Auteur Topic: Villa Tinto 21, Sara (Belgische)  (gelezen 115864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #30 Gepost op: 29 mei 2016, 09:49:26 »
Hoi vrienden weet iemand of deze mooie meid nog werkt ben al een paar keer haar raam gepasseerd maar er staat een andere dame ! Is ze dan toch gestopt ? Graag reactie ? Bedankt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #31 Gepost op: 29 mei 2016, 09:55:44 »
Hoi vrienden weet iemand of deze mooie meid nog werkt ben al een paar keer haar raam gepasseerd maar er staat een andere dame ! Is ze dan toch gestopt ? Graag reactie ? Bedankt
Ze komt, ze gaat ....
Sara werkt heel onregelmatig, dan weer is ze er een paar maand, dan een tijdje niet .....
We zullen het hier wel neerpoten als iemand ze spot  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #32 Gepost op: 29 mei 2016, 11:23:28 »
Hoi vrienden weet iemand of deze mooie meid nog werkt ben al een paar keer haar raam gepasseerd maar er staat een andere dame ! Is ze dan toch gestopt ? Graag reactie ? Bedankt
Ze komt, ze gaat ....
Sara werkt heel onregelmatig, dan weer is ze er een paar maand, dan een tijdje niet .....
We zullen het hier wel neerpoten als iemand ze spot  ;)
Heb haar enkele dagen geleden nog gesproken, zal haar eerstdaags eens vragen wanneer zij er meestal is; weet al wel ALS zij er is, is dit meestal van 9 à 10 u tot ca 15 u. :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #33 Gepost op: 12 juli 2016, 19:25:11 »
Hoi collega wandelaars ,ben na een drukke periode en dan nog eens een welverdiende vakantie nog altijd niet in ons geliefde buurt geraakt ,nu dacht ik het wordt nog eens tijd ! Zou een van de dagen nog eens een tripke naar Antwerpen maken ! Nu mijn vraag is mijn favorietje Sara al terug ? Zo dat ik weer niet voor niets deze afstand maak ! Dank jullie

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #34 Gepost op: 29 juli 2016, 00:17:55 »
Sara zal wel eens terug opduiken !! Waarschijnlijk met haar Marokaanse pooier op vakantie ! Komt wel terug als geld op is !! Hahaha !!! Zo kennen we haar 😉

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #35 Gepost op: 29 juli 2016, 10:28:56 »
Sara zal wel eens terug opduiken !! Waarschijnlijk met haar Marokaanse pooier op vakantie ! Komt wel terug als geld op is !! Hahaha !!! Zo kennen we haar 😉

Nicoonder,

Welkom op Relaxxxboard!

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #36 Gepost op: 29 juli 2016, 10:31:11 »
Sara zal wel eens terug opduiken !! Waarschijnlijk met haar Marokaanse pooier op vakantie ! Komt wel terug als geld op is !! Hahaha !!! Zo kennen we haar 😉

Ook vanwege mij:  :welcome: op RB!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #37 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:40:44 »
Oei!! Heeft ze een marokaanse pooier ? Hoe kun je zo mooi zijn en toch zo stom !! Aja ze is blond ,he ! Trek hier toch mijn conclusie uit hoor ! Vind het heel erg dat zoiets nog kan en dat ze dit laat gebeuren .😪😞😔

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #38 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:52:12 »
Laten we het er op houden dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Vooral blijven schrijven over haar service! Als ze weer terug is............. :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #39 Gepost op: 17 september 2016, 14:08:58 »
Voor wie Sara mist,ik heb vernomen dat ze nog maar af en toe naar het skw komt in het weekend ontvangt ze prive in Brasschaat !Men's world hoop dat ik jullie heb geholpen collega's

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #40 Gepost op: 17 september 2016, 14:20:59 »
Voor wie Sara mist,ik heb vernomen dat ze nog maar af en toe naar het skw komt in het weekend ontvangt ze prive in Brasschaat !Men's world hoop dat ik jullie heb geholpen collega's
Zelfs met happy ending, het wordt hier de laatste tijd toch wat thais-getint ....  :lol
(nog) geen foto's van bloedmooie Sarah te vinden op Men's World ..... zodra die er staan, poten we die hier graag neer ..... niks voor sjeufke trouwens, niet Pools, geen rood haar en geen GFE  :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #41 Gepost op: 26 september 2016, 17:15:02 »
Die Marokkaanse pooier zou verdwenen zijn :017: uit Sara's leven, wat voor gevolg heeft dat ze voortaan nog uitsluitend werkzaam is in het skw en dit op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, steeds vanaf 9.30 tot 16 u. ongeveer !  :happy
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #42 Gepost op: 26 september 2016, 17:19:53 »
In tegenstelling tot wat eerder vermeld werd, is Sara nog uitsluitend werkzaam in het skw en dit op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, steeds vanaf 9.30 tot 16 u. ongeveer !  :happy
Hoe weet jij dat ze uitsluitend mannen verslindt in 't skw? Ik neem dus aan dat jij het haar hebt gevraagd  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #43 Gepost op: 26 september 2016, 17:26:16 »
Ik heb dit vernomen uit zeer betrouwbare bron, nl. een gezamenlijke kennis van ons beiden...Overigens heb ik het bericht waarop jij (te snel...?) ;D ;) gereageerd hebt, reeds gewijzigd...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #44 Gepost op: 26 september 2016, 17:34:26 »
Ik heb dit vernomen uit zeer betrouwbare bron, nl. een gezamenlijke kennis van ons beiden *...Overigens heb ik het bericht waarop jij (te snel...?) ;D ;) gereageerd hebt, reeds gewijzigd...
Bema???????????????    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
En jij noemt die betrouwbaar  :lol :king:


* Tautologie ontdekt .... alarm  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal