Auteur Topic: OASE : ALGEMEEN  (gelezen 192849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Buzzing Oase
« Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2013, 15:21:46 »

Na mijn hotelletje in Darmstadt te hebben ingewisseld voor het hotelletje in Friedrichsdorf, rustig naar de lege parkeerplaats van Oase gepeddeld. Binnen was het echter al behoorlijk druk en hoewel het een half jaar geleden was, zag ik voornamelijk bekende dames. Terwijl ik op mijn ontbijt wachtte kwam Elena me al snel gedag knuffelen: haren zijn weer donker! Zij kon me ook vertellen waarom er al zo veel leven in de brouwerij was: Messe; dat was ik even vergeten.

Bij het ontbijt was het natuurlijk weer kansloos dat je een beetje naar achter de bar moet wijzen wat je wilde; gelukkig is al het beleg voorverpakt, want anders zou ik het nooit niet vertrouwen in Oase. Vreemd genoeg vond ik het eten later best te doen, maar misschien komt dat omdat ik hier altijd wel heel lage verwachtingen over heb. De nieuwe vleugel – met restaurant – was nog niet open, maar volgens de meisjes wordt dat eten waarvoor je moet bijbetalen. De whirlpool was lekker warm en verdomd krachtig… af en toe bijna pijnlijk, als je ook ziet wat voor machinekamer ze daar hebben voor de whirlpool…

Tijdens ontbijt en koffie waren al meerdere dames langs geweest, waarbij het me elke keer weer blijft opvallen hoe lief en vriendelijk Elena is… zeker als je het vergelijkt met toen ze nieuw was; beetje jammer ook, want als ze boos kijkt is ze me toch een partij mooi. Mama’s kookkunsten hebben wel enkele pondjes extra achtergelaten en volgens mij is het de rakkersetiquette om te zeggen dat het haar goed staat. Nu slank met wat vrouwelijke vormen (en het voelt allemaal nog heel lekker aan hoor), maar als strakke ‘spijker’ met stevige tietjes trekt ze toch wat meer bekijks. Naar eigen zeggen zal ze die extra pondjes na een paar weken clubstress wel weer kwijt zijn.

Na de zoveelste keer knuffelen bij de wellness, vroeg ze glimlachend en zonder pushy te zijn of ik al zin had en ik begon maar even over tongzoenen (die de vorige keer dus ontbraken). Dat was ze duidelijk vergeten en we stonden al snel lekker en rustig te bekken; niet eens nodig om naar de kino te gaan. Op de kamer ook relaxed met veel goed zoenen en een lief meisje dat goede service wil leveren. Pijpen is ook ok en bij het beffen probeert ze lekker mee te doen…maar ik prik er in ieder geval makkelijk doorheen. Lekker knuffelseksend liggen tongzoenen in lepeltje lepeltje en uiteindelijk in een stevige missionaris het rubbertje gevuld, terwijl ze aan mijn tong zoog en er kleine tikjes tegen aan gaf met haar tongetje. Geen grote illusies, maar een mooi en lief meisje dat je een leuke tijd probeert te geven. Op deze manier hoop ik haar nog vaak tegen te komen.

Met mijn welverdiende ‘I just came from the room’ kaart, ben ik maar eens in de bar gaan zitten. Zelfs in de middag al heel vol met naakte meiden, waarvan een groot deel even langskwam voor een praatje. Een van mijn deprimerend monogame vrienden heeft eens aangegeven dat ie wel een keer mee wil naar een club (zonder iets te doen) en ik had eigenlijk al bedacht om dan maar meteen naar Oase te gaan; dat gaan we niet doen dus. De een na de ander komt zich even tegen je aan drukken en na de eerste twee zijn ze eerst bezig de lippenstift van hun voorgangers van je wang te vegen. Ik zat ook helemaal onder die lotionmeuk waarmee die meiden zich insmeren. Wel allemaal behoorlijk doelgericht en niet te vergelijken met de animatie in Sharks (en World eigenlijk ook). Ik weet niet hoeveel meiden er waren in, maar het waren er veel… meer dan World en Sharks samen denk ik. Iedereen die niet minstens 10 kameropties kon vinden moet homo zijn.

Het druppelde ook langzaam vol met messegasten, maar de dames zijn altijd in de meerderheid gebleven en de ruimte rond de danspaal was zoals altijd een pussy party (of moet ik zeggen pizda party). Ik had ook niet het idee dat er meisjes onboekbaar waren en over het algemeen vielen de wachttijden reuze mee; ze hadden de hele dag zelfs genoeg handdoeken beschikbaar, het moet niet gekker worden. Met zo veel mensen waren er wel regelmatig opstoppingen bij de vele bottlenecks in de club.

Na mijn eerste hapje eten binnen te hebben gehouden, ging ik Ana en Criss (uit World) maar eens gedag zeggen. De nichtjes deden even een verbaasd rondje ‘Heb jij die Sjaak wel eens gevogeld?’, maar dat was dus niet zo. De dames heten hier overigens Lavinia en Bianca. Nu Lavinia wat is afgevallen, gaat haar schattige snoetje gepaard met een slank en zacht lijfje. Een tijdje met Lavinia op de bank gezeten en ze heeft zich nog niet de Oase doelgerichtheid aangemeten. Leuk meisje zeg. We waren het er beiden over eens dat we een ‘normale’ kamer wilden, maar daar moesten we toch een minuutje of twintig op wachten. Het kan ook zijn dat er een paar meiden snel zijn voorgedrongen, want Lavinia parkeerde ons op de sofa bij de dames umkleide (zonder zicht op vrijkomende kamers dus). Na eerst onze astrologische match te hebben besproken, bleek ik weer eens met een amateur psycholoogje te maken te hebben. Waarom ga ik naar clubs, hoe was de eerste keer, hoe was je eerste kamergang, etc. … waarbij wel moet worden gezegd, dat ik haar antwoorden op al deze vragen ook te horen kreeg. Zoals gezegd, een schat van een meisje.

Op de kamer werd er goed gezoend, al was het tongzoenen terughoudend. Een lekker lijfje om tegen je aan te hebben, met goede orale skills en een hele fijne cowgirl (wat heet!). Daarna in de luie hond de tijd/condoompje vol gemaakt. Een leuke meid en eigenlijk ook een sessie die best goed was; desalniettemin niet meer dan de middenmoot van de 10 kamergangen dit weekend… het was best een goed weekend ;).

Toen het een tijdje later tijd werd voor een derde ronde, had ik mijn oog laten vallen op een mooi Roemeentje dat eigenlijk helemaal niet zo hard aan het jagen was (meer dan een kushandje had ik dan ook nog niet gekregen), maar deze was dus even nergens te bekennen.
De 25 jarige Veronica was de hele dag al leuk bezig geweest en is eigenlijk een meid waar je buiten de kamer heel goed mee kunt lachen. Ook een heel strak lijfje met dito a-cups en een leuke lach. Waarom ook niet. Even naar de kino… je kunt haar niet tegenwerpen dat ze niet tongzoent, maar een tong in mijn slokdarm hoeft van mij eigenlijk ook niet.

Hoewel ze de hele dag nog geen zimmer had gemaakt, was even op een kamer wachten te veel gevraagd en moest het dus een wellness fickbox worden. Tja, ze was niet terughoudend met tongzoenen, maar zoals gezegd voornamelijk door haar tong in mijn keel te steken. Pijpen was niet bepaald slecht, maar ook niks bijzonders… 69 werd trouwens gevetoed. Ze had er behoorlijk de haast in en na een korte cowgirl, vond ze in missionaris ook dat het niet snel genoeg ging. Uiteindelijk met de hand laten afmaken – al had ik misschien beter mijn kwakje kunnen sparen – terwijl ik probeerde haar tong bij mijn huig tegen te houden; net The Battle of Helms Deep in Lord of the Rings. Ik denk niet dat we de 20 minuten hebben gehaald.

Vlak na mijn douche kwam dat leuke Roemeentje zich natuurlijk voorstellen: Micky. Slank lijfje, een grote zachte b-cup met reactieve tepels. Maar dat doet er voor mij weinig toe, zulk een mooi koppie… 20 jaartjes oud. Mijn pausemelding ging vergezeld met een uitgebreide uitleg dat het geen excuus was en dat ze maar gauw weer moest langskomen; ze hoorde het lachend aan. Wat koffie en espresso sambucca blijven drinken om wakker te blijven en samen met een heus koppeltje in de whirlpool gezeten (zowel man als vrouw klant dus); volgens mij hebben ze nog iemand voor een trio gevonden ook… ik vraag me wel altijd af hoe die meiden zich nou voelen tussen al die geile oude mannen en de doelgerichte werkende meiden.

Het was al na enen en Micky had ik verdomme al tijden niet gezien, toen ik haar staartje boven aan het trapje zag opdoemen. Ik had toevallig net een watertje gehaald en hoefde haar alleen maar aan te kijken… met verse handdoek, pakte ze mijn vrije hand en sleepte me mee om een bankje te zoeken. Alles bezet… zimmer dan maar? Dat was wel vlot. De kino was ook te vol… ik had nog net de tegenwoordigheid van geest om naar service te informeren, maar ging daarna volgzaam met haar mee (en we hadden meteen een vrije kamer ook nog). Dit gebeurt me toch nog te vaak, zeker omdat ik haar al een paar keer kamers van een kwartier had zien maken (met zwijgzame vijftigjes wisseling en al). Gelukkig zou blijken dat de Rakker hier zelf ook wat invloed op kan hebben.

Staande een paar zoenen, belachelijk nat en een zacht tongetje dat mee deed. Vanaf het begin veel oogcontact, ook toen ze op haar hurken ging pijpen. Weer staande wat zoenen, nog een ronde terwijl ze al op het bed stond. Op bed verder en al snel dat heerlijke moment waarop je haar niet meer hoeft te zoenen, omdat zij jou wel zoent. Zoenen steeds leuker en speelser, op mijn tong bijten, wat dingen met extra speeksel en het heeft toch wat als zo een meisje je uit zichzelf een extra stevig zoen geeft. Nog een rondje pijpen, waarbij ik met haar glibberige poesje en clitpiercing speelde (echt vingeren liever niet). Daar ik niet echt van de blaashazen ben lette ik niet echt op, maar indrukwekkende deepthroat skills, constant oogcontact, hammerheaden (pas 1 keer eerder meegemaakt), etc. Na een minuutje of twintig stelde ze voor wat te neuken, maar mijn voorstel om wat langer te blijven kon ook op een twinkeling in haar ogen rekenen. Terwijl ze op me lag, stopte ze plots met zoenen toen een paar dames op de gang begonnen te zingen (vals). Ik moest roepen dat ze stil moesten zijn; hoewel ik nooit getrouwd ben geweest, weet ik ook dat het bij dit soort dingen makkelijker is om gewoon te doen wat gevraagd wordt (ook al stoorde het zingen me helemaal niet). Nadat ik geroepen had of ze ‘de fuck op konden shutten’, rolde Micky schuddend van het lachen van me af; kennelijk had ze dat toch niet van me verwacht. Het vrijen werd er allemaal niet minder op. Intiem was geweldig, alleen in cowgirl, zonder haast, constant dat lijfje tegen me aan gedrukt, veel zoenen, veel lachend oogcontact… lang zo doorgegaan tot ze me in een langzaam stevig tempo (dat ze zelf duidelijk ook wel kon waarderen) klaar neukte; als vierde sessie van de dag, zonder dat ik ook maar een hint hoefde te geven over wat ze moest doen. Nadat ik uit haar geglipt was, bleef ze nog een paar minuten stevig in mijn armen liggen, wat een snoesje. Nog een ontzettend leuke en plagerige babbel na het opruimen; echt iets voor hoerenlopers, om eerst te neuken en dan pas flirterig te zien dat het klikt.

Na de zoentjes bij het afrekenen, beduusd nog een fantaatje weggetikt en naar het hotel gegaan. Zoals ik Dolfie deze week hier heb zien schrijven: ik was mijn pedalen even kwijt… niet handig als je aan het vouwfietsen bent. Pff als ik er aan terug denk voel ik me nog steeds een beetje als zo een mug die 38 keer tegen een raam blijft aanvliegen. Ter afsluiting: waar zijn de verliefdheids smileys ;)?





Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2013, 15:35:04 »
In tegenstelling tot de berichtgeving vanuit nogal éénzijdige hoek op een ander fora toch effe een laten we zeggen objectieve update aangaande Oase, gestoeld op enkele bezoekjes de laatste maanden, en commentaren van bevriende beren...

Umbau nog altijd niet afgerond, lockerruimte blijft povertjes, etenskwaliteit blijft bedroevend voorlopig en voorts uiteraard de traditionele überkoele ontvangst en uitgeleide bij aankomst en vertrek. Voorts is her overmatige animeren op zeg maar offensieve of licht agressieve wijze nog steeds een doorn in het oog, leer alvast neen in een zevental talen uit het hoofd ter ondersteunende tip. Voorts valt er te melden dat het aantal dames terugloopt, net als het aantal bezoekers overigens...

Line-up kwantitatief:  doordeweeks 35 à 50 dames aanwezig... qua looks een 20% attractief, doch ook veel middelmatig gedoe en veel maatjes méér wat toch ongebruikelijk was voorheen, opvallende trend. Nationaliteitsdominantie zoals gebruikelijk Roemeens, een boel Bulgaars ook had ik de indruk, dit belooft weinig goeds servicegewijs door de band genomen...
                                week-ends: 50 à 75 dames aanwezig, qua looks zelfde percentage attractief, dus voldoende alternatieven, doch weinig tot geen absolute stunners... De heren die continu gewagen van 100+ dames: nonsens, driecijferige aanwesendheit is een utopie de laatste 7/8 maanden behoudens dan een partydag...don't believe the hype die wordt gecreërd door enkelingen, alle bronnen me bekend, en Hessense fora berichten identiek, vreemd dat een (nochtans zeer gerespecteerde) enkeling, die er stammi is, utopische cijfers voorspiegelt...

Upsellen en lucratieve extra's worden tot vervelens toe gepromoot, gemiddeld servicelevel is ok, maar ga er maar vanuit dat op 3 eventueel ondernomen sessies er hoogstwaarschijnlijk minstens 1 sof tussenzit, dus een 66% succesquote lijkt me realistisch als vertrekdoel...
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2013, 19:10:23 door mechelen »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Oase update
« Reactie #17 Gepost op: 13 februari 2013, 19:48:15 »
Dankjewel SS dat je dit hier eens neerschrijft.  Volledig waarheidsgetrouw en niet nieuw want door jouw verhaal kom ik er al lange tijd niet meer.  Wat je schrijft is dus altijd al zo geweest daar.  Ze moeten het daar vooral hebben van eenmalige klanten van de messes en die via de luchthaven aanlanden bij Oase.  Telkens ik er was moest ik de Duitsers zoeken tussen de Turken, Marokkanen, Aziaten, Afrikanen, Roemenen, Russen....

Ik maakte onder andere mee dat ik moest weigeren om met een dame op kamer te gaan omdat ze niet wou wachten en er geen andere kamer vrij was dan die waar we in stonden maar waar opgedroogde sperma van mijn voorgangers op de matrassen plakte.  Voorts zag ik continue dat er "gekamerwisseld" werd om de tien minuten (lange sessies!) en dat zonder dat de kamer ook maar op een manier clean werd gemaakt.
Uitgerekend in die club (waar sommige van zeggen dat de service absoluut top is) moest ik ervaren dat ik gepijpt werd met condoom  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #18 Gepost op: 23 februari 2013, 19:07:53 »
Erg knap van S&F dat ie weet hoe het momenteel in Oase is zonder er in tijden te zijn geweest ::). Misschien eens een idee hier een algemeen draadje te maken; zie er zo 4 die samengevoegd kunnen worden. Dan nu een update van iemand die er de afgelopen jaren nog eens was:

Oase buiten messe tijd

Na een goede nachtrust had ik even de neiging om de S6 te nemen… dan kun je namelijk overstappen op de trein naar Giessen; maar uiteindelijk toch de S5 naar Friedrichsdorf genomen. Tja, kan zo een dag nog wel succesvol verlopen als de dag ervoor zo goed was?

De line up was een stuk kleiner dan een maandje geleden (toen er messe was), maar nog steeds veel groter dan de donderdag in World. Het valt ook meteen op dat de meeste dames een stuk directer zijn in hun aanpak. Met natuurlijk ook enkele uitzonderingen die het geen probleem vinden een tijdje te komen kletsen. Ik had ook het idee dat veel meisjes in een weinig aanlokkende stemming waren. De verbouwing schiet nog steeds niet echt op en de dames geloven al lang geen flikker meer van Mauros voorspellingen. Ik heb nu Maart en April gehoord, maar daarbij ook steeds de kanttekeningen dat het steeds een paar maanden opschuift. Ze hebben het wel voor elkaar gekregen de wand bij de kino weg te halen… nu dus een grote open ruimte met een filmscherm er in. Ik heb niemand gesproken die hier ook maar een enkele positieve uitleg voor heeft kunnen vinden; het enige gevolg is dat bijna niemand meer bereid is een kino sessie te doen.

Echt geil was ik niet en ik hoopte eigenlijk op de aanwezigheid van Mickey… helaas ook dit schatje niet aanwezig. Na ontbijt en koffie, kwam Elena voor de zoveelste keer even kletsen… wat dan weer overging in langzaam tongzoenen. Na een tijdje stopte ze, en vertelde me vertwijfeld en verontschuldigend dat ze weer naar blond zou gaan. Niet mijn voorkeur, maar ik begrijp het helemaal… veel meer werk als blondje. Met dit meisje wel altijd wonderlijk hoe veel ze zich nog van me herinnerd… Nog een tijdje tongzoenen en naar een kamertje.

Net als de vorige keer een goede kamer, maar niet de uitzonderlijke hoogtes die ik een dag eerder had. Ze begint een beetje een sure bet voor me te worden; niet slecht dat een dame die als optickfick begint, zich tot service zekerheidje ontwikkelt ;). Gewoon altijd relaxed in de kamer, met veel tongzoenen, pijpen redelijk maar niet spectaculair (kom ik ook niet echt voor) en neuken eigenlijk altijd heel lekker… heeft er misschien mee te maken dat we hetzelfde favoriete standje hebben.

Voor de rest liep er weer veel rond, maar niks waar ik het idee bij kreeg dat het de sessies van een dag eerder zou kunnen evenaren… ik heb met het idee gespeeld naar World te verkassen (taxi naar Friedberg - zou volgens chauffeur 25E kosten – en dan verder naar Giessen) en voornamelijk door inertie geen daad bij woord gevoegd. Gehangen, wat gegeten… maar weinig meisjes die zich op een aansprekende manier in de picture speelden. Lavinia was er ook, maar leek te vinden dat ik haar kon roepen als ik zin had te kameren… nou ja, misschien gebeurt dit dan ook niet. Dan zijn er nog de absolute schatjes Diana en Monica; beiden al lang in de club en altijd tijd voor een knuffel en en praatje… maar Monica vind ik eigenlijk gewoon niet mooi en de sessie met Diana was niet meer dan ok (hoewel ze wel haar best deed). Toch kan ik het niet over mijn hart krijgen om ze gewoon eerlijk te zeggen dat het niet gaat gebeuren.

Uiteindelijk nog een keer met Elena op de kamer beland; niet vooruit gepland, maar toch. Aftersales waren ok geweest en op een gegeven moment was ze onkarakteristiek opgefokt en in handdoeken gewikkeld naar de slaaphoek gevlucht. Bij check up bleek dat er een Roemeense kerel was die kennelijk uit haar thuisdorp kwam. Het leek me wel galant om haar op een kamertje te verstoppen, dus gaf ik haar nog een paar tongzoenen… waarna ze me aangenaam verrast weer voorging naar een kamer. Inmiddels zo gewoon dat we over van alles kletsend de kamer op orde maken; inmiddels dus ook een stuk eerlijker over van alles (uit Boekarest my ass!).

Het was toch even kijken of er wat ontwikkeling in de kamergang te krijgen was, maar het lijkt me duidelijk dat je met Elena goede service kan krijgen… maar niet snel een extra stap zult maken (hoeft ook niet, al is het wel leuk als het gebeurt). Vergelijkbaar met eerder, al vroeg ze me dit keer haar te likken. Ze deed wel mee, maar het was duidelijk dat het haar niet veel deed… zal ook zeker aan mijn gepruts hebben gelegen. Na het rubbertje gevuld te hebben, zei ze wat gefrustreerd te zijn omdat ze al een paar dagen niet was klaargekomen. Niet dat ik iets anders dacht hoor, maar toch: ‘thanks babe!’ 8). Uitgebreid en eerlijk gepraat over het prostituele orgasme; opvallend veel gelijkenissen met wat een ander meisje me de vorige keer vertelde in Oase. Toen ze vertelde over een klant die bereid was uren op de kamer te blijven om een meisje klaar te krijgen, moest ik toch even op mijn tong bijten om niks te zeggen over de ware erotiserende factor bij dvp’s :)).

Nog even blijven hangen, maar ik had wederom de keuze tussen middernacht en sluitingstijd. Daar alle meiden die vroeg waren begonnen, al naar huis gingen, had ik het ook wel gezien. Iets na elven dus de club verlaten. Het was niet slecht, maar ook niet geweldig; de concurrentie van de sessies in World zullen daar ook niet bij geholpen hebben.

« Laatst bewerkt op: 23 februari 2013, 19:10:50 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #19 Gepost op: 23 februari 2013, 19:14:07 »
Een aantal berichten zijn samengevoegd tot 'Oase algemeen'.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2013, 23:45:11 »

Het was toch even kijken of er wat ontwikkeling in de kamergang te krijgen was, maar het lijkt me duidelijk dat je met Elena goede service kan krijgen… maar niet snel een extra stap zult maken (hoeft ook niet, al is het wel leuk als het gebeurt). Vergelijkbaar met eerder, al vroeg ze me dit keer haar te likken. Ze deed wel mee, maar het was duidelijk dat het haar niet veel deed… zal ook zeker aan mijn gepruts hebben gelegen. Na het rubbertje gevuld te hebben, zei ze wat gefrustreerd te zijn omdat ze al een paar dagen niet was klaargekomen. Niet dat ik iets anders dacht hoor, maar toch: ‘thanks babe!’ 8) . Uitgebreid en eerlijk gepraat over het prostituele orgasme; opvallend veel gelijkenissen met wat een ander meisje me de vorige keer vertelde in Oase. Toen ze vertelde over een klant die bereid was uren op de kamer te blijven om een meisje klaar te krijgen, moest ik toch even op mijn tong bijten om niks te zeggen over de ware erotiserende factor bij dvp’s :)) .



Oei ik las deze alinea en ik was heel erg benieuwd wat nu het verhaal over het prostituele orgasme was ?
Ofwel is het niet bestaand en komt de theorie van Foots nu overeen met de damespraktijk ?
Ofwel zat ik compleet fout en is het komen gewoon niet tegen te houden bij hunks als ons ?


Ik ben echt razend benieuwd naar dit antwoord.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #21 Gepost op: 24 februari 2013, 01:27:45 »

Het was toch even kijken of er wat ontwikkeling in de kamergang te krijgen was, maar het lijkt me duidelijk dat je met Elena goede service kan krijgen… maar niet snel een extra stap zult maken (hoeft ook niet, al is het wel leuk als het gebeurt). Vergelijkbaar met eerder, al vroeg ze me dit keer haar te likken. Ze deed wel mee, maar het was duidelijk dat het haar niet veel deed… zal ook zeker aan mijn gepruts hebben gelegen. Na het rubbertje gevuld te hebben, zei ze wat gefrustreerd te zijn omdat ze al een paar dagen niet was klaargekomen. Niet dat ik iets anders dacht hoor, maar toch: ‘thanks babe!’ 8) . Uitgebreid en eerlijk gepraat over het prostituele orgasme; opvallend veel gelijkenissen met wat een ander meisje me de vorige keer vertelde in Oase. Toen ze vertelde over een klant die bereid was uren op de kamer te blijven om een meisje klaar te krijgen, moest ik toch even op mijn tong bijten om niks te zeggen over de ware erotiserende factor bij dvp’s :)) .



Oei ik las deze alinea en ik was heel erg benieuwd wat nu het verhaal over het prostituele orgasme was ?
Ofwel is het niet bestaand en komt de theorie van Foots nu overeen met de damespraktijk ?
Ofwel zat ik compleet fout en is het komen gewoon niet tegen te houden bij hunks als ons ?


Ik ben echt razend benieuwd naar dit antwoord.


Groet, Foots  O0

Het antwoord is niet zo eenduidig ;). Toevallig is het de laatste tijd bij een paar meisjes ter sprake gekomen en wat ik begrepen heb is dat het ten eerste - shock horror - best mogelijk dat het meisje het ook lekker vindt :)). Wat orgasmes betreft komt het voor, mits aan enkele condities worden voldaan: leuke kerel, die weet wat ie doet en vooral... het meisje moet er voor open staan (de parameters hiervoor schijnen dan ook weer talrijk te zijn :-P). Dit zijn trouwens meisjes die al enkele jaren in het vak zitten en uiterst relaxxxed en vriendelijk zijn; ook werd medegedeeld dat vele collegaatjes steevast beweren dat het volstrekt ondenkbaar is dat ze klaarkomen, of ook maar van de seks kunnen 'genieten'.

Hoe dan ook was ik in geen van de gevallen die leuke kerel die wist wat ie deed en is er bij mijn kamergangen met deze dames geen hintje van een orgasme geweest :king:.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #22 Gepost op: 24 februari 2013, 02:37:35 »

Hoe dan ook was ik in geen van de gevallen die leuke kerel die wist wat ie deed en is er bij mijn kamergangen met deze dames geen hintje van een orgasme geweest :king: .


Bedankt voor je eerlijke antwoord, maar als jij als jonge adonis de dames niet in vervoering kan brengen dan zal ik het als oude ongeinteresseerde draak al helemaal niet kunnen. Gelukkig is dat van alle doelen in mijn leven degene zonder enige prioriteit en zal ik gelukkig oud kunnen worden zonder deze "ongetwijfeld geweldige" belevenis.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #23 Gepost op: 7 april 2013, 01:56:20 »
I was in Oase on sunday 30 of march at 11 am.
Not so many people so I slept two hours next to the sauna.
I was with two friends and we check works to improve this FKK. It was not finished and it is not close to open.
New things:kino which you can see inside from the central area,a volley ball field outside , and somme table football next to the jacuzzi.
At 6 pm , I met Anna.ro a close friend who moved from WORLD. One hour social time ( yes , it is possible) then one hour sex with private service.
After , I talked to Lara.ro, Veronique.de and Sacha.ro but nothing more. No hungarian team or polish team.
Ratio 30 girls for 20 or 30 men.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2013, 00:56:12 »
Don 20/6: FKK Oase

In eerste instantie wilde ik de neuktrip beginnen met een bezoekje aan FKK Oase.

Omdat een van mijn favoriete meiden, Alina, echter eerder aangaf dat ze woensdag niet zou werken, heb ik het programma iets ingegooid, en zo belandde ik op de 2e dag in Oase.

Omstreeks 12:00 uur betrad ik de club, waarbij me direct opviel dat de meiden niet in evakostuum rondliepen, maar in dessous.
Donderdag was dessousdag, wat ik op zich wel interessanter vindt.

Alina zou vroeg aanwezig zijn, maar ik had haar nog niet gezien, en dus besloot ik om eerst maar te ontbijten.
Het ontbijt is doorgaans de beste maaltijd, en dus nam ik het er goed van.
Ik duwde net het laatste broodje naar binnen, toen ik op de schouder werd getikt door Alina, met wie ik kort heb bijgekletst en niet veel vertrokken we naar een neuktentje buiten.

Op woensdagavond had ik een SMS ontvangen van mijn all-time favourite meid in het Frankfurtse (Bianca) dat ze weer terug was uit Roemenie en op me zou wachten in Oase.
Ze had er echter geen idee van dat ik al in het Frankfurtse aanwezig was, en ik wilde haar dan ook verrassen.

Ook op donderdag was het uitstekend weer, en dus nam ik het er goed van met zwemmen, saunaatje en afkoelen in de buitenlucht, omgeven door al het moois wat daar rondliep.

En geloof me, het damesaanbod was ongekend.
Toen ik arriveerde waren er al ruim 40 meiden aanwezig, en daar zouden er in de loop van de dag nog zeer veel bijkomen.
Alina zei dat er de laatste tijd vrij weinig te beleven was in FKK Oase, en dat daarom de "avondploeg" al enkele uren eerder aanwezig was.
Volgens haar zouden er omstreeks 140 meiden aanwezig zijn.
Qua aantal natuurlijk zeer interessant, maar qua optiek was het aanbod echt fenomenaal.
Ik denk dat er wel 20 pino's voor me rondliepen.

Omdat ik Bianca nog niet had gezien, besloot ik eerst te gaan spelen met de mooie blonde Carla, een 20-jarig Roemeentje met wie ik tijdens mijn vorige bezoek al eens had gekamerd.
Net zoals bij mijn vorige bezoek verleende Carla weer een uitmuntende service met PZC, NMC, maar ook TZ, vingeren, DT, en massage.

Om de tijd wat te doden nestelde ik me buiten in een van de ligbedden langs de muur en observeerde de meute.
Enige verontwaardiging was er toen een of andere idioot aan het stoeien was met een tweetal meiden, en deze zonder pardon met handtas en al in het zwembad kieperde.
Zoiets doe je natuurlijk niet, en dat werd hem ook heel duidelijk gemaakt door enkele andere gasten en dames.

inmiddels was het 18:00 geworden en ik maakte me op weg om wat te eten.
Goddank had men BBQ op het menu staan, wat nog enigszins te pruimen is.
Terwijl ik in de rij stond stond Bianca plotseling voor mijn neus, die zichtbaar verrast was dat ik aanwezig was.
"heb je mijn berichtje gehad" vroeg ze, wat ik uiteraard bevestigde, en eraan toevoegde dat ik voor haar hier was.
"jaja" zei ze en glimlachte.
We hebben samen gegeten, uitvoerig bijgekletst en aansluitend een uur lang met elkaar gespeeld op een van de (warme) kamers.

Inmiddels was ook Monica gearriveerd en aangezien ik ook met haar uitstekende ervaringen had, kon een kamerbezoek natuurlijk niet uitblijven.

Ik was inmiddels 9 uur Aanwezig, had al 4 kamerbezoeken gehad, maar was nog niet van plan om te vertrekken.
De rest van de avond heb ik nog uitgebreid gebubbeld, saunaatje meegepikt en genoten van de aanblik vabn de aanwezige beauty's.
Toen ik omstreeks 24:00 terug wilde keren naar het hotel brak er een hels onweer los en regende het vreselijk hard.
De aanblik van al dat vrouwelijk schoon gaf me bijzonder geil gemaakt, en ik besloot er nog een 5e sessie aan tot te voegen.

Eerder op de avond had ik een onwaarschijnlijk mooie meid gezien, n op haar had ik mijn pijlen gericht.
Na een kleine zoektocht ontdekte ik haar in de bar, waar ze in "gesprek" was met een concurrent-beer.
Ik nestelde me in een bankje tegenover hen en wachtte af wat er ging gebeuren.
Na een tijdje liet ze de concurrent-beer weer alleen en ging PP zoek naar de volgende geile beer.
Die had ze al snel gevonden, en ze liep op me af.
Het bleek te gaan om de 23-jarige Deborah en na een klein voorproefje in de kino gingen we op zoek naar een kamertje om verder te spelen.
Het duurde even voor we een vrije neukplek hadden gevonden, maar toen liet ze er ook geen gras over groeien.
Ze ging tot het gaatje om mijn laatste beetje nageslacht eruit te persen, wat uiteindelijk ook lukte.

Inmiddels was het opgehouden net regenen en ik besloot om te vertrekken naar het hotel.

Het was een prachtige dag in Oase, met ontzettend veel en ontzettend mooie meiden, wat uiteindelijk resulteerde in 5 goede tot zeer goede kamerbezoeken







Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #25 Gepost op: 7 juli 2013, 16:52:47 »
Het werd dus FKK Oase. Deze club staat sinds gisteren weer met stipt op de eerste plaats van clubs qua lineup. Voor mij is er maar 1 woord: verbluffend.  nadat ik op de zaterdagochtend rond 11 uur weer bijgekomen was van de inspanningen in FKK World belde ik mijn belgische vriend op die ik zou treffen in Oase. Hij was er al sinds 10 uur, eerder had niet gekund. Mij werd het heuglijke bericht medegedeeld dat er al 50 vrouwen aanwezig waren.  Ik snelde mij naar dit paradijsje op aarde. Bij binnenkomst zag ik aan de balie een pistolmeisje waarvan ik direct wist dat ik haar zou moeten scoren. Blond, 162 cm of zo, fraaie stevige a cupjes en een guitig kopje. Helaas zou ik haar de volgende 12 uur tot mijn vertrek niet meer zien. Maar er liep rond 12 uur in de ochtend al heel wat fraais rond. De superslanke mooie Julia die ook nog erg sympathiek was. De bevallige Sandra die ik vorig jaar nog heb mogen kameren. Superlolita Ingrid die totn20 uur de hoofdrol voor zich opeiste totdat zij daarna overvleugeld werd door de exotisch ogende Roemeense Anda. Anda hield tot haar ontmaskering door mijn Belgische vriend vol Hongaars te zijn. Maarja, als je in Boedapest zegt te wonen en niet weet hoe die veel bezongen blauwe rivier in het midden heeft....juist, dan moet je wel roemeens zijn. Het zou de sex met newbee Anda er niet minder lekker op maken.

Zo tegen een uur of 19 was het full house. Minstens 120 vrouwen maar mogelijk 140. Een compleet gekkenhuis en ik wist waarlijk niet wie te kiezen. Er liepen wel 5 blonde lolitas rond. En de mooiste van allen was de roodharige Deborah. Ongenaakbaar leek ze als gevolg van haar enorme uitstraling. Een half uurtje later toen ik Deborah weer tegenkwam leek ze even sympathiek als mooi. Een kamergang in de nabije toekomst zit er dik in met Deborah. Gister echter koos ik voor het avondeten voor de blonde superlolita Ingrid, Roemeens, 20 jaartjes jong. Behalve het pijpen was het een prima sessie. Alleen haar looks stonden bij mij al garant voor een constante erectie...Omdat het pijpen telkens werd onderbroken werd dit een gehaaste onderneming. Qua Gfe beleving als geheel een dikke voldoende. Ook na de sessie bleef Ingrid langskomen, ook de aftersales waren dus dik in orde.

Na de barbecue liep plots de oogverblindende Anda rond, roemeens, zeer slank en licht getint. Mooie a cupjes en een schuchtere blik in dr ogen. nadat ze even bij ons kwam zitten smolt ik volledig door haar onschuld. Op de kamer bleek daar overigens niets van. In de tenthut gingen alle remmen los. Het werd een oraal half uurtje. zelde zo een lekkere poes op mijn lippen gehad. Toen ze opgewonden geraakte proefde haar vocht zo vluchtig als amaretto op je tong. De aanblik van haar fraaie body zorgde voor een intense onlading in missio. Een kleine tien minuten volgde er nog een laba laba hoogtepunt. Deze meid staat hoog op mijn herhalingslijst als ik over twee weken weer deze club zal aandoen.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #26 Gepost op: 7 juli 2013, 22:40:14 »
Naja, het is inderdaad immer subjectief en het zou zomaar kunnen dat het Walhalla voor sommigen een varkenspoel is voor anderen, doch toch enigerlei tegenwind aangaande de stelling van PP dat het in Oase momenteel een festijn is qua impressionante line-up. Tijdens m'n 2 laatste bezoekjes aldaar was het povertjes gesteld, en toevalligerwijs wordt quasi overal corresponderend bericht, en zelfs Amerkanen die men per toeval treft die nogal vertrouwt zijn met Frankfurtse clubs en vorige zaterdag nog in Oase waren hebben het vierletterig over CRAP als ordewoord aangaande het momentane beauty- en servicelevel... Men zal me niet horen beweren dat het algeheel bagger is daar, maar enige correctie op over het paald getilde recensies zoals enkele voorgaanden alhier en bij de buren dient toch te worden vermeld voor de goede zaak, namelijk de eventueel geïnteresseerde rakker die zich al verlekkert op gekkigheden allerlei en dan plots elders blijkt te zijn belandt...

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #27 Gepost op: 13 juli 2013, 17:18:25 »
Oase 5 juli

Vrijdag de 5e (een dag voor PP dus), zou het na iets van een half jaar weer tijd voor Oase worden… de laatste keren had de club het afgelegd bij de andere clubs in de buurt, dus ik hoopte dat de verbouwing ook een kleine ommekeer teweeg zou hebben gebracht. Zo rond vijven de verhoogde entree betaald – waarom duren afspraken op vrijdagochtend altijd langer dan nodig is – waarbij later bleek dat gasten met de vooruitbetaald kaartjes 5E moesten toeleggen… bah wat karig en uitleggen dat het 4.17 moet zijn, zou ik ook niet aan zijn begonnen, gezien de standaard lege blikken van de dames bij de ontvangstbalie.

Voor die vijf euro extra zijn de voorzieningen wel een stuk verbeterd: genoeg handdoeken, een extra bar met goed koffieapparaat en ongeveer dubbel zo veel personeel (volgens mij hebben ze een verkeerd blik uit Roemenie meegenomen, waar dit keer geen meiden inzaten, maar poetsboys… verklaart de ‘bekendheid’ van de line up misschien ook). Nog steeds bij lange na niet wat je in de grensclubs voor je geld krijgt overigens. Eigenlijk een belachelijke prijs…

De verbouwing is nog steeds niet helemaal af (heren kleedkamers en wintertuin), maar de plek waar het restaurant moet komen wel… niet echt sfeervol nog, maar wel de plek waar veel dames en heren rondhangen. In dit gedeelte zit wel een hele batterij douches en wc’s, dus wat dat betreft een grote vooruitgang… wel jammer dat de afwerking wat matig is, met inmiddels al afgebroken stukjes plastic en badjashangers waar de badjas makkelijk vanaf glijdt (voor mij geen probleem in Hessendress). Hier komt dus het restaurant waar je nog eens extra mag betalen voor eten (ik mag hopen dat ze net als in Palace ook nog voederbakken houden) en ik heb begrepen dat dit ook inhoudt (voor de dames althans) dat van buiten eten bestellen niet meer is toegestaan.

Buiten scheen het zonnetje lekker en meteen MiniMe de hand geschud, terwijl de dames wat in groepjes samenklitten. Een tijdje gekletst en wat gegeten van de best goede bbq, waarbij Elena zich bij ons voegde en lekker open de stand van zaken uit de doeken deed. Veel sfeer was er buiten niet; zoals ik vorig jaar al schreef, vind ik het ‘grote grasveld’ niet speciaal een vooruitgang… ook nu vooral rondhangende meisjes, met heel af en toe een meisje dat een rondje maakte, en op het veld kerels die met rondzwabberende klabanussen pingpongden of verveeld een balletje naar het doel trapten.

Binnen was het niet veel beter, bijna niemand in de bar en het ‘drukke gejaag’ dat vroeger typisch voor Oase was, heb ik niet kunnen ontdekken. Er was een tijd dat zonnebrand onnodig was door al die olieachtige meuk die je op je kreeg doordat al die chicks op/tegen je aan gingen liggen. Nu was een tripje naar de rugzak toch wel noodzakelijk.

Eigenlijk wilde ik niet met Elena beginnen, maar de rest van de line up sprak me niet heel erg aan. Best goed uitziende meisjes, maar heel veel bekende gezichten… waarbij dus ook best wat meiden zaten die ik niet speciaal nog een keer wilde (Lavinia bijna niet vrij te vinden overigens).

Uiteindelijk kwam Elena bij me op een ligbankje liggen. Zoals eerder al bleek, een goede bui en zin om te werken (de kerels hadden minder zin)… dus een beetje tongzoenen en naar een binnen voor een kamertje.

Zoals altijd met Elena: goede clubstandaard voor een half uurtje, maar daar komt het niet echt bovenuit. Ik vind haar wel een ontzettend leuke en rustige meid, dus dat helpt ook wel mee. Dat ze zin had om te werken bleek wel door haar ongebruikelijk natte poesje en ‘per ongeluk’ duwde ze zomaar haar poes over mijn vingers heen (meestal een nogo)… oeps, snel draaide ze naar 69 waarbij ze behoorlijk reactief was. Na een paar minuten draaide ze weg, omdat ze niet ‘klaar wilde komen’ omdat ze nog moest werken…bwaha, zover was ze echt bij lange na nog niet. Seks aardig in cowgirl en heel goed in een verstrengeld lepeltje lepeltje… tongzoenen werd ook steeds gepassioneerder; naar tevredenheid dus.

MM had minder geluk gehad en was al op zoek naar de volgende, terwijl ik nog wat naar de verveelde en hangende aanwezigen keek (leek PSR wel ;)). Het leek me zowel qua heren als dames rustiger dan anders, maar dat kan ook komen doordat de club een stuk groter is geworden… weinig Duits gehoord onder de gasten overigens.

Voor de tweede ronde een slank blondje (a cups) dat al een paar keer leuk had komen doen. Vanessa is met haar 23 een paar jaar ouder dan je haar zou geven en heeft een voorgeschiedenis in Dolce Vita (zou een red flag moeten zijn). Een basis praatje, zoenen deed ze niet in de bar of de kino, want ‘the other girls’… we zijn hier in focking Oase! Neuken op de bank en blowjobs aan de bar waren hier haast standaard! :-P Ze beloofde dat als het zoenen niet goed was, dat we dan direct weer konden vertrekken… dus maar proberen.

Eerlijk is eerlijk, de deur was nog niet dicht of ze besprong me voor een paar wilde en diepe tongzoenen… op bed ging het de eerste tien minuten voornamelijk over of ik langer wilde blijven en het negatieve antwoord daarop bracht ook weer snel een einde aan het goede tongzoenen. Voor de rest een mooi meisje (poesje mag er ook wezen) dat heel behoorlijk kan blasen (handsfree!) en een best aardig neukertje. Ik had zelf een rubbertje meegenomen (wat minder dik dan die London meuk)… maar daar wilde ze niet aan, na de vuistdikke pirelli te hebben aangebracht vond ze het wel weer aardig mijn durexje te verneuken door deze giebelend als extraatje aan te brengen. Even proberen uit te leggen dat dubbele condoom vragen om een klapband is… maar dat geloofde ze niet (wel eraf gehaald overigens). Nou ja, mooi en strak… dus het rubbertje vullen lukte wel, maar geïnspireerd was het niet.

In de avond was het haast doods. Rond missernacht hingen er wat mannen en meiden in de sofas; kino was leeg, het paaldanspodium was leeg… bij de welness wat meiden op de krukken waar vroeger de massage was. Nu bleek ook dat Vanessa niet de enige was, maar andere meiden hadden ook plotseling een aanval van verlegenheid gehad en wilden niet meer actief bezig zijn in het openbaar.

Voor de volgende ronde wilde ik op zijn minst iets spontaans, dus onder het motto ‘forgetskinnyladiesgetfatty’ ging mijn aandacht uit aan het nieuwe meisje (duidelijk dat ze geen idee had hoe ze een kerel moest inpakken) met leuke lach en wat babyvet. Toen ze besloten had eens naar me toe te komen, lag ze inderdaad al snel zonder terughoudendheid over me heen en kennelijk maakt het haar weinig uit wat de ‘andere meisjes’ vinden, want tongzoenen was hoegenaamd geen probleem. Vali is 19 jaar en nog niet zo lang hier en hoer, wel gewoon Roemeens natuurlijk.

Op de kamer gedeeltelijk waar ik voor ging. Tongzoenen goed, vingeren geen probleem, dat ik niet binnen vijf minuten wilde neuken was vreemd… best leuk zo, alleen jammer dat ze na minder dan 20 minuten aangaf dat we nog 5 minuten hadden (terwijl ze in cowgirl op me zat). Ze had zelf nog heel duidelijk op haar klok gekeken toen we binnenkwamen, dus ik dacht dat het wel goed zat… klokkijken is ook moeilijk voor Roemeentjes. Dus maar snel afgemaakt, al blijf ik het altijd raar vinden als meiden die de hele dag geen werk hebben (en daar wel naar zoeken) dan ook nog proberen zo snel mogelijk van je af te zijn.

Allemaal niet super dus en de sfeer in de club bleef uit (het was verdomme een vrijdag). De bar leeg, geen dames meer die heen en weer stampen, want ze zien meteen of er iets gaande is in de kino of niet… ongelofelijk hoe Mauro alles wat Oase een meerwaarde gaf er uit heeft weten te slopen ::). Focussen op toeristen zal de nieuwe strategie zijn gok ik zo.

MM nam het op zich om bepaalde herinneringen van vroeger op te halen… al was een ontzettende pornosnol (kort blond – alsof ze het derde rijk een kickstart wil gaan geven – slechte siliconen) wel druk bezig in de kino in beide locher gevingerd te worden terwijl ze pijpte. Op een bank in de bar kreeg hij een roemeentje zo ver om publiekelijk te pijpen (met de nodige blikken van de andere dames).

Om een uurtje of drie zat ik te twijfelen of ik nog wat wilde, toen ik als hoofdsteun voor Theresa (blonde Hungoromanian van 19) moest dienen. Had indirect al wat met haar gesproken (en ook begrepen dat ze de moeite waard is). Ze verveelde zich en maakte naar eigen zeggen minder kamers dan in Finca (waar ze twee dagen eerder nog zat). Gewoon wat hangen en kletsen, totdat ze halfslachtig vroeg of ik misschien naar de kino wilde… waarom ook niet.

Tongzoenen ok en nog even blijven knuffelen voordat we sloom naar de kamer vertrokken (was al laat immers). Zoenen op de kamer ging al snel een paar tandjes omhoog en werd eigenlijk steeds beter. Eerst een beetje standaard naar een aardig pijpbeurtje en eigenlijk gingen we al richting een rubbertje, toen ik ‘per ongeluk’ eventjes langs haar klit streek… ze reageerde best sterk. Uiteindelijk een kwartiertje diepe tongzoenen opgelegd gekregen terwijl ik met haar klitje speelde (af en toe even een vingertje naar binnen) en ze regelmatig wat ongecontroleerde beenbeweginkjes maakte. Niet dat ze klaargekomen is of zo, maar ze reageerde wel tamelijk authentiek. Ook bij het neuken veel passie en toch duidelijk de beste sessie van de dag. Ik vraag me af of ze lang zal blijven.

Al met al dus een gemixte dag, waarbij vooral duidelijk werd dat veel van de veranderingen de meerwaarde van Oase (voor mij) heeft doen verdwijnen. Maar goed, niet over een nacht ijs gaan… wie weet hoe het zich gaar ontwikkelen. Het is wel veelzeggend dat beide aanwezigen Nederlanders weinig drang voelden om gebruik te maken van de tijdelijke 6 voor 5 aanbieding… ook niet als 3 voor 2,5.

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #28 Gepost op: 20 juli 2013, 07:48:26 »
Een korte impressie van World op donderdag 18 juli en Oase op vrijdag 19 juli.<br />
<br />
De zon scheen nog behoorlijk fel om 19.20 uur op de donderdagavond toen ik in World arriveerde. De circa 50 dvp's allen in evakostuum gestoken en pronkend met hun mooie lichamen in de zon in de mooie tuin van World. Het was niet bizonder druk met vrouwen en nog minder beren. Ik kon mijn pistolmobieltje moeiteloos kwijt op de P1 parking tussen de Porsche, bmw's, mercedesen en een enkele maserati en ferrari. Een aantal bekende meiden waaronder de ooit bloedmooie Erica waren aanwezig. Maar toen zij naast mijn wandelmaat kwam zitten viel me weer op dat die schoonheid in verval was. Nog steeds een fraaie pistolbody maar haar gezicht verraad veel sporen van haar ongetwijfeld zware leventje. Ik was blij dat ik mijn locale angel Iona al snel zag. Ik wist dat ik weer verzekerd was van een topsessie. Zoals die meid pijpt en kust doen er maar weinig. Terwijl ze in cowgirl is vergeet ze andere lichaamsopeningen niet, en kust ze intens terwijl haar wijsvinger zachtjes mijn anus masseerden...Het duurde dan ook niet lang voordat ik schokkend ontelbare sterren zag. Dankzij deze meid had ik een topavondje. De aftersales waren ook nu weer zeer goed, meerdere malen gedurende de avond kwam ze me opzoeken en werd ik innig getongd.<br />
<br />
Maar als zij er niet was...Dan had ik waarschijnlijk mijn bezoek aan World als tegenvallend ervaren. Hoewel...er liepen nog enkele pistolladies rond maar de line up was niet overweldigend. Het ooit zo goed verzorgde en vaak lekkere eten in World was weer redelijk dramatisch. De BBQ was zeer matig, de salades waren basic. Al met al is de BBQ beter te mijden. Maar ja, het avondeten om 21.45 was niet veel beter. Alleen het dessert ( soort griesmeelpudding met chocolade hagelslag) was redelijk.<br />
<br />
Voor mij nu de derde week op rij dat ik World ( en ook Oase) bezoek. qua sex geef ik World de voorkeur maar voor totaalbeleving prefereer ik toch Oase. Ook op de vrijdagmorgen om 12 uur waren er al een stuk of 45 dames aanwezig, rond 17 uur al oplopend to 80 dames en het zou me niet verbazen als er rond 19.30 ( toen ik vertrok) meer dan 100 dames waren. De opticks van de meiden is nog steeds redelijk verbluffend en ook nu weer een flink aantal nieuwe meiden. De kleine petite lolita Tanya heeft twee vriendinnen die ook zeer de moeite waard zijn. De blonde stunner Laura krijgt zeker snel een goede beurt maar op de vrijdag stond de mooiste meid van de club in mijn ogen op de erepositie van mijn todo lijst. Het werd een memorabele sessie. Wat een mooie meid met een onweerstaanbare uitstraling. Rood golvend haar met een megabody. En de sex? Meer dan goed met volle inzet. Waar je bij andere spetters wel eens een matige service treft, niet bij Deborah. Prima neukwerk :)... met een heel actieve beauty. ik was inntien minuten al klaar maar liet dat niet blijken wegens vrees dat dan de kamersessie voorbij zou zijn. In een flits de condoom met inhoud verwijderd vroeg ik haar te pijpen zodat ik snel klaar zou komen. Ze begon wild te pijpen maar tevergeefs en maakte moeiteloos het halve uurtje vol. Herhaling zit er zeker in. Al met al weer een puike tweedaagse. Vooral in Oase was er weer heel veel fraais te zien.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Reactie #29 Gepost op: 18 augustus 2013, 11:54:19 »
Net wakker in het hotel. Af en toe trek je de stoute schoenen aan en 3 uur later begeef je je in Oase. Bruisende sfeer op de zaterdag met zo'n 80-100 dames.
De kleedkamers bevinden zich niet meer beneden (de voormalige kleedruimte naar beneden is afgesloten met een grote spiegelwand) maar in een bijgebouwde grote ruimte rechts van de whirlpool. Ziet er verzorgd uit de nieuwbouw met een grote bar, daarachter een grote kleedruimte en links en rechts meerdere toiletten. Door de bijgebouwde barruimte is de drukte nu veel meer verspreid door de hele club en zijn er overal vrouwen te vinden. Van een vakantieperiode was hier totaal niks merkbaar.
De dag was zonnig en het was dan ook prima vertoeven in de grote tuin waar ik met Pepto, onze ijsbeer uit Amerika weer eens heb kunnen bijbabbelen
Voltreffer van de dag was (even Raul7 jaloers maken) Russische Medina; Russische beeldschone dame die kort in GT onder de naam Kathy heeft gewerkt. Met haar ben ik dan ook twee maal naar de kamer geweest, allebei de keren naar volle tevredenheid. In de line up verder redelijk wat lolita Roemeensen waarvan ik moet erkennen dat velen er mooi uit verzorgd uitzien ondanks dat ik sexueel me niet tot dat type voel aangetrokken maar dus wel begrijp waarom sommigen lyrisch zijn over de line up ( ik zelf dus wat minder). Gelukkig ook wel voldoende keus op porno type dames, zoals een mooie Servische (Roxina) met een heerlijke kont die helaas niet meer dan een afwerksessie in haar pakket bleek te hebben (ze had het haar in een paardenstaart :111: en mijn lul achter dat lekkere kont blind volgend omzeilde ik bewust alle overduidelijke afwerksignalen), of Valencia, een erg geil uitziende half Braziliaans/half Duitse waarmee met een zeer goede sessie mijn dag in Oase werd afgesloten.
Dit was kort een update van mijn bezoek aan het vernieuwde Oase vanuit een ontwakend Frankfurt.