Auteur Topic: JENNIFER ex EVELINA HP  (gelezen 103013 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #45 Gepost op: 10 oktober 2014, 13:36:39 »
Foots en ik zaten wat te chillen in het huiskamergedeelte van Living Room, toen Jennifer binnenhuppelde.
DAT is nu DE Evelina, vertelde foots, en het enige wat ik kon was luid haar naam schreeuwen.
Ze kwam op ons (lees: op foots, maar mijn ego wild at ze op ons beiden afliep) toe, en ze zei: Hier ben ik Jenny/Jennifer, waarop ze foots gewoonweg binnendraaide.
Voor de rest kwam er nog weinig uit foots of haar uit, want ze duwde prompt haar tong in foots mond terwijl ze nog eens lachte.
Wat een geile stoot, wat een lachebek, en wat een lekker lijf heeft die griet zeg.


Foots spartelde nog wat tegen, maar ik heb hen vakkundig naar de kino op het gelijkvloers gestuurd en even later zijn wij (Dupke, Little Joe en ikzelf) even gaan kijken hoe Jennifer leven kreeg in de schildpad die daar lag.
Hoe het verder was, moet foots hier zelf maar neerpoten, maar ik heb begrepen dat het als vanouds lekker was.


Ik heb geen tijd verspild, en moest nog even in de locker zijn, toen foots en Jennifer daar aangelopen kwamen. Niet gewacht maar haar onmiddellijk gevraagd naar de nieuwe kino beneden te trekken, een twintigtal meter verderop.


Geil wijffie, ze zoent lekker (ja, ik heb gewacht tot het einde voor het kussen, foots was er namelijk mee geweest    :xrated :clap:     ).


Ze nam daar onmiddellijk plaats op zijn hondjes, en die witte slip, wow.
Die borsten die lekker vooruitsteken, mmmmmm
Dat DANI-achtige lachje, dat heerlijk geil snoetje, ze doet wat ze moet doen en nog veel meer.
Deze Jennifer voelt gewoonweg aan wat iemand lekker vindt, en gaat daar ook dieper in graven, ze heeft me lekker gepijpt, terwijl je alles lekker kan aanschouwen en betasten, erg geil en erg goed, erg nat.
Ik schat in dat ze na enkele minuten (het pijpen had m.i. lang genoeg geduurd) op mij is gekropen, en dat is ook erg lekker.
Al snel overgegaan op doggy, ze gaf me zelf haar haardos aan, Pica weet wat dat betekent, ze kijkt je dan ook verder geil aan, bijt op alles wat ze van je te pakken krijgt met haar tandjes, geweldig wijffie is het.
Lekker op mijn hand laten bijten, lekker doorgestoot op zijn hondjes, een topwijf is het, niet in wording, maar volleerd.
Ze heeft me ook nog enkele malen aangemaand met het enige woord dat ik wou horen: HARDER  ;D  (DEEPER kon ze niet roepen, want mijn klein ding zat helemaal in haar begraven  :ecomcity: :pica22   )
Heb haar nog een keer bovenop me gezet, en zowaar gingen die tandjes dan richting tepeltjes, ik voel het nu nog.
WOW WOW WOW.
Net voor mijn moment supreme beet ze nog iets harder en ging er één handje richting balletjes, terwijl ze nog wat harder doorstootte en toen ik luid wou schreeuwen, duwde ze haar lekkere tong in mijn mond.
Dat was het enig moment dat ik aan foots dacht tijdens dit halfuurtje.


Volgende keer weer. Dat zegt genoeg, een topwijffie in LR, ze kan mee in het rijtje toppertjes aller tijden van LR (Nicky, Carmen, Dunya, Maria Mena en Felicia); Eigenlijk best te vergelijken met Felicia, al is die nog iets heviger.  Waar is die Turkse stoot eigenlijk gebleven .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #46 Gepost op: 12 november 2014, 18:05:43 »
Jennifer had Jennifer Lopes kunnen zijn zoals dit schatje danste achter de bar trok ze zeker mijn aandacht Jennifer weet hoe ze haar billen moet bewegen  :kissass op het danspodium achter de bar en ik was er van onder de indruk . toen jennifer klaar met dansen was stond ze wat te foose met een halve belg en een helle belg  :bud ik stond er bij en ik keek er na  :banghead: .Jennifer gaf te kennen dat ze wel is zin had in een echte lul en ik voelde me aangesproken  ;D. ik kon nog ma 1 ding zeggen sluisel  :o. ze stond me verward aan te kijken en dacht dat ik een geintje maakte .ma de VS maak nooit geen geintjes dus ik keek haar in de mooie blauwe ogen en herhaalde sluisel  :dance2 .ze vertrok na de teke voor de sleutel en was binnen 4 minuten terug . (mijn beval het super goed die nieuwe kamer prijzen. en het kom de service niet te kort we togen samen na kamer 7 .

op de kamer begon jennifer te dansen en te strippen voor me ja voor mijn alleen .ik lag daar languit op bed met zo elektronische sigaret er van te genieten . ik hoefde niet op te passen dat ik een gat in het laken branden  :dance2 op een gegeven moment gooide Jennifer dat kleine stukje textiel wat eigenlijk alleen ma haar poesje bedekt over mijn gezicht . ene string noemen ze dat in NEDERLAND  ;D helaas kon ik haar poesje niet ruiken ik ruimte omo (wasmiddel )  :017: Jennifer kroop naast me en begon met haar lippen mijn nek te verkennen en kroop met haar mond na mijn mond wat er volgde was een worsteling van onze tongen  :cheer: jennifer zakte na een tijdje langzaam af via mijn nek buik en lies kwam ze bij mijn pielemans uit wat er volgde was een uitstekende pijp beurt  .:13: ik wet hier zo opgewonden van dat ik haar met me rechte hand een kwart slag draaide en zo kwamen we in standje 69 haar kale poes rook fris en fruitig  :o . na een poosje nam Jennifer alle ballen in haar mond  ;D ik kon niet anders als haar laten stoppen om zo te voorkomen dat ik te vroeg tijdig mijn zaad schoot . ze draaide weer een kwartslag na rechts en keek me lachend ze speelde met pielemans en begon weer aan me ballen te likken  :pica.

na een tijdje pakte ze pielemans zorgvuldig  in  :mistress en beklom ze mijne kleine staande  :amazone ze bleef me ma diep aankijken ik verdronk in haar ogen ma kwam al weer gauw boven water ik moest en ik zou deze dvp in doggy nemen en zo klom ze van me af en ging op haar knietjes voor me zitten met die mooie kond in de lucht en pielemans weet de weg dan van zelf heeft geen navi nodig   :dance2 soepel gleed hij weg in het diepe en langzaam neukte ik haar langzaam drukte ik haar na benende zodat ze op haar buik te recht kwam  :017a na een tijdje vroeg zij te wisselen ach dames hebben ook hun wensen en Wie ben ik de VS de duisburg neuker dan wel niet om die wens van de dame niet uit te voeren  :sef . en daar gingen we in misjonaris en haar beentjes in mijne nek  :o zo bracht ik er een end aan . moe ma voldaan lag ik in haar armen na de daad had ze nog ruim tijd voor me en hebben we nog even wat bij geklets .

Jennifer tot de volgende keer ma bind me er niet aan vast er zit nog veel meer in de gezelligste huiskamer van DUITSELAND    ;)

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #47 Gepost op: 11 juni 2015, 12:19:35 »
Une session énergique avec cette belle fille au corps superbe, amusante, GFE, session torride... Social time et SAB de qualité... Que demander de plus?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #48 Gepost op: 11 juni 2015, 12:26:56 »
Une session énergique avec cette belle fille au corps superbe, amusante, GFE, session torride... Social time et SAB de qualité... Que demander de plus?
Qu'elle reste un peu plus long à Kaarst que sa dernière passage la bas  ;) ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #49 Gepost op: 23 oktober 2016, 07:46:09 »
Verhuisd naar PHG. Misschien de blije tuin dan binnenkort toch nog maar eens bezoeken ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
JENNIFER ex EVELINA HP
« Reactie #50 Gepost op: 5 december 2017, 23:10:37 »
Retired, barmaid in AcaGold!  :sex
Though this be madness, yet there is method in't.