Auteur Topic: Verversrui 22/5 Ida (Roe)  (gelezen 47542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/5 Ida (Roe)
« Gepost op: 4 maart 2013, 14:29:22 »
Ik heb deze jongedame reeds twee maal een bezoekje gebracht. De eerste keer heb ik het zelf wat laten afweten en geen recensie waardig, maar enkele uurtjes geleden....
Een tweetal uren heb ik rondgelopen in de grote speeltuin van Antwerpen. Ik vond niemand naar mijn goesting. Vooraf wilde ik wel eens binnen"wippen" bij Tereza of Andrea en vreemd genoeg, ze waren beiden vrij. Mandy was er niet...
Bij mijn 87ste toer door het kwartier was Ida gearriveerd. Ze is een vrij grote donkerharige, iets molliger, maar ook niet dik, Roemeense die nog niet zo heel lang in het vak zit. Ze heeft een beetje een Zuiderse look. Het was vooral haar lach die mij de eerste keer over "den dorpel" deed stappen.
Ik heb het wel voor dat niet volmaakte lichaam, klein buikje, beetje pak...voor mij is dat net volmaakt, maar dat is pure goesting.
Ik weet niet goed wat ik er de eerste keer van moest denken, maar ik had niet echt het gevoel dat ik nog eens bij haar zou "lozen", maar ik liet me vandaag toch verleiden, en ik heb daar geen moment spijt van. Ik had vooral spijt dat ik niet meer euro's achter kon laten en zodoende meer tijd met haar door te brengen. (beetje opletten dat ik mijn uitgaven hier thuis nog kan verantwoorden) 
Ze heeft voor mij een heerlijk paar "jewels", ergens tussen een B en een C schat ik. Ik ben geen kenner.
Ze waste zich vooraf uitvoerig aan de bidet. Een pluspunt! Eens op het bed zei ze me te relaxen en ze begon een B2B met haar heerlijke "mamma's" over mijn groeiende pik. Wat een zalig gevoel. Eens mijn sjarlerwiet goed omhoog stond deed ze het CD erover en begon me heerlijk te pijpen. Ook hierin ben ik geen kenner, maar ik had er deugd van. Zoveel zelfs dat ik haar liet stoppen met pijpen of het was al "over en out" geweest.
Ze plaagde me, ik gaf haar kusjes op haar billen en ja hoor....haar kaal poesje kwam richting mijn lippen. Ik heb haar zonder overdrijven zeker een kwartier aan het likken geweest. Ze genoot ervan. Ik stak ook even een vinger in haar gleufje, maar die haalde ze er zeer professioneel weer uit. Ik denk niet dat ze klaarkwam, maar kippenvel had ze wel. Ik heb haar dan maar het woord "kiekenvlees" aangeleerd. Nadien missionaris afgewerkt. Dat heeft echt niet lang geduurd. Al bij al ben ik toch 30 minuten binnen geweest voor 50 euro, al stond ik de eerste keer wel al na 15 minuten op straat. Ze ziet me nog wel eens terug, want ik heb wel het gevoel dat het k"likt".
Volgende keer toch eens proberen mijn lippen tegen haar bovenste lippen te plakken.