir Unbekannte sollte es dann schon sein. Da blieb die Auswahl zwischen Oana, Diana, Alexandra oder dochmal Justina., die immer so freundlich ist, obwohl noch nie gebucht.
 
 
Da sollte es doch erstmal Alexandra sein. Sie sieht deutlich jünger aus als 26. Geschätzt hätte ich sie auf 21 oder 22. Liegt sicherlich auch an ihrem Skinny- Body.  Ein Kollege hatte mich auf sie hingewiesen.
 
Eine nette Person. Der PST verläuft nett und auch das LuLo übliche Vorprogramm kann sich sehen lassen.
 
 
 
Der Rest ist schnell erzählt. Sie beherrscht alle klassischen Elemente einer sog. guten Saunaclubnummer (das FO ist aber wenig tief)  Keine Frage es war gut, aber ob es da zu einer Wiederholung kommt ist fraglich. Da fallen mir eine ganze Reihe von Frauen an, die mir für mich geeigneter scheinen.
 
 
 
Die nächste Neue war dann Diana.

Name: Diana
 
Herkunft: Rumänien??
 
Alter: 25
 
Schlank
 
Schicke A-B Titten
 
 
 
Sehr lustige Person. Ein PST ganz nach meiner Vorstellung. Dummerweise hatten wir einen schlechten Platz gewählt. Wir hatten uns nach hinten gesetzt um ungestört zu sein. Leider hatte uns der Maler, der den vorderen Bereich strich frontal im Blickfeld. Der arme Kerl musste zusehen, über welche oralen Fähigkeiten Diana verfügt. Hoffentlich hat der nicht die Farben verwechselt.
 
Diana und ich hatten jedenfalls unseren Spaß dabei. Das setzt sich auch auf dem Zimmer später nahtlos fort. 
 
Da ist durchaus Wiederholungsgefahr gegeben.
 
Wobei ich Meggi, Svetlana, Giulia und Isabella bevorzuge.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2014, 14:37:10 »
Eentje om het af te leren en gezien het geleerde dus op de terechte plek, alhier dus. Aankomst rondom 15 uur en dus 30 Ocken betaald ter entreeverkrijging en me vierklauwens uitgekleed om m'n wintersproeten na te kunnen tellen, nou, dat belooft voor de zomer die er zo medio oktober wel zit aan te komen gezien de in dubio verkerende weergoden. Een fikse handdoek omgeslagen die m'n enkels kietelde, voorts een badjas ter extra beschermingsschild tegen overmoedige leutergrijpsters en bovendien verrekte handig om rookwaren enzovoorts in weg te moffelen. Keurig als rakker verkleed de barruimte ingetuimeld en ras een fantaatje getapt aan de doe-het-zelf drankmachine die mits eenvoudige hanteercapaciteiten van zelfs hersenlozen drankjes spuwt in verticale richting, en dat leidt dus mits correcte glazenplaatsing tot nuttigbare drankjes oogwenken later waarvan dus aktetas voor dorstigen.

Nog niemals zulk een hoog damesaantal gespot in LuLo, dik boven de twintig, variatie voorhanden, één donkere dame, één Aziatische dame, een 5-tal lolita's, een 5-tal oudere milfs, een aantal Duitse dames, een 5-tal Freude transfugees, enkele Poolsen enzo, uiteraard ook de gebruikelijke Roemeense afvaardiging, doch niet overheersend leek me vanaf de zijlijn. Het rookhok werd drukgefrequenteerd, net als de kamers die non-stop werden bevolkt door koppeltjes met copulatiedrift in toelaatbare mate. übergezellig gekletst doorheen de dag met Sarah, een Duits krulharen torsend veulen van 1m70, rankjeslankje en voorts betergemutst dan strikt toegelaten feitelijk, luid gibberend en giechelen dat het een aard had, wat bijgekletst over de ravescène enzo, een mens moet wat, doch de sessieboot van dit schuimwijnverslindend moppie afgehouden aangezien er nou niet meteen überperformant in haar notaboekje staat dixit ingewijden der materie, inzet galore doch nog aufbaufähig, maar ns kijken of een volgende gelegenheid uitsluitsel brengt ditaangaande. Haar drinkezuster voor de dag, Svetlana die al jaren een referentie is in da neighbourhood was wel een kameroptie, en op de één of andere gekke manier werd ze amper gesolliciteerd die dag, dus dat zat wel snorhaar zo rond een uur of 20 meende ik voorzichtig, yup, mal gucken hoe de pet dan staat.

Sessie 1: GIULIA (ex-Alessia Freude39, ex Samya/GT jaren geleden voor korte tijd). Italiaanse goed in haar vel zittende dame die lachen niet schuwt, 1m55, KF38, C/D-cups natuur, bruine huid, blonde middellange haren. Prima Duits gezien ze opgroeide in Germany, Siciliaanse roots, dat zit wel goed. Presales gezellig in de rauchkerker, maar een sofa elders opgezocht om wat te tongzoenen en een anblasintermezzo ter dealklinking, yup, zo gaat dat. Minimale wachttijd voor een kamer, aldaar zeer solide serviceleistung zonder no-go's. TZ goed tot zeer goed, PZC dito, hoge humiditeitsfactor, mitteltief, EL inklusiv uiteraard zoals betaamt. Lecken/Fingern möglich. NMC volintensief en niet bepaald voor doetjes, goed tot zeer goed met closeness dabei, je kent dat wel. Fijn openingsuur ter namiddaginvulling en met goede luim een kleine wenk tot eventueel herhalingsbezoek en grützi's aan een prima leckende Grauerwolf dabei, yup, er mag sprake zijn van een fijne sessie met tevreden participanten waarvan aktetas...Kann mann empfhelen!

Ik had gelukkig een minicontainer boterhammen met choco meegenomen om de honger te stillen, zoals welbekend is het kin kloppen wat eetvoorzieningen aldaar, maar alla, er kan ook iets te vreten worden besteld. De club was s'namiddags goedbezocht, een 4-tal bekannten uit de Freiercafékliek, voorts een riedel stammis had 'k stellig de indruk, één Franzose bekannte die er s'morgens als Arabella had opzitten voor een blitzbezoek, in LuLo een Roemeense als intermezzo (eerstbezoek, het was hem prima bevallen), en zo rond 17 uur vertrok ie richting GT, naja, bezig baasje en een overladen agenda...Wat quatschen mit Sarah doorheen de dag, wat een leuk kind, maar alla. Met Nicoletta wat aftastend gedoe, maar geen goed gevoel, voorts een beeldschoon Russisch meisje van 18, tering, qua looks geen kattepis, doch ook bij haar doemden twijfels op in m'n koker, en gezien de momentane tevredenheidsvereisten bij mezelve geen optie, ken jezelf misschien...

Sessie 2: SVETLANA: Kazachstan, sluike blondbruine haren, grote Tribaltattoo ter herkenningspunt. Leuke dame, ietwat gek en laten we stellen een ervaringsdeskundige qua viespeuken verwennen sinds geruime tijd. Leuk gesprekje aan de bar, in een sofa een tongzoenende verderzetting hiervan met het traditionele anblasen ter verwijlen, boring toch hé dat clubben further from da border...TZ zéér goed. PZC: yup, zéér goed. Lecken/Fingern möglich. NMC zéér goed. Naja, geen kattepis zulke dames en mejuffer is niet bepaald terughoudend en anforderend is een understatent, one for the hardheaded zeg maar. Een verademing in het auaa, tut weh clubgeneuzel van elsewhere waar upsellen in het opleidingscontract staat. Recommended! Mejuffer meldde terloops na betaling van de tijdseenheid dat ze ook zaterdag zou werken en vroeg zich af of dit gepeupel tijd had. Moest me daarvan onthouden en excuseren aangezien 'k en Ratingen een Bulgaarse diende te entertainen, ook geen straf. Een mep op m'n kont was het gevolg en Svetlana kom 'k nog wel ns tegen...

S'avonds nam het aantal dames wat af, zo tussen 19 en 21 uur haken een boel dames af waaronder ook Roxana (ex-Freude) die 'k gaarne nog als derde optie had willen verschalken, doch wat dat betreft dus lousy timing. Voorts geen kamerbenodigde acute opties dus het rondom 22 uur na wat rondhangen en quatschen met Vicky, enkele bekannten en de alomaanwezige Sarah het hazepad gekozen richting Keulense om aldaar een dutje te doen waarna de aanreis richting Ratingen met open ogen kon plaatsvinden, dixit verkeerskundigen geen verkeerd plan an sich.

Fazit: ruime line-up, zowel numeriek als qua variëteit, enkele zeer mooi dames aanwezig, bestimmt een kwalitatief qua service in de topregionen meespelende dameskracht, het selectiebeleid staat op punt grotendeels, er wordt meer geselecteerd dan bv in HP, en that figures. Geen enkele negatieve sessierespons gehoord van bekenden, slechts 2 matigere damestoespelingen, naja, dat kan 'k helaas pindakaas elders niet (meer) stellen ter evidente ondersteuning van bovenstaande ponering. Fijne dag, fijne dames, as mentioned before: in de top qua serviceclubs ohne frage.

Peace out!

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #21 Gepost op: 17 maart 2014, 05:08:25 »
Gisteren in de Parksauna maar een beetje kalm aan gedaan en het bij twee dames gehouden, want ik was van plan om vandaag eens in de Luder Lounge te gaan kijken. Als ik in deze contreien zat, hield ik het standaard altijd bij Freude39, niks mis mee, en met de nieuwe Freude wat mij betreft ook niet, maar je wilt ook eens wat anders. En de Dortmunder clubs staan goed bekend.

Invalidenparkeerplaats aan de voorkant, gewone plaatsen aan de achterkant. Het hele pand is rolstoel toegankelijk viel me op. Om half twee voor twee tientjes binnen, omgekleed en om een watertje gevraagd. Maar dat kun je hier zelf pakken hoor. Oh ben je hier voor het eerst? Sorry, dan laat ik je alles even zien. Aardige vrouw, die Theke. Ze leidde me even rond, maar zo heel groot is het niet. Erg druk vond ik het nou ook niet. Hooguit een tiental gasten en evenzovele dames. Aardige mix, van dik tot dun. En animeerverbod, wat ik dan wel prettig vind tot op zekere hoogte, want dan hoef je niet de hele tijd dames af te wimpelen die toch je type niet zijn. En dat zijn vaak wel degenen die het eerst op me afkomen.

Na een paar rondjes trof ik een knap slank meisje met zwart haar, een lolitaatje. Ik was er van uitgegaan met een Roemeense te maken te hebben, maar Alexandra kwam uit Griekenland. Hele aardige lieve meid, goed Duits sprekend. Leuk kennismakingsgesprekje, dat vanzelf verstomde toen de monden elkaar vonden. Tongetje erg beweeglijk en niet echt diep, maar lekker genoeg om iets te doen groeien onder de badjas. Even voorpijpen op de bank, lekker zacht en gevoelvol. Nog even doorzoenen en een kamertje betrokken. Werd een uitstekend potje sex met Alexandra. Lang gepijpt, nog langer geneukt, en weer laten pijpen. Deze keer in een keer door tot de mond vol schoot. Eerst de genitaliën afgepoetst, toen alles schoon was, werd de mond pas geleegd, het zal wel aan de smaak hebben gelegen. Nog even na liggen kroelen en afscheid genomen van dit schatje.

Het gebruikelijke saunaatje genomen en daarna de masseur een half uurtje laten kneden. Goede vakman. Toen lange tijd zitten uitrusten, want ik was niet in topvorm. Muziek op acceptabel gespreksniveau, prima. Het bleef stilletjes, en ik zat te dubben of er nog eentje te doen of niet. Ik had Pools horen praten, een taal die je tegenwoordig weinig meer hoort in de clubs. Ik heb wel goede herinneringen aan Poolse dames. En ik heb het ook altijd wel gezellig met ze, want ik kwam vroeger veel in Polen en ken iets van de taal. Bij uitzondering maar eens voor een blondje gegaan. Leonie was mooi slank, met lekkere romige tietjes, die perfect bij haar lichaam pasten. Een mooie naturelle B cup. Ze had wel reuze schik om mijn accent. Alleen toen ze de mond opendeed, kwam er een rijtje grafstenen tevoorschijn, ai hier kan de tandarts goede zaken mee doen. Maar als die monden eenmaal op elkaar zitten, dan zie je dat niet meer, en ik denk er dan eigenlijk ook niet meer aan. Ze had me intussen weer een stijve bezorgd en ging hem even proeven. Er was op het moment geen kamertje vrij, dus zaten we noodgedwongen nog wat langer op de bank te vozen, wat ik helemaal niet erg vond. Uiteindelijk toch een plekje voor onszelf gekregen, en lekker aan de gang met elkaar. Af en toe onderbroken door een giechelbui van haar kant, want een niet onbelangrijk deel van mijn Pools vocabulair bestaat uit woorden die je nog wel eens op schuttingen en muren kunt lezen. Na een uitgebreid rubic laske werd het tijd voor psierdolic. Een likje gel op het condoom, en de duze hujek verdween in de mala mokra chipetka. De kleine deugniet kon hem makkelijk hebben ondanks haar ranke gestalte. De zoenen die eerst nog wat oppervlakkig waren geweest werden nu intenser, en we likten constant elkaars mond uit. En zo werd het toch nog een alleszins meevallende wip, want zo heb ik ze graag. Binnen de twintig minuten klaar, en meteen opruimen en wegwezen. Een Draufgängerchen, maar geen verkeerde.

Ik liep naar de lockers om me aan te gaan kleden, toen ik daar medeforummer Bezitos trof. Vorig jaar een keer ontmoet in Panthera. Ach dan blijf ik nog even. Kop koffie erbij en een poos zitten kletsen. Over de gezamenlijke hobby, clubs en vrouwen. Om een uur of zeven vertrokken, een nieuwe club en twee goede ervaringen rijker. En een paar euro's armer, maar die zijn goed besteed. Je kunt er heel wat ongezondere dingen voor doen. En die Luder Lounge, daar kom ik nog wel eens een keer terug voordat ik uitgewandeld ben, want zover is het noglangniet.
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2014, 08:55:35 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #22 Gepost op: 23 maart 2014, 16:32:20 »
Een node gemiste Poolse is sinds enkele daagjes weer aan het LuLo-front verschenen, dus het lijkt me een ABC-tje dat ss de komende tijd frequent in Wambel zal vertoeven...Tevens nog een ex-Freude-dame die kan tellen sinds vrijdag jongstleden, Qual der Wahl dunkt me stellig, en laat net dat een probleem geworden zijn elders, dus...

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #23 Gepost op: 20 mei 2014, 13:40:50 »
3 Jahre LuderLounge. Das der Club in der Zeit eine tolle Entwicklung gemacht hat, habe ich ja bereits hinreichend beschrieben.
Die Folge sind Massenaufläufe von notgeilen Kerlen wie mich und reichlich nette Damen. Die Volksaufläufe führen dazu, dass die LuLo teilweise an ihre Kapazitätsgrenze stösst.
Das Personal ist im Dauereinsatz und der Job der Wäschefrau wird nicht so einfach sein.
LuLo Neulingen rate ich dazu, nicht unbedingt an einem Freitag dort aufzulaufen. Da ist an die vermeintlichen Top Acts kaum ein rankommen.

Wer in die Lulo geht sollte noch wissen, dass die Mädels "gerne" die Berichte im FC lesen. Bei manchem Mädel habe ich den Eindruck, dass FC ist als Startseite festgelegt.

Und das gilt auch für die rumänischen CDL. Ich habe es selbst gesehen.
Natürlich ist man als Schreiber bekannt. Allerdings nicht immer zum Vorteil. Die sehen das Schreiben doch eher kritisch. Was ich bei einigen Berichten allerdings auch durchaus nachvollziehen kann.

Zu früher Stunde war es bereits wieder gut gefüllt. Nach dem Verspeisen von 2 Brötchenhälften war mir nach etwas Süßem zu Mute.
Und da gibt es neue Kreation in der LuLo.

Eine Praline mit dem Namen Lola.
Da fällt mir doch glatt das Lied von Marlene Dietrich ein. "Ich bin die fesche Lola...."

Name; Lola
Herkunft: Italien
Alter: 20
schlank

Nachdem sie mich mehrfach mit ihrem Lächeln verzaubert hatte. Ich fühlte mich an Michael Corleone erinnert, der sich bei seinem Exil auf Sizilien direkt verliebte. Mich traf der Blitzschlag. Colpo di fulmine.

Kurz frischgemacht und dann wollte ich zur Tat schreiten. Klar in dem Moment setzte sich ein anderer zu ihr. Dieser blöde Sack......
Später war ich dann zur Stelle.

Kommunikation nur non-verbal möglich. Ich brachte sie zumindest zum Lachen und erfuhr woher aus Italien sie kommt.
Laut Vicky erst ein paar Tage im Club und Anfängerin.

Was mir auf der Couch zu Teil wurde, ließ sich gut an. Kritisch beäugt von Vicky. Allerdings wollte ich der sabbernen Meute an der Theke keine kostenlose Lehrstunde geben und bat recht zügig um Zimmergang.

Ich mache es kurz und zitiere Jesus von 1 live: "Alles Supi"

Nachdem ich ihre anfängliche Hektik unterbrochen hatte, wurde sie spürbar lockerer.

Süß ihr vergeblicher Versuch, das Gummi mit dem Mund aufzuziehen. Das muss Guilia nochmal Nachhilfe geben. Das war doch eine recht schmerzhafte Geschichte und ich habe es dann lieber selbst gemacht.
Ansonsten freue ich mich auf das Wiedersehen mit ihr.

Nach einem Plausch mit einem Kollegen ging es dann später wieder an die Theke. Da stürmte plötzlich die Polizei in die Club.
Eine Beamtin kam direkt auf mich zu:

"Kriminalpolizei, Sittendezernat. Sie sind festgenommen"  Ach du Scheisse. Was geht denn hier ab. Muss ich nunmehr für meine Taten büßen?

Die ermittelnde Beamtin zog mich hinter sich her und wollte auf eines der Verhörzimmer. Diese waren aber bereits alle in Benutzung. So das ich mich erst nach einer halben Stunde zu den gemachten Tatvorwürfen äussern konnte.

Und die waren schwerwiegend.
Zunächst mal musste ich eine Speichelprobe abgeben. Das war gar nicht mal unangenehm. Das war nicht die einzige Aufgabe. Ich wurde aufgefordert , mit meiner Zunge einen Leck- und Geschmackstest durchzuführen. Zuvor musste ich sie von der Polizeiuniform befreien.

Die Leibesvisitation führte die Beamtin sehr gründlich durch. Ich war dabei komplett nackt.
Zu guter letzt musste ich noch eine Samenprobe in einer kleinen Plastiktüte abgeben.
Das Ganze endete mit einer Strafzahlung, die ich noch mit 10 Euro für die Kaffeekasse aufrundete.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #24 Gepost op: 1 juni 2014, 21:05:10 »
Dreijahresparty bei den Ludern (30.05.14)

Ein knappes Jahr nach meinem Debüt erschien mir die Jubiläumsparty geeignet für einen Wiederholungsbesuch.

Schon am frühen Nachmittag war der Club mehr als gut besucht, darunter jede Menge Fk. So gut, dass Zimmerwartezeiten nicht zu vermeiden waren, bei acht Zimmer ja auch kein Wunder. Dem Vernehmen nach waren Buchungen aufgrund des Andrangs wohl auf 30 Minuten begrenzt und das sonst übliche Couchanblasen wurde auch kaum praktiziert.

Ansonsten alles prima: gute Verpflegung in Form von kaltem Buffet mit Schnitzel, diversen Salaten und Brot über Nudeln in verschiedener Form zu Pizza, da kann man nicht meckern. Vom Wodka-O hätte ich mir gern noch mehr reingezogen, aber der Lappen ist halt wichtiger. Gute Stimmung, nicht ausgelassen, sondern eher locker und relaxt. Vicky in Hochform.

Um die 25 Dls vor Ort, davon eine Handvoll Optionen für mich. Ein Prozentsatz, den ich in Großclubs nur selten verzeichnen kann.

Buchung 1: Leila, Bulgarien

So hübsch hatte ich mir Leila eigentlich gar nicht vorgestellt. Die mittelblonde Wuschelmähne tat ein Übriges, um meine Buchungssinne über Gebühr ausschlagen zu lassen.

Nach einer Warteschleife, die auf den Hockern bei den Daddelautomaten mit endlosen ZK überbrückt wurde, ging’s dann irgendwann in die Kemenate.

Dafür, dass sie recht hochgelobt wird, hätte ich eigentlich noch mehr erwartet. Leila lässt zwar in allen Situationen große Nähe zu, Servicehighlights konnte ich jedoch nicht ausmachen, alles irgendwie gute Hausmannskost.

Kurzübersicht Leila

BG, 23
Lange gelockte mittelblonde Haare, KF 36, B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, recht gutes Deutsch


FO: Ambitioniert und angenehm, aber ohne Highlights
EL: Gefühlvoll und ausdauernd
Augenkontakt: Ja, geiler Blick
ZK: Zungenschlackern, das aber ausdauernd
Lecken: Leila genießt, ohne in größere Wallungen zu kommen
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter (okay, aber ohne Variationen) und Doggy (hält mehr oder weniger nur hin)
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Sehr hübsche Bulga
Illusionsfaktor Nähe: Jederzeit gegeben

Fazit:
Solide, ohne besonders zu glänzen. Ihre liebenswerte Art schafft jedoch eine große Nähe und ein Gefühl ohne Reue.

Buchung 2: Natalie, Deutschland

Natalie, südländisch anmutende Ruhrpottlerin, 32, stark solariumgebräunt und tattooverziert, sportlicher 36/38er-Body mit festen B-Motoren. Eigentlich die typische Wanderhure, die schon unzählige Clubs in unserer Region kennt.

Alle Zimmer belegt, also wählten wir den Couchraum (hinter den Duschen). ZK sind nicht ihre große Stärke und oralen Freuden ihr gegenüber kann sie auch nicht viel abgewinnen. FO anfangs richtig gut, später eisenhartes Präzisionshandwerk, indem sie phasenweise gnadenlos runterhämmert. Andererseits zeigt sie sich durchaus flexibel und belastbar, also eher für sportliche Action geeignet, die in der anderen Umgebung auch erforderlich war.

Fazit:
Kein Flop, aber auch kein großes Kino. Natalie bietet grundsätzlich alle Voraussetzungen für eine tolle Nummer, kann leider jedoch ihre Professionalität nicht verleugnen, so dass weite Teile der Illusion auf der Strecke bleiben.

Kurzübersicht Natalie

GER/32
Lange glatte pechschwarze Haare, KF 36/38, B-Cups (fest)
Ca. 160 cm, reichlich tattooverziert


FO: In Richtung Porno, leider ab und an viel zu hart und zu druckvoll
EL: Ja, aber ohne große Ausdauer
Augenkontakt: Ja; sehr geil
ZK: Irgendwie pflichtgemäß und nicht illusionsfördernd; kein Knutschmonster
Lecken: Eher nicht ihr Ding
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Doggy, Action-Fans werden ihre Freude haben
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Südländisch anmutende waschechte attraktive Deutsche
Illusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe, nicht mehr


Vom Travestie-Showact war ich nicht besonders angetan, da war ich aber wohl auch nicht der Einzige.

Fazit:
Aus meiner Sicht eine gelungene Party mit einer recht guten Mädelauswahl. Schade, dass der Club aufgrund der Entfernung für regelmäßige bzw. häufigere Besuche eher nicht in Frage kommt.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #25 Gepost op: 12 augustus 2014, 12:09:43 »
Tuesday 29th July, i wanted to try something new and decided to visit LL but initially it was not planned on that day

because in the afternoon i went to a gangbang in Essen for the first time : http://www.seesternchen-gangbang.de/
I wanted to try it as well  :-P on that day, it was with 3 girls : Jenny, Candy and Elly, i could describe my visit in another gangbang thread but only Jenny was on my taste, her blowjob is really excellent and the finish in mouth is really great
I must have stayed 1 hour and decided to leave and go in LL

Essen => Dortmund
I arrived in the afternoon, i had seen many reports on Freiercafe, indeed from Rivera and Grauerwolf  :)) and so i really wanted to visit it

It is a nice little club with bar, couches and terrace, when i arrived i would say that there were around 10 girls

In the beginning, i stayed a little bit outside then headed towards the bar when i met Natalie and Mona, both german girls

Natalie immediately grabbed me and offered to go with me and Mona in the room  :-P a long time i did not try with 2 girls ... i agreed  :))

In the room, it was unlimited sex, both girls were so much excited ! Mona immediately took my dick in her mouth, she really likes sucking, believe me  ;) while Natalie was kissing me so deeply ! then Mona for the kisses and Natalie for the blowjob then together sucking at the same time when Mona decided to kiss deeply Natalie and looking at me with pervert eyes  :-P :))  woaw i was really so much excited !
After this so long and exciting introducing part, it was time for sex but i only had time to fuck Natalie because while we were changing partners and condoms of course, both girls sucked me again so wildly and kissing each other, it was too much excited and i decided to let it go but i did not want to finish in their mouths and came only when Mona stopped sucking me but when she realized that i was coming, she looked at the sperm going out and immediately went to ... lick it  :o 8) ;D unbelievable ! so nasty, naughty, pervert  ;D  she seemed to enjoy it so well ! she looked at me in the eyes and went towards Natalie to kiss her deeply with all my sperm in her mouth  :o  she did not lose any of it and even lick everything again around my dick ! i was really incredibly astonished, unbelievable session with Mona and Natalie

I believe that it was one of my greatest encounter with 2 girls, so far  :-P and i did not ask for the lesbi show or the finish in mouth, the girls just did it from themselves and let it go and i paid only 70 euros each, we stayed perhaps a little bit more than the 20 minutes but for sure i did not ask for all those extra, so we tried to find an agreement with 70 euros each  :))

I had real difficulties to sleep after that  ;D and i could say that i would remember my first visit here for a very long time  :111:
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 12:59:04 door Tikinui »

hector the clubinspector

  • Gast
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #26 Gepost op: 1 oktober 2014, 22:23:16 »
Een wat aparte club in een klein industriegebied nabij Dortmund, gemakkelijk te bereiken en prijsbewuste bezoekers die uitgekeken zijn op de grote clubs waar steeds vaker matige serviceverlening wordt verleend kunnen hun hartje ophalen daar. Prijspolitiek is eenvoudig en helder, entreeprijs is voor 14 uur 20E, tussen 14 en 20 uur bedraagt ie 30E en nadien weer 20E. Een peuleschil in vergelijk met clubs rond de grens waar men doorgaans 60E dient te betalen, rondom Frankfurt nog duurder somtijds. Beperkt is het in die mate dat een lunchpakketje meenemen geen overbodige luxe is als men een lang verblijf wenst, eten is namelijk niet voorhanden; kan wel telefonisch worden besteld en die prijzen zijn erg billijk.

 Kamerprijzen zijn op maat van verscheidene bezoekers en kamervoorkeuren, en in het slechtste geval kan men bij een mislukte date de schade beperken. 20 minuten: 30E, halfuur: 50E, 40 minuten: 60E, uurprijs: 80E... Er wordt niet getricheerd met prijzen, extras dienen uiteraard yel te worden betaald, FT en anaal bijvoorbeeld...

Wellness en sfeer: prima Finse sauna, goede masseur aanwezig, voorts een fijn (overdekt) terras waar gerookt kan worden (in de club streng verboden). Rustige sfeer doorgaans, meestal dames in overtal (behalve vrijdag die traditioneel de stammiesdag is), voornamelijk Duitse (oudere) bezoekers, veel locals met daartussen enkele vreemde eendjes zoals mezelve. Collegabezoekers knopen doorgaans wel makkelijk een gesprekje aan, geen snoeverige mensen, simpelweg een relaxte dag uit voor velen, de meesten verblijven ook slechts 4 uurtjes ofzo in de club, een hoop passanten eigenlijk die letterlijk komen binnenwippen...

Line-up: 20 tot 30-tal dames de laatste tijd. Enkele zwarte dames uit een ietwat hogere gewichtscategorie, enkele Asiatische dames uit de oudere leeftijdscategorie, een 10-tal ervaren dames zo rond de 25/30 jaar, en een tiental jonge kuikens (meestal Roemeens) waaronder enkele plaatjes van dames. Puur optisch kunnen optickfickers er gun gading vinden, betere looks dan in bijvoorbeeld Babylon en Haus Panthera waar die toch erg dungezaaid zijn de laatste maanden. Een drietal dames die zorgen voor pijnlijke nekspieren. Leuk is dat het een halve FKK-club is en de dames dus oben ohne rondhuppelen, de meesten compleet naakt overigens...

Doorheen verscheidene bezoekjes het laaste jaar een aanzienlijk aantal dames geboekt, de meesten tot tevredenheid, echte tegenvallers zaten er niet tussen. Natuurlijk zijn sessies met jonge kuikens van 18/19 geen garantie op topservice, die zijn toch erg dunbezaaid overal overigens, maar eerlijk is eerlijk, boven het gemiddelde dat me in gelijkaardige nicheclubs alla Babylon/Panthera te beurt valtr doorgaans, zeker als ik daar de jongere dames zou boeken ( meestal beland ik daar bij de oudere garde)... Zal proberen een kort overzicht te geven van een aantal dames, vergeef me de eventuele detailfouten, sommigen is al eventjes geleden...

SARAH: Duitse, begin 20, lange bruine krullende haren, 1m75, slank, A-cups. Prima duits uiteraard. Zeer goedlachse dame die slechts enkele (week-end)dagen werkt per week. Prima presales en aftersales. Service is bovengemiddeld te noemen, TZ goed tot zeer goed, PZC zeer goed, NMC goed tot zeer goed. Atletische dame met prima orale kwaliteiten...Erg leuke dame waarmee het prima toeven is op en buiten de kamer...4/5 score

SVETLANA: Russisch, eind-20, lange bruinblonde haren, 1m65/70, B-cups. Prima Duits&Engels. Ietwat aparte dame doch een servicekanon zoals er in elke club maar enkelen rondlopen, helaas al even van de radar verdwenen... Service: top over de ganse lijn! Indien aanwezig niet laten linksliggen zou ik adviseren, makkelijk te herkennen aan de opvallende tattoo op buikflank en het glas sekt in haar handen doorgaans  ;D

ALEXANDRA: Griekse, eind-20, lange donkere haren 1m60, A-cups: Zeer degelijk Duits. Volgens velen een servciekanon, ik kan die mening helaas niet delen. Zeer slanke dame, geen grammetje vet, tattoos op enkel en onderrug, voorts zeer mooi snoetje enzo. Service: TZ te gehaast rondjesdraaien naar m´n smaak. PZC natig, diepgang ontberend. NMC goed. Ze was vroeger bijna continu geboekt, na haar zomerbreak opvallend weinig geboekt, zou haar service achteruitbollen? Geen idee, kan me ook niet zoveel boeien, voor mij toch geen optie meer ondanks looks die prima zijn en ok dienstverlening.

ISABELLA: Roemeense, begin-20, halflange geblondeerde haren, slank 1m65, B-cups (fest). Helaas bijna geen talenkennis wat communiceren erg moeilijk maakt helaas. Geen tattoos of piercings, zeer rustig en naturel meisje, te rustig ogend eigenlijk. Service: TZ: goed tot zeer goed. PZC: ok. NMC: ok... Geen hoogvlieger qua service maar ook niet slecht. Erg mooi meisje, sneu van de talenonkunde.

LAURA: Roemeense, 18, lange zwarte haren, slank, C-cups naturel. Helaas weinig tot geen talenkennis, sinds 2 weken in Duitsland, noviete... Erg mooi meisjem qus looks zou ze overal eruitspringen eigenlijk. Service: TZ goed tot zeer goed. PZC: matig doch ok. NMC: dito. Opvallend en vermeldenswaard: het enige meisje uit alle sessies die vingeren niet dulde en niet aan droogneuken/schlittenfahrt doet...Erg drukgeboekt gezien haar schoonheid, zal nog wel een tijdje zo blijven maar of ze de stammies aan zich zal weten te binden is met haar gelimiteerde skills een vraagteken...Voordeel van de twijfel, echt een anfängerin nog...Erg mooi meisje...

VANESSA: Roemeense, mid-20, krullende blonde haren, normaal figuur, D-cups (verkleind overigens), spreekt prima Duits. Klassieke schoonheid, ervaren dame, enkele piercings en tattoos. Service: TZ: ok. PZC: zeer goed. NMC: goed tot zeer goed. Leuke goedlachse dame die vooraan stond qua looks en daar goed mee omgaat, heeft wat kilootjes bijgewonnen het laatste halfjaar. Kan men niets verkeerds mee doen..

ROXANNA: Roemeense, mid-20, lange bruine harenm normaal figuur, B-cups naturel, spreekt prima Duits, ervaren dame... Service: TZ: goed tot zeer goed, PZC: goed tot zeer goed, NMC: zeer goed...Bovengemiddelde service van een ervaren profi, maar van de aangename soort. Sichere bank zoals de Kollegen het zeggen.

Zo, dat was wat me nog min of meer voor de geest staat, hopelijk hebben lezers er iets aan en voorts een erg leuke relaxte club waar de sfeer goed is, alle dames tongzoenen ( tijdens presales ook overigens), anblasen op de bank standaard is. Enige probleem kan zijn dat er kamerwachttijden zijn op drukke dagen ( maar 6 kamers meen ik)...los daarvan een prima club waar het servicelevel hoger ligt dan in de meer gekende clubs. Logisch ook gezien het publiek dat als ervaren mag worden bestempeld en voorts geen dronkelappen of heren die komen profiteren zoals helaas in bijvoorbeeld Panthera schering en inslag is het laatste jaar, dat valt in LuderLounge voorlopig niet voor. Hopelijk blijft de leukste thekedame uit clubs anywhere (groetjes Vicky) de boel keurig in de gaten houden, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd...

Tot zoverre m´n eerste bericht hier.

HTC

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #27 Gepost op: 1 oktober 2014, 22:44:01 »
Een entree die kan tellen! Welkom Hector!


 :djparty:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #28 Gepost op: 20 oktober 2014, 16:07:28 »
Afgelopen vrijdag heb ik voor de eerste keer Luder Lounge in Dortmund bezocht. Ik ben thuis om 7u15 vertrokken en 254km en x verkeersproblemen verder, reed ik om 10u25 de parking van deze kleine club op.

Er is een parking voor een 20-tal wagens voorzien achteraan de club. Toen ik er vrijdagochtend aankwam, stonden er al 8 wagens, allen met een Duitse nummerplaat.
 
De vriendelijke theke (Vicky) gaf me aan de inkom een duidelijke uitleg en leidde me rond in de club. LuLo is een eerder kleine club, met een barruimte, een kino, een paar ‘zithoeken’, 2 speelkasten, 1 sauna, douches, een gezellig buitenterras en 7 neukkamers. In de bar speelt porno op het Tv-scherm, in de zithoek naast de kino, speelt ‘gewone’ televisie.

Je moet zelf je handdoeken en indien gewenst je badjas nemen, Deze vind je aan de ingang, voor je de lockers binnenstapt. Ik heb enkel badjassen maatje L en XL gezien (sorry Vendezz: jij zal het er met een handdoek om je lenden moeten doen  :-P ;)).
 
In de bar lagen lekkere belegde broodjes klaar op een tafeltje. Deze broodjes werden meermaals aangevuld. Koffie en frisdranken moet je zelf nemen. Bier (Brinkhoff’s, 33cl) moet je aan de theke vragen en kost 5€ per stuk.
 
Ik ben vrijdag van 10u25 tem 16u45 in LuLo geweest. In die tijd schat ik een 15-tal verschillende vrouwen gezien te hebben. Voor ieder wat wils: 2 donkere dames, 1 Aziatische, de traditionele Oost-Europese vrouwen, blondines, brunettes, slanke en vollere vrouwen… Normaal gezien is LuLo een FKK-club, maar 1 keer per dag mogen de dames kledij dragen. Ik had pech, want afgelopen vrijdag was het blijkbaar die dag van de week.
 
Tijdens mijn bezoek was er een komen en gaan van (Duitse) mannen. Er waren er nooit minder dan 10-15 aanwezig. Velen kwamen wel slechts voor enkele uren. De meeste ijsberen stonden ook open voor een praatje. 1 van de stammi’s gaf mij mee dat je LuLo best bezoekt tussen 12u en 18u. Na 18u zouden vele vrouwen het immers al voor bekeken houden. Kan kloppen, want toen ik de club om 16u45 verliet, waren 4 vrouwen, die ik in de loop van de dag had gezien, al weer gestopt met werken.
 
Ik had vrijdag geluk, want het was nog heel mooi weer. Daardoor ben ik meermaals buiten op het gezellige terras kunnen gaan zitten. Gezellig, want de meeste mannen en vrouwen hielden zich daar op en er hing steeds een heel losse, aangename sfeer.
 
Ik heb in LuLo met 2 meiden gekamerd. De eerste meid was de 20 jaar jonge Roemeense Isabel.

Isabel is 1,70m groot. Ze heeft een heel mooi gezicht met intrigerende, bruine ogen. Ze draagt haar lange, lichtbruine haar in een paardenstaart. Ze heeft een heel strak lichaam, een lekkere kont en héél mooie borsten (een B-cup). Ik kan me geen tattoo’s herinneren, wel een navelpiercing.

Rond de middag viel de line-up in LuLo mij eigenlijk een beetje tegen. Er waren slechts 3 vrouwen waar ik me wel mee zag kameren. Deze Isabel was er 1 van. Ik hield haar in de club langere tijd in het oog en het viel me op dat ze de eerste bijna 3 uren dat ik in LuLo was, geen enkele kamergang maakte (itt zo ongeveer elke andere meid) en dat ze meer met haar gsm bezig was dan met potentiële klanten. De 2 andere meiden die ik op het oog had (Bianca en Amalia), waren echter al langere tijd nergens te bekennen, dus ik besloot me toch maar naast Isabel te zetten.

We hadden een leuk gesprekje, maar Isabel bleef toch eerder afstandelijk. Ik was ondertussen echter volledig in de ban van haar mooie gezicht en haar lekkere lichaam, dus ik gaf toch aan met haar op kamer te willen gaan.

We liepen snel alle kamers af, maar er bleek geen enkele vrij te zijn. We hebben uiteindelijk 10 minuutjes moeten wachten tot een bezweet koppeltje 1 van de 7 kamers verliet. Tijdens die 10 minuten schonk Isabel mij heel weinig aandacht. Ik begon al serieus spijt te krijgen van de kamergang, en hij moest nog beginnen :o!
 
Eens op kamer ontdeed Isabel zich onmiddellijk van haar kledij. Wat een mooi lichaam heeft ze toch! Ik had instant weer iets minder spijt van de kamergang ;). Isabel begon me te tongzoenen, maar het voelde weinig enthousiast en eerder afstandelijk aan. Al snel begon ze zich ook een weg naar beneden te werken, waar ze kleine Piet wel een uitstekende pijpbeurt gaf.

Na een vijftal minuten vroeg Isabel me of ik wou neuken. Ik had ondertussen al lang door dat een uitgesponnen, langdurige GFE-sessie er niet ging inzitten, dus ik liet haar een condoom nemen. Piet werd voorzien van zijn regenjasje, waarop Isabel hem besteeg. Dit standje alleen al was de 30€ voor de kamergang eigenlijk wel waard. Ik kan niet precies uitleggen wat ze deed, maar ik genoot in ieder geval enorm van haar lekkere poes. Dat in combinatie met het zicht op/ spelen met haar zalige borsten, maakte dat kleine Piet al snel op springen stond :)).

Ik liet Isabel zich nog even op handen en voeten zetten (ze plaatste haar beentjes mooi wijd open, zodat ik lekker diep kon binnendringen) en maakte het traditioneel af op zijn hondjes 8).
 
Ondertussen waren er exact 18 minuten gepasseerd en kon ik de kamergang dus mooi binnen de 20 minuten (30€) afsluiten.
 
Herhalingsgevaar? Niet echt. Isabel is heel mooi en het neuken op zich was wel goed, maar de kamergang in zijn geheel viel toch tegen. After-sales waren ook quasi onbestaande. Anderzijds: voor 30€ zo een mooie meid kunnen neuken. Wat heb ik eigenlijk te klagen :017:? (ja, ik weet het: ik ben een positivist 8)).
 
Na mijn kamergang met Isabel heb ik mij eerst een half uurtje in de bar opgehouden, waar op dat moment een tiental mannen aan de bar stonden te ‘vergaderen’ en de meiden een beetje verveeld in de zeteltjes zaten.
 
Beetje bij beetje verplaatste iedereen zich naar het buitenterras, waar ik een heel leuk uurtje zou beleven: aangename sfeer, gezellige gesprekken, en Bianca die de show stal door een paar ijsberen letterlijk te bespringen. Deze meid had ik al langere tijd op het oog en toen ze op een zeker moment eindelijk eens 2 minuten alleen zat, heb ik me naast haar geplaatst.

Bianca is een 23 jaar jonge Roemeense, met lang bruin haar. Ze is 1,65m groot, heeft een mooi gezicht en bruine ogen. Haar lichaam is iets voller, maar mooi. Ze heeft een mooie B-cup en een volle, maar stevige kont. Boven haar poes heeft ze een streepje haar. Het is eens iets anders dan altijd die volledig kaalgeschoren flamoezen. Bianca heeft noch tattoo’s, noch piercings.

Op kamer (geen wachttijd deze keer) was alles top met Bianca: de service die ik in LuLo verwachtte te vinden.

Bianca tongzoende enthousiast en overvloedig. Piet stond dan ook al snel als een ‘paal boven water’. Op mijn vraag begaf Bianca zich na een tijdje naar beneden en begon kleine Piet af te kluiven. Ze deed dat uitstekend. Halverwege de pijpbeurt kwam mijn ergste nachtmerrie echter uit: mijn baas had net dat moment uitgekozen om mij te bellen en dit telefoontje kon ik niet negeren. Maar: geen probleem! Bianca bleef lekker verder sabbelen aan Piet en hield hem, ondanks een frustrerend telefoongesprek, probleemloos op oorlogssterkte ;D. Een aparte ervaring moet ik zeggen, gepijpt worden tijdens een gesprek met je baas, maar toch niet echt voor herhaling vatbaar ;).
 
Nadat ik mijn baas had kunnen afschepen, was het tijd om te neuken: cowgirl, missio en hondjes. Bianca deed enthousiast mee en net binnen het half uur was daar dan ook mijn 2de orgasme van de dag. We hebben nog een paar minuten gezellig nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten ;D.
 
Herhalingsgevaar: héél groot! Enig minpuntje: Bianca haar voeten hadden een onaangename zweetgeur :017:. Daar mag ze meer aandacht aan besteden.
 
Nadat ik Bianca haar 50€ had overhandigd, ben ik me gaan douchen en ben ik nog een half uurtje van de sfeer op het buitenterras gaan proeven. Het was er nog steeds heel gezellig.
 
Uiteindelijk vond ik het na een bezoek van dik 6u wel goed geweest. Er stond vrijdagavond immers nog een bezoek aan Magnum op de agenda en zaterdag een bezoek aan LR.

Ik kleedde me om en ging mijn sleutel afgeven. Ik moest 10€ betalen voor 2 pintjes, maar de DVP die aan de receptie stond (de theke viel even nergens te bespeuren), wist niet goed wat daar mee te doen. Er stond immers niets op het papiertje, dat bij mijn sleutel stak, geschreven. Ik heb haar dan maar verzekerd dat ik echt wel 2 pinten had gedronken en dus 10€ moest betalen. Ze heeft ze uiteindelijk in ontvangst genomen, mij op het hart gedrukt bij een volgend bezoek aan LuLo zeker met haar te kameren en mij met een vriendelijke lach uitgewuifd.

Toen ik LuLo om 16u45 verliet, stonden er 16 auto’s geparkeerd op de parking achteraan. Allen met Duitse nummerplaat. Ik schat dat er op die parking max plaats is voor 20 wagens.
 

Mijn conclusie na mijn eerste bezoek aan LuLo: het is een kleine, maar leuke en gezellige club.

Visueel mocht de line-up voor mij iets beter, al moet ik er wel bij zeggen dat een 5-tal meiden toch helemaal mijn ding waren. En eigenlijk heb je niet meer nodig hé.

Ik denk wel, dat de club in de winter voor mij te klein is. Mijn leukste momenten, heb ik op het buitenterras beleefd. Als je dat niet kan gebruiken, blijven er eigenlijk niet veel gezellige ruimtes over.
 
De prijsformule is niet echt mijn ding: amper 20€ inkom betalen (happy hour), maar 5€ per pint bijbetalen en als je iets warms wil eten, dat via de theke bestellen (en dus ook bijbetalen). Dan betaal ik liever 50 of 60€ voor een all-in formule. De theke vertelde me btw wel dat er binnenkort eindelijk een keuken zou geïnstalleerd worden.

Kom ik terug naar LuLo? Als ik bij mooi weer nog eens in de buurt ben, ga ik de club zeker nog eens bezoeken (voor de vriendelijke theke, de aangename sfeer op het buitenterras, het vlotte sociale contact met de overige mannen en voor Bianca en nog enkele andere meiden), maar ik rij er niet meer speciaal voor naar Dortmund. Ik heb het immers toch meer voor ‘party-clubs’ à la LR en Samya en als ik dan toch eens zin zou hebben in een rustige, gezapige club, heb ik met Haus Panthera een vergelijkbaar alternatief, 80 kilometer dichter bij huis 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LuderLounge te Dortmund/Wambel
« Reactie #29 Gepost op: 19 maart 2015, 10:15:46 »
Statt Kirchgang in der LuLo gesündigt. ;D


Auf dem Weg zum sonntäglichem Gottesdienst hatte mein kleiner Freund auf einmal andere Ideen. Warum nicht erst sündigen. Nur die Frage wohin zu früher Stunden an einem Sonntag.  Kurzerhand die 02314461113 gewählt und bei der der Thekendame erfragt, wer denn im Haus ist.

Es wurden mir mehr Namen genannt als ich mir merken konnte.  Kurze Zeit später lief ich dann auf dem noch spärlich besetzten Parkplatz ein.

Ich war gespannt, denn es hat doch in der letzten Zeit den einen oder anderen kritischen Ton über die LuLo gegeben, Ich nehme es mal vorweg. Ich halte dies für Einzelfälle, Es war wie immer, Freundliche Damen, nette Gäste und ein angenehmer Aufenthalt.

 

LineUp: Neben der Yvonne (ihren Spitznamen erwähne besser nicht) waren es 16 Mädels im EVA Kostüm. Darunter einige mir unbekannte attraktive Südosteuropäerinnen. Namentlich bekannt waren mir: Monika, Jenny, Bea, Justina, Meggi, Oana, Nana, Bianca, Nadine und Elli. Ein die ich kannte, aber irgendwie nicht zuordnen konnte. Eventuell mal Freude39.  Die anderen Damen kannte ich nicht. Aber sehr nett anzusehen.

 

Gäste:
Maximal 20 Minuten recht ruhig. Dann doch recht voll für einen Sonntag mit zum Teil Wartezeiten auf ein Zimmer. Der Parkplatz war proppevoll. Sonntag scheint Rentnertag zu sein. Der Durchschnitt über 60.

Für mich neu der separate Raucherbereich auf der Terrasse und der Bierkühlschrank neben der Theke. Sonst alles beim Alten.

Die erste Runde ging an Elli. Vor 2 Jahren gab es ja schonmal eine Bulgarin mit gleichem Namen. Der Fickfloh war damals einsame Spitze.


Name: Elli
Herkunft: Bulgarien
Alter: 24
 
Hübsches Romagirl, was mich direkt fixiert und anfixt. Ich lasse mich mal wieder buchen.

Sehr nette sympathische Frau, Vorleben Linienstraße,  ist sie recht lustig und charmant. Das LuLo typische Vorprogramm lässt mich ahnen, dass es wohl ok wird, aber sicherlich kein Kracher. Die Küsse sind zunächst mehr ein Züngeln. Das FO ist ein wenig eintönig auch wenn ihr Blickkontakt mir etwas anderes suggerieren will. Sie macht aber auch keinen Zeitdruck auf einen Zimmergang.

Im Zimmer selbst werden die Küsse deutlich besser. Mit Wonne leckt sie meinen Hals und meine Ohren ab. Knabbert unendlich lange an den Brustwarzen. Ich bitte um FO. Sie leckt gerne die Eier, das Zungenspiel am Schwanz ist durchaus angenehm. Das FO selbst ist mir zu drucklos. Lecken und fingern habe ich erst gar nicht probiert, da ich nicht unbedingt in die nächste Zeiteinheit laufen wollte.

Beim Poppen bin zunächst überrascht, dass sie bei der Figur so eine große Muschi hat. Da gibt es kaum Widerstand und ich muss mächtig orgeln. Das ist dann auch von Erfolg gekrönt.

Sie ist charmant und es gibt eigentlich keine Abstriche bei dem was sie macht. Es hat mich aber nicht sonderlich gekickt, Daher keine Wiederholung.

Couchaction: jeppZK: erst züngeln, später gut
EL: ja aber sehr langsam
FO: wenig variabel, mitteltief, gute Zungeneinsatz
Lecken: nicht gemacht
Fingern: nicht gemacht
Schlittenfahrt: nein
GV: Missio
Wiederholung: ich denke nein

Mein Pioniergeist für Runde 2 war gestoppt. Von den mir Unbekannten war ein Mädel  für mich sehr interessant. Tattoos an beiden Armen, vermutlich Rumänin. Leider war sie dann nicht mehr zu sehen. Offensichtlich gut gebucht. Justina entschuldigte sich. Sie habe bereits einen Gast. Eine andere hochgewachsene Rumänin mit schwarzen mittelangen Haaren erinnerte mich irgendwie an Lilly.
Kein Lächeln, kein Blickkontakt.

Da kam ein gute bekannte Dame auf mich zu, begrüßte mich freundlich und ich war spitz. Bianca sollte es sein Nachdem sie sich fertig gemacht hatte, war sie dann auch bei mir.

Wir hatten ja schon ein paar wirklich gute Zimmer, aber diesmal fand ich es noch einen Tick besser. Sie hatte extrem gute Laune und das machte sich dann auch bei ihrer Performance bemerkbar.

Ihr ohnehin schon sehr gutes Fo hat sie nochmals verfeinert. Küssen kann sie eh. Und auch der der Rest passt toll. Für mich einer der besten Frauen in der LuderLounge.

Durchaus nachvollziehbar, dass sie so beliebt ist.

Danach machte ich mich auf den Heimweg. Trotz der Unkenrufe kann ich nur sagen. Alles wie immer und alles gut.