Auteur Topic: Utrecht algemeen  (gelezen 181784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #30 Gepost op: 27 april 2011, 20:26:38 »
Was nog even langs de bootjes gereden laatst maar het weinige (`t was nog voor de middag)aanbod kon me niet boeien. Ik zag dacht ik nog wel 3 bekenden uit Deventer ( ::) op 126, 145 en 146,maar pin me daar niet op vast),maar aangezien dat van die turbotutten waren heb ik die sowiso links laten liggen. Rolly meisjes waren er niet aanwezig.
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #31 Gepost op: 7 mei 2011, 01:47:16 »
Wil kortelings eens naar Zandpad In Utrecht gaan.

Niemand van het forum geïnteresseerd om dit samen te doen ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #32 Gepost op: 7 mei 2011, 10:17:37 »
Wil kortelings eens naar Zandpad In Utrecht gaan.

Niemand van het forum geïnteresseerd om dit samen te doen ?

Als het past kun je altijd op me rekenen. Dat weet je. Maar misschien zijn meer geinteresseerd.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #33 Gepost op: 27 september 2012, 20:40:37 »
Vrouw in cel voor beroven prostituees

Een 20-jarige vrouw uit Veenendaal is vandaag door de rechtbank in Utrecht veroordeeld tot acht maanden gevangenisstraf plus tien maanden voorwaardelijk omdat zij twee prostituees in Utrecht heeft overvallen.

De Veenendaalse beroofde op 10 april 's nachts in Utrecht een prostituee met geweld van 250 euro. Drie dagen later probeerde ze het bij een andere prostituee. Maar daar mislukte de overval : ze maakte niets buit.

De vrouw pleegde de overvallen met een 36-jarige man uit Geldermalsen. Hij kreeg van de rechter achttien maanden celstraf opgelegd. De rechtbank was van mening dat de vrouw door de medeverdachte onder zware druk is gezet om de overvallen te plegen.


Bron: www.volkskrant.nl

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3323219/2012/09/27/Vrouw-cel-in-voor-beroven-prostituees.dhtml

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #34 Gepost op: 15 april 2013, 14:03:15 »
6 prostitutieboten(24 ramen) aan het Zandpad in Utrecht moeten sluiten vanwege verdacht van mensenhandel. Zie hieronder het berichtje.

http://nos.nl/artikel/495827-prostitutieboten-zandpad-dicht.html

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #35 Gepost op: 15 april 2013, 14:06:54 »
Oei, daar ook al? Ik bedoel : gaan ze die raambuurt ook al kortwieken... 't Is blijkbaar triest gesteld in Nederland...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #36 Gepost op: 20 april 2013, 19:40:22 »
Da`s pech, hoer weg.

"De Spits" weet het weer leuk te brengen....Blijkbaar zijn een aantal dames vanuit Utrecht vertrokken zonder verhuisbericht achter te laten.


http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/04/das-pech-hoer-weg


http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/965584/zorgen-over-verdwenen-prostituees-zandpad.html




Gr, Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #37 Gepost op: 20 april 2013, 19:58:54 »
Ach zut, hoe zou dat nu komen zeg... geen idee...  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #38 Gepost op: 20 april 2013, 23:01:48 »
Ach in NL denken ze ook dat ze de werkeloosheid kunnen bestrijden door het UVW te reorganiseren ofwel te saneren. Zoiets van als we er geen reclame voor maken zal het wel over gaan. Afgelopen maand was de stijging echter van 7,2 naar 8,1 % waardoor zelfs dit blinde kabinet erachter kwam dat ze dit niet gingen trekken. Jammer dat "instanties" alleen maar reageren op de reacties van hun eigen dommigheden. Zeldzaam zou je denken maar helaas de praktijk al vele jaren.


Ik zie het prostituanten verbod in NL al gepredikd worden als "de oplossing", uiteraard ! Alleen zou men vooraf al een pot met geld moeten voorzien waar ze de schade voor de dvp mee kunnen "dekken", want 3 keer raden wie hier "de spreekwoordelijke" klos wordt. Het is alleen symptoom bestrijding die men pas snapt als het zwaar misloopt. Of dacht je echt dat ze wat geleerd hadden van hun wietpas en de gevolgen voor de grensstreek ?


Een uitgedacht in de praktijk werkende oplossing moet je van deze politici dan ook helemaal niet verwachten. Dat zou hun in de toekomst ook minder werk opleveren, want dan kunnen ze ook geen onderzoekscommissies vormen en adviesbureau's inschakelen. En net deze geldopslokkende bureaucratie  is speciaal voor oud politici die vanwege wanprestaties nog wat scharrelwerk kunnen gebruiken terwijl ze op wachtgeld zitten te duimendraaien voor hun zelf rijkelijke bedeelde voorzieningen van hun pensioen.


Zo nu heb ik weer even genoeg afgekraakt en uitgebraakt en kan ik er weer even tegen.



Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #39 Gepost op: 29 april 2013, 13:49:01 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Prostituees tegen sluiting seksboten
« Reactie #40 Gepost op: 1 mei 2013, 20:55:17 »
http://www.telegraaf.nl/feed/21527857/__Prostituees_tegen_sluiting__.html

En terrecht want dit is mijns inziens de meest romantische wandelbuurt van NL, met die bootjes.
Het zou moeten vallen onder de culturele monumentenzorg, niets Hollandser dan dames van dit oudste ambacht in een oer-Hollandse boot. Schande, hier zou Koning W van Willem  :king: als eerste stokje voor moeten steken.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #41 Gepost op: 28 juni 2013, 22:30:46 »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #42 Gepost op: 29 juni 2013, 00:44:14 »
Ik blijf bij mijn vorig standpunt: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1072.msg32451#msg32451


De politiek snapt er niets van en doet zomaar de domste dingen die ze maar kunnen bedenken.
Zou er nu werkelijk geen 1 zijn met een beetje helder verstand ? En kan de exploitant niet de overheid aansprakelijk stellen voor de schade die ze hun en de vrouwen aanrichten ? Als er een aanwijzing is grijp in per geval maar ga niet omdat je het zelf niet kunt of weet zo maar blindelings als een olifant door iemands porceleinkast rennen.


Jammer dat we in NL geen burgemeesters kunnen kiezen, maar dat we die ook opgedrongen krijgen door de incapabele regering.


Groet, Foots  O0





Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #43 Gepost op: 3 juli 2013, 11:40:59 »
Jammer dat we in NL geen burgemeesters kunnen kiezen, maar dat we die ook opgedrongen krijgen door de incapabele regering.

Ik ben bang dat de politieke sfeer in Nederland momenteel zo is dat het eigenlijk niet meer uitmaakt welke burgemeester er zit.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Utrecht algemeen
« Reactie #44 Gepost op: 3 juli 2013, 12:04:00 »
Ik blijf bij mijn vorig standpunt: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1072.msg32451#msg32451


De politiek snapt er niets van en doet zomaar de domste dingen die ze maar kunnen bedenken.
Zou er nu werkelijk geen 1 zijn met een beetje helder verstand ? En kan de exploitant niet de overheid aansprakelijk stellen voor de schade die ze hun en de vrouwen aanrichten ? Als er een aanwijzing is grijp in per geval maar ga niet omdat je het zelf niet kunt of weet zo maar blindelings als een olifant door iemands porceleinkast rennen.


Jammer dat we in NL geen burgemeesters kunnen kiezen, maar dat we die ook opgedrongen krijgen door de incapabele regering.


Groet, Foots  O0
je bekijkt dat helemaal verkeerd, beste foots.
De politiekers weten maar al te goed wat ze doen, namelijk iedereen plukken.
En ze denken te scoren bij Jan met de pet, maar ze vergissen zich, want Jan met de pet gaat naar de hoeren, ik heb hem gisteren nog in 't skw gezien  :111:
Dat Jan met de pet nu op een andere partij stemt doet er niet toe, want andere namen, dezelfde zakkenvullers, dezelfde idiote maatregelen. Van kwaad naar erger.


Waar het geld vandaan komt, hoe, wie ze pakken, op welke manier doet er niet toe.
En uiteindelijk zijn zij diegenen die, welke maatregel ze ook nemen, iedere maand hun zakken vullen, eenmaal per jaar nog at zetelen op een raad van bestuur of 20, en nog meer zakken vullen.


Tijd voor revolutie, maar dan steekt de president dat weer in zijn zakken natuurlijk.
Tijd voor een staatsgreep, of misschien moet Nederland er eens aan denken zich aan te sluiten bij België, wij willen hun wel verder leegzuigen en dan zetten we alle sluizen open  ;D


Of we verkiezen een "boot-president", misschien is Rolly kandidaat, die kan dan voor zijn onderdanen wat "steekproeven" op de huurwaren uitvoeren  :dance2 :douchen


Even dieper op "ingrijpen per geval als er een probleem is". Ze laten prostitutie toe, mensenhandel toe, zolang ze gewoon hun eigen zakken vullen, doen ze de oogjes dicht. Van zodra ze het voelen druppelen in Parijs, moeten de lafaards gewoon hun macht tonen en zetten ze inderdaad olifanten in om de porceleinwinkel te bestormen. En meestal zijn dan de meiden nog de dupe, want die poten waar ze zogenaamd tegen strijden, die pakken hun huurwaar en verkassen ze naar een andere buurt, as simpel as that. Maar zo diep denkenz e niet na, hun bootjes zijn zuiver, denken ze. Helaas hebben ze gewoon boter op hun hoofd, de hele boterbergoverschot van de EU.


MLisschien is het wel tijd om een politieke partij op te richten: "FREEDOM TO ALL THE HOOKERS ON PLANET EARTH", of kortweg "FREEHOOK"  :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal