Auteur Topic: Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie  (gelezen 106563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #15 Gepost op: 5 juni 2013, 09:46:15 »
Met een beetje ervaring weten we dat er in de prostitutie een hoop elementen zijn die niet deugen. Bedrog, oplichterij, etc. valt me regelmatig op en ook zijn er genoeg voorbeelden van diefstal.
Ik zal dan ook nooit portemonnee en dergelijke uit het zicht laten, het wantrouwen is me daar te groot voor. In Spaanse clubs bijvoorbeeld heb je je gewone kleding aan en kleed je je uit in kamers waar vooraf gedoucht wordt. Kleding uit het zicht dus en waardevolle zaken erin terwijl je je aan het douchen bent; ik hang dus gewoon de kleding in het zicht vanuit de douche en ben alert op het gedrag van de dame op zo'n moment. "Ga maar douchen, ik kom er zo aan, ik zet je kleding hier wel op een goede plek" dat gaat er dus bij mij totaal niet in. Ook kun je je kleding zo vouwen en ordenen dat het niet eenvoudig is om snel iets uit een zak te halen.
Wees gewoon alert, net zoals in het verkeer.  :111:
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2013, 09:58:13 door Picasso »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #16 Gepost op: 5 juni 2013, 10:53:40 »
Dat is natuurlijk juist, Picasso. Echter, in sommige omstandigheden is het moeilijk het hoofd koel te houden...

:showtits1

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #17 Gepost op: 5 juni 2013, 12:44:42 »
Allemaal bedankt voor jullie reacties en de goede raad van sommigen.
Zoals al geschreven was het de eerste maal dat dit me overkwam en mijn wandel carriere duurt nu toch al 2 deccenia.
Ik ben, weliswaar een slechte, ervaring rijker.
Ik ben een hoop geld armer.
Zal me dit nog overkomen ? Ik zal wel beter opletten, wees er maar zeker van.
Voor het overige stel ik wel vast dat zowel hier als op andere fora de topic goed gelezen wordt en dus veel wandelaars gewaarschuwt zijn.
Hier toch nog maar eens de bevestiginig dat het belangrijk is om je ervaringen, al is dat dan een superslechte waarvoor je je misschien wat schaamt, neer te pennen.
Fora als deze zijn er om elkaar in te lichten.

Ik ben er trouwens rotsvast van overtuigd, dat ik niet de eerste was en zeker ook niet de laatste zal zijn die deze dame liggen heeft. Maar ja als niemand de triestige ervaring neerpent, doet zich dat telkens opnieuw voor.
Wat natuurlijk spijtig is voor de slachtoffers en in sommige gevallen misschien voorkomen had kunnen worden omdat het slachtoffer het deurtje voorbij gaat op zoek naar beter.
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2013, 12:50:16 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #18 Gepost op: 19 juli 2013, 13:00:08 »
Net nog eens gaan wandelen in Gent.
Niet veel meisjes te zien eigenlijk.
Op bovenstaande locatie was er echter beweging te zien en dus wachtte ik wat tot de dame te voorschijn kwam.
Groot was mijn verbazing,
Toen ze te voorschijn kwam toonde ze geen enkele emotie of teken van erkenning.
In tegendeel, ze probeerde me binnen te krijgen voor 40 € en toonde ook spontaan haar borsten.
Nu zegt het spreekwoord "Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen", ik dus ook niet en ik zette mijn tocht rustig verder.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 17, Sofie
« Reactie #19 Gepost op: 2 augustus 2013, 13:59:57 »
Verhuis bericht :

Voor de liefhebbers,
Heeft nu plaats genomen in de "Vanderdoncktdoorgang 17" (meest linkse raam)
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2013, 15:03:57 door mechelen »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 17, Sofie
« Reactie #20 Gepost op: 5 augustus 2013, 17:21:33 »
Citaat van: moeiser
Vorige maand heb ik een bezoekje gebracht aan een blonde mollige française uit Lille van ongeveer 43 jaar (zei ze). Haar naam ben ik vergeten maar waar ik voor wil waarschuwen is om haar enkel te bezoeken met gepast geld. Het is al de tweede maal dat ik dit meemaak en ik vind dat ik jullie er voor moet waarschuwen.
Het moment dat je uitgekleed bent en je kleren aan de kapstok hangen schuift ze er een gordijn voor, zet ze de radio wat luider en terwijl ze met je bezig is komt iemand anders je zakken en portefeuille wat lichter maken.
De eerste maal dat ik bestolen werd was niet bij haar maar bij een zuid/oost europese in Belgradostraat 59. Hier werd geen gebruik gemaakt van een gordijn maar van een luide radio en ook weer geen zicht op je kleren.
 Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd. Breng steeds gepast geld mee en indien je toch je portefeuille op zak hebt zorg dan dat je er altijd zicht op hebt en laat de radio op een laag volume zetten of uitschakelen.

Van het andere forum,
De dame doet dus, naar me dunkt, rustig verder met haar bezigheid.
Aan alle wandelaars die nog twijfels mochten hebben, Opletten dus

Aanvulling :

Dat het wel degelijk om dezelfde dame gaat, werd op vraag van dure piemel bevestigd door moeiser

Citaat van: moeiser
Citaat van: dure piemel
Is dit de dame iets voorbij huisnummer 59 die al geruime tijd in de dagshift in Gent zit ? Ze staat geregeld in haar deurgat 1m60 à 1m65 met een dikke kont en ze kan het nogal vlotjes uitleggen. 'k heb die dame al dikwijls opgemerkt, maar gelukkig heb ik ze nog niet bezocht. Ik denk dat ze vroeger ooit nog eens rond zowat huisnummer 20 (eerste raam naast de pisbak in de Belgradostraat) gezeten heeft.


 De blonde dame met de dikke kont die het nogal vlotjes kan uitleggen zit in de vanderdocktdoorgang nummer 21, linkse raam.
Sorry, ik had dit nog niet meegegeven. Ze is franstalig en half in de veertig. De eerste maal dat ik bestolen werd was in de belgradostraat 59 door een andere dame, ik vermoed van albanese/griekse afkomst maar dat is al geleden van begin vorig jaar. Telkens tijden de dagshift.

De dame lijkt wel dikwijls van locatie te wijzigen.
Voor wat locatie betreft zal ik dat bevestigen bij mijn volgende doortocht in de Gentse uitgangsbuurt.  ;)
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2013, 17:13:16 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 17, Sofie
« Reactie #21 Gepost op: 5 september 2013, 10:18:15 »
Nog een die zich laten vangen heeft,
Bericht van het andere forum,

Citaat van: spritzen
Ik kan dit bevestigen, hetzelfde is mij gisteren bij haar overkomen. gelukkig zorg ik er altijd voor dat ik niet teveel geld bij me heb als ik wandel want als ik geil ben laat ik het geld me nog wel eens makkelijk uit m'n portemonnee lullen. Heel stom want normaal zorg ik ervoor dat mijn kleren nooit in de buurt van een deur of uit het zicht hangen. Sofie babbelt er vrolijk op los en gebrekkig nederlands en engels. Ze is een "chubby" blondine van begin 40. Ze verdwijnt even uit de kamer, om het geld weg te leggen denk je dan. Ze komt terug, zet de radio harder omdat ze zich irriteert aan het gekakel van haar collega's, schuift een gordijn dicht tussen het bed en de deur en gaat met je aan de gang. Ze gaat meteen boven op je liggen 69 (omdat ze nogal stevig is hoor of zie je dan ook niks meer) om vervolgens rustig over te gaan naar pijpen en vervolgens het doggy style af te maken. De sex was helemaal niet verkeerd, vraag me af of het ook zo rustig was gegaan als ik mijn kleren beter had weg gelegd...
 Om kort te gaan, ik had 70 euro gepind, 50 betaald en toen ik op de terugweg bij hazeldonk mijn hamburger wilde afrekenen was de resterende 20 euro verdwenen. Ik heb nog even getwijfeld aan mezelf maar na bovenstaand bericht viel alles op zijn plaats.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #22 Gepost op: 13 september 2013, 14:12:27 »
Verhuis bericht :

Voor de liefhebbers,
Heeft nu opnieuw plaats genomen in de "Vanderdoncktdoorgang 23" (meest linkse raam)
Het is maar dat iedereen het zou weten  ;)

Deed trouwens opnieuw verwoede pogingen om mij voor 40 € binnen te krijgen.
Je moet maar lef hebben nietwaar ?
Nu ja, al gezegd "Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen".  ;)
« Laatst bewerkt op: 16 september 2013, 15:16:07 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 21, Sofie
« Reactie #23 Gepost op: 28 november 2013, 14:51:35 »
Verhuis bericht :

Voor de liefhebbers,
Heeft nu opnieuw plaats genomen in de "Vanderdoncktdoorgang 21" (meest linkse raam)
Het is maar dat iedereen het zou weten  ;)

Deed trouwens opnieuw verwoede pogingen om mij binnen te lokken.
Toen ik wat aandachtiger keek, ontbloote ze zelf haar borst en speelde wat met haar tepel.
Amusant om te zien natuurlijk, maar ik ben er wel buiten gebleven.  ;)
« Laatst bewerkt op: 28 november 2013, 14:55:12 door mechelen »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 21, Sofie
« Reactie #24 Gepost op: 16 december 2013, 14:44:10 »
Verhuis bericht :

Voor de liefhebbers,
Heeft nu opnieuw plaats genomen in de "Vanderdoncktdoorgang 23" (meest linkse raam)
Het is maar dat iedereen het zou weten  ;)
Deze dame heeft blijkbaar geen vaste stek en staat pricies waar ze binnen gelaten wordt.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #25 Gepost op: 16 december 2013, 15:11:37 »
Adres dus weer maar veranderd.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #26 Gepost op: 19 december 2014, 15:38:21 »
Voor de liefhebbers van het genre,
Deze morgen bij mijn wandeling de dame opgemerkt in de "Vanderdoncktdoorgang 23" (meest linkse raam).
Het is maar dat iedereen het zou weten  ;)
Ze deed moeite om me binnen te lokken en liet spontaan haar rechter borst zien.
Ik ben er niet op ingegaan natuurlijk.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #27 Gepost op: 13 februari 2015, 13:38:52 »
Voor de liefhebbers van het genre,
Deze morgen bij mijn wandeling de dame opgemerkt in de "Vanderdoncktdoorgang 23" (meest linkse raam).
Het is maar dat iedereen het zou weten  ;)
Ze deed moeite om me binnen te lokken.
Ik ben er niet op ingegaan natuurlijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #28 Gepost op: 13 februari 2015, 14:09:44 »
Liefhebbers van welk genre? 50 euro betalen, 300 euro kwijt?  :017:
Jos DB is kandidaat  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Vanderdoncktdoorgang 23, Sofie
« Reactie #29 Gepost op: 13 februari 2015, 15:31:42 »
Liefhebbers van welk genre?  ;D :lol_hitting:

De liefhebbers van veel te duur betaalde sex met een chubby lady van franstalige oorsprong die je, de volgende keer dat je je gelgbeugel nodig hebt, je de schrik van je leven bezorgen.  :banghead:
Een dame ook met voldoende grote borsten (als je daar van houdt natuurlijk).
Maar vooral dat eerste veel te duur betaalde sex  :cry
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2015, 17:49:22 door Tellme »