Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 20B Nicolet (BUL)  (gelezen 52896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20B Nicolet (BUL)
« Gepost op: 6 maart 2013, 23:53:11 »
Nicolet: Een absolute beauty (22, 170 cm, maatje 30). Ik had haar al vaker gezien, maar steeds getwijfeld of van zo’n schoonheid wel een goede service verwacht kon worden. Aangezien het zeer rustig was, hebben we eerst een 10-tal minuten aan het raam gekeuveld. Nicolet is wat de Duitsers een “Optik Fick” noemen. Superzachte naadloze zonnebankbruine huid. Mooie teenybody met lekkere stevige B-boobies. Geweldige bruine donkere ogen, verzorgd nette bruine haren en een opvallend geil roze lippenstiftmondje met een jong flitsend helder roze tongetje.
 Zeer goede hygiëne waarbij ze zichzelf van te voren nog waste en voor mij een slokje Lysterine om te spoelen (en dat was dus niet omdat ik slechte adem had, maar ivm een afgesproken lekkere 69 befsessie). Wat een genot om onder haar te liggen met uitzicht op een fris geschoren smakelijk zoet tienerpoesje met daarboven 2 “knackige” maatje 30 billetjes. Controle op haar activiteiten aan Wijze Stijve kon via de spiegel die naast haar bed bevestigd is. Nicolet doet alles safe. Aansluitend verschillende standjes gedaan waarna ze een nieuw rubbertje pakte om uiteindelijk met geweldig blikcontact door haar klaargepijpt te worden. Nadat Wijze Stijve heel lief en aandachtig door haar schoongemaakt werd, heeft ze mijn proteïne shake netjes opgeruimd. Een EUR 30,= nummertje met een heel hoge wow-factor. Ze heeft er geen punt van gemaakt dat we wel 35 min op de kamer waren.
 

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20B Nicolet (BUL)
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2013, 23:31:48 »
Was vanavond nog eens in mijn favoriete straatje. Tot mijn verrassing zag ik Nicolet ook weer op haar vertrouwde plek achter het raam staan. Ik had haar lang niet meer gezien.

Echter ik had net elders al een goede daad verricht dus het zal voor een volgende keer zijn dat ik met haar nog eens de lakens deel.
Vandaag zag ze ook weer heel verleidelijk uit met een grote bloem in haar opgestoken haren.