Auteur Topic: Legazpi city  (gelezen 4355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Legazpi city
« Gepost op: 11 augustus 2010, 06:47:03 »
Relaxxx Rakkers,
 
We waren een aantal dagen in Legazpi City en daar zijn 2 clubjes, namelijk Lady Ann en Azys. Beide worden bezocht door de locals, want buitenlanders komen er weinig in Legazpi City. Op een avond ging ik met Dupke naar Lady Ann en de trike (een brommer met zijspan) reed hel anders als ik verwachtte. Bij binnekomst zag ik het, het was ergens anders, dubbel zo groot en nog altijd erg leeg. We gingen zitten en jawel ook hier hebben ze de commercie ontdekt en Manila style pushing technieken voor dames op ons toegepast. Ofwel er werden gewoon 2 dames voorgesteld en die kwamen erbij zitten.
 
Mijn dame was niet miss Filippines, maar wel erg leuk, grappig en praatgraag. Ons gesprek begon met dat ik al een vriendin had en dat ze wel wat van me mocht drinken, maar dat ik haar niet zou meenemen naar VIP, dit was voor haar geen enkel probleem. Ze praatte ronduit over van alles en ze kon mijn grappen in Tagalog wel waarderen, Zonder aarzelen bestelde ik een 2e drankje terwijl Dupke met zijn lief wat meer proberen bleek te hebben om te communiceren met een Filipina die weinig engels kende.
Daardoor zijn we niet toegekomen om ook nog even Azys te bezoeken.
 
De dames zijn zowel in Lady Ann als in bereid om in een VIP room te gaan, langs de bar met uitzicht op de dansvloer, zodat je in prive je ding kunt doen. De onkosten daarvan zijn in Lady Ann 2.500 peso tegen een koers van ongeveer 60 peso voor 1 euro is dat rond de 40 euro. Dit is dan tot sluitingstijd wat 03:00 zou zijn. Vanuit mijn vorige ervaringen kan ik vertellen dat Azys nog meer Filipino is en dat je naar wisselgeld kunt fluiten als je op VIP gaat, want dan zie je die ober gewoon niet meer terug.
 
Groet Foots  :)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.