Auteur Topic: Franceska, Roemeense  (gelezen 3473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Franceska, Roemeense
« Gepost op: 17 augustus 2010, 23:40:04 »
Naam : Franceska
Haarkleur/-lengte : Zwart, kort
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Slank, C cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense ( zelf beweerde ze uit Italië te komen....)/ Engels
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : weet ik niet meer
Service: Te mager
Voordelen : Echte optik fick
Cijfer cf Oase beginselen (c.q. MiniMe's kwalificaties) : 4


Deze dame was ik al een aantal malen in het heen en weer ijsberen van barruimte naar buitenverblijf tegengekomen en op een gegeven moment weer terug in de bar, pakte ze me ineens vast en sleepte me mee de kino in.

Hier begon ze met pijpen en dat deed ze best aardig en mijn paal werd al snel knetterhard en wilde zo snel als mogelijk haar berijden.......

Op de kamer vervolgens weer laten pijpen, maar dit was ineens helemaal niet lekker meer en met haar tanden gebruikmakend leek het nek of ik door een kaasschaaf werd bewerkt......

Ondertussen vroeg ze nog even of ik anaal wilde doen voor 100 euro extra of dat ik lekker in haar mondje wilde komen voor 50 euries extra......No way zei ik en liet vervolgens door haar een condoom om doen om haar te berijden. In missionaris was het echt drama, het leek net of ik een pop aan het neuken was......Tja daar wordt Rex natuurlijk helemaal niet vrolijk van, dus haar maar snel op de knieën gezet en haar in doggy bereden. Dit was ook al niet echt geweldig......

Na een minuut of 15 de sessie afgebroken en haar succes gewenst met het vinden van een volgend slachtoffer.........NOT!

Wat een slechte sessie was dit zeg, dit heb ik nog niet eerder in Oase meegemaakt.....Shit happens zullen we maar zeggen en overkomt dus wel eens de beste.....