Auteur Topic: Einde ramen nabij in SKW?  (gelezen 56572 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Gepost op: 27 februari 2013, 21:39:11 »
Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat Bart De Wever nog geen wet gemaakt heeft die het de hoeren in het SKW onmogelijk maakt om praktisch hun job nog uit te oefenen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2013, 21:45:04 »
Waar haal je dat, seksenfun? Want ik val toch uit de lucht...

Het huidige SKW is eind 2001 'in voege gegaan', nadat de buurt grondig werd opgekuist. En dat is hoofdzakelijk het werk geweest van de Antwerpse politiediensten. En laat nu net 1 hoofdflik(ker) een duidelijke NVA stempel dragen...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2013, 21:54:26 »
Da's natuurlijk een hot item waar je als NVA(-stempel) helemaal niet fier op moet zijn.  Ik hoor Bart De Wever over van alles en nog wat praten maar een flik die een weerloze doodslaagt, is nog steeds in dienst.  Meer (te belachelijk om dood te doen) belachelijks nog: Bart De Wever verklaart in de krant vandaag dat hij hierover van niets weet.  Bloedneus soms?

Hoe ik er anders zo op kom?  Bart De Wever (ik moet hem niet en ben blij niet in Antwerpen te wonen, maar dat was je al duidelijk) neemt allerlei maatregelen die bij de grijze massa populair zijn: hoeren afschaffen is ook populair bij de meeste mensen, vandaar  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2013, 21:56:10 »
Onzin
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2013, 21:56:50 »
Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat Bart De Wever nog geen wet gemaakt heeft die het de hoeren in het SKW onmogelijk maakt om praktisch hun job nog uit te oefenen  :douchen .

Beste Seksenfun,


Ik ben al heel tevreden als Bast de Wever het Frans niet gaat verbieden in het SKW, tenslotte is het Frans in het SKW een onverstaanbare taal  :017: die door veel Vlamingen wordt aanbeden.


Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #5 Gepost op: 27 februari 2013, 22:31:15 »
Bart De Wever heeft wel grotere uitdagingen de volgende maanden...





Het in goede banen leiden van nog eens een echte DERBY bijvoorbeeld.

 :sign0151:

Offline streetje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2013, 14:42:19 »
Da's natuurlijk een hot item waar je als NVA(-stempel) helemaal niet fier op moet zijn.  Ik hoor Bart De Wever over van alles en nog wat praten maar een flik die een weerloze doodslaagt, is nog steeds in dienst.  Meer (te belachelijk om dood te doen) belachelijks nog: Bart De Wever verklaart in de krant vandaag dat hij hierover van niets weet.  Bloedneus soms?

Hoe ik er anders zo op kom?  Bart De Wever (ik moet hem niet en ben blij niet in Antwerpen te wonen, maar dat was je al duidelijk) neemt allerlei maatregelen die bij de grijze massa populair zijn: hoeren afschaffen is ook populair bij de meeste mensen, vandaar  :douchen.

Ik dacht nochtans dat die weerloze doodslaan gebeurd was onder het burgemeesterschap van Patrick Janssen... die heeft dan toch ook niet ingegrepen. Op iemand schieten is gemakkelijk, maar zie dan wel dat je de juiste munitie gebruikt.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2013, 15:18:17 »
Da's natuurlijk een hot item waar je als NVA(-stempel) helemaal niet fier op moet zijn.  Ik hoor Bart De Wever over van alles en nog wat praten maar een flik die een weerloze doodslaagt, is nog steeds in dienst.  Meer (te belachelijk om dood te doen) belachelijks nog: Bart De Wever verklaart in de krant vandaag dat hij hierover van niets weet.  Bloedneus soms?

Hoe ik er anders zo op kom?  Bart De Wever (ik moet hem niet en ben blij niet in Antwerpen te wonen, maar dat was je al duidelijk) neemt allerlei maatregelen die bij de grijze massa populair zijn: hoeren afschaffen is ook populair bij de meeste mensen, vandaar  :douchen.

Ik dacht nochtans dat die weerloze doodslaan gebeurd was onder het burgemeesterschap van Patrick Janssen... die heeft dan toch ook niet ingegrepen. Op iemand schieten is gemakkelijk, maar zie dan wel dat je de juiste munitie gebruikt.

Ik hoop dat jij over veel munitie beschikt Streetje...

Welkom op Relaxxxboard!

:gtgal

Offline streetje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2013, 15:25:04 »
Da's natuurlijk een hot item waar je als NVA(-stempel) helemaal niet fier op moet zijn.  Ik hoor Bart De Wever over van alles en nog wat praten maar een flik die een weerloze doodslaagt, is nog steeds in dienst.  Meer (te belachelijk om dood te doen) belachelijks nog: Bart De Wever verklaart in de krant vandaag dat hij hierover van niets weet.  Bloedneus soms?

Hoe ik er anders zo op kom?  Bart De Wever (ik moet hem niet en ben blij niet in Antwerpen te wonen, maar dat was je al duidelijk) neemt allerlei maatregelen die bij de grijze massa populair zijn: hoeren afschaffen is ook populair bij de meeste mensen, vandaar  :douchen.

Ik dacht nochtans dat die weerloze doodslaan gebeurd was onder het burgemeesterschap van Patrick Janssen... die heeft dan toch ook niet ingegrepen. Op iemand schieten is gemakkelijk, maar zie dan wel dat je de juiste munitie gebruikt.

Ik hoop dat jij over veel munitie beschikt Streetje...

Welkom op Relaxxxboard!

:gtgal

soms een beetje teveel, maar daar zijn andere oplossingen voor he ;-)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2013, 20:23:47 »
Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat Bart De Wever nog geen wet gemaakt heeft die het de hoeren in het SKW onmogelijk maakt om praktisch hun job nog uit te oefenen  :douchen .




Hmm ik vind het maar vreemd Seksenfun, dat je dit suggereert, ik verklaar me nader:


Een bussel maanden geleden introduceerden wij een taalknop rechts boven en zo konden diverse anderstaligen hier op het forum alles lezen in hun gewenste taal. Ook wij konden dan de recensies die in een andere taal geschreven worden zoals Frans of Duits of Engels of noem maar op weer terugzetten in het Nederlands.


Hier was je geen fan van dat Franstaligen op deze Nederlandstalige site konden schrijven, awel dat schreef je maar misschien wilde je wat uitdagen, ik ken u intussen. Maar eerlijk ik dacht Seksenfunj is vast een grote fan van Bart de Wever.


Goed nu is den Bart burgemeester van Antwerpen, misschien wel de ultieme ramenstad van Vlaanderen of Belgie en nu heb je in een keer een pik op Bartje (want na zijn afvalkuur is er verdomde weinig van zijn hoekige charme overgebleven).


Ik heb nog nergens een serieus signaal opgevangen dat hij iets aan het SKW wil doen. Antwerpen zonder het SKW is als Amsterdam zonder de Wallen en Parijs zonder de Moulin rouge, Duisburg zonder Vulkanstrasse en Manilla zonder Ermita. Helaas zijn de Wallen al flink "opgeruimd" lees over de stad verspreid en Burgemeester Alfredo S. Lim heeft de prostitutie 20 jaar geleden in Ermita weg gekregen, dus het kost je nu ongeveer 1 euro met de taxi om 20 minuten later in Pasay het Edsa Entertainment complex te bereiken. Allemaal optisch "oppoetswerk" van Burgemeesters om herkozen te worden, effectief resultaat is altijd dat het verplaatst en slechter word als dat het was.


Nu de suggestie dat Bart verantwoordelijk is of zou zijn voor de daden van een ander, awel in Nederland worden de laatste tijd vele ernstige mishandelingen gedaan en daar is nog geen 1 burgemeester die zich verantwoordelijk voelt. Er zijn zelfs ook mensen doodgeknuppeld terwijl de politie aan de voordeur de hulpkreten hoorde. Dit soort misdaden is namelijk van alle tijden, alleen tegenwoordig is het wel erg vaak raak. De straffen op dit soort misdaden is dan ook van de zotte zo laag, volledig onbegrijpelijk, voor 80 uur tuintjes schoffelen kun je iemand volledig verrot schoppen, schandalig gewoon.


Dit komt omdat de politiek de politie vleugellam heeft gemaakt, in het westen heest niet meer de politie, maar de criminaliteit. Dat is de enige harde waarheid, waar overigens niemand die ik ken blij mee is. Graag zou iedereen het anders zien, maar ik kan onmogelijk Bart de Wever hier verantwoordelijk voor houden.


Ik zie het als dat jij Bart de Wever niet mag en graag hem gewipt ziet. Uw goed recht dat te mogen vinden, maar laten we geen roddels hier gaan uitschijnen over het SKW die niet waar zijn.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2013, 20:58:26 »
Met dat verschil dat J. de beelden nooit zag.  Het werd verzwegen door... de procureur... niet? 
Merkwaardig: in Eindhoven overleeft de "sukkel" het --> vervolging.  In de gevangenis overleeft de "sukkel" het niet.  Even pech gehad, het was de politie.  Met vijf 1 weerloze vloeren en dan doodkloppen (per ongeluk) maar voor Bart, niets aan de hand, waarom zou die politieman geschortst/gestraft moeten worden  :douchen?
Da's natuurlijk een hot item waar je als NVA(-stempel) helemaal niet fier op moet zijn.  Ik hoor Bart De Wever over van alles en nog wat praten maar een flik die een weerloze doodslaagt, is nog steeds in dienst.  Meer (te belachelijk om dood te doen) belachelijks nog: Bart De Wever verklaart in de krant vandaag dat hij hierover van niets weet.  Bloedneus soms?

Hoe ik er anders zo op kom?  Bart De Wever (ik moet hem niet en ben blij niet in Antwerpen te wonen, maar dat was je al duidelijk) neemt allerlei maatregelen die bij de grijze massa populair zijn: hoeren afschaffen is ook populair bij de meeste mensen, vandaar  :douchen.

Ik dacht nochtans dat die weerloze doodslaan gebeurd was onder het burgemeesterschap van Patrick Janssen... die heeft dan toch ook niet ingegrepen. Op iemand schieten is gemakkelijk, maar zie dan wel dat je de juiste munitie gebruikt.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2013, 21:30:31 »
Was dat in Antwerpen of Mortsel? En van wanneer dateert de daad?
Dat zijn uiteraard vragen aan SEF  :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #12 Gepost op: 6 maart 2013, 21:32:47 »
Ik heb echt geen zin om hier eindeloos op door te gaan  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Einde ramen nabij in SKW?
« Reactie #13 Gepost op: 6 maart 2013, 21:41:36 »
Ik heb echt geen zin om hier eindeloos op door te gaan  :douchen .
Was dat in Antwerpen of Mortsel?
Wantr Bart de Wever is burgemeester van Antwerpen en niet van Mortsel, Mortsel is een stad dacht ik zo, en heeft een eigen politiekorps, een eigen bestuur, en een eigen burgemeester.


Maar niet verder op in gaan is wat flauw, als je a zegt namelijk......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal