Forum > TRANSKES

TS - TRANSKES IN HET SKW

(1/5) > >>

sexmachine:
[box class=windowbg]
Rakkers,
Wij, van RelaxxxBoard, vinden dat seksuele voorkeuren "des mans eigen" zijn. 
Als "wanna-be-volwaardige-board" willen wij ook de Transkes in het skw de nodige aandacht geven.

We weten dat er vraag naar is, alhoewel sommige mannen transkes "vies" vinden. het getuigt meer van de kortzichtigheid en de bekrompenheid van de klagers, en het zegt meer over hen dan over ons en over transkes in het algemeen.
Dus kort doordenkertje, mannen die transkes vies vinden vanwege het aanhangsel, vinden die ook zichzelf vies, ook zij hebben wat tussen de beentjes hangen, nietwaar Jansen?  8)

Ikzelf houd van tijd tot tijd wel een keertje van de seksuele diensten van een transke, en ben er stellig van overtuigd dat het de beste pijpsters ter wereld zijn.

In deze onderverdeling kan je "de transkes" makkelijk terugvinden, we sorteren deze niet in eerste instantie op straatnaam, maar zetten "TS" voor de straatnaam waar ze werkzaam zijn.
Korte uitleg;
TS = transke
TV = travestiet
PRE-OPS =  geen operatie tussen de beentjes, dus met "aanhangsel" ;)
POST-OPS =  ZONDE  :o ;D  , ofwel volledige operatie ondergaan tot vrouw

Voor de liefhebber plaats ik hier ook, onder dit topic, pakken foto's van bevriende transkes, die naar mijn mening, even knap, misschien zelfs veel knapper zijn dan menige meid.

Ik zou zeggen, kom gerust af en toe eens kijken naar de fotokes, en ik wens jullie veel plezier, let op, kijken mag, aankomen niet, vies vies vies  ::) ;D :D

sexmachine


[box title=LEGENDE]
TS                     TRANSEXUAL
TV                     TRAVESTIET
PRE-OPS           MET EXTRA INCHES
POST-OPS         VOLLEDIG OMGEVORMD TOT VROUW
[/box]
[/box]

bema:
Een zekere Camilla werkt op SS 21/2; sexmachine gaat eerstdaags waarschijnlijk een recensie schrijven over zijn bezoek aan haar op woensdagavond 10 november !  8)

sexmachine:

--- Citaat van: bema op 11 november 2010, 05:48:58 ---Een zekere Camilla werkt op SS 21/2; sexmachine gaat eerstdaags waarschijnlijk een recensie schrijven over zijn bezoek aan haar op woensdagavond 10 november !  8)

--- Einde van citaat ---
Het is Camila, met 1 L maar wel met 2 L'en met U. Spreek haar aan met U.


De beste ervaring bij een transke ooit, iets voor Jansen en Kamikaze  ;D
Recensie volgt tegen dat ik uitgepuft ben van een nacht Linda, wel degelijk maar met 1L, zonder U  ::)  Knip knip  :P


sexmachine

bema:
Het aantal transen, en zelfs travesties, dat de laatste tijd in VT zit, begint talrijker en talrijker te worden.  :o
Waar gaat dat naartoe ?  ???

ik weet niet hoeveel het er zijn tegenwoordig, maar als je de dagshift en nachtshift bij elkaar telt, denk ik dat men toch allicht op ca. 15 komt, of misschien zelfs heel wat meer.

Wat vinden jullie daar van ?  :P

civicske:
Dat is me ook opgevallen bema en dat is al een hele tijd aan de gang. Not my cup of tea maar ieder zijn ding natuurlijk. De VT daar verhoog ik dus tegenwoordig wat mijn wandelsnelheid om op het einde flink af te remmen en naar die lekkere spetter Bianca haar kont te loeren en daar blijft het dan ook bij. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie