Auteur Topic: ANNA  (gelezen 63253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
ANNA
« Gepost op: 10 april 2013, 11:27:04 »
Na meerdere bezoekjes in de brusselse ramenbuurt, had ik afgelopen vrijdagnamiddag mijn zinnen gezet op een bezoekje aan dit huisje van plezier.
Ik had op voorhand al wat info opgezocht over de dames. Ik had me voorgenomen om een half uurtje te kameren met Anna of Anaïs. Ginds aangekomen mijn auto in de buurt geparkeerd (overigens geen enkel probleem, voldoende gratis plaatsen in de buurt). Vervolgens naar het juiste adres gewandeld. Bij aankomst aan de deur werd ik opgewacht aan de deur door de "ontvangstdame". Ik stapte de deur binnen en was enigzins verrast. De beschikbare dames ( 7 of 8 denk ik) stonden reeds vlak voor mij opgesteld in de gang. Aangezien Anaïs niet in de line-up stond, voor Anna gekozen. Ik werd naar een kamer op de begane vloer gebracht, waar Anna mij al snel kwam opzoeken. Even een klein babbeltje gedaan m.b.t. de tijd die ik wou blijven. Omdat het mijn eerste bezoek was een half uur afgesproken en 50 Eurotjes overhandigd aan de dame. Terwijl zij het geld weg bracht begon ik me te ontkleden. Na een minuutje of drie vier was ze terug en kon het feestje beginnen. En of het een feestje zou worden  :)).
Ze kwam naar me toe en begon al onmiddellijk met een lekkere TZ. Hmm, dat had ik tot hiertoe nog niet meegemaakt bij een DVP. Al tongdraaiend zijn we dan op bed beland en zijn we begonnen aan een stomende vrijpartij. TZ, borsten likken, ... het hele repertoire voor een GFE passeerde de revue. Na enige tijd ben ik naar beneden gezakt en stelde voor haar te beffen, wat zij geen probleem vond, integendeel ze liet het zich welgevallen. Ze begon goed op te warmen en na enige tijd zei ze dat het tijd werd dat zij me wat verwende. Ze begon me weer te TZ en zakte vervolgens al zoenend naar beneden om mij uiteindelijk te PZC. Heerlijk, ik word terug geil als ik al schrijvend aan onze vrijpartij terug denk ;). Haar pijpkunsten zijn niet van het niveau van Bv. Elena van het SKW maar toch was het een lekker geil gevoel. Na enige tijd is ze dan terug naar boven geklommen. Na nog wat TZ begon ze aan wat "dirtytalk" (in het frans). We waren beiden (ik in alle geval wel :-P) zo geil dat we het neuken niet langer uitstelden. Ze begon on top me lekker te berijden. Ondertussen kon ik nog wat met haar lekkere borsten (voelen heel natuurlijk aan ondanks sili) spelen :-P. Ik voelde dat het niet meer lang ging duren en we wisselden naar doggy. Na enige stoten duwde ik ze plat op haar buik en kon zo lekker in haar kutje stoten. Niet lang hierna heb ik dan mijn cdtje met een krachtige explosie volgespoten en ben ik nog even boven op haar blijven liggen. Thx Anna, je was geweldig.

Besluit: Ik heb met Anna mijn beste DVP ervaring gehad tot hiertoe. Hiervoor ben ik enkel in de ramenbuurten van Brussel en A'pen actief geweest. Dit was echter zoveel beter, zeker als je rekening houdt dat dit alles voor 50 € was.
Wat Anna betreft, ze is qua gezicht zeker niet de knapste DVP, maar zeker ook niet lelijk (dat is trouwens ook een subjectief gegeven ). Haar lichaam is zeker OK en ze heeft heel mooie borsten :)).
Herhalingsgevaar? Dit hoeft uiteraard geen betoog gezien mijn ervaring, maar ik wil eerst ook eens die Anaïs uittesten. Wanneer dit gebeurd zullen jullie uiteraard een verslagje mogen verwachten.
Verdomme, nu zit ik hier al weer met een broek vol goesting...

Groetjes,

Nico64
« Laatst bewerkt op: 18 april 2013, 13:16:18 door nico64 »
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2013, 18:24:25 »




  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Bob_

  • Gast
ANNA
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2013, 02:34:26 »
Hallo Nico,
ik heb de voorbije maanden zeer gelijkaardige ervaringen gehad met Angie: GFE, dirty talk, heftige sex ... helaas is ze er al een paar weken niet meer, ze zou "een pauze" nemen, heeft iemand anders dat ook al te horen gekregen of heeft iemand ze misschien al ergens anders ontmoet? Ik ben redelijk zot van haar :17: Maar zo te lezen is Anna ook niet mis? Ze zien er eigenlijk allemaal wel goed uit die meisjes ... 
Dank,
Bob_
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2013, 06:48:38 »
Ik ben redelijk zot van haar :17:

 t4517

Iemand die verliefd is ? Welkom op Relaxxxboard!
  
  

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2013, 09:09:44 »
Hallo Bob,

ik ben al een tijdje niet meer in de All Inn geweest en ben dus ook niet op de hoogte van de situatie van Angie.

Groeten,

Nico64
  
  

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
ANNA
« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2014, 20:19:15 »
Werkt daar niet meer.
  
  

guest7191

  • Gast
ANNA
« Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2014, 20:30:45 »
Werkt daar niet meer.
Dank. Topic op slot.
Mocht iemand info hebben waar deze dame nu werkt, dan even PM naar een mod/admin.