Auteur Topic: Julie (July)  (gelezen 52834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Julie (July)
« Gepost op: 28 april 2013, 16:47:59 »
haarkleur/-lengte: donkerbruin/lang (los of in staart)
ogen: bruin
lengte dame: 1,55
postuur/cupmaat: slank/mooie natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: onderarm (dacht rechts, soort slingerplantfiguur)/tong
service: knuffelen, strelen, zoenen (veel, lief, innig, speels), tongzoenen, PZC (erg goed), NMC (super, met volle overgave), massage (actief - zeer behoorlijke massage -/passief), beffen, met poesje spelen (liever niet vingeren), droogneuken, zeer intieme standjes/houdingen geen probleem
voordelen: één van de mooiste dames in de club, lief, spontaan, leuk, meegaand
nadelen: wil liever niet gevingerd worden
opmerkingen: pre sales zeer o.k., after sales beperkter

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Julie (July)
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2013, 18:01:59 »
Twee Roemeense dames vielen mij al snel op.  Twee échte poppetjes.  Voor mij veruit de mooiste dames van heel de club.  Zij zaten echter steeds netjes gepositioneerd op een kruk aan de bar.  Tegenover de gang naar de ingang.  Iedereen zou hen dus gezien hebben en zij konden mooi in het oog houden welke mannen toekwamen.  Af en toe wandelden ze eens tot aan het begin van de wellnessarea om daar te gaan liggen (met de benen weid open of toch in elk geval heel uitdagend, soms friemelden ze wat aan mekaar voor het publiek) op de 4-tal kussenbedden die daar zijn.  Beide bezigheden deden mijn voelsprieten omhoog komen.  Dat mooi-zitten-zijn-aan-de-bar-wachtend-op-een-(naïef)-slachtoffer en dat acteren in de kussenbedden dus.  De lig-momenten duidden voor mij op: dringend geld nodig (dringend nood aan een kamertje).  Ze zijn steeds bij mekaar.  Het leek wel een Siamese tweeling.  Ze deden echter geen trio-voorstellen, bij mijn weten. 
De keren dat ik in de wellnesssofa's (heel comfortabel; er zijn ook sofa's die je met een kap kan afsluiten - voor 2 personen -) lag, kwamen ze wel eens kijken maar kwamen niet af (zoals anderen dat vaak wel deden).  Ik dacht dus te weten dat deze dames mooi waren om naar te kijken maar dat zonder eigen initiatief er geen kamer zou van komen (als ik dat al zou willen met het gedacht dat ik min of meer van hen al had gevormd). 

Wat later in de bar/lounge (ex-stripteasebar) hield Julie (en haar vriendin ook wel maar in veel mindere mate) het enkele keren op mekaar recht in de ogen kijken.  Op zo'n momenten is mijn goesting in de dame erg groot anders blijf ik niet in haar ogen kijken.  Ik hoopte alsnog dat het wederzijds zou zijn. 
Omstreeks 17:00 gebeurde dit weer maar dan langer, directer en strakker, meer gemeend.  Toen ik weinige momenten later voor mezelf had besloten om de buitensauna maar een te benutten (omdat ze toch niet bij me kwam zitten in de lederen sofa en op haar kruk bleef zitten), roept Julie me ineens toen ik haar voorbijliep.  Het verbaasde me.  Het begon niet veel belovend met de afgezaagde vraag waarheen ik ging.  Nu ja, altijd origineel uit de hoek komen, geen sinecure.  Ik hield het er bij dat ik gewoon wat ging rondlopen.  Ik was nog steeds een beetje verrast.  Ze namen niet de minste moeite, de gehele dag al niet, om op welke manier dan ook contact te leggen met een man.  Beiden hadden ze er dan ook (zeer waarschijnlijk) nog geen enkele kamer opzitten.  Ook dat gaf mij niet veel hoop op hun services.  Zo mooi en zo alleen??? (en, mogen we aannemen, toch meerdere trouwe klanten op de vloer).  Was dit contact zoeken met mij dan uit pure ellende?  Een nieuwe, een makkie (dachten ze dat misschien)?  Omdat ik gezegd had dat ik gewoon wat wou rondlopen, vroeg ze of het niet leuker was om dan samen wat rond te lopen.  We liepen samen naar de kussenbedden in de wellness.  Ik doelbewust, zij volgde gedwee en vroeg niet direct om op kamer te gaan, ook niet toen we kamers voorbijliepen.  Dit vond ik alvast positief.  Ik vermoedde immers dat het samen wat rondlopen direct naar een kamer zou leiden.  Er is geen sleutelceremonie.  We liepen als een verliefd stel naar de kussenbedden.  Daar was er van haar kant geen haast te bespeuren en er was meteen een goede klik.  We maakten à volonté lol, we daagden mekaar speels wat uit, streelden en kusten mekaar lief en veelvuldig....  Mijn lul stond natuurlijk al lang stijf en op een bepaald moment stelt ze voor om wat meer privacy op te zoeken zodat er wat meer mogelijk zou worden met die stijve lul (acties op de bank niet gezien in de club, vroeger te pas en te onpas).  Voor we naar kamer gingen, gingen we nog even douchen.  De douches zijn vlak naast de kussenbedden.

Op kamer verloopt alles ook rustig.  Geen ommezwaai naar professionaliteit van haar kant.  Ze neemt ook de condooms al klaar.  Goed want als ze dat in het heetst van de strijd nog uit hun tasje moeten gaan zoeken, heeft dat soms een negatieve invloed op mijn libido.  Terwijl we lief, romantisch en inning dicht tegen mekaar liggen vraagt ze terloops even snel of ik normale seks wil of extra's.  Ik liet haar weten dat ik voor normale seks wou gaan maar dat als de omstandigheden er naar zijn om een FT-ke te willen, ik dat dan ook zal laten gebeuren.  Op geen enkel moment later tijdens onze kamergang zou ze aansturen op dat FT-ke.  De tweede vraag (waar bleef ze toch) was hoe lang ik op kamer wou blijven.  De twee vragen zijn vrij courant in Stuttgart en Frankfurt.  Zij verweef echte alles fijn in de stoeierij dat het me zelfs niet kon deren.  Tijdens de pre sales kwam zij al af met de woorden Romeo en Julia.  Mijn gevoel met haar was bijzonder, bijna magisch te noemen zodat ik zei dat als alles zo naar wens zou blijven voortgaan ik 30' allicht veel te kort zou vinden.  Ik spreek nooit op voorhand een tijd af.  Het moet zo lang wel leuk en heet blijven.  Anderzijds bekijk ik ook of ze niet verkeerd beginnen te doen als je laat blijken dat langere tijd er in zit.  Ik bedoel maar dat als ze dan beginnen babbelen of zo omdat er toch veel tijd is, dan hoeft een uur voor mij niet meer en zet ik ze meteen aan de arbeid.  Julie maakte deze "fout" niet.   Al snel kon ik mijn gangen gaan.  Ze liet zich makkelijk verwennen.  We kusten mekaar dikwijls en gretig, tongzoenen ook maar niet direct van de eerste moment.  Ze verwende mij ook lekker met handen en tong.  Het was mekaar heerlijk verwennen, in harmonie met mekaar.  Intieme innige houdingen werden niet angstvallig uit de weg gegaan.  Menige momenten waande ik mij in een van de betere romantische films.  Ze ging in alles vlot mee en begreep goed waar ik heen wilde als ik seintjes gaf. 
Terwijl ze me heerlijk en afwisselend pijpte (ze wist haar tongpearcing goed te gebruiken) terwijl ze op z'n hondjes voor me zat, speelde ik met haar poesje en kontgaatje.  Beide kon ze erg appreciëren maar voor beide gold ook: liever niet met het vingertje er in.  Hierdoor begon ze duidelijk nog beter en intenser te pijpen.  Het deed haar zeker iets.  Ze werd dan ook eindelijk een beetje nat.  Onder andere hierdoor maak ik op dat Julie zich zeker niet snel laat gaan en misschien wel eens meer, meer klassieke sessies aflevert?  Omdat ik nog langer pret met haar wou, gaf ik aan dat ze maar even moest stoppen met pijpen.  Heerlijk tongzoenen was nu ook geen probleem.  Toen ik haar op mijn schoot wou nemen, was er ook geen enkele tegenstribbeling en hebben we zelfs heerlijk gedroogneukt.  Ondertussen kusten we mekaar flink en verwende ik tussendoor haar clitoris en haar mooie heerlijke borsten.  Ze werd nog wat natter.  Hoewel nat droogneuken geen HIV-gevaar inhoudt, zal zij daar niet zo zeker van geweest zijn want ze vroeg toen of we niet beter zouden gaan starten met de daad.  Ik was al langer heel erg geil en vond bijlange niet dat die vraag nu ongelegen kwam.  Het leek er trouwens een beetje op dat zij zelf nu werkelijk nood had aan de daad.  Ze begon me lekker te berijden.  Ze ging er helemaal in op, ze ging er totaal voor.  Zelden word ik zo intens bereden.  Ze bleef en bleef maar doorgaan, ook wanneer de meeste dames al lang moe zouden zijn geweest.  Door haar intensiteit had ik echt de indruk dat ze zelf ook een orgasme wou bereiken.  Door het condoom heen voelde ik hoe kletsnat ze werd.  Haar kutspieren trokken op een moment (bijna pijnlijk) samen.  Ik sta er verder niet bij stil maar ik denk dat ze was klaargekomen, voor mij.  De gelaatsuitdrukkingen spraken ook boekdelen.  Je kan gespeeld geil kijken maar de mimieken die zij trok, kan je volgens mij niet spelen (en dat in combinatie met de bijna pijnlijke kutsamentrekkingen, haar kletsnatte poesje en haar gedrevenheid tijden het berijden....  Ach, ik kan mis zijn, niets mis mee.  Even nadat dit zich voltrokken had was ook de opwinding bij mij zodanig groot geworden dat ik mezelf niet meer wenste onder kontrole te houden en liet ik mijn orgasme ook de vrije loop.  Net na dit moment wou Julie van standje veranderen.  Het komt maar zelden voor dat een dame niet gemerkt heeft dat ik een orgasme kreeg, ook niet wanneer ik dat probeer weg te steken (door bijvoorbeeld zeker niet te hard te gaan roepen).  De reden hiervoor is dan weer dat vele dames anders sito presto van je lul springen en ik graag nog wat naneuk zolang hij nog stijf is.  Ik grapte nog even met haar dat het niet mooi van me geweest is om net voor ik zou moeten gaan arbeiden snel klaar te komen.

Toen we nadien weer tegen mekaar aankropen en we mekaar in de ogen keken.  Wondermooi moment!  Ze was nu wel kittelig. 
Op haar vraag besloot ik om haar een korte nekmassage te geven.  Ze genoot er merkbaar van.  Als ik dat gevoel krijg, dan geef ik ook een betere massage, graag zelfs.  Na mijn korte maar stevige massage, vroeg ik een zelfde wederdienst.  Dat was voor haar geen probleem en ik verschoot trouwens van haar kunnen.  Ze vertelde me dat de Thaise dame die massage geeft in de club dat heel stevig en goed doet.  Ik voelde dat ze daar duidelijk al wat van geleerd had.  Des te beter voor mij natuurlijk.  Ook dat korte deel was dus niet te versmaden tijdens ons samenzijn. 

Nog wat naknuffelen en kussen en zeer tevreden verliet ik de kamer.

Is er dan helemaal niets negatiefs te zeggen over deze kamergang?  Toch wel.  Eén kanttekening: de 60' waren maar 50' en ze maakte subtiel duidelijk dat het afrondtijd was.  Klein beetje dus een klein beetje een wrang nasmaakje, toch?  Ik rondde mee af omdat alles er op wees dat de extra 10' geen meerwaarde zouden betekenen voor het geheel.  Ik rekende dan bij de lockers mooi € 100 af.  Ze probeerde geen fooi te krijgen.  In mijn ogen had ze die dus gehad door 10' af te nemen van een uur.

De na service zou nog wat beter gekund hebben.  Het bleef bij wat snel grappig doen als we mekaar toevallig tegenkwamen (in de loop) in de club.  Nog even bij me komen zitten na de sessie en de douche zat er niet in.  Ze wachtte alweer op een nieuwe klant, wat overigens normaal is.

Jammer dat ze op kamer was toen ik vertrok.  Anders had ze nog een lief afscheidskusje gekregen.  Moest het buitengedeelte van Safari wat groter geweest zijn, zou het ook in de zomer een topclub zijn en was ik er zeker heengetrokken in de hoop Julie weer te zien en om op herhaling te gaan met haar.

Terwijl we op kamer al aan het oprommelen waren, liet Julie wel vallen dat een uur snel om was met mij.  Toen moest ik even tot tien tellen om niet al zwanzend te laten vallen dat het ook tien minuten minder waren.  Of ze op verlenging aanstuurde daarmee, weet ik niet.  Ik had niet de indruk maar had gerust langer met haar kunnen vertoeven.  We hebben nog zoveel niet gedaan.  Een volgende kamergang zal allicht nog veel beter, intensiever,... zijn.  Ik maakte echter op dat moment de overweging om het bij dit uur te laten.  Voor de verandering had ik bijvoorbeeld honger  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 28 april 2013, 19:18:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man