Auteur Topic: Schippersstraat 02/1, Isa (Pol/dagshift)  (gelezen 164060 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1, Isa (Pol/dagshift)
« Gepost op: 12 maart 2013, 12:35:00 »
Toch een tweetal keer alle topics afgegaan maar nergens een recensie van deze topper te bespeuren.
Ik heb deze dame de afgelopen weken 2 keer bezocht. Dit is mijn recensie van de eerste keer:

Bij het voorbijgaan herkende ze me direct. schuddebollend van ....neen, die gaat niet binnen komen, stapte ik recht op mijn doel af.
Ik weet niet of ze gewed hadden, maar ik voelde enige hilariteit alom bij haar 2 mede-DVP's.
Ze ging me voor op de trap...dag moeder! (dixi Rik) wat een zicht!.
Groot, normaal type, blond maar vooral...vriendelijk! ze stelde me meteen op mijn gemak. tja, ik ben nogal een verlegen type en ze wist vrij snel het ijs te breken.
ze gooide meteen haar troeven op "bed". Knuffels, kusjes overal, strelingen...nou ja, ik had echt een -Nicole van nummer 39- gevoel, en dat wil toch wat zeggen. Vraag het maar eens aan enkel medewandelaars die Nicole regelmatig bezoeken.
Voor mij een toppertje. Qua sex was het misschien niet echt een hoogvlieger, ik ben dan ook geen kenner, maar ik heb toch iemand gevonden waar ik regelmatig een knuffeltje-pijpje-enz...mee ga doen.
Ze leek me eerlijk, vriendelijk, goedlachs, hygiënisch, positief....kortom, enkele eigenschappen die ik hier thuis niet beleef.
Ze gaf, ondanks het geen complimentendag meer was, enkele complimentjes die uit het hart kwamen. Neen, geen gemaakte, voorgekauwde boel, maar echte oprechte zaken. geloof me, ik heb een oog voor zulke zaken.
Ik was vrij snel klaar met haar, maar dat lag vooral aan mijn uithoudingsvermogen, dat op seksueel vlak 0,0 is. Tips om het langer uit te houden zijn altijd welkom!
Dit meisje is iemand di je echt een GFE bezorgt. ze benadert je respectvol, lief, zacht..;echt zoals ik het graag heb.
Ze heeft voor mij één van de mooiste "smiles" van heel het kwartier. haar looks zijn voor mij althans, vrij mooi, normaal en eerlijk. Geen plamuursel die onvolmaaktheden moeten verbergen, maar "what you see is what you get"
Ik keerde tevreden huiswaarts en zal ook tevreden terugkeren. let wel op: deze dame zorgt er ook voor dat ze fris ruikt en dat kan voor mannen met vrouwen thuis een waarschuwing zijn! (neem je voorzorgen)
Dit is echt iemand die ik regelmatig ga bezoeken!
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2020, 17:38:48 door bet(d)weter »

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Isa (Pol)
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2013, 12:44:34 »
En dan nu mijn bezoek van gisteren:
Ik had me voorgenomen om gewoon wat te wandelen en nergens binnen te gaan. Als ik zie wat ik de laatste 2 maanden al heb "opgeneukt" (neen, verneukt kan je het niet noemen) moet ik wel even aan het budget denken. Isa dacht daar blijkbaar toch anders over. Wederom was ze veruit de enige die kon lachen in de straat. Aangezien het thuis soms al miserie genoeg is, kan zo'n lach me wel overhalen.
Na het klimwerk (ze zit op de bovenste verdieping, ontdaan van alle overbodige textiel en ze is me beginnen "warmknuffelen". Na een 10-tal minuten is ze begonnen aan een pijpbeurt...nee, dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik ben geen kenner, maar wat deze dame uit haar mondje toverde was hemels! Ze kwam na enige tijd met haar kutje op mijn bek zitten en ik hapte zeer gewillig toe. Ze was me toen al zeker 10 minuten lang aan het afzuigen. Man, man man....ik kon het niet meer houden en spoot het condoom vol. Achteraf verontschuldigde zich...het was niet de bedoeling om me zo snel klaar te krijgen zei ze. Nou, ik vond het niet erg hoor! Achteraf nog wat gebabbeld...in het Nederlands! Ze doet echt moeite om zich verstaanbaar te maken. "Dag schatteke!" waren haar afscheidswoorden. Waarschijnlijk zegt ze dat tegen 100den anderen, maar ik vond het wel wat hebben. verslavingsgevaar zeer groot! Eind maart vertrekt ze voor 10 dagen naar haar thuisland Polen. 
 
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2013, 23:44:40 door mechelen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Isa (Pol)
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2015, 04:10:11 »
Isa lijkt mij al een hele tijd spoorloos, of heb ik het mis ??????????
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Isa (Pol)
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2015, 00:13:37 »
Isa al heel lang niet meer gezien; topic dus op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol)
« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2018, 18:12:28 »
Na een korte afwezigheid- iets wat meer gebeurt bij deze Poolse- is Isa terug op post  :welcome:!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol)
« Reactie #5 Gepost op: 18 februari 2018, 18:18:37 »
Na een korte afwezigheid- iets wat meer gebeurt bij deze Poolse- is Isa terug op post  :welcome:!
Dan lezen we kortelings een verslagje over de bedbelevenissen tussen jou en je absolute nummer 1  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol)
« Reactie #6 Gepost op: 18 februari 2018, 18:20:07 »
Na een korte afwezigheid- iets wat meer gebeurt bij deze Poolse- is Isa terug op post  :welcome:!
Dan lezen we kortelings een verslagje over de bedbelevenissen tussen jou en je absolute nummer 1  :dance2
Helemaal mis ... ik lees Isa en dacht aan Ista, uw grote liefde  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol)
« Reactie #7 Gepost op: 18 februari 2018, 18:50:21 »
Na een korte afwezigheid- iets wat meer gebeurt bij deze Poolse- is Isa terug op post  :welcome:!
Dan lezen we kortelings een verslagje over de bedbelevenissen tussen jou en je absolute nummer 1  :dance2
Helemaal mis ... ik lees Isa en dacht aan Ista, uw grote liefde  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Maar machientje toch !!!Blijkbaar brengt de naam Isa je helemaal van streek :lol :lol ????
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol)
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2018, 18:52:12 »
Maar machientje toch !!!Blijkbaar brengt de naam Isa je helemaal van streek :lol :lol ????
Neen, dat effect heeft momenteel alleen "in de Gloria" op mij  :king: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 28 september 2018, 12:13:03 »
Terug uit vakantie, én met een nieuw kapsel: Isa ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 8 oktober 2018, 20:11:44 »
Vorige vrijdag ben ik eindelijk eens bij Isa binnen gestapt. Al een jaar lang glimlacht ze heel vriendelijk elke keer dat ik voorbij wandel ook al heb ik haar nog nooit bezocht.

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben héél blij dat ik haar eindelijk bezocht heb en eigenlijk heb ik nu een beetje spijt dat ik haar niet vroeger bezocht heb.

Isa is een héél vriendelijke, lieve, vlotte, spontane dame met een prachtige glimlach. Ze heeft een mooie, ruime kamer op de 1e verdieping. Boven op die kamer spraken we af voor het standaard pakketje met pijpen mc, poesje likken en handjob.

Ik mocht allereerst genieten van een geweldig voorspel met kusjes, veel body contact (I love it) en sensuele aanrakingen op de juiste plaatsen. Isa heeft een prachtig lichaam en tijdens het spelen keek ze me regelmatig aan en kreeg ik weer haar betoverende glimlach te zien.

Ze zette zich gewillig in 69 over mij en ik mocht haar lekkere poesje zo lang likken dan ik wou. Zij schoof ondertussen sensueel een condoom over mijn stijve paal. Het pijpen begon zacht en sensueel en werd verder goed opgebouwd naar steviger en dieper. Af en toe stopte ze even en dan ging ze weer eens diep en met veel speeksel. Ze ging lang door met het pijpen en ze maakte geen aanstalten om ermee te stoppen.

Toen ik uitgelikt was en voelde dat finishen niet zo evident zou zijn vroeg ik of ze ook prostaatmassage deed. Ik was een beetje bang dat ze van die gelegenheid gebruik zou maken om wat meer eurootjes te vragen maar niets daarvan. Heel enthousiast sprong ze recht, deed een latex handschoentje aan en begon onmiddellijk mijn kontgaatje te verkennen. Tijdens de prostaatmassage pijpte ze rustig verder. Even later speelde ze heel zacht en sensueel met mijn stijve paal terwijl haar vingertjes (het waren er ondertussen meer geworden) dieper en dieper bij mij naar binnen gingen. Ze wist de juiste plekjes goed te vinden en ik kreeg één van de beste prostaatmassages ooit, ze heeft hier duidelijk veel ervaring mee.

Het was geweldig om mee te maken hoe Isa vanaf de eerste aanrakingen alles zachtjes opbouwde tot ik zo geil als iets het condoom vol spoot.

Ik kreeg nog een paar zoentjes en er volgde nog wat body contact, zááálig! Daarna gaf ze me een velletje keukenrol en mocht ik het condoom zelf afdoen. We deden beiden een uitgebreid wasje en we hadden nog een héél aangename nababbel.

Ik was héél tevreden dat ik eindelijk Isa eens bezocht had. Voor wat ík zoek is zij een echte topper in de dagshift. Het bezoek neigde een beetje naar een GFE (zonder zoenen op de mond of tongzoenen) maar ik zag hier en daar in de kamer toch wat aanwijzingen dat ook meer kinky spel mogelijk is.

Isa is een professional (in de goede zin van het woord) met héél veel vaardigheden en ervaring. Ze weet heel goed hoe ze een man moet plezieren en verwennen. Ik denk dat ik haar dan ook nog dikwijls zal bezoeken. Ik heb ook geen enkele tijdsdruk ervaren en er was hoegenaamd geen sprake van upselling.

Een topdame! Waarom heb ik in godsnaam zo lang gewacht om haar te bezoeken? Ze spreekt bovendien ook nog perfect Nederlands.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1 Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 6 januari 2020, 17:12:04 »
Ook voor Isa zijn de feestdagen voorbij...
Na een drietal weken vakantie is ze immers terug op post !

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2020, 17:30:06 »
Ik kan me niet herinneren dat Isa ooit op een andere locatie dan SS02 gezeten heeft; nu is ze echter wel verhuisd naar VGL 01/1.
Overigens heeft ook Thaise Niew de "overstap" van SS02 naar VGL01 gemaakt.
Dit heeft alles te maken met het overlijden van de eigenaar van eerstgenoemde pand.

*  Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2020, 18:23:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline geile ridder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 8 januari 2020, 21:48:15 »
Ik kan me niet herinneren dat Isa ooit op een andere locatie dan SS02 gezeten heeft; nu is ze echter wel verhuisd naar VGL 01/1.
Overigens heeft ook Thaise Niew de "overstap" van SS02 naar VGL01 gemaakt.
Dit heeft alles te maken met het overlijden van de eigenaar van eerstgenoemde pand.

*  Adres aangepast.
tuurlijk heeft isa wel eens op andere locaties gezeten...
VGL1/1   SS4/2   VERV18   SS3  ze is volgens mij begonnen op VLG1/1.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/1, Isa (Pol/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 22 januari 2020, 17:41:03 »
SS02 is één van de panden die twee weken geleden dichtgingen wegens overlijden van de eigenaar.
Die panden zijn nu terug toegankelijk, en Isa is dan ook terug verhuisd naar wat al een tijd haar vaste stek was.

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...