Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 28, Diana (ROM)  (gelezen 53476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 28, Diana (ROM)
« Gepost op: 14 april 2013, 13:03:47 »
Ik was 13.04.13 de hele dag in Babylon op de verjaardag van Kamikaze geweest en op de terugreis kom ik dan natuurlijk langs Aken. Het was 02:15 en Wijze Stijve stelde voor om er nog even te gaan kijken. Tuurlijk, kijken kost immers niks!
 Het was om die tijd ongelofelijk druk in de straat. Nog nooit gezien, zo’n drukte hier! Ook vrijwel alle ramen waren bezet. Verscheidene leuke nieuwe meiden gespot, waardoor het vlees weer zwakker werd dan de geest. En aldus belandde ik bij Diana.
 
 Naam : Diana
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Italiaans
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg maat 32/ strakke A-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PMC, NMC
 Voordelen: Vingeren is geen probleem
 Nadelen: Spreekt geen Engels/Duits. Vraagt voor beffen + EUR 20,=
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: Is mogelijk, hangt echter van de persoonlijke klik af
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 Diana is pas sinds 4 weken in Duitsland. Ze spreekt geen Duits of Engels en in eerste instantie verliep het gesprek met haar via een collegaatje, dat alles vertaalde. Gelukkig sprak ze wel Italiaans, waardoor er tenminste enige conversatie met haar mogelijk was.
 Ze komt enigszins schuchter over en je merkt dat ze nog relatief nieuw in het vak is. Ze heeft een heerlijk jong tienerlichaam, ofschoon ze al een kind had. Niets van te zien. Haar PMC was zonder meer goed te noemen.
 Kunnen we wisselen in 69? Hup en ze zat met die kleine billetjes en dat malse, licht openstaande, poesje met twee kleine lipjes over me heen. Meteen wist mijn tong haar klitje te vinden. Terwijl Diana me door bleef pijpen mompelde ze iets, wat ik niet verstond. Het bleek echter dat ze voor beffen een toeslag vroeg van EUR 20,=. Shit. Dan maar eens kijken hoe ze tegenover vingeren staat. Haar poesje zweefde nog steeds voor mijn neus en langzaam begon ik met mijn bevochtigde vingers haar gevoelige plekjes te strelen. Daar had ze niets op tegen, zelfs niet toen ik langzaam één vinger in haar grotje stak. Man, wat was Diana lekker naturel nat, maar wel strak. Ik had de indruk dat ze hier wel van genoot, want ze bewoog haar bekken langzaam mee zodat mijn vinger er ritmisch in en uit sopte. Ofschoon haar pijpkunsten heerlijk waren, heb ik toch ook nog even van NMC gebruik gemaakt. Een heerlijke gewaarwording in zo een strak poesje. Gefinisht binnen de 20 minuten, zodat ik niet kan beoordelen of ze een klokkijkster is. Wel was er nog tijd voor een beetje AST.
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10