Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 20a Adina (ROE)  (gelezen 51549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20a Adina (ROE)
« Gepost op: 21 maart 2013, 21:02:49 »
En hier een verslag van mijn escapades van vorig jaar Augustus: weer een snoepje gescoord in dit Akense straatje: Adina (ROE) 20, 50 Kg, 158 cm, maatje 32, lange zwarte haren en zwarte cateyes.

Adina is sinds twee maanden hier. Ze wist me te strikken door me heel open met haar zwarte cateyes aan te kijken. Zo op een uitdagende manier van: “nou kom op, zeg het maar”. Bleek ze ook nog eens een enigszins hese stem te hebben, hetgeen het helemaal erotisch maakte. Standaardsessie voor EUR 30,= afgesproken en naar de kamer getogen. Het begon al goed met het uitkleden: ze deed niet zomaar haar kleren uit, maar kinky en onbevangen en met voortdurend oogcontact. Heb haar met een lekkere pijpsessie (PMC) laten beginnen, terwijl haar lange zorgvuldige gemanicuurde nageltjes m’n ballen verwenden en ze me geil bleef aankijken. That’s the way I like it. Daarna missio en cowgirl, waarbij ze wel lekker actief tegenstootte. Ik wilde graag eindigen in 69, maar ze gaf aan dat ze na de sex niet meer zou pijpen. OK, dan masseer je me toch intussen en verwen je m’n ballen, want dat glad geschoren poesje zag er wel heel appetijtelijk uit.
 
Kijk en dan ontstaat er toch weer iets speciaals: terwijl ik haar befte en zij me masseerde werd Adina opeens heel teder en aanhankelijk. ??????. Ze kromde haar rug en begon me ineens ongevraagd en onafgesproken toch heel teder te pijpen ???????. Ik streelde met lange halen met mijn nagels intussen haar billen en ruggetje en het was duidelijk dat ook zij heel erg genoot. OK, hoeft niet, maar mag natuurlijk wel. Terwijl we nog steeds in 69 bezig waren, schakelde ze haar lekkere massage om in aftrekken met de ene hand, ballen kriebelen met de andere hand en haar mondje en tongetje spraken Frans met Wijze Stijve. En terwijl ik onder haar lekkere stevige billetjes met mijn tong bezig was, duurde het niet lang of het was met me gebeurd. Heel subtiel en teder liet ze alles in haar mondje komen.
 
Normaal is het dan einde oefening. Of niet dan? Zij bleef echter maar doorgaan met liefjes met Wijze (nu niet meer zo) Stijve te spelen en bleef met haar poesje op mijn gezicht zitten. Uit haar non-verbale communicatie werd me duidelijk dat er nog geen einde aan de sessie was gekomen, maar dat ik nu alsjeblieeeef niet moest stoppen. Ze begon zowat te smelten en kronkelde met haar kruis over mijn tong.

OK meisje, duidelijk. Boodschap begrepen. Galant als ik ben, bleef ik, uiteraard niet met tegenzin, doorgaan en heb ik dit poppetje lekker naar een kermend hoogtepunt gebeft. Geen gespeeld hoogtepunt, maar echt!!! Knijpende spiertjes misschien wel nog, maar rode blozende wangetjes en zweet kun je niet simuleren.
 
Als er nu ook nog TZ bij geweest was, dan was het een GFE++ van de bovenste plank geweest, nu een lekkere bovendoorsnee Antonius speciaal sessie. Uiteindelijk ben ik 45 minuten binnen geweest.
Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10