Auteur Topic: Villa Tinto 21, Sara (Belgische)  (gelezen 115882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #60 Gepost op: 2 oktober 2016, 16:12:52 »
Gisteren (01/10)is hij bij haar geweest

 :welcome: op RB! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #61 Gepost op: 3 oktober 2016, 22:09:51 »
Bedankt straffepee, maar heb me toch bedacht  ben beetje ontgoocheld in Sara ! En tijdens mijn bezoekjes aan het skw ben ik omdat Sara er weer niet was binnen gegaan bij Alexandra ss 24/3 (denk ik) dit was zogoed meegevallen ! Kan ik beter daar mijn vaste stek van maken ! (Betrouwbaarder)  :l :lol

Offline Straffepee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #62 Gepost op: 24 oktober 2016, 13:15:29 »
Heb de indruk dat Sara niet meer werkzaam is in ons geliefde Skw of heb ik ze telkens gemist ? Weten jullie misschien iets meer ? Laat me iets weten dan Okee collega's  :17:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #63 Gepost op: 26 oktober 2016, 02:01:29 »
Sara is nog wel werkzaam in het skw hoor, en steeds op dezelfde plaats (VT21); maar ja, ze komt blijkbaar alleen maar als ze goesting (of het financieel nodig ) heeft...En als ze er al is, is ze veel bezet !!!!
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2016, 02:08:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #64 Gepost op: 26 oktober 2016, 19:22:46 »
Ik heb de afgelopen 2 weken toch meermaals in onze buurt rond gewandeld , telkens geen Sara te bespeuren zelfs de Belgische vlag was niet aan de deur wat wil zeggen dat ze er niet was ! Dus rara waar is ze ? Hou jullie wel op de hoogte als ik ze spot !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #65 Gepost op: 26 oktober 2016, 19:28:52 »
Ik heb de afgelopen 2 weken toch meermaals in onze buurt rond gewandeld , telkens geen Sara te bespeuren zelfs de Belgische vlag was niet aan de deur wat wil zeggen dat ze er niet was ! Dus rara waar is ze ? Hou jullie wel op de hoogte als ik ze spot !
Je leest slecht ..... Sara is wel degelijk werkzaam in het skw, doch op ZEER ONREGELMATIGE uren en dagen ... als mejuffer er zin in heeft namelijk ....

En ik zal mijn bron ook doorgeven.... ik heb haar namelijk zelf al enkele keren gespot de afgelopen weken...... rararara ...... in haar raam .... o la la
Wat wil zeggen dat ze er wel degelijk was .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #66 Gepost op: 1 november 2016, 22:54:54 »
Hoi collega's,ik weet het niet van jullie maar ik ben toch zeer regelmatig in het skw aan't wandelen en het is toch al zeker 1maand of langer geleden dat ik Sara nog eens heb gespot ,de laatste dagen staat een mooie rosse ons te verleiden op vt 21 een van de dagen ga ik haar toch eens consulteren denk ik hahahaha hou jullie op de hoogte ! Van Sara weet ik echter niet veel heb al een paar keer naar haar gebeld zonder resultaat . 😜Moesten jullie haar zien ,melden dan hè vrienden 😉

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #67 Gepost op: 2 november 2016, 22:59:03 »
Beste collega's ,de een zegt ze werk nog ,de andere zegt van niet ! Het enige dat ik weet is dat ze maandag en vandaag er niet was evenals de weken daarvoor! We zullen wel zien of ze nog komt hè ! Alleen verspeelt ze wel haar vaste klanten (mij toch) de rosse op vt 21 is Sofia  is een heerlijke meid maar net iets minder dan Sara

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #68 Gepost op: 2 november 2016, 23:27:11 »
Jullie blijven maar zeuren over de afwezigheid van Sara, maar heb asjeblief toch een beetje geduld: zo lang is het niet geleden dat ik haar nog gezien heb !
Trouwens, Hete bok, waarom open je geen topic over "rooie Sofia" ? Ik weet heel goed wie je bedoelt, en ik vind haar een mooie dame, wel wat te jong naar mijn smaak maar toch......
« Laatst bewerkt op: 3 november 2016, 01:20:20 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #69 Gepost op: 7 november 2016, 12:35:57 »
Beste Bet(d)weter,dit is toch niet zeuren! Ik wil gewoon op de hoogte blijven wanneer Sara er is ! Of ze nog komt werken en welke haar uren nu zijn en dit omdat ik ze geruime tijd al niet meer heb gezien ! Wat Sofia betreft de sessie met haar was niet slecht pijpen was zwakjes te noemen maar ze heeft wel een heerlijke kont om doggie te nemen ! Goed voor 1 keer als je begrijpt wat ik bedoel ! 😉

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #70 Gepost op: 7 november 2016, 12:57:14 »
1 of 2 keer vragen is genoeg ..... en dan krijg je van mij een antwoord dat ik ze heb zien staan, en van bet(d)weter ....
Als je ons niet wil geloven, dan een tentje voor haar deur zetten en wachten tot ze komt  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Straffepee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #71 Gepost op: 6 december 2016, 09:48:58 »
Hey vrienden durf het al bijna niet meer te vragen ,maar nog altijd geen nieuws over Sara ? Nu is ze toch al zeer lang niet meer komen opdagen !! Dan toch gestopt ? Weet iemand meer ? Doei !!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #72 Gepost op: 7 december 2016, 12:39:29 »
Nog geen Sara te bespeuren ....!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #73 Gepost op: 19 december 2016, 08:49:04 »
Hoi Collega's,hebben jullie Sara nu nog altijd niet gezien ? Nu duurt het toch lang ,hebben jullie nieuws van haar?Suggestie's voor alternatieven want heb geplant om deze week nog eens gaan te wandelen! Dank u

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Sara (Belgische)
« Reactie #74 Gepost op: 19 december 2016, 18:18:20 »
Neen, NOG NIET TERUG GEZIEN !!!!!!!!!!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...