Auteur Topic: Villa Venus Duisburg Belevenissen  (gelezen 276918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2015, 06:32:53 »
Vraagje, ik ben er een jaar of 10 ook eens geweest en herinner me dat je toen geen bademantel kreeg maar een vrij kleine handdoek. Is dat nog steeds zo of hebben ze nu ook groterer handdoeken zoals in babylon ?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:36:55 »
De website van Villa Venus ziet er leuk uit, maar geeft maar weinig informatie.
Niets te vinden over entreeprijzen en wat je er voor krijgt.
Wel ten aanzien van de service: volgens de website zitten alle extra's in de standaard kamerprijs.
Ben dan wel benieuwd wat de kamerprijs is per half uur.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:39:29 »
De website van Villa Venus ziet er leuk uit, maar geeft maar weinig informatie.
Niets te vinden over entreeprijzen en wat je er voor krijgt.
Wel ten aanzien van de service: volgens de website zitten alle extra's in de standaard kamerprijs.
Ben dan wel benieuwd wat de kamerprijs is per half uur.

Sjeufke, je betaalt bij binnenkomst 60 euro. Dit is 30 entree + 1 kamergang (halfuur). Elk volgend halfuur ook 30 euro.
Kamerprijs is idd all-in. FT doet iedere dame en sommige dames doen ook anaal. Hetzelfde concept als in F39.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #18 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:42:04 »
De website van Villa Venus ziet er leuk uit, maar geeft maar weinig informatie.
Niets te vinden over entreeprijzen en wat je er voor krijgt.
Wel ten aanzien van de service: volgens de website zitten alle extra's in de standaard kamerprijs.
Ben dan wel benieuwd wat de kamerprijs is per half uur.

Sjeufke, je betaalt bij binnenkomst 60 euro. Dit is 30 entree + 1 kamergang (halfuur). Elk volgend halfuur ook 30 euro.
Zo....dat is geen verkeerde prijs.
En de vraag van Victor. Grote handdoeken? Die vraag is voor mij ook belangrijk  :017: Misschien hebben ze al badjassen?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #19 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:44:24 »
Vraagje, ik ben er een jaar of 10 ook eens geweest en herinner me dat je toen geen bademantel kreeg maar een vrij kleine handdoek. Is dat nog steeds zo of hebben ze nu ook groterer handdoeken zoals in babylon ?

Nog steeds geen bademantel. Dit is ook te warm. Had zelf mijn eigen badjas mee, maar heb al snel mijn bovenlijf ontbloot. Of de handdoeken klein zijn om om te slaan weet ik niet, aangezien ik het zelf niet geprobeerd heb.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2015, 11:04:26 »
De handdoeken zijn tegenwoordig groot genoeg. Als zelfs beren als Vendezz er zich mee kunnen 'bedekken' ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2015, 11:06:17 »
De website van Villa Venus ziet er leuk uit, maar geeft maar weinig informatie.
Niets te vinden over entreeprijzen en wat je er voor krijgt.
Wel ten aanzien van de service: volgens de website zitten alle extra's in de standaard kamerprijs.
Ben dan wel benieuwd wat de kamerprijs is per half uur.

Nooit mijn verslagen over VV gelezen Sjeufke!? :-\ :017: Daar stond alles in wat je moest weten. Tssk... :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2015, 11:14:54 »
KP, kun je het mysterie uit de doeken doen waarom je niks geschreven hebt over Yasmina?  :o
Nota bene een naamgenoot van je Bulgaarse furie uit F39...
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2015, 11:23:03 door Toetebel »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #23 Gepost op: 11 oktober 2015, 11:22:57 »
KP, kun je het mysterie uit de doeken doen waarom je niks geschreven hebt over Yasmina?  :o

Uiteraard kan ik dat: ik heb nooit met haar gekamerd (je bron heeft zich vergist). Vendezz heeft wel met haar gekamerd. Yasmina stond, ondanks haar lengte, op mijn to do lijst, maar tijdens mijn 2 laatste bezoeken aan VV was ze met verlof, dus tja... Volgende week woensdag misschien! :o
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #24 Gepost op: 11 oktober 2015, 17:01:43 »
Heb de naam yazmin door jou getroetel in f39 doen vergeten...

De tieten de lippen en hoge pisbak zijn wel blijven hangen hahaha...

Namen en dames he...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #25 Gepost op: 11 oktober 2015, 17:03:01 »
De handdoeken zijn tegenwoordig groot genoeg. Als zelfs beren als Vendezz er zich mee kunnen 'bedekken' ;).
Zijn nog genoeg grotere ijsberen die zich er ruim in kunnen bedekken... hahah
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #26 Gepost op: 11 oktober 2015, 17:03:54 »
De handdoeken zijn tegenwoordig groot genoeg. Als zelfs beren als Vendezz er zich mee kunnen 'bedekken' ;).
Zijn nog genoeg grotere ijsberen die zich er ruim in kunnen bedekken... hahah
:017: :017: :017:  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #27 Gepost op: 11 oktober 2015, 20:40:39 »
Heb de naam yazmin door jou getroetel in f39 doen vergeten...

De tieten de lippen en hoge pisbak zijn wel blijven hangen hahaha...

Namen en dames he...

Om het eenvoudig te houden... dat getroetel in f39 is Yasmin

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #28 Gepost op: 11 oktober 2015, 20:44:34 »
De handdoeken zijn tegenwoordig groot genoeg. Als zelfs beren als Vendezz er zich mee kunnen 'bedekken' ;).

Aanvulling: met het pistool in het holster ;D

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg
« Reactie #29 Gepost op: 17 oktober 2015, 21:20:21 »
Gisteren wederom koers gezet naar Villa Venus. Ik arriveerde rond 12.15. De langdurige en immer aanwezige wegwerkzaamheden beginnen langzamerhand flink te irriteren. :040: Maar goed, ik had belangrijker zaken te doen. Werd binnen gelaten door de mooie Jasmina. Ze herkende me nog van vorige week zaterdag en gaf me een lekkere smakkerd. Ik moet zeggen dat vanaf het moment dat ik haar voor het eerst zag, Cupido (die met pijl en boog!) ongenadig heeft geschoten en doel heeft getroffen. Het deed me dan ook goed haar weer te zien. :happy

Bij de 'kassa' herkende ik Sarah, die vorige week zaterdag ook voor theke speelde. De vriendelijkheid van vorige week herkende ik niet zo. Ze leek wat gestresst en dit zou gedurende de dag alleen maar erger worden...

Snel gaan omkleden en een verkwikkende douche genomen. Toen ik boven kwam zat Jasmina al op mij te wachten. Ze bood me een sigaretje aan en we begonnen wat te zeveren. Ik vroeg hoe het met haar was. Ze vertelde nerveus te zijn. Haar vader had op dat moment een sollicitatie in Engeland en ze was erg bevreesd over zijn kennis van de Engelse taal. Ze had dan ook afgesproken dat hij moest bellen als ze voor tolk moest spelen. Ze gaf aan dat hij mogelijk kon bellen tijdens de kamergang. Ik gaf aan dat dit geen probleem was en dat ik er begrip voor had. Op naar de kamer! Hier ontvouwde zich een supergeile sessie. Volop tongzoenen, ballen likken en een heerlijke pijpbeurt. Het bewuste telefoontje kwam zo halverwege onze sessie en duurde slechts 2 minuten. Deze verstoring maakte J. in het verdere van onze sessie meer dan goed. :-\ Ze was erg dankbaar dat ik er begrip voor had en dat ik haar de tijd en gelegenheid gaf. Het duurde dan ook niet lang voor de kleine Toetjes voor de vrijheid kozen.

Hoe super de eerste sessie was, zo tegenvallend was de tweede sessie met Jasmina. Ik begreep er niks van en besloot haar terug in de woonkamer uit te horen. De tweede sessie was hetzelfde als de eerste geweest, volgens Jamina. Dus niet! Ik liet haar merken niet gecharmeerd te zijn van dit antwoord en droop af.

Even later wenkte ze mij en begon te vertellen wat er aan de hand was. Haar moeder had tussen de 1e en 2e sessie gebeld en had slecht nieuws. Er was een vorm van borstkanker geconstateerd en verder onderzoek moest uitwijzen welke behandeling gestart zou worden. Ze gaf aan tijdens de tweede sessie teveel stress te hebben en er niet met haar gedachten bij te zijn geweest. Nu, dit antwoord was geloofwaardiger dan het eerste, hoewel ik onderhand weinig geloof meer hecht aan al die probleem-verhalen, die het gros van de Roemeentjes altijd heeft. Ik besloot haar echter het voordeel van de twijfel te geven.

Dit bleek in goede aarde te vallen bij Jasmina. De derde kamergang was dan ook wederom super, gelijk de eerste.

Na de 3e sessie was het hoog tijd om te relaxen en wederom op krachten te komen in de sauna. Toet baande zich een weg naar het vooronder en opende de saunadeur. Er klonk een grote knal en een van de scharnierpennen gaf de geest. Ik kon de scharnierpen gemakkelijk terugdrukken in het scharnier, ware het niet dat die gelijk weer eruit knetterde. Toetebel dacht na en begaf zich naar zijn kluisje. Hij pakte een kauwgompje en begon verwoed te kauwen. Vervolgens drukte hij de pen wederom in het scharnier en sloot deze aan de onderkant af met het bewuste kauwgompje. Probleem opgelost ;D
De sauna was dit keer minder heet dan de vorige maal. Slechts 75 graden ipv 90. Kwestie van wat langer blijven liggen en hetzelfde eindresultaat werd bereikt. Genoten van een heerlijke afkoeling en op naar boven.

Ik meldde het probleem van het kapotte scharnier en de lage temperatuur bij Sarah. Dit bleek niet in goede aarde te vallen en haar haren rezen dan ook te berge. Ze was overduidelijk gestresst.
Binnenkort maar eens inspecteren of er iets mee is gedaan.

Begin van de avond trof het noodlot Villa Venus. Na ernstig kraken begaf de radio de geest. Althans, dit dacht Sarah. Een ijselijke stilte maakte zich meester van de doorgaans gezellige huismaker. Ik bedacht me hoe belangrijk muziek is in zo'n club! Gelukkig kwam er even later een of andere man die de radio weer aan de praat kreeg.
Conclusie: er moet nodig wat geïnvesteerd worden in de club. Wat is het volgende?

Het werd tijd voor mijn 4e en laatste kamergang met J. Hierin kreeg ik tot mijn schrik de volle laag (verbaal) en kreeg ik gemeld dat ze niet in Villa Venus was voor de liefde, maar om te werken. De leeuw (sterrenbeeld van J.) was ontwaakt! Ik gaf aan verbaasd te zijn en niet te begrijpen waar dit op sloeg. J. gaf aan dat ik ook andere meiden moest neuken en niet alleen haar. Het dubbele van dit voorval was dat ze later (bij mijn vertrek) aan de buitendeur stond te huilen en hevig begon te tongzoenen. Wat wil ze nu eigenlijk? Misschien moet ik eens in de leer bij Kanariepiet. ;D

Het was een bijzondere dag, waarbij J. mijn dag met name heeft bepaald. Wil ik dit eigenlijk wel?

Tot zover.