Auteur Topic: Schippersstraat 27/3, Jennifer (Venezuela-Ned)  (gelezen 9964 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 27/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Gepost op: 13 augustus 2010, 00:52:37 »
[box title=ERVARINGEN VAN 10 JAAR JENNIFER]
Ervaringen door de jaren heen met Jennifer

Deze dame weet er werkelijk alles vanaf (SM dus).
Natuurlijk, smaken verschillen. En ze heeft een zeer vaste klantenkring.
Mijn ervaringen met deze dame (omgebouwd, maar niks van te merken).
Ze is Nederlandse/Venuzelaanse, had bij mij al een belletje moeten doen rinkelen, maar de heren chirurgen hebben dus goed werk verricht.

Ok, ze zit daar van een uur of half vier in de namiddag tot een stuk in de nacht.
Mijn sessies zijn steeds van langere duur bij haar, ja, je mag toch rekenen dat ik makkelijk een uurtje binnen ben, weet nog dat ik vroeger 10 jannemannen betaalde voor een uur tot anderhalf uur, wat me er ook doet aan herinneren dat ik er al een tijdje kom.
Nu gaat het meestal over 200 euro, maar daarvoor krijg ik dan ook heel wat in de plaats.

Ok, de sessies, meestal trekt ze een speciaal pakje aan, maakt me vast op bed, handboeien, tepelklemmen, en dan begint gewoon haar spel. Zoals met alle meiden (SM) geef ik haar de vrije loop, allways.
Tja, je kan ook geen kant uit, als je vastgebonden ligt op bed .
Ze gaat het hele gamma af, zwepen, klemmen, kaarsvet, tot voorbinddildo's in alle maten. Een mens vraagt zich soms af of dit wel uberhaupt kan passen, maar blijkbaar is er veel mogelijk. Poppers komen er ook altijd aan te pas, ik heb geen last van hoofdpijn. Balletjes worden ook steeds in een condoom gewrongen, en vetertje er strak omheen.

Tijdens het spel maakt ze ook steeds een hand los, die ze dan naar haar kontje brengt, dat ze overvloedig met olie overgoten heeft. En ze geniet zeker ook van anaal genomen te worden met een of meerdere vingers (had weer een belletje moeten doen rinkelen bij me).

Het spel varieert elke keer weer, maar het moment supreme laat ze me telkens weer op dezelfde manier beleven, en ik heb daar niets op tegen. Terug vastgemaakt met beide handen, met een (redelijk grote) voorbinddildo,zij gaat zitten en trekt me dan bovenop haar, waarbij ze mij anaal neemt, terwijl ze mijn tepels bewerkt, me poppers voedert, mijn tepels pijnigt en dan me lekker met de hand afrukt, en me verdomd geil in de ogen kijkt. Waarschijnlijk heeft ze erg veel plezier dat ik niet gemerkt heb dat ze voorheen een man was, wel, dat vind ik dus vreselijk...zalig, hihi. Ik kan zeggen dat het telkens een explosie is, de ontlading.
Kortom, goed tot zeer goed, maar voor wat hoort wat, dus dit kost centen, die ik met plezier besteed aan haar.
Ze heeft een serieuze poep, enkel ter info.
Ik loop me nog steeds af te vragen waarom ik niet gezien heb dat ze omgebouwd is, na welmeer dan 50 bezoeken aan haar, grrrrrr 

PS. Deze dame heeft vroeger in Den Haag gewerkt, gewoon ter info, toen ze haar apparaatje nog bezat... .


sexmachine – de deugd is het juiste gebruik van de vrije wil
[/box]
   
« Laatst bewerkt op: 5 september 2013, 20:13:05 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Jennifer op SS 29/3 !
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2010, 00:53:44 »
sexmachine kent jennifer heel goed !  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
betrapt
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010, 01:01:19 »
Potverdorie, je geeft mijn diepste geheimen hier zo maar prijs op RelaxxxBoard, straks gaan de Rakkers nog denken dat ik een vies manneke ben  ;D
Bema, doe zo verder, haal al mij oude recensies van her en der terug naar waar ze thuishoren, RelaxxxBoard  :o ;)


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2010, 04:13:56 »
En of je het gelooft of niet sexmachine, Jennifer is een ex-man, heb je dit reeds uitgelegd.  :)

Afin dit doet er niet toe, als ze maar goed is.  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2010, 00:35:45 »
En of je het gelooft of niet sexmachine, Jennifer is een ex-man, heb je dit reeds uitgelegd.  :)
Afin dit doet er niet toe, als ze maar goed is.  ;)
Denk dat je haar toch nog eens moet gaan bezoeken sexmachine, want ze zier er werkelijk zeer goed uit de laatste tijd !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #5 Gepost op: 25 september 2010, 00:38:28 »
Denk dat je haar toch nog eens moet gaan bezoeken sexmachine, want ze zier er werkelijk zeer goed uit de laatste tijd !  ;)
Ik ben er bang van, Bema  ;D :P :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2011, 00:31:52 »
Woensdag zat ze er weer Bema, en ze kijkt nog even streng als vroeger. Alleen had ik die dag al een loodzware behandeling gekregen  ;D ;) , dus wijselijk voorbijgestapt
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #7 Gepost op: 7 mei 2011, 01:36:03 »
Heb haar de laatste dagen ook gezien, dus misschien haar nog eens te bezoeken, sexmachine ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Jennifer (Venezuela-Ned)
« Reactie #8 Gepost op: 7 mei 2011, 16:34:02 »
Heb haar de laatste dagen ook gezien, dus misschien haar nog eens te bezoeken, sexmachine ?
Neen, Bema, te breed momenteel, ik zit in mijn smallere kontjesperiode, het mag shaken zoals Shakira, maar niet meer dan dat  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal