Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 358432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #210 Gepost op: 13 december 2016, 14:56:46 »
Iemand ervaring(en) met genoemde tippelzone?

Ja, ik.  C:-)

Tot een jaar of tien geleden was daar echt veel te vinden : jonge Roemeense en Bulgaarse meiden die toen nog niet legaal in Europa mochten werken. De dames die je nu in alle raambuurten en saunaclubs vindt zeg maar.

Vandaag is het eerder een marginaal gedoe.

Nou laten we hopen dat opheffing van het verbod weer wat leven in de brouwerij teweeg brengt.  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #211 Gepost op: 13 december 2016, 16:32:29 »
Iemand ervaring(en) met genoemde tippelzone?

Zoals terecht opgemerkt door Mechelen: tegenwoordig is het daar een heel marginale bedoening. Geef mij maar de A-straat.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #212 Gepost op: 28 december 2016, 14:05:16 »
Vanochtend ben ik voor de laatste keer in 2016 nog eens naar Schaarbeek getrokken om mijn Brussels neukjaar in de Aarschotstraat af te sluiten.

Ik heb om 10u30 2 wandelingen gemaakt en het moet gezegd: ik vond dat de line-up voor een ochtend, de week tussen kerst en oud, goed meeviel: er waren zo’n 35 meiden aanwezig en daar zaten een paar hele mooie tussen. Qua wandelaars was het heel rustig. Rond 10u30 liepen er max een dozijn mannen rond.

Ik had nog niet onmiddellijk lust, dus ik ben eerst een Corona gaan drinken in café “Red Devils”. Een mooi, modern en ruim café, maar jammer genoeg bestond het cliënteel enkel uit 2 parkeerwachters en mijzelf. Sfeer was nul met andere woorden.

Eens ik mijn fris alcohooltje verzwolgen had, hervatte ik mijn strooptocht doorheen de A-straat. En uiteraard: de 3 meiden die het hoogst op mijn WANTED list stonden, waren nergens meer te bespeuren :angry:. Ik had lust en geen zin om nog lang in de kou rond te dwalen, dus ik ben dan maar bij nummertje 4 op de lijst: Hongaarse Alice (nummer 196) binnen gegaan.

Alice is 22 jaar jong, heeft een mooi gezicht, lang zwart haar, stralende bruine ogen en een leuke lach. Haar mooi gebouwde lichaam (1,60m lang), voorzien van een lekkere, volle kont en een leuke A-cup, presenteerde ze in een sexy kerstpakje. Alice staat heel vrolijk en actief te wezen achter haar raam. Deze mooie Hongaarse heeft een navelpiercing. Geen tattoos.

De kamergang begon met een afknapper: ik betaalde 50€ voor 15 minuten, maar mevrouw bood een heel pallet aan extra's aan: PZC, TZ, likken, anaal... Ik bedankte daar vriendelijk voor, maar mejuffer bleef aandringen, eerst sensueel, daarna storend. Net op het moment dat ik terug wou buiten stappen, herpakte ze zich gelukkig en kon de eigenlijke kamergang dan toch beginnen.

De kamergang was er eentje van pieken en dalen. De pieken: sensueel met haar lichaam over het mijne krioelen, lekker pijpen en goed neuken in missio. De dalen: de borsten mogen aangeraakt worden, maar van de tepels moet je afblijven. En van de poes moet je met je vingers zo ver mogelijk wegblijven.

Ondanks de minputen, ben ik toch aan neuken toegekomen, maar toen moest het diepste dal nog komen: na een tijdje missio wou ik in hondjes neuken om het af te maken, maar dat mocht niet. Daar moest ik extra voor bijbetalen :-\. Nou, ik heb thuis geen ezeltje dat geld schijt, dus daar heb ik (net als bij de eerdere vraag om bij te betalen voor extra's) vriendelijk voor bedankt. Ik heb nog even doorgeneukt in missio, maar mijn zin was nu eigenlijk voorbij.

Ik heb het dan uiteindelijk maar opgegeven en heb zo mijn Brusselse P6 jaar 2016 jammer genoeg moeten afsluiten met een kamergang zonder orgasme :banghead:. Maar goed dat er overmorgen nog een trip naar FKK Magnum gepland staat, zodat ik mijn P6 jaar toch in schoonheid zal kunnen afsluiten.

Toch nog 2 pluspuntjes het vermelden waard aan mijn kamergang met Alice: er moest geen centje gegeven voor madame. En ik ben uiteindelijk dik 25 minuten bij haar binnen geweest.

Herhalingsgevaar: onbestaande. Indien je er veel (te veel) geld tegen aan smijt, zal Alice je vermoedelijk uitstekend verwennen, maar voor 50€ is het maar heel zwakjes.


Na mijn, op een ontgoocheling uitgedraaide kamergang, ben ik nog een lekkere “pain kebap avec pommes frites” gaan eten en heb ik nog een 2de Corona gedronken in café Fiesta.

Zo heb ik uiteindelijk voor een kleine 65€ een geanimeerde, 2 uur durende middagpauze gehad, jammer genoeg niet bekroond met een knallend orgasme. Ach ja: you win some, you lose some 8). Ik heb me hoe dan ook weer geamuseerd in de A-straat en ze zien er mij volgend jaar zeker nog terug! :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #213 Gepost op: 19 januari 2017, 08:26:24 »
Dinsdag 17/01, op de middag, had ik het plan opgevat een eerste keer café Le Coin aan Brussel Zuid te bezoeken. Deze poging is echter op niets uitgedraaid wegens verkeerschaos in de omgeving en geen vrije parkeerplaats in de nabijheid van het café. De rommelmarkt op het nabijgelegen Vossenplein zat daar ongetwijfeld voor iets tussen.

Na een klein half uur vruchteloos rondrijden, heb ik besloten mijn kennismaking met café Le Coin voor onbepaalde tijd uit te stellen en heb ik mijn stalen ros richting Aarschotstraat gedirigeerd.

Ik ben, na een opnieuw door verkeersellende geteisterde autorit, tegen 13u30 in mijn favoriete neukstraat aangekomen.

Ik had mijn zinnen gezet op Sasha, de mooie meid met de hondenpootjes op de poep (44) of op het Chineesje aan het einde van de straat, maar beiden blonken tijdens mijn kille wandeling uit in afwezigheid.

De line-up was niet speciaal, ik telde ook maar zo'n 30 meiden, maar mijn lust was groot en de koude wind te onaangenaam om lang buiten te wandelen, dus ik besloot dan maar binnen te gaan bij de eerste meid die kleine piet (ondanks de kou) spontaan deed steigeren.

De gelukkige is Bulgaarse Jenny (192) geworden.

Jenny is een heel mooie vrouw: ze is 22 jong, heeft lang blond haar, een engelengezicht en een stralende glimlach. Ze is normaal gebouwd, heeft een stevige maar heel mooie poep en ze heeft een heel mooie gevormde B-cup. Haar lichaam is verder mooi gebruind en voorzien van 2 kleine tattoos: eentje op haar pols en eentje in de nek.

Mijn nieuwste muse  liet me binnen en leidde me naar het achterste kamertje. Ik betaalde 50€ voor 'la pipe et l'amour, plusieurs positions, en mocht me uitkleden terwijl Jenny haar centjes ging wegbrengen.

Ik zat nog maar net naakt op bed, of daar was deze Bulgaarse schone al weer terug. Ze ontdeed zich van haar weinige kledij, zodat ik deze op en top vrouw in al haar schoonheid kon aanschouwen. 1 woord: WAUW :-\.

Jenny installeerde zich naast me en begon me te pijpen. Hoewel mijn handen ijskoud waren van de kou buiten, maakte Jenny er geen enkel probleem van dat ik tijdens het pijpen met haar lekkere borsten en billen speelde. De pijpbeurt zelf was uitstekend: Jenny varieerde goed en pijpte met heel veel gevoel.

Eens piet voldoende op oorlogssterkte stond, vroeg Jenny me haar te neuken, en, tja, daar zei ik uiteraard geen nee tegen!

Ik was nog steeds betoverd door haar lekkere kont (echt iets voor jou Taylor), dus ik koos er voor om in hondjes te starten. Ik begon rustig aan, met lange en diepe bewegingen, en versnelde beetje bij beetje het tempo, zonder daarom 'te beuken'. Ik kon ondertussen mezelf in de spiegel 'bewonderen' ;). Altijd een geil zicht, jezelf zo zien neuken met een bloedmooie meid.

Ik had geopteerd voor 'plusieurs positions', dus er moest uiteraard ook nog eens gewisseld worden. We zijn van hondjes op missio overgeschakeld, en met zicht op Jenny haar mooie engelengelaat heb ik nog een tijdje lekker verder geneukt in deze Bulgaarse haar nauwe poesje (dat ze btw niet voorzien had van een kwak gel) om uiteindelijk net voor het wekkertje zou gaan, zalig klaar te komen ;D.

Piet werd vervolgens schoongemaakt, waarna Jenny snel snel de kamer verliet, het enige minpuntje aan deze ervaring.

Overall: heel goede ervaring met een bloedmooie meid, zeker geen pocket, maar daarom niet minder mijn type.


De patatten waren afgegoten, tijd om nog even iets te gaan drinken. Ik begaf me naar café 'The Red Devils' en wat trof ik daar aan? 4 parkeerwachters... 2 lagen met hun hoofd op tafel, de andere 2 zaten er wat lusteloos bij. Ik wou hun vragen of ze geen auto's moesten gaan bekeuren om wat mensen te irriteren, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan. Stel dat er ruzie van kwam... 4 tegen 1. Dat was geen eerlijke strijd geweest he. Arme kerels... ;) :lol_hitting:

Enfin: ik heb ff gerelaxt in het verder lege café en ik heb genoten van een Desperado's Red. Na een minuutje of 20 vond ik het welletjes en begaf ik me terug naar buiten, waar het zonnetje plots ten tonele was verschenen, wat nu zorgde voor een veel aangenamer wandelweertje.

Ik had nog even tijd, dus ik ben de straat nog 1 keer rustig op- en afgewandeld. Ik heb weer zo'n 30 vrouwen geteld en daar stonden nu toch wel een paar heel mooie meiden tussen, vooral in het begin van de straat. Opties voor bij een volgend bezoek aan de A-straat, want ik had geen tijd meer voor nog een neukbeurt en eigenlijk ook geen zin te riskeren te eindigen met een mindere ervaring dan met Jenny.

55,50€ armer (parking, drankje, kamertje) en 1 heel goede ervaring met een bloedmooie Bulgaarse rijker, heb ik de straat terug verlaten. Ze zien mij er ongetwijfeld snel weer terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #214 Gepost op: 20 januari 2017, 17:20:09 »
Tip voor Kanariepiet en anderen : je kan ook per trein naar het Zuidstation... Op het traject tussen Noord en Zuid wordt quasi nooit gecontroleerd.  C:-)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #215 Gepost op: 2 februari 2017, 08:43:07 »
Woensdag 1/02 heb ik, in een extreem drukke werkweek, toch de tijd gevonden om op de middag nog eens 2,5 uurtjes naar de Aarschotstraat te trekken. Ik heb nog even een 2de poging om café Le Coin te bezoeken, overwogen, maar daarvoor leek mijn time frame, rekening houdend met de verkeersellende, waarmee ik de vorige keer aan het Zuid geconfronteerd werd, me te klein.

Ik ben, na een korte en voorspoedige rit, om stipt 12u aan de Nord aangekomen, vond vlot een parkeerplaats en ben, na eerst 3,50€ aan de parkeermeter te hebben gedoneerd, aan een eerste wandeling begonnen.

De line-up was tijdens mijn eerste wandeling zowel kwalitatief als kwantitatief heel magertjes, wat uiteraard begrijpelijk was, want ook die meiden moeten eten he. Waar zouden ze anders de energie blijven halen om al die pieten te verwerken (zeker als alle mannen even lui zijn als die ouwe Sexmachine :-P).

Mijn eigen buikje gromde ook, dus ik ben dan maar eerst een lekkere mitraillette kebap gaan eten: ocharme 5,50€ voor een massa eten en dito calorieën.

Calorieën die ik vlug weer wou kwijtraken, dus hop, daar wandelde ik al snel een 2de keer door de straat. De line-up was echter nog steeds bedroevend en ook Daniella, waar ik eigenlijk voor gekomen was, blonk nog uit in afwezigheid.

Ik zag echt niks naar mijn smaak, dus ik ben maar binnengestapt in café Le Taxi, waar ik een ideaal gekoelde kriek Lindemans gedronken heb. Ff de werkmails bijgewerkt, wat op RB gekribbeld, en ju: derde zoektocht naar een geschikte neukpartner.

Deze keer was Daniella wel aanwezig, maar ramp oh ramp, ze zag er vermoeid en lusteloos uit. Hoewel het fysiek een pracht van een meid is, zei mijn voorgevoel me mijn centjes niet aan haar te riskeren. Ik ben daarom maar snel doorgewandeld naar nummertje 70, waar ik kort ervoor een mooie KP-meid: een Sandra Bullock look-a-like had gespot: Roemeense Jessica.

Aangezien ik mijn voornemen, in 2017 geen Roemeentjes te neuken, op 27/01 in Sixsens al overboord gegooid heb, twijfelde ik geen seconde langer dan nodig, en stapte ik met hoge goesting bij Jessica binnen.

Jessica is een heel mooie vrouw, 20 jaar jong en gezegend met een schattig gezicht, 2 heel expressieve bruine ogen en een stralende lach. Ze heeft verder lang bruin haar, is 1,65m groot, heeft een lekkere poep en een perfect paar borstjes (B-cup). Een navelpiercing en een kleine tattoo op haar pols maakten het geheel af.

De eigenlijke kamergang was maar heel gemiddeld. Jessica voorzag kleine piet onmiddellijk van een gummi en begon hem te pijpen. In het begin veel te monotoon, maar na een tijdje werd ze gelukkig enthousiaster en begon ze goed te variëren, waarop kleine Piet al snel op volledige oorlogssterkte kwam.

Piet op volle kracht in de A-straat: tja, dan moet er al snel geneukt worden he.

Ik liet Jessica me eerst bestijgen, maar dat viel tegen: cowgirl is duidelijk niet aan haar besteed. Uit schrik mijn erectie te verliezen, ben ik maar snel overgeschakeld op hondjes, wat dankzij Jessica haar zalige poep zeker geen straf was. Jammer genoeg positioneerde mijn nieuwste Roemeense zich wel zo, dat ik haar niet volledig kon penetreren. Ik heb er desalniettemin van genoten deze mooie griet 'langs achteren te kunnen pakken' en ben net binnen het kwartier probleemloos klaargekomen ;D.

Piet schoongemaakt, nog ff nagepraat,  kleertjes aangedaan en hup, weer naar buiten.

Qua service was dit een enigszins ontgoochelende ervaring, maar Jessica haar schoonheid heeft alles goedgemaakt. Het was met andere woorden puur een optic fuck. Herhalingsgevaar is onbestaande. 1 keer met deze meid, was genoeg 8).

Ik heb, na mijn kamergang, mijn uitstapje aan  de A-straat afgesloten met een Desperados in het Fiesta Café en met nog een laatste wandeling doorheen de straat, waarbij ik dik 30 meiden telde, waaronder jammer genoeg nog steeds weinig tot geen stunners.

Na 2,5u heb ik mijn favoriete Brusselse neukstraat tevreden verlaten, een kleine 70€ armer, maar een leuke herinnering rijker. 

Ik keer deze maand ongetwijfeld ook nog eens terug. Om dan toch met Daniella te neuken. Of met Eva, mijn blonde, Bulgaarse nimf, sinds jaar en dag mijn favoriete in de straat, die blijkbaar eindelijk is teruggekeerd uit verlof. Ik heb dus nog mooie vooruitzichten ;D!


Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #216 Gepost op: 5 februari 2017, 14:18:17 »
Op donderdag 2/02 appte Deket me met de vraag of ik de volgende dag geen zin had om samen een pint te gaan drinken in café 'den Bureau' in de Aarschotstraat. Wegens een op 4/02 gepland (maar uiteindelijk jammer genoeg geannuleerd) bezoek aan Babylon, had ik totaal geen neukplannen, maar aangezien het in 'den bureau' gezellig toeven kan zijn, dacht ik: waarom niet. Ik kon in een extreem drukke en stresserende werkweek nog wel wat extra ontspanning gebruiken.

Ik heb eergisteren mijn werkdag aangevat om 6u, heb 5 uur lang heel veel werk verzet, heb weer veel stress gehad, en heb om 11u eens heel luid foert geroepen om snel daarna mijn auto in te springen.

Ik kwam, na een korte en vlotte rit, om 11u30 aan in de A-straat, maar had pas om 12u15 met Deket afgesproken. Wat te doen? Alvast een eerste pintje drinken of toch maar eens doorheen de straat wandelen? Het is (uiteraard) het tweede geworden.

De ramen waren maar karig bezet, en de aanwezige meiden waren niet echt mijn smaak. Ja, Eva, Helena, Jessica en co waren er wel, maar in een herhalingsbezoek had ik geen zin. Het leek er dus op dat ik mijn voornemen, vrijdag niet te neuken, ging kunnen waarmaken, en snel ging kunnen doorwandelen naar 'den Bureau'.

Tot... ik Club Virgin passeerde (198). En daar stond me toch niet 1 van de mooiste Roemeentjes die ik ooit gezien heb zeker. Ze was gewoon perfect :-\. Ik wandelde snel door, mezelf wijsmakend dat ik haar zou kunnen weerstaan, maar dat was buiten kleine Piet gerekend, die plots het commando overnam: 'deze bloedmooie meid mag je niet laten schieten, nee, daar moet je absoluut eens lekker in schieten ;)'.

Ik luisterde gedwee naar mijn kleine vriend en keerde dus maar snel terug naar nummertje 198, waar ik heel vriendelijk ontvangen werd door Anna (ik twijfel er btw wat aan of ik me haar naam wel juist herinner...), een 22 jaar jonge Roemeense met een engelengezicht, stralende ogen en lang bruin haar.

Ze wandelende voor me op richting kamer: een gracieuze verschijning van zo'n 1,70m (tegen de 1,90m op haar hoge schoenen) met een perfect lichaam, voorzien van een killer kont en een perfecte C-cup (naturel). Geen piercings, wel een tattoo (kleine tekst) op haar zij. Ze droeg verder 2 kettingen: eentje met een hartje en eentje met een kruis.

De eigenlijke kamergang was, naar raamprostitutie normen, uitstekend ;D.

Anna vleide zich op bed onmiddellijk tegen me aan en begon me overal te strelen en te zoenen. Ik kreeg (ongevraagd) zelfs enkele sensuele zoenen op de lippen. Kleine Piet werd ondertussen zonder condoom bewerkt met het handje tot hij voldoende stijf was om er een rubbertje omheen te doen.

Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt, en ondertussen mocht ik overvloedig met Anna haar lekkere borsten, billen en mooie poesje spelen.

Na een tijdje moest er geneukt worden en ook dit was super: cowgirl, missio en hondjes: Anna deed enthousiast mee, en als ik niet beter wist, zou ik zelfs durven zeggen dat ze er ook echt van genoot.

Ik ben probleemloos klaargekomen in Anna haar nauw aanvoelende poesje :)) en zeeg, net op het moment dat het wekkertje afging, uitgeput neer.

Ons opgefrist, nog wat nagepraat, Anna was btw totaal niet gehaast, kleren aangedaan en ik ben heel tevreden buiten gestapt.

Herhalingsgevaar? Buitenaards groot. Zo een mooie meid tref je niet vaak, ook niet in de saunaclubs, en als ze dan ook nog zo een goede service geeft... Dat kan gewoon niet bij 1 bezoekje blijven 8)!


Ondertussen was het 12u15 geworden en dus tijd om snel door te wandelen naar 'den Bureau', waar Deket al van een koffietje aan het genieten was.

We zijn een dik anderhalf uur in 'den Bureau' gebleven, en het moet gezegd: het was er echt gezellig. Druk, maar niet te druk. Vrolijke mensen. Leuke muziek. Vriendelijk personeel. Lekkere pintjes. Wat heb je meer nodig om even lekker te ontspannen!?

Rond 14u was het voor mij dan hoog tijd om terug te keren naar mijn werk. Deket en ik zijn de straat nog 1 keer afgewandeld en afgereden, waarbij opviel dat er weerom weinig echte stunners aanwezig waren, op Anna na dan, die onmiddellijk ook van Deket het label: bloedmooi, opgeplakt kreeg. Het is duidelijk een kenner :)) ;).

Enfin, aan alle mooie liedjes komt een eind, zo ook aan dit bezoekje aan de A-straat. Ik heb afscheid genomen van Deket en ben met een grote glimlach op mijn gezicht doorgereden naar mijn werk. Ik had weer een heel aangename werkpauze achter de rug.

En dus, Aarschotstraat (en zeker ook Anna): tot de volgende keer 8)!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #217 Gepost op: 10 februari 2017, 04:55:35 »
Gisterenmiddag heb ik samen met Deket voor de eerste keer een bezoek gebracht aan café Le Coin, een café waar DVP's werken, die je boven in 1 van de kamers kan neuken. Het was geen onaangename kennismaking met dit etablissement, maar we zijn er uiteindelijk toch ongepopt vertrokken en we zijn vervolgens nog doorgereden naar de Aarschotstraat.

Daar aangekomen, heb ik me achteraan de straat geparkeerd (aan de hogere nummers), en ben ik rustig de straat afgewandeld richting den Bureau, waar Deket (die blijkbaar een betere route gekozen had), al op me aan het wachten was.

Tijdens mijn wandeling telde ik een dikke 30 meiden en herkende ik ondertussen onder andere Jessica, Anna, Helena en Eva. Ik wist toen al dat het heel moeilijk ging worden om de straat te verlaten zonder er een handvol zaadcellen achter te laten.

Enfin, eerst nog naar den Bureau dus voor een leuk intermezzo met Deket. Den Bureau was weer gezellig gevuld en het personeel was heel vriendelijk zoals altijd. We hebben een klein uurtje gechilld in dit café, dat ik zo'n 20 jaar geleden al een eerste keer bezocht heb, waarop Deket jammer genoeg terug aan het werk moest.

Voor mij was dit het signaal om een tweede wandeling doorheen de straat te maken. Allez, dat was toch de bedoeling, maar het is er niet echt van gekomen :o.

Op nummertje 30 zag ik immers al Roemeense Lori staan, een hele mooie meid die ik al langer op mijn to do lijst had. Ik heb mijn wandeling dan ook onmiddellijk voor bekeken gehouden en ben bij haar binnen gestapt.

Lori is 24 jaar jong, heeft een mooi, guitig gezicht, sprekende ogen, een leuke lach en lang donkerblond haar. Ze is zo'n 1,65m groot (schat ik, want ze heeft haar hoge schoenen niet uitgedaan), en een heel lekker lichaam: een mooie B-cup en een quasi perfecte kont. Lori is een beetje gek in het hoofd. Ze heeft een tattoo op haar zij (links onderaan).

De kamergang was (naar raamprostitutie normen) uitstekend ;D:

Lori gebood mij me rustig op bed te leggen en ze begon me subtiel in mijn nek te zoenen. Ondertussen streelde ze over mijn lichaam en mocht ik met haar borsten, billen en poesje spelen (een zalig mooi poesje btw, met leuke schaamlipjes, dat al snel aangenaam vochtig werd :))).

Na een tijdje ging er een plastiekje om kleine Piet en begon Lori hem zalig te pijpen. Ondertussen mocht ik met Lori haar mooie, vochtige poes blijven spelen. Meer nog: ze herpositioneerde zich zelfs nog, zodat ik er nog beter aan kon!

Lori pijpte me zo goed, dat ik, zelfs ondanks het condoom, dacht dat ze me zo ging klaar krijgen. Ik heb haar dus maar snel een halt toegeroepen en haar gevraagd haar te mogen neuken.

Hondjes, missio en terug hondjes om het af te maken. Ik mocht lekker diep gaan en Lori deed verdomd goed mee. Dit is echt een geil loeder. Ze maakte ook veelvuldig oogcontact  met haar mooie kijkers. Lekker opwindend! En om het helemaal af te maken: die grote spiegel waarin ik mezelf mooie Lori stevig kon zien neuken. Enfin, ik moet er niet veel woorden meer aan vuilmaken zeker: ik ben knallend klaargekomen en heb de kamer na de nodige opfrissingen en nog wat gekdoenerij uitermate tevreden verlaten ;D.

Herhalingsgevaar: sûr et certain! Liefst morgen al weer 8)!!


Eens terug op straat trilde ik op mijn benen, en wou ik absoluut nog even nagenieten van mijn ervaring met Lori. Ik ben dus maar snel het Fiesta café binnengestapt.

Ook hier was het, net als eerder in den Bureau, een gezellige bedoening. Ik heb zo'n 3 kwartier gerelaxt (pintje, borrelhapje, voetbalsamenvattingen, mooie en vriendelijke bediening) en heb me dan terug op straat begeven.

Ik moest nu echt terug naar mijn werk, maar wou toch snel nog een laatste wandeling doorheen de straat maken. Jessica, Anna, Lori, Eva, Helena... stonden allen in hun raam te blinken. En toen besefte ik plots dat ik, na enkele heel magere jaren, eindelijk terug een paar echte favorietjes heb in de straat. Ik denk dan ook dat ze mij er de komende maanden nog vaak gaan zien!
Maar eerst ... volgende week nog maar eens een Duits saunaclubje bezoeken :)).

A-straat: tot ergens in de tweede helft van februari. I'll be back 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bordeeluitbaters Sint-Joost tekenen bezwaar aan tegen nieuwe belastingen
« Reactie #218 Gepost op: 29 maart 2017, 11:43:42 »
Meer dan de helft van de bordeeluitbaters in Sint-Joost-ten-Node heeft bezwaar aangetekend tegen de nieuwe belastingen bestemd voor de raamprostitutie.
De bezwaarschriften hebben echter geen opschortende gevolgen. De bordeeluitbaters zullen dus gewoon de belasting moeten betalen, ongeacht of ze al dan niet bezwaar hebben aangetekend. Indien ze echter gelijk halen, zal de gemeente wel het reeds uitbetaalde bedrag moeten terugstorten. Het college van burgemeester en schepenen heeft nu zes maanden de tijd om zich over de bezwaren uit te spreken.

De bordeeluitbaters zijn misnoegd over de beslissing van de gemeente om de belasting voor de raamprostitutie te verhogen van 950 naar 3.000 euro. De burgemeester wil zich zo harder opstellen tegen de mensenhandel.


Bron : De Redactie.be 28/3/2017.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De hoofdstad heeft geen globale visie op prostitutie.
« Reactie #219 Gepost op: 29 maart 2017, 11:44:42 »
De gemeenten proberen hoerenbuurten weg te duwen. Daarom is er een voorstel om de belastingen te verhogen op bordelen in Brussel.

‘Waarom geen hogere belastingen op bordeeluitbaters? Zo stijgen de prijzen en haken de klanten misschien af. Dat kan mogelijk het fenomeen verkleinen.’ Dat opmerkelijke voorstel doet Stef Adriaenssens, economisch socioloog aan de KU Leuven. Als een van de weinigen in België voert hij, ondanks de geslotenheid van het wereldje, onderzoek naar het financiële belang van prostitutie. Ook de politieke benadering ervan interesseert hem, zeker in Brussel.

‘Omdat Brussel niet één beleid kent, niet één reglement, maar een veelheid aan regels, afhankelijk van gemeente tot gemeente, waardoor juridisch een enorme grijze zone ontstaat. Brussel kan nog veel leren van Antwerpen, dat een meer centrale aanpak voorstaat.

Adriaenssens lanceert zijn voorstel naar aanleiding van twee nieuwsfeiten die gisteren bekend raakten, en die aantonen dat Brussel niet weet wat het wil.

Zo onderneemt Yvan Mayeur, de PS-burgemeester van de stad Brussel, stappen tegen de Belgische staat om het toch mogelijk te maken sneller GAS-boetes uit te schrijven tegen pooiers en prostituees, wat Sint-Joost-ten-Node en Schaarbeek met argusogen bekijken. Emir Kir (PS), de burgemeester van Sint-Joost-ten-Node, liet dan weer weten dat ongeveer de helft van de bordeeluitbaters in zijn gemeente de nieuwe belasting op raamprostitutie niet wil betalen. ‘Door een gebrek aan coördinatie en gemeenschappelijk belang neemt geen enkele burgemeester volledig zijn verantwoordelijkheid op', zegt Adriaenssens.

Dat vindt ook Bianca Debaets (CD&V), Brussels staatssecretaris voor Gelijke Kansen. ‘Aan dezelfde tafel zitten en samen nadenken, gebeurt niet.’

Bron : De Standaard 29/3/2017.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #220 Gepost op: 18 april 2017, 19:39:28 »
Ik ben vandaag tussen 14u30 en 15u een kijkje gaan nemen in de Aarschotstraat. Tevergeefs, want het paasreces heeft er onverbiddelijk hard toegeslagen: ik heb ocharme 15 meiden geteld (ongezien weinig) en daarvan waren er hoop en al 2 enigszins interessant. Onnodig te vermelden zeker, dat ik onverrichterzake teruggekeerd ben. Jammer eigenlijk, want het was deze namiddag ideaal wandelweer 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #221 Gepost op: 18 april 2017, 22:20:11 »
Wat een leuk toeval! Ik was er vandaag tussen 19u30 en 20u30! Het was al sinds mensenheugenis geleden dat ik hier nog geneukt had. Ik moest mijn neukjaaroverzicht 2016 ter hand nemen: laatste passage dateert alweer van 2 oktober (een recordtijd)!

Ongepopt de straat verlaten... Teveel ordinaire tattoo-chicks. Ik werd gewoon niet geil van het typische  RLD-sfeertje.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #222 Gepost op: 15 juni 2017, 09:18:16 »
De vroegere peepshow op de hoek van de A-straat heeft een nieuwe bestemming gekregen: het wordt de zoveelste bar in de buurt.

[attachimg=1]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #223 Gepost op: 15 juni 2017, 09:23:47 »
De vroegere peepshow op de hoek van de A-straat heeft een nieuwe bestemming gekregen: het wordt de zoveelste bar in de buurt.

[attachimg=1]
Je moet daar op de kop naar binnen?  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #224 Gepost op: 15 juni 2017, 09:25:37 »
De vroegere peepshow op de hoek van de A-straat heeft een nieuwe bestemming gekregen: het wordt de zoveelste bar in de buurt.

[attachimg=1]
Je moet daar op de kop naar binnen?  :lol

Yup. En das eigenlijk heel raar, aangezien de peepshow aan beide zijkanten deuren had. Vreemde keuze om het op deze manier te verbouwen...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum