Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 20 Kung (THA)  (gelezen 55573 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20 Kung (THA)
« Gepost op: 8 mei 2013, 02:30:23 »
 Naam : Kung
 Nationaliteit/Taal : Thais/Duits
 Leeftijd : 40?
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg maat 36/ slappe B-cups
 Service: PZC, CIM, EL
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Vandaag tegen 17:00 nog maar eens in Aken geweest om er nog eens een bezoek aan de Thaise brigade af te leggen. Dat viel echter tegen. Noch Song (tot volgende week nog met vakantie), noch Nana waren aanwezig. Huisnummer 29 was totaal onbezet. Er hing zelfs bij 2 van de 3 raamplaatsen een briefje met "Zimmer Frei". Op huisnummer 20 waren nu (om deze tijd?) slechts 2 vrouwen aanwezig. Met beiden had ik nog niet eerder een ervaring gehad en er stonden mij ook niet bepaald recensies van voor de geest. Toch had ik Kung wel vaker daar gezien. Echter omdat ik me optisch altijd meer tot de andere meiden voelde aangetrokken, was het er gewoon nooit van gekomen. Kung kijkt altijd een beetje bozig en duister. A-typisch voor Thaivrouwen. Op aanraden van de Mama San besloot ik maar weer eens een sprong in het diepe te wagen. Het begon al met een gang naar beneden. De kelder in. Daar is een opvallend grote kamer met een groot bed, een sofa, een bar en een wasgelegenheid. Nou met de hygiëne zit het wel snor bij Kung. Zeer uitgebreid tandenpoetsen en Lysterine gorgelen vooraf en hetzelfde ritueel achteraf. Wijze Stijve werd lekker aan de wastafel ingezeept en alle Thai hebben op hun kamer een flexibele waterslang aan de kraan gemonteerd, zodat je beste stuk met ruimschoots water altijd eerst nog eens gewassen wordt.

Daarna op de sofa plaats genomen en Kung voor me laten knielen. Haar PZC skills zijn zeker niet onverdienstelijk en ook het klokkenspel werd zeer uitgebreid meegelikt. Ze pijpt zeer afwisselend en volhardend en toen ik aangaf dat mijn orgasme er aan zat te komen, had ze er totaal geen moeite mee alles in haar mondje op te vangen en tijdens het moment suprême lekker met haar roze tongetje te blijven doorlikken. Klein minpuntje was wel dat ze probeerde me al eerder klaar te laten komen. Maar Wijze Grijzes ervaring kon dit verhinderen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10</blockquote>

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20 Kung (THA)
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2013, 01:13:16 »
Afspraakje in Aken vandaag. Werd iets later dan gepland, dus nog even de stad in om voor EUR 3,= een heerlijk vers Turks broodje Döner te scoren. Toch vreemd altijd dat een vergelijkbaar broodje kebab in Nederland EUR 6,= moet kosten. Broodje smaakte goed, maar er was ook nog plaats voor een toetje, m.a.w. Wijze Stijve voelde zich achtergesteld en dirigeerde me naar de Antoniusstraße.

Tegen 21:30 was het vrij leeg voor wat de bezoekersaantallen betreft. Ca. 2/3 van de ramen was bezet, dus aan aandacht in de vorm van “Schaaaatzi, eine Frage, nur Sprechen, Hallo schöne Maaann”, geen gebrek. Behalve Ioana (Wanna) + collega op 29A geen echte WG-girls zichtbaar, dus opteerde Wijze Stijve, maar weer eens voor een PZC met FT-sessie op nummer 20. Het Thaihaus.

Om deze tijd waren daar slechts twee dames aanwezig, waaronder Kung. Voor zover ik haar erbarmelijk slechte Duits kon ontcijferen, was ze blij me te zien. Niet lang gekletst, dus, hup, de kelder in. Wasje aan de wasbak, waarbij Kung een been om heen sloeg om me dichtbij de wasbak te houden. Neem maar plaats op de bank, dan kom ik zo bij je. Kung neemt uitgebreid de tijd om uitvoerig haar tanden te poetsen en haar mond met Lysterine te spoelen.

Om te beginnen knielde ze voor me op de grond en begon meteen met een uitgebreide slurpaanval op m’n klokkenspel, waarbij haar kleine tongetje gevaarlijk lekker diep naar de donkerste regionen afdaalde. Regelmatig wisselde ze dit af met een behoorlijke deep throat en zelfs een potje borstneuken had ze voor me in petto. Ze attendeerde me wel erop dat we een afspraak voor 20 minuten hadden, maar dat was geen probleem om die vol te maken. Je hebt wel wat mentale ervaring nodig om niet reeds te vroeg je kruit hier te verschieten. Kung meende opeens nog wat van die 20 minuten te kunnen afsnoepen door opeens heel plagerig sensueel met haar vinger m’n sluitspier te gaan masseren. Dat deed ze zeer lekker en gevoelvol, terwijl haar mondje steeds rapper en haar tongetje steeds flitsender over Wijze Stijve masseerde. Uiteindelijk besloot ik me maar gewonnen te geven en haar huig en amandelen van een goede portie WG-crème te voorzien. Arme Kung verslikte zich erin. Sorry lady. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Aken, Antoniusstrasse 20 Kung (THA)
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2013, 14:37:01 »
Ha WG,


Was dit weer voor de zeldzaam lage prijs van  30 euro ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20 Kung (THA)
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2013, 20:31:50 »
Ha WG,
Was dit weer voor de zeldzaam lage prijs van  30 euro ?
Groet, Foots  O0
Hey Foots, helemaal correct.
Voor EUR 30,= krijg je in de Antoniusstrasse als standaardprogramma: Ficken, Blasen, Anfassen und Stellungswechsel (positie wisselen), 20 Minuten.

In het Thaihaus op nummer 20 moet je een beetje onderhandelen, maar zonder veel moeite bieden ze PZC met FT aan. Ik heb er nooit sex met hun, omdat de optiek van deze iets oudere (40+, maar zeer ervaren) dames me niet aanspreekt.

De absolute ster hier in dit huis (en dan praat ik van ca. 2000 - 2009) was Maggie. Dat was een Thaise topmeid pur sang, die in 2009 stopte toen ze 29 was.
Bij haar heb ik voor luttele EUR 30,= steeds het übervolledigste programma ooit ontvangen:
TZ, PZC met Aufnahme, sessies van wel 45 minuten, rimmen, uitgebreide oliemassage, samen douchen. Soms ging ze met pussysliden zover dat er bijna NZC uit volgde.

Zucht, dat waren nog eens tijden.
Toevallig dat ik gisteren nog met Kung over Maggie sprak.