Auteur Topic: Dior (Thaise) en Kamrei (?) (Thaise)  (gelezen 53183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dior (Thaise) en Kamrei (?) (Thaise)
« Gepost op: 13 april 2013, 00:15:04 »
naam dame: Dior
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Thaise/Engels
leeftijd: ongeveer 23
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, kussen, tongzoenen, massage, PZC, NMC, allerlei standjes, lesbi actie, beffen, vingeren,...
voordelen: open minded tot en met
nadelen: verslavend
opmerkingen: doet graag trio's met haar vriendin, trio's de naam waard (spetterend, geil...), opereren vaak samen



naam dame: zal toch niet Dune geweest zijn, geen idee meer
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Thaise/Engels
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, kussen, tongzoenen, massage, PZC, NMC, allerlei standjes, lesbi actie, beffen, vingeren,...
voordelen: open minded tot en met
nadelen: verslavende werking
opmerkingen: doet graag trio's met haar vriendin, trio's de naam waard (spetterend, geil...), opereren vaak samen

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 23 november 2013, 21:27:55 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Trio met deze twee dames sterk aanbevolen.
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2013, 21:34:13 »
Niet enkel wie van Thaise dames houdt, niet enkel wie graag van Thaise dames proeft, iedereen die graag erg geile seks beleeft, iedereen die graag eens een trio zou willen doen (of nog eens willen doen), mag absoluut bij gelegenheid deze kans niet laten liggen.

Een best grappige anekdote was het moment dat ik besloten had om met deze twee Thaise dames op kamer te vertrekken.  In Paradise valt dat nogal op omdat je de hele lounge door moet om naar de grote deur en trap te wandelen om naar de kamers te gaan, die boven gelegen zijn.  Het zat namelijk zo dat ik tot drie keer toe (vrij vlak na mekaar) verleid werd (elke keer gingen ze een klein stapje verder in het verleiden) door twee dames.  Een zwartharige en een blonde.  De blonde gaf vrij goede (doordachte) pre sales.  De zwartharige daarentegen gaf me alle signalen om alvast geen trio met hen te doen.  Zij stond er maar wat bij, heel passief, een beetje als vijfde wiel aan de wagen.  Ik kon me onmiddellijk inbeelden dat op kamer zij niet zo veel zou presteren en er meer voor spek en bonen zou bijzitten.  Iets dat vaker voorvalt bij een trio.  De zin op kamer om dan steeds zelf alle moeite te moeten doen om de tweede dame er meer bij te betrekken, heb ik niet meer.  Meteen ook dé reden dat ik nog maar zelden een trio doe en dat het ook weeral zoveel jaren geleden was. 
Het verbaasde hen dan natuurlijk ook enorm dat ze mij met die twee Thaise dames zagen vertrekken, naar boven.  De blonde dame liep zelfs achter ons een eindje mee de trappen op om dan langs de neus weg te doen alsof ze wat vergeten was beneden.  Die wou gewoon weten of dit werkelijkheid was of dat ze droomde.  Ze droomde dus niet en beide dames zullen zich afgevraagd hebben wat die twee Thaise dames nou meer hadden dan zij.  Ik weet het wel.  Ik schatte het juist in.

Dior kwam bij mij liggen terwijl ik in een ligsofa wat lag te luieren.  Dit viel goed mee want ik had beide Thaise schoonheden al opgemerkt van toen ik nog maar net in de club binnenkwam.  Gewoontegetrouw besprong ik beide dames niet meteen de eerste tien minuten dat ik in de club was en helaas waren ze tot laat op de avond maar zeer zelden te bespeuren in de club en altijd bezet.  Dior deed een beetje verleidelijk, sensueel en lief.  Al snel vertelde ze dat ze een even jonge en mooie vriendin had.  Dat klopte als een bus want ik had hen dus al samen gezien.  Ik hield me wat van de domme en ze ging haar vriendin erbij halen.  Hoewel het dus geen verrassing meer voor me was, hield ik het hen wel zo voor.
Ze begonnen mij daar al snel met vier handen en twee tongen heerlijk te verwennen.  Hoewel het mijn derde clubdag was en al laat op de avond was, twijfelde ik geen moment om met deze twee Thaise dames een trio te gaan doen.  Ik deed wel nog een tijdje alsof ik niet zo makkelijk te overtuigen was tot een trio.  Dan krijg je wat extra pikante pre sales cadeau.
Geef je nooit zomaar gewonnen!

Op kamer gebeurde veel meer dan ik vooraf had kunnen dromen (misschien ook omdat ik een beetje argwanend tegenover trio's sta; je kent dat wel: veel gepraat en gegiechel, liefst in hun eigen taaltje en zo). 

Alles verliep zoals ik het graag heb.  Van pre sales op kamer over kusjes geven, tegen mekaar aanwrijven, mekaar langzaam van de weinige kledij ontdoen, langzaam knuffelend starten, overgaan tot heftigere actie, recuperatieperiode vullen met een vierhandenmassage, weer sensueel herbeginnen, overgaan tot heftige actie en nadien nog heerlijk samen nagenieten.

Beetje aparte manier van werken bij deze dames is dat ze na de sessie zich gaan verfrissen terwijl jij even in de kamer weer op adem kan komen.  Als je dus met één van beide dames apart gaat, lig je daar even alleen.  Bij mij wisselden de dames af zodat ik nooit alleen lag maar steeds gezelschap had.  De tijd stopt wel vanaf het moment dat ze zich gaan verfrissen.  Ze kijken trouwens niet op de klok en je kan best een zeer fatsoenlijke prijs verkrijgen voor de belevingen met hen.  De reden dat ze zo werken is (naar eigen zeggen) door het feit dat ze 9 van de 10 keer dat ze afgerekend hebben en weer opstappen al aangesproken worden door een nieuwe klant (wat bij mij inderdaad het geval was).

Wat kwam er zoal aan bod tijdens de sessie?
- geknuffeld worden door beide dames en overal (lul...) heerlijk gezoend worden (heerlijk en veel tongzoenen ook)
- tongzoenen met drieën
- vierhandenmassage
- twee hapgrage mondjes om mijn lul, ballen
- anaalspelletjes (likken, vingertje - actief, passief -)
- vingeren
- mekaars vingers aflikken nadat beide poesjes gemasseerd werden binnenin
- dame 1 rijdt op mij de andere tongzoent heerlijk, wil lekker gebeft worden
- op z'n hondjes terwijl dame 1 dame 2 beft en ik dame 2 lekker tongzoende
- zichzelf vingeren
- tijdens missio neuken, speelt de ander dame met m'n kontje

Kijk, dag 3, zoveelste sessie en toch twee keer klaarkomen zijn en beide dames heerlijk geneukt.  Ik hield het niet voor mogelijk en zei het hen ook eerlijk.  Ze hadden er echter geen oren naar en wilden het niet hebben dat ik maar een keer zou klaargekomen zijn.  Misschien wilden ze ook gewoon wat extra tijd, extra inkomen?  Kan zijn maar het is hen zeer zeker gegund dan.

Bij mijn volgende bezoek aan Paradise vrees ik dat alle dames in de wachtrij zullen gezet worden als deze twee Thaise dames daar weer rondhuppelen.   Van zo'n triobeleving ben je nog dagenlang lichtjes in zwijm  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 15 april 2013, 21:41:24 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man