Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 14, Naomi  (gelezen 53978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aken, Antoniusstrasse 14, Naomi
« Gepost op: 15 mei 2013, 13:08:08 »
Ongeveer twee weken geleden met een briefje, o.a. op basis van de recensies van Wijze Grijze, eens naar Aken getrokken :steeringwheel:. Ik was daar rond 13.45 hr. Op dat ogenblik waren er nog niet echt veel meiden in de vensters te bespeuren. Eerst een praatje gehad met ene Carolina (redelijk in het begin aan de linkerkant van de straat, als je van boven komt ), een vrouw met zwart haar, ik denk ongeveer 30 jaar. Ze zag er goed uit, mooie borsten, maar ik had geen info over haar en daarom even afgewacht en verder gewandeld. Toen ik even later aan haar venster passeerde was ze weg (bezet?)  Uiteindelijk binnengestapt bij Naomi (een Afrikaanse deerne) op Nr 14 en dat heb ik me niet beklaagd. Ze had me bij mijn eerste passage al proberen binnenlokken met een praatje aan de deur, waarbij ze al aan kleine Nico zat te prullen. Bij mijn tweede doortocht riep ze me en zei ze dat ze me wou neuken. Ik zei, dat kan, en vroeg haar hoeveel ze me wou betalen  ;). Dat vond ze wel grappig. Na wat geplaag aan de deur afgesproken voor PZC en NMC voor 30 €. Leuk detail, ze spreekt redelijk nederlands.
Wij samen naar boven. We waren alleen in het huis, alhoewel er denk ik een viertal ramen zijn.
In haar speelkamer aangekomen, ons uitgekleed en eerst wat opgefrist.
Hierna zijn we op bed beland en zijn we begonnen met knuffelen. Hierna ben ik begonnen met aan haar borstjes en tepels te likken om vervolgens naar beneden te zakken om haar te beffen :-P. We hadden dit nochtans niet afgesproken, doch het was alsof het een natuurlijke voortvloeiing was van ons sexgame. Ze liet het zich welgevallen.
Na enige tijd zei ze dat het tijd was om mij te verwennen met een lekkere pijpbeurt. Shit man, het voelde heel lekker aan :dance2. Ondertussen begon ik haar te vingeren tot we na een tijdje systematisch overgingen in 69 :)). Uiteindelijk stonden we zo geil (allez, ik zeker) dat we het neuken niet meer wilden uitstellen. Ze heeft dan een cd genomen en met haar mondje aangebracht :-P. Hierna eerst nog wat geknuffeld en wat gezoend, ook haar mondje maar geen TZ.
Ik was ondertussen een beetje "afgekoeld" want ik was op een gegeven ogenblik bijna in haar mondje gekomen.
Ik vroeg haar om on top te beginnen. Ze begon me heel afwisselend te berijden. Langzaam aan voelde ik mijn kleine soldaatjes weer opborrelen, voor mij het sein om het in doggy af te maken.
Wat een lekker zicht zo langs achter :-\. Het duurde dan ook niet lang meer vooraleer mijn soldaten zich een weg baanden in de cd. Ik heb ze dan op haar buik geduwd en ben nog even "in" haar mogen blijven. Hierna hebben nog even wat gebabbeld en gelachen. Uiteindelijk zijn we ons beiden gaan opfrissen en ben ik moe maar voldaan vertrokken met dank aan Naomi.

Besluit: voor mij een zeer goede ervaring voor slechts 30€, een koopje ;).

Groetjes,

Nico64