Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #30 Gepost op: 7 april 2011, 00:05:52 »
Zijn er geen andere mensen die in Brussel komen ?  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #31 Gepost op: 30 juni 2011, 12:53:21 »
Kluteraa joeng, den titel van den topic mut geremplaceird worre. In Brussel zevere ze ni mo zievere ze.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #32 Gepost op: 30 juni 2011, 13:08:55 »
Kluteraa joeng, den titel van den topic mut geremplaceird worre. In Brussel zevere ze ni mo zievere ze.
Ik hoor de Raymond, ik geniet nog als hij over "Van Batsen" spreekt  ;D
Ik pâs dit vandaag nog aan, Brusseleer  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #33 Gepost op: 30 juni 2011, 14:13:35 »
Kluteraa joeng, den titel van den topic mut geremplaceird worre. In Brussel zevere ze ni mo zievere ze.
Ik hoor de Raymond, ik geniet nog als hij over "Van Batsen" spreekt  ;D
Ik pâs dit vandaag nog aan, Brusseleer  :D

Ik mis den tuveneir oek. :'(
Raymond, tu me manques :'(
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2011, 02:21:04 »
Kluteraa joeng, den titel van den topic mut geremplaceird worre. In Brussel zevere ze ni mo zievere ze.
Ik hoor de Raymond, ik geniet nog als hij over "Van Batsen" spreekt  ;D
Ik pâs dit vandaag nog aan, Brusseleer  :D
Ik mis den tuveneir oek. :'(
Raymond, tu me manques :'
On va à l'ordre du jour ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #35 Gepost op: 19 augustus 2011, 01:30:39 »
In Brussel loopt de Koopliedenstraat vol van transen! Een trans die constant bezet is namelijk Tivizay.
Goed transenliefhebbers doe er jullie voordeel mee...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #36 Gepost op: 19 augustus 2011, 01:41:00 »
In Brussel loopt de Koopliedenstraat vol van transen! Een trans die constant bezet is namelijk Tivizay.
Goed transenliefhebbers doe er jullie voordeel mee...
Mee naar Antwerpen brengen, die handel, Roberto  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #37 Gepost op: 21 augustus 2011, 03:10:37 »
Na mijn mislukking in het SKW, had ik het voor vandaag allemaal wel gezien daar aan de Schelde. Dat kan morgen al anders zijn. ;) Ik reed dus de autostrade richting Brussel op. In de hoop maar 1 dame te treffen en dat was de Letse Laura. Zoiets doe ik normaal nooit, dit getuigt dus hoe goed ze wel niet is...

Mijn wagen parkeerde ik in de buurt en hopend Laura te zien rende ik naar de Koopliedenstraat. Het geluk was wel aan mijn kant. Ik pakte Laura onmiddellijk bij de arm want die mocht me vandaag niet ontsnappen. Ik vroeg of ze tijd voor mij had. "For you always baby" was haar antwoord. Ik voegde er dan maar aan toe "as long as I have money". Ze knikte beschamend ja. Ik zei dat ze niet rood moest worden en dat dat het enige correcte antwoord was.

Ik vroeg of ze geen trio deed met blonde Olga die er wel niet zo lekker uitzag als zij. Voor haar was het geen probeem, voor Olga was het geen probleem en voor mij was het ook geen probleem.

Mijn wensen waren tongzoenen en PZC en lekker neuken anders niks... Mijn wensen werden ingewilligd...
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2011, 03:25:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #38 Gepost op: 11 september 2011, 00:31:35 »
Ik kom net terug van de plezantste straat van Brussel, de Koopliedenstraat.  :)
Het weer was perfect en ik was er al een tijd niet meer geweest. Toen ik mijn wagen geparkeerd had, zag ik een paar transen agressief klanten werven en snoof ik de sfeer al op terwijl ik een sigaret rolde.  ^-^ Mijn maat zei nog tegen mij dat ze mij maar gerust laten.   ;D

In de Koopliedenstraat waren redelijk wat hoeren en hoerenlopers aanwezig. Mijn maat en ik haalden eerst wat bier in de plaatselijke nachtwinkel om ons dan tussen de hoeren te begeven.

Mijn favoriet Laura was niet te bespeuren  :( maar goed, die had ik al gehad.  :) Het is de fantasie van mijn maat om samen dezelfde dame te klipperen en deze keer kon ik er door grootspraak die ik eerder deze week had gedaan niet meer tussen uit.

Ik moet dus niet vertellen dat ik me wat onwennig voelde dit keer in de wandelstraat daar ik me daar in normale omstandigheden als een vis in het water voel. Zoals het goede maten betaamt, hadden we al onmiddellijk een discussie over welk hertje we daar dan wel voor gingen aanspreken.  ;)

Daar mijn maat van lolita's houdt en ik van de iets grotere dames zagen we dat niet goed komen. In samenspraak werd het de mooie Alexia die de eer had.

We kregen zelfs nog een applausje van haar vriendinnen. Dank je wel dames het deed me nog onwenniger voelen...
« Laatst bewerkt op: 11 september 2011, 00:47:52 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #39 Gepost op: 29 oktober 2011, 02:58:03 »
Vandaag wou ik naar Brussel. Ik was nog aan het twijfelen tussen de Koopliedenstraat en de Aarschotstraat.
Het weer was goed en eerst maar wat gaan drinken op een terras. Ik wist het nog altijd niet...

Ik reed dan maar eerst naar het Noordkwartier om de dames uit de Aarschotstraat te bekijken. Er hangt echt zo'n speciale sfeer in de Aarschotstraat. Anders dan het SKW, ja, meer echt, meer crimineel. Je moet ervan houden maar ik hou ervan.

Goed, in de Aarschotstraat zag ik echt een stuk of 10 dames die uiterlijk absolute top waren. Ik was gerustgesteld maar besloot toch eerst eens te gaan kijken of Laura niet in de Koopliedenstraat was.

Als dat zo was dan zou ik Laura kameren, zoniet een van die stunners uit het Noordkwartier. Maar Laura was er en het werd Laura.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #40 Gepost op: 29 oktober 2011, 11:24:21 »
Inderdaad is de optiek vaak prachtig om te zien, in vergelijking met enkele maanden terug.  Eindelijk weer wat moois daar.  Ik neem elke dag twee keer waar  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #41 Gepost op: 30 oktober 2011, 02:19:53 »
Vandaag was ik terug in de Aarschotstraat! In de Aarschotstraat ken ik trouwens nog geen 10 % van de dames en daar moet verandering in komen. In de Aarschotstraat huizen er echte stunners, waarmee ik maar al te graag op kamer zal gaan.

Het weer en de sfeer waren prima en ik was ook in vorm. ;) Nadat ik mijn wagen in de Aarschotstraat geparkeerd had, ging ik te voet langs de ramen ipv met de wagen. Zo kon ik de dames beter aanschouwen.

Eentje bezorgde me een erectie in de broek, wat al lang niet veel meer gebeurt. Deze dame had dat in de mot en haar ogen en kont deden de rest. Ik was gehookt, er was geen ontkomen aan. Ik moest en zou deze dame neuken...

Gisteren had ze me eigenlijk al moeten binnen krijgen maar toen opteerde ik voor de goddelijke Laura uit de Koopliedenstraat.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #42 Gepost op: 24 november 2011, 01:29:17 »
Gisteren was ik in het Brusselse Noordkwartier! Wat een sfeer daar, het is het Chicago van den belzique daar! ;D Schrik heb ik echter niet! Het was weeral even geleden dat ik daar nog was neergestreken. Ik ken daar bitter weinig dames maar zag uiterlijk toch weer wel wat stunners staan.

Het Noordkwartier en het SKW, zo verschillend. Het SKW is rustig rondwandelen zonder schrik te moeten hebben om slachtoffer te worden van serieuze criminaliteit of je moet er gepakt worden door de politie! In het Noordkwartier denk je zo nu en dan dat je beter de straat passeert, bij manier van spreken.

Ik heb daar een dame gekamerd, blondine uiteraard. Maar dat is te droevig om er een recensie over te schrijven. Van kinderachtig gezaag, een tikkende klok, slap gepijp en gezeur over "fifty extra", krijg ik geen erectie en neuken gaat dan ook niet. Misschien ben ik wel de zoon van Foots! Morgen zal ik misschien een recensie schrijven.

Roberto C:-)
« Laatst bewerkt op: 24 november 2011, 01:33:17 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #43 Gepost op: 30 november 2011, 10:44:32 »
De laatste tijd zie ik 's nachts tippelhoertjes op de AVENUE LOUISE!!!

Ik had er daar nog nooit gezien. Brusseleers is dat daar altijd zo geweest of is dat een nieuwe "rage"?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #44 Gepost op: 30 november 2011, 18:10:03 »
De laatste tijd zie ik 's nachts tippelhoertjes op de AVENUE LOUISE!!!

Ik had er daar nog nooit gezien. Brusseleers is dat daar altijd zo geweest of is dat een nieuwe "rage"?

Dat is daar al zo lang ik weet. Opgelet ze zijn duurder dan die van de Koopliedenstraat en dat heeft alles te maken met de omgeving : de Avenue Louise en omgeving is de rijkste buurt van heel Brussel.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 18:33:15 door mechelen »