Auteur Topic: SILVIA, Roemeense  (gelezen 63038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Gepost op: 21 april 2013, 21:23:54 »
SILVIA is een 22-jarige Roemeense die sinds enkele dagen in Panthera actief is, sinds 2 maanden in Duitsland dixit haarzelve, voorheen oa een maandje in Heaven7 (Sara). Mooie dame van 1m55 hoog, slank figuur met proportioneel veulst te grote tieten, cuppie C/D naturel. Voorts tattoo op pols, piercing, kleine piercing in gezicht, schouderlange bruinzwarte haren. Ze spreekt vloeiend Engels, Duits staat nog in de kinderschoentjes. Ietwat onwennig op haar eerste werkdag zat ze doorgaans wat te lummelen met enkele concullegas en sporadisch oogcontact kwam om de hoek kijken, al dient de eerlijkheid niet onrecht te worden aangedaan, ss zat somtijds meer naar haar tieten te staren dan ooghoogte, excusi. Voorgesprek verliep met lichte horden, geen knuffelbeest dit meisje, voorzichtige zoentjes zo tussendoor, en de eerste poging van Silvia tot sleutelvraag , de alombekende UND...??? werd in de kiem gesmoord door een gevatte: ja klar woll ich ein Cola  ;D. Het kleine meisje haalde de frisdrank lichtjes schuddebollend aan, en 7 minuten later volgde de voor haar succesvolle 2é UND..??

Service:
TZ: matigjes, nog wel wat werk aan de winkel in dit departement
PZC: matigjes, nog wel wat werk aan de winkel in dit departement
Lecken/Fingern: niet terughoudend, erwünsscht... laat zich welgevallen en duldt geen half werk...
NMC: goed, ietwat nähe ontberend door het matige tongzoenen, maar alla... in doggy hoog opgericht bekken, schade...

Verre van een servicewonder voorlopig, ze had wel goede intenties en vertoonde inzet en het dient vermeld, ze deed haar best, en dixit haarzelve was ze in haar vorige werkomgeving ook niet méér gewend te bieden, welintegendeel. Jammerlijk genoeg nog geen Panthera-standaard, en hopelijk beseft ze dit snel, want an sich is het een mooi en best koddig en nett meisje wat duidelijk werd tijdens de gezamelijke douche na de sessie. Potentieel heeft ze, nog wat skills en TZ-opwaardering benodigd, dus vooralsnog is het herhalingsgevaar als een Questionmark in te schatten voor ss... risicobuchung momenteel would be my guess...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2013, 21:27:59 »
Mooie dame, inderdaad  :movingtits
« Laatst bewerkt op: 21 april 2013, 21:34:32 door Laurent74 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SILVIA
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2013, 21:57:59 »
[box title=SILVIA]

[/box]
[box title=PICS]





[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2013, 23:46:56 »
Mooie dame van 1m55 hoog, slank figuur met proportioneel veulst te grote tieten

Op de website staat ze 1m65 van de grond, is dat dan met hakken of schat jij jezelf groter in dan je bent? :lol_hitting:


lekker hoerige griet op de foto's te zien, Sue-gehalte  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2013, 08:56:14 »
Prachtige vrouw -helaas nooit gezien in H7- mooi gezicht, wat zeg ik een engelengezicht, jammer dat alleen de eerste foto redelijk is en de rest van de foto's is weer om te huilen.

Zoals alle foto's van Panthera, echt stom, kijk naar Babylon ZO moet het. Van dichtbij, met goede belichting, de verhoudingen in  takt latend.

Beste reklame op internet tegen een kleine  kostprijs die je kunt maken voor je club.

SM kun jij die mensen daar niet eens het licht laten zien ?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline stephan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
  • hoerenlopen tot de voeten zeer doen.
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 29 april 2013, 12:33:50 »
Heerlijk meisje met flinke borsten.
Goede sessie mee gehad vorige week.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2013, 14:33:06 »
Risicobuchung zoals in onderste post aangegeven kan na 2é ervaring met haar effe geleden, én commentaren van een aantal bekenden worden bijgesteld naar below-Panthera-level, passief, quasi ongeïnteresseerd, ontevreden verhaallijnen té over helaas, jammerlijk doch helaas.

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2013, 22:30:28 »
Mooie juf maar de mensen die ik ken uit h7 en die met haar daar gekamert hebben hadden er geen hoge pet van op, hopelijk schaaft ze haar service wat bij anders ligt ze er zo uit bij Bob en kan ze ergens anders solliciteren

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #8 Gepost op: 27 mei 2013, 22:52:05 »
Ook hier mee op kamer getrokken.
Deze meid bewijst alweer dat de service niet per club afhankelijk is, anders heb ik maanden leugens gelezen over Panthera.


ik ga niet zeggen dat ze slecht was, maar als ik die service in LR kreeg (die club heeft wel servicebommen) zou ik niet blij worden.


Dus knipte ik er twee anderen later waarvan 1 toppertje.


Lauwe service, ik heb haar dan maar op vier poten gezet, aan die haren getrokken en madame eens goed afgestoempt. Ach, ik zou zeggen dat het een lekkere opblaaspop is, toch niet een te hard oordeel?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #9 Gepost op: 27 mei 2013, 22:58:01 »
Ik wil Sexmachine nogmaals bedanken voor de tip deze dame niet te kameren. Ik heb een neus voor slechte dames en deze dame had ik met zekerheid gekamerd qwa optiek. Zeker niet Panthera waardig, daar zit namelijk wel een behoorlijk percentage deftige service dames.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2013, 11:22:31 »
idem-dito voor mij,ik geloof dat Laurent mij verwittigde,maar ze had mij wel al opgegeild en haar looks zijn prima. Bij nader inzien maar goed dat ik niet heb toegehapt,schijn kan bedriegen

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #11 Gepost op: 15 juni 2013, 13:54:39 »
 Irgendwo anders anwesend derzeit... nicht mehr gelistet

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2013, 17:25:55 »
Ze is er (voorlopig?) inderdaad niet meer.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #13 Gepost op: 29 juli 2013, 21:06:54 »
na een maandje in Villa Vertigo sinds kort privaat werkzaam in Dusseldorf...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SILVIA, Roemeense
« Reactie #14 Gepost op: 29 juli 2013, 21:18:06 »
na een maandje in Villa Vertigo sinds kort privaat werkzaam in Dusseldorf...
Dat heb ik ook gezien op freiercafe.
Voor de liefhebbers SWEET SILVIA http://www.6relax.de/club/name/sweet_silvia/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_8730/region/grossraum-duesseldorf-moenchengladbach

[attachimg=1][attachimg=2]
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2013, 22:11:05 door Laurent74 »