Auteur Topic: Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen  (gelezen 87068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #30 Gepost op: 14 mei 2013, 19:55:26 »
Zaterdag 11 mei

Na een goede nachtrust tegen een uur of 11 op gestaan voor mijn laatste dag in Bangkok.

Ik had een late Checkout kunnen regelen om 17 uur dus kon nog even wa heten met het pakken van mijn koffer.

Gaan ontbijten in de foodcourt van terminal21,een 6 verdiepen hoop winkelcentrum aan de metro asoke , vlak bij mijn hotel.

Om daar te geraken moest ik nog door soi cowboy, dus nog maar wat foto's  bij daglicht gemaakt.

















Wegens de hitte buiten, 38 graden vrij lang in terminal21 blijven hangen.

Terminal21 heeft elke verdieping mooi in een thema gestoken, over de  states, Engeland tot China.


























Vervolgens even gaan zoeken naar die blowjob bar uit noglangniet uitgewandeld zijn posting, maar niet met zekerheid gevonden.

Dan terug naar dr bj




http://bjbarbangkok.com/staff.html

Ee, p,u,g en 2 van de website zien zitten.

Wilde eigenlijk met p gaan, maar die bleek gezien de afwijkende kleding en het feit dat telkens er een klant naar binnen ging ze niet mee binnen ging voor de lineup niet te werken.


Foto p



Foto u



Uiteindelijk na lang overwegen binnen gegaan en voor u gekozen.

Je komt in een kleine kamer waar je je kan opfrissen en waar een soort van bureau/kapperstoel/tandartsstorl staat die achterover kan klappen waar je in plaats neemt voor een behandeling.

Verder staat er een wasbak waarin ze ge spullement grondig reinigen voor de behandeling.

Zoals je wel weer ben ik niet echt een bj fan, maar wilde dit eens proberen.

Een groot kwartier en een ft later was ik 1000 bath kwijt en had eigenlijk spijt dat ik niet schuin ertegenover bijnemen dr bj nuru was binnen gegaan.

Maar gezien mijn beperkte tijd voor de checkout was daar geen tijd meer voor want die 2000 bath behandeling zou 1,5 uur duren en die tijd had ik niet meer voor ik uitgechecked een taxi moest zoeken.

Een uurtje file in bangkok later stond ik rond 18 uur op de luchthaven en was het eind van de trip aangekomen.

« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 21:11:43 door dupke »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #31 Gepost op: 14 mei 2013, 20:16:40 »
Ik zou met zekerheid miss X genomen hebben.


[attach=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #32 Gepost op: 14 mei 2013, 20:30:41 »
Ik zou met zekerheid miss X genomen hebben.

Groet, Foots  O0



Die heb ik niet zien zitten gedurende mijn2 tripjes naar dr bj in mijn tijd in Bangkok.


Nogmaals.. Ik heb vorig jaarrekening Soapy gedaan en nu een bj bar.

Aangezien de nuru massage ervaring sterk vergelijkbaar moet zijn met de Soapy heb ik spijt dat ik te lang in terminal21 ben blijven hangen.
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 21:23:10 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #33 Gepost op: 14 mei 2013, 21:17:51 »
Sorry voor de kwaliteit van de foto's maar ze zijn s nachts met mijn gsm genomen: ze zijn daar niet zo camera vriendelijk... :-\
COWBOY BY NIGHT










NANA BY NIGHT












Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #34 Gepost op: 14 mei 2013, 21:31:09 »
totale kost van zo een trip is afhankelijk van hoe hard je wil feesten natuurlijk, maar ik zal je een ruwe schatting geven


ticket naar bangkok van brussel of amsterdam : 700 euro

vliegticket van Bangkok naar clark bij angeles city rond de 8000 bath via tigerair.com : oprot taks te betalen in de filipijnen op de luchthaven extra 450 peso
wisselkoersen :
thaise bath : 38,5 bath voor 1 euro
Filipijnse peso : 54 peso voor 1 euro
Filipijnse peso : 41 peso voor 1 us dollar

hotels : deze de gezien hebt

Thailand pattaya : lk metropole : 2100 bath/nacht
thailand Bankok : citadines : 1900 bath/nacht
Angeles city Filipijnen : Lewis grand : 80,1 us dollar/nacht na mijn discount ( philippines-addicts.com forum of chizmiss forum (duits) rechtstreeks geboekt via forum. of 3285 peso : ze rekenen dat zelf om naar bijna 3800 peso als je niet in us dollar cash betaalt (bv via credit card uit Europa of cash in peso)!  Die trukjes leren ze je op www.piatnight.com of op www.phillepines-addicts.com

beide forums hebben een lidkaart die 100 peso kost en die 10% korting geeft op drankjes in de bars.

er zijn goedkopere hotels

pattaya : areca : rond de 1900 bath, maar je kan evengoed een guest house van 1000 kiezen.

Angeles city filipijnen :clarkton : vanaf 1650 peso

Stappen gaan :

filipijnen :

Fields 's avonds :  biertje san miguel  light vanaf 95 tot 125 peso ; idem voor cola; Bacardi cola enz : rond de 195 peso

lady drinks : vanaf 150 peso voor een single , tot 300 voor een double : meestal een zelfde biertje als jij

barfine : vanaf 1500 peso , meestal 1800 tot 2000 peso , high end bars zoals crystal palace, dollhouse, atlantis, 3000 peso; voor de liefhebbers in golden nile 4000 en 5000 peso voor de daddy's Ferrari girls.


De dames verwachten 's morgens nog een tip van rond de 500 peso tot 1000 peso als je er koreaans of zo uit ziet..


Bars beginnen te openen vanaf 16 uur,  na 19 uur zijn alle bars open

perimeter  : eerder voor in de namiddag :

open vanaf 14 uur

biertje san miguel  light vanaf 60 tot 95 peso ; idem voor cola; Bacardi cola enz : rond de 125 peso

lady drinks : vanaf 100 tot 125 peso voor een single , geen double ladydrink gezien


barfine : vanaf 1200 peso , meestal 1500


De dames verwachten vaker een short time dan tot de volgende morgen:  tip van rond de 150 peso tot 1000 peso als je er de ganse dag mee op trekt.  De meeste willen nl een 2e longtime klantje scoren rond 8 tot 10 uur 's avonds


mijn budget per dag zonder hotels en vluchten lag onder de 100 euro voor eten drinken en zoveel wippen als je maar kan.

Een Longtime  is normaal goed voor 2 beurten 's avonds en een ochtend nummertje.



Gaan stappen in thailand:
 
Bangkok :

nana : je eigen biertje : rond de 150 baht; lady drink rond de 150 bath ( geen bierfleseje: single ladydrink vergelijkbaar met filipijnen).  Barfine rond de 600 bath , soms iets duurder als je vroeg wil barfinen.

Dames verwachten 2000 baht short time 2 wipjes; 3000 tot  4000 long time.

Soi Cowboy :  je eigen biertje : rond de 200 baht; lady drink rond de 200 bath ( geen bierfleseje: single ladydrink vergelijkbaar met filipijnen).  Barfine rond de 800 bath , soms iets duurder als je vroeg wil barfinen.

Dames verwachten 3000 baht short time you come I go;  4000 short time 2 wipjes, 6000 all night long time.  Mamasans erg erg opdringerig in vergelijking tot nana.  Op een bepaald moment eentje weggestuurd die al dacht te komen incasseren met de woorden dat ik zelf wel even met de dame wilden de financieën bespreken.

Ook probleem met op voorhand betalen gehad zowel in nana als in Cowboy : de mamasan in nana  makkelijk weggestuurd met ik betaal de meid wel zelf, die in Cowboy had daar niet zo een oren naar dus die deal ging mede door de te hoge bedragen en dan nog vooraf betalen niet door .

In de filipijenen liggen de bedragen merkelijk lager dus daar is het risico minder groot, mede doordat je ook nog met de tip kan belonen/bestraffen alnaar de service  (eigenlijk betaal je maar een 900 peso voor de meid zelf in die barfines daar dus zo een 650 bath)

pattaya :

gogo's

 je eigen biertje : rond de 130 baht; lady drink rond de 150 bath ( geen bierfleseje: single ladydrink vergelijkbaar met filipijnen).  Barfine rond de 600 tot 800 bath , soms iets duurder  tot 1000 als je vroeg wil barfinen.

Dames verwachten 1500 tot 2000 baht short time 2 wipjes; 3000 voor een long time tot de volgende ochtend.

bierbars deze keer niet zo geprobeerd maar iets goedkoper als gogo's

soi 6 :

je eigen biertje : vanaf 60 tot rond de 90 baht; lady drink rond de 100  tot 120 bath ( geen bierfleseje: single ladydrink vergelijkbaar met filipijnen).  Barfine rond de 300 tot 600 bath , soms iets duurder als je vroeg wil barfinen.

Dames verwachten 1000 baht short time 2 wipjes; 1500 tot 2000 bath long time.


Totaal ter plaatse uitgegeven exclusief hotels een 2000 euro voor 3 weken lang  all you can vreten zuipen en wippen en dan heb ik het niet zuinig aangepakt en regelmatig dames een drankje gegeven en mee uit eten genomen.

transport : thailand mr t taxi bangkok naar pattaya all in (peage autosnelweg) 1000 baht, in de andere richting 900 baht; bathbus kost 10 baht per keer en moto taxi kost rond de 40 bath voor een kort ritje tot 80 bath van pattaya naar jomtien.

luchthaven taxi naar pattaya betaal je rond de 1500 bath want die moet leeg terug en mr t doet enkel luchthaven vervoer dus die brengt een klantje naar de luchthaven en heeft meestal binnen een paar uur weer een retour rit met een andere klant. Nieuwe luxueuse Toyota auto's vergelijkbaar met een Toyota auris hier.

Transport filipijnen : ophalen in clark door auto van hotel ( gelijkaardige auto als thailand,iets groter) 400 peso , wil je opgehaald worden in Manilla moet je rekenen op 3000 pese via hotel of margarita station.

betere hotels clarkton bieden gratis 's avonds elk half uur een shuttle aan naar fields of Lewis grand heeft een 6 tal auto's die je de ganse dag afzetten en ophalen in angeles waar je maar wil : je kan het hotel bellen van bv sm mall om om opgehaald te worden.

Jeepney kost rond de 8 peso voor een ritje; de trikes zijn afzetters en willen tot 100 peso voor een onnozel 2 minuten onconfortatabel ritje om dan de rest van de dag op hun lui gat te liggen slapen in hun trike en dan's avonds nog een 2e klantje te zoeken om dan weer tot een gat in de nacht te slapen in hun trike en dan nog een 3e ritje te doen ... Dan zit hun werkdag erop.

o ja : dames betalen 20 peso  (als ze naar je hotel gaan zonder dat jij staat te wachten aan de ingang om de trike te betalen)  , behalve als jij er bij bent als ze die roepen om alleen naar huis te gaan of aankomen, dan is de prijs ook 100 peso want jij betaalt toch...






« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 22:14:22 door dupke »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen
« Reactie #35 Gepost op: 14 mei 2013, 22:29:46 »
Over het vervoer per trike in de Filipijnen kan ik melden dat het verdomde lastig is om er nog voor 100 peso zo'n lamzak te doen rijden. Meestal vragen ze 150 peso, dat is gewoon grove afzetterij.


Eens een keer een tijd gepingeld en jawel het was 100 peso, ik stap in en na een paar minuten zegt hij 120 peso. Toen zei ik in het Filipijns dat ik hem koud zou maken, maar dat maakte de sfeer er niet beter op. Sterker nog dat was niet het goede antwoord, dat was zelfs oliedom.


Geen idee maar ik denk dat ik toch maar de 120 peso heb betaald, gezien het gebied waar ik heen moest.


De gedachte klant is koning of een toerist die het leuk vind komt terug, zijn westerse gedachten, die hier nooit in de trikedrivers of taxichauffeurs opkomt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.