Auteur Topic: Villa Tinto 21, Sara (Belgische)  (gelezen 115760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #45 Gepost op: 26 september 2016, 17:39:02 »
Bema is inderdaad betrouwbaar evenals jij dat bent machientje ! ;) ;D :clap:!!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #46 Gepost op: 27 september 2016, 09:39:54 »
Ben toch al een paar keer in skw geweest voor 16 u en telkens was Sara niet aanwezig !!! Denk toch dat ze in de privee werkt !! Ga een dezer dagen eens op onderzoek ,zou ze toch nog eens graag zien ! Ik hou jullie op de hoogte ! Doei !

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #47 Gepost op: 27 september 2016, 09:50:24 »
Verleden week dinsdag nog bij haar geweest ,wel niets gevraagd van heel dit gesprek .Zoals altijd was het een toffe bedoening ,alles moest wel snel gaan maar zo kennen we ze ,he .Kortweg was het wel goed! Zou me toch eens graag een vol uur laten swanjeren door haar dus hete bok hou ons op de hoogte he !grtz

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #48 Gepost op: 27 september 2016, 10:41:48 »
Ben toch al een paar keer in skw geweest voor 16 u en telkens was Sara niet aanwezig !!! Denk toch dat ze in de privee werkt !! Ga een dezer dagen eens op onderzoek ,zou ze toch nog eens graag zien ! Ik hou jullie op de hoogte ! Doei !
Indien Bema die info geeft, ga er dan maar vanuit dat die correct is en van haar komt .....  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #49 Gepost op: 27 september 2016, 12:41:17 »
Hete bok, soms vertrekt Sara wel eens wat vroeger hé ! Overigens was ze de laatste tijd onregelmatig aanwezig, maar daar zou dus vanaf nu verandering :017: in komen ....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #50 Gepost op: 27 september 2016, 13:29:47 »
Dank u collega's ! Zal zeker deze week nog eens proberen of ik ze kan  treffen dus op goed geluk hehe ! Ik hou jullie op de hoogte van mijn avontuuur ! Doei !!

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #51 Gepost op: 27 september 2016, 16:32:28 »
👍👍toppie ,hete bok ik ben eens benieuwd !!! Grtz

Offline Straffepee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #52 Gepost op: 2 oktober 2016, 13:56:30 »
Beste vrienden,ben al jaren een vaste wandelaar!Maar heb me hier nooit aangemeld!Ben meerdere keren bij Sara geweest ,wat meestal wel goed was ! Toch wil ik hier melden dat Sara wel degelijk privee doet in Brasschaat en dit meestal in het weekend (men's world)! Dus Bema ,sorry maar jullie gezamenlijke vriend is ook niet zo betrouwbaar! Ik zou hem eens aan zijn oren trekken ,hahaha.Dus hete bok grijp je kans maar ! Salut  :lol

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #53 Gepost op: 2 oktober 2016, 14:06:51 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #54 Gepost op: 2 oktober 2016, 14:30:55 »
Beste vrienden,ben al jaren een vaste wandelaar!Maar heb me hier nooit aangemeld!Ben meerdere keren bij Sara geweest ,wat meestal wel goed was ! Toch wil ik hier melden dat Sara wel degelijk privee doet in Brasschaat en dit meestal in het weekend (men's world)! Dus Bema ,sorry maar jullie gezamenlijke vriend is ook niet zo betrouwbaar! Ik zou hem eens aan zijn oren trekken ,hahaha.Dus hete bok grijp je kans maar ! Salut  :lol


Sommigen zeggen van niet, sommigen zeggen van wel, Yvonneke is mooi en Yvonneke is snel   ;D
De gezamenlijke vriend van wie die info komt is Sara zelf, en als die foute info doorgeeft, dan wij ook .....


Trek haar maar eens aan haar oren van ons (terwijl ze je pijpt), dat is makkelijker dan steeds plat op die kop te moeten meppen   :lol :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Straffepee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #55 Gepost op: 2 oktober 2016, 14:50:02 »
Toch is het zo sexmachine! Mijn beste kameraad heeft haar daar bezocht! En vandaag is ze ook werkzaam daar! En ja Mechelen dat is de website !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #56 Gepost op: 2 oktober 2016, 14:56:24 »
Toch is het zo sexmachine! Mijn beste kameraad heeft haar daar bezocht! En vandaag is ze ook werkzaam daar! En ja Mechelen dat is de website !
Het is zoals het is ...... bedankt voor de info alvast, ik zal Sara morgen eens goed bij haar oortjes trekken, dan moet ze dieper pijpen   :dance2
Mogen we ook weten wanneer uwe beste kameraad daar is geweest? De info dat ze daar niet meer werkt is pas van afgelopen maandag, dus kom nu niet aanlopen met 'afgelopen weekend"  ;D


En die info op de website, Zuiderse klassedame (??????????), als ze zuiders is, is het toch van "Aaaaantwerpe Zuid - Hooooooboken", niet van Spanje of Italië of het noorden daar net over het Zuiden van Spanje  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #57 Gepost op: 2 oktober 2016, 15:11:28 »
Beste vrienden,ben al jaren een vaste wandelaar!Maar heb me hier nooit aangemeld!Ben meerdere keren bij Sara geweest ,wat meestal wel goed was ! Toch wil ik hier melden dat Sara wel degelijk privee doet in Brasschaat en dit meestal in het weekend (men's world)! Dus Bema ,sorry maar jullie gezamenlijke vriend is ook niet zo betrouwbaar! Ik zou hem eens aan zijn oren trekken ,hahaha.Dus hete bok grijp je kans maar ! Salut  :lol


Sommigen zeggen van niet, sommigen zeggen van wel, Yvonneke is mooi en Yvonneke is snel   ;D
De gezamenlijke vriend van wie die info komt is Sara zelf, en als die foute info doorgeeft, dan wij ook .....


Trek haar maar eens aan haar oren van ons (terwijl ze je pijpt), dat is makkelijker dan steeds plat op die kop te moeten meppen   :lol :-\
Sexmachine, welk Yvonneke bedoel je- weet ik uiteraard wel- maar wat heeft die met dit alles te maken ? :17:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Straffepee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #58 Gepost op: 2 oktober 2016, 15:23:45 »
Gisteren (01/10)is hij bij haar geweest !


note sm: overbodige denegrerende info gewist, en een verwittigd man is er twee waard, met andere woorden, schrijf eens een recensie, overdrijfpee  ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #59 Gepost op: 2 oktober 2016, 15:31:41 »
Straffepee, alleszins welkom op dit forum: je hebt jezelf vandaag geregistreerd en bent al behoorlijk op dreef ! Voortdoen zou ik zeggen, maar dan liefst met eigen ervaringen !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...